Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04194 Спорт менеджменті в AlmaU

Пәндер

  • Менеджмент

    Пән басқарудың негізгі ұғымдары мен теорияларын бөліп көрсетуге ; қазіргі заманғы басқарушылық ойлауды қалыптастыру; басқарудың негізгі әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, қолданбалы есептерді шешу дағдыларын алу; басқару шешімдерінің ұсынылған нұсқаларын сыни тұрғыдан бағалау мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни ойлау

    Пән өз бетінше және сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады, кез келген күрделі ақпаратты талдау және бағалау қабілетін дамытады, теңдестірілген шешімдер қабылдау дағдысын жетілдіреді. Студенттер сыни талдау әдістерін меңгеріп, жазу дағдыларын шыңдайды және креативті жазу техникаларын қолдана отырып, түпнұсқа мәтіндер құрастырады. Курс мәліметтермен сенімді жұмыс істеуге, ойларын ауызша және жазбаша негізде дәлелдеуге, пікірталастарда тиімді өзара әрекеттесуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғамға қызмет ету

    Пән теориялық білім мен әлеуметтік маңызы бар қызметке қатысуды ұштастыру арқылы қоғамға қызмет ету тәжірибесін, гуманизмді, моральдық-этикалық құндылықтарды және белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған. Курс қазіргі заманның негізгі әлеуметтік мәселелерін – экологияны, инклюзияны, өмір қауіпсіздігін, кемсітушілік пен әлеуметтік әділетсіздікті түсінуге, сондай-ақ әр адамның қоғамның орнықты дамуына қосатын үлесін ұғынуға мүмкіндік береді. Пәнде түрлі әлеуметтік топтардың, әсіресе осал санаттағы адамдардың қажеттіліктерін танып, түсіну қабілетін, эмпатияны дамытуға ерекше назар аударылады. Студенттер алған білімдерін нақты әлеуметтік тәжірибеде қолдануға, әлеуметтік жобаларды олардың тиімділігі, орнықтылығы және инклюзивтілігі тұрғысынан талдауға және бағалауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Спорт психологиясы

    Бұл пән қазіргі психологиялық теорияларды және спорт саласындағы зерттеулерді зерттеуге бағытталған. Атап айтқанда, курс психологиялық факторлардың спортқа қатысу мен нәтижелерге қалай әсер ететініне назар аударады, бұл өз кезегінде тиімді командаларды құруға, жеке тұлғалардың, командалардың және спорт ұйымдарының көрсеткіштерін жақсартуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өмір дизайны

    Курс әлеуметтік-гуманитарлық дүниетаным арқылы өзін-өзі жүзеге асыру моделін қалыптастыруға бағытталған. Өмірлік қажеттіліктер мен құндылықтар теорияларын (адалдық, жауапкершілік, әділеттілік, құрмет, Бостандық, қадір-қасиет және қоғамдық игілікке ұмтылу) зерттей отырып, студенттер өздерінің бағдарларын түсінеді және бағалайды, өмірлік және кәсіби дамудың жеке стратегияларын қалыптастырады. Азаматтық жетілуге және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді. Курс аясында студенттер алған білімдерін өмірлік жағдайларды талдау, мінез-құлық стратегияларын модельдеу және әлеуметтік шындықты өзгерту үшін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Спорт менеджментіне кіріспе

    Бұл пән студенттерді спорт индустриясында өсу үшін қажетті дағдылар мен құзыреттермен таныстыруға арналған. Сонымен қатар, студенттер спорт менеджментінің тарихы мен негіздеріне, спорттың әртүрлі деңгейлеріне (мысалы, жастар, ойын-сауық, әуесқой және кәсіби), спорт индустриясының әртүрлі сегменттеріне қатысты әртүрлі білім мен ақпаратты ұсына отырып, спортты басқару саласын зерттейді, халықаралық спорт және спорттағы қазіргі этикалық және әлеуметтік мәселелер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Цифрлық дағдылар мен ЖИ

