8D02302 Шетел филологиясы (ағылшын тілі) в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми мекемелер үшін қазақстандық мамандардың жаңа буынын, жоғары оқу орындарының оқытушыларын, сондай-ақ білім беру, мемлекеттік/мемлекеттік емес сектор ұйымдарында басқару саласындағы шетел тілдерінің теориялық негіздерін білудің қолданбалы сипаты бар мамандарға мұқтаж мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D059 Шетел филологиясы
-
Білім беру саласы 8D02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Академиялық хат
Пән академиялық жазудың ерекшеліктерімен, ғылыми жұмысқа қойылатын жалпы талаптармен, академиялық мәтіндердің түрлерімен, презентация стилімен, жазбаша ғылыми жұмыстардағы қателіктермен, дереккөздермен жұмыс жасаумен, сілтемелермен және дәйексөз ережелерімен, плагиатпен, библиографияны құрастырумен, құрылымдаумен, ғылыми мәтін жазуға дайындықпен және практикалық ұсыныстармен таныстырады. Докторанттар ғылыми зерттеу тақырыбындағы презентация-баяндаманы қалыптастыру, дәйексөз ережелерін қолдана отырып, ғылыми мәтінді құру және ресімдеу, ғылыми жариялау белсенділігі дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеу қызметінің когнитивті аспектілері
Пән когнитивистика және психолингвистика тұжырымдамаларына, коммуникация теориясына, сондай-ақ балалардың сөйлеуін зерттеудің қазіргі жағдайы мен даму перспективаларына сәйкес сөйлеу әрекетін зерттеудің кең спектріне жүйелі көзқарасты ұсынады. Докторанттар сөйлеуді зерттеу принциптері, әдістері мен тәсілдері бойынша оқытылады. Пән сөйлеудің әртүрлі аспектілерін зерттеуде жүзеге асырылатын диагностикалық процедураларды таңдауға әдістемелік тұрғыдан дұрыс көзқарасты қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммуникативтік стратегиялар мен технологиялар
Пән институционалдық дискурстар мәтіндерінде коммуникативтік стратегияларды іске асыру ерекшеліктерімен, коммуникативтік әсер ету технологиясымен және жасырын әсер ету тәсілдерімен таныстырады; коммуникативтік әсер етудің коммуникативтік стратегиялары, тактикалары мен технологиялары туралы түсінік береді. Докторанттар коммуникативтік стратегияларды анықтау тәсілдерін зерттейді, тікелей және жасырын әсерді (суггестия) диагностикалауды, коммуникативтік әсерден қорғау технологияларын үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Семиотика
Пән лингвосемиотиканың ғылыми негіздері, тілдік жүйенің белгілі бірліктері туралы жүйелі түсініктерді және тілдік белгілерді талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады, мәтін семиотикасы, тілді оқытудың әдіснамалық негіздері туралы түсініктерді қалыптастыру, мәдени жүйе ретінде тілдің, әдебиет пен өнердің белгілі сипатының өзіндік ерекшеліктері туралы. Докторанттар әртүрлі кодтық жүйелерде семиоздық құбылыстарды талдау және түсіндіру дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы әлемдік әдебиеті (20 ғасырдың екінші жартысы - 21 ғасырдың басы)
Пән қазіргі заманғы әлем әдебиетінің негізгі көркем шығармаларымен таныстырады. Докторанттар қазіргі заманғы әдебиеттанудың критерийлері мен критерийлері негізінде қазіргі әлемдік әдебиеттің негізгі көркем шығармаларын, олардың арасындағы байланыстар мен қатынастарды көркем және әдеби талдау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән жалпы тіл білімі, сыртқы лингвистика, ішкі лингвистика, прагмалингвистика, қолданбалы лингвистика аясында лингвистикалық зерттеулердің әдіснамасы бойынша теориялық білім жүйесін қалыптастырады. Лингвистикалық зерттеу объектісінің ерекшелігі мен сипатын ұғыну, күрделі табиғаттың әртүрлі жақтары мен аспектілерін, адам тілінің функцияларын объективті түрде көрсету. Жаңа синтез ғылыми үшін идеялар ғылыми тиімділікті арттыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәтіндік және дискурс талдауының теориясы мен әдістемесі
Пән негізгі ұғымдармен, терминология аппаратымен, дискурс пен мәтінді зерттеу бағыттары мен әдістерімен, теориялық концепциялардың қолданбалы тіл білімі практикасымен байланысын, коммуникацияны зерттеу тәжірибесіндегі дискурс анализімен таныстырады. Дискурс пен мәтіннің түрлері мен құрылымы туралы білімді қалыптастырады; тұжырымдамалық аппаратты, жасанды интеллект технологиясын қолдана отырып, дискурсивті талдаудың дәстүрлі және заманауи әдістерін анықтайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көптілділіктің әлеуметтік-мәдени және танымдық негіздері
Пән көптілділіктің қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын, Көптілділік жағдайында адамның танымдық іс-әрекетін зерттеуді білдіреді. Пән шеңберінде дәлелді тұжырымдар мен тұжырымдарды тұжырымдай отырып, коммуникацияның нақты тар саласындағы қолданыстағы әдістемелер негізінде көптілділікті зерттеу тәжірибесі жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде осы саладағы алдыңғы қатарлы білімге негізделген шетел филология саласындағы дамып келе жатқан білім мен түсініктерді көрсету
- жаңа ортада, неғұрлым кең пәнаралық контексте мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігін және қабілетін кәсіби деңгейде қолдану
- ақпаратты жинау және интерпретациялау, патенттік іздеу, сандық және АИ технологияларды пайдалана отырып, кәсіби қызметтегі ғылыми ақпаратты тарату; әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып
- шетел тілді білім беру саласында өз бетінше зерттеулер жүргізу, Мәдениетаралық коммуникацияның әр түрлі әлеуметтік-функционалдық тіркелімдерін оқытудың когнитивті-лингвомәдени бағдарламаларын моделдеу
- білім беру, ғылым және тіл саясаты саласындағы басқару қызметін, сондай-ақ мәдениет ұйымдарында, БАҚ-та, баспа саласында филологиялық білім мен іскерлікті пайдаланумен байланысты практикалық қызметті жүзеге асыру
- филологиялық білім беру бағдарламалары бойынша оқытушылық қызметті жоспарлау, іске асыру және түзету; цифрлық технологияларды пайдалана отырып, білім алушылармен кері байланыс орнату; филологиялық білім беру процесінің тиімділігін бағалау бойынша әдіснаманы әзірлеу, сараптамалық жұмыстар жүргізу
- ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялануға лайық ғылыми саланың айналымын кеңейтуге, жаңа ғылыми идеяларды синтездеуге өзіндік ерекше зерттеулермен үлес қосу, ғылыми нәтижелілік пен жарияланым белсенділігін арттыру
- ғылыми және ғылыми-білім беру міндеттерін шешу бойынша қазақстандық және халықаралық зерттеу ұжымдарының жұмысына қатысу, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру сапасының кепілдігі жөніндегі құрылымдарға қатысу; ғылыми-педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру курстарының бағдарламаларын әзірлеу және енгізу