Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01532 Биология-Психология в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылымның қазіргі заманғы даму деңгейіне сәйкес келетін психофизиологиялық және психоанатомиялық механизмдер, субъективті, нейрофизиологиялық және молекулалық-генетикалық деңгейде болып жатқан процестерді түсіну және жүйелік пайымдау тенденциялары мен заңдылықтары туралы идеяларды дайындау, заманауи педагогикалық технологиялар мен биология, психология ғылымдарының жетістіктерін пайдалана отырып, білім алушылардың жеке қызығушылықтары мен қабілеттерін ескере отырып,білім беру процесін жүзеге асыруға қабілетті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

  • Қазақстанда психология ғылымының дамуы

    Студенттер Қазақстан Республикасындағы психологиялық ғылымның даму тенденциялары мен қазіргі жағдайы және психологиялық идеялардың пайда болуының тарихи үрдісі туралы білімдерді меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер отандық психологиялық ой өкілдерінің еңбектерін талдайды; ғылыми психологиялық танымның дамуындағы сабақтастықты ашады, өзекті мәселелерді шешу және ғылымның қазіргі жай-күйін түсіну мақсатында тарихи өткенді қарау қажеттілігін ойлайды. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер отандық психологиялық ғылымның негізгі ұстанымдары, тәсілдері және жетістіктері жөнінде салыстырмалы кестелерді құрастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Бұл курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту. Бұл курс экология және тіршілік қауіпсіздігі пәні мен әдістемесі туралы теориялық білім береді; популяциялар мен экожүйелердің тұрақтылығын бұзатын себептер туралы; табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану; пәнаралық көзқарас негізінде адам, қоғам және мәдениет арасындағы қарым-қатынас туралы түсініктерін дамытады; қоғамдық сананы және қауіпсіз өмір салтын жасылдандыру. Тірі организмдердің қызмет етуінің негізгі заңдылықтары, әртүрлі ұйымдық деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның және олардың тұрақтылығы зерттеледі; биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның шаруашылық қызметінің экологиялық салдары. Түрлі елдердегі және Қазақстан Республикасындағы тұрақты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары және практикалық мақсаттары туралы заманауи түсінік. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Адамның қауіпсіздік жүйелері. Құзыреттілікті меңгерген білім алушылар: • биосфераның жаһандық экожүйе ретіндегі мәнін және оның дамуының тұрақтылығын, өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығын жасылдандыруды адам өмірінің қауіпсіздігінің негізі ретінде түсініп, түсіндіре алады; • қоғамдық сананың экологиялануы мен қауіпсіз өмір салтының маңызын меңгереді; • экологиялық және қоршаған ортаға зиян келтіретін жағдайларды бағалап, тіршілік қауіпсіздігіне әлеуетті қауіп төндіретін әрекеттерге дәлелді түрде қарсы тұра алады; • экологиялық мәдениет пен сананы, қауіпсіз өмір сүру дағдылары мен табиғатты қорғау мінез-құлқын көрсете алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы биология және топырақтану негіздері

    Мақсаты: жердің тірі қабығы – топырақ туралы, табиғи организм, оның қасиеттері, генезисі және эволюциясы туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент топырақ, топырақ түзілу факторлары, қасиеттері мен жіктелуі туралы білімді игереді. Практикалық сабақтарда теориялық білімді қолдана отырып, генетикалық горизонттарды ажыратады, топырақтың морфологиялық сипаттамасын сипаттайды, топырақ жамылғысының жағдайын бағалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психология тарихы

    Студенттер әлемдік және отандық психологиялық ойлардың жетістіктері туралы білімді тарихи процесс ретінде меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер психологиялық білімнің көрнекті өкілдерінің еңбектерін талдайды; ғылыми психологиялық танымның дамуындағы сабақтастықты ашады, өзекті мәселелерді шешу және ғылымның қазіргі жай-күйін түсіну мақсатында тарихи өткенді қарастыру қажеттілігін ойлайды. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер өмірбаяндық мәліметтер, ғылыми еңбектер және психологиядағы жетістіктер туралы салыстырмалы кестелерді құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты - зерттеудің тәсілдері мен дағдыларын дамыту. Курста зерттеу жүргізу барысында зерттеу жүргізудің этикалық қағидаттарын сақтай отырып, түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен ақпаратты іздеуге, сақтауға, өңдеуге, қорғауға және таратуға арналған сервистерді пайдалану арқылы ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын негіздеп,жеткізуді және оны жүйелі құрылған әрі логикалық тұрғыда жинақы мәтін түрінде ұсына алуды үйренеді, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес, академиялық жазылымның ерекшеліктерін, жазба жұмыстарының түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологияға кіріспе

