Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01307 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары кәсіби білім беруде ғылыми және педагогикалық қызметке қабілетті, сыни тұрғыдан ойлаумен ұйымдастырушылық қабілетке ие, зерттеу, ақпараттық және аналитикалық қызмет дағдылары бар, магистранттардың бастапқы және кәсіби деңгейде білім беру процестері мен құбылыстарын байқау мен талдауға арналған зерттеу және эксперименттік әдістердің негіздерін меңгерген педагогикалық білім беру саласында білікті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәндік мамандандырылмаған педагогтерді даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M013 Пәндік мамандандырылмаған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Бастауыш білім мазмұнын және оқыту технологиясын жасаудың ғылыми-теориялық негізі
Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
Білім беру саласындағы инновацияларды басқару
Ғылым тарихы мен философиясы
Болашақ бастауыш сынып мұғалімін дайындаудың тарихи аспектілері
Ғылыми жобаларда жоспарлау
Жоғары мектепте оқытудың заманауи технологиялары мен әдістемелері
Көшбасшылық және командалық өзара әрекеттесу психологиясы
Инновациялық менеджмент
Білім беруді жүйелі жаңарту жағдайындағы бастауыш мектеп
Өндірістік менеджмент
Шетел тілі (кәсіби)
Кәсіби менеджмент
Ғылыми зерттеу әдістері
Бастауыш мектепте лингвомәдениеттануды оқытудың ғылыми негіздері
Бастауыш білім беру мазмұны және оқыту технологиясын жасаудың ғылыми-теориялық негіздері
Болашақ мамандарды дайындаудағы қазіргі педагогикалық және ақпараттық технологиялар
Бастауыш мектепте тұлғалық-бағдарлы білім берудің теориялық негізі
Бастауыш мектепте әдебиетті оқытудағы қазіргі тәсілдер
Жоғары мектептегі инновациялық технологиялар
Бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби шеберлігін қалыптастырудың педагогикалық-психологиялық негіздері
Бастауыш мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастырудың теориялық-әдіснамалық негіздері
Қазіргі білім берудегі парадигмалар
Бастауыш мектепте когнитивті лингвистика ұғымдарын оқытудың теориялық-әдістемелік негіздері
Оқытудың инновациялық әдістемелері
Креативті педагогика
-
2 Оқу жылы
Жаратылыстанудағы инновациялық зерттеу әдістері
Кіші мектеп оқушылары арасында әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесін қалыптастырудың бағыттары мен педагогикалық шарттары
Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби қалыптасуында ойлаудың сыни стилі
Зерттеудің сапалық және сандық әдістері
Жоғары мектеп педагогикасын оқыту әдістемесі
Болашақ маманның ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыру негізі
Болашақ маманның кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың дидактикалық негізі
Педагогикалық эксперименттің теориясы мен практикасы
Педагог-ізденушінің зерттеушілік мәдениеті
Кәсіби-бағдарлы оқытудың технологиясы
ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту теориясы және технологиясы
Жасанды интеллект әдістері мен құралдары
Қазіргі жаратылыстанудағы ғылыми-әдістемелік тәсілдер
Педагогикалық пәндерді оқытудағы белсенді әдістер
Ғылым мен бастауыш білімнің қазіргі мәселелері
ЖОО-да дербес әдістемелерді оқытудың ғылыми теориялық негізі
Педагогикада жоғары математика
ЖОО-да оқыту әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жоғары оқу орны деңгейінде алған бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі саласындағы білімді тәжірибелік қызметте жүзеге асыра отырып, жүйелейді;
- Білім берудің жаңартылған мазмұны аясында заманауи мәселелерді тиімді шеше отырып, теориялық білімді кәсіби деңгейде қолданады;
- Оқылатын сала мәселелерін уақытылы және дұрыс шешу үшін кәсіби қызметтің барлық кезеңінде біліктілігін арттыра отырып, зияткерлік, мәдени, адамгершілік және кәсіби өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдірудің перспективті жолдарын жүзеге асырады;
- Кәсіби міндеттерді шешу кезінде қарым-қатынасты құру үшін қажетті 3 тілде коммуникативтік іскерліктер мен дағдыларды қолданады;
- Ғылыми зерттеу және академиялық жазба әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулердің кешенді үдерісін жүзеге асыра алады, жоспарлай және болжам жасайды;
- Қашықтықтан оқыту технологиясын қолдана отырып, оқытылатын ғылым саласында әрі қарай оқу үшін қажетті дағдыларды өздігінен жетілдіреді;
- Академиялық адалдық негіздері мен принциптерін сақтай отырып, білім беру жүйесінде кәсіби қызметті басқарады;
- Сыни ойлауды қолданып, әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты жинақтайды және интерпретациялай алады.