8D04114 Экономика (DE) в МБА ҚР президентінің жанындағы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы экономикалық ойлауы бар, экономиканы басқару саласында зерттеу, педагогикалық және практикалық дағдылары бар, сыни тұрғыдан ойлауға және тиімді басқару шешімдерін қабылдауға қабілетті мемлекеттік қызметшілерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D070 Экономика
-
Білім беру саласы 8D04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Курс дирижерлық дағдыларды меңгеруге бағытталған мемлекеттік басқару және экономика саласындағы ғылыми зерттеулер. Курс ғылыми зерттеулерді жүргізудегі заманауи әдістемелік тәсілдер, зерттеу әдістерінің теориялық және процедуралық мазмұны, әдебиеттік шолуды жүргізу кезеңдері, диссертацияның теориялық және практикалық бөліктерін жазу, талдаудың сапалық және сандық әдістерді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қолданбалы микроэкономика
Курс талдаудың сапалық және сандық критерийлеріне, баға белгілеу принциптеріне сәйкес күрделі микродеңгейдегі ұдайы өндіріс жүйелерінің, нарықтың, саланың, бизнес құрылымдарының жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын зерттеуге бағытталған, сондай-ақ курс микроэкономикалық модельдерді, оның ішінде негізгі экономикалық субъектілердің мінез-құлқын, белгісіздік және тәуекелді бағалау ретінде балама тәуекелділік жағдайында шешім қабылдауды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық жазу
Дамытуға бағытталған дәлелді ғылыми мәтін арқылы өз ойын жеткізу және дәлелдеу қабілеті; хаттарды, аналитикалық құжаттар мен жобаларды , академиялық және ғылыми мәтіндерді, мақалаларды жазудағы академиялық жазудың принциптері мен жанрларын меңгеру , ғылыми-публицистикалық стильді қолдану және академиялық стильде жазу дағдыларын дамыту , мемлекеттік тілде ой-пікірді жеткізудің анықтығы
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экономикалық процестерді модельдеу және болжау
Дамытуға бағытталған біртұтас бейнелеу, орны мен рөлін түсіну, сонымен қатар экономикалық объектілер мен процестерді талдау, болжау және басқаруда модельдеуді қолдану, экономикалық зерттеулердің нақты бағыттары мен бөлімдерінде қолданбалы әдістер мен модельдерді қолдану саласындағы практикалық құзыреттер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қолданбалы макроэкономика
Макроэкономикалық субъектілердің мінез-құлық үлгілерін және олардың өзара әрекеттесуін және реттеушілік әсердің әсерлерін бағалау модельдерін зерттеуге бағытталған. Курс макроэкономикалық болжамдарды және саяси стратегияларды әзірлеу үшін негізгі макрожүйелердің тепе-теңдігі (жиынтық сұраныс пен ұсыныс), инфляция, жұмыспен қамту, экономикалық өсу концепциялары негізінде макроэкономикалық үлгілерді, макроэкономикалық көрсеткіштерді бағалау әдістерін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептегі педагогика және психология
Курс олардың кәсіби қызметінің ерекшелігін ескере отырып, ғылыми-педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Курс жоғары білім беру педагогикасының қазіргі заманғы теориялары мен әдістемелеріне, білім беру ортасындағы өзара іс-қимылдың психологиялық аспектілеріне, сондай-ақ педагогикалық шеберлікті дамытуға және алған білімдерін Мемлекеттік қызмет пен оқытушылық қызмет контекстінде қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Қолданбалы эконометрикалық талдау
Курс эконометрикалық модельдерді пайдалана отырып, экономикалық мәліметтерді сандық талдау әдістерін зерттеуге бағытталған. Курс эконометриканың теориялық негіздерін, экономикалық қатынастарды бағалаудың қолданбалы әдістерін, сонымен қатар талдау мен болжау үшін статистикалық құралдарды тәжірибеде қолдануды қамтиды. Нәтижелерді түсіндіруге және оларды экономикалық шешімдер қабылдау үшін пайдалануға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Цифрлық экономика және үлкен деректерді талдау
