6B02192 Аспаптық орындаушылық - фортепиано в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Аспаптық орындау – фортепиано» білім беру бағдарламасының мақсаты – көркем музыкалық орындаушылық шеберлігі жоғары білікті мамандарды дайындау. Бағдарламаның түлектері еңбек нарығында табысты бейімделу және бәсекеге қабілетті болу үшін қажетті кәсіби құзыреттіліктері бар концерттік орындаушылар мен оқытушылар ретінде тиімді жұмыс істеуге дайындалады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B099 Аспаптық орындаушылық
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Парақтан оқу
Ноталық мәтінді алғаш көріп орындау дағдысын кәсіби деңгейде меңгеру. Музыкалық мәтінді жедел талдап, дәл орындауды үйрену. Есту, көру және қозғалыс реакцияларын қалыптастыру. Сольдік, ансамбльдік және педагогикалық жағдайда оқу дағдысын қолдану. Музыканттың икемділігі мен орындаушылық реакциясын арттыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Арнайы фортепиано I
Пән білім, білік және орындаушылық шеберлікті қалыптастырады. Фортепиано репертуары барокко, Рококо және классицизм дәуіріндегі ежелгі шеберлердің клавирлік шығармаларынан, сондай-ақ романтизм дәуіріндегі композиторлардың виртуоздық зерттеулерінен стильдік тәсіл контекстінде зерттеледі. Орындалатын шығарманың көркемдік ниетін жүзеге асыру құралы ретінде фортепианолық орындау техникасы жетілдірілуде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Концертмейстер шеберлігі I
Пән концертмейстердің солистпен жұмысының ерекшелігін стилистикалық және бейнелі міндеттерді түсіну, солистің техникалық ерекшеліктерінің спектрін білу, романстарды, опералардан арияларды, қазақ халық әндерін және қазақстандық композиторлардың шығармаларын зерттеу мысалында орындаушылық дыбыстық және техникалық шешімдердің бірлігін зерделейді. Репетициялық-концерттік қызметті концертмейстер ретінде өткізу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Камералық ансамбль I
Курс камералық ансамбльдің солисті ретінде пианисттің орындаушылық қызметіне қажетті базалық кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады. Барокко дәуіріндегі камералық ансамбль репертуары мен ерте классицизм шығармаларының мысалында камералық ансамбль жанрының даму тарихындағы стилистикалық бағыттар зерттеледі. Орындалатын шығарманың көркемдік бейнесін іске асыру барысында камералық ансамбльде ойнаудың орындаушылық тәсілдері жетілдіріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Камералық ансамбль II
Пән Камералық ансамбль үшін классицизм дәуірінің репертуары туралы жан-жақты білім береді (дуэттер, трио, квинтеттер, секстеттер, октеттер және т.б.), іс жүзінде камералық ансамбльде білім, шеберлік және ойнау дағдылары қолданылады. Камералық ансамбльде орындаушылық техниканың элементтері жетілдірілуде: дыбыстық тепе-теңдік, штрихтардың бірлігі, камералық ансамбль қатысушыларының орындаушылық әрекеттерінің келісімділігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Орган/Клавирдік транскрипциясы IІ
Курста педаль жаттығуларын, Барокко дәуіріндегі ежелгі композиторлардың орган миниатюраларын зерттеу барысында органда ойнаудың негізгі әдістері мен әдістері игеріледі. Органның құрылымы және ескі музыканы тіркеу ерекшеліктері туралы білім қалыптасады. Педальды пернетақтада ойнау техникасы пысықталады, бірнеше нұсқаулықта ойнау дағдылары алынады; үйлестіру дағдылары дамиды. Пәннің мақсаты-дағдыларды жетілдіру пианист студенттердің концерттік және педагогикалық репертуарын, олардың музыкалық эрудициясын кеңейту; орындаушылық қабілеттері мен дағдыларын жетілдіру, түпнұсқа шығармаға ұқсас фортепиано текстурасының дыбыстық палитрасын меңгеру. Курс аясында қазақстандық композиторлардың фортепианолық транскрипциялары да зерттелуде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Орган әдебиетін зерттеу II
Пәнді оқу барысында И.С. Бахтың орган шығармаларын, оның хоральды прелюдияларын, орган прелюдиялары мен фугаларын зерттеу негізінде кәсіби білім мен дағдылардың кең кешені қалыптасады. Полифониялық стильдің негіздері іс жүзінде орындаушылық талдау тұрғысынан зерттеледі: артикуляция, саусақтар, интонациялық мазмұн, музыкалық Текстураның дауыстарының динамикалық қатынасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Концертмейстер шеберлігі II
Курс жоғары білікті музыкант – концертмейстердің арнайы кәсіби білімін, іскерлігі мен дағдыларын қалыптастырады, студентте ансамбльдік орындау қағидаттарына сәйкес фортепиано партияларын орындауға шығармашылық көзқарасты, пианистің рөлін түсінуді тәрбиелейді; концертмейстерлік жұмыс үшін қажетті практикалық дағдыларды, парақтан сүйемелдеу, алған теориялық білімі негізінде фортепиано партиясын транспозициялау қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Фортепиано дуэті II
Пән бір фортепианода төрт қолды ансамбльдік ойнау дағдыларын қалыптастырады; екі фортепианода ансамбльдік ойынның ерекшеліктерін білу. Пианист студенттердің классицизм дәуірі композиторларының ірі нысанды шығармаларын, фортепиано дуэтіне арналған джаз шығармалары мен қазақстандық композиторлардың пьесаларын зерделеу процесінде алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын іс жүзінде қолдану қабілеті жетілдірілуде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Арнайы фортепиано II
