Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02161 Сәндік-қолданбалы өнер в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Кәсіби сурет

    Мақсаты: әр түрлі графикалық материалдармен кәсіби суретті бейнелеудің графикалық әдістері мен әдістерін жетілдіру Мазмұны: сурет түрлері. Әр түрлі графикалық материалдармен (қарындаш, көмір, сангина) жұмыс істеу ерекшеліктері. Композиция заңдары және перспективалар. Фигураның негізгі екі өлшемді композициялары және олардың бейнесі. Перспективалық заңдылықтар объектіні дұрыс құру құралы ретінде. Эскиз техникасы. Күрделі пішінді көлемді заттарды салу. Текстураны беру (ағаш, тас, мата, металл және т.б.). Әуе перспективасы және оның заңдары. Пейзажды әртүрлі техникалармен және графикалық материалдармен бейнелеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Түстану

    Мақсаты: түс және түс мәселелерін шешу кезінде түспен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: түс ғылымына кіріспе. Түстерді зерттеудің негізгі ұғымдарын, заңдары мен ережелерін білу. Түстің табиғатын, негізгі, құрама және қосымша түстерді, түстің негізгі сипаттамаларын түсіну, өнім мен материалдардың ерекшеліктерін, түс контрасттарын, түстердің араласуын, түсін, түс үйлесімін, түс тілін, түс спектрін және түс мәдениетін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: сәндік-қолданбалы өнердің теориялық және практикалық негіздері, оны кәсіби қызметте игерудің әдістері мен құралдары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: мамандық бойынша негізгі терминдермен танысу; сәндік-қолданбалы өнердің түрлері, бағыттары туралы түсінік; көркем шығарманы талдау кезіндегі композиция ережелері, әдістері. Болашақ мамандықты игеруге ынталандыру, болжау, перспективаларды көру және қызығушылықты арттыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы сурет

    Мақсаты: арнайы сурет салудың графикалық дағдыларын, декор формалары мен сәндік композицияларды түрлендірудегі стильдеу принциптерін қолдану Мазмұны: гипстің геометриялық айналу денелерінің үлгісі (цилиндр, конус, доп). Екі тұрмыстық заттан жасалған Натюрморт. Табиғи және тақырыптық формаларды сәндеу және сәндік бейнелерге айналдыру. Ұлттық сәндік шешімде өсімдіктердің әртүрлі түрлерімен күрделі натюрморт. Ерекшеліктерді ескере отырып, әртүрлі бейнелеу әдістерімен графикалық клаузураларды орындау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Миниатюра

    Мақсаты: мүсіндік және графикалық шағын формаларды, сондай-ақ оларды жасау әдістерін игеру. Мазмұны: бейнелеу өнеріндегі шағын формалар туралы түсініктер. Бейнелеу өнері жанрын, шағын формадағы мүсіндік және графикалық туындыларды зерттеу. Көркем образды білдіру құралдары-пішіні, түсі, құрылымы. Пішін мен жазықтықты қабылдау. Композиция заңдары-тепе - теңдік," симметрия"," асимметрия " - бірлік және бағыну, композициялық орталық. Қолданбалы композициядағы түс пен тон. Композицияны үйлестіру құралдары - ритақ, - контраст, нюанс, сәйкестік, - пропорциялар, масштаб. Көлемді композиция. Фронтальды композиция. Сәндеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: қазіргі ақпараттық кеңістікте мәтінді аналитикалық өңдеуді қолдану. Мазмұны: ғылыми, ғылыми-техникалық және публицистикалық мәтіндер. Аннотация түріндегі мәтіндердің мазмұны. Рефераттар, шолулар. Мәтінді семантикалық талдау әдістері. Мәтінді коммуникативті талдау әдістемесі. Реферат аннотациясының жанрлары. Реферат аннотациясын коммуникативті ұйымдастыру принциптері. Ғылыми хабарламалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда жасанды интеллектті қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбайұлының шығармашылығы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу. Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны:. Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оюлы кескіндеме

    Мақсаты: сәндік кескіндеменің көркемдік экспрессивтілігі арқылы сәндік композицияларды стильдеудің әртүрлі түрлерін құру дағдыларын жетілдіру Мазмұны: сәндік кескіндеме негіздері, құралдары мен материалдары сәндік кескіндемедегі көркем образдың ерекшелігі. Сәндік кескіндемедегі бейнелеу элементтері. Сәндік кескіндемедегі түс пен түс. Сәндік кескіндемедегі кеңістіктік құрылымдар Акварель, нақты түстердегі туыстық және қарама-қарсы түс схемасы. Графикалық өнер техникасы-акварель монотипі. Гуашь. Әр түрлі қанықтылық дәрежесіндегі туыстық-қарама-қарсы түстер тобының үйлесімді үйлесімі. Сәндік кескіндеме бойынша практикалық жаттығуларды орындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мұхтартану

    Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Арнайы кескіндеме

    Мақсаты: кескіндеменің әртүрлі кескіндеме әдістерін, түстерді қолдану ерекшеліктерін терең зерттеу және игеру Мазмұны: көркем образды білдіру құралдары (пішіні, түсі, құрылысы). Жазықтықтағы пішінді қабылдау (композицияны ұйымдастыру, тепе-теңдік, бағыну және бірлік). Көркемдік құралдар (ритақ, контраст, пропорциялар). Акварель, нақты түстегі қарама-қарсы түс схемасы. Кескіннің сипаты: көлемді кеңістіктік. Графикалық өнер техникасы-акварель монотипі. Суреттің сипаты: шартты көлем атомдық. Гуашь. Әр түрлі қанықтылық дәрежесіндегі туыстық - қарама-қарсы түстер тобының гармоникалық үйлесімі. Кескін сипаты: көлем атомдық-кеңістіктік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолөнер бұйымдардың дизайны мен композициясы-I

    Мақсаты: дизайн мен композицияның жалпы заңдылықтарымен, өнімді жобалау негіздерінің принциптері мен әдістерімен таныстыру Мазмұны: көркемдік жобалау объектілеріне қойылатын талаптар. Дизайндағы шығармашылық процестің негізгі кезеңдері. Дизайн және дизайн әдістері. Дизайнға қажетті құралдар мен материалдар. Шығармашылық көздер. Өнімнің дизайны мен құрамы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Зергерлік әшекейлердің композициясының негіздері-I

    Мақсаты: композицияның мәнерлі құралдарымен танысу, зергерлік композицияны құрудың графикалық дағдыларын композицияның әдістері мен қасиеттерін меңгеру Мазмұны: композицияның әдістері мен қасиеттері. Композициялық және геометриялық орталық. Динамика және статика. Симметрия-композициядағы асимметрия және тепе-теңдік. Сурет негіздері, эскиздегі проекция түрлері. Дизайн негіздері, көлемі және перспективасы. Масштаб, тепе-теңдік, пропорционалдылық. Композициядағы түс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Гобелен дизайны мен техникасы-I

    Мақсаты: практикалық дағдыларды қалыптастыру, гобелен дизайны мен техникасын меңгеру. Мазмұны: кілем бұйымдарының түрлері. Түкті және түксіз кілемдер. Кілем жасаудың ең танымал әдістері. Түсті қабылдау жаттығулары. Түс туралы түсінік-түстер мен реңктердің үйлесімі. Сәндік композициялар. Ою-өрнектерді үйлестіру әдістері. Геометриялық және өсімдік ою-өрнектерін құрастыру. Қазақтың ұлттық өрнектері. Туған өлкенің экологиялық дәстүрлері. Бұйымның мақсатына байланысты кілем бұйымдарына арналған ою-өрнектердің дизайны. 50х90 см өлшемді қабырға панелін жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Заманауи қолданбалы өнер І

    Мақсаты: студенттерді заманауи қолданбалы өнер саласындағы кәсіби қызметке дайындау. Мазмұны: қағаз және оның түрлері. Әр түрлі беттерде декупаж жасау: картон, ағаш, металл, пластик, шыны, мата, шамдар. Гофрленген Квиллинг. Шығыс квиллинг. Еуропалық квиллинг. Гофрленген Квиллинг. Скрапбукингтің стильдері мен бағыттары. "Құрғақ щетка" техникасы. Басып шығару және басып шығару техникасы. "Embossinq"бедерлеу техникасы. "Journaling" композициясында қаріптерді қолдану техникасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кілем тоқу және гобелен негіздері-I

    Мақсаты: студенттердің қолмен тоқу мен кілем тоқудың негізгі әдістері туралы білімдерін игеру және оларды шығармашылық және педагогикалық қызметінде одан әрі қолдану. Мазмұны: жұмыстың материалымен және технологиясымен танысу. Құралдар мен материалдар. Ою-өрнектер және оның түрлері. Түс комбинациясы. Схемалар бойынша жұмыс. Гобелен эскиздерін жасаудың жалпы ережелері. Негіз жіптерін жақтауға тартудың негізгі ережелері. Зығыр матаның қарапайым әдістерін қолдана отырып, кәдесый картасын жасау. Өнімді жақтаудан алудың негізгі ережелері. Өнімнің сыртқы түрін жобалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Мақсаты: кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құра алатын және арнайы мақсатта тіл нормаларын меңгерген маманның кәсіби бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету. Мазмұны: кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі. Оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қолөнер бұйымдардың дизайны мен композициясы-II

    Мақсаты: қолданбалы бұйымдарды жасауда заманауи дизайн мен композицияның әртүрлі әдістері мен экспрессивті құралдарын игеру Мазмұны: көркемдік форманы құру заңдылықтары және оны қабылдау ерекшеліктері. Сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарының дизайн жобасымен жұмыс істеудің негізгі принциптері, әдістері мен әдістері. Жобалық графика құралдары. Қолданбалы өнімдерді өндіруде дизайнның жалпы принциптері мен заңдылықтарын практикалық қолдану, заманауи дизайнның экспрессивті құралдарын игеру, тарихи қалыптасқан стиль бағыттарына негізделген заманауи дизайн мен композиция шығармаларында әртүрлі әдістерді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: коммуникативтік қызмет саласында және шет тіліндегі сөйлеу қарым-қатынас жағдайларында кәсіби сөйлеуді жетілдіру. Мазмұны: ауызша және жазбаша кәсіби бағдарланған коммуникацияға тән негізгі грамматикалық құрылымдар. Кәсіби және күнделікті тақырыптар бойынша шет тілінде сөйлесу. Кәсіби қарым-қатынас мақсатында терминологиялық сөздік құрастыру. Кәсіби бағыттағы мәтіндерді аудару. Кәсіби қызмет саласында шет тілінде Монологтар, Диалогтар жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дизайн және заманауи қолөнер үлгілері І

