6B07360 Кадастр в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жер - кадастрлық жұмыстрын заманауи технологиялармен жасау, жылжымайтын мүлікті бағалау, тіркеу саласында білікті кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B075 Кадастр және жерге орналастыру
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 6B073 Сәулет және құрылыс
Пәндер
-
Жобалар мен карталарды графикалық безендіру
Мақсаты: Ірі масштабты жоспарлар мен карта – түп нұсқалардың бояулы безендірулердің әдістері мен тәсілдерін жер бетінде және әуеде түсіру нәтижесінде және олардың бір түсті копияларын жасау. Мазмұны: Жерге орналастырудағы жоспарлар мен карталар графикасының негізгі элементтерін білу және түсіну, оларды сызу тәсілдері. Сызба құралдары, материалдар мен керек-жарақтар негізгі сызба құрылғылары оларды тексеру, қайрау, қарапайым түзетулер және оларды күту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математика
Мақсаты: Математикалық талдаудың негізгі әдістерін, Аналитикалық геометрия мен сызықтық алгебра элементтерін меңгеру. Логикалық ойлауды дамыту және жоғары математиканың абстрактілі ұғымдарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия элементтерін, математикалық талдау және ықтималдықтар теориясын білу; практикалық сабақтарда теориялық материалды (формулалар, анықтамалар, теоремалар) қолдана білу; қолданбалы есептерді модельдеу; типтік математикалық есептерді шешу; қойылған есепті шешу әдісін таңдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика
Мақсаты: физикалық заңдар туралы білімді және олардың қоршаған әлемде көрінуі туралы идеяларды игеру, физикалық есептерді жоғары математика әдістерімен шешу дағдыларын игеру. Жалпы физика курсын күрделі математикалық дайындығы бар студенттер оқиды. Мазмұны: тербелістер мен толқындарды ескере отырып, классикалық механиканы терең және берік игеру, үздіксіз орта механикасы; МКТ, Термодинамика және тасымалдау құбылыстарының негіздері; электродинамика негіздері, Максвелл теориясы; толқындық және геометриялық оптика; кванттық физика негіздері;
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геодезия
Мақсаты: Түсіру және бөлу жұмыстарын жүргізу үшін тірек геодезиялық негізді құруға байланысты геодезиялық міндеттерді шешу; инженерлік құрылыстарды жобалау үшін ауқымды жоспарлар мен профильдер жасау болып табылады. Мазмұны: Геодезия, картография және топография туралы жалпы ақпаратты, сондай-ақ жер бетіндегі жеке нүктелердің геодезиялық координаттарын анықтау әдістерін қарастырамыз. Топографиялық түсіру, гидравликалық осьтерді тегістеу және бұзу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жобалар мен карталарды дайындау
Мақсаты: Жобалау мен карта жасаудың теориялық негіздерін, сонымен қатар карталарды жасау, тәжірибеде қолдану технологиясының принциптерін үйрету. Картографиялық кескінді құру және түрлендіру негіздері, картаның картометриялық қасиеттері туралы білім беру, картаны түсініп, ондағы әртүрлі есептерді шығара білуге дағдыландыру. Мазмұны: Жерге орналастырудағы графикалық жоспарлар мен карталардың негізгі элементтерін, оларды сызу әдістерін білу және түсіну. Сызу құралдары, материалдар мен керек-жарақтар Негізгі сызу құралдарын орналастыру, оларды тексеру, қайрау, қарапайым түзетулер мен техникалық қызмет көрсету. Сурет салу құралдарына, керек-жарақтарына қойылатын талаптар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты: зерттеушіні ғылыми мәтінді қысқа,тартымды және зерттеушілер үшін ыңғайлы етіп жазуға үйрету. Мәтіннің дұрыс лексикалық дизайны және мақаланың құрылымын ұйымдастыру мәтінді шетелдік платформада қажетсіз қиындықсыз жариялауға мүмкіндік береді. Мазмұны: академиялық жазба дәлелді дәлелдермен, нақты сөзді таңдауымен, логикалық ұйымдастыруымен және жеке тұлғалық үнімен сипатталады. Кейде ұзақ уақытқа созылған немесе қол жетімсіз, күшті академиялық жазуды ойлауға тура келеді, алайда ол керісінше:ол ақпараттандырады, талдайды және қарапайым түрде көндіреді және оқырманға ғылыми диалогта сыни түрде қатысуға мүмкіндігін туғызуды білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мұхтартану
Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М.Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау..