Пән музыкалық-орындаушылық Дағдылар мен дағдыларды жетілдіреді, дербес музыкалық ойлауды, музыкалық тілді, шығарманың мазмұнын, формасы мен стилін түсінуді қалыптастырады; орындаушылық қызметте кәсіби білімді жалпылау және практикалық қолдану қабілеті. И.с. Бахтың шағын полифониялық циклдары, Вена классиктерінің ірі нысанды шығармалары, заманауи және қазақстандық композиторлардың пьесалары, романтизм дәуірі композиторларының миниатюралары мен виртуоздық зерттеулері зерттелуде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орган әдебиетін зерттеу III
Курс бағдарламасы органикалық мәдениетке, ноталық әдебиетке және орган құру тарихына байланысты студенттердің теориялық базасын қалыптастыруға бағытталған. Органда ойнау техникасының негіздері, дыбыс шығару, саусақтар мен артикуляция принциптері туралы білім қалыптасады. Классицизм дәуіріндегі еуропалық орган мектептерінің әр түрлі жанрындағы композиторлардың орган репертуары, олардың интерпретациялық және орындаушылық ерекшеліктері зерттелуде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Арнайы фортепиано III
Пән романтизм дәуіріндегі еуропалық композиторлардың фортепианолық миниатюралары мен этюдтарын, ХХ ғасыр композиторларының полифониялық шығармаларын және классицизм дәуірінің ірі түріндегі фортепианолық шығармаларды зерделеу және орындау процесінде білімдерін, интерпретациялық дағдылары мен орындаушылық шеберліктерін қалыптастырады. Стиль тәсілінің әдістемесі жүзеге асырылуда. Фортепиано техникасы орындалатын шығарманың көркемдік ниетін жүзеге асыру құралы ретінде жетілдірілуде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Камералық ансамблі IІІ
Пән аясында камералық ансамбль аспаптарының ерекшелігі зерделенеді, композиторлардың-Вена классицизмі мен ерте романтизм өкілдерінің камералық-аспаптық шығармалары орындалады. Қалыптасады: музыкалық текстураны, дыбыстық палитраны тыңдау дағдылары және ансамбльдік дыбыстағы аспаптардың штрихтік әртүрлілігінің байлығы, камералық ансамбль қатысушыларының орындаушылық әрекеттерін көркемдік міндеттерге сәйкес үйлестіре білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фортепиано дуэті III
Пән фортепиано ансамблінде орындалатын шығарманың көркемдік бейнесіне сәйкес музыкалық мәнерлеу құралдарын қолдану қабілетін дамытады. Бір және екі фортепианода төрт қолды ансамбльдік ойынның ерекшелігі туралы білім кеңейеді; алты қолды ансамбльдік ойын туралы білім қалыптасады. Симфониялық шығармалардың фортепиано дуэтіне, қазақстандық композиторлардың шығармаларына арналған өзгерістер зерттелуде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Орындаушылық өнер тарихы
Пән практикалық кәсіби мәселелерді шешу үшін пианистердің теориялық дайындығын қамтамасыз етеді. Пәннің мақсаты - музыкадағы орындаушылық өнер тарихын зерттеу негізінде түсіну: көрнекті музыканттардың, композиторлардың және орындаушылардың - әртүрлі тарихи және стиль кезеңдерінің өкілдерінің үздік жетістіктері; кәсіби өнертану және әдістемелік әдебиеттер; эпистолярлық мұра, сақталған аудио және бейне жазбалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орган/Клавирдік транскрипциясы III
Пәннің мақсаты-оқу репертуарын зерделеу барысында орындаудың жеделдігі мен орындалатын шығармалар дәуірінің дәстүрлері мен стиліне сәйкес қалу қажеттілігі арасындағы тепе-теңдікке қол жеткізу. Органда ойнаудың негізгі әдістерін меңгеру, әртүрлі стильдер мен бағыттардың орган репертуарын игеру, тіркеу техникасын, органның құрылымын және органистің кәсіби қызметінің ерекшеліктерін білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Гармония
Пән музыкалық шығарманың гармоникалық талдауын орындауға, музыкалық шығарманың мазмұны контекстіндегі гармоникалық құралдарды сипаттауға; зерттелетін құралдарды фортепиано жаттығуларында қолдануға, әртүрлі стильдер мен жанрлардағы гармоникалық тізбектерді ойнауға, үйлесімділікке арналған жазбаша тапсырмаларға; бағдарламалық талаптарға сәйкес гармоникалық құралдарды дәйекті зерттеу арқылы үйлесімділіктің мәнерлі және форма түзетін мүмкіндіктерін білуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Концертмейстер шеберлігі IIІ
Пәннің мақсаты музыкалық оқу орындарының вокалдық, аспаптық, оркестрлік, дирижерлік, хореографиялық сыныптарының концертмейстері ретінде, сондай-ақ білім беру, мәдениет және өнер саласындағы ұйымдарда практикалық қызметке дайындалған білікті және жан-жақты дамыған музыканттарды даярлау болып табылады. Иллюстратордың қатысуымен орындалатын вокалды және аспаптық әдебиеттер зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақстанның фортепьяно өнері
Пән Қазақстанның фортепиано өнерінің тарихы бойынша жүйелі білімді қалыптастырады, отандық композиторлардың шығармаларын интерпретациялау процесіне кәсіби, шығармашылық көзқарастың, қазақстандық фортепиано музыкасының стильдік және жанрлық алуан түрлілігін, оны көркемдік бағалау өлшемдерін талдаудың негізін қалайды. Қазақстандық фортепиано әдебиетінің үздік үлгілері, оның бейнелі мазмұны, музыкалық-мәнерлі құралдары, фортепиано құрылымының ерекшеліктері зерттелуде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларды талдау
Зерттеу пәні: музыкалық шығармалардың формалары, шығарманың көркемдік мазмұнын бейнелеу үшін қолданылатын музыкалық құралдардың біртұтас ұйымдастырылған жүйесі. Музыканың қалыптасуының іргелі негіздері туралы білім қалыптасады; классикалық-романтикалық формалар және Барокко дәуірінің кейбір формалары туралы. Музыкалық шығарманы талдау барысында мазмұн мен форманың бірлігі, оның жанрмен, дәуір стилімен және композитордың авторлық стилімен байланысы үлкен маңызға ие.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орган әдебиетін зерттеу IV
