8D01451 Көркем еңбек, графика және жобалау в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби оқыту саласында ғылымды, білім беруді және инновацияларды біріктіруге қабілетті, ғылыми және кәсіби құзыреттіліктері бар, кәсіби оқыту бойынша бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D007 Көркем еңбек, графика және жобалау педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Көркем еңбек және графикалық жобалау пәні мұғалімдерін даярлаудың әдістемелік жүйесі
Мақсаты: Көркем еңбек және графикалық жобалау мұғалімдерін әдістемелік даярлаудың білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Көркем еңбек және графикалық дизайн мұғалімдерін әдістемелік даярлау жүйесінің теориялық негіздері. Мамандарды даярлау сапасын қамтамасыз ету әдістемесі мен технологиясы. Болашақ педагогтарды кәсіби-педагогикалық даярлаудың әдіснамалық негіздері. Көркем еңбек және графикалық жобалау мұғалімдерін әдістемелік даярлаудың тұтас жүйесін әзірлеу әдістері. Құрылымы мен мазмұны, шешу әдістемесі, диагностикасы және көркем еңбек және графикалық жобалау бойынша әдістемелік дағдылардың қалыптасуын бағалау критерийлері. Көркем еңбек, графика және жобалау бойынша дидактикалық материалдарды әзірлеу кезінде жасанды интеллект элементтерін пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты: білім алушыларға қала құрылысы кадастры саласында ғылыми зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін талдамалық дағдыларды игеру үшін қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми зерттеу әдістемесі. ҒЗЖ ұйымдастыру қағидаларын реттейтін нормативтік-құқықтық актілер. Ғылыми зерттеулердің арнайы әдістері. Ғылыми ұжымдардың жұмысын жоспарлау әдістері. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау негізінде кадастрлық қызметтің нақты міндеттерін шешу технологиясы. Ғылыми зерттеулер жүргізуге арналған техникалық тапсырмаларды әзірлеу. Эксперименттік зерттеулерді қоюға және жүргізуге қатысу. АКТ, ЖИ қолдана отырып, дербес ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметті орындау. Өзінің ғылыми әлеуетін дамыту және жетілдіру. Қала құрылысы шешімдерінің ең жақсы нұсқаларын таңдауда ғылыми зерттеу әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық хат
Мақсаты: Академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті, докторанттарды даярлаудың жоғары деңгейін қамтамасыз ететін жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттерді дамыту және жетілдіру. Мазмұны: Академиялық жазудың ерекшеліктері. Ғылыми жұмысқа қойылатын жалпы талаптар. Академиялық мәтіндердің түрлері. Презентация стилі. Жазбаша ғылыми жұмыстардағы қателіктер. Журналды таңдау. Әдеби көздермен жұмыс. Сілтемелер және дәйексөз ережелері. Плагиат. Библиографияны құрастыру. Ғылыми мәтінді құрылымдау және жазуға дайындық. Ғылыми мәтін жазуға арналған практикалық ұсыныстар. Ғылыми мәтін жазу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көркем еңбек және графикалық жобалауға оқытудың теориясы мен әдіснамасы
Мақсаты: ЖОО-да оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: ЖОО-да оқытудың заманауи озық технологиялары. Қашықтықтан білім берудің теориясы мен әдістемесі бойынша заманауи тәсілдер. Студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Педагогикалық қызметті кәсіби басқару тәсілдері. Жоспарлаудың тәсілдері технологиялық әдістері. Өткізілген сабақтарды әдістемелік талдау. Кәсіптік білім беру талаптарына сәйкес мамандарды даярлау сапасы. Жоғары мектепте кәсіптік оқыту процесінде жасанды интеллект технологиясын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы әдістері мен технологиясы
Мақсаты: ЖОО-да оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: ЖОО-да оқытудың заманауи озық технологиялары. Қашықтықтан білім берудің теориясы мен әдістемесі бойынша заманауи тәсілдер. Студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Педагогикалық қызметті кәсіби басқару тәсілдері. Жоспарлаудың тәсілдері технологиялық әдістері. Өткізілген сабақтарды әдістемелік талдау. Кәсіптік білім беру талаптарына сәйкес мамандарды даярлау сапасы. Жоғары мектепте көркем еңбек, графика және жобалау бойынша оқыту процесінде жасанды интеллект технологиясын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіптік педагогиканың әдіснамасы және педагогикалық зерттеу әдістері
Мақсаты: Кәсіби педагогика әдіснамасын және педагогикалық зерттеу әдістерін меңгеру. Мазмұны: Педагогика әдіснамасы және педагогикалық зерттеу әдістері. Қазіргі педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздері мен мәселелері. Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық принциптерінің сипаттамасы. Зерттеуді іздеу, процесті бақылау және зерттеу нәтижелерінің сәттілік критерийі. Педагогикалық зерттеудегі формализацияның статистикалық әдістері мен құралдары. Зерттеу нәтижелерін түсіндіру, сынақтан өткізу және ресімдеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Практикаға бағдарлы оқыту технологиясы
Мақсаты:Тәжірибеге бағдарланған оқыту технологиясы бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды дамыту. Мазмұны: тәжірибеге бағытталған оқытудың негізгі теориялары, тұжырымдамалары және технологиялары. Тәжірибеге бағытталған оқыту технологиясының психологиялық негіздері. Тәжірибеге бағытталған оқыту технологиясын әзірлеу және әдістемелік қамтамасыз ету әдістері. Педагогикалық жағдайларды талдау, кәсіби-педагогикалық қызметте өзін-өзі тануға дайындықты негіздеу. Тәжірибеге бағытталған оқытудың инновациялық технологияларын жобалау және өз бетінше түсіндіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық, ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметте ауызша және жазбаша қарым-қатынастың тиімді механизмінде пайдалану.
- Білім беру процесіне ғылыми тәсілмен ғылыми-зерттеу және әдістемелік жұмыстың жобалау, бейімдеу және нәтижелерін енгізу, жасанды интеллект технологияларын пайдалану.
- Жаңа және күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу негізінде кәсіптік бағдарланған оқытудың теориялық - әдіснамалық негіздеріне, тұжырымдамалары мен технологияларына салыстырмалы талдау жүргізу.
- Оқу процесіне көркем - еңбек білімінің теориясы мен әдіснамасы және цифрлық технологиялар негізінде әзірленген ғылыми - әдістемелік өнімді енгізу.
- Ұлттық және халықаралық деңгейдегі өзіндік зерттеулер мен жарияланымдар негізінде ғылымның шекарасын кеңейтуге үлес қосу.
- Өмір бойы оқыту стратегияларын дамыту барысында, педагог пен зерттеушінің мәдениетін сақтай отырып, білім алушы жастарды әлеуметтендіру негізінде ғылыми - зерттеу және педагогикалық міндеттерді шешуде ынтымақтастық орнату.