7M02301 Шетел филологиясы в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты, шетел тілін оқытудың когнитивтік лингвомәдениеттану әдістемесі мәнмәтінінде тиімді технологияларды меңгерген жоғары білікті филолог-зерттеушілерді, жоғары оқу орнының оқытушыларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M059 Шетел филологиясы
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Кәсіби қарым-қатынас жағдаяттарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін пәндік саладағы шетел тілінің сөйлеу әрекетінің дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуді, ауызша және жазбаша екі жақты аударма тәжірибесін үйретуге арналған. Арнайы мақсаттағы шетел тілінің ерекшеліктері мен кәсіби сөйлеу нормалары мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы және жоғары мектептегі ғылыми қызмет теориясы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогика, кәсіби шебер-мамандарды тәрбиелеу, білім беру ұйымдарында оқытудың кәсіби дағдылары, жоғары мектепте педагогикалық бақылау және білімді бағалау туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктері, тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдылары, басқару психологиясының теориялық ережелері мен өзекті мәселелері; басқару психологиясының ерекшеліктері, басшының жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тіл және мәдениетаралық қарым-қатынас (ағылшын тілінде)
Курс мәдениетаралық коммуникация теориясының тұжырымдамалық-терминологиялық аппараты туралы білімді қалыптастыру, шетелдік және отандық мәдениеттегі мәдениетаралық қарым-қатынастың ерекшеліктері туралы білімді жүйелеу, ғылыми және кәсіби қызмет процесінде мәдениетаралық дискурс саласындағы теориялық және практикалық білімді игеру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби бағытталған ғылыми қарым-қатынас (ағылшын тілінде)
Курсты мәтіндердің ғылыми тақырыптары туралы білімді қалыптастыру: жалпылау, абстракция, дерексіз ұсыну мақсатында оқытылады. Ғылыми сөйлеу стилінің формалары мен нормалары, сондай-ақ ғылыми диалог немесе қарым-қатынас кезінде шындықты іздеу үшін тұлғаның логикалық мәдениеті зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық лингвистика
Цифрлық дәуірде тілдік мазмұнды түсіну, өңдеу және пайдалану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Дауыстық көмекшілер, автоматты субтитрлер, машиналық аударма платформалары, мәтінді генерациялау жүйелері сияқты AI мәселелері және NLP технологиялары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі шетел филология ілімінің әдіснамасы
Курстың мақсаты: лингвистикалық таным әдіснамасының даму тарихына қысқаша экскурсия ұсыну, шет тілін оқыту әдістемесіне байланысты қолданбалы зерттеу әдістерін қарастыру, пәнаралық байланыстарды ескере отырып, зерттеу мәселелерін шешу үшін шетел филологиясы саласында әдіснаманы қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тіл және әлемнің ұлттық көрінісі
Курс әлемнің тілдік бейнесі тұжырымдамасы, әлемді қабылдау, ұлттың құндылықтары мен идеялары жүйесі кодталған жүйе ретінде тіл туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән белгілі бір этнос өкілдерінің ұлттық санасында болып жатқан танымдық процестерді және оны тілдік тұрғыдан білдіру тәсілдерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылыми танымның дамуға бейімділігі мен өзгеріп отыратын әлеуметтік-мәдени бейінінің маңыздылығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ғылымның философиясы, әдістемесі туралы, ғылым танымдық қызмет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт және қазіргі өркениеттегі мәдениеттің ерекше саласы ретінде сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық ғылыми жазба
Пәннің мақсаты магистранттарға жалпы академиялық қағидаттар шеңберінде ғылыми этика және академиялық адалдық талаптарына сәйкес басылымдарға мақала дайындау жолдарын меңгерту. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мақала мәтінін құрастыру әдістерін, академиялық жазбалардың түрлерін және халықаралық дерекқор базаларын пайдалану жолдарын меңгеріп, әртүрлі ғылыми журналдардың талаптарына сай мақала дайындау және журналдардың онлайн жүйелерімен (сайттарымен) жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады. Курста ғылыми деректерге талдау жасау әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвистика және әдебиеттанудағы кәсіби шетел терминологиясы
Курс кәсіби терминология бойынша білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады; кәсіби міндеттерді шешу кезінде шетелдік терминологияны барабар пайдалана білу; терминологияны мысалдармен, түсініктемелермен, терминдерді жалпылаумен білікті талдау дағдыларын меңгеру. Тілдің белгілі бір аспектілері оқытылады: грамматика (морфология, синтаксис), лексика, қолданбалы лингвистика, семантика, прагматика және әдебиет және басқалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жоғарғы мектептің лингводидактикасы (ағылшын тілінде)