Пән аясында тарихи, музыкатану, әдістемелік және акустикалық тұрғыдан орган мәдениетіне қатысты мәселелерді жан-жақты зерттеу жүргізіледі. Романтизм дәуіріндегі неміс композиторларының орган репертуары, оның жанрлық және орындаушылық ерекшеліктері, тіркеу техникасы игерілуде. Органды түсіндіру және органда ойнау техникасы мәселелеріне кәсіби, шығармашылық көзқарастың негіздері қаланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Экология, тұрақты даму және өмір қауіпсіздігі
«Экология, тұрақты даму және өмір қауіпсіздігі» курсының мақсаты тұрақты даму мақсаттары контекстінде студенттердің өмірі мен денсаулығын қорғау, экологиялық сауаттылығын дамыту дағдыларын дамыту. Курс өмір қауіпсіздігі мен қоршаған ортаны қорғаудың барлық аспектілерін, соның ішінде экологиялық проблемаларды, оларды шешу жолдарын және төтенше жағдайларда адамдарды қорғауды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орган/Клавирдік транскрипциясы IV
Пәннің мақсаты-әртүрлі стильдер мен бағыттардың орган (клавир) репертуарын зерделеу процесінде орындаушылық тәсілдерді игеру, тіркеу техникасы, органның (клавирдің) құрылғысы және кәсіби орындаушылық қызметтің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Органда орындау әдістерінің әртүрлі түрлерін білу және білу; қозғалыстарды жақсы үйлестіру; жалпы физикалық босату; дауыс берудің анықтығы және оның сызықтығы; тіркеу сапасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Арнайы фортепиано IV
Пән аясында романтизм дәуіріндегі еуропалық композиторлардың фортепианолық миниатюралары мен виртуоздық зерттеулері, полифониялық шығармалары, классицизм дәуірінің ірі түріндегі шығармалары, қазіргі композиторлардың пьесалары зерттеліп, орындалады. Пианист студенттің шығармашылық даралығы, оның эмоционалдылығы, шеберлігі, ерік-жігері, музыкалық мәтінді жеке оқуы, музыкалық ойлауы тәрбиеленеді. Музыканың көркемдік мазмұнын бейнелеу мақсатында стиль заңдылықтары мен экспрессивтілік құралдары туралы білім қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Фортепиано дуэті IV
Курс бір және екі фортепианода төрт қолды фортепиано ансамблінде, алты және сегіз қолды ансамбльдік ойында білімді, шеберлікті және дағдыларды жалпылау және практикалық қолдану қабілетін дамытады. Парақтан ноталарды оқу дағдылары жетілдірілуде. Романтизм дәуірі композиторларының ірі нысанды шығармалары, фортепиано дуэтіне арналған қазақстандық композиторлардың шығармалары зерттелуде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Камералық ансамбль IV
Пәнді оқу барысында камералық ансамбльге арналған жұмыстарда стильдік тәсіл жүзеге асырылады. Романтизм дәуіріндегі камералық ансамбльге арналған репертуар зерттелуде, ансамбльдік бірлікке қол жеткізу, шығарманың көркемдік ниетін сенімді ашу, шығарманың стилін, формасы мен мазмұнын түсіну және іске асыру, интонацияның мәнерлілігі, дыбыс шығару мәдениеті бойынша орындаушылық міндеттер шешілуде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пән Қазақстан Республикасындағы саяси жүйенің негіздерін және азаматтардың құқықтық жағдайын, сондай-ақ мемлекеттік және басқару органдарының қызметін зерттеуге бағытталған. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатқа, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес тетіктеріне және оның пайда болуына ықпал ететін факторларды талдауға ерекше назар аударылады. Студенттер сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарын талдау, сыбайлас жемқорлықты өлшеу әдістерін қолдану, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің ұлттық заңнамасымен және халықаралық стандарттарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Курс әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттерін дамытуға бағытталған. Студенттер экономика және кәсіпкерлік негіздері бойынша теориялық және практикалық білім алады. Бизнес, кәсіпкерлік түрлері, қаржы жүйесі, тайм-менеджмент, жобаны басқару, келіссөз жүргізу, көпшілік алдында сөйлеу және қаржылық сауаттылық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оркестр клавирын парақтан оқу
Оркестрлік партитуралар мен клавирлерді нота көзінен оқу дағдысын кәсіби деңгейде дамыту. Көпдауысты мәтіннің құрылымын, фактурасын және дауыс жүргізуін талдау. Оркестрлік дыбыстауды есту арқылы елестету қабілетін қалыптастыру. Көру жылдамдығы мен орындау дәлдігін жетілдіру. Концертмейстерлік, дирижерлік және педагогикалық тәжірибеде қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Концертмейстер шеберлігі IV
Пән әр түрлі сыныптарда: вокалдық, ішекті және үрмелі аспаптарда, қазақ халық аспаптарында концертмейстер жұмысының ерекшелігін білуді қалыптастырады. Парақтан сүйемелдеу дағдылары қалыптасады. Шығармалар вокалдық және фортепианолық партиялардың, опералық клавирлердің дуэттерінің, опералардың арияларының, романстардың бір мезгілде үйлесімінде орындалады. Репетициялық-концерттік қызмет концертмейстер ретінде өткізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Пән пианист студенттердің Болашақ педагогикалық қызметінің теориялық моделін қалыптастырады, оларды орта арнаулы музыкалық оқу орындарында фортепиано сыныбы бойынша педагог ретінде дербес кәсіби қызметке дайындайды. Фортепианода ойнауды үйренудің жалпы заңдылықтары, фортепиано сыныбында оқу процесін ұйымдастыру туралы білім қалыптасады. Педагогикалық және Көркемдік-орындаушылық міндеттерді шешуде кәсіби ойлау, шығармашылық бастама дамуда.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Полифониялық формалар
