6B08110 Агрономия в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ауыл шаруашылық саласында теориялық және кәсіби білімдерді меңгерген, агрономия саласындағы әдістер мен құралдарды игерген бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B077 Өсімдік шаруашылығы
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 6B081 Агрономия
Пәндер
-
Мамандыққа кіріспе
Мақсаты: Ауылшаруашылығы өсімдіктерін өсірудің негізгі түрлері мен тәсілдерін, ауыл шаруашылығында қолдану әдістерін игеру. Мазмұны: Ауылшаруашылық дақылдарының өсіп-дамуы мен тіршілік факторларын, оларды егіншілікте реттеу жолдарын, топырақтың құрылысы мен құрамын, қоректік ортасын, қасиеттерін білу, баптау әдістерін, ауыспалы егіс, арамшөптер туралы, зиянкестерден, аурулардан, арамшөптерден химиялық және биологиялық қорғаудың негізгі әдістері туралы, толық, сапалы білім қалыптастыру жолдары мен практикалық аспектілері туралы білімін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өсімдіктер биологиясы
Мақсаты: Өсімдік ағзаларының әртүрлі формаларын және олардың өмір сүру деңгейімен байланысын, өсімдіктердің адам өмірі мен биосферадағы рөлін, эволюциялық және онтогенездік даму кезеңдерімен, өсімдіктер тіршілігінде болатын процестермен байланысты зерттейді. Мазмұны: Өсімдіктердің цитология және гистология негіздерін, органографиясын, көбеюі мен систематикасын, олардың биосферадағы және адам өміріндегі рөлін зерттейді; өсімдіктер тіршілігінің физиологиялық процестерінің мәнін, олардың онтогенезін, өсу мен даму барысын бақылау мақсатында ұйымдастырылуын айқындайды. Өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылысын, олардың әртүрлі деңгейдегі тіршілік әрекетін (жасушалық, организмдік және т.б.), эволюциясын, систематикасын, өсу жағдайларын, өсімдіктердің қоршаған ортаға тәуелділігін, адам өміріндегі рөлін және т.б. қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауылшаруашылығында биогенетикалық зерттеу әдістерінің негіздері
Мақсаты - Биологиялық процестердің негізінде түбегейлі жаңа технологияларды пайдалана отырып, микроағзалардан таза, залалсыздандырылған ауылшаруашылық дақылдарының түрлерін, бағалы объектілерді және заттарды синтездейтін клеткаларды in vitro жағдайында өсіріп, көбейтуді білу мен үйрену. Мазмұны: Ауыл шаруашылығында биогенетикалық зерттеу бағыттары бойынша өсімдік шаруашылығының бүгінгі бай дәстүрлі әдістерін білу және түсіну: өсімдік шаруашылығы мен селекция саласында өсімдіктердің ерекше генотиптерін сақтау және жедел көбейтудің тиімді жолдарын қолдану мен зертханалық жұмыстарды атқару кезінде талдау, енгізу және қорытынды жасау туралы білімін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ауылшаруашылық өсімдіктерінің генетикасы
Мақсаты: Сорттардың және жабайы өсетін өсімдіктердің гендік қорын сақтаумен, өсімдік жасушаларын культивирлеу көмегімен экономикалық маңызды өнімдердің өнеркәсіптік өндірісімен байланысты генетика мәселелері бойынша білімін студенттерге үйрету. Мазмұны: Өсімдік тіндері мен органдарының дұрыс қалыптасуы мен қызмет атқаруын қамтамасыз ететін гендердің дамуын зерделейді. Өсімдіктер генетикасының, селекцияның негізгі жетістіктері, жеке белгілерін мұраға алу заңдылықтары туралы теориялық білімдерді, өсімдіктер геномының құрылысы туралы қазіргі түсініктерді меңгереді. Белгілерді генетикалық талдау және генетикалық және молекулалық-гентикалық карталарды жасау әдістерін қоса алғанда, биологиялық объектілерді зерттеу дағдылары мен әдістерін игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты: Студенттерді ғылыми сөйлеу стилінің негізгі ерекшеліктерімен таныстыру; ауызша және жазбаша академиялық дискурстың неғұрлым кең таралған жанрларын зерделеу. Мазмұны: Мақсаттары, құрылымы, стилистикалық ерекшеліктері, жанрлық ерекшеліктері туралы түсініктер негізінде жазбаша және ауызша академиялық мәтіндер жасау; академиялық ортада коммуникацияның базалық қағидаттарын меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Тілдік құзыреттерді зерделейді, оны меңгеру зерттеушіге ғылыми мәтіндерді оқуға, түсінуге және жазуға мүмкіндік береді. Айдар ғылыми мәтіндерді, баяндамалар мен жарияланымдарды дайындау, жазу және жариялау жөніндегі ұсынымдарды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Топырақтану
Мақсаты: Топырақ түзуші жыныстардың қалыптасуы, топырақ түзілуінің мәні, топырақтың құрамы мен қасиеттерін, топырақ жамылғысының құрылымының ерекшеліктерін, топырақтың географиясы мен ауыл шаруашылығын пайдалану заңдылықтарын зерттеу, құнарлылықты қорғау, ұтымды пайдалану және арттыру бойынша ғылыми негіздер мен ұсынымдар әзірлеу туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. ЖИ қолдана отырып топырақтың түрін, ондағы гумустың мөлшерін және әртүрлі элементтердің қатынасын анықтау. Мазмұны: Топырақтың пайда болуын, дамуын, құрылсын, құрамын және қасиеттерін зерделейді, сондай-ақ топырақты қорғау мен тиімді пайдалану шараларын әзірлейді. Топырақ пен биотаның жер бөлігі арасындағы өзара қатынас ерекшеліктерін танып біледі. Флора мен фаунаның түрленуінде топырақтың рөлі. Экологиялық факторлардың топырақ үдерістеріне, динамикалығына әсер ету дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Абайтану
Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мұхтартану
Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект негіздері
Білім беру бағдарламасының мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Гүлді өсімдіктер систематикасы
Мақсаты: Білім алушыларға гүлді өсімдіктердің құрылымдық ерекшеліктері, өсуі мен дамуы, систематикасын және жүйелеуді үйрету Мазмұны: Гүл өсімдіктерінің жіктелуін, олардың морфологиялық сипаттамаларын білу. Ауыл шаруашылығы дақылдарының гүлді өсімдіктерінің түрлік құрамын анықтау, әртүрлі экологиялық-географиялық аймақтар үшін ауыл шаруашылығы дақылдарының гүлді өсімдіктерінің фитокалендарын жасау. Фитосанитариялық мониторинг, ауыл шаруашылығы өсімдіктерін зиянкестерден, аурулар мен арамшөптерден қорғау іс-шаралары кешенін жүргізу, кеден бекеттерінде карантиндік тексерудің барлық кезеңдерін жүргізу дағдыларын алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ауылшаруашылық өсімдіктерінің таксономиясы
Мақсаты: Студенттердің қазіргі өсімдіктер таксономиясы туралы теориялық және практикалық білімдерін дамыту, студенттерге өсімдік объектілерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Өсімдіктердің таксономиясы, өсімдіктерді селекциялау және интродукциялау мәселелерін шешудегі, ауыл шаруашылығын дамытудағы рөлі мен болашағы туралы идеяларды зерттейді. Өсімдіктердің сипаттамасын, атын, классификациясын және өсімдіктер әлемінің эволюциялық жүйесінің құрылысын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Органикалық химия
Мақсаты: Органикалық химияның теориялық негіздерін игеру және органикалық заттармен жұмыс істеу дағдыларын алу туралы білімді қалыптастырады. Мазмұны: Қазіргі теориялық органикалық химияның негізгі қағидаларын; органикалық қосылыстарды саралау принциптерін; жүйелі, рационалды және тривиалды номенклатура ережелерін зерделейді; түрлі сыныптардың органикалық қосылыстарын алудың негізгі тәсілдері, олардың физикалық және химиялық қасиеттері, органикалық қосылыстарды бөлу, тазалау және сәйкестендіру әдістері; органикалық қосылыстардың физикалық-химиялық қасиеттерін зертханалық синтездеу және зерттеу дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Егіншілік топырақтану негіздерімен
Мақсаты- Студенттерге топырақ өңдеудің негізгі тәсілдері мен жүйелерін, осы күнгі егіншілік жүйесінің негіздерін дұрыс жоспарлау және жүргізуді үйрету, топырақтың құнарлылығын ұлғайтудың агротехнологиялық шараларын түсіндіру Мазмұны Егіншілік – жерді өте тиімді, экономикалық, экологиялық және технологиялық тұрғыдан дәлелді пайдалануды үйрететін, өсімдік өсіру үшін қолайлы көрсеткіштермен ерекшеленетін жоғарғы құнарлы топырақты қалыптастыратын агрономиялық ғылым. Білім алушыларға егіншілік заңдарын, топырақ құнарлылығын арттыру әдістерін; топырақтың құнарлылығын арттыру жолдарын өндірісте қолдану, аймақтық егіншілік жүйелерінің ерекшеліктерін; ауыспалы егістің ғылыми негіздерін, олардың нобайларын құрастырудың негізгі принциптерін, оларды енгізу және игеру кағидаларын үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауылшаруашылық микробиологиясы
Мақсаты: Білім алушыларға шаруашылық құнды қасиеттері бар микроорганизмдер туралы, оларды ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіруге және дамытуға әсерін, ауылшаруашылық өндірісінде микробтық препараттарды қолданудың негізгі бағыттары туралы үйрету Мазмұны: Микробиологияның негізгі заңдары, топырақ микроорганизмдері және оларды анықтау әдістері, органикалық тыңайтқыштарды дайындаудың микробиологиялық үдерістері, ауыл шаруашылық мақсатындағы өнімдерді, биопрепараттарды микробиологиялық өндіруді игеру қарастырылады. Микроорганизм препараттарын дайындау, бактериялардың негізгі формаларын айыру, түрлі субстраттарда микроорганизмдердің сандық есебін жүргізу, микроорганизмдердің жинақтық, таза дақылдарын алу, микроорганизмдердің метаболизм өнімдеріне сапалық реакциялар жүргізу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестер мен аурулардан қорғау
Мақсаты: Білім алушыларды ауыл шаруашылығы дақылдарының зиянкестерінің түрлік құрамымен және олардың зияндылығын төмендетудің ғылыми негіздемелерімен таныстыру. Мазмұны: Өсімдіктерді қорғаудың агротехникалық, химиялық, биологиялық және басқа да тәсілдерінің кешенін дұрыс және тиімді пайдалануды, қоршаған ортаны қорғауды ескере отырып, өсімдік шаруашылығындағы проблемаларды шешуде ауыл шаруашылық дақылдарын өсіру технологияларын қолдануды; дақылдарды отырғызу технологиялары мен өсімдіктерінің зиянкестермен зақымдануын есепке алуды және бағалауды жүргізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адаптивті - ландшафтты егіншілікте қор үнемдеу технологиялары
Мақсаты: Ауыл шаруашылығы дақылдарының тұрақты және жоғары өнiмiн қамтамасыз ету, жердi экономикалық, экологиялық және технологиялық тиiмдi пайдалану үшiн әртүрлi агро-мелиорациялық iс-шараларды iске асыру есебiнен топырақ құнарлылығын арттыру туралы бiлiмдi қалыптастыру. Мазмұны: Нарықтық экономика жағдайында қор үнемдеу факторын және өндірісті ресурстар мен энергияны үнемдеу принциптерін ескере отырып, ауыл шаруашылығындағы экономикалық механизмді қайта құру процестерін зерттейді. Қор үнемдейтін технологиялар мен дәлме-дәл егіншілік қолдану арқылы шығындарды және қоршаған ортаға зиянды азайту кезінде өндіріс тиімділігін арттыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктерді химиялық және биологиялық қорғау
