Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10111 Педиатрия в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

Пәндер

  • Молекулалық және жасушалық биология, медициналы генетика

    Пәнді оқығаннан кейін түлек гендік, хромосомалық және геномдық деңгейлерде тұқым қуалайтын материалдың құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуын сипаттай алады; тұқым қуалайтын ақпаратты іске асыру принциптерін түсіндіре алады (репликация, транскрипция, трансляция деңгейінде); кариограммалардың, идиограммалардың ақпараттық құндылығын түсіндіре біле алады; адамның эмбриональды даму заңдылықтары, дамудың маңызды кезеңдерін; популяциялық генетика, тұқым қуалаушылық пен тұқым қуалау типтерін білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы және биоорганикалық химия

    Білім алушыларға адам организмін және оны қоршаған ортаны зерттеуге толық физикалық-химиялық, табиғи ғылымдық ұстаныммен қарауды қалыптастыру және тірі организмде жүретін маңызды биохимиялық үдерістердің және әр түрлі тепе-теңдік түрлерінің химиялық және физикалық-химиялық аспектілерін негіздеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Анатомия

    Пәннің мазмұны жыныстық, жас, гендерлік және конституциялық ерекшеліктерді ескере отырып, органдар мен функционалдық жүйелердің анатомиялық-топографиялық сипаттамаларын зерттейді. Пән аясында эмбриологияның, салыстырмалы анатомияның, антропологияның теориялық аспектілері қарастырылады; қоршаған орта факторларының, әлеуметтік факторлардың, физикалық белсенділіктің адам ағзасының құрылымдық ерекшеліктеріне әсері белгіленеді. Пәннің бөлімдерін зерделеу кезектілігі жалпыға бірдей қабылданады және тірек-қимыл аппараты, ас қорыту, тыныс алу, урогенитальды және жүрек-қан тамырлары жүйелерін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жалпы гистология

    Жалпы гистология бойынша оқуды аяқтаған білім алушы дене тіндерінің құрылымы мен қызметін терең түсінеді. Ол тіндер мен мүшелердің микроскопиялық ерекшеліктерін талдауға, сондай-ақ олардың денсаулықты сақтау мен патологияның дамуындағы рөлін түсінуге қабілетті болады. Бұл медициналық мамандықтар бойынша жұмыс істеуге, ғылыми зерттеулерге және ауруларды диагностикалауға негіз болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Клиникаға дейінгі және микробиологиялық зерттеулер негіздері

    Пәнді оқығаннан білім алушы физиологияны медициналық-биологиялық пән ретінде және оның негізгі медицина ғылымы ретінде дамуының тарихи кезеңдерін білетін болады. Басқа медициналық клиникаға дейінгі және клиникалық ғылымдармен байланыс. Микроорганизмде болатын морфологияның, физиологияның және биохимиялық метаболикалық процестердің жалпы заңдылықтары, микроорганизмдердің генетикасы, бактериялар мен вирустарды өсіру ерекшеліктері, микроорганизмдердің биологиялық қасиеттері, микробиологиялық зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгеру және биопрепараттармен дисбиозды диагностикалау және түзету мақсатында микробиологиялық зерттеулердің нәтижелерін түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тұқым қуалаушылық және ұлпалар

    Олар тұқым қуалаушылық механизмдерінің молекулалық және жасушалық негіздері пәнін, адам ұрық дамуының заңдылықтарын, дамудың маңызды кезеңдерін, қазіргі молекулалық-генетикалық диагностикалық әдістерді, гаметогенез процестерін, микроскопиялық деңгейде, ұрпақты болу жүйесі мүшелерінің гистологиялық құрылымын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Биостатистика

    Пәнді оқу білім мен дағдыларды қалыптастыруға, медицинадағы негізгі статистикалық тұжырымдаманы ұғынуға, зерттеу нәтижелерінің клиникалық және статистикалық маңыздылығына бағытталған. Биологиялық статистика негіздері туралы білім алу және зерттеулерде сипаттамалық және аналитикалық статистика құралдарын, медициналық-биологиялық зерттеулердің түрлері мен ерекшеліктерін қолдану болашақта кәсіби қызметті тиімді жүргізуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жүйке жүйесінің негіздері

    Бұл пән орталық жүйке жүйесіндегі түрлі орталықтарды байланыстыратын функционалды біртекті жүйке талшықтарының жолдарын зерттейді. Ми мен жұлынның өткізгіш жолдары. Жүйке діңдерінің, сезімтал ганглиялардың, жұлынның және мидың гистологиясы. Мидың үлкен жарты шар қыртысының нейрондық қалыптасу негіздері. Үлкен жарты шардың модульдік және нейрондық қалыптасуы. Сенсорлық жүйелердің құрылымдық және функционалды ұйымдастырылуы туралы жалпы түсінік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы

    Пән шеңберінде балалар мен жасөспірімдердің дене дамуын зерттеу мен зерттеудің стандарттары мен әдістеріне, дене шынықтыру және оны бақылаудың рөліне қатысты мәселелер зерттеледі, мектепке дейінгі ұйымдар мен білім беру ұйымдарындағы тәрбие режимін бағалау алгоритмі, баланың қоршаған ортаға, тұрмыстық заттарына, балалардың тұрмыстық заттарына қойылатын гигиеналық талаптар беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тыныс алу жүйесінің анатомо-физиологиялық негіздері