Курс фортепиано музыкасындағы негізгі полифониялық формаларды, музыкалық текстураны көп дауысты ұйымдастыру түрлерін, полифониялық техниканың түрлерін зерттейді. Стиль контекстінде полифониялық формалардың дамуы туралы білім қалыптасады. Барокко дәуіріндегі полифониялық музыканың, классицизмнің, романтизмнің, ХХ және ХХІ ғасыр музыкасының еуропалық, орыс және қазақстандық композиторлардың үздік үлгілері зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Еуропалық емес музыкалық мәдениет
Курс аясында Еуропадан тыс музыканың негізгі жанрлары, Үндістан, Қытай, Оңтүстік-Шығыс Азия, Африка елдерінің дәстүрлі музыкалық мәдениеті зерттеледі. Қалыптасады: көркем мазмұн туралы білім, еуропалық емес музыканың интонациялық және фразалық негіздерінің ерекшеліктері, терминологиялық және тұжырымдамалық аппарат; музыкатану әдебиеттерімен жұмыс істеу дағдылары; алған білімдерін орындаушылық және ғылыми-зерттеу қызметінде қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Вокал сабағында жұмыс (minor)
Вокалистермен жұмыс жүргізу педагогикалық дағдыларын дамыту. Жаттығулар жасау, репертуар таңдау, дыбыс шығару, тыныс және артикуляциямен жұмыс жүргізу. Эмпатия мен әдістемелік икемділікті қалыптастыру. Оқушылардың жетістіктерін бағалау. Жеке дауыстық ерекшеліктерді ескере отырып, сабақ жүргізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Камералық ансамблі V
Камералық ансамбльде аспапшының қызметіне шығармашылық көзқарасты қалыптастыру. Кеш романтизм дәуіріндегі композиторлардың камералық-аспаптық шығармаларын орындау. Камералық ансамбльдің солистеріне ортақ идеялық-көркемдік және стилистикалық идеяларды, шығарманың музыкалық құрылымының ерекшеліктерін білуді, қарқынның, қозғалыс пен ритақтың бірыңғай сезімін, соққыларды орындаудың және орындау процесінде фразаны құрудың бірыңғай принципін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шығыс музыкасы
Пән Таяу, Таяу және Қиыр Шығыс елдерінің музыкалық мәдениетін зерттейді. Оқу процесінде тарихи тәсіл қолданылады. Әр елдің кезеңділігіне сәйкес Шығыс музыкасының түрлерін, жанрларын, музыкалық-теориялық жүйелерін дамытудың негізгі кезеңдері зерттеледі. Музыкалаудың дәстүрлі формалары қазіргі жаһандану жағдайында қарастырылады. Алған білімдерін орындаушылық және ғылыми-зерттеу қызметінде пайдалану дағдылары қалыптасады, студенттердің эрудициясы кеңейеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орган әдебиетін зерттеу V
Пән аясында романтизм дәуіріндегі француз композиторларының әртүрлі жанрларының орган репертуары, Француз органдарының құрылымы мен дыбысталу ерекшеліктері, интерпретация мен тіркеу техникасындағы дәстүрлер зерттеледі. Орган шығармасының авторлық мәтінімен жұмыс істеу дағдылары, шынайы текстуралық шешімдер туралы Білім - екі есе, транспозиция, музыкалық материалды кеңістіктік жоспарларға бөлу қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Полифония
Курста полифониялық ұйымның түрлері, полифониялық техниканың түрлері, текстуралар мен формалар, полифониялық стильдер зерттеледі. Полифониялық формаларды, текстураны, стильді және жанрлық сорттарды білу. Полифониялық музыканың заңдылықтарын анықтай білу. Полифониялық полифонияны талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
20 ғасырдағы музыкалық шығармаларды полифония және талдау
Пән ХХ ғасыр музыкасындағы полифониялық формаларды зерттейді. Әр түрлі жанрдағы музыкалық шығармалар зерттеледі және талданады: фуга, полифониялық вариация, соната-симфониялық циклдардағы полифониялық немесе полифониялық бөліктер. ХХ ғасырдағы полифониядағы полифониялық техника мен музыкалық экспрессивтілік құралдары туралы білім қалыптасады: кеңейтілген тоналдылық, симметриялы режимдер, тақырыпты өзгертудің дәстүрлі емес әдістері, ритақты техниканың ерекше түрлері, сонорика әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Концертмейстер шеберлігі V
Курс аясында Опера, симфониялық, хор музыкасының фортепианоға арналған презентациясының ерекшеліктері зерттеледі. Аспаптар мен ән дауыстарының орындаушылық мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптасады: диапазон, тесситура, мінез, тембр. Фортепианода вокалды, опералық, симфониялық, балеттік музыканы сүйемелдеуді жеңілдету дағдылары дамиды. Концертмейстердің солистпен жұмысының ерекшелігі стилистикалық және бейнелі міндеттерді түсіну бағытында зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орган/Клавирдік транскрипциясы V
Пәннің мақсаты-өз бетінше жұмыс істеу және парақтан оқу дағдыларын, шығармашылық қызмет тәжірибесі мен көпшілік алдында сөйлеу тәжірибесін жетілдіру, концерттік репертуарды толықтыру, белсенді кәсіби қызметке деген ынтаны жандандыру. Органикалық музыкадағы, сондай-ақ клавирлік транскрипция саласындағы орындаушылық стильдерде, жанрларда және формаларда шарлау. Шығарманың музыкалық стиліне сәйкес әр түрлі тіркеу түрлерін білу. Органда ойнаудың әртүрлі әдістерін, орындаушылық қозғалыстарды үйлестіруді меңгеру. орындаушылық интерпретацияны құру процесінде жалпы физикалық босату.Зерттелетін шығармаға талдау жасай білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Фортепиано дуэті V
