8D01403 Музыкалық білім в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылым және кәсіби қызмет саласындағы Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпымәдени және кәсіби құзыреттіліктерді меңгерген бәсекеге қабілетті музыкалық педагогика саласындағы ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D006 Музыка педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты- білім беру саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізудің әдіснамалық негіздері туралы базалық білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұнында ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздері туралы білімдер, ғылыми зерттеу әдістері мен логикасы туралы түсініктер, деректерді жинау мен ғылыми ақпаратты өңдеу, мұғалімнің іс-әрекеті мен сабақты зерттеуді ұйымдастыру принциптері және зерттеу нәтижелерін ресімдеу мәселелері қамтылған. Сонымен қатар, дерекқорлармен жұмыс істеу нәтижесінде ғылыми нәтижелілік пен жарияланым белсенділігін арттыру және білім алушыларды ғылыми-зерттеу жұмыстарына тарту мүмкіндіктерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық-педагогикалық білім берудің тарихи-ғылыми негіздері
Музыкалық-педагогикалық білім берудің тарихы мен теориясы саласында кәсіби білім кешені қалыптасады; музыкалық-педагогикалық білім берудің тарихи-теориялық негіздері негізінде болашақ PhD докторларын кәсіби даярлауы жетілдіріледі; үздіксіз музыкалық-педагогикалық жүйенің ерекшеліктері, оның қызмет ету заңдары зерттеледі;шығармашылық белсенділік ынталандырылады, болашақ PhD докторларының кәсіби ой-өрісін кеңейеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыка мұғалімінің медиа құзыреттілігіндегі жасанды интеллект
Медиа білім беру процесінде докторант тұлғасының медиа құзыреттілігін дамыту технологиясы саласындағы білімді қалыптастырады; университетте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, әлеуметтік-экономикалық өзгерістер контекстінде психологиялық-педагогикалық процестерді модельдеу және болжау негізі ретінде болашақ кәсіби қызмет үшін әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық құралдарды зерттеуге көмектеседі. Осы курсты зерделеу барысында докторанттың дүниетанымын кеңейту бойынша білімді тереңдету, докторанттық зерттеуде ғылымның жаңа жетістіктерін қолдануды өзектендіру жоспарлануда.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Курс білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау дағдыларын қалыптастырады, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі ғылыми-ақпараттық мәтіндермен жұмыс жасау жолдарын меңгертеді. Пән докторанттардың жазу мәдениеті мен сыни ойлау дағдысын және лингвистикалық - прагматикалық құзыреттіліктерін қалыптастырады, өзі ұстанатын тіл арқылы жазба тіл мәдениетін жетілдіреді, академиялық адалдық мәдениеті мен принциптері жайлы мағлұмат береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
«Педагогика философиясы мен әдістемесі» курсының мазмұны «педагогикалық әдістеме» ұғымының мәні мен қызметі туралы мағлұмат береді; әдістемелік мәдениетті біліммен, біліммен және дағдымен қаруландырады, докторанттардың ғылыми және практикалық зерттеу қызметінде әдістемелік заңдылықтарды, принциптерді, зерттеу әдістерін дұрыс қолдана білуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық-педагогикалық білім берудің философиялық және әдіснамалық негіздері
Әдіснамалық білім жүйесіндегі музыкалық педагогика философиясы мен әдіснамасының мәні мен орны. Музыкалық педагогика философиясы мен методологиясының пәні мен міндеттері. Музыка педагогтың жоғары кәсіби деңгейі ретінде әдіснамалық мәдениетінің мәні, оның белгілері. Музыкалық зерттеулердің нақты-әдіснамалық принциптері мен тәсілдері. Қазіргі музыкалық ғылымның жетекші тенденциялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект және музыкалық перфоманс
Жасанды интеллект технологияларының музыкалық өнер мен перфоманс саласындағы қолданылуын зерттейді. ЖИ-дің музыканы жасау, өңдеу, орындау және тыңдаушы мен орындаушы арасындағы қарым-қатынасты қалай өзгертетінін түсінеді. ЖИ негізіндегі музыкалық композициялар, музыка генерациясы, музыкалық перфомансқа жаңа көзқарас, және виртуалды немесе физикалық ортада жасалған музыкалық шығармашылық тәжірибелер туралы теориялық және практикалық білімдер беріледі. ЖИ-ді музыкалық шығармашылық процесінде тиімді пайдалану жолдарын үйретеді, ЖИ жүйелерінің эстетикалық және әлеуметтік аспектілерін талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жаңа идеяларды сыни талдайды, зерттеудің кешенді процестерін жобалайды, бағалайды
- Білімдері мен құнды идеяларын, инновацияларын практикада іске асырады
- Қосымша еңбек функцияларын музыкалық білімді дәріптеуде жүзеге асырады
- Музыкалық білім беруді жүйелі түрде зерттеу әдістері мен дағдыларын меңгереді
- Өмір бойы білім алу қағидатына негізделген қоғамның мәдени-музыкалық дамуына шығармашылық тұрғыдан ықпал етеді
- Музыкалық педагогикадағы іргелі ізденістерді айқындап, ғылыми мектептерді дамытуда ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жүзеге асырады