Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B11150 Спорттық менеджмент, тынығу және жаттықтырушылық қызметі в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: спорттық ойын-сауық, бос уақыт және дене шынықтыру индустриясының пайда болу тарихы, «Спорттық менеджмент, бос уақыт және жаттықтырушылық қызмет» бағытындағы бакалавр мамандығының теориялық негіздері мен перспективалары туралы бастапқы мәліметтерді қалыптастыру. Мазмұны: басқару туралы жалпы түсініктер. Менеджмент бағыттары және олардың сипаттамалары. Дене шынықтыру және спорт ұйымы басқару объектісі ретінде. Дене шынықтыру-спорттық іс-шаралар басқару объектісі ретінде. Спорттағы мақсат қою, болжау және жоспарлау. Басқару шешімдерін бақылау, талдау және қабылдау. Көшбасшылықтың әлеуметтік-психологиялық негіздері. Жаттықтырушының көшбасшы ретіндегі әлеуметтік-кәсіби мәртебесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: дене тәрбиесінің қалыптасуының тарихи аспектілері және оның дене тәрбиесінің кәсіби білім беру жүйесіндегі интеграциялық рөлі қарастырылады, маманның кәсіби қызметіндегі теориялық және әдістемелік ережелер дағдылары, топ мүшесі ретінде жұмыс істеудің практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Дене тәрбиесі мен спорттың теориясы мен әдістемесін қалыптастырудың тарихи аспектілері. Қозғалыс мәдениеті, адамның физикалық белсенді өмір салты. Дене тәрбиесі және спорт теориясы мен әдістемесін жоспарлау және бақылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени - тынығу қызметін әдістемелік қамту

    Мақсаты: мәдени-демалыс қызметін ұйымдастырудың әдіс-намалары мен технологиялары; бос уақыт құбылысының мәні, бос уақытты өткізудің пәнаралық байланысы және білім мен практикалық қызметтің басқа салалары зерттеледі; мәдени-демалыс қызметінің әртүрлі бағыттары, нысандары (және олардың мазмұны), оларды әлеуметтік жұмыс жөніндегі маманның практикалық қызметінде қолдану мүмкіндіктері; мәдени-демалыс іс-әрекетінің әдістері мен әдістерін меңгеру қарастырылады. Бос уақыт қызметі. Мазмұны: мәдени қызметті әдістемелік қамтамасыз ету объектісі және пәні. Мәдени-демалыс саласын әдістемелік қамтамасыз етудің өзекті мәселелері. Курстың пәні-әдістемелік мекемелердің, органдардың, мәдени-демалыс қызметтерінің қызметі. Курстың теориялық негізі. Мәдени-демалыс қызметінің әдістемесі және мәдени-демалыс мекемесінің қызметін басқару туралы білім болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: құжаттарды жазу үшін ағылшын тілінің негіздері оқытылады, мамандық бойынша мәтіннің мазмұнын түсіну, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби коммуникацияларды жүзеге асыру үшін тілдік құралдарды қолданудың практикалық дағдылары, мамандандырылған сөздіктермен жұмыс істеу әдістерін білу қалыптасады. Зияткерлік дамудың, мәдени деңгейді, кәсіби құзыреттілікті арттырудың таным, оқыту және өзін-өзі бақылау әдістері мен құралдарын қолданады. Мазмұны: академиялық жазудың негізгі жанрлары. Аннотация баспа немесе қолжазба жұмысының мазмұнының қысқаша сипаттамасы ретінде. Аннотация құрылымы. Аннотацияның негізгі мақсаттары мен міндеттері. Реферат ғылыми ақпарат саласының ерекше жанры ретінде. Эссе құрылымы. Рефераттаудың негізгі мақсаттары мен міндеттері. Ғылыми және ғылыми-техникалық ақпараттық ортада рефераттау, білімнің әртүрлі салалары бойынша рефераттық журналдар. Реферат пен аннотацияның, реферат пен шолудың, реферат пен шолу мақаласының ұқсастығы мен айырмашылығы. Шолу. Рецензияның құрылымы, мәні. Ғылыми оқиға (конференция) туралы хабарлама.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт гигиенасы "

    Мақсаты: дене тәрбиесі мен спортты ұйымдастыруда негізгі гигиеналық нормалар, ережелер мен іс-шаралар қарастырылады, денсаулықты сақтау және нығайту үшін гигиеналық нормаларды енгізу бойынша білім, бұқаралық іс-шаралар бағдарламаларын іске асырудың практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Жүктемелердің мазмұнына, көлеміне, қарқындылығына қойылатын гигиеналық талаптар. Спорт ғимараттарына қойылатын гигиеналық талаптар. Спортшыны әртүрлі спорт түрлерімен айналысуға дайындау жүйесіндегі гигиеналық факторлардың рөлі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тынығу және спортты ұйымдастыру қызметін жоспарлау және ұйымдастыру

    Мақсаты: тынығуды өткізу және спорттық іс-шаралар технологиясын әзірлеуге және іске асыруға теориялық және практикалық дайындық қарастырылады, командада және жеке жұмыс істеудің практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Спорттық демалыстың теориясы мен технологиясы. Бос уақыттың жаппай түрлерін дайындау, ұйымдастыру және өткізу әдістемесі. Спорттық-демалыс бағдарламаларын ұйымдастырудағы сараланған тәсіл. Балалармен және жасөспірімдермен спорттық-демалыс, тәрбие жұмыстарының дәстүрлі түрлерінің жіктелуі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • "Спорт ұйымдарындағы басқару психологиясы

    Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, жеке тұлғаның әлеуметтік-психологиялық сипаттамалары қарастырылады, өз көзқарасын жеке білдіру, іс-әрекетті реттеу дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Дене шынықтыру-спорт ұйымдарының сыртқы экономикалық қатынастары. Туризм және спорттық туризм. Спорт және инновациялық процестер. Спорттық ұйымдардағы экономикалық қатынастардың өзін-өзі реттеуі..