Мақсаты: Химиялық және биологиялық препараттарды қолдана отырып, өсімдіктерді зиянкестерден, аурулар мен арамшөптерден қорғау бойынша шараларды уақтылы, тиімді және сауатты қолдануды, қоршаған ортаның ластануының алдын алуды және алдын алуды үйрету. Мазмұны: Ауыл шаруашылығы дақылдарын зиянкестерден және аурулардан қорғаудың химиялық және биологиялық құралдарын зерттейді. Зиянкестермен және аурулармен күресудің заманауи әдістері мен тәсілдерін қарастырады. Өсімдіктерді зиянкестерден, аурулардан және арамшөптерден химиялық және биологиялық қорғау бойынша білімдер мен дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейорганикалық және аналитикалық химия
Мақсаты: Экономикалық маңызды өнімдерді өнеркәсіптік алумен байланысты бейорганикалық және талдамалық химия бойынша теориялық білімді игеру. Мазмұны: Бейорганикалық және аналитикаық химияның негізгі заңдарын, теориялры мен қағидаларын зерделейді: бейорганикалық қосылыстардың сыныптары, аналитикалық сигналды өңдеу тәсілдері; анализдегі метрология, стандарттау және сертификаттау элементтері. Бейорганикалық заттар синтезінің әдістері мен тәсілдерін, периодтық заңнан және Периодтық элементтер жүйесінен келіп шығатын заттардың қасиеттерін; қазіргі химиялық, физикалық-химиялық анализ әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлікқызметтіұйымдастырудыдағдыларыноқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі,мақсаттары мен міндеттері. Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы:кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндірудегі микробиология
Мақсаты: Студенттерді өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндірудегі микроорганизмдердің атқаратын қызметіндегі прокариоттардың маңызды қасиеттерімен, олардың физиологиясы және биохимиясымен таныстырып, микробиология саласының жалпы биологиялық және практикалық маңызын көрсету. Мазмұны: Микробиологияның негізгі заңдары, топырақ микроорганизмдері және оларды анықтау әдістері, органикалық тыңайтқыштарды дайындаудың микробиологиялық үдерістері, ауыл шаруашылық мақсатындағы өнімдерді, биопрепараттарды микробиологиялық өндіруді игеру қарастырылады. Микроорганизм препараттарын дайындау, бактериялардың негізгі формаларын айыру, түрлі субстраттарда микроорганизмдердің сандық есебін жүргізу, микроорганизмдердің жинақтық, таза дақылдарын алу, микроорганизмдердің метаболизм өнімдеріне сапалық реакциялар жүргізу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зиянды нематодтар, кенелер мен кеміргіштер
Мақсаты: Ауыл шаруашылығы дақылдары зиянкестерінің құрылысы, морфологиясы және анатомиясы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Зиянды нематодтардың морфологиясы, физиологиясы, экологиясы туралы зерттеу, зиянды нематодтар, кенелер, ауру қоздырғыштары мен агенттерінің түрлері мен жарақаттау тәсілдерін анықтау. Зиянкестердің ауру тудырушы сипаттарын зерттеу, олардың ауыз аппараттарын зерттеу, зиянкестердің систематикалық орнын анықтау, олармен күресуде улы химикаттардың жүйелі және контактілі түрлерін пайдалануды зерттеу, оларды қолдану мөлшерлемесі мен уақыттарын үйлестіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ауылшаруашылық дақылдарының зиянкестері мен аурулары
Мақсаты: Зиянкестер мен аурулардан қорғау дағдыларын қалыптастыру, ауыл шаруашылығы дақылдарының зиянкестері мен ауруларының түрлерімен, таралу аймағымен, биологиялық ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: Инфекцияның заңдылықтарын, зиянкестер мен аурулардың пайда болуын қарастырады; зиянкестердің морфологиясы мен анатомиясы және олардан өсімдіктерді қорғау шаралары туралы; Өсімдіктердің зақымдану сипаты, даму түрі, тіршілік ету және таралу тәсілдері бойынша зиянкестердің түрлерін анықтау дағдыларын алады; зиянды организмдердің алдын алу және жою шараларын жүзеге асырудың ғылыми негізделген жоспарын жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Агрохимия
Мақсаты: Тыңайтқыштар көмегімен өсімдіктердің қоректенуіне жақсы жағдайлар жасауға, олардың топырақпен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін үйрету. Мазмұны: Егіншілікті химияландырудың теориялық негіздерін; өсімдіктердің қоректену мәселелерін, оны реттеу тәсілдерін; органикалық және минералды тыңайтқыштардың негізгі қасиеттерін, Қазақстан топырақтарының негізгі түрлерінің агрохимиялық қасиеттерін зерделейді. Топырақ құнарлылығын, климаттық жағдайларды және дақылдардың биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, минералды, органикалық, кешенді аралас тыңайтқыштарды және мелиоранттарды ұтымды қолдану кезінде ауыл шаруашылығы дақылдарының минералды тамақтануын оңтайландыру бойынша дағдыларды үйретеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мақсаты: Болашақ мамандарға мектепке дейінгі білім беру саласында кәсіби және мәдени ресми шетел тілінде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Мәтіннен қажетті ақпараттарды алу дағдыларын қалыптастыру, оны кәсіби оқу барысында қолдану. Қарым-қатынас жасау қабілетін дамыта отырып, кәсіби деңгейге көтеру, әңгіменің мақсаты мен нақты сол уақыттағы жағдайға қарай сөйлесуді сауатты жүргізу. Кәсіби мақсатты шет тілде сөйлесу барысында шығармашылық, жаңашылдық қабілетті меңгеру, сөйлесу, қарым-қатынас жасау кезінде әріптестік атмосфера қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Егіншілік
