Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01720 Орыс тілі мен әдебиеті в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында кәсіби құндылықтар негізінде тиімді педагогикалық қызмет жүргізуге қабілетті білікті және сұранысқа ие орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Әдебиеттану негіздері
Орыс тілінің практикалық курсы1
Әдебиеттануға кіріспе
Тіл біліміне кіріспе
Академиялық жазу негіздері
Орфография, пунктуация және ортология бойынша практикум 1
Орыс тілінің практикалық курсы2
Орфография, пунктуация және ортология бойынша практикум 2
Мұхтартану
Заманауи педагогика
Абайтану
Жасанды интеллект негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
-
2 Оқу жылы
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Заманауи орыс тілі фонетикасы
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Фольклор және XI-XVIII ғасырлардағы орыс әдебиеті
Балаларға арнап жазатын әлем жазушылары
Фонетика және фонология
Орыс халық ауыз әдебиеті және XI-XVIII ғасырлардағы орыс әдебиетінің тарихы
Балалар әдебиеті
Экожүйе және құқық
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Заманауи орыс тілінің лексикологиясы мен сөзжасамы
Алтын ғасыр орыс әдебиеті (XIX ғасыр)
XIX ғасырдың орыс әдебиетінің тарихы
Заманауи орыс тілінің лексикасы мен сөзжасамындағы белсенді процестер
Оқушылардың даму физиологиясы
-
3 Оқу жылы
Қазақ әдебиеті
ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің негізгі бағыттары/
Заманауи орыс тілі морфологиясы
Әдебиетті интерактивті әдіспен оқыту
Қазақстанның орыстілді жазушылары
Әдебиетті оқытудың қазіргі әдістері
ΧΧ ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы
Инклюзивті білім беру
Функционалды морфология
Оқыту әдістемесі мен бағалау (орыс тілі)
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Орыс тілінің тарихы
Коммуникативті синтаксис
Заманауи орыс тілінің синтаксисі
Орыс тілінің тарихи грамматикасы
ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысындағы әдебиет
Заманауи әдеби үрдіс
-
4 Оқу жылы
Мәтіннің стилистикасы және лингвостилистикалық талдауы
Әлемдік әдебиет
Педагогикалық зерттеулер
Теориялық концепциялардың даму тарихы
Тіл біліміндегі жаңа бағыттар
Риторика және спичрайтинг негіздері
Action research
Медиа сауаттылық және жасанды интеллектті қолдану
Арнайы пәндер практикумы
Жалпы тіл білімі
Зерттеулер, даму және инновациялар
Әдебиет теориясы
Lesson Study
Мәтіннің лингвистикалық сараптамасы
Шетел әдебиетінің тарихы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Оқу-әдістемелік, оқу-тәрбие және зерттеу міндеттерін табысты іске асыру үшін орыс тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы білім мен білік жүйесін пайдалану.
- Пәнаралық байланыстар мен инновациялық технологияларды, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайында пайдалана отырып, орыс және орыс емес тілдері бар мектептерде орыс тілі мен әдебиетін тиімді оқытуды жүзеге асыру.
- Тілдік бірліктерді лингвистикалық талдау, лингвостилистік және әдеби талдау, терең пәндік білім негізінде мәтінге лингвистикалық сараптама жүргізу, оның ішінде деректерді статистикалық өңдеу, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын көрсету.
- Педагогика, психодидактика, жас физиологиясы, көпмәдениетті, инклюзивті білім беру саласындағы базалық білімге негізделген, білім беру мен рухани-адамгершілік дамуына ықпал ететін және жеке оқушылардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың функционалдық сауаттылығы мен медиа сауаттылығын арттыруға бағытталған оқу процесін жүзеге асыру.
- Кәсіптік қызмет саласында, оның ішінде мәдениетаралық диалог жағдайында ауызша және жазбаша коммуникацияда екінші (қазақ) және шет (ағылшын) тілдерін пайдалану.
- Ғылыми-зерттеу, зерттеу және кәсіби қызметте жаратылыстану, әлеуметтік және әлеуметтік-экономикалық білімге негізделген ғылыми зерттеу әдістерін қолдану, салауатты өмір салтын көрсету, белсенді азаматтық ұстаным мен қоғамға қызмет етуге деген ұмтылысты көрсету.
- Қазіргі заманғы ақпараттық, коммуникациялық және цифрлық технологияларды, оның ішінде жасанды интеллектті білім беру, ғылыми-педагогикалық қызметте сабақтарды жобалау және өткізу, оқу материалдарын әзірлеу, бақылау және бағалау кезінде қолдану.
- Синхрония мен диахрониядағы тілдік фактілерді сипаттау әдістерін, ауызша және жазбаша қарым-қатынас стильдерін, жанрларын, ережелері мен нормаларын, филологиялық және стилистикалық мәтіндердің әдістемесін, әдеби процестің заңдылықтарын, жазушы шығармашылығының өзіндік ерекшелігін, орыс әдебиетінің ұлттық және әлемдік мәдениет жүйесіндегі орнын түсіну негізінде фольклорлық немесе көркем шығармаларды талдауды меңгеру.
- Кәсіби өсу және өзін-өзі тәрбиелеу мақсатында сыни ойлау және жаңа білім алу дағдыларын қолдану, жаңа педагогикалық идеяларды іске асыруға дайын болу және қазіргі және болашақтың сын-қатерлерін ескере отырып, өзгерістердің өсіп келе жатқан динамикасы жағдайында оқу.
- Кәсіби құндылықтарды (Педагог мамандығына деген адалдық, азаматтық, кәсіби этика, жауапкершілік және белсенділік) көрсете отырып, құрмет пен жауапкершілік, адалдық пен әділеттілік негізінде кәсіби қызметті жүзеге асыра отырып, педагог мамандығының жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсіну.
- Кәсіби қызметтің қиын жағдайларында, оның ішінде белгісіздік жағдайында, қаржы мен уақыт ресурстарын басқару және сауатты бөле отырып білім беру тапсырмаларын орындау кезінде дербес шешімдер қабылдау және кәсіпкерлік дағдыларды қолдану.
- Оқушыларды тіл мен орыс, қазақ және әлем әдебиетінің тәрбиелік әлеуеті арқылы құндылықтар жүйесіне баулу, топта тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дұрыс қорғай білу, әртүрлі мәдениеттер мен пікірлерге төзімділік таныту.