Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01504 Химия в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Физикалық химияны оқытудың қазіргі мәселелері

    Пәнді игерудің мақсаты оқытушысының физикалық химия бөлімдерін/тақырыптарын оқытудағы қажетті мәселелерді шешу құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Пән оқыту проблемаларын анықтауға, проблемаларды шешудегі әлемдік трендтерді зерделеуге, физикалық химиямен байланысты тақырыптарды, бөлімдерді, пәндерді оқытудың өзіндік әдістемесін, тиісті құжаттаманы дайындау және ресімдеу әдістемесін, бақылау-бағалау материалдарын әзірлеу әдістемесін әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Химия пәнінен эксперименттік олимпиадалық есептерді шешу әдістемесі

    Пәннің мақсаты химия пәнінен олимпиадалардың эксперименттік турын өткізу үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Пән сапалы және сандық талдау мәселелерін шешуді оқыту әдістемесін игеруге және жетілдіруге, тапсырмалардың мәтіндерін құрастыруға, критериалды шкаланы әзірлеуге, материалдық базаны дайындауға, бағалау әдістемесін игеруге, әлемдік үрдістерді зерделеуге және оларды құжаттаманы әзірлеу, химия бойынша олимпиадалардың эксперименттік турын ұйымдастыру, өткізу кезінде пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Курстың мақсаты-қолданыстағы талаптарға сәйкес жазбаша жұмыстың барлық түрлерін жазу, ресімдеу дағдыларын қалыптастыру. Болашақ мұғалімдер қарым-қатынас және топтық жұмыс технологиясын, коммуникация стратегияларын меңгереді. Болашақ мұғалімдер академиялық жазудың ерекшеліктерін, жазбаша жұмыс түрлерін академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес дұрыс жазуды және құрастыруды зерттейді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • қолданыстағы талаптарға сәйкес жазбаша жұмыстарды: ғылыми эссе, тәжірибелік зерттеу есебі, жоба қызметінің сипаттамасы мен нәтижелері және т.б. құрастырады және рәсімдейді • зияткерлік меншік құқықтарын сақтау үшін сілтеме жүйелерінің біріне ақпарат көздерін құжаттайды • ғылыми басылымдардың деректер қорымен, библиографиялық дереккөздермен жұмыс істейді, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жасыл химия жаратылыстану-ғылыми цикл пәндерін оқыту әдістемесі ретінде

    Пәннің мақсаты қоршаған ортаға әсер ететін химиялық процестерді жетілдіруге ықпал ететін ғылыми бағыт ретінде "Жасыл химия" негіздерін игеру болып табылады. Пән "Жасыл химия" қағидаттарын зерттеуге, оларды білім алушыларда Эко-Даму позициясын қалыптастыруға, осы қағидаттарды қолдана отырып әдістеме элементтерін әзірлеуге және сынақтан өткізуге бағытталған химияны оқыту әдістемесін құру үшін "өтпелі" қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім алушылардың зерттеу жобаларындағы физика-химиялық талдау әдістері

    Пәннің мақсаты зерттеу жобаларын орындау үшін қажетті физика-химиялық талдау әдістері саласындағы құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Пән эксперименттік зерттеуді орындау барысында оқушылардың кейбір физика-химиялық өлшеу құралдарын дербес игеру және талдаудың физика-химиялық әдістерін қолдануды әдістемелерін салыстырмалы түрде зерделеуге, оқушылардың физика-химиялық әдістерінің бірін игеру мен қолданудың өзіндік алгоритмін әзірлеуге және сынақтан өткізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер әдістері

    Пәннің мақсаты-докторанттарды ғылыми зерттеулерде қолданылатын әдіснамалық тәсілдер мен әдістерді жүйелі және терең зерттеуге үйрету. Оқу барысында докторанттар әдістемелік негіздерді меңгереді, деректерді жинау мен талдаудың әртүрлі әдістерімен, статистикалық әдістермен, сапалық және сандық зерттеулермен танысады, аналитикалық дағдыларды дамытады, ғылыми жұмысты орындауға дайындалады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық химияны оқытудың теориялық аспектілері

    Пәннің мақсаты Аналитикалық химияның теориялық аспектілері бойынша химия-білім беру процесін жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім беру мазмұнындағы әлемдік тенденцияларға, пәнді оқыту әдістемесіне салыстырмалы талдау жүргізуге, инновациялық технологияларды, тұрақты даму тұжырымдамасын пайдалана отырып, нормативтік, бағалау құжаттамасын әзірлеуге және сабақтардың әртүрлі түрлерін өткізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Органикалық химияны оқытудың әдістемесі мен өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты-органикалық химияның бөлімдерін/тақырыптарын зерттеуге байланысты оқу процесін жүзеге асыру үшін оқытушыларының құзыреттерін қалыптастыру. Пән: органикалық химиямен байланысты бөлімдерді оқыту, тиісті құжаттаманы дайындау және ресімдеу, бақылау-бағалау материалдарын әзірлеу, органикалық химияны оқыту әдістемесінің өзекті жай-күйін зерттеу, проблемаларды анықтау, оларды шешу жолдарын жобалау. әдістемесін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Тапсырмалар мен шешім алгоритмін әзірлеу, материалдық-техникалық базаны, бағалау критерийлерін, қазылар алқасы үшін әдістемелік нұсқауларды дайындау, химия бойынша олимпиадалардың эксперименттік турын өткізу үшін нәтижелерді талдау процесін ұйымдастыру.
  • Жасыл химия принциптерін пайдалана отырып, білім алушыларда эко-даму позициясын қалыптастыруға бағытталған химияны және жаратылыстану-ғылыми циклдің басқа пәндерін оқытудың өтпелі әдістемесін құру.
  • Әлемдік трендтерді ескере отырып, аналитикалық химияның теориялық ережелерін зерттеудің оңтайлы әдістемесінің нұсқаларын ұсыну.
  • Диссертациялық зерттеу нәтижелерін ресімделген жұмыс түрінде және әртүрлі деңгейдегі академиялық басылымдарға жариялау үшін ұсыну.
  • Заманауи әдістерді, технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, зерттеудің ғылыми аппаратын әзірлеуді, кезең-кезеңмен жоспарлауды, жаңалығын, теориялық және практикалық маңыздылығын, зерттеу тиімділігін бағалауды жүзеге асыру.
  • Заманауи трендтер мен анықталған проблемаларды ескере отырып физикалық және органикалық химияны оқытуға арналған әдістеме, әдістемелік сүйемелдеу, нормативтік құжаттама, бақылау-бағалау материалдарын әзірлеу.
  • Негізгі және бақылау физика-химиялық әдістерін, білім алушының зерттеу жоспарын, өлшеу құралдарын зерттеу әдістемесін, зерттеудің физика-химиялық әдістерін қолдана отырып өлшеу алгоритмін негізді түрде ұсыну.
Top