Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01612 Тарих в Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты. 6В01612–Тарих білім беру бағдарламасының мақсаты: тарих ғылымы контекстіндегі саяси, экономикалық, әлеуметтік процестердің барлық күрделілігіне бағдарланатын, Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің қазіргі заманғы талаптарына сәйкес келетін тарих мұғалімін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 246
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қаржылық сауаттылық
Ғылыми зерттеу әдістері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Экономика негіздері
Құқық негіздері
Жасанды интеллект негіздері
Орнықты дамудың негіздері
Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері
-
2 Оқу жылы
Этнология
Жас ерекшеліктер физиологиясы және мектеп гигиенасы
Инклюзивті мәдениет негіздері
Еуразияшылдық: теория және практика
Ежелгі дүниежүзі тарихы
Диаспорологияға кіріспе
Алғашқы қоғам тарихы
Педагогика
Қосалқы тарихи пәндер
Қазақстанның тарихи демографиясы
Қостанай облысының тарихы
Тарихи өлкетану
Инклюзивті білім беру
Қазақстанның ежелгі тарихы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
-
3 Оқу жылы
Түркі әлемі және Еуропа
Қазақстанның ортағасырлық тарихы
Еуразияның көшпелі империялары
Орта ғасырдағы Азия мен Африка елдерінің тарихы
Орта ғасырлар тарихы
Шығыс елдерінің ортағасырлық тарихы
Критериалды бағалау технологиясы
Педагогикалық психология
Тарихты оқыту әдістемесі
Азия және Африка елдерінің жаңа заман тарихы
Еуропа және Америка елдерінің жаңа заман тарихы
Жаңа және қазіргі заманның халықаралық қатынастар тарихы
Қазақстанның жаңа заман тарихы
Түркі халықтарының тарихы
XVII-XX ғасырлардағы Азия мен Африка
XVII-XX ғасырлардағы ескі және жаңа әлем
-
4 Оқу жылы
Тәуелсіз Қазақстанның қалыптасу тарихы
Тарих пәнінен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесі
Азия мен Африка елдерінің қазіргі заман тарихы
Еуропа мен Америка елдерінің қазіргі заман тарихы
Исламтану
Педагогикалық зерттеу қызметі
Теоретикалық деректану
Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы
Тарихнама
Мұрағаттану және мұражайтану
Қазақ диаспорасының тарихы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі әлемнің саяси өміріне, өз елінің саяси процестеріне бағдарлана білу, қазіргі шындықтың әлеуметтік-экономикалық катаклизмдерін, ҚР әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын талдай білу, ҚР Конституциялық-құқықтық және заңнамалық нормаларын білу.
- Негізгі кәсіби қызмет ретінде психологиялық-педагогикалық білім жүйесін меңгеру.
- Гуманитарлық ғылымдардың категориялық-ғылыми аппаратын меңгеру: философия, әлеуметтану, мәдениеттану, саясаттану, дінтану.
- Әлемдік және отандық тарихтың негізгі тарихи кезеңдері, оқиғалары, фактілері, тұлғалары туралы білімді меңгеру.
- Базалық және бейіндік пәндер бойынша іргелі білім негізінде жалпы білім беретін орта және арнаулы орта оқу орындарында әлемдік және отандық тарих бойынша педагог-тарихшының этносаралық және мәдениетаралық коммуникациясын жүзеге асыра білу.
- Оқу процесі барысында білім алушылардың қызметін бағалау және талдау жасай білу; білім алушылардың өзіндік танымдық қызметін ұйымдастыру; сабақта және сабақтан тыс уақытта білім алушылардың танымдық қызметін уәждей білу.
- Орта және арнайы орта білім беру бағдарламасы бойынша тарих бойынша оқу сабақтарын өткізу әдістемелерін, тарих кабинеттерін құру бойынша әдістемелік және ұйымдастырушылық жұмыстарды, оқу - тәрбиелік жағдайларды талдаудың қарапайым дағдыларын меңгеру.
- Ақпаратты іздеудің, талдаудың, интерпретациялаудың негізгі әдістерін меңгеру және оларды педагог-тарихшы ретінде кәсіби қызметінде қолдану
- Тарих ғылымының әртүрлі тұжырымдамаларын меңгеру. Іргелі тарихи пәндердің өзекті мәселелерін білу.
- Полимәдениетті қоғамда педагогикалық қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздерін, мәдениеттер, діндер мен ұлттық ерекшеліктердің айырмашылықтарын, инклюзивті мәдениет пен тұрақты дамудың қағидаттарын білу "
- Заманауи педагогикалық әдістер мен технологияларды білу және қолдану, бейімдеу және өзгерту; оқушылардың физиологиялық, жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру; жасанды интеллект технологияларымен жұмыс істеудің теориялық негіздері мен практикалық әдістерін түсіну