Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01704 Шетел тілдері (IP) в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бірінші және екінші шетел тілінің оқыту әдістемесін меңгерген, шетел тілдерін оқыту технологиялары (STEM, CLIL, жобалық-коммуникативтік тәсіл, сыни ойлауды дамыту технологиясы және т. б.) негізінде оқу процесін ұйымдастыратын өңірлік мектептердің барлық түрлері үшін екі шетел тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Практикалық фонетика және бірінші шет тілін тыңдау
Шетел тілдерін оқыту стратегиясы
Тіл біліміне кіріспе
Оқытылатын тілдер елдерінің мәдени алуандығы
Лингвоелтану
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту
Жасанды интеллект негіздері
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Мұхтартану
Медиа сауаттылық және жасанды интеллектті қолдану
Шетел тілдері және цифрлық коммуникация
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Екінші шетел тілі (А1 деңгейі)
Абайтану
-
2 Оқу жылы
Критерийалдық бағалау технологиялары
Негізгі шетел тілі (В1 деңгейі)
Екінші шетел тілі (А2 деңгейі)
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Экожүйе және құқық
Оқу жетістіктерін бағалаудың критерийлері мен дескрипторлары
Сыныпта тілді бағалау, бағалау кезеңдері мен құралдары
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Оқытылатын шетел тілдері теориясының негіздері (фонетика, грамматика)
Негізгі шетел тілі (В2 деңгейі)
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Екінші шетел тілі (В1 деңгейі)
-
3 Оқу жылы
Оқытылатын шетел тілдері теориясының негіздері (лексикология, тіл тарихы)
1 шетел тілін оқытудың әдістемесі
Бағалау және дамыту
Кәсіби бағытталған негізгі шетел тілі (С1 деңгейі)
Шетел тіліндегі дайындықтағы IT технологиялар
Шетел тілдерін оқыту мен үйретудегі компьютерлік қосымшалар мен ресурстар
Екінші шетел тілі (B2 деңгейі)
Шетел тілін оқытудағы инновациялық педагогикалық тәсілдер
Инклюзивті білім беру ортасы
2 шетел тілін оқытудың әдістемесі
Мультилингвизм теориясы - тілдік байланыстар
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі (С1 деңгейі)
Билингвизмнің педагогикалық тұстары
Кәсіби бағытталған негізгі шетел тілі (С2 деңгейі)
1 шетел тілін оқытудың лингводидактикасы
Оқыту әдістері мен технологиялары
Мәдениетаралық байланыс және мультилингвинизм
-
4 Оқу жылы
Шетел әдебиеті
Кәсіби саладағы тілдік коммуникация
Lesson Study
Лингвостилистика
Лингвистикалық типология
Академиялық ағылшын тілі
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі (С2 деңгейі)
Зерттеулер, даму және инновациялар
Функционалдық стилистика
Оқытылатын тілдердің салыстырмалы-салғастырмалы типологиясы
Action Research
2 шетел тілін оқытудың лингводидактикасы
Шет тіліндегі мәтінді түсіндіреді
Академиялық мақсаттағы негізгі шетел тілі
Салғастырылмалы лингвистика
Шетел әдебиеті және шығармашылық жазу
Педагогикалық зерттеулер
Сөйлесудің әртүрлі салаларында оқытылатын шетел тілдерінің қолданылуы
Көптілді іскерлік дискурс
Іскерлік дискурс практикасы (негізгі және екінші тілдер)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ана тілі және шетел тілдерінде ауызша және жазбаша түрде кәсіби қарым-қатынасты жүргізеді, шетел тіліндегі кәсіби мәтіндермен жұмыс жасай алады; халықаралық немесе мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында әртүрлі мәдениет өкілдерінің диалогтық өзара әрекетін жүзеге асыра алады; топтық жұмысты ұйымдастыру және эксперименттік әрекеттерді басқару үшін сөйлеу әрекетінің репродуктивті және өнімді түрлерін ұйымдастырудың әртүрлі әдістері мен әдістерін қолдана алады.
- С1, С2 меңгеру деңгейіне және қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес курста оқытылатын тақырыптар шегінде ШТ-де ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін меңгереді; IELTS және TOEFL, TestDaF, DELF, TOPIK және т. б. халықаралық емтихандар талап ететін дәрежеде грамматика, лексика, стилистика саласындағы білім мен дағдыларды қолдана алады.
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
- Бірінші және екінші шетел тілдерін меңгеру деңгейінің В1, В2 деңгейіне сәйкес монологтік, диалогтық сөйлеу, пікірталас, пікірталас түрінде ақпарат алмасу түрінде проблемалық тақырыптың ауызша да, жазбаша да аргументтерін сауатты түрде құра алады; бағдарламада ұсынылған тақырыптар бойынша нақты лексиканы қамтитын лексикалық және грамматикалық құрылымдарды дұрыс және орынды қолдана алады.
- IT-технологияларды, Web ресурстарды және инновациялық тәсілдерді білім алушылардың оқу жетістіктерінің нәтижелерін ұйымдастыру, бағалау, мониторингілеу, сондай-ақ ағылшын тілі бойынша бақылау-өлшеу материалдарын құрастыру кезінде офлайн және онлайн-ортада бағалау кезінде пайдаланады; сыни ойлауды пайдалана отырып, оқушыға бағдарланған тәсіл негізінде мұғалім мен оқушының өзара іс-қимылын ұйымдастыру және рефлексия.
- Шетел тіліндегі медиа контентті кәсіби мақсатта қолданады; мәдениетаралық қарым-қатынас принциптерін және шетел әдебиеті саласындағы білімді қолданады.
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен түсінігін түсіндіреді.
- Оқытылатын шетел тілдерінің теориялық базалық білімдерін кәсіби салаға біріктіре алады; деңгейлік тәсілді қарастыратын шетел тілін меңгерудің халықаралық стандартының талаптарына сәйкес оқытылатын тілдің ұлттық-мәдени ерекшелігін ескере отырып, мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыра алады.
- Кәсіби даму мақсатында, сондай-ақ шетел тілдері мен әдебиеттерін оқыту шеңберінде зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін пәнаралық білімді табу және пайдалану.
- Кәсіби қызметті жүзеге асыру процесінде лингвистика саласындағы ұғымдар мен категориялармен еркін жұмыс істей білу.
- Стилистикалық нормаларды ескере отырып, сөйлеу мазмұнына, қарым-қатынас жағдайына, сөйлеу мақсатына байланысты тілдік құралдарды қолдана алады; шетел тілін оқыту үдерісінде типтік қателіктердің алдын алу үшін анна тілі және шетел тілдерінің жүйелерін салыстыруды ескере отырып, тілдік материалға салыстырмалы-типологиялық талдау жүргізе алады; студенттердің ана тілі және шетел тілдерін білуі мен білім қажеттіліктерін ескере отырып, шетел тілі сабақтарында оқушылардың рефлексиялық, шығармашылық әрекетін ұйымдастыра алады.
- Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, IT-технологияларды және Жасанды интеллектті қолдана отырып, шет тілдерін оқытудың заманауи әдістерін, құралдарын және нысандарын пайдалана отырып, оқу үдерісін жүргізу және студенттердің оқу жетістіктерін бағалау; тілдерді оқыту саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу; STEM және CLIL сияқты әртүрлі лингводидактикалық жүйелерді, тәсілдерді, принциптерді, мазмұнды және оқыту технологияларын салыстырмалы талдауды жүзеге асырады.