    Мақсаты: дизайнның жалпы заңдылықтарын зерттеу және игеру Мазмұны: көркемдік дизайн және жоба. Көркемдік дизайндағы бұйымдардың бейнесі. Кескін масштабы. Өнім жобасы және жобаларды ұсынуға қойылатын талаптар. Жуу. Текстура. Заттардың кеңістіктік пішінінің қасиеттері. Текстуралар. Материалдардың текстуралық ерекшеліктері. Көркем текстуралар. Өнімді жобалауда көркемдік текстураларды қолдану. Графикалық редакторларда жобаны әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зергерлік әшекейлердің композициясының негіздері-II

    Мақсаты: шығармашылық ойлауды қалыптастыру және композицияның негізгі заңдарының ерекшеліктерін, зергерлік композицияларды құрастыру құралдары мен ережелерін, сәндік өнер туындыларындағы композициялық, колористикалық және графикалық бірлікті зерттеу. Мазмұны: композиция көркемдік дизайн құралы және тілі ретінде. Сәндік-қолданбалы өнердегі Композиция. Композиция заңдары. Композицияны үйлестіру құралдары. Контраст. Нюанс. Сәйкестік. Симметрия және асимметрия. Статикалық және динамикалық. Ритақ және метр. Композициялық орталықты бөлу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гобелен дизайны мен техникасы-II

    Мақсаты: гобеленнің құрамы мен техникасын зерттеу. Сәндік-қолданбалы өнердің білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: жүн, зығыр, жібек сияқты өздігінен гобелен жасау үшін әртүрлі материалдарды зерттеу, сондай-ақ әртүрлі материалдармен (акрил, сисал, джут және т.б.) тәжірибе жасау. Әр түрлі симметрия осьтерін қолдана отырып ою-өрнектер жасау. Графикалық бағдарламаларды қолдана отырып, шағын гобелендерден тоқыма мүсініне дейін жасау. Қазақ өрнектерінің эскиздерін әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Кілем тоқу және гобелен негіздері-II

    Мақсаты: дизайндағы күрделі композиция жұмысының ерекшеліктерін зерттеу гобелен техникасында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: аналогтық өнімдердің эскизі, орындау техникасы бойынша түпнұсқа. Бұйымдарды дайындау технологиясы. Қабырға панелі. Болашақ өнімнің толық көлемінде эскиз салу. Эскизді түс пен техникада пысықтау. Жаңа әдістерді қолдана отырып кескіндеме жасау (ұшатын жіп, тік тізбек, қарапайым крапотраж). Сәндік үзіліс. Матадан жасалған Аппликация. Әр түрлі әдістерді қолдана отырып панельдер жасау (ұшатын жіп, тік тізбек, қарапайым крапотраж, зығыр мата).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Заманауи қолданбалы өнер ІІ

    Мақсаты: қолданбалы өнердегі заманауи технологияларды дамыту туралы білімді жетілдіру Мазмұны: сәндік тастан жасалған бұйымдардың эскиздерін жасау. Дәстүрлі және заманауи пластикалық және инъекциялық материалдар: металдар мен қорытпалар; пластмассалар; керамика; шыны; полимерлі саз; металл саздар. Полимерлі балшықтан жасалған бұйымның эскизін жасау. Полимерлі саздан кәдесый бұйымын жасау. Теріні өңдеу технологиясы: былғары, былғарыдан жасалған бұйымдар; теріге арналған құралдар; былғарыдан жасалған кәдесый бұйымдары. Былғарыдан кәдесый бұйымын жасау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Дизайн және заманауи қолөнер үлгілері ІІ

    Мақсаты: студенттерде дизайн нысандарын жобалаудың мақсаттары, міндеттері мен маңызы туралы іргелі идеяларды қалыптастыру. Мазмұны: декорды жобалау әдістемесі. Көлемді бұйымдардың декорын жобалауға қойылатын талаптар. Сыпыру. Өнімнің пішіні және қалыптау процесі. Пішінді визуалды қабылдау заңдылықтары. Пластмасса пішіндері. Пропорционалдылық. Масштаб. Өнім топтарын жобалау кезінде тұтастық пен үйлесімділікке қол жеткізудің негізгі принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Сәндік-қолданбалы өнер тарихы мен теориясы

    Мақсаты: отандық және әлемдік сәндік-қолданбалы және бейнелеу өнерінің даму кезеңдерін зерттеу және жүйелеу. Мазмұны: өнердің пайда болу теориялары. Қарабайыр өнер. Мұсылман халықтарының сәндік – қолданбалы өнері. Крито-Микена мәдениеті және ежелгі Грецияның сәндік–қолданбалы өнері. Ежелгі римдік сәндік-қолданбалы өнер ескерткіштері. Ежелгі Рим. Византия өнері. Ертедегі христиан өнері, копт өнері. Романға дейінгі және романеск өнері, монументалды және сәндік готикалық өнер. Барокко және рококо өнері. Эклектика, историзм. Неоклассицизм. Классикалық заманауи. ХХ ғасыр. Заманауи сәндік-қолданбалы өнер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Заманауи қолданбалы өнер ІІІ