Курс жоғары мектепте лингводидактикалық зерттеулер туралы, шетелдік білім берудің қазіргі заманғы мәдениетаралық-коммуникативті теориясының тұжырымдамалық платформасы ретінде когнитивті-лингвомәдениеттану әдіснамасы туралы, когнитивті-лингвомәдениеттанудың мәнін көрсететін әдіснамалық принциптер туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі ағылшын әдебиетінің өзекті мәселелері мен оқыту әдістемесі (ағылшын тілінде)
Курс қазіргі шетел әдебиетін зерттеуге арналған. XX және XXI ғасырлар тоғысындағы әдебиет пен қоғам; қазіргі ағылшын тілді әдебиеттің мәселелері: Ұлыбритания мен Ирландия әдебиеті; АҚШ-тың қазіргі әдебиетінің мәселелері; Әдебиетті оқыту әдістемесі; әдеби білім беру жүйесінің негізгі қағидаттары зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Америка әдебиеті: даму этаптары
Курс жұмыс дағдыларын қалыптастыруға арналған ғылыми әдеби шығармалармен, алынған теориялық білімдерді көркем шығармаларды өз бетінше талдау үшін пайдалану; әдеби шығармалар поэтикасының өзіне тән ерекшеліктерін анықтау. Курстың мазмұны американдық әдебиеттің дамуының негізгі кезеңдерімен танысудан тұрады. Американдық әдебиеттің шығу тегі зерттеледі: проза, драматургия, поэзия.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тіл ғылымының қазіргі заманғы мәселелері (ағылшын тілінде)
Курс тіл білімі дамуының теориялық негіздері туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады; қазіргі тіл ғылымының парадигмалары, қазіргі лингвистикалық және тіларалық теориялар. Пән лингвистикалық идеялардың көпполярлы әлемімен, мектептер мен ағымдармен, қазіргі тіл білімінің әдіснамалық мәселелерімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі ағылшын әдебиетінің құндылық доминанттары
Курс білім туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады 20 ғасырдың бірінші жартысындағы ағылшын әдебиеті; 20 ғасырдың бірінші жартысындағы модернистік мәтіннің 19 ғасырдың аяғындағы модернистік мәтіндерден айырмашылығы. Мәтіндердің негізгі сипаттамалары мен көркемдік-эстетикалық принциптері; ағылшын жазушыларының шығармашылығындағы Постмодернизм Поэтикасы; қазіргі ағылшын әдебиетінің негізгі тенденциялары зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Лингвистика және әдебиеттанудың негізгі бағыттары
Курсты зерттеудің мақсаты лингвистикалық және әдебиеттану саласының теориясы мен тарихы туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Лингвистика мен әдебиеттің теориясы мен тарихының маңызды мәселелері зерттеледі; лингвистикалық және әдеби деректерді жүргізуде ақпараттық-компьютерлік технологияларды қолдана отырып, ағылшын тілді әдеби тілдің өзгешелігі қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жоғары мектепте шет тілдерін оқыту теориясы
Курс шет тілінде білім беру саласындағы кәсіби қызметтің теориялық-әдіснамалық және ғылыми-практикалық негіздері туралы, жоғары мектепте тілді оқыту әдістемесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Жоғары мектепте тіл курсының мақсаттары, мазмұны мен құрылымы; жоғары мектепте тілді оқытудың түрлері; жоғары мектепте тілді оқытудың принциптері мен құралдары оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дискурс моделдеуінің лингвокогнитивтік механизмдері (ағылшын тілінде)
Курстың мақсаты –дискурсивті шетел тілді іс-əрекет процесінде ақпараттық- когнитивті жүйені қазіргі түсінігіні ұсыну Дискурсивтік іс-əрекеттің когнитивті негіздерін, ойлау, сана жəне дискурс өзара қарым- қатынас мəселелерін талдау, əртүрлі лингвомəдениеттердегі когнитивті дискурс-талдаудың ерекшеліктерін әртүрлі құрылымдық тілдер материалында зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Болон үдерісін жүзеге асыру
Жоғары білімнің Еуропалық кеңістігі туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Жоғары білім беру стратегиялары мен саясатын үйрету және оқыту мәселелері, Болон үдерісінің құрылымдары мен құралдары қарастырылады. Курс еуропалық жоғары білім беру аймағында сапаны қамтамасыз етудің стандарттары мен басты қағидаттарды зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвистика және әдебиеттанудағы инноватика
Курс лингвистикалық зерттеулер жүргізуде ақпараттық-компьютерлік технологияларды қолдануды, объективті сапалық-сандық сипаттамаларды алу мақсатында эксперименттік деректерді өңдеуді көздейтін инновациялық шешімдерді пайдаланудың қазіргі заманғы моделін зерделеу мақсатында арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Филологиялық зерттеулердегі жасанды интеллект технологиялары