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәдени-тынығу қызметін әдістемелік жетекшілік технологиясы

    Мақсаты: жас ұрпақтың мәдени-демалыс қызметін, мәдени-демалыс қызметінің мәні мен функцияларын, мәдени-демалыс қызметінің теориясы мен әдіснамасын қамтамасыз ету жөніндегі негізгі нормативтік-құқықтық құжаттар; жеке тұлғаның мәдени қажеттіліктерін қанағаттандыру және дамыту үшін қазіргі заманғы технологиялар; өз қызметінде нормативтік құқықтық құжаттарды пайдалану; инновациялық нысандарды анықтау, бағалау және іске асыруға қатысу қарастырылады мәдени-демалыс іс-әрекетінің әдістері. Мазмұны: мәдени-демалыс жұмыстарын әдістемелік қамтамасыз ету функциялары. Мәдени-демалыс жұмысын әдістемелік қамтамасыз етудің нысандары, әдістері, құралдары, принциптері мен тетіктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мұхтартану

    Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени- рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын,өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М. Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңдегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі, М. Әуезовтың публицистикасы. «Қорғансыз күн», «Қыр көрсеті», «Оқыған азамат», «Көксерк» әңгімелеріне, «Еңлік – Кебек» пьесасына «Кили заман», «Қараш-қараш» повесі,"оқиғасы» поестеріне «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Спорт саласындағы операциялық менеджмент

    Мақсаты: операциялық менеджменттің пайда болуы, өнімділік және спорт саласындағы операцияларды жобалау мәселелері қарастырылады, операциялық талдау құралдарын пайдалану, олардың әрекеттерін түзету және әртүрлі әдістерді қолдану дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Спорт саласындағы операциялық менеджмент және Еңбек өнімділігі. Жаһандық спорттағы операциялық стратегия. Спорт ұйымындағы жобаларды басқару. Спорт саласындағы операцияларды жобалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бос уақыттағы рекреациялық-сауықтыру технологиялары

    Мақсаты: бос уақыт индустриясында дәстүрлі және инновациялық рекреациялық технологиялар ұсынылады; рекреациялық технологиялардың мәні мен құрылымы; бос уақыт қызметі саласындағы технологиялық процестің құралдары, нысандары мен әдістері; салауатты өмір салтын насихаттау бойынша бос уақыт саласында іс-шараларды өткізу кезінде рекреациялық технологияларды қолданудың практикалық дағдылары қалыптастырылады. Мазмұны: Денсаулық сипаттамалары; Денсаулық үлгілері; мәдени адамның қажеттіліктері мен құндылықтарының иерархиясындағы Денсаулық; экологияның денсаулыққа әсері. Физикалық рекреация әдістемесінің теориялық негіздері, оны қолдану аясы туралы түсінік. Моторлы рекреацияның өзіндік ерекшеліктері, міндеттері, мақсатты қондырғылары, сондай-ақ рекреациялық қызметті психологиялық қамтамасыз ету. Рекреациялық-сауықтыру білімдерін, дене шынықтыру мен спорттың түрлі салаларындағы негізгі ережелерді практикалық қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда жасанды интеллектті қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Спорт және қоғам

    Мақсаты: қазіргі қоғамдағы рөлі, спортты дамытудың елдің әлеуметтік - экономикалық саясатымен өзара байланысы қарастырылады, спортты танымал ету және елдің халықаралық имиджін жақсарту үшін бұқаралық дене шынықтыру-спорттық іс-шаралар мен сауықтыру жаттығулары бағдарламаларын іске асыру бойынша практикалық дағдылар қалыптастырылады. Мазмұны: қоғам белгілі бір таным объектісі және әлеуметтанудың негізгі категориясы ретінде. Спорттық қызметтің әлеуметтік-мәдени құндылықтары және оларды қоғам мен адамның игеру жолдары. Жеке тұлғаның дене шынықтыруын қалыптастырудың негізі ретінде спорттың құндылық әлеуеті. Спорттың әлеуметтанулық сипаттамалары, олардың негізгі айырмашылықтары және интеграция жолдары. Жеке тұлғаның дене шынықтыруындағы Әлеуметтік және биологиялық мәселе. Қазіргі қоғамдағы қозғаушы күштер жүйесі. Жоғары жетістіктер спортының және қазіргі олимпиадалық қозғалыстың әлеуметтік мәселелері. Спорттық мансап және спортшының әлеуметтік бейімделуі. Спорттық мансаптың түсінігі мен ерекшелігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбайұлының шығармашылығы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік спорт индустриясы

    Мақсаты: студенттердің әлемдік спорт индустриясы және олимпиадалық қозғалыс саласындағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру, әлемдік спорт индустриясының даму тарихы мен құрылымы қарастырылады, ЮНЕСКО-ның халықаралық спорт хартиясының негізгі ережелері туралы білім, спорттық ұйымдарды тиімді басқарудың практикалық дағдылары қалыптастырылады. Саланың жаһандану тетіктерін түсіндіру. Мазмұны: әлемдік спорт жүйесі. Нарықтық экономика жағдайындағы спорт индустриясы. Қазақстандағы спорт индустриясының даму үрдістерін талдау. Әлемдік деңгейдегі спорт индустриясын дамыту мәселелері. Спорт саласындағы халықаралық ынтымақтастық нысандары. Қоғамдық олимпиадалық спорт ұйымдарының менеджменті. Әлемдік спорт индустриясын дамытудағы жасанды интеллект