    Мақсаты: студенттердің сәндік-қолданбалы өнердің ерекшеліктерін, дәстүрлі көркемдік және заманауи технологиялық әдістерін практикалық игеруі. Мазмұны: патчворк техникасында өнімнің эскизін жасау. Патчворк техникасында бұйым жасау. Геометриялық оюлары бар тағамның эскизін жасау. Қайталауға арналған қалыптарды жасаудың заманауи және дәстүрлі тәсілдері: дизайн; қалыптардың түрлері және оларды қолдану; барельефтерден гипс қалыптарын жасау; гипс қалыптарын сіңдіру және оқшаулау; серпімді және аралас қалыптар; Құю қалыптарын жасауға арналған силикон, силикондардың сипаттамалары; бөлінген силикон қалып; силиконнан жасалған ажыратылатын қалып.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сөйлеу мәдениетінің өнері

    Мақсаты: сөйлеу мәдениетінің маңыздылығын түсіндіру. Жеке және көпшілік алдында өз ойын жеткізе алу, түсіндіре алу және сөзіне сендіре алу. Шешендік қабілет мен қасиеттерді қалыптастыру. Аудиториямен қарым-қатынас орнату шеберлігі. Мазмұны: сөздің құдіреті. Сөздің түрлері. Сөйлеу әдістері. Тіл байлығы. Ой өрісті өрбіту. Сөйлеу техникасы. Дыбыстау мүшелеріне, дем алуға, дикцияға, есте сақтау қабілетіне, дауыс ырғағына арналған жаттығулар. Аудиторияның назарын аудару тәсілдері. Дұрыс, лайықты, дәл, қонымды, қисынды, анық, түсінікті, таза, мәнерлі, әртүрлі, әсем, орынды сөйлеуге үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қағаз пластикасы

    Мақсаты: студенттердің жобалық қалыптастыру құралы ретінде көлемді материалмен жұмыс істеудің практикалық әдістерін және олардың кәсіби шеберлігінің маңызды құрамдас бөлігі ретінде макеттік-пластикалық мәдениетті дамыту әдістерін игеру. Мазмұны: дизайн мәдениетіндегі қағаз пластикасы: материал, технология, модельдеу принциптері. Дизайн шығармашылығының материалы ретінде қағаздың дизайн және көркемдік ерекшеліктері. Кеңістіктік құрылымдар және көлемді модельдеу. Жазықтықтың кеңістіктік трансформациясының тектоникасы мен принциптері. Қағаз композицияларындағы технологиялық әдістер, операциялар және олардың комбинациясы. Көлемдік-кеңістіктік құрылымдар комбинаторлық принципті таза түрде көрсету ретінде. Қағаз парағын түрлендіру принциптеріне негізделген заманауи өнімдерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Студенттердің өнер саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстары

    Мақсаты: студенттерді өнер саласындағы өзіндік ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауға баулу Мазмұны: ғылым және оның қазіргі қоғамдағы рөлі, білімнің ғылыми әдістері және әртүрлі пәндер мен өнер туындыларын зерттеу. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау құралдары мен кезеңдері. Ғылыми жұмысты жазу ерекшеліктері, заманауи ғылыми стратегиялар мен әдіснамалық принциптер. Ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау принциптері; зерттеу жүргізу үшін дереккөздерді жинаудың негізгі әдістері; өнер саласындағы ғылыми зерттеу үшін жиналған материалды талдау әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өнер тарихы

    Мақсаты: әлемдік өнердің тарихы мен дамуының жалпы барысы, кезеңділігі, олардың өзгеру стилі мен динамикасы, әлемдік өнер шедеврлерінің айрықша ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, көркем мұраны қабылдау дағдыларын, өткен және қазіргі шет елдердің бейнелеу өнері ескерткіштерін игеру. Мазмұны: мәдениеттің дамуының хронологиялық шеңбері және кезеңділігі. Қарабайыр өнерден Ренессанс өнеріне дейінгі тарих және XVII-XVIII ғасырлардағы өнер тарихы. бүгінгі күнге дейін; ең ірі өнер қайраткерлері. Стильдердің айрықша ерекшеліктері, өнердегі стильдердің өзгеру динамикасы. Өнер жүйесіндегі кескіндеме, графика, мүсін, сәндік-қолданбалы өнердің орны.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Монументалды пластика

    Мақсаты: мүсіндік дағдылардың негіздерін меңгеру, студенттердің пәндік-кеңістіктік ортаның және сәндік-қолданбалы өнер объектілерінің көркем бейнелерін өз бетінше жасау қабілетін дамыту. Мазмұны: монументалды пластиктің техникасы мен технологиясы. Рельеф, барельеф және рельеф. Көлемді сәндік композициялар жасау. Қағаз маше және Мозаика техникасы. Мүсіндік кәдесый өнімдерін жасау. Пластикалық материалдармен жұмыс (саз, пластилин).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кілем тоқу және гобелен негіздері-III

