Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01530 Информатика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-зерттеу және білім беру салаларында кәсіби қызметті жүзеге асыруға дайын информатика бойынша бәсекеге қабілетті магистрлерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы
Шет тілі (кәсіби)
Ғылым тарихы мен философиясы
Басқару психологиясы
Білімді ақпараттандыру және оқыту мәселелері
Жасанды интеллект көмегімен бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуді автоматтандыру
Білім берудегі инновациялық процестер
Деректерді талдау
Үлкен деректер
Инноватика
Ақпараттық жүйелердегі қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
Білім берудегі робототехниканы оқыту әдістемесі
Информатиканы оқытудың әдістемелік жүйесі
STEM-ге кіріспе
Компьютерлік желілерде деректерді қорғау
ЖОО-да Информатика педагогының әдістемелік дайындығы
STEM білім берудің әдістемесі мен технологиялары
-
2 Оқу жылы
Цифрлы педагог
Білім беру бағдарламалық жасақтамасын бағалау және дизайн
Информатиканы оқыту әдістемесі бойынша оқу-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Ақпараттық моделдеудің ғылыми-педагогикалық негіздері
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
SMART білім беру
Білім беретін электрондық басылымдарды және Интернет-ресурстарды жасау және пайдалану
Виртуалды және кеңейтілген шындық принциптері
Компьютерлік модельдеудің ғылыми-педагогикалық негіздері
Педагогикалық информатика
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалалар жазуда шет тілін білуін көрсету.
- Ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау, ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделген әртүрлі фактілер мен құбылыстарды талдау.
- Ұйымдағы персоналдың дамуы мен тиімді пайдаланылуын бағалау, бұқаралық мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру.
- Білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу.
- Өзінің педагогикалық және оқу-әдістемелік қызметінде нақты міндеттерді шешу үшін ЖИ құралдарын жүзеге асыру және қолдану.
- Роботтарды жобалау және бағдарламалау, мобильді қосымшаларды әзірлеу дағдыларын көрсете отырып, білім беру робототехникасы, білім берудің әртүрлі кезеңдеріне арналған технологиялар курстарының мазмұнын әзірлеу.
- 3D модельдеу негізінде виртуалды шындық арқылы объектілермен өзара әрекеттесетін қосымшаларды әзірлеу.
- Ақпараттық технологияларды, интернет-ресурстарды, телекоммуникациялық құралдарды пайдалана отырып, электрондық оқу басылымдары мен дизайнын әзірлеу.
- Ақпаратты қорғаудың заманауи бағдарламалық және аппараттық құралдарын пайдалана отырып, қорғау жүйелерін жобалау.
- Ғылыми зерттеу әдіснамасын пайдалана отырып, ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу және дербес және ғылыми ұжым құрамында жаңа ғылыми, қолданбалы нәтижелер алу.