Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01702 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP) в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты БББ оқыту тіліне (орыс және орыс емес тілдер) қарамастан, барлық тұрпаттағы және түрдегі орта білім беру ұйымдарында орыс тілі мен орыс әдебиеті мұғалімі ретінде кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті маман даярлауға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Орыс тілінің практикалық курсы
Емле мен тыныс белгілерінің қиын сұрақтары
Жасанды интеллект негіздері
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Мұхтартану
Абайтану
Фольклор және орыс әдебиеті 11-18 ғғ
-
2 Оқу жылы
Әлемдік әдеби шығарма және мәдениет (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)
Орыс тілінің фонетикалық жүйесі
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Классикалық орыс әдебиеті (19 ғ.)
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Орыс тілінің лексикалық жүйесі
Іскерлік коммуникация мәдениеті: заманауи трендтер
Ғылым және академиялық жазудың метатілі
-
3 Оқу жылы
20 ғасырдағы орыс әдебиеті
Орыс тілінің морфологиялық жүйесі және сөзжасам
Бағалау және дамыту
Орыс тіліне оқыту әдістемесі мен технологиясы
Орыс әдебиетіне оқыту теориясы мен практикасы
Орыс тілі фактілерінің тарихи түсіндірмесі
Тарихи грамматика және орыс әдеби тілінің тарихы
Мәтіннің лингвомәдени талдауы
Риторика және спичрайтинг негіздері
-
4 Оқу жылы
Зерттеулер, даму және инновациялар
Мәтіннің лингвистикалық сараптамасы
Көп мәдениетті ортадағы заманауи білім беру технологиялары
Құрылымы әртүрлі тілдердің салыстырмалы грамматикасы
Қазақ әдебиеті
Сөйлеу мәдениеті мен стилі
Заманауи оқу стратегиялары
Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын үлгілеу
Атқарымдық алуандықтағы орыс тілі
Көркем мәтінді филологиялық талдау
Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің тәжірибесіндегі цифрлық технологиялар
Педагогикалық зерттеулер
Балалар әдебиеті
Action research
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Оқу процесін жүзеге асырады және білім алушылардың білім беру ортасының әртүрлі түрлеріндегі оқу жетістіктерін әртүрлі цифрлық ресурстар мен АИ пайдалана отырып, педагогикалық маңызды түрде бағалайды.
- Әртүрлі интерактивті көпмәдениетті қарым-қатынастар мен қауымдастықтар аясында сындарлы қарым-қатынас жасайды. Педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін, сөйлеу конфликтологиясын және аудитория портретін ескере отырып, әртүрлі жанр мен стильдегі мәтіндер жасайды, шешендік өнердің заңдылықтарын шынайы сөйлеу тәжірибесінде қолданады.
- Өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалауға дайын, өзінің педагогикалық дамуы, ұйымшылдығы мен кәсіби әл-ауқатының дамуы үшін жаңа мақсаттар қоя алады.
- Грамматикалық жүйелерге салыстырмалы талдау жүргізеді, орыс және қазақ тілдерінің тілдік құбылыстарын жіктейді, орыс тілінің фактілеріне білікті тарихи түсініктеме береді.
- Қазіргі орыс әдеби тілі жүйе ретінде (фонетика, лексика, грамматика), орыс тілі бірліктерінің сөйлеудегі қызмет ету ережелері туралы білімдерін қолданады. Қазіргі орыс тілінің тарихын және оның әлемдік мәдениет пен ғылымдағы орнын біледі. Түрлі тілдік құбылыстарды квалификациялауға, тілдік бірліктердің жүйелік байланыстарын және олардың қызметін анықтауға қабілетті.
- Орыс тілін әдеби түрінде, табысты қарым-қатынасқа қажетті сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде (сөйлеу, тыңдау, жазу, оқу), қарым-қатынастың барлық нысандары мен түрлерінде, соның ішінде виртуалды коммуникацияда біледі. Орыс сөйлеуінің нормаларын, стильдік және жанрлық алуандылықты меңгереді. Орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес, әртүрлі жағдайларда, әртүрлі әлеуметтік және стилистикалық контексттерді ескере отырып, тілдік құралдарды дұрыс таңдай алады.
- Әдебиет теориясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар, орыс және әлем әдебиетінің даму тарихы, оның кезеңге бөлінуі, қазіргі жағдайы мен әлемдік мәдениеттегі орны туралы білімдерін қолданады. Көркем мәтінді түсіндіріп, әдеби талдау жасай алады. Оқу стратегиясын таңдай алады, құнды ақпаратты алады және оны өз тәжірибесінде, әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда пайдалана алады.
- Студенттерді құндылықтар жүйесімен таныстырады, орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістемелік құралдарын тиімді қолдана отырып, орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептерде орыс тілі мен орыс әдебиетін оқыту үдерісін жобалау және технологиялық жүзеге асыру қабілетін жүзеге асырады.
- Барлық студенттерді, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқу процесіне қамту үшін оқытудың арнайы тәсілдерін қолдана алады.
- Тіл жұмысының негізгі деңгейлерін қамтитын жүйелі лингвистикалық білімді меңгерген. Синхронды және диахрондық аспектілерде сөзді, сөйлемді, мәтінді білікті лингвистикалық талдаудың практикалық дағдылары бар, социолингвистикалық және психолингвистикалық факторларды ескере отырып, мәтінге лингвистикалық сараптама жүргізеді.
- Орыс тіл білімі мен әдебиеттану саласында (ақпаратты талдау, өңдеу, жүйелеу; модельдеу, болжау, ғылыми іс-әрекеттерді жобалау) зерттеу және білімді басқару дағдыларын көрсетеді. Орыс филологиясы саласында ғылыми-зерттеу қызметін, соның ішінде студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына жетекшілік ете алады.
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес әрекет ете алады. Қоғамдық-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін кәсіптік қызметінде қолданады, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілік пен кәсіпкерлік дағдыларды көрсете алады.
- Лингвистикалық және әдеби терминологияны жетік меңгерген; тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы негізгі теориялық-әдістемелік принциптерді, концептуалды-терминологиялық аппаратты пайдаланады. Көркем мәтінді түсіндіріп, филологиялық талдау жасай алады.