    Мақсаты: білім алушылардың кілем тоқу мен гобеленді бейнелеуде практикалық дағдыларды игеруі. Мазмұны: композиция түрлері. Тоқу. Көркемдік жобалау. Өнімнің эскизін жобалау. Жаңа "қадалар"техникасын қолдана отырып панельдер жасау. Өнімдегі кілем кестесінің орындалу реттілігі. Геометриялық ою-өрнегі бар "кілем кестелеу" техникасында бұйымдарды дайындау технологиясы. Әр түрлі техниканы қолдана отырып өнім жасау. Ою-өрнектің композициялық шешімі. Сәндеу. Сәндік ою-өрнектердегі түс схемалары. Түс дөңгелегі. Дәмі. Сәндік түстердегі түс шешімдері ою-өрнектер мен композициялар. Өлшемі 50х50 см кілем бұйымдарын жасау. көп түсті сюжеттік эскиздер бойынша. Дәстүрлі техника мен технологияны қолдана отырып, заманауи гобелен дизайнын жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Гобелен дизайны мен техникасы-III

    Мақсаты: гобелен техникасында түрлі түсті шешімдер мен композицияларды игеру және оларды гобелен дизайнында қолдану. Мазмұны: cтиль және сурет. Стильді қалыптастыру шарттары, стильді құрайтын элементтер (түс, пластик, текстура, қаріп). Өсімдіктерді сәндеу. Өсімдік ою-өрнегі, тік және көлбеу сызықтарды орындау және бірнеше дәстүрлі және заманауи әдістер. Графикалық редакторларды пайдаланып стильдендірілген композиция жасаңыз. Әр түрлі қолмен тоқу техникасында материалда кейіннен орындау үшін экспрессивтіліктің барлық көркемдік құралдарын (құрылымдық, текстуралық, колористикалық) қолдана отырып, заманауи тұрғын және қоғамдық интерьерлерге арналған гобелен дизайн жобасын жасаңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Дизайн және заманауи қолөнер үлгілері ІІІ

    Мақсаты: қазіргі заманғы өнерді қалыптастыру ерекшеліктерін зерделеу арқылы бейнелеу өнері мен дизайн объектілерін құруда дағдыларды дамыту. Мазмұны: бұйымдардың дизайны мен құрамы. Көркемдік экспрессивтіліктің әдістері мен құралдарын талдау, жұмыс нәтижелерін ынталандыру. Түсті қолдану ерекшеліктерін игерудің әртүрлі заманауи әдістерін зерттеу. Бұл өнімдегі түс түсінің сауатты шешімі. Графикалық бағдарламаларды қолдана отырып, заманауи станоктар мен аппараттарда жұмыс жасау. Бұйымдардың дизайны мен композициясында жасанды интеллектіні пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кестенің дизайны мен композициясы -I

    Мақсаты: дизайндағы және сәндік-қолданбалы өнердегі композиция заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру, дизайн өнеріндегі композицияның рөлі мен маңыздылығын түсіну. Мазмұны: матаны жұмысқа дайындау. Суреттің өлшемін белгілеу. Құрамы: негізгі бағынышты. Түс туралы түсінік: жылы және суық тондар. "Алға ине" тігісі, "иненің артындағы" тігіс. Сабақты тігіс. Монограммалық кесте. Кесте, киім, тұрмыстық заттар, аксессуарлар дизайны.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Материалдармен жұмыс жасау-I

    Мақсаты: материалдарды зерттеудің заманауи әдістерін, өндіріс технологиясының негіздерін игеру, материалдардың түрлері мен олардың мақсатын ажырату, өнімдерге арналған материалдардың қасиеттерін анықтау. Мазмұны: көркем материалдар, құралдар, керек-жарақтар. Қағазбен жұмыс. Симметриялық қолдану. "Мозаика" техникасындағы Аппликация. Силуэт қосымшасы. Тоналды қағазбен жұмыс. Ашық жұмыс кестесі. Декупаж. Терімен жұмыс. Былғары өнімдерін өндіру. Өнімді әртүрлі материалдармен орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сәндік мүсін

    Мақсаты: сәндік мүсін, қалыптау әдістері, материалдарды сәндік өңдеу түрлері мен технологиясы туралы идеяларды қалыптастыру. Мазмұны: бионика. Жер бедері. Өсімдік элементінің мүсіндік бейнесі. Парақтың құрылымдық негізін анықтау. Көкнәр басының құрылымдық негізін анықтау. Теңіз қабығының мүсіндік бейнесі. Рельефтегі геометриялық заттардың натюрморты. Рельефтегі ежелгі бюст. Мүсіндік сурет түріндегі ақпараттық белгі. Стильдендірілген жануардың мүсіндік бейнесі; адамның стильдендірілген портретінің мүсіндік бейнесі; адамның стильдендірілген фигурасының мүсіндік бейнесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сәндік пластикa-I

    Мақсаты: сәндік пластиктің әдістері мен әдістерін игеру. Мазмұны: пластилиннің қасиеттері. Мүсіндік жұмыстарды жүргізу техникасы (көлемнің біртіндеп жиынтығы). Мүсіндік жұмыстардың негіздері және олардың қасиеттері (картон, сымның үш түрінен жасалған жақтау). Мүсіндік стектердің түрлері: жалпақ, дөңгелек, өткір, (металл, ағаш, пластмасса, сүйек). Техника: көлемді жұмыстар үшін – кішкене бөліктерден біртіндеп көлем жиынтығы, пластилин бөлігінің жалпы массасынан көлем тарту, рельефтер үшін-жоспарланған үлгінің силуэтіне сәйкес рельеф жиынтығы. Мүсіндік жұмысты орындау кезеңдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Көркем кестені жасау технологиясы-I