    Ұсынылған пәндерді зерттеу балалар ағзасының метаболикалық үдерістерінің барабар газ алмасуын және физиологиялық ағымын қамтамасыз ететін тыныс алу жүйесі органдарының анатомиялық-топографиялық, гистологиялық және функционалдық сипаттамаларын қарастыруды қамтиды. Модуль құрылымында гистология тең позицияға ие, оның аясында балалардың тыныс алу жүйесі мүшелері дамуының маңызды кезеңдерінің гистогенетикалық үдерістері, реттілігі мен хронологиясы қарастырылады. Модуль аяқталғаннан кейін бала жасының морфо-функционалдық ерекшеліктері контекстінде клиникалық пәндерді тиімді зерттеуге ықпал ететін дағдылар қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жалпы гигиена

    Пәнді оқу кезінде физикалық, химиялық және биологиялық заттардың қоршаған ортадағы, үй-жайлардағы, тағамдық өнімдердегі құрамы мен таралуының гигиеналық нормалары, олардың теріс әсерімен байланысты аурулардың алдын алу шаралары, қоршаған орта факторлары мен аурулардың өзара байланысының механизмдері, климаттық және тұрмыстық факторларды ескере отырып, қоршаған орта туралы ақпарат жинау шаралары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Биохимия және тамақ гигиенасы

    Пән аясында өсіп келе жатқан ағзадағы зат алмасудың ерекшеліктері, макронутриенттердің қорытылуы мен сіңірілу процестері және олардың балаларды тамақтандырудағы маңызы, витаминдер мен микроэлементтердің рөлі, бала тамақтануын ұйымдастыру негіздері, оның ішінде тамақтануды зерттеу және диетаның сапалық және сандық құрамын бақылау әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Нейроэндокриндік, қан түзуші және зәр шығару жүйесінің анатомо-физиологиялық негіздері

    Пәнді оқу аясында анатомиялық, гистологиялық құрылым туралы, балалар ағзасының нейро-эндокриндік, қан түзу және зәр шығару жүйелерінің жұмыс істеу ерекшеліктері туралы, гомеостатикалық функцияны қамтамасыз етудегі маңызы туралы теориялық білім жүйесі қалыптасады. Модульді оқу аяқталғаннан кейін қалыптасқан іргелі білімді педиатр-дәрігерді одан әрі кәсіби даярлау үдерісіндегі сабақтастықты қамтамасыз ету үшін қолдану көзделеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Зат алмасу физиологиясы және биохимиясы

    Пәнді аяқтағаннан кейін білім алушы метаболизмнің заңдылықтары мен кезеңдерін түсіндіре білуі керек; балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалардағы метаболикалық үдерістердің биохимиялық, физиологиялық ерекшеліктерін; белоктар, майлар мен көмірсулар алмасуының ерекшеліктері, оларды балалар ағзасында реттеу механизмдері туралы білімдерін қолдана білуі керек; қарқынды өсу және даму кезеңінде олардың бұзылулары мен жылжуы кезінде пайда болатын белгілерді түсіндіру үшін. Әр жастағы балалар тағамның энергиялық балансы және күнделікті калория мөлшері. Балалар тағамының физиологиялық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Гастроинтестинальды жүйенің анатомо-физиологиялық негіздері

    Мазмұнының негізі - балалар ағзасының ас қорыту жүйесін зерттеу шеңберінде біртұтас блокқа топтастырылған физиологиямен іргелі морфологиялық пәндерді біріктіру. Бұл пән ас қорыту және сіңіру үдерістерінің ерекшеліктерімен ас қорыту жүйесі мүшелерінің морфофункционалды сипаттамаларын, сондай-ақ балалардың ас қорыту функцияларын нейрогуморальды реттеудің жас ерекшеліктерін зерттейді. Оның ішінде даму көздері, ас қорыту жолдары мен ас қорыту бездерінің қалыптасу кезеңдері және олардың даму ауытқулары зерттелетін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қан айналымы жүйесінің анатомиялық және физиологиялық негіздері

    Пән жүйелік анатомияны зерттеуге, жүрек-қантамыр жүйесінің анатомиялық-топографиялық, функционалдық ерекшеліктерін, гистогенездің әртүрлі кезеңдерін, жүрек бұлшықетінің ультрақұрылымдық ұйымының ерекшеліктерін, тамыр элементтерін, гемодинамикалық процестердің гистофизиологиясын, компенсациялық механизмдерді және тіндердің гомеостазын, жүрек-қантамыр жүйесінің қызметін диагностикалау механизмін бағалауға бағытталған. әр түрлі жастағы балалардағы жүрек-қантамыр жүйесінің ауруларының алдын алу, диагностикалау және емдеу бойынша жүйелі білім мен дағдыларды меңгеру үшін жүрек қызметінің техникасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қан түзу жүйесінің патологиясы

    Қан түзу жүйесінің зақымдануының негізгі белгілері мен синдромдарының этиологиясы, патогенезі және морфогенезі. Патологиялық үдерістің мүше мен тін деңгейіндегі дифференциалды диагностикасы. Қан түзу мүшелері зақымдануының семиотикасы және зерттеудің негізгі әдістерімен зерттеу әдістемесі. Ересектердегі және әртүрлі жастағы балалардағы қан түзу жүйесі патологиясы синдромдарының диагностикасы. Қан түзу мүшелері патологиясының клиникалық және зертханалық диагностикасы. Қан түзу жүйенің жұмысына әсер ететін дәрілік заттар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тыныс алу жүйесінің бұзылуы