Мақсаты: Егіншілік жүйесінің түрлерін(қарапайым, экстенсивті, интенсивті) түсіндіру. Егіншілік жүйесінің ғылыми негіздері және негізгі буындарын үйрету. Ауыспалы егістердің маңызын түсіндіру. Мазмұны: Қазіргі егіншіліктің ғылыми және технологиялық негіздерін ғылыми егіншілік пен ауыл шаруашылығы өндірісінде қолданудың сипаттамасы мен ерекшеліктері бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыру. Ауыл шаруашылық өнімдері – дәнді, тамыржемістерді, шөпті алу мақсатында, жыртылатын жерлерді пайдалану дағдылары; егіншілікте қарқынды химиялық-техногендік тәсілдерді қолдану нәтижесінде туындайтын экологиялық мәселелерді және суарылатын егіншілікті жүргізудің қазіргі тәсілдерінің ерекшеліктерін зерделеуге дағдыланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Агрометеорология
Мақсаты: Атмосфера мен оның беткі қабатының арасында болатын физикалық үдерістерді және құбылыстарды, сондай-ақ олардың ауыл шаруашылық өндірісіне тигізетін әсерін келешек мамандарға үйрету. Мазмұны: Өсімдіктер мен топыраққа әсер ететін агрометеорологиялық факторлар кешенінің рөлін зерттейді. Метеорологиялық станциялар мен посттардың болжамдық мәліметтерін ғылыми және тәжірибелік- зерттеу және өндірістік жұмыстарда уақтылы пайдалану. Күн радиациясын, температураны, ауа мен топырақтың ылғалдылығын, аязды, құрғақ желді, қысымды, жауын-шашынды, желдің бағыты мен жылдамдығын өлшеу әдістерін және агрометеорологиялық жағдайларды талдау дағдыларын меңгереді. Атмосфера құрылысының, ауа массаларының қозғалысы, радияциялық және жылу теңгерімі, климаттардың және олардың өзгеруін болжау туралы метеорологиялық элементтер, метеорологиялық деректерді өлшеудің тәсілдері мен техникалық құралдары туралы білімдерді дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мақта шаруашылығы
Мақсаты: Мақта туралы түсінік алу, отандық мақта сорттарын өсірудің технологиясын үйрену, Түркістан өңірінің күлгін түсті топырақтың агрофизикалық, агрохимиялық қасиеттерін және де тыңайтқышпен қоректендіру суару, зиянкестер және ауруларға қарсы күрес жағдайларын есепке алу. Студенттерге өсімдіктерді агрономиялық зерттеудің тиімді тәсілдерін үйрету, өсіру технологиясын жетілдіру. Мазмұны: Саланың қазіргі жағдайын бағалауда және шаруашылық жүргізудің жаңа жағдайында мақта шаруашылығын орналастыруды жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеуде мақта шаруашылығының экономикалық тиімділігін арттырудың теориялық негіздерін зерделейді. Мақта шаруашылығы, мақтаны өсіріп-өндіру тәсілдері, отырғызу материалын және жеміс шаруашылығы өнімін алудың қарқынды технологиясын әзірлеу. Инновациялық технологияларды пайдалана отырып, мақта шаруашылығын тиімді жүргізу дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ауылшаруашылығында машина пайдалану
Мақсаты: Ауыл шаруашылығы машиналарының құрылысын, конструкциясын және оларды пайдалану жолдарын үйрету. Мазмұны: Әртүрлі ауыл шаруашылығы машиналары мен жабдықтарының, оның ішінде шетелдік жабдықтардың конструкцияларын, жұмыс принциптерін зерделеу. Құрама топырақ өңдеу машиналары мен агрегаттар, себуге және отырғызуға, тыңайтқыштар енгізуге арналған машиналар конструкциясын дамыту перспективасы,жемшөп жинау машиналарын, астық жинау техникасын дамытудың, ауыл шаруашылығының өнiмiн өңдеу мен қайта өңдеудiң қазiргi заманғы бағыттарын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ашық танапта дақылдарды өсіру технологиясы
Мақсаты: осы мамандық бойынша білім алушылардың ашық топырақтың әртүрлі түрлерінде көкөніс дақылдарын, саңырауқұлақтар мен көшеттерді өсіру бойынша білімдерін, практикалық дағдыларын және кәсіби құзыреттерін қалыптастыру. Мазмұны: Отырғызу материалдары мен жеміс-көкөніс шаруашылығы өнімдерін алудың қарқынды технологияларын әзірлейтін жеміс және көкөніс дақылдарын және оларды өсіру тәсілдерін білу және түсіну. Халықты жеміс-жидектер мен көкөністермен жыл бойы және теңгерімді қамтамасыз ету мақсатында жемістер ашық танапта өндіру. Жеміс-көкөніс дақылдарын өсірудің ауылшаруашылық техникаларын игеру дағдыларын алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдік шаруашылығы I
Мақсаты: Өсімдік шаруашылығының ауыл шаруашылығындағы маңызын түсіндіру. Өнімнің пайда болуының негізгі заңдылықтарын, өнімді бағдарлаудың негізгі ұстанымдарын (принциптерін) меңгеру. Мазмұны: Егістік дақылдардың түрлері мен сорттық формалары, биологиялық ерекшеліктері, оларды өсіруге қойылатын экологиялық талаптар және жоғары сапалы дақылдарды өсіру әдістерін зерделейді. Ауылшаруашылық өнімдерінің жоғары сапалы және төмен шығындарымен максималды өнімділігін техникалық тұрғыдан жетілдіріп, үнемді өсіру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стандарттау, сертификаттау және метрология