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Абайтану
Мақсаты: А. Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы.Абай - ойшыл, дінтанушы, философ.Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың тұрақты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: құқықтық нигилизмді жеңу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Саналы қабылдауды, сыбайлас жемқорлыққа көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлықтан моральдық бас тарту,сыбайлас жемқорлыққа қасы мораль, этика. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын құру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихат, заңдылық идеяларын тарату, Заңға құрмет. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды түсінуге, өз ұстанымын дәлелді түрде қорғауға, сыбайлас жемқорлық көріністерін жеңу жолдарын іздеуге бағытталған іс-шаралар. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда жасанды интеллектті қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандыққа кіріспе
Мақсаты: халықтың және халық шаруашылығының жер қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында жер ресурстарын басқару және жерді пайдалану саласындағы теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды қамтамасыз ету; жер ресурстарын ұтымды пайдалану және оларды ластанудан, құнарсызданудан қорғауды басқару туралы қажетті білім беру. Мазмұны: жер үсті және жер асты ресурстарын пайдаланудың негізгі экологиялық аспектілері; жер қатынастарын пайдалану; жер үсті және жер асты ресурстарын қорғау және ұтымды пайдалану,Жер шарында Жерге орналастыруды бөлу туралы ұғымды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жер кадастрлық жұмыстарының негіздері
Мақсаты: Қазақстан Республикасының жер қорын ұтымды пайдалану мен қорғауды қамтамасыз ететін ұйымдық-аумақтық, экономикалық, әлеуметтік, құқықтық және экологиялық жағдайларды жасау болып табылады. Мазмұны: пәннің зерттелуі жердің табиғи объектісі ретіндегі ілімі, жер қатынастарын құқықтық және ұйымдастырушылық реттеу және жер кадастрын дамыту, ел экономикасын басқарудағы мемлекеттік жер кадастрының рөлін анықтау, жер кадастрын қалыптастыру жер айналымы; картографиялық және мәтіндік жер-кадастрлық құжаттарды зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жерге орналастырудың теориялық негіздері
Мақсаты: жерге орналастыру, жерді табиғи ресурс және ауыл шаруашылығындағы негізгі өндіріс құралы ретіндегі тұтас түсінікті қалыптастыру; жерге орналастырудың түрлерін, нысандарын және принциптерін; жердің қасиеттері; жерге орналастыруда ескерілетін табиғи, экономикалық және әлеуметтік жағдайларын қамтамассыз ету. Мазмұны: бөлу түсінігін, жерге орналастыруды жобалаудың теориялық негіздерін, ауыл шаруашылығы кәсіпорындарының жер пайдалануын ұйымдастыруды, ауылшаруашылық емес жер пайдалану құрылымдарын, ауылшаруашылық емес жерге орналастыруды жобалау әдістемесін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инженерлік және компьютерлік графика
Мақсаты: AutoCAD пайдаланып, инженерлік-конструкторлық құжаттарды дайындауға қажетті білім, біліктілік, дағдылық қалыптастыру. Мазмұны: Проекциялау. Нүкте мен түзу. Жазықтық. Аксонометриялық проекциялар. Геометриялық беттер мен денелер. Сызбаларды графикалық безендіру жайлы негізгі мәліметтер. Көріністер, тіліктер мен қималар. Бөлшектерді біріктіру әдістері. Бұрандалық бұйымдар. Бөлшектердің эскиздерін дайындау. Құрастыру мен жалпы күйдегі сызбаларды орындау, оқу және бөлшектеу. Алғашқы тағайындаулар. Жұмысты аяқтау және кескіндерді сақтау. Жазық фигураның сызбасын тұрғызу. Бөлшектер сызбаларын сызу. Кескіндерді өңдеу. Нысанның үшөлшемді моделін тұрғызу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жер кадастры
Мақсаты: Жер кадастрының негізгі мақсаты барлық жерлерді ұтымды пайдалану мен қорғауды қамтамасыз ету, жер учаскелерінің меншік иелері мен жер пайдаланушылардың құқықтарын қорғау және жер төлемін белгілеу және жердің азаматтық айналымдағы жұмыс істеуі үшін объективті негіз жасау болып табылады. Мазмұны: Жер кадастрының жалпы түсінігін түсіну; жер кадастрының әдістері, принциптері және құрамдас бөліктері;мемлекеттік жер кадастрының объектісі ретінде Қазақстан Республикасының жер қоры; жер кадастрының құрамы; жерге орналастыру тұжырымдамасы, Қазақстан Республикасында жүргізілген жер реформасы. Қазақстан Республикасының жер ресурстары. Жер қатынастары туралы түсінік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жер қатынастарын дамыту