    Тыныс алу мүшелері зақымдануының негізгі белгілері мен синдромдарының этиологиясын, патогенезін және морфогенезін білу және түсіну. Патологиялық үдерістің мүше мен тін деңгейіндегі дифференциалды диагностикасы. Тыныс алу органдарының зақымдануының семиотикасы және әртүрлі жастағы ересектер мен балалардағы негізгі зерттеу әдістерімен тыныс алу жүйесін зерттеу әдісі. Тыныс алу органдарының патологиясы синдромдарының диагностикасы. Аспаптық зерттеу әдістерінің диагностикалық маңызы. Тыныс алу мүшелерінің қызметіне әсер ететін дәрілік құралдар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тірек-қимыл жүйесі мен тері патологиясы

    Тірек-қимыл жүйесі мен терінің зақымдануының негізгі белгілері мен синдромдарының этиологиясы, патогенезі және морфогенезі. Патологиялық үдерістің мүше мен тін деңгейіндегі дифференциалды диагностикасы. Тірек-қимыл жүйесі мен тері зақымдануының семиотикасы, зерттеудің негізгі әдістерімен зерттеу әдістемесі. Ересектер мен әртүрлі жастағы балалардағы тірек-қимыл жүйесі мен тері патологиясы синдромдарының диагностикасы. Аспаптық зерттеу әдістерінің диагностикалық маңызы. Тірек-қимыл жүйесі мен терінің қызметіне әсер ететін дәрілік заттар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ас қорыту жүйесінің бүзылуы

    Пәнді оқығаннан кейін бітіруші эндокринологиядағы негізгі клиникалық синдромдардың дифференциалды диагностикасын жүргізе отырып, медициналық қызметпен айналыса алады, IT-технологияны қолдану арқылы жиі кездесетін ауруларды диагностикалау кезеңдерінде зертханалық және функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алады. ақпаратты сыни талдау, топта жұмыс істеу және пациентпен кәсіби қарым-қатынас орнату үшін медицина саласы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қан айналымы жүйесінің бұзылуы

    Жүрек-қан тамырлары жүйесінің зақымдануының негізгі белгілері мен синдромдарының этиологиясын, патогенезін және морфогенезін білу және түсіну. Патологиялық үдерістің мүше және тін деңгейіндегі дифференциалды диагностикасы. Қан айналымы мүшелері зақымдануының семиотикасы және зерттеудің негізгі әдістерімен жүрек-қантамыр жүйесін зерттеу әдістемесі. Қан айналымы мүшелерінің патологиясы синдромдарының диагностикасы. Аспаптық зерттеу әдістерінің диагностикалық маңызы. Жүрек-тамыр жүйесінің жұмысына әсер ететін дәрілерлік заттар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Жүйке жүйесі патологиясының негіздері

    Жүйке жүйесінің зақымдануының негізгі белгілері мен синдромдарының этиологиясы, патогенезі және морфогенезі. Патологиялық үдерістің мүше мен тін деңгейіндегі дифференциалды диагностикасы. Жүйке жүйесінің зақымдануының семиотикасы және зерттеудің негізгі әдістерімен зерттеу әдістемесі. Ересектердегі және әртүрлі жастағы балалардағы жүйке жүйесі патологиясы синдромдарының диагностикасы. Орталық жүйке жүйесінің қызметін реттейтін дәрілік заттар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Патология негіздері

    Бұл модуль білім алушылардың патологиялық үдерістердің негізгі принциптері мен механизмдерін түсінуін қамтамасыз етеді. Студент аурулар кезінде, сондай-ақ әртүрлі патологиялық жағдайларда мүшелер мен тіндердің құрылымдық және функционалдық өзгерістері туралы білімді меңгереді. Ол негізгі патологиялық үдерістерді талдауға және түсіндіруге және алынған білімді ауруларды диагностикалау мен емдеуге қолдануға қабілетті болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зәр шығару жүйесінің бұзылуы

    Білім алушы зәр шығару жүйесінің морфологиялық және функционалдық ерекшеліктерін талдай алады.Зәр шығару жүйесінің ауруларын, гормоналды бұзылыстарды, репродуктивті және ұрпақты болу жүйелерінің даму бұзылыстарын диагностикалауды үйренеді. Этиологиясын, патогенезін және морфогенезін білу. зәр шығару жүйесінің зақымдануындағы негізгі симптомдар мен синдромдар, диурездің сандық және сапалық өзгерістері, ұрпақты болу жүйесінің патофизиологиясы, ағзалар мен тіндердегі морфологиялық өзгерістерді синдромдармен және клиникалық көріністермен салыстыра отырып интерпретациялау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Иммундық жауап

    Пән иммундық жүйенің құрылымы мен қызметі, туа біткен және адаптивті иммунитеттің механизмдері мен формалары, антигендердің, иммуноглобулиндердің, цитокиндердің құрылымы мен қасиеттері және олардың маңызы туралы білімдерін қалыптастырады; иммунобиологиялық диагностикалық және емдік-профилактикалық препараттардың негізгі түрлері, олардың әсер ету механизмдері мен балалық шақта қолдану ерекшеліктері туралы, балалардағы инфекциялық және инфекциялық емес патологиялар кезінде аллергологиялық және иммунодиагностикалық зерттеу әдістерінің нәтижелерін қолдана біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инфектология

