6B04127 Халықаралық бизнес в AlmaU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық бизнес, мәдениетаралық менеджмент, жаһандық экономикалық үдерістер мен стратегиялық басқару салаларында терең білімге ие, жаһандық құзыретті мамандарды даярлау. Бағдарлама түлектерге трансұлттық компанияларда, мемлекеттік және халықаралық ұйымдарда, сондай-ақ кәсіпкерлік ортада жұмыс істеуге қажетті аналитикалық және практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Алматы менеджмент университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Экономика қағидалары
Курс студенттерді жаһандық бизнес ортасын түсінуге қажетті микро- және макроэкономиканың негізгі ұғымдарымен таныстырады. Сұраныс пен ұсыныс қағидалары, нарықтық құрылымдар, макроэкономикалық көрсеткіштер, экономикалық саясат және халықаралық сауда тақырыптары қамтылады. Ерекше назар экономиканың нақты жағдайларын бизнес контекстінде талдауға аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыни ойлау
Пән өз бетінше және сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады, кез келген күрделі ақпаратты талдау және бағалау қабілетін дамытады, теңдестірілген шешімдер қабылдау дағдысын жетілдіреді. Студенттер сыни талдау әдістерін меңгеріп, жазу дағдыларын шыңдайды және креативті жазу техникаларын қолдана отырып, түпнұсқа мәтіндер құрастырады. Курс мәліметтермен сенімді жұмыс істеуге, ойларын ауызша және жазбаша негізде дәлелдеуге, пікірталастарда тиімді өзара әрекеттесуге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес математикасы
Курс студенттерге бизнес пен экономикада қолданылатын негізгі математикалық әдістерді меңгеруге көмектеседі. Қаржылық есептеулердің, деректерді талдаудың және оңтайландырудың базалық қағидалары қарастырылады. Ерекше назар математикалық құралдарды практикалық қолдануға аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өмір дизайны
Курс әлеуметтік-гуманитарлық дүниетаным арқылы өзін-өзі жүзеге асыру моделін қалыптастыруға бағытталған. Өмірлік қажеттіліктер мен құндылықтар теорияларын (адалдық, жауапкершілік, әділеттілік, құрмет, Бостандық, қадір-қасиет және қоғамдық игілікке ұмтылу) зерттей отырып, студенттер өздерінің бағдарларын түсінеді және бағалайды, өмірлік және кәсіби дамудың жеке стратегияларын қалыптастырады. Азаматтық жетілуге және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді. Курс аясында студенттер алған білімдерін өмірлік жағдайларды талдау, мінез-құлық стратегияларын модельдеу және әлеуметтік шындықты өзгерту үшін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қоғамға қызмет ету
Пән теориялық білім мен әлеуметтік маңызы бар қызметке қатысуды ұштастыру арқылы қоғамға қызмет ету тәжірибесін, гуманизмді, моральдық-этикалық құндылықтарды және белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған. Курс қазіргі заманның негізгі әлеуметтік мәселелерін – экологияны, инклюзияны, өмір қауіпсіздігін, кемсітушілік пен әлеуметтік әділетсіздікті түсінуге, сондай-ақ әр адамның қоғамның орнықты дамуына қосатын үлесін ұғынуға мүмкіндік береді. Пәнде түрлі әлеуметтік топтардың, әсіресе осал санаттағы адамдардың қажеттіліктерін танып, түсіну қабілетін, эмпатияны дамытуға ерекше назар аударылады. Студенттер алған білімдерін нақты әлеуметтік тәжірибеде қолдануға, әлеуметтік жобаларды олардың тиімділігі, орнықтылығы және инклюзивтілігі тұрғысынан талдауға және бағалауға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Цифрлық дағдылар мен ЖИ
Пән мақсаты – теориялық білім мен дағдыларды қолдану, жасанды интеллект бағдарламалық құралдары мен әдістерін тәжірибеде қолдану саласында кешенді құзыреттерді қалыптастыру, сондай-ақ әртүрлі мақсаттарға арналған интеллектуалды жүйелерді құрудың заманауи теориясы мен тәжірибесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықаралық сауда теориясы және саясаты