Мақсаты: жер қатынастары мәліметтері,бірінші кезекте жерді тіркеу мәліметтері мемлекетпен тек қана жер қорын басқаруды әрі қарай дамыту мүддесінде емес, сонымен қатар жерге ресми мемлекеттік меншікті жүзеге асыру,қорғау мақсатында,сондай-ақ жер пайдаланушылар,иеленушілер құқықтарын қорғау шараларын игеру қажет. Мазмұны: жер қатынатарының негізгі мәселерін түсіну және біліу (жер қатынастарының құқығы, жерлерді құру). Жер қатынстарының жалпы өндірістік жүйедегі орны және экономикалық қатынастары. Жердің жекеменшік түрі, жер иелері және жер пайдалнушының, экономикалық және құқықтық мәні.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жерді мемлекеттік тіркеу және есепке алу
Мақсаты: Қазақстандағы жер кадастрының міндеттері мен мақсаты оның міндеттері мен мазмұнын анықтайды. Кадастр жүйесінің біртұтастығы, өз кезегінде, әрбір жеке жер учаскесінен бастап, жалпы мемлекетке дейінгі барлық деңгейде оны жүргізудің әдістері мен сәйкес тәртібінің бірлігін қажет етеді. Мазмұны: Жерді түгендеу және мемлекеттік тіркеуді жүргізу, органдық жүйе және заңамалық базалароблысыда жерді тіркеу құқығы және принцитерін қолдануын, жерді тіркеу сапасымен санының технологиясын жасауды үйрену.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мақсаты: Болашақ бакалаврлардың кәсіби іс-әрекетінде белсенді тілді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілігін жүйелі түрде тереңдету. Мазмұны:В2, С1 деңгейлері жоғары деңгейде кәсіби және академиялық мақсаттарға арналған прагма-кәсіби бағдар түрінде ұсынылады: ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми қайшылықтар, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану және заманауи құралдарды қолдану (Интернет ресурстары).Кез келген сабақтас пән бойынша тілдік материалды меңгергендігін көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жер мониторингі
Мақсаты: Білім алушылардың жүйе туралы негізгі білімдерін қалыптастыру жер ортасының жай-күйін бақылау, бағалау және болжау; су объектілеріне мониторинг жүргізудің заманауи әдістері мен тәсілдерін қолдану дағдыларын алу; құрлық ортасының сипаттамаларының антропогендік өзгерістерін олардың табиғи ауытқуы фонында анықтау қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: Жер мониторингінің түсінігі, міндеттері және мазмұны, оның Қазақстан Республикасы жер қорының жай-күйі туралы ақпарат жүйесіндегі орны мен маңызы; оны жүргізу принциптерін, жер мониторингінің құрылымын; жерді ластаудың негізгі көздері мен түрлері; ластаушы заттардың түсінігі, түрлері және жіктелуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тіркеу және есепке алу
Мақсаты: Тіркеу мақсатында жер учаскелерін және оларда орналасқан жылжымайтын мүлікті есепке алу меншік құқығын және өзге де құқықтарды, сондай-ақ жылжымайтын мүлікке ауыртпалықты мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз етудің қажетті шарты болып табылады. Мазмұны: Жерді пайдалану және жерді иелену, жер жекемешіктік формасы,өндіріс құралдарымен және табиғи ресурстары жер сияқты туралы сұрақтарын оқып қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кадастрда топографиялық жұмыстар
Мақсаты: Картадан географиялық табиғи қатынасын, топографиялық түсірімдердегі жергілікті жердің географиялық ерекшелігін терең тану және жергілікті жерде бағдарлау; Мазмұны: Графикалық сызуларды түзету және қазіргі заманау тәсілдермен жасау, ең қарапайымнан бастап және күрделі топографиялық құжаттардың сонына дейін, жер-кадастрлық жұмыстарды жүргізу кезінде қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Топография
Мақсаты: Топографиялық карталар мен әуе суреттерден жергілікті жер туралы тиімді әдіс арқылы ақпараттар алу, оларды барлау және арнайы түсірімдерді жобалауда пайдалану. Мазмұны: Картографиялық материалдарды жасау, ғарыштық зондтау деректерінен жедел ақпарат алу, жерге орналастыру, кадастр, жер мониторингі және экология үшін пайдалану әдістерін өңдеу үшін жерүсті және спутниктік суреттерді пайдаланудың негізгі ережелерін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жердің жай-күйін болжау
Мақсаты: Жер ресурстарын болжау жер пайдаланудағы жақын және алыс болашақтың перспективаларын анықтауға ғана емес, сонымен бірге болжам негізінде оңтайлы және ұзақ мерзімді жоспарларды жасауға ықпал ету. Мазмұны: Жерді қорғау түсінігі, мазмұны және міндеттері. Жерді қорғаудың нысандары мен әдістері: құқықтық, экономикалық, жерге орналастыру, инженерлік және басқалар, жерді пайдалану және оның жағдайын бақылау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жер-кадастрлық кешенді қызметтер