    Пән мақсаты – теориялық білім мен дағдыларды қолдану, жасанды интеллект бағдарламалық құралдары мен әдістерін тәжірибеде қолдану саласында кешенді құзыреттерді қалыптастыру, сондай-ақ әртүрлі мақсаттарға арналған интеллектуалды жүйелерді құрудың заманауи теориясы мен тәжірибесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Практикалық спорт менеджмент І (case study)

    Бұл пән студенттерге теориялық білімдерін нақты спортты басқару сценарийлеріне кейс-стадилер арқылы қолдануға мүмкіндік береді. Бұдан басқа, олар маркетинг, қаржы, бизнес-процестер, персонал мен таланттарды басқару сияқты спорт ұйымдары тап болатын нақты әлемдегі қиындықтарды талдауды және стратегиялауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 10
  • Ұйымдастырушылық мінез-құлық

    Курс жеке тұлға, топ және ұйым деңгейіндегі ұйымдастырушылық мінез-құлық ерекшеліктерін түсінуге, ұйымдастырушылық мінез-құлық факторларын, оның ішінде әлеуметтік-экономикалық факторларды және оларды ұйымның мақсаттарына қол жеткізуге қатысты мәселелерді шешу үшін пайдалану мүмкіндіктерін анықтау; тиімді командалар құру және топтық жұмыс дағдыларына ие болу ға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Маркетинг

    Мақсаты: Нарықта тауарды немесе қызметті құру, жылжыту және басқару процестерін түсінуді қалыптастыру. Мазмұны: Маркетингтік қызметтің негізгі принциптері мен әдістері, тұтынушылық сұранысты талдау, маркетингтік стратегиялар мен тактикаларды әзірлеу, маркетингтік коммуникацияларды басқару, маркетингтік әрекеттердің тиімділігін өлшеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттағы адам ресурстарын басқару

    Бұл модульдің мақсаты – спорт ұйымдарындағы адамдарды басқаруға байланысты білім мен дағдыларды беру. Студенттер адам ресурстарын басқарудағы озық тәжірибелер және волонтерлерді басқарудағы нақты қиындықтар туралы білетін болады. Сондай-ақ, модуль студенттерді жұмыстағы мотивация мен эмоциялар, басқару, көшбасшылық және тиімді басқарушы болуға көмектесетін өзгерістерді басқару сияқты нақты салалардағы тәжірибелермен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Minor пәні 1

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салалар мен мамандықтар бойынша қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor бағдарламасы 15 кредитті қамтиды, бұл үш өзара байланысты пәннен тұрады: Minor 1, Minor 2 және Minor 3. Студенттерге таңдауға шамамен 28 Minor бағдарламасы ұсынылады, олардың арасында: Жобаларды басқару (IPMA стандарты), Бизнестегі құқықты қорғау, Social Media Marketing және басқалар бар. Minor бағдарламасының бірінші пәні негізгі ұғымдармен, негізгі құралдармен және кәсіби саланың негіздерімен танысуға бағытталған. Курстың мақсаты — таңдалған бағыт аясында тереңірек білім алу үшін қажетті теориялық және қолданбалы негізді қалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорт нысандарын басқару

    Дисциплина студенттерді спорттық объектілерді жобалау, пайдалану және басқару негіздерімен таныстырады. Курста ғимараттардың түрлері (стадиондар, ареналар, залдар), олардың орналасу мен инфрақұрылымға қойылатын талаптар, сондай-ақ әртүрлі спорт түрлері үшін объектілердің ерекшеліктері қарастырылады. Курс спорттық кешендердің тиімді жұмыс істеуі үшін бюджет бағалау және басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық менеджмент

    Пән стратегиялық ойлауды қалыптастыру, кәсіпорын қызметін талдауғаx; стратегиялық шешімдер қабылдау үшін компанияның қызметін талдау принциптерін, әдістерін анықтау; компанияның даму стратегиясын таңдауды негіздеу, стратегияларды іске асыру бағдарламаларын әзірлеуге мүмкіндік береді;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кайдзен

    Пән «Кайдзен» ұғымдарын тұжырымдауға, қолданбалы жобаларды әзірлеуде Кайдзен қағидаттарын және «алты сигма» тұжырымдамасын қолдануға, кейс бойынша бизнесті басқару тиімділігін арттыру үшін кайзен серпілістерін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. нақты қазақстандық компаниялардың.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Спорттық шараларды ұйымдастыру