Курс халықаралық сауданың негізгі теориялары мен олардың жаһандық экономикаға әсерін зерттейді. Салыстырмалы артықшылықтар, сауда кедергілері, тарифтер, аймақтық сауда келісімдері және сыртқы сауданы реттеу саясаты қарастырылады. Ерекше назар қазіргі заманғы үрдістерді, халықаралық ұйымдардың (ДСҰ, ХВҚ) ықпалын және елдердің жаһандық саудадағы стратегияларын зерттеуге аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шығармашылық бұзылу және инновация
Курстың мақсаты-студенттерге өздерінің стартаптарына, отбасылық бизнестеріне және компанияларына инновацияларды басқару мен енгізуде стратегиялық дағдыларды дамыту үшін база мен құралдарды ұсыну.Курс табысты инновациялардың барлық мысалдарын және табыстың себептерін, диверсиялық реңктері бар инновациялық компанияларды құрудың, іске қосудың және дамытудың негізгі аспектілерін қамтиды. Нәтижесінде студенттер диверсиялық инновациясы бар компанияларды тиісті түрде талдай алады және оны жақсарту бойынша баға бере алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ғаламдық экономикадағы фирмалар
Курс халықаралық нарықтардағы компаниялардың рөлі мен стратегиялық мінез-құлқын зерттейді. Студенттер жаһандану үдерісінің бизнес ортасына әсерімен, жаһандық жеткізу тізбектерін қалыптастырумен, мәдениетаралық басқару аспектілерімен және компания стратегияларын әлемдік экономиканың өзгерістеріне бейімдеумен танысады. Ерекше назар халықаралық бәсекеге қабілеттілікті талдауға, жаңа нарықтарға шығуға және жаһандық белгісіздік жағдайында тәуекелдерді басқаруға аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 10
-
Бухгалтерлік есеп
Курс есеп жүргізу қағидалары мен қаржылық есептілікті құрастыру туралы білім береді. Студенттер активтер, міндеттемелер және капитал есебінің негіздерін, сондай-ақ қаржылық көрсеткіштерді есептеу және талдау әдістерін үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Minor пәні 1
Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салалар мен мамандықтар бойынша қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor бағдарламасы 15 кредитті қамтиды, бұл үш өзара байланысты пәннен тұрады: Minor 1, Minor 2 және Minor 3. Студенттерге таңдауға шамамен 28 Minor бағдарламасы ұсынылады, олардың арасында: Жобаларды басқару (IPMA стандарты), Бизнестегі құқықты қорғау, Social Media Marketing және басқалар бар. Minor бағдарламасының бірінші пәні негізгі ұғымдармен, негізгі құралдармен және кәсіби саланың негіздерімен танысуға бағытталған. Курстың мақсаты — таңдалған бағыт аясында тереңірек білім алу үшін қажетті теориялық және қолданбалы негізді қалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық басқару
Курс ұйымның стратегиялық мақсаттарына жету үшін қаржылық ресурстарды басқару әдістері мен құралдарын зерттеуге бағытталған. Студенттер қаржылық есептілікті талдау түрлерімен, инвестицияларды бағалаумен, тәуекелдерді басқарумен және капитал құрылымын қалыптастырумен танысады. Ерекше назар белгісіздік пен өзгермелі нарық жағдайында қаржылық шешімдер қабылдау бойынша практикалық дағдыларды дамытуға аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғаламдық маркетинг
Курс студенттерді халықаралық ортадағы маркетингтің негізгі ұғымдары және стратегияларымен таныстырады. Жаһандық нарықтарды талдау, тұтынушылардың мінез-құлқы, маркетингтік стратегияларды әртүрлі елдерге бейімдеу, бренд қалыптастыру және цифрлық маркетинг мәселелері қарастырылады. Ерекше назар өнімдер мен қызметтерді жаһандық нарықта сәтті ілгерілету үшін маркетингтік құралдарды практикалық қолдануға аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу дизайны
Курс зерттеу мәселелерін анықтау және тұжырымдау, деректерді жинау және талдау әдістерін таңдау және негіздеу, ғылыми еңбектерді сыни бағалау, алынған нәтижелерді интерпретациялау және қорытындылау, сондай-ақ ғылыми мақалалар, есептер мен зерттеу жобалары үшін дәлелді қорытындылар жасау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық зерттеу әдістерінің және деректер аналитикасының негіздері