    Пән этиологиясы, эпидемиологиясы, клиникалық көрінісінің ерекшеліктері, микробиологиялық диагностика әдістері, балалардағы жиі кездесетін жұқпалы ауруларды емдеу және алдын алу принциптері, патогенді және шартты-патогенді микроорганизмдердің биологиялық қасиеттері, патогенді микроорганизм мен сезімтал макроорганизмнің өзара әрекеттесу заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады; балалардағы жұқпалы ауруларды диагностикалаудың микроскопиялық, мәдени, серологиялық, аллергологиялық және молекулалық-генетикалық әдістерінің нәтижелерін қолдану және интерпретациялау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Эндокриндік жүйенің патологиясы

    Эндокриндік жүйенің бұзылуындағы негізгі белгілер мен синдромдардың этиологиясы, патогенезі және морфогенезі. Патологиялық үдерістің мүше мен тін деңгейіндегі дифференциалды диагностикасы. Эндокриндік жүйенің зақымдануының семиотикасы және зерттеудің негізгі әдістерімен зерттеу әдістемесі. Ересектер мен әртүрлі жастағы балалардың эндокриндік жүйесі патологиясының синдромдарының диагностикасы. Зат алмасу үдерістерін реттейтін дәрілік заттар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы хирургия және топографиялық анатомия

    Пәнді оқу барысында білім алушыда хирургиялық патология негіздері, топографиялық анатомия оперативті хирургиямен негіздері, негізгі хирургиялық жағдайларды диагностикалау мен емдеудің жалпы принциптері бойынша білім мен дағдылар қалыптасады. Жалпы хирургия, негізінен пропедевтикалық хирургиялық пән бола тұра, топографиялық анатомияны оқумен қатар, хирургиялық науқасты клиникалық тексеру және емдеу негіздерін зерттеуді қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерте жастағы балалар аурулары

    Пән шеңберінде ерте балалық шақтағы ең көп таралған аурулардың қалыптасуының этиопатогенетикалық аспектілерін, кешенді Клиникалық-зертханалық және аспаптық диагностика әдістерін, емдеудің қазіргі заманғы қағидаттарын зерделеу көзделген

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Ішкі аурулар-2

    Пәнді оқу барысында студенттер бүйрек және зәр шығару жолдарының жиі кездесетін ауруларының этиологиясы, патогенезі және клиникалық көрінісі туралы өзекті ақпаратты игереді, Кардиологиядағы жиі таралған аурулардың этиологиясы, патогенезі, жіктелуі мен клиникалық белгілерінің заманауи тәсілдері туралы жүйелі білім алады. Студенттер диагноз критерийлерін, зертханалық және аспаптық диагностиканың негізгі әдістеріне көрсеткіштер және интерпретация, дифференциалды диагностиканы жүргізу принциптерін, сондай-ақ кардиология мен нефрологияның дәлелді медицина негізінде ұтымды фармакотерапияны қолдануды меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Акушерлік

    Бала көтеруге, жүктілікке, босануға және босанғаннан кейінгі кезеңге байланысты әйел денесінде болатын физиологиялық және патологиялық үдерістер, сондай-ақ жүкті әйелдерді, жаңа босанған әйелдерді, жаңа туған нәрестелерді тексеру әдістері оқылады, босану әдістері, жүктілік пен босанудың асқынуларының, ұрық пен жаңа туған нәрестенің ауруларының алдын алу және емдеу әдістері меңгеріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Урология

    Урология жалпы тәжірибелік дәрігерді дайындаудағы негізгі пәндердің бірі болып табылады. Қазіргі заманғы урология - бұл көптеген ауруларды емдеу мәселелерін сәтті шешуге мүмкіндік беретін деңгейге жеткен медицина саласы. Клиникалық ойлауды, урологиялық патологиядағы білім мен дағдыларды, диагностика принциптерін және рационалды урологиялық тактиканы қалыптастыру медициналық ЖОО түлектерінен кәсіби қызметінде талап етіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фтизиатрия және пульмонология

    Пәнді оқу барысында студенттер туберкулездің эпидемиологиясы, этиологиясы мен патогенезі туралы білім алады, балалардағы туберкулезді анықтауға және профилактикалауға бағытталған амбулаториялық-емханалық көмек деңгейінде туберкулезге қарсы шараларды жүргізу, туберкулезге күдікті науқастарға тексеру алгоритмін жүргізу дағдыларын меңгереді, туберкулезбен ауыратын науқастарды диагностикалау және емдеу принциптері мен әдістерін игереді. Студенттер бронх-өкпе жүйесінің жиі кездесетін ауруларының этиологиясы мен патогенезіне қатысты заманауи ақпаратты, осы аурулардың қазіргі кездегі өзекті жіктелуін, сонымен қатар этиологиясына байланысты клиникалық көрінісінің ерекшеліктерін игереді. Бұл пән диагностикалық іздестіру алгоритмін және пульмонологиялық аурулардың дифференциалды диагностикасының принциптерін қолдану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Пән дәлелді медицина қағидаттары бойынша өкпе ауруларының дәрілік терапиясының заманауи стратегиясын қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ішкі аурулар-1