    Мақсаты: ағзаның құрылысы, құрылымы және қызмет ету заңдылықтарын, жүйелеу орнына байланысты емес меңгереді. Пәнді оқу нәтижесінде студент тірі организмдердің шығу тегі, құрылысы, дамуы, тіршілік әрекеті, қасиеттері мен әртүрлілігі туралы білімдерді біліп шығады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; • инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Зоология

    Пәннің мақсаты: жануарлардың биологиясын, систематикасын, экологиясын, олардың адам өміріндегі және биосферадағы рөлін зерттеу. Студенттер омыртқасыз жануарлардың әр түрлі топтарын ұйымдастыру ерекшеліктері туралы білімдерін көрсетеді. Практикалық сабақтарда омыртқасыз жануарлардың негізгі топтарын анықтайды,жануарларды бақылау, сипаттау, сәйкестендіру, жіктеу жүргізеді, жануарлардың әртүрлі таксондарының морфологиялық және анатомиялық ерекшеліктерін салыстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ботаника

    Пәннің мақсаты өсімдіктердің морфологиясы және анатомиясымен танысу болып табылады. Студенттер жасушалар, ұлпалар, вегетативтік және генеративтік органдар және өсімдіктердің көбею тәсілдері туралы түсінік алады. Практикалық сабақтарда өсімдікті морфологиялық сипаттау, гүл формулалары мен диаграммаларын оқу дағдыларын меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, анатомиялық препараттарды микроскопиялық және құрылымдық-функционалдық зерттеу мақсатында дайындау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қашықтықтан психологиялық кеңес беру әдістері мен технологиялары

    Студенттер қашықтықтан психологиялық кеңес берудің негізгі теориялық ережелерін, принциптерін, құрылымы мен міндеттерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студненттер қашықтықтан психологиялық кеңес беруге қатысушылардың психологиялық сипаттамаларының мәні мен ерекшеліктерін талдайды. Жұптық және топтық жұмыс жасай отырып, қашықтықтан психологиялық кеңес берудің әдістері мен тәсілдерін қолданудың дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі • педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді • білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тұлғаны психологиялық-педагогикалық диагностикалау

    Пән әдіснамалық тәсілдің негізгі ұғымдары мен психологиялық-педагогикалық диагностика принциптерін қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттерде білім алушы мен топтың психологиялық-педагогикалық сипаттамасын жасау негіздері, әдістемелерді, тестілерді, проективтік және интерактивті техникаларды түсіндіру, кәсіби-этикалық талаптар, психодиагностиканың қағидаттары мен функцияларын сипаттау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тұлға дамуының тренингі

    Студенттер әлеуметтік-психологиялық тренингтер мен жеке тұлғалық өсу тренингтерін өткізу теориясы мен тәжірибесінің негізгі түсініктерін, ережелерін, тиімділігін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер психологиялық тренингті ұйымдастырудың принциптері мен әдістерін, тренинг барысында тұлға мен топ динамикасының негізгі заңдылықтарын сипаттайды. Студенттер топта жеке тұлғалық өсу мен үйлесімді дамуға бағытталған тренингтік сабақ дайындап, өткізеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Психологиялық тренинг

    Студенттер психологиялық тренингті ұйымдастыру мен өткізумен байланысты теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер психологиялық тренингті ұйымдастырудың принциптері мен әдістерін, тренингті жүргізу қызметінің кезеңдерін, тренинг процесіндегі тұлға мен топ динамикасының негізгі заңдылықтарын сипаттайды. Студенттер балалар мен жасөспірімдердің тұлғалық өсуіне, олардың үйлесімді дамуына бағытталған педагогикалық және психологиялық технологияларды іске асыру қабілетін қалыптастыру үшін оқу тобында тренингтік сабақ дайындап, өткізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Адам және жануарлар анатомиясы мен физиологиясы