Мақсаты: Кадастрлық жұмыстың мақсаты жылжымайтын мүліктің сипаттамалары бар құжаттаманы жасау болып табылады. Бұл меншік иелерінің, жалға алушылардың, мемлекеттік органдардың және объектілердің басқа иелерінің деректер базасына деректерді енгізу үшін қажет. Мақсаты: Кадастрлық қызмет жылжымайтын мүлік туралы мәліметтерді алумен, өңдеумен, жинақтаумен байланысты. Осы мақсатта өлшеулер, өлшеулер, тексерулер, өзге де жұмыстар жүргізу. Әрбір объектінің нақты сипаттамалары (жер телімі, құрылымы, үй – жайы және т.б.) бірыңғай дерекқорда көрсету-EGRN (жылжымайтын мүліктің бірыңғай мемлекеттік тізілімі). Тізілім мамандары EGRN жүргізу, олар есепке алу және тіркеу үшін барлық деректерді кадастрлық инженер беретін құжаттаманы алу. Мазмұны: Жылжымайтын мүлік объектілерін түгендеудің негізгі ұғымдары мен қағидаттарын, оның ішінде ретроспективті талдауды зерделей білу; -жылжымайтын мүлік объектілерін техникалық түгендеу бойынша жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу әдістерін зерделеу; -жылжымайтын мүлік объектілерін сыртқы және ішкі өлшеу әдістерін зерделеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геоақпараттық жүйелер
Мақсаты: Бұл геоақпараттық жүйелерді зерттеу жерді пайдалану, заманауи ГАЖ құралдары мен кеңістіктік ақпаратты талдау әдістерін меңгеру. Мазмұны: ГАЖ қалыптасуының алғышарттары мен тарихы. ГАЖ теориясының негіздері. Геоақпараттық жүйелерді анықтау. ГАЖ құрамдас бөліктері. Геоақпараттық жүйелерге деректерді енгізу ерекшеліктері мен жүйелері: пернетақтаны енгізу, координаталық геометрия, қолмен цифрландыру, сканерлеу. ГАЖ ақпараттық қамтамасыз ету. Кеңістіктік деректердің негізгі модельдері. Мәліметтер базасы және олардың түрлері. Деректерді талдау және модельдеу. Деректерді визуализациялау. ГАЖ қолданбалы аспектілері. Геоинформатиканың құралдары мен қолдану салаларына, даму перспективаларына қысқаша шолу. Қазіргі уақытта қолданылатын негізгі ГАЖ пакеттері және олардың сипаттамалары. Жер кадастрында қолданылатын ГАЖ технологиялары мен кадастрлық мәліметтер базасын басқару жүйелерін құруды және түсінуді үйрету.Климаттық және экологиялық өзгерістерді болжауда жасанды интелект қолдану
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табиғи ресурстардың кадастры
Мақсаты: Табиғи ресурстарды кеңістіктік, табиғи, әлеуметтік-экономикалық, құқықтық қатынастарда зерттеу, табиғи ресурстардың мемлекеттік кадастрлары нақты және ғылыми негізделген мәліметтер негізінде жасалады. Мазмұны: Жобалардың мазмұны және жерді тіркеу жүргізудегі тәсілдері,жерді тіркеу кезінде негізгі базалы мәліметтерді өңдеу, жер кадастрдың базалық мәліметтерінің құрылымын жобалау, жерді пайдалану және иелену құқығы ның актылерін дйындау, жобалаудың формаларымен кестелерінің базалық мәліметтерін іздестіру ұйымдастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Елді-мекен кадастры
Мақсаты: Елді мекен жерлерінің кадастрлық территориясын ұймдастыру жер кадастрлық құжаттамалары негізінде жоспарлау. Мазмұны: Жобалардың мазмұны және жерді тіркеу жүргізудегі тәсілдері,жерді тіркеу кезінде негізгі базалы мәліметтерді өңдеу, жер кадастрдың базалық мәліметтерінің құрылымын жобалау, жерді пайдалану және иелену құқығы ның актылерін дйындау, жобалаудың формаларымен кестелерінің базалық мәліметтерін іздестіру ұйымдастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кадастр жұмыстарын базаға енгізудің кешенді қызметтері
Мақсаты: Кадастрлық жұмыстың мақсаты жылжымайтын мүліктің сипаттамалары бар құжаттаманы жасау, мемлекеттік органдарға, объектілердің басқа иелеріне деректерді енгізу. Мазмұны: Жерге орналастыру және кадастр жұмыстарын ұйымдастыру мен жоспарлау, жерге орналастыру обылысында құқықтық актылерді, жерге орналастыру құрылымындарында және жер – кадастрлық қызметтінде, жер-кадастр жұмыстарында сызықтық ғимараттардын түрлерін анықтап оқып білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ҚР жер салығын салу негіздері
Мақсаты: Жер салығының экономикалық мазмұны мен классификациялық сипаттамасын зерттеу. Жерге салық салуда салықтардың функцияларын жүзеге асыру. Мазмұны: Жерге орналастыру және кадастрларды құқықтық қамтамасыз ету жөніндегі қызметті реттеу саласындағы негізгі нормативтік құқықтық актілерді түсіну. Әртүрлі жер учаскелеріне қатысты осы қызметтің ерекшеліктерін, сондай-ақ әртүрлі санаттағы жерлердің құқықтық режимін талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Картография