    Пәнді оқу барысында білім алушылар жиі кездесетін гастроэнтерологиялық, эндокринологиялық, ревматологиялық аурулардың этиологиясы, патогенезі, жіктелуі және клиникасы туралы заманауи ақпаратты меңгереді. Студенттер зертханалық және аспаптық диагностиканың заманауи әдістерімен танысады, дифференциалды диагностика жүргізу және ас қорыту, эндокриндік және тірек-қимыл аппараты ауруларына дәлелді медицина тұрғысынан фармакотерапия принциптерін қолдану дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оториноларингология

    Пән шеңберінде олар құлақ және жоғарғы тыныс жолдары патологиясының морфологиялық және физиологиялық негіздерін, балалардағы анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін және ЛОР мүшелерінің патологиясындағы маңызын; ЛОР мүшелері мен көршілес органдардың зақымдануының өзара байланысы, ЛОР мүшелерін тексеру негіздері, балалар оториноларингологиясындағы шұғыл жағдайларды диагностикалау және емдеудің жалпы принциптері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хирургиялық аурулар

    Пәнді оқу барысында студенттер жедел хирургиялық көмекті қажет ететін құрсақ және кеуде қуысындағы патологиялық процестердің, аяқ-қолдардың қан тамырлары ауруларының себептері, жағдайлары және даму механизмдері туралы білім алады; қажетті диагностикалық шаралар, шұғыл шаралар, хирургиялық араласулар, әдістер мен технологиялар туралы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты кәсіби білім беру ұйымдарының студенттері арасында қаржылық сауаттылық пен жеке қаржыны басқару саласында қаржылық шешімдер қабылдаудың негізгі дағдыларын дамыту болып табылады. Қаржы саласында болып жатқан процестер мен құбылыстарды сипаттау үшін, экономикалық деректер мен қаржылық ақпаратты біріктіру үшін қолданылатын курстың негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеру; экономикалық салада болып жатқан проблемалар мен өзгерістерді талдауға, осы негізде дәлелді пайымдаулар жасауға және қабылданған шешімдердің ықтимал салдарын бағалай білуге мүмкіндік беретін функционалдық қаржылық сауаттылықты дамыту; дербес, экономикалық негізделген шешімдер қабылдау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Офтальмология

    Пәнді оқу барысында студенттер көру мүшесінің құрылысының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, оның патологиясы, диагностика, емдеу және алдын алу әдістері туралы білімдерін дамытады; көру мүшесінің ауыз қуысымен, ЛОР мүшелерімен, бассүйек қуысымен анатомиялық-топографиялық жақындығы туралы, көру мүшесінің жиі кездесетін патологиясын диагностикалау, балалар ауруларын диагностикалауда көз белгілерін түсіндіру, дер кезінде шұғыл көмек көрсету дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дәлелді медицина және биоэтика

    Пән студенттерге ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, деректерді дәлелді талдау және басқару шешімдерін қабылдау үшін қажетті теориялық және практикалық білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді; ғылыми ойлау мәдениетін дамытуға ықпал етеді. Студенттер биомедициналық деректермен жұмыс істеуді, ғылыми жобаларды ұйымдастыру дағдыларын меңгереді және ғылыми зерттеулерде тиісті статистикалық талдау әдістерін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Гинекология, балалар гинекологиясы

    Пәнді оқу кезінде білім алушы балалардағы гинекологиялық аурулардың белгілері, диагностикасы, емдеу және алдын алу әдістері туралы негізгі білім алады; етеккір циклінің бұзылуы, әйел жыныс мүшелерінің қабыну процестері, жыныстық жолмен берілетін инфекциялар, жатыр миомасы және эндометриоз, аналық бездердің қатерсіз және қатерлі ісіктері, жатыр мойнының және эндометрияның ісік алды және қатерлі ісігі, гинекологиядағы жедел іш ауруы, контрацепция әдістері, әйелдердің кейбір ауруларын емдеудің жалпы принциптері және алдын алу туралы біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балалар жұқпалы аурулары

    Пәнді оқу барысында балалық инфекцияларды ерте тану және емдеу бойынша білім алады; классификацияға сәйкес балалардың жиі кездесетін жұқпалы ауруларын диагностикалау, клиникалық, зертханалық және аспаптық зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіру, инфекция ошағында эпидемияға қарсы шараларды ұйымдастыру дағдылары; аурушаңдық пен өлімді төмендету бойынша ДДҰ және ЮНИСЕФ бағдарламасын, балалық шақтағы ауруларды кешенді басқару стратегиясын меңгеру дағдыларын біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Медициналық құқық және Сот медицинасы

    Қазақстан Республикасында құқықтық мемлекет құру жағдайында құқықтың рөлі – қоғамдық қатынастардың негіздері, оның ішінде азаматтардың денсаулығын қорғау сияқты айрықша маңызды саяси және әлеуметтік саладағы айрықша маңызды рөл артады. Құқықтық қызметтің медицинада ерекше маңызы бар, өйткені қоғам өмірінің маңызды жағын қозғайды. Дәрігерлер мен пациенттердің арасында жаңа қатынастар туындайды, медицина қызметкерлерінің кәсіби қызметінде даулы жағдайларды заңды регламенттеуді қажет ететін емдеудің жаңа технологиялары қолданылады. Бұл қажеттілік қажетті құқықтық және медициналық базада жүзеге асырылатын, бірақ әрдайым емес, құқықтық бағалау саласындағы қарқынды өзгерістермен шиеленіседі. Адамның денсаулығы мен өмірі – материалдық емес игіліктер, онсыз көптеген басқа құндылықтардың маңызы жоғалады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қоғамдық денсаулық сақтау