    Мақсаты: адам және жануарлар ағзаларының мүшелері мен жүйелерінің құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуы, қызметі және олардың реттелуі туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент ағзалардың негізгі жүйелерінің құрылымы мен қызметінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін түсіндіреді, қолданбалы компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып, ағзаның құрылысын зерттеудің заманауи тәсілдерін талдайды, адамның физикалық, психофизиологиялық және әлеуметтік денсаулығының өзара әрекеттесуін бағалайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биохимия

    Пәннің мақсаты-биохимиялық қосылыстардың құрылымын, қасиеттерін зерттеу. Оқу нәтижесінде студент ақуыздар, нуклеин қышқылдары, көмірсулар, липидтер, минералдар, дәрумендер, гормондар биохимиясы туралы білімдерін көрсетеді, тәжірибелер жүргізеді, зертханалық жабдықтар мен ақпараттық технологияларды сапалы және сандық биохимиялық талдау және алынған мәліметтерді түсіндіру үшін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Психологиялық-педагогикалық практикум

    Студенттер психологиялық-педагогикалық міндеттерді шешуге бағытталған психологиялық-педагогикалық білімді, кәсіби педагогикалық ойлауды, практикалық дағдылар мен біліктерді дамытады және жетілдіреді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер психологиялық-педагогикалық өзара әрекеттесудің ұйымдастырушылық формаларының ерекшеліктерін ашады (іскерлік ойындар, консультациялар, тренингтер, оқыту сабақтары және т.б.), технологиялар мен диагностикалық әдістерді қолдана отырып психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жобалайды. Жұптар мен топтарда жұмыс істей отырып, олар психологиялық-педагогикалық қызметті жобалау және модельдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • адам тұжырымдамалары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; • оқыту теориялары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; • жан-жақты оқыту үдерісіне қолайлы оқыту теориялары мен педагогикалық үлгілерді қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі • оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдайды • әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуде кешенді тәсілді қолданады • үздіксіз оқыту тұжырымдамасын адамның когнитивті және жеке даму үрдісінің бөлігі ретінде түсінеді • жеке, қоғамдық және желілік деңгейлердегі қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолданады • оқуға көмектесу үшін ең қолайлы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдай алады (офлайн, онлайн, аралас, гибридті) • қолайлы орта қалыптастыруға және дамуына ықпал ететін әрекет жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Клеткалық биология негіздері

    Мақсаты: жасушалардың дамуын, құрылысын, қызметін, даму заңдылықтарын, тіндердің морфо-функционалдық ұйымдастырылуын және даму ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты тіндердің, ағзалардың жасушаларының сипаттамаларын ,жасушалық және тканьдық деңгейде болатын процестерді түсіндіреді, жасушалардың бірлігі мен әртүрлілігін белгілейді, микропрепараттарды дайындау дағдыларын бекітеді, жасушалардың, тіндердің және олардың құрылымдарының микропрепараттарын талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер мен жануарлардың биохимиялық процесстері

    Пәннің мақсаты өсімдіктер мен жануарлардағы биохимиялық процестердің базалық заңдылықтары туралы жүйелі білімді қалыптастыру және табиғатты қорғаудың тәжірибелік мәселелерін шешу кезінде оларды қолдану мүмкіндіктері мен талдаудың ең маңызды биохимиялық әдістерін оқыта отырып, студенттердің кәсіби даярлығын одан әрі дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Цитология және гистология