Мақсаты: Өлшем бірлігін қамтамасыз ету және өзінің кәсіби қызметінде өнім, қызмет және жұмыс сапасын бақылау бойынша міндеттерді шешу үшін стандарттау, сертификаттау және метрология саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады Мазмұны: Стандарттау, сертификаттау және метрология объектілері. Стандарттау, техникалық реттеу, метрология және сәйкестікті растау жүйелерінің заңнамалық және нормативтік-техникалық базасы. Стандарттаудың жалпы ғылыми және арнайы әдістері. Сертификаттау және декларациялау схемалары. Өлшеу әдістері мен түрлері. Қателіктер мен өлшемдердің белгісіздігін есептеу. Метрологияның техникалық негізі. Кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттырудағы халықаралық менеджмент жүйелерінің рөлі
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бақша және жүзім шаруашылығы
Мақсаты: Болашақ мамандарды бақша және жүзім өндірісінің өнімдерін алу технологиясын, оның агротехникалық, биологиялық және басқа мамандандырылған арнайы операциялар мен технологиялық буындардың мән-маңызы мен таныстырып, орындау орны мен әдіс-тәсілдерін меңгере отырып, өндіріс жағдайында өздігінен жұмыс істеуге үйрету Мазмұны: Бақша дақылдары мен жүзімнің алуан түрлілігін, бақша шаруашылығы мен жүзім шаруашылығы өнімдерін алудың әр түрлі тәсілдерін зерттейді; саланың қазіргі кездегі жай-күйі және оның даму перспективалары; қазіргі заманғы бақша шаруашылығы мен жүзім шаруашылығының сорттары мен будандарына қойылатын отырғызу материалдары мен өнімдерін алудың қарқынды технологиялары. Бақша дақылдары мен жүзімді өңдеу кезінде қарқынды технологияларды қолдану әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мал азығы өндірісі
Мақсаты- Жайылымдарды жақсарту жолдарын,мал азығын өндіру технологиясын, пішендеме және сүрлем дайындау технологиясымен танысу Мазмұны: Егістікте мал азығы дақылдарының жоғары және тұрақты өнімін алудың теориялқ негіздері мен практикалық тәсілдерін әзірлей білу және түсіну, сондай-ақ шабындықта және жайылымда оларды дұрыс пайдалану. Эксперименттік және тәжірибелік жұмысқа дағдылану, оларды кәсіби қызметте одан әрі пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Табиғи мал-азықтық өсімдіктер
Мақсаты- Білім алушы қуаңшылық аймаққа төзімді, мал азықтық өсімдіктердің шыққан жері, оларды жерсіндіру ерекшеліктері, биологиялық және морфологиялық сипаттамасы, өнімділік көрсеткіштері, азықтық құндылықтары, және азық дайындау технологиясы туралы мәліметтерді меңгеруі қажет Мазмұны: Табиғи жайылымдарда кездесетін негізгі мал азықтық дақылдардың биологиялық және шаруашылық қасиеттері, табиғи жайылымдарды тиімді пайдалану, жақсарту, мал азықтық дақылдарды өндіріске ендіру және аймақтың топырақ-климат жағдайына байланысты өсірудің заманауи технологиялары, мал азығын дайындау және көпжылдық шөп тұқымдары өсіру технологиялары, тозығы жеткен жайылымдарды түбегейлі немесе жеңіл-желпі жақсарту тәсілдері туралы мәліметтер береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қант қызылшасы және оның тұқымын өсіру
Мақсаты: Тамыржемісті қызылша дақылының биологиялық негіздерін, қантқа қайта өңдеу және тұқым материалын алу үшін оны өсіру технологиялары бойынша теориялық білімді қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстан Республикасы қант қызылшалық қант өндіру кешенінің өнімділігі мен тиімділігін арттыру үшін қант қызылшасын өсіруді оқып-білу. Пестицидтермен және химикаттармен жұмыс істейтін жұмысшылардың еңбегін қорғау нұсқауларына сәйкес химиялық заттарды пайдалану ережелері. Егістегі арамшөптерді жою үшін пестицидтерді белгілі бір тереңдікте енгізу. Қызылша алқабының арамшөптермен залалдануының картасын салу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдік шаруашылығын механикаландыру
Мақсаты: Ауыл шаруашылығы машиналарын жіктеу әдістерін, принциптері мен механизмдерін, жөндеу жұмыстарының дағдыларын үйрету. Мазмұны: Ауыл шаруашылығы машиналары қозғалтқыштарының жіктелуі мен жұмыс істеу принциптерін, мал шаруашылығы мен өсімдік шаруашылығындағы механикаландырылған жұмыстардың технологияларын зерделейді, бөлшектеу-құрастыру және реттеу жұмыстарын орындау тәжірибесін алады, ақауларды анықтауды және оларды жоюды үйренеді. Жөндеу өндірісінің технологиялық процестерінің - машиналарға техникалық қызмет көрсету және профилактикалық қызмет көрсету дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру
Мақсаты: Білім алушыларға ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ғылыми тәжірибелерді қою әдістерін үйрету. Мазмұны: Ғылымның ерекшелігін, оның мақсаттарын, функцияларын, ғылыми зерттеу түрлерін қарастырады. Жалпы ғылыми және арнайы зерттеу әдістері, зерттеу үшін сәйкес тақырыпты таңдаудың негізгі әдістері және оны жүзеге асыру бағдарламаларын құру әдістері; ақпараттың құжаттық көздерінен ақпаратты алгоритмдік іздеу. Зерттеу бағдарламаларын құру, зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми әдебиетті талдау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өсімдік шаруашылығы II