Курс студенттерді бизнес пен экономикада қолданылатын сандық зерттеу әдістерінің негіздерімен таныстырады. Сандық деректерді жинау, талдау және интерпретациялау бойынша негізгі ұғымдар, соның ішінде статистикалық әдістер, регрессиялық талдау және гипотезаларды тексеру қарастырылады. Ерекше назар бизнес шешімдерін және ғылыми зерттеулерді негіздеу үшін сандық құралдарды практикалық пайдалануға аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес саласындағы ғылыми зерттеулер
Курс студенттердің халықаралық бизнес мәселелерін талдауда сандық және сапалық зерттеу әдістерін қолдану саласындағы білімдерін тереңдетеді. Курс зерттеу дизайндарын әзірлеуге, деректерді терең талдауға, ғылыми дереккөздерді сыни бағалауға және нәтижелерді жаһандық бизнес контекстінде интерпретациялауға назар аударады. Студенттер дамыған статистикалық әдістерді қолдануды және талдау нәтижелерін халықаралық бизнес саласындағы стратегиялық шешімдер қабылдау үшін пайдалануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлікке кіріспе
Бұл курстың мақсаты – студенттердің кәсіпкерлік, экономика және құқық салаларында базалық білімдері мен құзыреттіліктерін қалыптастыру, сондай-ақ олардың креативтілік деңгейін арттыру, кәсіпкерлік идеяларды генерациялау дағдыларын және оларды Business Model Canvas моделіне интеграциялау қабілеттерін дамыту. Курс барысында студенттер кәсіпкерлік бастамаларды Тұрақты даму мақсаттарымен (ТДМ) байланыстырудың маңыздылығын түсініп, әлеуметтік және экологиялық әсері бар жобалар әзірлеуді үйренеді. Сонымен қатар, студенттер нарықтық экономиканың негіздерімен, бизнесті жүргізудің құқықтық аспектілерімен, салық салу және жобаларды бюджеттеу механизмдерімен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өзгерістерді басқару
Курс ұйымдарда өзгерістерді табысты енгізу әдістері мен стратегияларын зерттеуге бағытталған. Студенттер өзгерістерге деген қажеттілікті диагностикалау, трансформацияны жоспарлау және жүзеге асыру, сондай-ақ қызметкерлердің қарсылығын жеңу үдерістерімен танысады. Ерекше назар көшбасшылық дағдыларды дамытуға, корпоративтік мәдениетті басқаруға және динамикалық іскерлік ортада тұрақты өзгерістерді қамтамасыз ететін тиімді коммуникацияға аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнеске арналған жасанды интеллект
Курс халықаралық бизнесте жасанды интеллектіні (ЖИ) қолдануға бағытталған. Қазіргі заманғы технологиялардың бизнес-процестерді басқаруды, жаһандық нарықтарды талдауды және стратегиялық жоспарлауды қалай оңтайландыратыны зерттеледі. Студенттер үлкен деректерді талдау, экономикалық көрсеткіштерді болжау және маркетингтік стратегияларды автоматтандыру әдістерін меңгеріп, нақты халықаралық бизнес міндеттерін шешуде ЖИ құралдарын қолданады. Ерекше назар ЖИ-ді жаһандық бизнесте қолданудың этикалық және құқықтық аспектілеріне, сондай-ақ әртүрлі өңірлердің мәдени және экономикалық ерекшеліктеріне бейімделуге аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнеске арналған халықаралық құқық
Курс жаһандық ортадағы компаниялардың қызметін реттейтін халықаралық құқықтың негізгі қағидаларын зерттейді. Халықаралық келісімшарттар, зияткерлік меншікті қорғау, дауларды шешу, инвестицияларды құқықтық реттеу және халықаралық нормаларды сақтау мәселелері қарастырылады. Ерекше назар шетелде бизнес жүргізу үшін құқықтық құралдарды практикалық қолдануға және құқықтық тәуекелдерді басқаруға аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Minor пәні 2
Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салалар мен мамандықтар бойынша қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor бағдарламасы 15 кредитті қамтиды, бұл үш өзара байланысты пәннен тұрады: Minor 1, Minor 2 және Minor 3. Студенттерге шамамен 28 Minor бағдарламасының бірін таңдау ұсынылады, олардың қатарында: Жобаларды басқару (IPMA стандарты), Бизнестегі құқықты қорғау, Social Media Marketing және басқа да бағыттар бар. Minor 2 пәні — Minor 1 пәнінің қисынды жалғасы болып табылады және алынған білімді тереңдетуге бағытталған. Бұл курс күрделі тақырыптарды қамтиды, аналитикалық ойлауды дамытады және оқылған материалды стандартты әрі практикалық жағдайларда қолдану дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықаралық консалтинг тәжірибесі (M&A)
Курс халықаралық контексте бірігу және жұтылу (Mergers & Acquisitions) үдерістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер мақсатты компанияларды іздеу және бағалау бойынша консалтингтік стратегияларды, кешенді тексеру (due diligence) жүргізу, бизнестің құнын бағалау әдістері мен мәміле аяқталғаннан кейінгі компанияларды біріктіру ерекшеліктерін меңгереді. Ерекше назар шекарааралық мәмілелердің құқықтық және мәдени аспектілеріне, сондай-ақ нақты жағдайларды талдау негізінде клиенттерге ұсыныстар әзірлеуге аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Озық деректер талдауы және жасанды интеллект негізіндегі шешімдер
Курс деректерді терең талдау әдістерін және бизнес шешімдерін қолдау үшін жасанды интеллект негізіндегі шешімдер әзірлеуді зерттеуге арналған. Студенттер машиналық оқыту, болжамды аналитика, табиғи тілдерді өңдеу және терең оқыту әдістерін меңгереді, олар деректерден құнды ақпарат алу үшін қолданылады. Ерекше назар практикалық қолдануға, этикалық аспектілерге және бизнес-процестерді оңтайландыру мен инновацияларды ынталандыру үшін ЖИ шешімдерін енгізу стратегияларын әзірлеуге аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Халықаралық стратегиялық менеджмент
Курс халықаралық ортада жұмыс істейтін компаниялар үшін стратегияларды әзірлеу және жүзеге асыру әдістерін зерттейді. Бәсекелестік стратегиялар, жаһандық операцияларды басқару, сыртқы ортаны талдау және бизнестің әртүрлі нарықтарға бейімделуі қарастырылады. Ерекше назар нақты жағдайларды зерттеуге, стратегиялық шешімдер қабылдауға және халықаралық контексте басқарушылық дағдыларды дамытуға аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Әрекеттегі кәсіпкерлік
Бұл курстың мақсаты - ЕО, Орталық және АҚШ-тың үлкен нарықтарына шығу үшін ауқымды жобаның жоспарын әзірлеу. Сондай-ақ венчурлық капиталистермен және іскер періштелермен іскерлік қарым-қатынас орнату дағдыларын дамыту. Курстың соңында студенттер ауқымды жобалардың құнын бағалау ерекшеліктерін, жаңа нарықтарға шығу стратегияларын біледі, қаржылық негіздеуді біледі, барлық мүдделі тараптармен іскерлік қарым-қатынастарды құру дағдыларын қолданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Minor пәні 3
Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салалар мен мамандықтар бойынша қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor бағдарламасы 15 кредитті қамтиды, бұл үш өзара байланысты пәннен тұрады: Minor 1, Minor 2 және Minor 3. Студенттерге шамамен 28 Minor бағдарламасының бірін таңдау ұсынылады, олардың қатарында: Жобаларды басқару (IPMA стандарты), Бизнестегі құқықты қорғау, Social Media Marketing және басқа да бағыттар бар. Minor бағдарламасының соңғы пәні — қосымша кәсіби құзыреттілікті толық меңгеруге бағытталған қорытынды курс. Minor 2 пәнінің жалғасы болып табылады және практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған: кәсіби қызметке барынша жақын жағдайларда кейстерді шешу, жобалар мен тапсырмаларды орындау қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық корпоративтік қаржылық есептілік