Мақсаты: Ауыл шаруашылығы жерлерінің жай-күйін қашықтықтан бақылау әдістерін қолдану, аэрофототүсірілімдерді дешифрлау және алынған материалдарды фотограмметриялық өңдеу. Мазмұны: Картографиялық өндірістердің негізін ұйымдастыру, жерге орналстыру, жерлерді және қалалық кадастрлық жұмыстарды жүргізуді, жоспарлы-картографиялық құжаттардыңың шығарылыумен шығуын білу, картографиялық мамандарды дайындау мақсатында олар жоспарлар мен табиғи ресурстар картасын пайдалану және жобалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жерге орналастыру жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру
Мақсаты: Жобалық жерге орналастыру кәсіпорнының өндірісін жалпы ұйымдастыру жұмыстың пропорционалдылығы мен үздіксіздігін қамтамасыз етуге, жұмыс уақытын барынша ұтымды пайдалануға және жоғары еңбек өнімділігі мен дайын өнімнің сапасын қамтамасыз етуге бағытталған - жерге орналастыру құжаттамасы. Мазмұны: Жер ресурстарын басқару және жер қатынастарын реттеуде муниципальдық білімне негізідеу және мемлекеттік жер кадастрда экономикалық басқару аймағы, жер кадастрларын дамыту және жер қатынастарын реттеуді ұйымдастыру ұқықтарын және жер сонымен табиғи обьектілерді оқып алу пәндерін игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кадастрда спутниктік технологияны қолдану
Мақсаты: Жердің геодезиялық және топографиялық түсірілімдерінде ГАЖ және сандық технологияларды пайдалана отырып фотограмметриялық жұмыстар және жерді картографиялау;мемлекеттік жер кадастрын және МЖК ААЖ жүргізу;жерді пайдалану мен қорғауға мониторинг, мемлекеттік бақылау жүргізу; жер-бағалау жұмыстарын жүргізу. Мазмұны: Аэрофототүсірілімдердің материалдарына бағалау сапасын орындау. Қашықтық зондирлеу тәсілдерін классификацияла аэрофотоқұрылымдарда және аэрофотоаппараттарды орнатуды, ғарыштық арқылы аэрофототүсірілмдерден алынған процестерді жүргізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Карта мен атластарды құру
Мақсаты: Жаңа карталар мен атластарды жасау бойынша барлық жұмыстарды ұйымдастыру және орындау үшін қажетті құжаттар мен оларға қосымшаларды әзірлеу және олардың негізінде карталарды мақсатты редакциялауды, құрастыруды және басып шығаруға дайындауды қамтамасыз ету Мазмұны: Жер-кадастрлық жүргізу кезінде қолдана білу, топографиялық құжатамаларды, гафикалық көріністерді түзетуді және заманауи тәсілдердің жобасын құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жер ресурстарын басқару
Мақсаты: Жерге орналастыру саласындағы қызметті жетілдіру үшін жер қатынастары және жерге орналастыру саласындағы ғылыми зерттеулер жүргізу және практикалық мәселелерді шешуді зерттеу. Мазмұны: Жер ресурстарын пайдалануға мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру бойынша жерді бағалау жұмыстарын және іс-әрекеттерін орындауда теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды алу, әртүрлі әкімшілік-аумақтық деңгейдегі жерге орналастыру ерекшеліктерін зерделеу, сонымен қатар жерге орналастыру жүйесінің тиімділігін анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жерді эрозиядан қорғау және тиімді пайдалану
Мақсаты: Топырақтың құнарлы қабатының эрозиясы мен тозуына жол бермеу және ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігін арттыру. Мазмұны: Эрозияға қарсы шараларды жасақтау, жерді жақсарту және учаскелік жерледі, шаруашылық аралық, ішкі шаруашылық жерге орналастыру және жобалау кезінде мелиорциялауды ескеру, жерді пайдалануды болжамдау және критериялық сызбаларын құру мен нормативтерін білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
ҚР ауылшаруашылық кәсіпорындарын ұтымды орналастыру
Мақсаты: Жерге орналастыру саласындағы болашақ мамандарға жер ресурстарын пайдалануды жоспарлау мен болжау теориясы мен әдістемесін әзірлеу, ұзақ мерзімді перспективаға жоба алдындағы болжамдық құжаттарды – Қазақстан Республикасының жер ресурстарын пайдалану схемаларын әзірлеумен байланысты. жерге орналастырудың республикалық, облыстық және аудандық схемаларын бекіту. Мазмұны: Жер қатынастарының негізгі мәселелерін түсіну және білу «Қазақстан Республикасындағы ауыл шаруашылығы кәсіпорындарын ұтымды орналастыру» Жер қатынастарының жалпы өндіріс жүйесіндегі орны мен экономикалық қатынастары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жер учаскелері мен аумақтық жобалау