    Мақсаты: кесте түрлерін зерттеу, сондай-ақ кесте жасау үдерісі мен олардың жіктелуі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: студент кесте түрлерінің жіктелуін, оның тарихы мен алуан түрлілігін зерттейді. Қолмен тоқылатын дәстүрлі қолөнер түрлері. Заманауи кесте өнерімен айналысатын суретшілердің шығармашылығы. Кестеге арналған құралдар, құрылғылар мен материалдардың эволюциясы. Машиналық тігістерді орындау. Қарапайым мережкаларды орындау технологиясы: «Бағана» мережкасы, «жарықшақ» мережкасы, «қоңыз» мережкасы, «текешік» мережкасы. Кесте үлгілерін автоматты түрде жасау үшін жасанды интеллектіні пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мүсін

    Мақсаты: мүсіндегі композицияларды зерттеу мен шығармашылық орындаудың заманауи әдістерін қолдана отырып, шағын формаларды мүсіндеудің әдістері мен әдістерін игеру Мазмұны: шағын пішінді мүсін, түрлері мен мазмұны. Пластмассадан жасалған шағын мүсіндер. Шағын пішін және оның ерекшеліктері. Техникалар мен технологиялар, шағын формадағы мүсін материалдары. Мүсін мен пластикалық модельдеудің негізгі түрлері; мүсін мен пластикалық модельдеудің негізгі заңдары, әдістері мен әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кестенің дизайны мен композициясы -II

    Мақсаты: кесте тігудің практикалық әдістері мен әдістерімен танысу және зерттеу. Кесте композицияларының түрлерін игеру. Мазмұны: жабдықтар мен материалдар, қауіпсіздік шаралары. Жұмыс кеңістігін ұйымдастыру, жарықтандыру. Кесте мен негізгі тігістерге арналған эскиздер жасау. Тамбур тігістері. Тамбур тігісіндегі өзгергіштік. Өсімдік ою-өрнектерін кестелеу тігістерін қолдану. Кесте миниатюралары. Зерттелген материалды қолдана отырып панельдер жасау. Графикалық бағдарламаларда өнім дизайны мен модельдеуді құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Компьютерлік дизайн

    Мақсаты: дизайндағы компьютерлік графика және цифрлық дизайн негіздері, сондай-ақ векторлық және растрлық кескіндерді компьютерлік өңдеу, өңдеу және түрлендіру әдістері бар студенттерде кешенді білімді қалыптастыру Мазмұны: компьютерлік графика негіздері. Компьютерлік графика принциптері. Түс ұғымы және оның компьютерлік дизайн мен графикадағы көрінісі. Графикалық форматтар, олардың ерекшеліктері мен сипаттамалары. Графикалық ақпаратты енгізу және шығару. Кескіндерді түзету және өңдеу. Графикалық дизайн әдістеріне еліктеу. Дизайн теориясы. Кескіндердің композициялық құрылысының негіздері. Кеңістіктік-перспективалық құрылыстың негіздері. Пропорция негіздері. Графикалық жобаларды дайындау әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Көркем кестені жасау технологиясы-II

    Мақсаты: көркем кесте жасау техникасын зерттеу. Мазмұны: қолмен кесте тігу техникасында интерьерге арналған DPI объектісінің идеялық тұжырымдамасын жасайды. Өнімді әзірлеу кезінде қажетті ақпаратты аналитикалық жинау және қолдану. Машинаның және компьютерлік графиканың көмегімен өнімнің эскизін жасау кезінде іздеу және көрсету материалы. СӘНДІК композиция, Сәндік жұмыс жасау кезінде сәндеу әдістері. көркем кесте бұйымдарының эскиздерін жасау. Қолмен кесте тігу техникасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Компьютерлік үлгілеу

    Мақсаты: білім алушының заманауи компьютерлік модельдеу және өнеркәсіптік дизайн саласындағы қолданбалы өндірістік платформаларды цифрландыру процестері саласындағы құзыреттерін қалыптастыру. Мазмұны: қарапайым геометриялық фигуралармен жұмыс және оларды CorelDraw-да модельдеу. Түйіндер мен пішіндермен жұмыс. Түстер палитрасымен жұмыс, толтыру түрлері. CorelDraw ішіндегі нысандарды текстуралау арнайы эффектілермен жұмыс. Жұмыс жобасын құру және басып шығару. Сызықтық пішіндерді құру және оларды сәндік пішінге айналдыру. Объектілер топтарымен жұмыс. Объектілердің күрделі трансформациясы. Сәндік пішінді модельдеуде модификаторларды қолдану. Көпбұрышты нысандарды өңдеу. Материалдар редакторының жұмысы негізгі материалдарды құру құрама материалдарды құру. Көріністерді визуализациялау, визуализация әсерлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Материалдармен жұмыс жасау-II

    Мақсаты: композициялық сызбалар мен әр түрлі материалдардан жасалған қолөнер бұйымдарының түрлерін құру ережелерін зерттеу, Материалдарды өңдеу арқылы қолөнер жасаудың технологиялық дәстүрлі және жаңа әдістері мен әдістерімен танысу және меңгеру. Мазмұны: былғарыдан, ағаштан, металдан, жезден, саздан, пластилиннен, матадан, жіптерден және т.б. көркем бұйымдар жасау үшін материалдарды пайдалануда дәстүрлі және заманауи технологияларды меңгеру және материалда көркем бұйымдар жобаларын жаңғырту кезінде компазиондық сызбаларды дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Сәндік пластикa-II