    Мақсаты: жасушалардың дамуын, құрылысын, қызметін, даму заңдылықтарын, ұлпалардың морфо-функционалдық ұйымдастырылуын және даму ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты ұлпалардың, ағзалардың жасушаларының сипаттамаларын түсіндіреді, жасушалық және ұлпалық деңгейде болатын процестерді түсіндіреді, жасушалардың бірлігі мен әртүрлілігін белгілейді, микропрепараттарды дайындау дағдыларын бекітеді, жасушалардың, ұлпалардың және олардың құрылымдарының микропрепараттарын талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам мен жануарлардың морфогенезі мен физиологиясының ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты-адам мен жануарлар денесі құрылымының заңдылықтарын білу, адам мен жануарлар денесінің физиологиялық функцияларын зерттеу, анатомиялық құрылымдардың жас, жыныстық және жеке өзгергіштігін анықтау, органдардың формасы мен құрылымының бейімделуін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Практикалық психология

    Студенттер психодиагностиканың теориялық және практикалық ғылымының негізгі түсініктерін, тұлғаның ғылыми-теориялық психодиагностикалық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, тұлғаның жеке-психологиялық ерекшеліктерін бағалау әдістері мен тәсілдерін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, студенттер психотерапевтік және психологиялық кеңес беру техникасын құрайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқытудың әдісі мен технологиялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • оқытуға сәйкес келетін педагогикалық үлгілерді таңдай алады • технология беретін мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылықпен және әр түрлі етіп қолдана алады • оқытуда тиісті инклюзивті ортасын қолдана алады • білім алушыларды ынталандыру және олардың оқудағы жетістіктерін қолдау үшін жетекшілік әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары жүйке қызметінің эволюциялық дамуы

    Пәннің мақсаты: органикалық әлемнің эволюциялық дамуы тұрғысынан тірі организмнің және оның жүйелерінің дамуының, жұмыс істеуінің, ұйымдастырылу деңгейлерінің биологиялық заңдылықтары туралы түсініктер мен идеяларды қалыптастыру. Студенттерді адам және жоғары жануарлар өмірінің заңдылықтарын олардың эволюциялық дамуы тұрғысынан зерттеу үшін қолданылатын ұғымдар жүйесімен таныстыру; студенттердің психикалық процестер мен мінез-құлық туралы идеялар жасалатын адам миының құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуы туралы білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Даму психологиясы

    Студенттер онтогенездегі адамның психикалық дамуының негізгі түсініктерін және онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде жеке тұлғаның даму ерекшеліктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер онтогенетикалық дамуды эмпирикалық тұрғыдан сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, психологиялық дамудың түрлі әдістерін құрайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары нерв қызметінің физиологиясы

    Пәнді оқыту мақсаты - студенттердің орталық жүйке жүйесінің функциялары мен құрылымы туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру. Осы пәнді оқу барысында студенттер орталық жүйке жүйесінің жоғары бөлімі болып саналатын бас миының жоғары жарты шарларының қыртысының функциясын зерттейді және осы жүйенің жоғары дамыған ағзалардың қоршаған ортамен байланысын жүзеге асырудағы функциясын саралайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) жақсы біледі • білім алушылардың білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін анықтау мен тануда педагогикалық принциптерді қолданады • білім алушылардың және әріптестерінің өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйесін мойындайды және қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Генетика

    Генетика қазіргі биологияның маңызды бөлімі болып табылады. Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің әмбебап заңдары кез келген ағзалар мен генетика үшін әділ, интегралдаушы ғылым ретінде барлық биологиялық пәндер мен зерттеулердің бағыттарын қамтиды. Тұқым қуалаушылық белгілері мен принциптерін тұқым қуалаушылық заңдылықтарын талдауға аса көңіл бөлінеді. Генетикалық материалдың өзгергіштігінің, генетикалық процестердің молекулалық механизмдерінің сипаттамаларына елеулі мән береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр түрлі оқушылар тобына қатысу мен оқуға әсер ететін жеке білім беру қажеттіліктерін анықтайды; • білім алушылардың оқуын қолдау және оларды білім беру үдерісіне қосу үшін АКТ және көмекші технологияларды пайдаланады. • ынтымақтастық пен инклюзияға ықпал ететін құндылықтар мен тәсілдерді үйретеді; • қоғамдастықтың ынтымақтастығын қолдайды (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Адам генетикасы