Пән аясында импрессионист-композиторлардың ірі түрінің шығармалары, фортепиано ансамбліне арналған қазақстандық композиторлардың шығармалары зерделенеді. Төрт, алты және сегіз қолдан тұратын бір және екі фортепианода ансамбльдік ойынның ерекшеліктерін білу жүйеленеді және толықтырылады. Интерпретациялық дағдылар жетілдіріліп, алынған білімді, фортепиано дуэтінде ойнау дағдылары мен дағдыларын жалпылау және практикалық қолдану қабілеті дамиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орган музыкасының тарихы (minor)
Орган музыкасының тарихи-мәдени дамуын зерттеу. Әртүрлі дәуір композиторларының стилі мен формаларын талдау. Органның эволюциясын және оның концерттік, шіркеулік рөлін түсіну. Репертуарды тарихи негізде меңгеру. Органшының музыкалық ой-өрісін кеңейтіп, талдау қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орган шеберлігі I (minor)
Екі мануалды және қарапайым педальмен орындалатын шығармаларды орындау техникасын жетілдіру. Музыкалық интерпретация, артикуляция және тіркеу ойлауын тереңдету. Классикалық және ерте кезең шығармаларын түсініп орындау. Сахналық сенімділікті арттыру. Камералық және педагогикалық тәжірибеде алған білімді қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлемдік музыка тарихы
Дисциплина музыка өнерінің қоғамдық өзгерістермен байланысын, академиялық жанрлар мен композиторлық стильдерді зерттейді. Шығармашылық мұралар қарастырылады. Музыкалық әдебиетті талдауда жасанды интеллект құралдарын пайдалану, тарихи деректерді визуализациялау және өнер аралық байланыстарды модельдеу машықтары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы фортепиано V
Курс орыс композиторларының фортепианолық миниатюраларын, виртуоздық зерттеулерді, ХХ-ХХІ ғасырлардағы еуропалық композиторлар мен композиторлардың полифониялық және циклдік шығармаларын зерделеуге және орындауға бағытталған, орындаушылық шеберліктің білімі, дағдылары мен дағдылары, тәуелсіз музыкалық ойлау, шығарманың мазмұнын, формасы мен стилін түсіну жетілдірілуде. Дайындық процесінің технологиясы және конкурстық және концерттік қойылымға дайындық туралы білім қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орган әдебиетін зерттеу VI
Курс ноталық мәтінді сауатты оқу, тиісті дәуірдің ноталық орфографиясының ерекшеліктерін, жеке авторлық стильді, белгілі бір шығармада қойылған көркемдік міндеттерді ескере отырып, ою-өрнекті, альтерацияны, ритақты және метрді декодтау дағдыларын қалыптастырады. Орыс және кеңес композиторларының орган репертуары, стилистикалық және орындаушылық ерекшеліктері, тіркеу техникасы зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Аспаптық сыныпта жұмыс (minor)
Аспап сыныбында сабақ беру дағдыларын қалыптастыру. Ойнау техникасын талдау, жаттығулар мен шығармалар таңдау. Әртүрлі аспап мектептерімен жұмыс жүргізу. Жеке көзқарас, педагогикалық бақылау және артикуляциялық дәлдікті дамыту. Студенттердің кәсіби өсуін бағалау және қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Концертмейстер шеберлігі VI
Пән солистің техникалық ерекшеліктерінің спектрін, концертмейстермен орындаушылық дыбыстық және техникалық шешімдердің бірлігін қалыптастырады. Концертмейстердің фортепианода ойнау техникасын, ерекшеліктермен және физиологиялық және көркемдік тыныс алумен байланысты фразаларды шебер меңгеру мәселелері зерттелуде. Опера клавирлерінің ариялары мен көріністері орындалады. Декламациялық-әуезді интонация палитрасын, әртүрлі қаңқаларды меңгеру дағдылары қалыптасады. Арнайы кәсіби терминология зерттелуде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі заманғы музыка тарихы
ХХ ғасырдың музыкалық мәдениетінің ерекшеліктерін зерттеу. Курста XX ғасырдағы музыканың негізгі бағыттары мен көркем үрдістері, сондай-ақ музыкалық өнердің ең жарқын үлгілері оқытылады. Қалыптастыру: - ХХ ғасырдың мәдениетін дамытудың негізгі кезеңдерін және оның жарқын үлгілерін білу; -орындаушылық қызметте пәннің терминологиялық және ұғымдық аппаратын қолдана білу; - музыкатану әдебиетімен жұмыс істеу дағдысы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық театрдың тарихы
Дисциплина музыкалық театрдың қалыптасуы мен дамуын зерттейді. Опера, оперетта жанрлары мен сахналық формалар қарастырылады. Театр құрылымы мен халықаралық тәжірибелермен қатар, заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің қойылымды басқару, декорация жасау, дыбыс өңдеу салаларындағы қолданылуы талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Камералық ансамблі VI
Курс ХХ ғасыр композиторларының камералық-аспаптық шығармаларын зерделеуге және орындауға, камералық ансамбльде бірлесіп орындау принциптері туралы нақты түсінікке қол жеткізуге бағытталған. Авторлық мәтінмен кәсіби жұмыс маңызды орын алады: ноталардағы ескертулер мен нұсқауларды дәл орындау, динамикалық тепе-теңдікті сақтау, сызықтық үйлесімділік, эстетикалық, интеллектуалды және музыкалық даму.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Фортепиано дуэті VI
Пән аясында әр түрлі құрамдағы ансамбльдік ойынға арналған концерттік және конкурстық репертуар оқытылады. Стиль тәсілінің әдістемесі жүзеге асырылуда. Стильдік интерпретация дағдылары мен дағдылары қалыптасады. Орындалатын шығарманың көркемдік бейнесін беру үшін музыкалық экспрессивтілік құралдарын таңдауда шығармашылық ойлау мен Тәуелсіздік дамиды. Фортепиано ансамблінде орындау техникасы жетілдірілуде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық информатика