    Курс спорттық іс-шараларды жоспарлау және өткізу дағдыларын қалыптастырады. Студенттер ұйымдастырудың барлық циклін — идеядан бастап жүзеге асыруға дейін, оның ішінде командамен жұмыс, бюджеттеу, серіктестермен өзара әрекеттесу және іс-шараларды жылжыту сияқты аспектілерді зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорт маркетингінің негіздері

    Пән барлығына спорт индустриясы контекстіндегі маркетинг принциптерін түсінуге көмектеседі. Студенттер маркетингтік зерттеулерді, брендингті, демеушілікті белсендіруді, жанкүйерлерді тартуды және спорттық командаларды, іс-шараларды және өнімдерді тиімді жылжыту үшін цифрлық медиа мен әлеуметтік платформаларды пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеу дизайны

    Курс зерттеу мәселелерін анықтау және тұжырымдау, деректерді жинау және талдау әдістерін таңдау және негіздеу, ғылыми еңбектерді сыни бағалау, алынған нәтижелерді интерпретациялау және қорытындылау, сондай-ақ ғылыми мақалалар, есептер мен зерттеу жобалары үшін дәлелді қорытындылар жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Minor пәні 2

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салалар мен мамандықтар бойынша қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor бағдарламасы 15 кредитті қамтиды, бұл үш өзара байланысты пәннен тұрады: Minor 1, Minor 2 және Minor 3. Студенттерге шамамен 28 Minor бағдарламасының бірін таңдау ұсынылады, олардың қатарында: Жобаларды басқару (IPMA стандарты), Бизнестегі құқықты қорғау, Social Media Marketing және басқа да бағыттар бар. Minor 2 пәні — Minor 1 пәнінің қисынды жалғасы болып табылады және алынған білімді тереңдетуге бағытталған. Бұл курс күрделі тақырыптарды қамтиды, аналитикалық ойлауды дамытады және оқылған материалды стандартты әрі практикалық жағдайларда қолдану дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлікке кіріспе

    Бұл курстың мақсаты – студенттердің кәсіпкерлік, экономика және құқық салаларында базалық білімдері мен құзыреттіліктерін қалыптастыру, сондай-ақ олардың креативтілік деңгейін арттыру, кәсіпкерлік идеяларды генерациялау дағдыларын және оларды Business Model Canvas моделіне интеграциялау қабілеттерін дамыту. Курс барысында студенттер кәсіпкерлік бастамаларды Тұрақты даму мақсаттарымен (ТДМ) байланыстырудың маңыздылығын түсініп, әлеуметтік және экологиялық әсері бар жобалар әзірлеуді үйренеді. Сонымен қатар, студенттер нарықтық экономиканың негіздерімен, бизнесті жүргізудің құқықтық аспектілерімен, салық салу және жобаларды бюджеттеу механизмдерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Практикалық спорт менеджмент ІІ (case study)

    Бұл курс спорт ұйымдары ұсынатын тереңдетілген жағдайлық зерттеулер арқылы спортты басқарудың практикалық дағдыларын тереңдетеді және кеңейтеді. Сонымен қатар, студенттер спорт индустриясына тән мәселелерді шешу, стратегиялық жоспарлау және шешім қабылдауды модельдеу бойынша күрделі топтық жаттығуларға қатысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 10
  • Введение в нейроменеджмент

    Пән студентке нейроменеджмент ерекшеліктерін тұтас түсінуге және нақты кейстерді жүзеге асыру негізінде менеджмент саласында нейротехнологияларды қолданудың практикалық дағдыларын алуға мүмкіндік беред

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорт саясатын әзірлеу және жүзеге асыру

    Бұл курстың мақсаты спорт индустриясындағы саясатты әзірлеу және енгізу процесі туралы білім алу болып табылады. Курстың соңында студенттер спортты басқаруды, спорт саясатын талдауды, стратегиялық жоспарлауды және мүдделі тараптармен өзара әрекеттесуді үйренеді. Сонымен қатар, олар спорттың жалпы дамуы мен өсуіне ықпал ететін тиімді саясатты әзірлеу дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттағы таланттарды табу және басқару