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық құрылыстар және тренажерлар

    Мақсаты: жаттығу сабақтарына арналған спорт ғимараттарын салудың, жөндеудің және жобалауды ұйымдастырудың жалпы негіздері қарастырылады, дене шынықтыру-спорт құрылыстарына, жабдықтар мен инвентарьларға қойылатын талаптарды ескере отырып, спорттық бағдарламаларды іске асырудың практикалық дағдылары қалыптастырылады. Мазмұны: Дене шынықтыру және спорттық жаттығулар жүйесіндегі спорттық ғимараттардың рөлі мен маңызы.Спорттық жабдықтар мен құралдарды пайдалану және сақтау ережелері. Спорттық жабдықтар мен құралдарды пайдаланудың оңтайлы режимін құру негіздері. Тренажер құрылғыларындағы сабақтардың негізгі әдістері. Дене шынықтыру сабақтарында тренажерлерді пайдалану кезіндегі қауіпсіздік техникасы және бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және өзгерістерді басқару

    Мақсаты: ұйымдық өзгерістерді басқарудың заманауи тәсілдері ұсынылады, қызметкерлердің қарсыласуымен жұмыс істеу дағдылары, сондай-ақ ұйымдастырушылық өзгерістерді өткізудің стратегиялары мен жоспарлары, спорттық ұйымдарды тиімді басқарудың практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Ұйымдағы тиімді көшбасшылықтың теориялық негіздері. Классикалық көшбасшылық мектептер. Бизнес-көшбасшылықтың заманауи теориялары. Көшбасшылық пен көшбасшылықтың негізгі теориялары. Ұйымдастырушылық өзгерістерді басқарудың теориялық және ұйымдастырушылық аспектілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Анатомия және спорттық морфология негіздері

    Мақсаты: адам ағзасының анатомиялық құрылымына жалпы шолу жасалады, морфологиялық және анатомиялық зерттеу әдістерін қолдану дағдылары, спортшылардың физикалық белсенділігі мен функционалдық жағдайының әсерін бағалау практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Анатомиядағы зерттеу әдістері. Дене құрылымының жасушалық және тіндік деңгейі. Динамикалық морфологияның анықтамасы және оның байланысты ғылымдармен байланысы (жас және конституциялық морфология), жыныстық диформизмді, биомеханиканы, спорттық морфологияны және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кинезотерапия

    Мақсаты: кәсіби спорттағы кинезотерапияның негізгі құралдары мен әдістері, әртүрлі жарақаттар кезінде қозғалысты қалпына келтіру жолдары ұсынылған. Қатысушылардың функционалдық жағдайын бағалау үшін инновациялық әдістерді қолданудың практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Бұлшықет-байламды аппараттың қысқа мерзімді бейімделуі. Бұлшықеттердің бейімделу реакциясы. Әр түрлі жарақаттардан кейін қозғалыс қимылдарын қалпына келтіру. Фиксациялық-релаксациялық әдістеме. Бұлшықет ауруы және зақымдануы. Бұлшықеттің деформациясы. Бұлшықеттің статикалық созылуын зерттеу. Бұлшықеттердің баллистикалық созылуын анықтау. Фиксациялық-релаксация әдістемесін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коммуникативті мәдениет негіздері

    Мақсаты: қарым-қатынас жағдайындағы психикалық процестердің ерекшеліктері, әлеуметтік және пәндік бағдарланған қарым-қатынастың психологиялық мазмұны қарастырылады; қарым-қатынас жағдайында бағдарлау қабілеті қалыптасады; қарым-қатынастың этикалық және коммуникативті нормаларын, сондай-ақ сөйлеу және тілдік нормаларды сақтау дәрежесін бағалау. Өз және басқа адамдардың сөйлеуін редакциялау әдістемесі, психологиялық әсер ету әдістері мен құралдары, көпшілік алдында сөйлеуді талдау және жетілдіру әдістері зерттеледі. Мазмұны: адамның қарым-қатынасының әдет-ғұрыптары мен аксиомалары. Байланыс ақпарат алмасу ретінде. Қарым-қатынас өзара әрекеттесу ретінде. Қарым-қатынас адамдардың бір-бірін қабылдауы ретінде. Байланыс түрлері. Іскерлік қарым-қатынастың ерекшеліктері. Іскерлік қарым-қатынастың негізгі түрлері. Іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас. Байланыс құралдары. Байланыс тиімділігі. Коммуникативті сәтсіздік. Сөйлеу жағдайы. Сөйлеу қарым-қатынас мәдениеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Спорттық метрология

    Мақсаты: спорттағы метрология, стандарттау және бақылау негіздері, қозғалыс мүмкіндіктерін тестілеу негіздері қарастырылады, спорттық өлшемдер саласындағы білім, ұйымдастырушылық, басқарушылық зерттеулер жүргізудің практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Физикалық шамалар және олардың жіктелуі. Өлшеу нәтижелерін өңдеудің статистикалық әдістері. Спорттық жаттығуды басқару және бақылау. Спорттағы бақылаудың техникалық құралдары. Аспаптық бақылау әдістері. Оқу-жаттығу процесі мен жарыстарды ақпараттық-техникалық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биомеханика