    Пән шеңберінде халықтың денсаулығын сақтау және деңгейін көтеру және медициналық-әлеуметтік көмекті ұйымдастыру бойынша дәлелді стратегиялық және тактикалық ұсыныстарды, негізгі медициналық-демографиялық көрсеткіштерді, халық денсаулығын зерттеу әдістерін, медициналық көмекті ұйымдастырудың әртүрлі түрлерін, Қазақстан Республикасында ана мен бала денсаулығын сақтауды ұйымдастырудың халықаралық сараптамалық технологияларын, ана мен бала денсаулығын сақтауды ұйымдастыру жүйесін, халықаралық сараптамалық технологияларды әзірлеу мақсатында халық денсаулығы және денсаулық сақтау заңдары зерттеледі. денсаулық сақтау саласындағы ынтымақтастық.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалар аурулары

    Пән шеңберінде клиникалық педиатрия міндеттерінің кең спектрін тиімді шешуге ықпал ететін құзыреттер жиынтығын жетілдіру көзделеді. Пәнді оқу балалардың тыныс алу, кардиоваскулярлық, ревматологиялық, гастроэнтерологиялық, нефрологиялық жүйелері ауруларын, гематологиялық және эндокринологиялық ауруларды клиникалық диагностикалау және ұтымды фармакотерапия дағдыларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 16
  • Менеджмент

    "Менеджмент" пәні "Педиатрия"білім беру бағдарламасы бойынша мамандар даярлауда маңызды рөл атқарады. Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде денсаулық сақтаудағы нарықтық экономика жағдайында компанияның қызметін басқару саласындағы білім мен дағдылар негізінде экономикалық ойлау мен мінез-құлықтың заманауи түрін қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны әмбебап, кәсіби құзыреттілік жүйесі бар; денсаулық сақтаудағы менеджмент пен маркетингтің рөлін, сондай-ақ менеджменттің принциптерін, функцияларын, әдістері мен ұйымдастырушылық құрылымын білетін мамандарды даярлауды қамтиды.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Педиатриядағы клиникалық фармакология

    Клиникалық фармакология, ғылым ретінде, дәрі-дәрмектердің адам ағзасына әсерін, оның реакциясын зерттейді және болашақ дәрігер үшін дәрі-дәрмектерді ұтымды қолдану дағдыларының негізі болып табылады. Пәнді оқу білім алушылардың дәлелді медицина қағидаттары негізінде фармакокинетика, фармакодинамика, дәрілік заттардың өзара әрекеттесуі бойынша негізгі деректерді пайдалана отырып, балалар практикасында заманауи фармакотерапия жүргізу үшін тиімді, қауіпсіз, қолжетімді дәрілік заттарды таңдау мәселелері бойынша білімін, іскерлігін, дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалар травматологиясы, ортопедия

    Пәнді оқу травматологиялық-ортопедиялық патологиясы бар балаларда диагноз қою кезінде білім алушылар клиникалық ойлауының негіздерін қалыптастырады, балаларды тексеруде коммуникативті және клиникалық дағдыларды меңгеруге және медициналық құжаттаманы дұрыс толтыруға ықпал етеді; мемлекеттік деңгейде әзірленген профилактикалық іс-шаралар кешені; балаларға шұғыл және жоспарлы травматологиялық-ортопедиялық көмек көрсету дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі Кәсіби

    Кәсіби бағытталған шет тілін үйрену барысында сөйлеу әрекетінің төрт түрін меңгеру жүзеге асырылады: оқу, жазу, тыңдау, келесі аспектілер бойынша сөйлеу: - "Денсаулық сақтау", "Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы"; "балалар патологиясы – дені сау жаңа туған нәрестелер, Жаңа туған нәрестелердегі проблемалар, балалардың тамақтануы, балалардағы инфекциялар, ауру балалар мен олардың отбасылары, балалардың дамуындағы проблемалар"тақырыптарымен ұсынылған Кәсіби бағдарланған қарым-қатынас саласы - - Тақырыптармен ұсынылған қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени саласы: физикалық белсенділік және оның аурулардың алдын алудағы рөлі. Дене белсенділігі-энергия тепе-теңдігін сақтаудың және қалыпты салмақты сақтаудың кілті" - Тақырыптармен ұсынылған жалпы кәсіби сала: ғылыми стиль жанрлары, ғылыми ағылшын тілі.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Психиатрия және наркология негіздері

    Пән аясында психикалық және мінез-құлық бұзылыстарының, психоактивті заттарды қолданудан болатын бұзылулардың этиологиясын, патогенезін, таралуын, диагностикасын, емдеуін, алдын алуды зерттеу; балалар мен жасөспірімдердің психикалық және наркологиялық ауруларын диагностикалау мен емдеудің заманауи әдістері бойынша амбулаторлық және стационарлық көмек көрсету дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар дерматовенерологиясы

