Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01725 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты БББ оқыту тіліне (орыс және орыс емес тілдер) қарамастан, барлық тұрпаттағы және түрдегі орта білім беру ұйымдарында орыс тілі мен орыс әдебиеті мұғалімі ретінде кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті маман даярлауға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тіл біліміне кіріспе
Әдебиеттану пәніне кіріспе
Орыс тіліне оқыту әдістемесі мен технологиясы
Сөйлеу және стиль мәдениеті
Іскерлік коммуникация мәдениеті: заманауи трендтер
Ғылым және академиялық жазудың метатілі
-
2 Оқу жылы
Орыс тілінің морфологиялық жүйесі және сөзжасам
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Классикалық орыс әдебиеті (11-18 ғғ.)
Экономика және құқық негіздері
Орыс тілінің фонетикалық жүйесі
Ғылыми зерттеу негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Мифология және әлем әдебиеті (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Классикалық орыс әдебиеті (19 ғ.)
Кәсіпкерлік негіздері
Орыс тілінің лексикалық жүйесі
Оқыту әдістері мен технологиялары
Мифология және әлем әдебиеті (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Орыс тілінің практикалық курсы
Әлемдік әдебиет және мәдениет (ежелгі - 21 ғасырдың басы)
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
-
3 Оқу жылы
Этнолингвистика негіздері
20 ғасырдағы орыс әдебиеті (2 жартысы)
Орыс тілі фактілерінің тарихи түсіндірмесі
Әлемдік әдебиет және мәдениет (ежелгі - 21 ғасырдың басы)
Көп мәдениетті ортадағы заманауи білім беру технологиялары
Инклюзивті білім беру ортасы
Мәтіннің лингвомәдени талдауы
Орыс әдеби тілінің тарихи грамматикасы мен тарихы
Заманауи оқу стратегиялары
20 ғасырдағы орыс әдебиеті (1 жартысы)
Педагогикалық зерттеулер
Орыс тілінің синтаксистік құрылысы
Бағалау және дамыту
Орыс әдебиетіне оқыту теориясы мен практикасы
Зерттеулер, даму және инновациялар
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
-
4 Оқу жылы
Көркем мәтіннің герменевтикалық талдауы
Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын үлгілеу
Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
Атқарымдық алуандықтағы орыс тілі
Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің тәжірибесіндегі цифрлық технологиялар
Психолингвистика
Орыс тілінің синтаксистік құрылысы
Құрылымы әртүрлі тілдердің салыстырмалы грамматикасы
Қазіргі орыс әдебиеті (21-ғасырдың басы)
Тіл білімінің негіздері
Көркем мәтінге филологиялық талдау жасау
Риторика және сөйлеу жазу негіздері
Әдебиеттану негіздері
Күрделі емле мен пунктуация мәселелері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі типтегі білім беру орталарында оқу және көшбасшылық процестерін педагогикалық мағыналы түрде жобалайды, жүзеге асырады, бағалайды және дамытады, әртүрлі цифрлық ресурстарды пайдалана алады.
- Әртүрлі интерактивті көпмәдениетті қатынастар мен қауымдастықтар аясында сындарлы түрде байланысады. Педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін, сөйлеу конфликтологиясын және аудитория портретін ескере отырып, әртүрлі жанрлар мен стильдердің мәтіндерін жасайды, риторика ережелерін нақты сөйлеу тәжірибесінде қолданады.
- Өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалауға дайын, өзінің педагогикалық дамуы, ұйымшылдығы мен кәсіби әл-ауқатының дамуы үшін жаңа мақсаттар қоя алады.
- Грамматикалық жүйелерге салыстырмалы талдау жүргізеді, орыс және қазақ тілдерінің тілдік құбылыстарын жіктейді, орыс тілінің фактілеріне білікті тарихи түсініктеме береді.
- Қазіргі орыс әдеби тілі жүйе ретінде (фонетика, лексика, грамматика), орыс тілі бірліктерінің сөйлеудегі қызмет ету ережелері туралы білімдерін қолданады. Қазіргі орыс тілінің тарихын және оның әлемдік мәдениет пен ғылымдағы орнын біледі. Түрлі тілдік құбылыстарды квалификациялауға, тілдік бірліктердің жүйелік байланыстарын және олардың қызметін анықтауға қабілетті.
- Орыс тілін әдеби түрінде, табысты қарым-қатынасқа қажетті сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде (сөйлеу, тыңдау, жазу, оқу), қарым-қатынастың барлық нысандары мен түрлерінде, соның ішінде виртуалды коммуникацияда біледі. Орыс сөйлеуінің нормаларын, стильдік және жанрлық алуандылықты меңгереді. Орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес, әртүрлі жағдайларда, әртүрлі әлеуметтік және стилистикалық контексттерді ескере отырып, тілдік құралдарды дұрыс таңдай алады.
- Әдебиет теориясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар, орыс және әлем әдебиетінің даму тарихы, оның кезеңге бөлінуі, қазіргі жағдайы мен әлемдік мәдениеттегі орны туралы білімдерін қолданады. Көркем мәтінді түсіндіріп, әдеби талдау жасай алады. Оқу стратегиясын таңдай алады, құнды ақпаратты алады және оны өз тәжірибесінде, әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда пайдалана алады.
- Ол орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістемелік құралдарына ие және орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептерде орыс тілі мен орыс әдебиетін оқыту үдерісін жобалауға және технологиялық енгізуге қабілетті, білім беру міндеттерін қояды, қысқа және орта мерзімді жоспарлауды жүзеге асырады.
- Білім беру процесіне барлық білім алушыларды, оның ішінде білім беруде ерекше қажеттіліктері бар білім алушыларды қосу мақсатында оқытудың арнайы тәсілдерін қолдануға қабілетті.
- Жүйелі лингвистикалық білімді, оның ішінде тіл қызметінің негізгі деңгейлерін меңгереді. Ол әлеуметтік лингвистикалық және психолингвистикалық факторларды ескере отырып, сөзді, сөйлемді, мәтінді синхрондық және диахрондық аспектілерде білікті лингвистикалық талдаудың практикалық дағдыларына ие.
- Орыс тіл білімі мен әдебиеттану саласында (ақпаратты талдау, өңдеу, жүйелеу; модельдеу, болжау, ғылыми іс-әрекеттерді жобалау) зерттеу және білімді басқару дағдыларын көрсетеді. Орыс филологиясы саласында ғылыми-зерттеу қызметін, соның ішінде студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына жетекшілік ете алады.
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет етуге қабілетті. Кәсіби қызметте әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білімнің негіздерін қолданады, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілік пен кәсіпкерлік дағдыларын көрсете алады.
- Лингвистикалық және әдеби терминологияны жетік меңгерген; тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы негізгі теориялық-әдістемелік принциптерді, концептуалды-терминологиялық аппаратты пайдаланады. Көркем мәтінді түсіндіріп, филологиялық талдау жасай алады.