    Мақсаты: қимыл-қозғалыс сапаларының биомеханикалық негіздері қарастырылады, техникалық дағдыларды жетілдіру мақсатында дене жаттығуларының биомеханика саласындағы білімдері қалыптасады. Мазмұны: Адам қозғалысының кинематикасы мен динамикасы. Адам қозғалысы кезіндегі механикалық жұмыс және энергия. Адамның қозғалыс аппаратының биомеханикалық негіздері. Дене тәрбиесі мен спорттағы биомеханикалық зерттеу және бақылау әдістері. Техникалық және тактикалық шеберліктің биомеханикалық негіздері. Қозғалыс әрекеттерін бағдарламалап оқытудың биомеханикалық аспектілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Таңдаған спорт түрінің техникалық-тактикалық дайындығы

    Мақсаты: таңдалған спорт түрінде техникалық және тактикалық дайындықты жоспарлау заңдылықтары ұсынылады, техникалық шеберлікті жетілдіру бойынша білім, оқу-жаттығу сабақтарын кәсіби түрде ұйымдастырудың практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Спорттық дайындық жүйесі және ондағы техникалық, тактикалық дайындық орны. Спорт түрлері және олардың жіктелуі. Түрлері мен формалары теориялық дайындықтың мәні. Дайындықтың негізгі құралдары мен әдістері. Бақылау әдістері. Әр түрлі жарыстарға тактикалық дайындық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі/

    Мақсаты: таңдалған спорт түрі бойынша оқу-жаттығу сабақтарын өткізу әдістемесі дидактика, дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі ережелері және спорттық дайындық стандарттарының талаптары негізінде жаттығушылардың ерекшеліктерін ескере отырып зерттеледі. Мазмұны: ТСТ-де биомеханика негіздерімен техникасы. Көмекші және жетекші жаттығулардың мәні. Техникалық бағыттағы спортшылардың жалпы және арнайы дене дайындығының мазмұны.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Мақсаты: онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі ағзаның өмірлік белсенділігі мәселелері қарастырылады, спортшылардың физикалық қабілеттері мен функционалдық жағдайын бағалау үшін медициналық-биологиялық цикл туралы білімдерін қолданудың практикалық дағдылары қалыптасады. Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары. Мазмұны: Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары. Жүйке жүйесінің физиологиясы мен гигиенасы, оның жас ерекшеліктері. Жас физиологиясы және сенсорлық жүйелердің гигиенасы. Қазіргі жағдайда балалар мен жасөспірімдердің жыныстық даму ерекшеліктері және жыныстық тәрбие. Дене шынықтыру мен спортқа қойылатын гигиеналық талаптар мен нормалар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Мақсаты: кесібе манызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар кұра алатын және арнайы мақсатта тіл нормаларын меңгерген маманның кәсібе бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның кұрамдас бөліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі. Оқу-кәсіптік және ғылыми – кәсіптік салалардағы ғылими лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жқмыс алгоритмі. Ғылыми – кәсіби мәтіндерді құрастыру. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы

    Мақсаты: спорттық дайындықтың психологиялық аспектілері және бәсекеге қабілетті қызметтің сәттілігін қамтамасыз ететін психодиагностикалық спорт әдістері қарастырылады. Қатысушылардың психикалық даму заңдылықтарын ескере отырып, оқу процесін басқарудың практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Психологияның негізгі принциптері, категориялары мен принциптері. Жеке тұлғаның жеке психологиялық ерекшеліктері. Даму психологиясының негізгі мәселелері. Спорттағы тұлға және команда психологиясы. Спорттағы психорегуляция және қалпына келтіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорт негіздері және қолданбалы дене тәрбиесі

    Мақсаты: дене шынықтырудың әлеуметтік маңыздылығы және оның жеке тұлғаны дамытудағы рөлі, кәсіби қызметке дайындық қарастырылады, денсаулықты, психикалық саулықты сақтау жүйесін ұйымдастыру және басқарудың практикалық дағдылары қалыптасады, психофизикалық қабілеттерін жетілдіру. Мазмұны: Гимнастика сабақтарындағы қауіпсіздік техникасының негіздері. Жеңіл атлетика түрлерінің қозғалыс дағдылары мен техникасымен танысу, оқыту және игеру. Спорттық ойындар сабақтарындағы қауіпсіздік техникасының негіздері. Сауықтыру әдістерін меңгеру. Спорттық жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Event менеджменті

    Мақсаты: компанияларды инновациялық тауарлар мен қызметтерді дамытатын басқарушылық консалтинг салаларында дамыту әдістері қарастырылады, кәсіби қызметте инновациялық технологияларды қолдану дағдылары және бизнестің инновациялық түрлері мен басқарушылық консалтинг саласында командада жұмыс істеудің практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Спорт индустриясындағы оқиғаларды басқарудың негізгі түсініктері мен стратегиялық негіздері. Іс-шараларды жоспарлау және дайындау. Іс-шараларды техникалық қамтамасыз ету және қаржылық басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • "Олимпиадалық қозғалыс және халықаралық спорт ұйымдары