    Пән аясында балалардағы тері және тері асты тіндерінің зақымдануының этиопатогенезін, семиотикасын және синдромологиясын зерттеу көзделеді. Пәннің мазмұнына сәйкес баланы объективті тексерудің білімдері мен практикалық дағдыларын меңгеру, балалардағы негізгі тері-венерологиялық ауруларды диагностикалау және емдеу принциптері, шұғыл жағдайларда жедел медициналық көмек көрсету, сонымен қатар алдын алу мәселелері реттеледі.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Балалар хирургиясы

    Балалар хирургиясы пәнін оқу хирургиялық патологиясы бар балаларда клиникалық диагноз қою кезінде педиатр білім алушының клиникалық ойлауының негізін құрайды, балаларды тексеру және медициналық құжаттаманы дұрыс толтыру кезінде коммуникативті және клиникалық дағдыларды меңгеруге ықпал етеді; мемлекеттік деңгейде әзірленген профилактикалық іс-шаралар кешені; балаларға шұғыл және жоспарлы хирургиялық көмек көрсету дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балалар неврологиясы

    Неврология – орталық және шеткі жүйке жүйесі болып табылатын жалпы зерттеу объектілері бар мамандық. Модульді зерттеу аясында балалардың жүйке жүйесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, жүйке жүйесінің зақымдануының семиотикасы мен синдромологиясын зерттеу жоспарлануда. Пәннің мазмұнына сәйкес неврологиялық патологиясы бар баланы объективті тексеру үшін практикалық дағдыларды меңгеру реттеледі. Пән негізгі неврологиялық ауруларды диагностикалау мен емдеудің жалпы принциптері, шұғыл жағдайларда шұғыл көмек көрсету, сондай-ақ алдын алу және оңалту мәселелері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Клиникалық аллергология және клиникалық иммунология

    Пәнді оқу барысында білім алушылар иммунитет тапшылығы аурулары, аллергиялық және аутоиммунды аурулар, қатерлі ісіктер сияқты иммунопатологияның жиі кездесетін түрлерінің этиологиясы, патогенезі, клиникалық көрінісінің ерекшеліктері туралы білім алады. Білім алушылар аурулардың қазіргі кездегі өзекті жіктемелерін зерттейді. Бұл пән білім алушыларда диагностикалық іздеу алгоритмін және иммунопатологияның негізгі түрлерін дифференциалды диагностикалау принциптерін қолдану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Студенттер зертханалық, иммунологиялық және аспаптық диагностиканың (серология, иммунология, спирометрия) заманауи стандарттарымен танысады, аурудың клиникалық-диагностикалық критерийлерін, сондай-ақ оның асқынуларын анықтауды үйренеді. Пән халықаралық клиникалық нұсқауларға сәйкес негізгі және симптоматикалық терапияның заманауи стратегиясын зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Балалар пульмонологиясындағы функционалды диагностикалаудың әдістері

    Пәнді оқу шеңберінде балалар пульмонологиясындағы диагностиканың функционалды әдістері зерттеледі. Пәнді оқуды аяқтағаннан кейін сыртқы тыныс алуды бағалаудың әдістері - спирометрия, импульстік оксиметрия, пикфлуметрияны қолдану дағдылары игерілетін болады. Сипатталған диагностикалық әдістер балалар пульмонологиясында кеңінен қолданылады және балалардағы бронх-өкпе ауруларын емдеудің тиімділігін ерте диагностикалауға және бақылауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Балалардағы ақуыз-энергетикалық жеткіліксіздігі

    Пән балалар өмірінің алғашқы күндерінен бастап 18 жасқа дейінгі салмақ қосудағы бұзылыстарының негіздерін зерттейді. Пәнді оқу барысында білім алушылар барлық макро- және микроэлементтердің созылмалы жетіспеушілігіне байланысты энергия тапшылығының себептері, патофизиологиясы және клиникалық формалары туралы білімді меңгереді. Пәнді оқуды аяқтағаннан кейін дұрыс тамақтануды есептеу және іріктеу, баланың нутритивтік мәртебесін түзету дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    «Басқару психологиясы» пәні білім алушылардың практикалық кәсіби қызметке даярлығын қалыптастырады, білім мен түсінік деңгейінде персоналды басқару психологиясы туралы түсінік, сонымен қатар психологиялық талдаудың бастапқы дағдыларын қалыптастыру және әртүрлі типтегі ұйымдардың персоналымен жұмыс жасауда психологиялық әдістермен басқару мәселелерін шешу қалыптасады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Амбулаторлық жағдайда әртүрлі жастағы балалардың ауруларын диагностикалау және емдеу

    Пән шеңберінде амбулаториялық-емханалық қызметті ұйымдастыру қағидаттары, балалардың денсаулық жағдайын бағалау технологиялары, кең таралған ауруларды амбулаториялық кезеңде диагностикалау және емдеу зерттеледі. Пәнді оқу барысында созылмалы аурулары бар балаларға динамикалық диспансерлік мониторинг жүргізу, арнайы иммунопрофилактика жүргізу, медициналық-әлеуметтік оңалту дағдылары игеріледі.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Педиатриядағы анестезиология және реанимация