    Мақсаты: сәндік пластика саласында кәсіби дағдыларды дамыту Мазмұны: рельефтегі жануарлардың мүсіндік сәндік бейнесі. Жануарлардың түрлері. Олардың жіктелуі: пішіні, көлемі, бастың, дененің, аяқтың сипаты бойынша. Сүйек пен ағаштан, көркем металдан көркем оюда қолданылатын сәндеу әдістерінің мысалдары. Сәндік бейнелеудегі Дағдылар мен дағдылар. Олардың мағынасы. Қағазға эскиз жасау. Анатомиялық эскиздерді орындау. Қалыптау фонын дайындау (рельеф бойынша). Суретті эскизден (рельефтен) көшіру. Масштаб пен пропорцияны анықтау. Пішін мен қозғалысты мүсіндеу, декормен жұмыс. Рельефте жануарды мүсіндеу әдістері мен әдістерін қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Түсті графика

    Мақсаты: түрлі-түсті графиканың экспрессивті құралдарының алуан түрлілігі, тарихи қалыптасқан стиль бағыттары мен түрлі-түсті графиканың колористикалық идеалдары, заманауи графикалық дизайн туындыларында түрлі-түсті графиканы практикалық қолдану мүмкіндіктері туралы толық түсінік беру. Мазмұны: түсті графикаға арналған материалдар мен құралдар. Дизайн жобасы контекстіндегі түсті графика әдістері. Түрлі мақсаттағы графикалық жобаларға арналған колористика және композиция туралы білім. Сюжеттік графика. Ортадағы дерексіз графика және супер графика. Кітап пен басқа баспа өнімдеріне арналған сәндік түсті графика. Кітаптар, журналдар, плакаттарға арналған түрлі-түсті "қолмен" графика. Фотоматериалды компьютерлік өңдеу және бағдарламада сурет салу. Басып шығаруға арналған сандық түсті графикалық файлдарға қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жарнама және маркетинг

    Мақсаты: дизайн жобалары үшін жарнамалық-маркетингтік коммуникацияларды ұйымдастыруда теориялық білім мен практикалық дағдылар мен дағдылар жүйесін қалыптастыру Мазмұны: жарнама ұғымы. Маркетингтік коммуникациялар. Жарнамаға қойылатын жалпы талаптар, жарнамалық қызметтің негізгі бағыттары мен түрлері, жарнама нарығының құрылымы. Жарнамалардың тиімділігін талдау; жарнама құралдарын зерттеу, жарнамалық-маркетингтік коммуникацияларды талдау (жарнамалық мәтіндер, ұрандар, көрнекі жарнамалар). Жарнама және жарнама. Қолтаңба стилі және қолтаңба сауда белгісі. Мәні мен міндеттері: көрмелер, баспасөз конференциялары, презентациялар. Дизайн жобасының жарнамалық өнімдерін әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сәндік пластикa-III

    Мақсаты: модельдеу саласындағы кәсіби дағдыларды бекіту Мазмұны: гипстің басының көлемді үлгісінен бедерлі сурет жасалады. Суретті пластилин фонына аудару. Көлемді үлгіні дайындау. Сурет бойынша жалпы көлем жиынтығы. Жалпы көлемді модельдеу. Бөлшектердің пішінін нақтылау пропорциялармен жұмыс. Анатомия бойынша жұмыс. Сипаттамалық белгілерді беру. Бет-әлпеттің негізгі ерекшеліктерін анықтау бойынша жұмыс. Пішіні мен үлгісі бойынша силуэтті пысықтау. Көзді мүсіндеу бойынша жұмыс. Мұрын мен мұрын көпірін мүсіндеу, ерін мен щек мүсіндеу жұмыстары. Шаш құрылымын, қастарды мүсіндеу бойынша жұмыс, бөлшектерді жалпылау бойынша жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Зергерлік бұйымдарды жасау техникасы мен технологиясы

    Мақсаты: зергерлік бұйымдарды көркемдік өңдеу технологияларының әдістері мен әдістерін зерттеу Мазмұны: бағалы металдар. Бағалы металдар мен қорытпалардың қасиеттері. Бағалы металдар қорытпаларының лигатурасы мен қоспалары. Бағалы емес металдар. Металдарды термиялық өңдеу негіздері. Бағалы және зергерлік-сәндік тастар. Бағалы металдар мен қорытпаларды балқыту. Балқытылатын құю. Металдарды қысыммен өңдеу әдістері. Филигран жасау технологиясы. Тастарды бекіту технологиясы. Беттерді өңдеудің сәндік және әрлеу әдістері. Бұйымдарды дайындаудың типтік технологиялық процестері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сәндік бұйымдарды жасау технологиясы