    Мақсаты: әлемдік спорт индустриясының құрылымы, Халықаралық Олимпиадалық қозғалыстың дамуының негізгі заңдылықтары мен тенденциялары және оның дене тәрбиесінің ұлттық жүйелерінің жұмысына әсері қарастырылады, халықаралық спорт ұйымдарын тиімді басқару үшін халықаралық құқықтық құжаттарды қолданудың практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Олимпиада ойындарының жандануының негізгі кезеңдері және қазіргі олимпиадалық қозғалыс тарихы. Халықаралық Олимпиада комитетінің, ҰОК және т. б. құрылымы мен қызметі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: кәсіби – бағдарланған сөйлеудің барлық нысандарының дағдыларын жетілдіру, сондай-ақ болашақ кәсіби қызметте өндірістік процесте қажетті коммуналдық және мәдениет аралық құзыреттілікті дамыту. Мазмұны: халықаралық байланыстар және олардың қазіргі маманның өміріндегі рөлі. Кездесулер келісімдер, телефон арқылы сөйлесу. Келіссөздер, кәсіби пікірталастар, конференция презентациялары. Іскерлік хат алмасу. Халықаралық бағдарламалар мен жобалар. Қазақстандағы және шетелдегі дене шынықтыру, тарихы, қазіргі жағдайы мен болашағы. Дене шынықтыру мен спорттың құрылымы мен ұйымдастырылуы. Адам өміріндегі кәсіби қызмет. Жұмысқа орналастыру. Түйіндеме. Біліктілікті арттыру жолдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бос уақыттағы жас ерекшелік педагогикасы

    Мақсаты: халықтың барлық жас топтарының мәдени-демалыс іс-әрекетінің дамытушы нысандарын педагогикалық басқару мен бағдарламалаудың негізгі ережелері мен әдістері, халықтың әртүрлі топтарының мәдени қажеттіліктеріне сәйкес мәдени-демалыс іс-әрекетінің бұқаралық, топтық және жеке түрлерін ұйымдастыру ережелері қарастырылады. Мазмұны: Мәдени-тынығу іс-әрекетінің дамып келе жатқан түрлерін педагогикалық басқару мен бағдарламалауға байланысты нақты міндеттерді шешу процесінде теориялық білім қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спортшыларды жаттықтыру үрдісіндегі инновациялық технологиялар

    Мақсаты: дене шынықтырудың инновациялық технологияларын қолданудың және оларды кәсіби қызметте іске асырудың негізгі тенденцияларын білдіреді, инновациялар және оқу процестерінің бағдарламаларын әзірлеу туралы білім қалыптасады. Мазмұны: Ақпараттық жүйелер. Ақпараттық технологиялардың түрлері. Ақпараттық ресурстар. Дене шынықтыру мен спорттағы ақпараттық жүйелердің жіктелуі. Дене шынықтыру мен спорттағы компьютерлік диагностика. Адам қозғалысын зерттеу мен модельдеудегі Ақпараттық технологиялар. Спорттық жаттығу кезеңіндегі "электрондық спорт залы" ақпараттық жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бос уақыт педагогикасы

    Мақсаты: тарихи дәстүрлер, этномәдени ерекшеліктер және бос уақыт педагогикасын дамытудың қазіргі заманғы бағыттары; балалармен және жастармен идеологиялық және тәрбие жұмысы саласындағы ҚР мемлекеттік саясатының бағыттары қарастырылады. Бос уақытты ұйымдастыру бойынша әлеуметтік-педагогикалық қызметтің нысандары мен әдістерін қолдану туралы білім қалыптасады. Балалар мен жастардың бос уақытын ұйымдастыру жөніндегі қызметті жүзеге асырудың қағидаттары мен әдістерін меңгеру. Мазмұны: категория ретінде жастардың әлеуметтік-мәдени қызметінің ерекшеліктері, сипаттамалары және көріністері. Жастардың мәдени-демалыс қызметін ұйымдастырудың ерекшелігі. Егде жастағы адамдардың мәдени-демалыс қызметін ұйымдастырудың ерекшелігі. Отбасылардың әлеуметтік-мәдени қызметінің ерекшеліктері, сипаттамалары және көріністері. Отбасылық мәдени демалыс қызметін ұйымдастырудың ерекшелігі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық менеджмент және маркетинг теориясы мен практикасы

    Мақсаты: спортты басқару теориясы мен практикасының негіздері қарастырылады, маркетингтік зерттеулер әдістемесін зерделеу негізінде спорттық ұйымдарды іске асыру және басқару үшін практикалық дағдылар, талдамалық ойлау қалыптасады. Мазмұны: Дене шынықтыру және спорт маркетингінің негіздері. Дене шынықтыру және спорт тауарлар мен қызметтерді өндіру саласы ретінде. Спорттық менеджмент пен маркетингтің теориялық негіздері. Менеджменттегі өндірістік және экономикалық жағдайлар. Брендинг және спорттық брендті басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық іс-шаралар және ойын-сауық бағдарламаларының технологиялары/

    Мақсаты: спорттық-ойын-сауық іс-шараларын ұйымдастырудың әдістемесі мен технологиясы қарастырылады, салауатты демалыс пен өмір салтын ұйымдастыру бойынша білім қалыптасады. Салауатты өмір салтын насихаттау бойынша демалыс саласында рекреациялық технологияларды қолданудың практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Спорттық іс-шаралардың түрлері мен түрлері. Спорттық іс-шаралардың регламенті, қаржысы және техникалық тапсырмасы. Жарыс туралы ереже, бағдарлама және смета. Әлемдік спорттық іс-шаралар. Әлемдік спорттық іс-шаралардың түрлері, оларды өткізуге қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Спорттық коучинг негіздері

    Мақсаты: эмоцияларды басқарудың теориялық негіздері, мақсатқа жету үшін қажетті спортшының әлеуетін ашу жолдары қарастырылады, коуч-сессияларды ұйымдастыру және өткізу, спорттық ұйымдардың мемлекеттік немесе халықаралық деңгейінде тиімді басқарудың практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Коучингке кіріспе. Коучингтің теориялық және әдіснамалық негіздері. Спорттық коучингтегі мотивацияның рөлі. Уақытты ұйымдастыру және оны пайдалану тиімділігін арттыру технологиялары. Конфликтология негіздері, стресспен жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Емдік дене тәрбиесі және массаж