    Курстың мақсаты-генетикалық зерттеулердің объектісі ретінде адам туралы бар білімді тереңдету және жаңарту. Пәнді оқу нәтижесінде студент адамда генетикалық деңгейде болатын барлық процестерді, сондай-ақ олардың заңдылықтарын түсіндіреді. Студент тақырыпты игеру барысында адамның генетикалық ауруларының ерекшеліктері және оларды әртүрлі әдістермен тану әдістері туралы білім алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары сатыдағы өсімдіктер мен жануарлар систематикасы

    Курстың мақсаты студенттерге жануарлар мен өсімдіктер дүниесінің өмірлік түрлерінің алуан түрлілігі, олардың эволюциясы және қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы түсінік беру. Адам өмірінде практикалық маңызы бар организмдердің жүйелі жағдайы мен биологиялық ерекшеліктеріне көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер физиологиясы

    Мақсаты өсімдіктердің өзгермелі орта жағдайларына бейімделуінің негізгі үдерістері мен механизмдерін зерттеу болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент өсімдік ағзасының негізгі үрдістерін түсіндіреді: фотосинтез, тыныс алу, су режимі және т.б., негізгі физиологиялық-биохимиялық процестерді зерттеудің заманауи әдістерін меңгереді, өсімдіктердің минералды қоректенуі мен су алмасуын диагностикалау бойынша тәжірибелерді жоспарлайды және қояды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өсімдіктер және жануарлар экологиясы

    Мақсаты: тірі ағзалардың әртүрлі бейімделу формаларын және ағзалар арасындағы қатынастардың түрлерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент тірі ағзалардың ерекшеліктері, таралу заңдылықтары туралы білімдерін көрсетеді; қоршаған орта факторларының ағзаға әсер ету механизмдерін түсіндіреді, өсімдіктер, жануарлар мен микроорганизмдер экологиясы саласында ақпарат алу әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасылық кеңес беру

    Студенттер отбасылық кеңес беруді ұйымдастырудың түсініктері мен теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер кеңесшінің рөлін, кеңес беру үрдісінің кезеңдері мен рәсімдерін сипаттайды, отбасындағы психологиялық кеңес берудің әдістемесі мен принциптерін талдайды. Топта жұмыс істеу барысында студенттер тәжірибелік жағдайларды моделдей отырып, отбасылық қарым-қатынас мәселелері бойынша психологиялық кеңес береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • білім беру бағдарламасының негізгі қағидалары мен талаптарын өзінің оқыту саласында түсінеді және оларды оқу іс-әрекетін жоспарлау және өткізу кезінде қолданады; • білім алушылардың оқуына әсер ететін факторлар мен жағдайларды анықтайды • білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып және олардың тұлғалық және өзін-өзі құрметтеуді дамытуды қолдау, оның ішінде кәсіптік бағдар беруді ескере отырып, инклюзивтік, оқытуды және көшбасшылықты даралау (оқу бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу) қағидаттарын тәжірибеге енгізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Молекулярлық биология

    Курстың құрылымы гендердің экспрессиясында кодталған ақпаратты зерттеуге негізделген. Молекулалық биологияның мәселелері, оның жағдайы мен даму перспективалары қарастырылады. Студент бактериофагтардың және вирустың репликациясының, РНҚ биосинтезінің және ДНҚ мен ақуыздардың биосинтезінің теориялық ережелерін түсіндіреді, қарапайым молекулалық зерттеу әдістерін және эксперимент жасауды көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру негіздері

    Студенттер психологиялық кеңес беруді ұйымдастырудың негізгі түсініктері мен теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер кеңесшінің рөлін, кеңес беру үрдісінің кезеңдері мен рәсімдерін сипаттайды; мектептегі, отбасындағы психологиялық кеңес берудің әдістемесі мен принциптерін талдайды. Жұптық жұмыс істей отырып, студенттер практикалық жағдайларды моделдеу арқылы, клиент тұлғасының коммуникативтік дамуына, тұлғааралық қарым-қатынасқа байланысты мәселелер бойынша: отбасылық, іскерлік, психологиялық-педагогикалық кеңес беру бойынша психологиялық кеңес өткізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологияны оқыту әдістемесі