    Мақсаты: болашақ мамандарды түрлі технологияларды игерумен қамтамасыз ету. Мазмұны: материалдарды, бұйымдарға арналған дайындамаларды өңдеудің технологиялық операцияларын, оларды орындау тәсілдерін, металдан және басқа материалдардан жасалған көркем бұйымдардың түрлерін, әшекейлеуге арналған ою-өрнектер мен суреттерді, оларды салу қағидаларын; көркем өңдеу тәсілдерін, көркем бұйымдарды безендіру тәсілдерін, әрлеу және сәндік жұмыстарды орындау қағидаларын, көркем бұйымдарда ою-өрнектерді салу түрлері мен қағидаларын зерделеу, қалпына келтіру жұмыстарының түрлері мен ережелері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кестенің дизайны мен композициясы -III

    Мақсаты: өнімді әзірлеуде кәсіби дизайнерлік ойлауды қалыптастыру. Мазмұны: шілтер мен шілтер бұйымдарының композицияларын жасау. Шілтер бұйымының техникалық суреті және чиптер жасау. Жұптасқан тоқу техникасының шілтері мен шілтер бұйымдарын жобалау. Кесте бұйымдарын жобалау. Өнімнің дизайны мен дизайнын (моделін) әзірлеу. Өнімді құру схемасын әзірлеу. Өнімнің бөліктерін графикалық бағдарламаларда техникалық пысықтау. Негізгілерге негізделген тоқудың жаңа түрлерін жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Материалдармен жұмыс жасау-III

    Мақсаты: материалдарды көркемдік өңдеудің әртүрлі түрлерін орындау бойынша теориялық және практикалық дағдыларды алу. Мазмұны: дизайн объектісін жобалау кезінде олардың әртүрлі қасиеттерін ескере отырып, материалдардың ерекшеліктері. Картоннан табиғи материалдар жасау. Матаны бояу әдісімен заманауи қолдану арқылы құру. Кескіндеме түрлерін зерттеу. Суық батик бойынша жұмыстарды орындау. Қазіргі батикте дерексіз мотивтер құру. Абстрактілі мотивтермен бұйым жасау. Былғары сөмкелер, зергерлік бұйымдар, белдіктер жасау. Гобелен тоқудың қарапайым түрлерін орындау. Тоқудың қарапайым түрлерін орындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Көркем кестені жасау технологиясы-III

    Мақсаты: өз бетінше әзірленген сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарының жобаларын материалдық іске асыру. Мазмұны: қолданбалы қосымшаны орындау технологиясы. Жалғау аппликациясын орындау технологиясы. Ұшу аппликациясының ерекшелігі. Матадан гүлдер жасау. Дұрыс емес тігу (аппликация). Суық әдіспен матадан гүлдер жасау. Бұйымдардың авторлық жобаларын кәсіби іске асыру. Графикалық бағдарламаларды қолдана отырып, арнайы кесте тігу машиналарының технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін, инклюзивті оқытуды, сондай-ақ ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін ескере отырып, кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде тиімді қарым-қатынас жасау.
  • Отандық тарихтың негізгі кезеңдері мен ерекшеліктерін, кәсіби қызметтегі қазіргі заманның гуманитарлық және әлеуметтік-экологиялық мәселелерін түсіндіруді көрсету.
  • Жалпыадамзаттық құндылықтарға бағдарланған кәсіби даярлықтың жоғары деңгейін, демократиялық нанымдарды, креативтілікті, коммуникабельділікті, сыни ойлауды және командада өзара іс-қимыл жасау іскерлігін дамытуға бағытталған білімнің жүйелілігін және ойлаудың жүйелілігін көрсету, сонымен қатар жасанды интеллект технологиясының мүмкіндіктерін пайдалана отырып, шешім қабылдау процесін жетілдіру, инновациялық тәсілдер мен тиімді талдау әдістерін енгізу.
  • Материалдың барлық түрлерін қолдана отырып, өнімді қолданудың және безендірудің негізгі әдістерін меңгеру.
  • Материалдардың әртүрлі қасиеттерін, масштабы мен түсін ескере отырып, көркем-композициялық мәнерлілік құралдарын меңгеру.
  • Материалдарды көркем өңдеудің әртүрлі түрлерін, бұйымдарды жасаудың әдістері мен заманауи технологияларын, соның ішінде жасанды интеллектті пайдалана отырып, үдерістерді оңтайландыру, инновациялық дизайнерлік шешімдерді жасауда қолдануды меңгеру.
  • Өз бетінше білім алу, өзін-өзі тәрбиелеу, қаржылық сауаттылық, өмір бойы салауатты болу дағдыларын және командада жұмыс істеу қабілетін көрсету.
  • Дәстүрлі және заманауи пластикалық модельдеу техникасы мен технологиясын меңгеру.
  • Әлемдік мәдениеттің даму тарихы контексінде көрнекті шеберлердің сәндік өнер туындыларын орындау техникасын талдау.
  • Сәндік бұйымдарды конструкциялау, жобалау материалдары мен әдістерімен жұмыс істеу техникасы мен технологиясын қолдана отырып, оларды өнер туындысына енгізе отырып, көркем образдар, идеялар жасау
  • Заманауи материалдарды қолдана отырып, пішіндеу әдістері мен дизайн әдістерін меңгеру, дизайнерлік өнімді жасау кезінде дизайнерлік ойлауды, шығармашылық көзқарасты көрсету.
  • Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және кәсіби графикалық пакеттерді пайдалана отырып, шығармашылық материалдарды және цифрлық технологияларды меңгеру.
Top