Курс халықаралық корпоративтік қаржылық есептілік қағидалары мен стандарттарын, соның ішінде ХҚЕС (IFRS) зерттейді. Қаржылық есептілікті дайындау және талдау, трансұлттық компаниялардың есептілігін консолидациялау, валюталық операцияларды есепке алу және қаржылық ашылымдар қарастырылады. Ерекше назар компаниялардың қаржылық жағдайын бағалау және стратегиялық шешімдер қабылдау үшін есептілікті практикалық қолдануға аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби дағдыларды дамыту
Курс бизнестегі табысты мансапқа қажетті негізгі кәсіби дағдыларды дамытуға бағытталған. Курста тиімді коммуникация, командада жұмыс істеу, көшбасшылық, сыни ойлау және мәселе шешу тақырыптары қамтылады. Ерекше назар презентация жасау дағдыларын дамытуға, уақытты басқаруға, іскерлік этикаға және кәсіби ортаға бейімделуге аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық жабдықтау тізбегін басқару
Курс халықаралық жеткізу тізбегін басқару қағидаларын, соның ішінде логистика, сатып алу, тарату және қорларды басқаруды зерттейді. Жеткізілімдерді оңтайландыру стратегиялары, тәуекелдерді басқару, цифрландыру және жаһандық тізбектердегі тұрақты даму мәселелері қарастырылады. Ерекше назар нақты жағдайларды талдауға, стратегиялық шешімдер қабылдауға және халықаралық операциялардың тиімділігін арттыруға аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық салық салу
Курс халықаралық салық салу қағидаларын және олардың жаһандық бизнеске әсерін зерттейді. Әртүрлі елдердің салық жүйелері, қос салық салуды болдырмау туралы келісімдер, трансферттік баға белгілеу және халықаралық компаниялар үшін салықтық жоспарлау қарастырылады. Ерекше назар салықтық тәуекелдерді азайту стратегияларына және халықаралық ортада салық заңнамасын сақтауға аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық қаржы және қаржы нарықтары
Курс халықаралық қаржы қағидаларын және жаһандық қаржы нарықтарының жұмыс істеуін зерттейді. Валюта нарықтары, халықаралық инвестициялар, қаржылық тәуекелдерді басқару, трансұлттық корпорациялар және макроэкономикалық саясаттың қаржы жүйесіне әсері қарастырылады. Ерекше назар нақты жағдайларды талдауға, стратегиялық қаржылық басқаруға және әлемдік экономикадағы қазіргі заманғы үрдістерге аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық адами ресурстарды басқару
Курс халықаралық компанияларда адам ресурстарын басқарудың стратегиялары мен тәжірибелерін зерттейді. Глобальды жұмысқа қабылдау, персоналды бейімдеу, кросс-мәдени басқару, мотивация, өтемақылар және әртүрлі елдердің еңбек заңнамасы мәселелері қарастырылады. Ерекше назар басқарушылық дағдыларды дамытуға, көпмәдениетті ортада жұмыс істеуге және HR стратегияларын жаһандық бизнесте қолдануға аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дипломдық зерттеу трегі
Курс – халықаралық бизнес саласындағы өзекті тақырып бойынша студенттердің тәуелсіз зерттеу жүргізетін оқу бағдарламасының қорытынды кезеңі. Курста зерттеу мәселесін таңдау, деректер жинау және талдау, теориялық тұжырымдамаларды қолдану және қорытынды жұмыс дайындау қамтылады. Ерекше назар аналитикалық және сыни ойлау дағдыларын дамытуға, сондай-ақ академиялық жазу мен зерттеу нәтижелерін ұсыну шеберлігін жетілдіруге аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Курстың мақсаты – студенттердің экономика, құқық және кәсіпкерлік салаларындағы базалық пәнаралық білімдерін қалыптастыру. Курс аясында студенттер нарықтық экономиканың негізгі категориялары мен жұмыс істеу механизмдерін, кәсіпкерлік қызметті жүргізудің құқықтық негіздерін, бизнес-идеялар мен бизнес-модельдерді қалыптастыру қағидаттарын меңгереді. Ерекше көңіл кәсіпкерлік ойлау қабілетін дамытуға және түрлі салалардағы білімді интеграциялау арқылы әлеуметтік-экономикалық мәселелерді талдау мен шешуге бағытталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық интеллект