    Балалар анестезиологиясы мен реаниматологиясының негіздерін қалыптастырады: балалар хирургиясы практикасындағы анестезияның ерекшеліктері, жалпы анестезияның негізгі компоненттері, балалардағы операция алдындағы дайындық, операциялық-анестезиологиялық қауіпті анықтау. Студенттер балаларда кеңінен қолданылатын анестезияның негізгі түрлерін ажырата алады. Интенсивті терапия туралы түсінікке ие болу (критикалық жағдайлар медицинасы: жедел тыныс жетіспеушілігі, жедел қан айналымы бұзылыстары, ЖЖЖ, терминалдық жағдайлардың қарқынды терапиясы, клиникалық өлім, балалардағы жедел улану, қарқынды терапия, шок түрлері, мидың ісінуі, коматозды жағдайлар, жедел бүйрек және бауыр жеткіліксіздігі, балалардағы қоректік қолдау,КОС), қарқынды терапия және түзету принциптері.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • АМСКА жағдайынағы БЖАБЖ

    Емханадағы балалар ауруын кешенді басқару бұл балалардың денсаулығына қауіп төндіретін әртүрлі факторларды ескеретін кешенді стратегия. Пәнді оқу барысында алынған білім мен дағдылар емханаларда балалар ауруларын дәл диагностикалауға ықпал етеді, тиісті аралас емдеуді, иммундау және теңгерімді тамақтану жолымен аурулардың алдын алуды, балаларға күтім жасайтын адамдарға кеңес беруді қамтамасыз етеді және ауыр науқас балаларды бейінді мамандарға және стационарға жіберуді жеделдетеді.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педиатриядағы ЭКГ

    Пәнді оқу кезінде электрокардиографияның теориялық және практикалық негіздері, әртүрлі жас кезеңдеріндегі балалардағы ЭКГ зерттеулерін бағалаудың ерекшеліктері мен критерийлері, педиатрияда жиі кездесетін жүрек-қан тамырлары және соматикалық аурулары бар балалардағы ЭКГ ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Стационардағы БЖАБЖ

    Стационар жағдайында балалық шақтағы ауруларды ықпалдастыра қарау стратегиясы - бұл педиатрдың практикасында балалар ауруы мен өлім-жітім көрсеткіштерін төмендетуге бағытталған кең ауқымды іс-қимылдарды жүзеге асыру бағдарламасы. Пәнді оқу шеңберінде стратегияның құралдары мен әдістерінің кең жиынтығын тиімді пайдалану, атап айтқанда, шұғыл сұрыптау, диагностика және емдеу, бірқатар шұғыл жағдайларда балаларға көмек көрсету дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Неонатология

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы өзінің кәсіби қызметінде жаңа туған балалардың ерекшеліктері мен неонаталдық кезеңдегі аурулардың барысы туралы алған білімін пайдалануға; перзентхана, жаңа туған нәрестелер патологиясы және қарқынды терапия бөлімшелері жағдайында жаңа туған балаларға құзыретті медициналық көмек көрсетуге; жаңа туған балаларға емхана жағдайында емдеу-алдын алу жұмыстарын жүргізуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жүкті әйелдер мен жас балаларды амбулаториялық-емханалық деңгейде патронаждық бақылаудың әмбебап прогрессивті моделі

    Білім алушы модульді оқығаннан кейін патронаттық қызметтің жаңа моделін пайдаланудың практикалық дағдыларына ие болады, оның мақсаты ата-аналардың және жақын ортаның әл-ауқатымен тығыз байланыста ерте жастағы балалардың денсаулығы мен әл-ауқатын қорғау және нығайту болып табылады.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Балалардың әртүрлі жас кезеңдеріндегі функционалдық жүйесінің қалыпты және патология кезіндегі құрылымының, өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын білу
  • Денсаулық пен аурулар дамуының негізгі биологиялық, мінез-құлықтық және әлеуметтік факторларын ажырату
  • Мінез-құлықтың жоғары этикалық стандарттарын сақтай отырып, негізгі және арнайы коммуникативтік дағдыларды пайдалана отырып, балаларға пациентке бағытталған клиникалық бағалау жүргізу;кәсіби қызмет шеңберінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық өрісі аясында пациенттермен, заңды өкілдермен, әріптестермен өзара іс-қимыл жасау кезінде нормативтік-құқықтық аспектілерді сақтау;
  • Педиатриялық медицина саласына профилактикалық технологияларды енгізу бойынша қолданыстағы халықаралық және ұлттық ұсынымдарды енгізу;медициналық ақпараттық жүйелерде жұмыс істеу, медициналық құжаттаманы жүргізу және толтыру дағдыларын меңгеру
  • Балалық шақтың көп таралған ауруларын диагностикалау мен емдеудің дәлелді медицина қағидаттарына негізделген заманауи әдістерін қолдану; кәсіби құзыреттілік деңгейін үздіксіз арттыру
  • Балалардың қауіпті жағдайлары кезінде базалық жүрек-өкпе реанимациясын қолдана отырып, шұғыл медициналық көмек көрсету
  • Медициналық білімді, клиникалық дағдыларды және кәсіби құндылықтарды пациентке бағытталған клиникалық тәжірибеге интеграциялау
  • Клиникалық және ғылыми-зерттеу қызметі шеңберінде ақпаратты іздеу, сыни талдау және ұтымды пайдалану үшін медицина саласында IT-технологияларды қолдану
Top