    Студенттер психологияны оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер теориялық және қолданбалы психология курстары бойынша дәрістер, семинарлар мен практикалық сабақтарды ұйымдастыруға қойылатын талаптарды жүйелейді. Өз бетінше жұмыс жасай отырып, студенттер психология курстарының сабақ жоспарларын жасайды. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер осы пән мазмұнының ерекшелігіне және оны оқыту мақсатына байланысты психологияны оқытудың дәстүрлі және инновациялық стратегияларын пысықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Цитогенетика

    Пәннің мақсаты-цитогенетиканың теориялық негіздері мен негізгі әдістері туралы түсінік қалыптастыру, алынған білім мен дағдыларды кәсіби мәселелерді шешуде қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде студент хромосомалардың құрылымы мен қызметі, мейоздағы хромосомалардың мінез-құлқы туралы білімді игереді, саралау процестеріндегі хромосомалардың рөлін түсіндіреді, цитогенетикалық зерттеу әдістерін қолданады және кариотипті талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологияны оқыту әдістемесі

    Мақсаты: оқу-тәрбие процесінің формаларын, әдістерін, оқытудың жаңа технологияларын меңгереді. Пәнді оқу нәтижесінде студент биология пәнінен сабақ өткізудің әдістері мен тәсілдерін біледі, оқу жоспарының мазмұнын талдайды, оқытудың инновациялық құралдарын қолдана отырып сабақ өткізудің конспектілерін әзірлейді және оқытудың әртүрлі әдістері мен формаларының тиімділігін ажырата алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Микробиология және вирусология негіздері

    Пәннің мақсаты микробиология мен вирусологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастырумен жүзеге асырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент микроорганизмдердің неғұрлым жоғары таксондар өкілдерінен негізгі айырмашылықтарын білtді, микроорганизмдердің қызметтері және олардың табиғаттағы рөлі туралы білімдерін көрсетеді, микроорганизмдерді сәйкестендіреді, негізгі мәселелер мен міндеттерді шешу бағыттарын іздейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эксперименталды психология

    Студенттер психологиялық зерттеулердің теориялық-эмпирикалық әдістерінің негізгі түсініктерін, эксперименталды зерттеулерді жүргізудің теориясы мен тәжірибесін, психологиялық эксперименттерді жоспарлау бойынша арнайы білім алуды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер психологиялық экспериментті ұйымдастыру және өткізу ерекшелігімен танысады. Топта жұмыс істей отырып, студенттер психологияның негізгі эмпирикалық әдістерін және психологиялық экспериментті ұйымдастыру мен жоспарлаудың практикалық негіздерін құрайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беруде психологиялық-педагогикалық жұмыс негіздері

    Пән жалпы және арнайы білім берудің ажырамас бөлігі ретінде инклюзивті оқыту туралы негізгі ұғымдарды, инклюзивті оқытудың мәнін, оның қалыптасу теориясы мен практикасын қамтиды. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер білім беру мекемелерінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен психологиялық-педагогикалық жұмыстың технологиясы мен негіздерін үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектепішілік электронды құжаттама

    Жалпы білім беретін мектептер басшылығының деңгейін арттыру көбінесе мектепішілік құжаттаманы дұрыс жүргізуге байланысты. Пәннің мақсаты мектеп құжаттамасының негізгі түрлерін білу. Пәнді оқу нәтижесінде студент мектеп құжаттамасының мәні мен түрлерін және оны жүргізуге қойылатын негізгі талаптарды біледі, құжаттарды құрастырады және ресімдейді, оның ішінде on-line, электрондық құжат айналымымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Девиантология

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің тұлға мінез-құлқындағы ауытқу проблемасының қазіргі жағдайы туралы ғылыми негізделген, тұтас идеяларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер әртүрлі топтармен алдын-алу жұмыстарының стратегиялары мен тактикаларын сипаттайды, девиантты мінез-құлық түрлерін ажыратады, девиантты жағдайды талдау әдістерінің алгоритмін құрастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қоршаған орта объектілерін микробиологиялық зерттеу әдістері

