Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02310 Шетел филологиясы в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Герман филологиясы мен шетел әдебиетінің іргелі білімі бар, сондай-ақ гуманитарлық ғылымдар саласындағы кәсіби құзыреттілігі бар, шетел филологиясының дамуының заманауи білімі бар және оларды білім беру, ғылыми-зерттеу, редакциялық-корректорлық, референттік-аударма қызметінде қолдана алатын бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B036 Аударма ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі
Қаржылық сауаттылық негіздері
Базалық шет тілі (A1 деңгейі)
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет
Ғылыми зерттеу негіздері
Кәсіпкерлік және бизнес
Базалық шет тілі (A2 деңгейі)
Герман филологиясына кіріспе
-
2 Оқу жылы
Әдебиеттану теориясы
Іскерлік ағылшын тіл
Туризм саласындағы ағылшын тілі
Базалық шет тілі (A2-В1 деңгейі)
Екінші шет тілі (нем/франц/ қытай) (А1 деңгей)
Оқылатын тіл елінің әдебиеті
Оқытылатын тіл елінің тарихы мен мәдениеті
Базалық шет тілі (В1 деңгейі)
Коммуникация теориясының негіздері
Шет тілін оқыту заманауи әдістемесі
Екінші шет тілі (нем/франц/ қытай) (А2 деңгей)
-
3 Оқу жылы
Әлеуметтік және саяси лексикасы
Екінші шет тілі (нем/франц/ қытай) (А2-В1 деңгей)
Ағылшын тілінің стилистикасы
БАҚ дискурсы
Лексикология
Шешендік өнер
Базалық шет тілі (В2 деңгейі)
Аналитикалық оқу
Екінші шет тілі (нем/франц/ қытай) (B1 деңгей)
Кәсіби бағытталған шет тілі
Қос тілді, кәсіби-бағытталған білім беру технологиясы
Шет тілдері бойынша халықаралық сертификаттау
Ситуативті ағылшын тілі
-
4 Оқу жылы
Фонетика мен фонология
Көркем текстің əдеби талдау əдістері
Академиялық мақсатқа арналған тіл
Сот лингвистикалық сараптама негіздері
Екінші шет тілі (нем/франц/ қытай) (B2 деңгей)
Компьютерлік технологиялар және лингвистика
Әдеби мәтіннің интерпретациясы..
Прагмалингвистика
Теориялық грамматика
Тілдік модельдегі нейрондық желілердің эволюциясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- АКТ саласындағы дағдылар мен бизнесті ұйымдастыруды мемлекеттік және шет тілдерінде игере білу.
- Қаржылық тәуекелдердің, дағдарыстардың, алаяқтықтың әсерін бағалау негізінде меншікті ақша бюджетін басқару, жеке бюджетті жоспарлау, қаржы өнімдері мен инвестициялау құралдарын қолдану бойынша талдамалық қабілеттерін дамыту.
- Философиялық және тарихи мазмұнды мәтіндерді талқылау әдістерімен және пікірталастарды қолдана отырып, талдау дағдыларын меңгеру.
- Салауатты және қауіпсіз өмір салты негіздерін білу, экологиялық тәуекелдерді талдау, қауіпсіз қызмет үшін жағдайларды ұйымдастыру және жаһандық сын-қатерлерді ескере отырып, тұрақты даму стратегияларын әзірлеу.
- Инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптері мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қолдану, әлеуметтік теңдік принциптеріне негізделген күнделікті және кәсіби қызметте коммуникация стратегиясын таңдау.
- Мəдениетаралық жəне кəсіби қарым-қатынас деңгейінің шет тілін игеру, сөйлеу қызметінің негізгі түрлерінің идеяларын кешенді дамыту- оқу, тыңдау, сөйлеу жəне жазу.
- Сөйлеу қызметінің барлық түрлерін пайдалану арқылы екінші тілді өз грамматика, фонетикалық, лексикалық білім (тыңдау жəне сөйлеу, оқу, жазу), мəдениетаралық жəне кəсіби филология бағдар дайындығын тереңдету, коммуникативті құзырлықтарды жұмыс істейді.
- Лексикологияның теориялық негіздерін, теориялық грамматиканы, фонетиканы, ағылшын тілінің тарихы мен шетел жəне отандық тіл білімінің басқа бөлімдерін меңгеру; қазіргі заманғы теориялық лингвистика құралдарымен еркін жұмыс істеуге болады.
- Мәдениетаралық коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасаудың кәсіби дағдыларын меңгеру; ауызша аударма барысындағы коммуникативті жағдайды талдау; өлкетану саласындағы сөздік қорын өз бетінше кеңейту және игерілген құзыреттерді сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлеріне кіріктіру.
- Қазіргі заманғы əдебиеттануда заманауи əдеби сынның өзекті теориялық мəселелеріне қатысты басшылық жасау; стилистиканы меңгеру; əдебиет пен əдебиеттанудағы ғылыми парадигмалардың өзгеру процестерін өз бетінше бағалай білу.
- Ғылыми-зерттеу жұмыстарына, оның ішінде анықтамалық, арнайы əдебиет пен компьютерлік желілерде ақпаратты іздеуге қалай дайындалу керектігін білу.
- Әдістемелік жүйенің негізгі санаттарын(мақсаттары, мазмұны, принциптері, əдістері жəне т.б.) өз тұжырымдамалық мəнін жаңа түсіндіруде игеру; шет тілін оқыту үдерісінде пайдаланылатын инновациялық, педагогикалық жəне коммуникативтік-ақпараттық технологияларды меңгеру.
- Тиімді коммуникация, идеялық-мәдени аспектілерді ескере отырып БАҚ және көркем мәтіндерді сыни талдау, қоғамдық қатынастар саласында тіларалық түсіндіру, қоғамдық-саяси лексиканы пайдалану және дәлелді талдау жұмыстарын дайындаудың негізгі дағдыларын меңгеру.
- Лингвистикалық талдау әдістерін меңгеру (фонетикалық, морфемалық, синтаксистік, компоненттік); сөйлеу және мәтінді талдау үшін ЖИ қолдану (семантика, кластерлеу, түйінді сөздер); синоним, антоним, омоним, гипер- және гипонимдердің түрлерін ажырату; ғылыми метатілді және лексикографиялық дереккөздерді пайдалану.