    Мақсаты: тірек-қимыл аппараты мен ішкі ағзалардың әртүрлі патологиялары кезінде ЕДШ және массаж жүргізу әдістері қарастырылады, денсаулық жағдайы бұзылған адамдар үшін ЕДШ кешенін құрастыру бойынша білім, спорттық массаждың инновациялық әдістерін қолданудың практикалық дағдылары, шұғылданушылардың функционалдық жағдайын бағалау қалыптасады. Мазмұны: Емдік дене шынықтыру (ЕДШ) және массаж негіздері. Жаттығу терапиясындағы физикалық жаттығулардың жіктелуі. Классикалық, гигиеналық, емдік, оңалту массажының әдістері мен техникасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • "Спорттық жарыстар маркетингі

    Мақсаты: маркетинг құралдары мен әдістерін қолдана отырып, спорттық жарыстарды жылжыту және сату қарастырылады, дене шынықтыру және спорт қызметтері мен тауарларын жылжыту үшін спорттық маркетингті қолданудың практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Спорттық жарыстар маркетингінің әдіснамалық және теориялық негіздері. Маркетингтік стратегияның негізгі элементтері. Жарнамалық қызметті ақпараттық қамтамасыз ету. Кәсіпкерлік негіздері және спортты лицензиялау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физикалық оңалту және бейіндік дене шынықтыру мен спорттағы рекреация негіздері

    Мақсаты: адаптивті дене шынықтыру теориясы мен ұйымдастыру саласындағы іргелі білім негіздері қарастырылады, олардың осы саладағы жаттықтырушылық қызметке теориялық дайындығы денсаулық жағдайында ауытқулары бар адамдармен және мүгедектермен, спорттық массаждың инновациялық әдістерін қолданудың практикалық дағдылары қалыптасады, оқушылардың функционалдық жағдайын бағалау. Мазмұны: Рекреациялық құралдар мен әдістер туралы идеялар. Адаптивті дене шынықтырудың теориясы және ұйымдастырылуы. Адаптивті физикалық оңалту. Сабақтарды құру құралдары, әдістері мен формаларын таңдау мен құрамдағы бейімделгіш дене шынықтыру мен спорттың ерекшелігі. Мемлекеттік және қоғамдық ұйымдардың бірлескен қызметінің нысандары мен әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Спорт менеджментінің құқықтық негіздері

    Мақсаты: мемлекеттік-құқықтық жүйелердің теориялық-әдіснамалық негіздерін, жеке тұлға мен қоғамның құқықтық өзара іс-қимылын, спорттық ұйымдардың құрылымы мен реттелуін, заңды іс-әрекеттерді жасаудағы заңнаманы сақтауды ұсынады. Спорттық менеджментті басқару саласында ҚР нормативтік-құқықтық актілерінің негізгі ережелерін пайдаланудың практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Дене шынықтыру және спорт саласындағы қызметті ұйымдастыру. Дене шынықтыру және спорт туралы заңнама. Дене шынықтыру мен спортты қаржылық, медициналық және өзге де қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Таңдап алған спорт түрінің жалпы және арнайы дене дайындығы

    Мақсаты: бәсекеге қабілетті қызметтің ерекшелігіне байланысты және жоспарланған спорттық нәтижелерге қол жеткізуге кепілдік беретін дайындықтың максималды деңгейіне жетуге бағытталған спорттық жаттығулардың негіздері зерттеледі. Жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастырудың және басқарудың практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: УҰИ спорттық жаттығу негіздері. Спортшылардың дене шынықтыру құралдары: іріктеу және жіктеу принциптері. Жеке жаттығу сабағын ұйымдастыру және құрылымы. Дене жаттығуларымен өз бетінше айналысу әдістемесінің негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Спорттағы бизнес жоспарлау

    Мақсаты: жаттықтырушылық қызметті бизнес жоспарлау және оны коммерциялық дамыту әдіснамасы қарастырылады, техникалық-экономикалық есептеулер жүргізудің және спорттық ұйымдардың бизнес-жоспарларын әзірлеудің практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Дене шынықтыру және спорт саласындағы бизнесті жоспарлау. Бизнес жоспардың құрылымы. Спорттағы бизнес-жоспарлауды дамыту мәселелері. Дене шынықтыру-сауықтыру кешенін құру жобасына экспресс-бизнес-жоспар. Спорт ұйымдарының жұмысындағы Бизнес-жоспарлау: қазіргі жағдайы және даму болашағы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдап алған спорт түрінен дене, функционалдық және психологиялық дайындық негіздері

    Мақсаты: спорттық жаттығудың теориясы мен әдістемесі қарастырылады, функционалдық бейімделуді кеңейту, таңдалған спорт түрінде жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін моториканы дамыту бойынша білім қалыптасады. Мазмұны: Физикалық қасиеттерді дамыту және функционалды дайындықты оңтайландыру құралдары, әдістері. Жүрек-тамыр, тыныс алу, жүйке-бұлшықет, сенсорлық жүйелердің функционалды дайындығы. Төзімділік көрінісіндегі функционалды дайындықтың рөлі. Бақылау, бағалау, түзету. Таңдалған спорт түріндегі техника мен тактиканы жетілдіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық іс-шараларды коммерцияландыру

    Мақсаты: спорттық іс-шараларды коммерцияландырудың нормативтік құжаттары мен ережелері зерттеледі. Түрлі форматтағы спорттық жобаларды ұйымдастыру, заманауи цифрлық технологиялармен, медиа серіктестермен, интернет желілерімен және т.б. жұмыс жасауда тәжірибелік дағдылар қалыптасады. Мазмұны: Заманауи жағдайда спорттық шараларды коммерцияландыру. Спорт секторының процестерін реттейтін факторлар, спорттық сұраныс нарығы. Спорттың инновациялық түрлерінің пайда болуына және дамуына ықпал ететін коммерциялық сектордың ресурстары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорт мекемелерінде басқаруды ұйымдастыру