Мақсаты: Өсімдік шаруашылығының ауыл шаруашылығындағы маңызын түсіндіру. Өнімнің пайда болуының негізгі заңдылықтарын, өнімді бағдарлаудың негізгі ұстанымдарын (принциптерін) меңгеру. Мазмұны: Егістік дақылдардың түрлері мен сорттық формалары, биологиялық ерекшеліктері, оларды өсіруге қойылатын экологиялық талаптар және жоғары сапалы дақылдарды өсіру әдістерін зерделейді. Ауылшаруашылық өнімдерінің жоғары сапалы және төмен шығындарымен максималды өнімділігін техникалық тұрғыдан жетілдіріп, үнемді өсіру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі заман талабына сай ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру
Мақсаты: Курстық, дипломдық жобалауды ойдағыдай жүргізу үшін, студенттердің ғылыми жұмыстарына қатысу, университетте білім алу кезінде өздігінен жүргізген зерттеу нәтижелерінен ғылыми жарияланымдарды дайындауда алынған материалдарды пайдалану мақсатында ғылыми жұмыстарды жүргізудің әдістері мен тәсілдерін үйрету Мазмұны: Ғылымның заманауи инновациялық технологияларын, ерекшелігін, оның мақсаттарын, қарастырады; зерттеудің жалпы ғылыми және арнайы әдістерін; зерттеу үшін өзекті тақырыпты таңдаудың негізгі тәсілдері және оны жүргізу бағдарламасын жасау тәсілдері, сонымен қатар ақпарат көздеріндегі ғылыми дәлелдемелерге сүйенген мағлұматтарды іздестіру; зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми әдебиетті талдау дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бау-бақша жұмыстары
Мақсаты: Бағбандық саласын ұтымды құру және жүргізу бойынша түсініктерді, теориялық білімдерді, практикалық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Жеміс, көкөніс, дәрілік өсімдіктер және эфирлі майлы дақылдар, жүзім шаруашылығы өнімдерін өндіру, ұйымдастыру мен сақтаудың және алғашқы өңдеудің күрделі мәселелерін шешуге бағытталған агрономиялық зерттеулер мен әзірлемелерді қалыптастыру; көгалдандыру жұмыстары және ландшафты көгалдандыруды жобалау және бақша дақылдарын өсіру мен олардың жаңа сорттарын жасау, оларды өсіру технологияларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жеміс шаруашылығы
Мақсаты: Студенттерде жеміс өнімдерін өсіру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Студенттерде жеміс дақылдарының биологиясын, олардың экологиялық жүйедегі орны мен рөлін, сыртқы орта факторларымен заңды байланыстарын зерттейтін ғылым ретінде жеміс шаруашылығы туралы түсініктерді және осы негізде саланың даму перспективаларын айқындау және жоғары өнімді екпелер өсірудің сараланған технологиясын жасау үшін қажетті әзірленетін, сонымен қатар жеміс дақылдары және оларды өсіру туралы теориялық негіздерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Көкөніс өнімдерін және картопты сақтау және өңдеу технологиясы
Мақсаты: Болашақ мамандарды өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтауды және қайта өңдеуді ұйымдастыруға байланысты мәселелерді жоғары біліктілікпен оңтайлы шешуге үйрету. Мазмұны: Сақтау және қайта өңдеу үшін көкөніс пен картоп өндіру технологиясын қолдануды зерттейді. Болашақ мамандарда халықты азық-түліктің осы түрімен қамтамасыз етуде көкөністер мен картопты сақтау және қайта өңдеу бойынша теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастырады. Өнімді сақтау технологиясын игеру жақсы білімді, агрономиялық, техникалық және басқа да білімді талап етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тыңайтқыштарды қолдану жүйесі
Мақсаты: өсімдіктің қоректенуінің теориялық мәселелерін және оларды реттеу тәсілдерін меңгеріп, органикалық және минералдық тыңайтқыштардың негізгі қасиеттерін және өсімдіктің қоректенуі мен тыңайтқыштарды қолдануға байланысты топырақтың агрохимиялық қасиеттерінің өзгеруін зерттеу. Мазмұны: Өсімдіктерді қоректендірудің теориялық мәселелерін және оларды реттеу тәсілдерін, физиологиялық негіздерін, агротехникалық тәсілдер мен шарттарды білу; органикалық және минералды тыңайтқыштардың негізгі қасиеттері және топырақтың агрохимиялық қасиеттері. Органикалық және минералды тыңайтқыштарды қолдануға дағдыланады; минералды тыңайтқыштардың дозасын анықтау әдістері, топырақтағы гумус және қоректік заттар теңгерімі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Топырақтың, өсімдіктер және тыңайтқыштардың химиялық анализі
Мақсаты: Топырақты, өсімдіктерді және тыңайтқыштарды талдау әдістерін нормативтік талаптарға сәйкес элементтердің құрамын анықтау үшін зерттеу. Мазмұны: Топыраққа химиялық әсер ету шараларының жүйесін зерттейді, топырақ пен агрохимиялық талдаудың заманауи әдістерін және олардың нәтижелерін өндірістік қызметте пайдалануды игереді, топырақ түзілу процесінің әр түрлі ауылшаруашылық ландшафтарындағы тенденцияларын сауатты түрде анықтайды, топырақтың қасиеттерін жақсарту кезінде ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру. Құқықтық реттеуді жетілдіру, ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің қоректенуін басқару, әр түрлі өндірістік жағдайларда тыңайтқыштарды енгізудің оңтайлы нормаларын, мерзімдері мен әдістерін анықтау бойынша теориялық және практикалық білім мен дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және өңдеу технологиясы