    Пәнді оқудың мақсаты – спорттағы дарындыларды анықтау және дамыту. Курс барысында студенттер талантты табу, ойыншыларды дамыту, келісімшарт жасау және спортшының мансабын басқару стратегияларын үйренеді. Сонымен қатар, курс табысты спорттық командалар мен ұйымдарды құру үшін таланттарды анықтау, жалдау және сақтау әдістері туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттағы құқықтық реттеу

    Пән спорт саласына қатысты құқықтық аспектілер мен ережелер туралы түсінік алуға бағытталған. Курстың соңында студенттер келісім-шарт құқығы, зияткерлік меншік, ойыншы келісімшарттары, еңбек құқығы және спорт ұйымдарындағы басқару құрылымдары сияқты тақырыптарды меңгереді. Сонымен қатар, студенттер құқықтық мәселелерді шешу және спорт саласында сәйкестікті қамтамасыз ету туралы іргелі білім алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әрекеттегі кәсіпкерлік

    Бұл курстың мақсаты - ЕО, Орталық және АҚШ-тың үлкен нарықтарына шығу үшін ауқымды жобаның жоспарын әзірлеу. Сондай-ақ венчурлық капиталистермен және іскер періштелермен іскерлік қарым-қатынас орнату дағдыларын дамыту. Курстың соңында студенттер ауқымды жобалардың құнын бағалау ерекшеліктерін, жаңа нарықтарға шығу стратегияларын біледі, қаржылық негіздеуді біледі, барлық мүдделі тараптармен іскерлік қарым-қатынастарды құру дағдыларын қолданады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Minor пәні 3

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салалар мен мамандықтар бойынша қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor бағдарламасы 15 кредитті қамтиды, бұл үш өзара байланысты пәннен тұрады: Minor 1, Minor 2 және Minor 3. Студенттерге шамамен 28 Minor бағдарламасының бірін таңдау ұсынылады, олардың қатарында: Жобаларды басқару (IPMA стандарты), Бизнестегі құқықты қорғау, Social Media Marketing және басқа да бағыттар бар. Minor бағдарламасының соңғы пәні — қосымша кәсіби құзыреттілікті толық меңгеруге бағытталған қорытынды курс. Minor 2 пәнінің жалғасы болып табылады және практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған: кәсіби қызметке барынша жақын жағдайларда кейстерді шешу, жобалар мен тапсырмаларды орындау қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорт қаржысы және іскерлік интеллект

    Бұл курстың мақсаты спорт индустриясының қаржылық аспектілерін зерттеу және негізделген бизнес шешімдерін қабылдау үшін деректер аналитикасын пайдалану болып табылады. Бұдан басқа, студенттер кірістерді қалыптастыру, бюджеттеу, қаржылық талдау және деректерге негізделген аналитика спорт ұйымдарында стратегиялық шешімдер қабылдауға қалай әсер ететіні туралы біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқару

    Пән жобаны басқару саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру; жобаны күнтізбелік жоспарлауды және желілік диаграммаларды құруды жүзеге асыру, жобаның мақсатын әзірлеу, жұмыстарды құрылымдық бөлу және оларды орындау кезектілігі рәсімдерін жүргізу, жобаның ұйымдастырушылық құрылымын әзірлеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Курстың мақсаты – студенттердің экономика, құқық және кәсіпкерлік салаларындағы базалық пәнаралық білімдерін қалыптастыру. Курс аясында студенттер нарықтық экономиканың негізгі категориялары мен жұмыс істеу механизмдерін, кәсіпкерлік қызметті жүргізудің құқықтық негіздерін, бизнес-идеялар мен бизнес-модельдерді қалыптастыру қағидаттарын меңгереді. Ерекше көңіл кәсіпкерлік ойлау қабілетін дамытуға және түрлі салалардағы білімді интеграциялау арқылы әлеуметтік-экономикалық мәселелерді талдау мен шешуге бағытталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттағы демеушілік

