8D07230 Жеңіл өнеркәсібіндегі инновациялық технология в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жеңіл өнеркәсібін тұрақты дамыту мақсатында инновацияларды әзірлеуге және енгізуге құзыретті, іргелі және өзекті қолданбалы ғылыми зерттеулерге қабілетті жоғары кәсіби ғылыми-педагогикалық және басшы кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D114 Тоқыма: киім, аяқ-киім және былғары бұйымдар
-
Білім беру саласы 8D07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 8D072 Өндірістік және өңдеу салалары
Пәндер
-
Эксперимент нәтижелерін статистикалық талдау және оңтайландыру әдістері
Мақсаты: Жеңіл өнеркәсіптің технологиялық процестерін модельдеу және оңтайландыру мәселелерін шешу үшін әдістемелік және теориялық базаны қалыптастыру. Мазмұны: Эксперименттік деректерді статистикалық талдаудың негізгі әдістері. Экспериментті жоспарлаудың статистикалық әдістері. Эмпирикалық формулаларды таңдау әдістері. Эксперименттік нүктелерді жуықтау. Тұтынушылардың конструкторлық-технологиялық, эстетикалық, экономикалық және экологиялық талаптарын ескере отырып, технологиялық процестерді математикалық модельдеу. Жасанды интеллект элементтерін пайдалана отырып, өнім сапасын болжау үшін тігін бұйымдарын өндірудің технологиялық процесінің параметрлерін оңтайландыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Академиялық хат
Мақсаты: Академиялық курстың ерекшелігін ескере отырып, өз идеяларын құрылымдық түрде ұсыну дағдыларын, әртүрлі типтегі ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндерді құра білу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жазбаша қарым-қатынас деңгейін жоғарылату мәселелерін қарастырады, редакциялау, шолу және т.б. қолжазбаның құрылымы мен мазмұны, атауы,авторлардың мүшелігі, аннотация, кілт сөздер, кіріспе, материалдар мен әдістер, нәтижелер мен талқылаулар, қорытынды және сілтемелер. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін баспасөзде баяндау кезінде аналитикалық ойлаудың, шығармашылықтың кәсіби дағдыларын күшейту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты: Іргелі және қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізу үшін зерттеу дағдыларын және теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін шығармашылық ізденісті қалыптастырады. Мазмұны: Ғылыми зерттеулердің міндеттері мен әдістері. Мәселені шешу құрылымы. Теориялық және практикалық зерттеулердің кезеңдері. Белсенді және пассивті эксперименттер. Өлшеу әдістері. Технологиялық процестерді зерттеу үшін өлшеу техникасын қолдану. Регрессиялық бір факторлы және көп факторлы модельдерді анықтау әдістері. Факторлық жоспарлау экспериментінің мәліметтері бойынша статистикалық регрессиялық көп факторлы модельдерді (РКФМ) анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Киім өндірісінің инновациялық технологиясы
Мақсаты: Инновациялық технологиялардың Тігін өндірісінің технологиялық процестеріне әсерін бағалайды. Мазмұны: Арнайы киім өндірісінде қолданылатын тоқыма материалдарын өндіруге арналған Инновациялық технологиялар. Жеңіл өнеркәсіпті дамыту үшін инновациялық жобаларды бағалау әдістемесі. IT технологияларын қолданатын маркетингтік зерттеулер. Тігін өндірісін автоматтандыру және роботтандыру. Тігін өндірісіндегі цифрлық технологиялар. Жаңа материалдар және оларды өңдеу технологиялары. Тігін өндірісіндегі тұрақты даму және экологиялық қауіпсіздік. Тігін кәсіпорнында инновациялық қызметті ұйымдастыру және басқару. Жасанды интеллект элементтерін қолдана отырып, материалдардың қасиеттерін болжау және материалдар құрамын оңтайландыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сән индустриясы саласындағы бизнес және мерчендайзинг
Мақсаты: Тұтынушылардың жайлылық сезімін арттыру мақсатында коллекцияны ілгерілетуге ықпал ететін сауда құралдарын зерттеу. Мазмұны: Өндірісті басқарудың заманауи жүйелері. Қазақстанның ақпараттық қоғамға көшуі жағдайында брендтердің даму ерекшеліктерін талдау. Брендті ілгерілетудегі және пайда аймағы үшін күресте маркалық капиталды қалыптастырудағы маркетингтік коммуникацияларды зерттеу. Саудадағы визуалды сауда стратегиясы. Бренд құру модельдері, оның әлеуетін бағалау. Брендтердің өміршеңдігі мен дамуын қолдау модельдері. Брендингті басқару ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шығармашылық бастамалары негізінде киімді жобалаудың теоретикалық және методологиялық принциптері
Мақсаты: Инновациялық саясатты, стратегияны, инновациялық жобалардың ұйымдастырушылық құрылымын қалыптастыру, үйлестіру. Мазмұны: Инновациялық жобаларды жедел басқару, өмірлік цикл бойы ұйымдардың инновациялық қызмет нәтижелері туралы есептерді әзірлеу, әзірлеу және ұсыну. Әр түрлі мақсаттағы киімнің жаңа көркемдік-конструкторлық шешімдерін жасау. Бәсекеге қабілетті ортада тұтынушыларды барынша қанағаттандыратын ассортимент құрылымы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Киімді жобалаудың әдістемелік принциптері
Мақсаты: Жеңіл өнеркәсіп проблемаларына бағдарланған жалпы зерттеу базасын құру мақсатында киімді жобалау саласында дағдыларды қалыптастырады. Мазмұны: Жүйелік тәсілге негізделген идеалды киімді жобалауды ғылыми анықтау әдістері. Жеңіл өнеркәсіп өнімдерін жобалау, дайындау, пайдалану және шығаруды қамтамасыз ету міндеттерінің көп мақсатты сипатына негізделген заманауи киімдерді әзірлеудегі әдіснамалық принциптер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәтінді семантикалық талдау әдістерін, мәтінді коммуникативті талдау әдістемесін, аннотация мен реферат жанрларын, педагогикалық шеберлікті қолданады.
- Инновациялық саясатты, стратегияны, инновациялық жобалардың ұйымдастырушылық құрылымын қалыптастыру, үйлестіру. Инновациялық жобаларды жедел басқару, Академиялық адалдық дағдыларын пайдалана отырып, өмірлік цикл бойы ұйымдардың инновациялық қызмет нәтижелері туралы есептерді әзірлеу және ұсыну.
- Әлемдік және қазақстандық ғылымға инновациялық әзірлемелерді енгізе отырып, жеңіл өнеркәсіп саласындағы отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін талдайды.
- Жоғары мектепте Педагогикалық қызметті ғылыми ұйымдастыруды, сондай-ақ цифрлық технологияларды қоса алғанда, заманауи және инновациялық технологияларды тиімді қолдана отырып оқыту.
- Өндірістік процестерді оңтайландыруды, қалдықтар мен энергия шығынын азайтуды, сондай-ақ жеңіл өнеркәсіп бұйымдарын өндіру кезінде өнімнің белгіленген сапасына қол жеткізуді қамтамасыз ететін технологиялық процестерді және жасанды интеллектті қолдана отырып, заманауи қалдықсыз, энергия үнемдейтін және экологиялық таза технологияларды әзірлейді.
- Инновациялық жобалардың техника-экономикалық негіздемелерін әзірлей отырып, брендті ілгерілету және кәсіпорын мен саланың бәсекеге қабілеттілігін бағалау үшін озық IT-технологияларды пайдалана отырып, кешенді маркетингтік зерттеулер жүргізеді.