Дисциплина заманауи музыкалық бағдарламалармен және жасанды интеллект құралдарымен жұмыс істеуге үйретеді. Студенттер Cool Edit, Cubase, MIDI генерациясы, дыбыспен жұмыс, нейрожелілік плагиндер мен алгоритмдерді қолдану арқылы шығармашылық пен ғылыми жобалар құрастырады. Сандық сауаттылық пен технологиялық икемділік дамытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орган/Клавирдік транскрипциясы VI
Пәннің мақсаты-полифониялық шығармалармен тереңірек зерттеу: ричеркардан фугаға дейін, хормен өңдеу (Полифонияның әртүрлі түрлері), Полифония элементтері бар виртуоздық пьесалар (токкаттар, прелюдиялар, қиялдар, кіріспелер). Әр түрлі орындаушылық мектептердің стилистикалық ерекшеліктерін зерттеу; органдық орындаушылық өнер саласындағы тарихи-мәдени мұраның даму заңдылықтарын зерттеу; жеке және ансамбльдік нысандарда орындаушылық орган өнерінің стилистикалық ерекшеліктерін сақтау, насихаттау және сақтау іс-әрекетінің пәнін оқу барысында алған білімдерін, дағдылары мен дағдыларын қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Компьютерлік нотография
Курс Finale және Sibelius секвенсорлық бағдарламаларын, олардың функционалдығын, музыканы стандартты музыкалық нотациямен жазу процесін және аудио тректі қосуды, midi пернетақтасын, тінтуірді немесе пернетақтаны пайдаланып ноталарды енгізуді үйренеді. Музыкалық деректерді midi форматына экспорттау, музыканы аудио файлдарға жазу және нота деректерін растрлық және векторлық графикалық форматтарда сақтау бойынша білім қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арнайы фортепиано VI
Пәннің мақсаты-әр түрлі жанрдағы және формадағы фортепианолық шығармаларды: виртуоздық этюдтерді, ірі формадағы шығармаларды, еуропалық импрессионист композиторлардың, кеңестік және қазақстандық композиторлардың миниатюраларын зерделеу процесінде стильдік тәсілді іске асыру. Орындалатын музыканы көркемдік түсіндіру дағдылары, авторлық мәтінмен жұмыс жасаудағы дербестік; музыкалық шығармамен жұмыс істеу тәсілдері мен тәсілдері; орындаушылық техника жетілдіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ музыкасының тарихы
Пәннің мақсаты академиялық бағыттағы қазақстандық композиторлардың қазақ дәстүрлі музыкалық мәдениеті мен шығармашылығы туралы білімдерін қалыптастыру және жүйелеу болып табылады. Музыкалық-поэтикалық фольклор мен ауызша-кәсіби музыкалық дәстүрдің үлгілері, Музыкалық аспаптар, Қазақстан композиторларының шығармалары зерделенеді. Музыкалық жанрлардың дамуы, қазақ музыкасының көркемдік мазмұны, музыкалық мәнерлілік құралдары туралы білім қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орган шеберлігі II (minor)
Күрделі екі мануалды және педальді шығармаларды орындау техникасын жетілдіру. Тіркеу арқылы көркемдік бейнелеуді дамыту. Романтикалық және ХХ ғасыр музыкасын орындау дағдыларын қалыптастыру. Интерпретацияда дербестік көрсету. Репетиция процесін тиімді ұйымдастыруды үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
ТМД елдерінің қазіргі заманғы музыкасы
Курс посткеңестік кеңістіктегі академиялық бағыттағы ең танымал композиторлардың шығармашылық қызметін зерттейді. Көркем-стиль бағыттары, ТМД елдерінің қазіргі заманғы музыкасының жарқын өкілдерінің музыкалық тілі, әр түрлі жанрдағы шығармалардың әуезді, гармоникалық және құрылымдық ерекшелігі туралы білім қалыптасады. ТМД елдерінің музыкалық әдебиетінің үздік үлгілерін түсіндіру мен орындаудың көптігі мәселелері зерттелуде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орган әдебиетін зерттеу VII
Курс ежелгі музыкадан қазіргі заманғы музыкаға дейінгі кең орган репертуарын зерттейді. Техникалық дайындық жетілдірілуде, тұжырымдамалық және технологиялық икемділік дамуда; ұлттық және аймақтық стильдер мен мәдениеттердің ерекшеліктері түсініледі. Интерпретациялық тұжырымдаманы құруда Тәуелсіздік тәрбиеленеді. Сахналық қойылымға дайындық жүргізілуде. Эмоционалдылық, көркемдік, ерік, музыкалық ойлау қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Дипломдық жұмыс жазу
Дипломдық жұмысты орындау барысында студент ойларды сауатты және нақты баяндауға, нақты міндеттерді қарастыру кезінде шешімдерді дұрыс тұжырымдауға, ақпараттың кең ағымына бағдарлануға үйренеді. Дипломдық жұмысты орындау кезінде студент ғылыми, ғылыми-көпшілік әдебиеттермен, ақпараттық ресурстармен, нормативтік-құқықтық және оқу-әдістемелік әдебиеттермен, мерзімді басылымдардың материалдарымен, дипломдық жоба тақырыбы бойынша нақты өндірістік жағдайларды шешу әдістерімен толығырақ танысуға мүмкіндік алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Арнайы педагогикалық дайындық
Курс бағдарламасы музыкалық-орындаушылық пәндерді оқыту әдістемелерін және пианист студенттердің педагогикалық практикасын зерделеуге, жалпылауға және талдауға, үздіксіз музыкалық білім берудің орта буынында музыкалық оқытудың заманауи прогрессивті әдістерін меңгеруге бағытталған. Пәннің мазмұны практикалық кәсіби мәселелерді шешу үшін пианистердің теориялық дайындығын, орындаушыны оқытудың жалпы принциптері мен әдістері туралы жүйелі идеяны қамтамасыз етеді, Педагогика және психология саласындағы білімді қалыптастырады (білім алушылардың әртүрлі жас топтарымен жұмыс істеу ерекшеліктері, психикалық танымдық процестердің ерекшеліктері, дидактика мәселелері және т. б.)