Мақсаты: Өсімдік қорғау және карантин бағдарламасы бойынша білім алушылар сақтау және өңдеу саласында жалпы өсімдік қорғау және карантиндік профилактикасын оқып-білу; теориялық және тәжірибелік дағдыларды, арнайы инновациялық әдістер мен құралдарды жетік меңгеру. Мазмұны: Ауылшаруашылық өнімдерін жинағаннан кейінгі дақылдарды сақтауға дайындау мақсатында кептіру, тазарту; үнемді сақтау, жалпы фитосанитариялық және карантинді залалданудан қорғаудың профилактикалық мониторинг шараларын жүргізу; сақтау кезінде өнім қабаттарында қоймада, орларда, үйінділерде жүретін физиологиялық процестерді қадағалап, реттеу, басқаруды оқытады. Пән жиналған өсімдік шаруашылығы өнімін агрономиялық білім бағдарламаларына бейімдеп, алғашқы терең емес өңдеу технологиясының негізгі буынды этаптарымен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауылшаруашылық дақылдарының селекциясы және тұқым шаруашылығы
Мақсаты: Селекциялық-тұқым шаруашылығы зерттеулеріне және тұқым өндірісін ұйымдастыруға қажетті теориялық негіздер мен практикалық білімдерді үйрету. Мазмұны: Пән егістік дақылдар селекциясы және тұқым шаруашылығының ғылыми-теориялық негіздерінен, оларды селекция және тұқым шаруашылығы тәжірибесінде қолдану жолдары,жергілікті топырақ-климат жағдайына бейімделеген, аурулар мен зиянкестерге төзімді дақыл сорттарын шығару және өсіру әдістері, сондай-ақ тұқым шаруашылығын жүйесін ұйымдастыру, тұқым сапасын жақсартудың заманауи тәсілдері туралы мағұлмат береді. Ауылшаруашылық дақылдарының селекциясы мен тұқым шаруашылығының теориялық негіздерін, селекцияның алдыңғы қатарлы озық технологиялары мен заманауи әдістерін, тұқымдарды сертификаттау негіздерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көкөніс және картоп өсіру
Мақсаты: Болашақ мамандарды өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтауды және қайта өңдеуді ұйымдастыруға байланысты мәселелерді жоғары біліктілікпен оңтайлы шешуге үйрету. Мазмұны: Сақтау және қайта өңдеу үшін көкөніс пен картоп өндіру технологиясын қолдануды зерттейді. Болашақ мамандарда халықты азық-түліктің осы түрімен қамтамасыз етуде көкөністер мен картопты сақтау және қайта өңдеу бойынша теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастырады. Өнімді сақтау технологиясын игеру жақсы білімді, агрономиялық, техникалық және басқа да білімді талап етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жабық танапта дақылдарды өсіру технологиясы
Мақсаты: Студенттерді сыртқы орта факторлары мен қорғалған топырақта көкөніс дақылдарын өсіру шараларының көкөніс дақылдарының өнімділігіне әсерімен таныстыру Мазмұны: Жылыжай топырағының құнарлылығын жасау және ұстап тұру мәселелерін қарастырады; пәнде жекелеген көкөніс дақылдарын өсіру тәсілдері қаралады; жылыжай топырақтарын агрохимиялық және агрофизикалық талдауды жүргізу және көкөніс дақылдарының тыңайтқышқа және суаруға қажеттілігін есептеу әдістерін зерделейді. Жабық топырақта дақылдарды өсіру технологиясын көкөніс шаруашылығы саласы және ғылыми пән ретінде қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сәнді дендрология
Мақсаты: ағаш өсімдіктері, халықаралық ботаникалық номенклатура, тіршілік формалары, биологиялық, экологиялық және қазіргі заманғы ағаш өсімдіктерінің көп түрлілігі мен сәндік ерекшеліктерін ландшафты дизайн саласындағы практикалық қолдану туралы білімдер кешенін қалыптастыру. Мазмұны: ағаш өсімдіктердің декоративтік қасиеттері, олардың өсу, даму және көбею феноспектрлері туралы білімдер алу; қала мен елді мекеннің жасыл архитектурасының құрылымындағы композициялық шешімдерді білу; көбею биологиясын және көшет шаруашылығын білу. Жаңа түрлерді алу және өңделетін түрлерді сәйкестендіру дағдыларын меңгеру; кесу және басқа агротехникалық тәсілдер арқылы декоративтік композицияларды қалыптастыру дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Big data технологиясы
Мақсаты: Big Data технологиялары және оларды тәжірибеде қолданудың ерекшеліктері мен перспективалары туралы терең түсінік беру. Мазмұны: үлкен деректерді дайындау, сақтау, өңдеу және талдау технологиялары қарастырылады; үлкен деректердің негізгі сипаттамалары. Big Data өңдеу үшін статистикалық және математикалық әдістерді қолдану. Арнайы бағдарламалар бойынша іздеу және алу үшін деректер критерийлерін анықтаңыз. Алынған мәліметтерден тиісті ақпаратты жасаңыз. Map Reduce ақпаратты өңдеу моделін, Hadoop кластерлік экожүйесінің компоненттерін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және агробизнес негіздері
Мақсаты: Студенттердің аграрлық экономика саласындағы бизнестің теория мен практика негіздерін игеруі. Мазмұны: Агроөнеркәсіптік кешенде кәсіпкерліктің мазмұнындық ерекшелігін қарастырады. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу ерекшеліктерімен таныстырады. Жеке істі құру мен тіркеу, құрылтай құжаттарын, агробизнесті жүргізу стратегияларын, бизнес-жоспарларды әзірлеу дағдыларын қалыптастырады. Бизнес-идеяларды қалыптастыру, тәуекелдерді басқару, нақты салада немесе экономик саласында кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін бағалау мен талдау механизмдерін ашады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Орман шаруашылығы