    Бұл пән студенттерге спорттағы демеушіліктің рөлі мен маңыздылығын түсінуге мүмкіндік береді. Курс барысында студенттер әртүрлі демеушілік стратегияларын, белсендіру әдістерін және демеушілік қатынастардың артықшылықтары мен қиындықтарын зерттейді. Бұдан басқа, олар демеушілік ұсыныстарын қалай әзірлеу керектігін және спорттық ұйымдар мен демеушілер арасында өзара тиімді серіктестік орнатуды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық интеллект

    Курс жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағды алуға бағытталған. Бұл курс барысында оқушылар қаржылық құралдарды түсініп, оларды тәжірибеде қолдануды, жинақтарды сақтау және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді. Сонымен қатар салықты есептеу және төлеу, қаржылық ақпаратты талдау және қаржылық өнімдер арасында дұрыс таңдау жасауға мүмкіндік беретін тәжірибелік дағдыларды меңгереді. Курс қазіргі заман талабына сай жеке қаржыны саналы түрде басқару және дұрыс шешім қабылдау қабілетін дамытуға ықпал етеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-әрекет қағидаттарын ескере отырып, жағдайды талдай отырып және әлеуметтік, этикалық, экологиялық, Мемлекеттік және ғылыми аспектілерде қорытынды жасай отырып, өз пікірлерін дәлелдеу және негіздеу.
  • Қоғам алдындағы жауапкершілікке, адамгершілікке, рухани және физикалық өзін-өзі тәрбиелеуге бейілділігін таныту, әділеттілік, адалдық, инклюзия және даму мүмкіндіктерінің теңдігі қағидаттарын басшылыққа алу.
  • Кәсіби мәселелерді шешу және оқу және тәжірибелік зерттеулер жүргізу үшін жүйелі сыни және шығармашылық ойлауды қолдану
  • Тұлғааралық, мәдениетаралық өзара әрекеттесу және кәсіби мәселелерді шешу үшін мемлекеттік тілде және ұлтаралық қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде тиімді ауызша және жазбаша қарым-қатынасты қалыптастыру
  • Құнды өнімдер мен қызметтерді жасауға арналған инновациялық технологияларды қолдана және сынай отырып, жобалық-кәсіпкерлік қызметтің толық циклын құру
  • Нақты өмірде жеке қаржыны жоспарлау және бақылау арқылы негізгі экономикалық және қаржылық ұғымдарды түсініп, қолдану, сондай-ақ өз құқықтары мен міндеттерін түсіне отырып, қаржы мекемелерінің қызметтерін пайдалану және ұзақ мерзімді қаржылық мақсаттарды, оның ішінде жинақ пен инвестицияны қалыптастыру.
  • Деректерді талдау, өңдеу және визуализациялау үшін цифрлық құралдар мен жасанды интеллект әдістерін қолдану, ақпараттық қауіпсіздік пен этикалық нормалардың заманауи талаптарын ескере отырып, қарапайым ІТ-шешімдерді әзірлеу.
  • Жүйелі және пәнаралық көзқарасқа негізделген практикалық мәселелерді шешу үшін, сондай-ақ әртүрлі кәсіптік салаларда тәуелсіз даму үшін бизнес пен нарық қажеттіліктеріне қатысты негізгі ұғымдар мен құралдар туралы білім мен түсінікті қолдану.
  • Спорттағы актерлер үшін маркетингтік және коммуникациялық стратегияларды әзірлеу және енгізу.
  • Спорттық іс-шараларды клубішіліктен халықаралық деңгейге дейін кезең-кезеңімен жоспарлау және тиімді жүзеге асыру.
  • Ұйымды дамыту мақсатында федерацияларда, қауымдастықтар мен клубтарда стратегиялық басқару құралдарын қолдану мүмкіндігі.
  • Спорт алаңдарын дұрыс пайдалану үшін орын мен бизнес-процестерді басқару стратегияларын әзірлеу және енгізу.
  • Басқару шешімдерін қабылдау үшін қаржылық деректерді жоспарлау, болжау және талдау; қосымша кірістерді тарту.
  • Қойылған мақсаттарға жету үшін адам ресурстарын басқарудың тиімді әдістерін қолдану.
  • Құқықтық мәселелер мен спорттық ұйымдарға тән спорт саясатын түсіну.
Top