Негізделген экономикалық шешімдер қабылдау және бизнес-процестерді оңтайландыру үшін үлкен деректерді (Үлкен деректер) талдау әдістерін зерттеуге бағытталған. Курс өндірістік спектрдегі тәуекелдерді және стратегиялық шешімдерді қабылдау кезінде интеллектуалды деректерді пайдалануды ескере отырып, цифрлық экономиканың негізгі тұжырымдамаларын қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Мемлекеттік экономикалық саясаттың тиімділігін бағалау және модельдері
Елдің экономикалық саясатын зерттеуге, талдауға және бағалауға бағытталған . Экономикалық саясаттың негізгі бағыттары (ақша-несие, фискалдық, құрылымдық, өндірістік, инвестициялық және т.б.) әсер етудің негізгі әсерлерін модельдеу және шығындар мен пайданы бағалау арқылы қарастырылатын болады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Мінез-құлық экономикасы және нейроэкономика
Курс адамдардың экономикалық мінез-құлқындағы ауытқуларды когнитивтік және нейробиологиялық процестер тұрғысынан түсіндіре отырып, классикалық экономикалық модельдердің болжамдарынан зерттеуге бағытталған. Курс иррационалдық, эвристикалық және когнитивтік қиғаштықтардың әсері сияқты мінез-құлық экономикасының негізгі ұғымдарын , сондай-ақ шешім қабылдаудың негізінде жатқан нейроэкономикалық механизмдерді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Ұлттық экономиканы дамыту және басқарудың өзекті мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу семинары/зерттеу семинары
Ұлттық экономиканы дамытудың өзекті мәселелеріне зерттеу теориясы мен тәжірибесін қолдануда тәжірибелік оқытуға, желі құруға және сарапшылармен, ғылыми кеңесшілермен және бір-бірімен өзара әрекеттестікте оқытуға бағытталған. Курс докторанттардың ұлттық экономика мен менеджменттің өзекті мәселелерін терең талдау және бағалау үшін қажетті ғылыми-зерттеу құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған. Зерттеу семинарында әлеуметтік-экономикалық процестердің әртүрлі аспектілері, сондай-ақ ұлттық деңгейде тиімді басқару бойынша ұсыныстар талқыланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 5
Несиелер - 2
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Экономика және басқаруды дамыту саласындағы ғылыми зерттеулерді жобалау, академиялық жазу, коммуникация, талдаудың адекватты әдістерін таңдау, деректермен жұмыс істеу, эксперименттік-зерттеу және ғылыми-педагогикалық қызметін жүзеге асыру дағдыларын қолдана біледі.
- Белгісіздік және ақпараттың асимметриясы жағдайында тәуекелдер мен балама шығындарды бағалай отырып, деректер негізінде микро-макро деңгейдегі күрделі қайта өндіру жүйелерін талдау, болжамды модельдер мен негізгі субъектілердің экономикалық стратегияларын әзірлеу дағдыларын қолдана біледі.
- Әлеуметтік-экономикалық процестердің негізгі заңдылықтары мен факторларын анықтауды, тәуекелдер мен белгісіздіктерді бағалай отырып, тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін күрделі микро-макрожүйелерді модельдеу және сценарийлік болжау әдістерін қолдана біледі.
- Бизнес-стратегияларды қалыптастыру, макро-микроэкономикалық жүйелерді цифрлық трансформациялау стратегиясын және цифрлық экономиканы қалыптастыру үшін цифрлық құралдардың технологияларын, үлкен деректерді талдау әдістерін қолдана біледі.
- Экономикалық саясаттың, реттегіштердің, автоматты тұрақтандырғыштардың нәтижелерін модельдеу және тиімділігін бағалауды жүргізуді, экономикалық саясат құралдарының, оның ішінде ақша-несие және фискалдық саясаттың теңгерімділік балама модельдерін жобалауды біледі.
- Мінез-құлықтық, психологиялық, нейробиологиялық факторларды ескере отырып шешім қабылдау үшін зерттеу әдістері мен мінез-құлықтық экономика принциптерін қолдана біледі.