    Мақсаты: спорт мекемелерін басқаруды ұйымдастырудың құрылымы мен функциялары, спорт менеджерлерінің нақты функциялары қарастырылады, спорттық қызметтер мен тауарларды жылжыту үшін маркетингтік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Дене шынықтыру-спорт ұйымдары қызметінің құқықтық, ұйымдастырушылық, экономикалық және әлеуметтік негіздері. Дене шынықтыру және спорт субъектілері. Кәсіби спорт саласындағы қызметті реттеу ерекшеліктері. Дене шынықтыру іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу. Насихаттау және жарнама құралдарымен дене шынықтыру мен спортты басқару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорт негізі және дене шынықтырудағы ҒЗЖ

    Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу негізінде кәсіптік даярлау процесін жетілдіру жолдары қарастырылады, маркентингтік және басқарушылық зерттеулер жүргізудің және ғылыми зерттеулер нәтижелерін енгізудің практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: ЖОО-да зерттеу жұмысы әдістемесінің ұйымдастырылуы, жоспарлануы және тиімділігі. Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми зерттеулердің әдістері. Ғылыми қызмет нәтижелерін математикалық-статистикалық өңдеу. Ғылыми зерттеулердің нәтижелері мен тиімділігін енгізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттағы нутрициология

    Мақсаты: спорттық тамақтану, қоректік заттардың құрамы, олардың өзара әрекеттесуі және денсаулық үшін рөлі қарастырылады, физикалық қасиеттерді дамыту және жетілдіру үшін қоректік заттардың қауіпсіздігі мен дәстүрі туралы білім қалыптасады, тамақтану технологиясының негізінде дене шынықтыру-сауықтыру бағдарламаларын жүзеге асырудың практикалық дағдылары. Мазмұны: Спортшылардың тамақтану рационында ақуыздарды, көмірсулар, майлар, микроэлементтер мен ұсақ заттарды қолданудың негізгі стандарттары. Оқу және бәсекелестік процестердің сапасын қамтамасыз етудің заманауи технологиялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттағы кешенді бақылау

    Мақсаты: спортшының жағдайы және оның динамикасы туралы объективті жан-жақты ақпарат алу үшін жаттығу процесінің құрылымдық бөлімдерінде қолданылатын бақылаудың әр түрлі түрлерін іс жүзінде жүзеге асыру қарастырылады. Инновациялық әдістерді қолдана отырып, спортшылардың функционалды жағдайын бағалау дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Жаттығу және бәсекелестік жүктемелерді бақылау жүйесі. Спорттағы педагогикалық бақылаудың теориясы мен әдістемесі. Жекелеген циклдік спорт түрлеріндегі кешенді бақылау жүйесі. Спортшыларды даярлауды басқару негіздері. Спорттағы кешенді бақылау жүйесінде жасанды интеллектті қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Таңдап алған спорт түрі бойынша жарыстық қызмет жетілдіру

    Мақсаты: жаттықтырушылар қызметіндегі негізгі тәсілдер зерделенеді, көп жылдық жаттығу процесін ұйымдастырудың және өткізудің теориялық негіздерімен танысады, кәсіби оқу-жаттығу процесін ұйымдастырудың практикалық дағдылары қалыптасады, спортшыларды жыл бойы даярлаудың түрлі кезеңдерінде таңдаған спорт түрінде бұқаралық спорттық іс-шараларды іске асыру. Мазмұны: Оқу жұмысын жоспарлау негіздері. Оқу процесінің құрылымы. Үлкен жаттығу циклінің әртүрлі кезеңдерінде жаттығуды құру ерекшеліктері. Жоғары білікті командаларды даярлау әдістемесінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскерлік коммуникациялар және спорттағы PR-қызмет

    Мақсаты: спорт индустриясындағы PR қызметінің теориялық негіздері зерттеледі, іскерлік коммуникациялар саласында білім қалыптасады және олардың кәсіби қызметінде жүзеге асырылады. Мазмұны: Қазіргі спорттағы PR-дің рөлі. PR-акциялар мен коммерциялық және коммерциялық емес спорттық іс-шараларды жарнамалау. Спорт индустриясындағы жарнама құралдарының ерекшеліктері. Баспасөз хабарламасын жазу техникасы. Спорттағы интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар кешенінің басқа элементтерімен PR интеграциясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Спорттық басқару негіздері

    Мақсаты: ұжымды, ұйымды басқару теориясының жалпы негіздері қарастырылады, спортты басқару органдарының негізгі нормативтік құжаттарымен танысады, спорттық ұйымдарды тиімді басқарудың практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Спорттық менеджмент негіздері. Дене шынықтыру мен спорттың құқықтық негіздеріне кіріспе. Спорттық ұйымдардың нормативтік-құқықтық базасы. ҚР Дене шынықтыру және спорт туралы заңнамасы. Денсаулық жағдайында ауытқулары бар адамдардың тыныс-тіршілігін заңнамалық реттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Таңдаған спорт түріндегі спорттық дайындықты басқару үрдісі