Мақсаты: табиғи орманды жақсарту бойынша маңызды шаруашылық міндеттердің шешімін табу, сонымен бірге кәсіби пән ретінде орманшылықты зерттеу, студенттерге орманды құру жұмыстарын түсіндіру, болашақ мамандарды ең бастысы орманды пайдалануда, оның өнімділігі мен сапасын арттыруда орманды қорғау жұмыстарына тарту болып табылады. Мазмұны: Өнімділігі жоғары көшеттердің қалыптасуы мен өсірілуін, сондай-ақ орман ресурстарын кешенді және тиімді пайдалану тәсілдерін білу мен түсіну. Бұл биология, экология және әлеуметтану ғылымы. Ол ормантану мен орман шаруашылығынан тұрады. Өнімділігі жоғары ағаш ресурстарын жасауға дағдыланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
АӨК қорғалған топырақта бизнес жоспарлау мен өндіруді ұйымдастыру
Мақсаты: Студенттерді ауыл шаруашылығы эксперименттерін жоспарлауға, тәжірибедегі бақылаулар мен есепке алуға үйрету. Мазмұны: Өндірісті ұйымдастырудың заңдылықтарын, қағидаттарын, нысандарын, кәсіпкерлік қызмет нысандарын, бизнес-жоспарды, лизингті, коммерциялық қызметті білу және түсіну. Еңбекті ұйымдастырудың және материалдық ынталандырудың прогрессивті нысандарын қолдану тиімділігін есептеу дағдылары; ауыл шаруашылығы кәсіпорындарындағы салалардың үйлесімділігін негіздеу; ауыл шаруашылығы кәсіпорындарында қосалқы және қызмет көрсету өндірістерін ұйымдастыру негіздемесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жылыжай көкөністері және жидектерін өндіру
Мақсаты: студенттерге экологиялық таза ауылшаруашылық өнімдерінің өндірісін ұлғайтуға бағытталған өсімдіктерді қорғаудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Зиянды обьектілердің көрінісі, теориялық білім, қорғаныс шаралары жүйесін құрудағы практикалық дағдылар. Мазмұны: көкөніс және жидек өсімдіктерін өсірудің биологиясы мен технологиясы бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру, көкөніс және жидек дақылдарының биологиялық ерекшеліктерін, оларды өсірудің технологиялық әдістерін зерттеу шараларын, тамшылатып суару және тыңайтқышты қолданудың жаңа технологияларын зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Көкөніс шаруашылығы
Мақсаты: Студенттерде көкөніс өнімдерін өсіру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Студенттерде көкніс дақылдарының биологиясын, олардың экологиялық жүйедегі орны мен рөлін, сыртқы орта факторларымен заңды байланыстарын зерттейтін ғылым ретінде көкөніс шаруашылығы туралы түсініктерді және осы негізде саланың даму перспективаларын айқындау және жоғары өнімді екпелер өсірудің сараланған технологиясын жасау үшін қажетті әзірленетін, сонымен қатар жеміс дақылдары және оларды өсіру туралы теориялық негіздерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық адалдық пен әдептілік принциптерін ескере отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін қарым-қатынас жасау.
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, әлеуметтік - мәдени, кәсіби дамуды, ғылыми және эксперименттік зерттеулердің, әдістерін көрсету.
- Ақпаратты талдау және қабылдау, эксперименттердің статистикалық нәтижелерін жалпылау және қорытындыларды тұжырымдау арқылы зерттеу мақсаттарын өз бетінше анықтау және оған жету жолдарын таңдау қабілеті бар ақпараттық, есептеу және цифрлық сауаттылыққа ие болу.
- Ауылшаруашылық машиналарының механизмдері мен жүйелерін және дақылды өсіру және жинау технологияларын тиімді пайдалана отырып, дақылдарды зиянкестерден, аурулардан және арамшөптердің ластануынан қорғау үшін кешенді бақылау шараларын әзірлейді.
- Жасанды интеллект пен ауыл шаруашылығындағы озық тәжірибелерге сүйене отырып жеміс және көкөніс дақылдарын қарқынды (интенсивті) технологияда өсірудің жобаларын құрып, картасын жасайды.
- Құрылымдық талдау үшін топырақ және өсімдік үлгілерін іріктеу және ауыл шаруашылығы дақылдары үшін топырақ өңдеу жұмыстарын жүргізеді.
- Өсімдіктердің физиологиялық жағдайын, сорттар мен будандардың өсірудің топырақ-климаттық жағдайларына бейімделу мүмкіндіктерін, оларды өңдеу және сақтау шарттарын бағалайды.
- Ауылшаруашылық дақылдарының және орман ағаштарының морфологиялық белгілеріне, физиологиялық жағдайына қарай іріктеуді негіздейді, метеорологиялық және өсуді жақсарту факторларының өсімдік шаруашылығы өнімдерінің дамуы мен сапасына әсерін анықтайды.
- Ғылыми зерттеулердің химиялық, биологиялық және агротехникалық әдістерінің технологиялары бойынша отандық және шетелдік көздерден ақпарат жинау және олардың стандарттарға сәйкестігін талдау негізінде ғылыми зерттеулер жүргізеді, тәжірибе нәтижелерін статистикалық өңдеуді қолданады және қорытынды жасайды.
- Ауылшаруашылық техникасын пайдалана отырып, органикалық және минералды тыңайтқыштарды, пестицидтерді, биоөсуді реттегіштерді қолдану арқылы ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімділігін және топырақ құнарлығын арттырады.
- Өсімдік шаруашылығы өнімдерін және ауылшаруашылық өндірісіне арналған химиялық өнімдерді сату мақсатында ауыл шаруашылығы нарықтарында маркетингтік және коммерциялық зерттеулер жүргізеді.
- Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істейді,өз білімін жетілдіруге беиімділігін және салауатты өмір салтын ұстану дағдыларын көрсетеді.