Пән мәтіндерді талдау, табиғи тілді өңдеу және филологиялық зерттеулердегі тапсырмаларды шешу үшін жасанды интеллект әдістерін меңгеру мақсатында зерттеледі. Оған автоматты түрде ақпарат алу, стильді талдау және интеллектуалды модельдерді жасау кіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы ағылшын тілінің теориялық грамматикасы (ағылшын тілінде)
Курс қазіргі ағылшын грамматикасының жаңа теорияларымен танысу үшін оқытылады. Курс генеративті грамматиканың негізгі заңдарымен, атап айтқанда, басқару, шектеу сияқты синтаксис ережелерімен, фразаны қалыптастыруда қолданылатын компоненттердің құрылымы мен оларды өзгерту ережелерімен, сондай-ақ грамматикалық формалардың семантикасы мен прагматикасы туралы курспен таныстырады. Ф.Сауссюр, Л. Блумфилд, Л. Ельмслевтің құрылымдық грамматикаға және басқаларға көзқарастары ұсынылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Концептология және семантика
Курс адамның танымдық іс-әрекетінің принциптерін талдау және тілдің семантикалық-танымдық механизмдерін түсіндіру, Когнитивтік лингвистиканың заманауи тәсілдерін жүйелеу қабілетін қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Пән сөйлеу әрекетін танымдық талдау әдістерімен және тілдік құбылыстарды, бірліктерді, категорияларды семантикалық-танымдық сипаттау әдістерімен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвистикалық терминология және ғылыми қарым-қатынас
Курс терминологияны ғылыми коммуникацияда қолдану, тіл білімінде әр терминологияның мәнін түсіну және берілген салада терминдерді жүйелеуді құру, ғылыми коммуникацияда терминдерді барабар пайдалану дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс тіл білімінің пәндік саласымен және оның терминологиясымен, тілдік терминдердің концептуалды құрылымымен таныстырады, оларды сөйлеу барысында қолдану қысқа, ұтымды ғылыми байланыс жасайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру
Зияткерлік қызмет нәтижелерін қоса алғанда, ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыру және табыс алуға бағытталған жаңа немесе жетілдірілген тауарларды, процестер мен қызметтерді нарыққа шығару мақсатында өндіріске ғылыми әзірлемелер мен технологияларды енгізу мақсатында оқытылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Батыс лингвистикалық теориялары
Курс батыс және американдық лингвистиканың негізгі бағыттары бойынша білім қалыптастыру мақсатында зерттелуде: Н. Хомскийдің генеративті грамматикасы, Р.Лангаскердің когнитивті грамматикасы, Р. Джакендоффтың когнитивті семантикасы, с. Филморо жағдайларының когнитивті семантикасы, құрылымдық грамматика өкілдерінің идеялары: Л. Блумфильд, Дж.Теньер, о. Джесперсон, Р. Монтагью және тағы басқалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Шетелдік мәдениеттің құндылықтары негізінде қалыптасқан ұлттық ерекшеліктерді талдаңыз.
- Шығармашылық және зерттеу жұмысын ұсынады, өз қызметін тиімді және нәтижелі ұйымдастырады, өзінің ғылыми жұмысының нәтижелерін коммерцияландыру мүмкіндіктерін көрсетеді.
- Қазіргі тіл білімі мен әдебиеттану мәселелерін зерттеуге немесе зерттеуге байланысты тілдік немесе пәнаралық салалардағы жаңа немесе бейтаныс жағдайлар мен контекстердегі мәселелерді шешеді.
- Кәсіби қызметпен байланысты түрлі тақырыптар бойынша кәсіби шеттілді қарым-қатынасты жүзеге асырады.
- Кәсіби және ғылыми қызметтегі, оның ішінде жасанды интеллектті пайдаланудағы цифрлық және инновациялық білім беру технологияларын анықтайды.
- Командаларда қалай жұмыс істеу керектігін, өз позициясын қорғауды, сендіруді, ымыраға келу және балама кәсіби шешімдерді табуды түсіндіреді.
- Тіл білімінің, әдебиеттанудың және шет тілдік білім берудің қазіргі парадигмасы контекстінде гуманитарлық және педагогикалық ғылымдардың жаңа тұжырымдамалық идеялары мен даму бағыттарын жіктейді.
- Дербестіктің және өзін-өзі реттеудің үлкен дәрежесімен тілдік тұлғаны одан әрі оқыту мен дамытуды жүзеге асырады.
- Жаңа білім алу мақсатында ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті талдайды және осы білімді нақты кәсіби жағдайларды сараптамалық бағалау үшін қолданады.
- Жоғары әлеуметтік құндылықтарға бейілділігін, қабылданған моральдық және құқықтық нормалар негізінде қоғамдастықпен және білім берудің барлық мүдделі тараптарымен кәсіби өзара іс-қимыл жасауға дайындығын көрсетеді.
- Тіл білімі, әдебиеттану, сондай-ақ шет тілдік білім беру саласындағы міндеттерді жүйелі шешуге бағытталған іргелі зерттеулер мен ғылыми-практикалық инновациялық әзірлемелер туралы білімдерін көрсетеді.
- Білім алушылардың зияткерлік, шығармашылық, жеке әлеуетін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін дамушы білім беру ортасын құруға дайын екендігін білдіреді.
- Оқытушылық қызметті жүзеге асырады, қазіргі заманғы цифрлық технологияларды пайдалана отырып, әдебиеттану және лингвистикалық пәндерді оқыту бойынша оқу жоспарларын іске асырады.