    Мақсаты: басқарудың рөлі мен оның функцияларын таңдалған түрде ұсынады, жоғары жетістіктер спортының деңгейінде спортшыларды даярлау үшін бағдарламалауды жүзеге асырады, әр түрлі әдістерді қолдана отырып, оқу-жаттығу сабақтарын, тиімді жұмыстарды жеке және топ мүшесі ретінде жүргізу дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Басқарудың рөлі және оның негізгі функциялары. Басқаруды ақпараттық қамтамасыз ету. Жоспарлаудың кешенді және перспективалық аспектісі. Спортшыларды ұзақ мерзімді даярлаудың әртүрлі кезеңдеріндегі жоспарлау мен бақылаудың мазмұны.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Таңдап алған спорт түрінің жаттықтыру әдістемесі

    Мақсаты: жаттығу процесінің құрылымы, жаттығу сабақтарының техникасы мен түрлері зерттеледі, таңдалған спорт түрінде оқу-жаттығу сабақтарын өткізудің кәсіби дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Кәсіби қызметтің сипаттамасы. Спорттық жаттығудың негізгі құралдарының жіктелуі. Дене жаттығуларының техникасын оқыту әдістері. Спорттық жаттығу әдістері.Таңдалған спорт түріндегі дайындық түрлері. Жаттығу сабағының құрылымы және оны құру әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориялық және әдістемелік негіздері, күтілетін нәтижелерге негізделген жаттығу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері қарастырылады. Балалар мен жасөспірімдердің жыныстық-жастық даму заңдылықтарын ескере отырып, оқу процесін ұйымдастырудың практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Балалар мен жасөспірімдер спортының теориясы мен әдістемесінің негіздері. Балалар мен жасөспірімдердің анатомиялық, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерінің негіздері. Балалар мен жасөспірімдердің дене тәрбиесі және дене дамуы бойынша жұмыстарды ұйымдастыру әдістері. Кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі. Спорттық жаттығулардың тиімділігін жоспарлау және есепке алу. Оқу процесін құру негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұлттық спорт түрінің теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: елімізде және өңірлерде ұлттық спорт түрлерінің пайда болу және даму тарихы қарастырылады, ұлттық спорт түрлері техникасының негізгі элементтерімен танысу, кәсіби оқу-жаттығу процесін ұйымдастырудың, ұлттық спорт түріндегі бұқаралық спорттық іс-шараларды іске асырудың практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Жарыстарды өткізу тәсілдері, ұлттық спорт түрлері бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістемелері. Қазіргі заманғы дене тәрбиесі мен білім беру жүйесіндегі ұлттық спорт түрлерінің маңызы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық - жаттықтырушылық жұмыста интерактивті технологияны қолдану

    Мақсаты: оқу процесінде интерактивті технологияларды қолдану әдістері қарастырылады, ақпараттық кеңістіктегі танымдық тәуелсіздік туралы білім, кәсіби қызметте инновациялық технологияларды қолданудың практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Оқыту мен тәрбиелеу құрылымындағы "интерактивтілік" түсінігі. Спортшы мен жаттықтырушы арасындағы оқу-жаттығу өзара іс-қимылының жаңа нысандары. Интерактивтік әдістемелер және оларды қолдану шарттары: бейне дәрістер, бейне сюжеттер және оқу пәндерін сүйемелдейтін басқа да бейне материалдар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде тілдік құралдарды пайдалана отырып, тұлға аралық, мәдениет аралық және кәсіби коммуникацияларды жүзеге асыру, академиялық адалдық мәдениеті мен принциптерін түсіну.
  • ҚР нормативтік-құқықтық актілерінің негізгі ережелерін, спорт және дене тәрбиесін басқару саласындағы халықаралық - құқықтық құжаттарды қолдану.
  • Жеке дайындық жоспарын, оқу-жаттығу және жарыстық тапсырманы орындау кезінде қатысушылардың физикалық жүктемелерін, физикалық қабілеттері мен функционалдық жағдайын анықтау үшін медициналық - биологиялық параметрлерді бағалау.
  • Спортты басқару саласындағы білім негізінде спорттық ұйымдарды, кәсіпорындар мен жобаларды, спорттық ұйымның брендін тиімді басқару.
  • Басқару шешімдерін іске асыру, ұйымдастыру, басқару саласында зерттеулер жүргізу.
  • Дене шынықтыру-спорттық қызметтер мен тауарларды дамыту бойынша маркетингтік қызметті жүзеге асыру үшін маркетинг саласы бойынша зерттеулер әдістемесін меңгеру.
  • Білім алушылардың психикалық және жыныстық жас ерекшеліктерінің даму заңдылықтарын ескере отырып, жаттығу процесін және спорттық оңалтуды (массаж) ұйымдастыру және басқару кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету.
  • Кәсіби қызметте цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект технологияларын қолдану
  • Дене шынықтыру-спорт ғимараттарына, жабдықтар мен құралдары және қауіпсіздік техникасына қойылатын талаптарды ескере отырып, дене салмағын басқару технологиясы және тамақтану мәселелері негізінде өмір сүру барысында әртүрлі контингенттер үшін бұқаралық спорттық іс-шаралар мен сауықтыру жаттығулары бағдарламаларын іске асыру.
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы теориялық және әдістемелік білім арқылы жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізе отырып, қатысушылардың физикалық, техникалық, тактикалық және моральдық-еріктік дайындығын дамыту.
  • Жеке тұлға ретінде және топ мүшесі ретінде нәтижелі жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, өз іс-әрекетін түзетіп отыру және әртүрлі әдістерді қолдану.
  • Салауатты өмір салтын нсихаттау бойынша бұқаралық ақпараттық-ағарту жұмыстарын жүргізу.
  • Кәсіби қызметте жаратылыстану, қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық және медициналық-биологиялық білімді, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қолдану.
Top