    Мақсаты: студенттерді микробиологиялық зерттеу әдістерімен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент қоршаған орта объектілерін зерттеудің микробиологиялық әдістерінің теориялық және әдіснамалық негіздерін игереді, оларды әртүрлі зерттеу әдістерін қолдана отырып анықтайды, қоршаған орта факторларының микроорганизмдерге әсерінің нәтижесін бағалайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиядан жоба жұмысын ұйымдастыру

    Мақсаты: жобалау-зерттеу жұмыстарының тұжырымдамалық негіздері туралы білімді қалыптастыру және оқушылармен жобалау қызметін ұйымдастыра білуді үйретеді. Пәнді оқу нәтижесінде студент жобаларды жіктеу принциптерін, биология бойынша жобалық және инновациялық қызмет тәсілдерін меңгереді; зерттеулерді жоспарлау әдістерін және деректерді өңдеу тәсілдерін қолданады; биология бойынша шағын жобаларды орындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ювеналдық құқықтық психология

    Студенттер ювеналдық құқықтық психологияның теориялық негіздерін меңгереді, балалар мен жасөспірімдердің құқықтарын қорғауды қолдаудың практикалық дағдыларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер заңдық маңызды жағдайға тартылған кәмелетке толмағандармен профилактикалық және оңалту жұмыстарын, олардың отбасыларымен, педагогтарымен, құқық қорғау органдарының қызметкерлерімен, атқарушы және сот билігінің өкілдерімен консультациялық жұмыс істеу дағдыларын меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, кәмелетке толмағандардың құқықтарын қорғауды сүйемелдеу мәселелері бойынша моральдық және кәсіби ұстанымдарын талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Эволюция теориясы

    Пәннің мақсаты - органикалық әлем эволюциясының теориялары туралы жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент эволюцияның іргелі заңдарын, органикалық әлемнің даму кезеңдерін біледі, органикалық әлемнің дамуының заманауи алғышарттарын талдайды, адам тәртібінің биологиялық және әлеуметтік негіздерін талдайды, эволюция теориясының жаңа жетістіктеріне біледі және макро және микроэволюция үдерістерін түсінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы математикалық әдістер

    Студенттер психологиялық зерттеудің нәтижелері мен қорытындыларын статистикалық сенімділікпен анықтайтын психологияда математикалық әдістерді қолдану туралы білім мен құзыреттілік жүйесін игереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер психологиялық зерттеудің математикалық әдістерін оның мақсаттарын, міндеттерін, гипотезаларын өзгеруі тұрғысынан сипаттайды. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер зерттеу нәтижелері мен қорытындыларының сауатты математикалық өңделуін жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Суицидтік мінез-құлықтың психологиялық аспектілері

    Студенттер суицидологияның даму тарихы мен қазіргі жағдайын талдай отырып, негізгі мәселелерін қарастырады. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер әлеуметтік-психологиялық дезадаптация феноменін және оның суицидтік мінез-құлық генезисіндегі рөлін талдайды. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер суицид қаупін психологиялық диагностикалау, суицидтік мінез-құлықтың алдын алу және психологиялық дағдарыс жағдайында психотерапиялық көмек көрсету әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Индивидуалдық және топтық психотерапия негіздері

    Студенттер индивидуалдық және топтық психотерапияның категориялық-тұжырымдамалық аппаратын игереді, психотерапияның даму тарихын, мақсаттарын, міндеттерін, қолдану көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдерін, психотерапиялық әдістерді іске асыру ерекшеліктерін зерттейді. Практикалық тапсырмаларды орындау арқылы студенттер оңтайлы психикалық денсаулықты қолдау және қалпына келтіру үшін индивидуалдық және топтық психотерапияның негізгі әдістерін қолдануды үйренеді. Жұптар мен топтарда жұмыс істей отырып, олар психологиялық көмек жүйесінде психотерапия мен психикалық өзін-өзі реттеу әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық денсаулық

    Студенттер психологиялық денсаулық туралы білімді меңгереді, оның критерийлерімен, деңгейлерімен және жеке тұлғаның психологиялық денсаулығының сипаттамаларымен танысады. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер тұлғалық әлеуетті жүзеге асыру, өнімді және жемісті жұмыс істеу әдіс-тәсілдерін, әдеттегі өмірлік стресстермен күресу механизмдерін үйренеді. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер қоршаған ортаға тұрақты бейімделу, стресстік жағдайларды жеңу және шындыққа белсенді шығармашылық көзқарасты, шығармашылық позицияны қалыптастырудың кәсіби біліктері мен дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заң психологиясы