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы фортепиано VII
Пәнді оқу барысында пианист студент әр түрлі формадағы шығармаларды, әр түрлі дәуірлер мен орындаушылық мектептердің өкілдері-композиторлардың стильдік бағыттарын қамтитын ауқымды бағдарламаны оқып, орындайды. Көркем образды түсіндірудің сенімділігі мен кәсіби техникалық жабдықталуы, эмоционалды орындаушылық пен әртістік, ойлаудың дербестігі, білімді, іскерлікті, орындаушылық шеберлік дағдыларын жалпылау және практикалық қолдану қабілеті үлкен маңызға ие. Сонымен қатар, фортепианода орындау мәселелері бойынша курстық жұмысты жазу және қорғау қажет.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хор партитурасын оқу (minor)
Хор партитураларын нотадан оқу дағдыларын меңгеру. Көпдауысты құрылымды талдау. Есту қабілетін, интонация дәлдігін және интерпретацияны дамыту. Түрлі стильдер мен дәуірлердегі партитуралармен жұмыс істеу. Хор және педагогикалық тәжірибеде қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Камералық ансамбль VII
Курс камералық ансамбль жанрының даму тарихындағы негізгі стилистикалық бағыттарға жататын шығармаларды зерттейді. Концерттік ансамбльдік қойылымдарда білім, білік, дағды қалыптасады. Көркемдік музыкалық-орындаушылық шеберлік, сахналық төзімділік, текстураны, музыкалық экспрессивтілік құралдарын: агогика, динамика, аспаптың тембрлік әлеуетін меңгеру дағдылары дамиды. Эрудиция мен көкжиек кеңейіп келеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орган шеберлігі III (minor)
Күрделі фактуралы, педальді және контрапункттік шығармаларды орындау. Органның тіркеу мүмкіндіктерін саналы қолдану. Терең көркемдік ойлау мен музыкалық пішінді түсіну. Интерпретацияларды салыстыру және талдау. Ұзақ концерттік бағдарлама дайындау. Кәсіби сенімділік пен көркемдік шеберлікті көрсету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Концертмейстер шеберлігі VII
Пән студенттің ансамбльде ойнау қағидаттарына сәйкес фортепиано партияларын орындауға шығармашылық көзқарасын, пианист-концертмейстердің рөлін түсінуін қалыптастырады. Бірлескен шығармашылық, ансамбльдік ұжымдағы кәсіби және жеке бейімделу, шығармадағы жұмыстың әртүрлі кезеңдеріндегі жеке және ұжымдық жауапкершілік мәселелері зерттеледі. Автордың идеясына терең ену және түсіндірудің сенімділігі маңызды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыка әдебиетін редакциялау және жариялау
Курс ноталық басылымдарды редакциялау мен рецензиялау негіздерін үйретеді. Баспа тарихы, редакторлық ережелер, ноталық мәтінді талдау дағдылары қарастырылады. Заманауи технологиялар мен жасанды интеллект қолдану арқылы ноталармен жұмыс жүргізіледі. Музыкалық басылымдардың жанры, құрылымы және кәсіби сараптамалау қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулер негіздері
Курс музыкалық өнер саласындағы ғылыми зерттеулердің құрылымын, оның міндетті бөлімдері мен бөлімдерін қалыптастырады. Студенттер музыкатану әдебиетімен жұмыс істеу, библиографиялық жазба жүргізу ережелерін оқиды. Курс терминологиялық және тұжырымдамалық аппаратты қолдану дағдыларын қалыптастыруға, қажетті ғылыми ақпаратты іріктеу мен талдауға; тақырыпты тұжырымдау және ғылыми жұмысты рәсімдеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орган/Клавирдік транскрипциясы VII
Пәннің мақсаты-ірі формаларды (концерттердің бөліктері, вариациялар, қиялдар) терең зерттеу. Француз композиторларының түрлі-түсті, колористикалық пьесаларын орындау, XIX ғасырдағы француз романтикалық органының ерекшеліктерін зерттеу. Орган шығармалары мен клавирлік транскрипциялардың әртүрлі интерпретацияларын талдай және салыстыра білу. Әр түрлі клавирлік және органдық орындаушылық мектептердің шығармашылық көзқарастарын білу. Музыкалық бастапқы көздермен және ур мәтінмен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Фортепиано дуэті VII
Курс фортепиано ансамблінің сабақ процесінде алған білімдерін, дағдылары мен дағдыларын талдау және жалпылау, орындаушылық міндеттерді шешуде студенттердің зияткерлік және шығармашылық дербестігін дамытады. Заманауи композиторлардың өзіндік циклдары мен сюиталары, фортепиано ансамбліне арналған қазақстандық композиторлардың симфониялық шығармалары зерттелуде. Сахналық шеберлікпен, ансамбльді концерттік қойылымға дайындау жұмыстары жүргізілуде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жобадағы практикалық орындау (minor)
Шығармашылық жобаның аясында сахналық немесе студиялық орындауды дайындау және жүзеге асыру. Орындаушылық идеяны іске асыру. Репетициялық, коммуникативтік және ұйымдастырушылық дағдыларды қолдану. Алаң немесе формат жағдайына бейімделу. Жеке үлес пен топпен өзара әрекеттестікті бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы фортепиано VIII