Мақсаты: Жерді пайдаланудың схемалары мен болжамдарын жасау нормативтері мен өлшемдерін зерделеу, мелиорацияны және жерді жақсартуды ескере отырып, шаруашылықаралық, шаруашылықішілік және учаскелік Жерге орналастыруды жобалау, барлық санаттағы жерлердің мониторингін әзірлеу.. Мазмұны: Жерге орналастыруды жобалаудың теориялық негіздерін бөлу, ауыл шаруашылығы кәсіпорындарының жер пайдалануын ұйымдастыру, ауыл шаруашылығы мақсатындағы емес жерді пайдалану құрылымдары, ауыл шаруашылығы мақсатындағы емес жерді пайдалануды жобалау әдістемесі туралы ұғымды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жер және жылжымайтын мүлікті сандық және сапалық есепке алу
Мақсаты: Жердiң түрлерi мен түршелерiнiң аудандарын, мелиорацияланған жерлердi, жер қорының әр түрлi санаттарын, жерге меншiктiң жалпы алаңын анықтау. Мазмұны: Жер ресурстарын және кадастрды құқықтық қамтамасыз етуді реттеу саласындағы негізгі құқықтық актілерді түсіну. Әртүрлі жер учаскелеріне қатысты осы қызметтің сипаттамаларын, сондай-ақ жердің түрлі санаттарының құқықтық режимін талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жердің сапасын жақсарту
Мақсаты: Мелиорация түрлерін және жерді өңдеу әдістерін анықтау;дренаждық және суару жүйелерінің құрамдас элементтерін талдау, ландшафттардың ауыл шаруашылығы өндірісі мен жерге орналастыру үшін жарамдылығын бағалау, және Қазақстан Республикасының ландшафттық белдеулерінің табиғи-өндірістік ерекшеліктерін бағалау ландшафттық-типологиялық картаның фрагменттерін жасау. Мазмұны: Жердің сапасын жақсарту, жер мониторингінің негізгі ережелерін қолдану және жер мониторингі деректерін алу және өңдеу әдістерін қолдану мүмкіндігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жаңа жағдайдағы кадастрлық жұмыстары
Мақсаты: Кадастрлық жұмыстың негізгі мақсаты жылжымайтын мүлік объектісін қалыптастыру туралы шешімді заттай беру және олардың есептегіш құралдарын есепке алуды қамтамасыз ету. Мазмұны: Мемлекеттік жер кадастрының негізгі ұғымдарын, құрылымдарын және міндеттерін көрсету - ақпаратты жинау, жүйелеу және өңдеу технологиясы - кадастр саласындағы мемлекеттік органдар мен жергілікті өзін-өзі басқару органдарының қызметін ұйымдастыру - жер кадастрын ақпараттық қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Коммерциализация және бизнес жоспарлау
Мақсаты: Студенттердің бизнес-жоспарлау бойынша теориялық білімдерін, сонымен қатар бизнес-жоспар құруда арнайы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Компания қызметінің нақты бағыттарын, мақсатты нарықтарды және осы нарықтардағы компанияның орнын анықтау;ұзақ- компанияның мерзімді және қысқа мерзімді мақсаттары, оларға жету стратегиясы мен тактикасы. Мазмұны: Бизнес-ойларын коммерциализацяда қолдануды пайдалану және бағалау эффективінісін таңдай білу, өндірістің жаңа өнімдерінің негізгі этаптарын жоспарлау. Коммерциализайиялаудың стратегиялық технологиясын, жеке интеллектуалдықтың түрлерін үйрену және тағы басқаларды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кадастрдағы жасанды интеллект
Мақсаты: Студенттерге жер ресурстарын басқару тиімділігін арттыруға, кадастрлық процестерді автоматтандыруға, сондай-ақ кеңістіктік және құқықтық деректерді талдауға, өңдеуге және түсіндіруге бағытталған кадастр саласында жасанды интеллект (АИ) әдістері мен технологияларын қолданудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Пәнге кіріспе. Жасанды интеллект негіздері. Кеңістіктік деректер және геоақпараттық технологиялар (ГАЖ). Және кадастрлық картаға түсіруде. Кадастрлық есепке алуды және құжаттарды өңдеуді автоматтандыру. Кадастрлық деректерді басқару мен талдаудағы АИ. Кадастрда АИ қолданудың нормативтік-құқықтық аспектілері. Кадастрлық қызметте машиналық оқыту және болжау. Кейс-стади және практикалық қолдану. Кадастрдағы жасанды интеллекттің болашағы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кадастрлық жұмыстарды жүргізудегі автоматтандырылған технологиялар
Мақсаты: Негізгі мақсат жер кадастрының автоматтандырылған ақпараттық жүйесін (ЖҚ ААЖ) құру — жерге орналастырудың барлық саласын қазіргі заманғы жоғары тиімді компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, жер кадастрын жүргізудің принципті жаңа әдістері мен нысандарына көшіру. Мазмұны: Жобалардың мазмұны және жерді тіркеу жүргізудегі тәсілдері,жерді тіркеу кезінде негізгі базалы мәліметтерді өңдеу, жер кадастрдың базалық мәліметтерінің құрылымын жобалау, жерді пайдалану және иелену құқығы ның актылерін дйындау, жобалаудың формаларымен кестелерінің базалық мәліметтерін іздестіру ұйымдастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жерді қорғау және пайдаланудағы мемлекеттік бақылау