    Студенттер негізгі құқықтық категориялардың психологиялық-заңдық мәнін, құқықпен байланысты қызметтің психологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, құқық қатынастарының әртүрлі субъектілерінің психикалық іс-әрекетінің ерекшеліктерін, құқық қолдану мен құқық қорғаудың әртүрлі жағдайларындағы олардың психикалық жай-күйін анықтайды. Топтық жұмыстарда қоғам өмірін құқықтық реттеуді жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Психокоррекция және психотерапия негіздері

    Студенттер психокоррекция мен психотерапияның теориялық негіздерін меңгереді, психокоррекциялық араласу арқылы кәсіби психологиялық көмек көрсетудің практикалық дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер психокоррекцияның және психотерапияның арнайы әдістері мен тәсілдерін қолдануды үйренеді. Жұптар мен топтарда жұмыс істей отырып, психокоррекциялық және психотерапиялық ықпалдың әсерлері және оларға қол жеткізудің шарттарын талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Философия мен ғылымның заманауи мәселелерінің білімін талдай алады, объективті, сенімді ғылыми білімді алуға және игеруге мүмкіндік беретін әдіснамалық тәсілдерді меңгерудегі шеберлігін көрсетеді.
  • Экономикалық, құқықтық білім негіздерін, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, төтенше жағдайлар кезінде қорғану және адам денсаулығын сақтау дағдыларын қолдана алады.
  • Кәсіби қызмет және тұлғааралық қарым-қатынас саласында ақпарат алу үшін академиялық ауызша және жазбаша коммуникацияның әртүрлі құралдарын қолданады.
  • Қазіргі заманғы аппаратураны және қолданбалы компьютерлік-ақпараттық бағдарламаларды пайдаланады.
  • Органикалық әлемнің эволюциясы мен заманауи биологияның дамуындағы басым бағыттарына әсер ететін жаратылыстану-ғылыми пәндер заңдылықтарын түсіндіреді, кәсіптік және ғылыми мәселелерді шешу үшін өсімдіктер мен жануарлар әлемінің филогенетикалық байланыстары мен эволюциялық жолдарын талдайды.
  • Генетикада қолданылатын әдістемелік тәсілдер мен про- және эукариотты жасушалардың құрылымын, молекулярлық ұйымдалуын, функциональдық механизмдерін сипаттайды.
  • Кәсіби қызметте білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, инновациялық тәсілдерді пайдалана отырып, оқу-тәрбие процесін жобалау үшін биологияны оқытудың педагогикасы мен технологияларының негізгі қағидаттарын қолданады
  • Нақты биологиялық мәселелерді шешу үшін жүргізілген зерттеу, талдау жұмыстарын жинақтап, кәсіби этика және академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып ғылыми зерттеулер жүргізеді.
  • Өзін-өзі жетілдіру және рефлексия дағдыларын дамыта отырып, кәсіби өзін-өзі оқытудың жеке траекториясын ұйымдастыруға қабілетті.
  • Білім беру үдерісі субъектілерінің психологиялық денсаулығын сақтау және нығайту бойынша кәсіби функцияларды болжау, жоспарлау және жобалау үшін психология теориясы мен тәжірибесінің заманауи парадигмаларын біріктіре алады.
  • Зерттелушілердің дамуындағы ауытқушылық дәрежесін және тұлғаның дамуына кедергі келтіретін факторларды анықтау үшін әртүрлі бейіндегі психологиялық диагностика жүргізеді
  • Нақты клиенттің жасына және интеллектуалдық даму мүмкіндіктеріне сәйкес жеке және топтық режимде консультациялық, түзету және дамыту жұмыстарын жүзеге асырады.
  • Ерекше қажеттіліктері бар балалар мен олардың отбасыларына психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді.
  • Әлеуметтік дезадаптацияның алдын алу бойынша іс-шараларды жүзеге асырады.
Top