Пән шеңберінде әртүрлі жанрлар мен стильдік бағыттағы туындыларды қамтитын ауқымды бағдарлама зерттеледі: полифониялық шығарма; ірі нысандағы шығарма немесе Вариациялық цикл; концерттік пьеса; Қазақстан композиторының шығармасы, оркестрмен фортепианоға арналған концерт (1 немесе 2-3 бөлім). Фортепиано техникасы мен интерпретациялық дағдылар жетілдірілуде. Орындалатын шығармалардың көркемдік идеясының тұжырымдамасы қалыптасады және жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пианинодан білім беруде ерекше қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеуге арналған инклюзивті әдістерді меңгеру. Әртүрлі топтағы оқушылардың музыканы қабылдау ерекшеліктерін талдау. Адаптивті педагогикалық тәсілдерді әзірлеу. Толеранттылық пен эмпатияны қалыптастыру. Жеке оқыту стратегияларының тиімділігін бағалап, музыкалық дамуға қолжетімді орта жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Концертмейстер шеберлігі VIII
Пән аясында барокко дәуіріндегі композитор ариясынан, ариядан, романстан және батыс еуропалық немесе орыс композиторының вокалдық циклынан, қазақстандық композитордың шығармасынан тұратын ауқымды бағдарлама зерттелуде. Сахналық экспозиция, шығарманың эмоционалды орындалуы және әртістік тәрбиеленуде. Ансамбль солистері үшін ортақ идеялық-көркемдік, стилистикалық, интерпретациялық орындаушылық қойылымдар қалыптасады. Орындау техникасы жетілдірілуде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орган шеберлігі IV (minor)
Бітіретін концерттік бағдарламаны дайындау. Кәсіби орындаушылықтың барлық қырларын көрсету. Стильдік дәлдікпен интерпретация жасау. Тарихи-контекстік талдау жүргізу. Композиторлық идеяға сай тіркеу палитрасын таңдау. Сахналық кемелдік пен кәсіби дербестікті таныту. Педагогикалық тұрғыдан рефлексия жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Камералық ансамбль VIII
Пән әртүрлі дәуірлердегі композиторлардың камералық-аспаптық репертуарын (соната, дуэт, трио, квартет, квинтет) зерттейді, әртүрлі стильдердің күрделілігі жоғары камералық-аспаптық туындылары орындалады. Қамытқа камералық ансамбльде кәсіби шеберлікті көрсету қажет: орындалатын шығармалардың көркемдік және орындаушылық интерпретациясының сенімділігі, көркемдік талғамы, эстетикалық принциптері, техникалық жабдықталуы, ансамбльдік орындаушылық шеберлігін меңгеруі, музыкалық ойлаудың дербестігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Сыбайлас жемқорлықпен күресте этикалық және құқықтық нормаларды үйренуге, қолдануға және сақтауға дайын болыңыз. Бизнес-жоспар жасап, оны жүзеге асыру жолдарын таба білу. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу саласында білімі болуы. Қауіпсіздік негіздерін білу және қоршаған ортаға әсерін ескеру.
- Фортепианолық музыканы кәсіби түсіндіру дағдыларын меңгеру, музыкалық шығармалармен жұмыс істей білу, репертуарды стильдік нормаларды сақтай отырып, жоғары техникалық және көркемдік деңгейде орындау. Әртүрлі жанрдағы музыканы өз бетінше және кәсіби түрде талдай білу, музыкалық стильдер мен бағыттарды білу, сонымен қатар үнемі кәсіби дамуға ұмтылу.
- Стильдік және бейнелік міндеттерді түсінуді, солист орындауының техникалық ерекшеліктерін білуді және дыбыстық және техникалық шешімдердің бірлігін қамтамасыз етуді қоса алғанда, солистпен концертмейстер ретінде жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Концерттік орындаушы ретінде жаттығулар мен концерттік қойылымдарды ұйымдастыру және өткізу.
- Пианистің камералық орындаушылық дағдыларын, оның ішінде ансамбльдегі басқа музыканттармен қарым-қатынасты, әртүрлі музыкалық стильдерді шарлау қабілетін, партитураларды оқу, композитордың ансамбль контекстіндегі музыкалық ниетін түсіну және жүзеге асыру, техника мен орындау дағдыларын дамыту. дыбыстың тепе-теңдігі мен үйлесімділігін қамтамасыз ететін артикуляция.
- Музыканы бірге ойнау, орындаушылықты серіктеспен синхрондау, көзбен оқу, ансамбль текстурасын түсіну, техника мен артикуляцияны жақсарту дағдыларын дамыту. Маңызды аспектілер - ырғақ сезімі, динамикалық тепе-теңдік, партитураны түсіндіру және әртүрлі стильдер мен музыкалық тапсырмаларға бейімделу.
- Орган құрылысын және әр дәуір мен композиторлардың орган музыкасының антологиясын білу; әртүрлі стильдегі музыканы орындай білу; органда, пернетақтада және педальда ойнау техникасын меңгеру.
- Орындаушылық және зерттеу жұмысында тарихи-музыкалық білімді шығармашылықпен қолдана білу; көркем-орындаушылық талдау арқылы туындыны интерпретациялау; орындаушылық өнер тарихын түсіну. Заманауи технологиялар мен жасанды интеллект көмегімен музыкалық мәтінді зерттеу және интерпретациялау әдістерін меңгеру.
- Музыкалық шығармалардың музыкалық мәтінінің басылымдарын шарлау және «Композитор-нота-мәтін-редактор-орындаушы-тыңдаушы» жүйесінде әртүрлі стильдегі аспаптық музыканы түсіндіру тәсілдерінің дамуын түсіну.
- Музыкалық шығармаларды талдаудың теориялық және практикалық білімдерін жүйелендіріп, олардың құрылымын, стилін және мәнерлеу құралдарын түсіну, кәсіби орындаушылық және педагогикалық қызметте тиімді пайдалану үшін.
- Сахна өнерінің тарихын жетік білу, оның дамуы мен негізгі тұлғаларын түсіну. Композиторлардың көркемдік талдауы мен стильдік ерекшеліктеріне сүйене отырып, музыкалық шығармалардың жеке интерпретациясын жасауға үлес қосу.
- Фортепианолық педагогика мен музыкалық білім беру психологиясының әдістемелік ерекшеліктерін білу; оқыту процесін жоспарлау, жас ерекшеліктерін ескере отырып, репертуар таңдау, жеке жоспар құру; музыкалық қабілетті талдау және дамыту. Инклюзивті білім беру жағдайында стильдік тәсіл мен техниканы қолдануды меңгеру.