Мақсаты: Болашақ мамандарды жерге орналастыру және жер кадастры, жер ресурстарын есепке алу, есепке алу және бағалау және олардың пайдаланылуын бақылаудың негізгі теориялық ережелеріне үйрету. Мазмұны: Жер кадастры туралы жалпы түсінік; жер кадастрының әдістері, принциптері және құрамдас бөліктері;мемлекеттік жер кадастрының объектісі ретінде Қазақстан Республикасының жер қоры; жер кадастрының құрамы; жерге орналастыру тұжырымдамасы, Қазақстан Республикасында жүргізілген жер реформасы. Қазақстан Республикасының жер ресурстары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жерге орналастыру жұмыстарының автоматтандырылған жүйелері
Мақсаты: Негізгі мақсат автоматтандырылған ақпараттық жүйені құру;кадастрлық түсірістердің далалық журналдарын автоматтандырылған өңдеу және жерге орналастыру жұмыстарының нәтижелерін тиісті алмасу форматындағы файл түрінде тіркеу. Мазмұны: Теориялық ақпараттардың жағдайын оқу, басқару жүйесінің негізгі құрылымы; заманауи тәсілдерді үйрену, жер кадастры жүйесінің ақпараттарын қабылдауын үйрену,жеркадастрның ақпараттық технологиясын семинарлық және практикалық сабақтарда жүргізу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Техникалық аспаптану
Мақсаты: студенттердің геодезиялық аспаптар туралы білім алуы, аспаптармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, олармен ең маңызды технологиялар бойынша, шебер және озық навигациялық ғылыми зерттеулерге дейін жұмыс істеу. Мазмұны: Пән оптикалық схемаларды, құрылғыларды, зерттеулерді, геодезиялық Аспаптардың негізгі түрлерін: GPS құрылғыларын, теодолиттерді, нивелирлерді, қашықтықтан өлшегіштерді, электрондық тахеометрлерді, цифрлық нивелирлерді, лазерлік рулеткаларды қарайды, сондай-ақ геодезиялық аспаптарды пайдалану, тасымалдау және сақтаудың негізгі ережелерімен, аспаптарды қауіпсіз жүргізу және оларға техникалық қызмет көрсету мәселелерімен танысады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жерді техникалық түгендеу
Мақсаты: Жер-кадастрлық жұмыстарының көлемі мен персонал балансын құру, жер мен жылжымайтын мүлікті пайдалануды бақылау, жер ресурстары жүйесін құрылымдау, цифрлық кадастрлық жоспарлар мен карталарды құру және жаңарту бағдарламаларында жұмыс істеуге дағдылану,. Жер кадастры мәселелерін шешу үшін ГИС технологияларын қолдануды, спутниктік түсірілім деректерін өңдеуді және талдау. Мазмұны: Түгендеу нәтижелерін қарауға, қажетті жерге орналастыру құжаттары мен аумақ картасы, орналасқан жерін, көлемін, жер учаскелерінің шекараларын, жермен байланысты шектелген бөліктердің шекарасын, жылжымайтын мүлік объектілерін, орналасқан жерін, ауданын анықтауды, алынған нәтижелерді заңды ресімдеуді, пайдалану шектелген жер бөліктерінің шекарасын қамтитын кадастрлық іс қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Глобалды навигациялық жер серіктік жүйелер
Мақсаты: Жерді пайдалану саласындағы геоформациялық жүйелерді зерттеу, заманауи ГАЖ құралдары мен кеңістіктік ақпаратты талдау Мазмұны: Негізгі міндеттер:Орналасқан жер туралы эфемерлік ақпаратты беру белгілі бір сәтте навигациялық спутниктер уақыт; Жоғары уақытша ақпаратты беру UTC сигналдарымен байланыстырылған дәлдік; Тұтастық туралы ақпаратты беру және берілетін уақытша ақпараттың дұрыстығы. Нақты уақыттағы спутниктік деректерді өңдеу үшін жасанды интеллектті пайдалану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жер кадастры және жылжымайтын мүлікті бағалау
Мақсаты: Бағалаудың мақсаты бағалау мақсатын ескере отырып, түрі бағалау шартында айқындалатын бағалау объектісінің құнын анықтау. Мазмұны: Мынадай негізгі анықтамалар мен ұғымдар, мемлекеттік кадастрлық жерді бағалау және оны өткізу қағидаларын қабылдау. Қамтамасыз ету меңгеру студенттердің негізгі әдістемелік және техникалық ұсыныстар, олардың негізінде орындалды кадастрлық бағалау, ҚР аумағында.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
ҚР жер учаскелерін және нысандарды бағалау
Мақсаты: Жылжымайтын мүлікті бағалаудың мақсаты бағалау мақсатын ескере отырып, түрі бағалау шартында айқындалатын бағалау объектісінің құнын анықтау болып табылады. Мазмұны: Жылжымайтын мүлік негізгі ережелерін, мемлекеттік кадастрын және жылжымайтын мүлік; әдіснамасын алу, өңдеу және пайдалану кадастрлық ақпарат; жүзеге асыру тәртібін, кадастрлық қызметтің түсініктер Қалыптастыру; пайдалану қазіргі заманғы бағдарламалық және техникалық құралдар ақпараттық технологиялар міндеттерді шешу үшін мемлекеттік кадастрын жүргізу жылжымайтын мүлік.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Елді- мекен жерлерінің кадастры, территориясын жоспарлау және үйлестіру