Курс жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағды алуға бағытталған. Бұл курс барысында оқушылар қаржылық құралдарды түсініп, оларды тәжірибеде қолдануды, жинақтарды сақтау және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді. Сонымен қатар салықты есептеу және төлеу, қаржылық ақпаратты талдау және қаржылық өнімдер арасында дұрыс таңдау жасауға мүмкіндік беретін тәжірибелік дағдыларды меңгереді. Курс қазіргі заман талабына сай жеке қаржыны саналы түрде басқару және дұрыс шешім қабылдау қабілетін дамытуға ықпал етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-әрекет қағидаттарын ескере отырып, жағдайды талдай отырып және әлеуметтік, этикалық, экологиялық, Мемлекеттік және ғылыми аспектілерде қорытынды жасай отырып, өз пікірлерін дәлелдеу және негіздеу
- Қоғам алдындағы жауапкершілікке, адамгершілікке, рухани және физикалық өзін-өзі тәрбиелеуге бейілділігін таныту, әділеттілік, адалдық, инклюзия және даму мүмкіндіктерінің теңдігі қағидаттарын басшылыққа алу
- Кәсіби мәселелерді шешу және оқу және тәжірибелік зерттеулер жүргізу үшін жүйелі сыни және креативті ойлауды қолдану
- Тұлғааралық, мәдениетаралық өзара іс-әрекет және кәсіби міндеттерді шешу үшін мемлекеттік тілде және ұлтаралық қарым-қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде тиімді ауызша және жазбаша коммуникация құру
- Құнды өнімдер мен қызметтерді жасауға арналған инновациялық технологияларды қолдана және сынай отырып, жобалық-кәсіпкерлік қызметтің толық циклын құру
- Нақты өмірде жеке қаржыны жоспарлау және бақылау арқылы негізгі экономикалық және қаржылық ұғымдарды түсініп, қолдану, сондай-ақ өз құқықтары мен міндеттерін түсіне отырып, қаржы мекемелерінің қызметтерін пайдалану және ұзақ мерзімді қаржылық мақсаттарды, оның ішінде жинақ пен инвестицияны қалыптастыру
- Деректерді талдау, өңдеу және визуализациялау үшін цифрлық құралдар мен жасанды интеллект әдістерін қолдану, ақпараттық қауіпсіздік пен этикалық нормалардың заманауи талаптарын ескере отырып, қарапайым ІТ-шешімдерді әзірлеу
- Бизнес пен нарық талаптарына қатысты негізгі тұжырымдамалар мен құралдар жөніндегі білім мен түсінікті жүйелі және пәнаралық көзқарас негізінде практикалық міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ әртүрлі кәсіби салаларда өзін-өзі дамыту мақсатында қолдану
- Негізгі экономикалық және қаржылық тұжырымдамаларды түсіну және талдау, деректерді өңдеу мен интерпретациялау үшін математикалық, статистикалық және есептік әдістерді қолдану, сондай-ақ халықаралық сауда, валюта бағамдары мен салық салу режимдерінің компаниялар қызметіне және жаһандық ортадағы қаржылық шешімдер қабылдауға әсерін бағалау
- Ғылыми және қолданбалы зерттеулерді дербес жүргізу, деректерді интерпретациялау және басқарушылық шешімдерді негіздеу үшін кәсіби дағдыларды, сандық зерттеу әдістерін, жасанды интеллект пен аналитикалық құралдарды дамыту және қолдану
- Жаһандық нарықтық және сауда үрдістерін, корпоративтік стратегиялар мен бәсекелі ортадағы инновациялық өзгерістерді талдау, сондай-ақ халықаралық контексте бизнестің тұрақты дамуына бағытталған негізделген басқарушылық шешімдер әзірлеу
- Жаһандық экономикалық үрдістерді, құқықтық нормалар мен консалтингтік тәсілдерді талдау, олардың халықаралық бизнеске әсерін бағалау және әртүрлі құқықтық әрі экономикалық жүйелер жағдайында компанияларды басқаруға арналған тиімді стратегияларды қолдану
- Халықаралық компаниялардың қаржылық есептілігін бағалау, үлкен деректерді өңдеуге арналған аналитикалық құралдарды пайдалану және жаһандық қаржы нарықтарындағы үрдістерді талдау арқылы корпоративтік қаржы мен инвестицияларды басқаруға арналған тиімді стратегияларды әзірлеу
- Халықаралық бизнес ортасында қазіргі үрдістерді, нарықтық өзгерістерді және ұйымдық қажеттіліктерді ескере отырып халықаралық менеджмент, кадрларды басқару және жаһандық жеткізілім тізбектері саласында тиімді стратегияларды әзірлеу және енгізу