Мақсаты: Ауылдық елді мекендердің жерлерін жайластыруға, ауылдық елді мекендердің шекараларына, ауылдық елді мекендердің жер-шаруашылық ұйымына байланысты жобалар мен жоспарларды жасау әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Мазмұны: Қала құрылысы мен елді мекендерді жоспарлауда қолданылатын негізгі ұғымдарды, терминдерді, анықтамаларды зерттеу; елді мекендерді жоспарлау принциптерін оқу; елді мекендер шекарасында жер қорының пайдаланылуын бақылау процесінде кәсіби функцияларды жүзеге асыру кезінде мүмкін болатын мінез-құлық бағыттарын үлгілеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кадастрлық жұмыстарды жоспарлау және ұйымдастыру
Мақсаты: Жерге орналастыру және кадастрлық жұмыстарды жоспарлау мен ұйымдастыруды зерттеу. Пәнді тағайындау – жер учаскелерін жобалау және бөлу әдістерін біледі; жерді бөлуде республикалық, облыстық жобаларды және жерді пайдалануды жүзеге асыру жолдарын біледі. Мазмұны: Жерге орналастыру саласындағы заңнамалық актілер; Жерге орналастыру және жер-кадастрлық қызметтердің құрылымы. Сызықтық және аумақтық типтегі құрылымдар бойынша жер-кадастрлық жұмыстар. Жерге орналастыру және кадастрлық жұмыстарды жоспарлау мен ұйымдастыруды, жерге орналастыру саласындағы заңнамалық актілерді зерделеу; жерге орналастыру және жер-кадастрлық қызметтердің құрылымы; сызықтық және аумақтық типтегі құрылымдар бойынша жер-кадастрлық жұмыстар
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Big Data Технологиясы
Мақсаты:BigData технологиялары және оларды тәжірибеде қолданудың ерекшеліктерімен перспективалары туралы терең түсінік беру. Мазмұны:үлкен деректерді дайындау,сақтау,өңдеу және талдау технологиялары қарастырылады; үлкен деректердің негізгі сипаттамалары.BigData өңдеу үшін статистикалық және математикалық әдістерді қолдану.Арнайы бағдарламалар бойынша іздеу және алу үшін деректер критерийлерін анықтаңыз.Алынған мәліметтерден тиісті ақпаратты жасаңыз.MapReduce ақпаратты өңдеу моделін, Hadoop кластерлік экожүйесінің компоненттерін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Фотограмметрия және қашықтықтан аймақтау
Мақсаты: Ауыл шаруашылығы жерлерінің жай-күйін қашықтықтан бақылау әдістерін қолдану, аэрофототүсірілімдерді дешифрлау және алынған материалдарды фотограмметриялық өңдеу. Мазмұны: Геодезиялық жұмыстарды негізгілерін түсіну және фотограмметриялық құрылғыарды, жабдықтарды және дешифрлеу тәсілін аэро және космостық бейнелуді, алынған түрлі түсрілімдердің жүйесін, дешифолеу түсірімдердің технологиясын үйрену, қалалық кадастрдың мақсаты карта мен жоспарларын құру және сандық фотограмметриялық түсірілімдерді өңдеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық жазуды және академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін ескере отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін сөйлесу.
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету.
- Ақпараттық және есептеу сауаттылығы, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілеттерін меңгеру.
- Геодезиялық түсірістерді орындау, жерге орналастыру және кадастрлық жұмыстарды және карталарды жасау үшін пайдаланылатын ақпаратты автоматтандырылған өңдеуді орындау
- Кадастрлық және ГАЖ жүйелерін орындау үшін жасанды интеллект мүмкіндігін пайдалану, жер-кадастрлық карталарды жасау және жүргізу үшін географиялық жүйеде ақпаратты өңдеу
- Жер баланстарын, жер-кадастрлық құжаттар мен карталарды, мелиорация және жерді жақсарту жобаларын жасау.
- Жердің пайдаланылуы мен қорғалуына мемлекеттік бақылауды сипаттау және жүргізу
- Жердің жай-күйіндегі өзгерістерді анықтау, теріс процестердің салдарын болжау, алдын алу және жою, ұсыныстар әзірлеу үшін жер мониторингін жүргізу
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес топырақты банитеттеу және жерді бағалау (кадастрлық, нарықтық, салық салу мақсатында және т. б. ) бойынша жұмыстарды жүргізу және жерді бағалау және жерді есепке алу іс-шараларын орындау
- Жоспарланған фотограмметриялық материалдарды құру үшін жерді қашықтықтан зондтаудан алынған мәліметтерді өңдеу және аэроғарыштық түсірілімдерді жасау дағдыларын меңгеру.
- Жер ресурстарын тиімді пайдалануды есептеу және аяқтау, қажетті экономикалық шығындарды ескере отырып, жерге орналастыру кәсіпорындарының жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру;
- Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өзін-өзі тәрбиелеу және салауатты өмір салтын ұстану дағдыларын көрсету.