Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01402 Дене шынықтыру және спорт педагогін даярлау в ОҚМПУ

Пәндер

  • Дене шынықтыру және спорттағы оқытудың заманауи инновациялық технологиялары

    Дене шынықтыру және спорттағы оқытудың заманауи инновациялық технологияларын қолданудың заңдылықтарын, принциптері, әдістері мен формаларын, заманауи жетістіктерін қарастырады. Дене шынықтыру және спорттағы оқытудың заманауи инновациялық технологияларын одан әрі жалғастару үшін пән аралық білімдерін интергациялайды, теориялық және практикалық білімін алуда жеке тұлғалық өзін көрсету мен өзін дамыту тәсілдерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Эпистемология және ғылым тарихы

    Пән ғылымға жан-жақты көзқарас ұсынады, оның танымдық негіздерін философиялық тұрғыдан түсінуді және оның қалыптасуы мен дамуын тарихи талдаумен біріктіреді. Бұл ғылыми білімнің табиғатын, оның жетістіктері мен шектеулерін тереңірек түсінуге мүмкіндік береді. Философия, тарих және ғылым әдіснамасының тоғысында орналасқан

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дене тәрбиесінің гигиеналық негіздері

    Оқушылардың физиологиялық өсіп-дамуының ерешеліктерін, заңдылықтарын, гигеналық талаптарды дұрыс қолдана білуін, жеке басының қалыптасуына, денсаулығын сақтауға, нығайтуға қатысты мәселелерін қарастырады. Оқушылардың қабілеттерін айқындау мен дамыту, балалардың денсаулығын қорғау, гигеналық талаптарды сақтауға, нығайтуға қатысты зерттеу әдістерін оқыту саласында одан әрі жалғастыру үшін пәндік білімдерін интеграциялай біледі, кәсіби шығармашылық дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтырудың кәсіптік білім берудегі сауықтыру-оңалту әдістері

    Әлеуетті деңгейдің негізінде-Өзін-өзі жетілдіру және кәсіби қызмет мақсатында студенттердің дене шынықтыруға деген оң саналы қарым-қатынасы жатыр. Дене жаттығуларын ауруларды емдеу және аурулардың, жарақаттардың, артық жұмыстың және басқа себептердің салдарынан бұзылған немесе жоғалған дене функцияларын қалпына келтіру құралы ретінде мақсатты пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғарғы нәтижелер спортындағы бәсекелесті зерттеу мен талдау

    Жоғарғы нәтижелер спорты бойынша пәндерден берілетін білім көлемі мен оның мазмұнын негіздеп оқытудың тиімді әдістерін қарастырады. Жоғарғы нәтижелер спортындағы бәсекелесті зерттеу, идеяны, қорытындылары мен проблема шешімдерін нақты және тиянақты көпшілік алдында хабарлауды ұйымдастыра біледі, оқытудағы жаңа тәсілдерге кәсіби шығармашылық дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сауықтыру мәдениеті және массаждың қасиеттері

    Болашақ мамандарды дайындауда терең теориялық білімді жетілдіріп қоймай емдік жаттығулар жиынтығы мен массаж тәсілдерін, емдеу және алдын алу шараларын іс-жүзінде қолданды қарастырады. Сауықтыру мәдениеті және массаждың қасиеттері барынша кең пәнаралық контексте стандартты емес жағдайларда кәсіби және басқарушылық проблемаларды шешу үшін өз білімін, түсінігі мен шығармашылық қабілетін пайдалануды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық спорт түрлерін оқытуда инновациялық әдістерді қолдану

    Ұлттық спорт түрлерін оқытудың заманауи инновациялық технологияларын қолданудың заңдылықтарын, принциптері, әдістері мен формаларын, заманауи жетістіктері мен кәсіби ойлау көзқарасы туралы білімін қалыптастырады. Ұлттық спорт түрлерін оқытуды одан әрі жалғастару үшін пәнаралық білімдерін интергациялайды, толық теориялық және практикалық білімін алуда жеке тұлғалық өзін көрсету мен өзін дамыту тәсілдерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтыру мен спорттағы функционалды диагностиканың заманауи әдістері

    1. Спортшыларды даярлаудың заманауи жүйесі ағзаның бейімделу реакцияларын жедел бақылауды және резервтік мүмкіндіктерді бағалауды, бейімделу процестерінің динамикасын талдауды және бейімделуді бұзбай жаттығуды басқаруды талап етеді. Бұл міндеттерді шешу негізгі органдар мен жүйелердің ағымдағы функционалдық жағдайын тиісті диагностикалау кезінде ғана мүмкін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері (ағылшын тілінде)

    Пәнде ғылыми зерттеудің өзектілігі мен жаңашылдығы, мақсаттар мен міндеттерді нақты әрі анық баяндау дағдылары, ғылыми зерттеу саласында кәсіби шет тілі құзыреттерін қалыптастыру қарастырылады. Педагогикалық зерттеудің ерекшеліктері және академиялық адалдық принциптерін сақтау мәселелері талданады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістері: сандық және сапалық зерттеу түрлері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептегі оқыту стратегиялары

    Оқыту стратегиялары, цифрлық және интерактивті технологиялар, бағалау әдістері, педагогикалық дизайн, инклюзивті және жекешелендірілген оқыту тәсілдері, оқу белсенділігін арттыру әдістері, сыни ойлау мен рефлексияны дамыту жолдары. Оқыту үдерісін ұйымдастыру, заманауи педагогикалық модельдерді қолдану, магистранттардың дербестігін дамыту арқылы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дене мәдениетінің зерттеу теориясы мен әдістемесі

    Дене мәдениетінің зерттеу теориясы мен әдістемесі бойынша берілетін білім оның мазмұнын негіздеп оқытудың тиімді әдістерін қарастырады. Дене мәдениетінің теориясы мен әдістемесінен білім берудің мазмұндық моделін құрады, талдайды және өңдеп даярлайды, идеяны, қорытындылары мен проблема шешімдерін нақты және тиянақты көпшілік алдында хабарлауды ұйымдастырып, өзінің іс-әрекетінде біліктілікпен қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт биомеханикасы негіздері

    Спортшының биомеханикалық аппаратының (СБА) жұмысын, СБА-ның қоршаған ортамен, спорттық құрал-саймандармен, механизмдермен өзара іс-қимылын зерделейтін биомеханика бөлімі. Спорттық биомеханиканың мақсаты-спортшылардың шеберлігін арттыру, олардың рекордтарын орнату, сонымен қатар жарақаттанудың алдын алу, бұлшықет тонусын жоғарылату, оңтайлы спорттық жабдықтар, механизмдер, тренажерлер құру. Сондай-ақ, спорттың биомеханикасы дене тәрбиесі практикасында тікелей қолданылады. Спорттың биомеханикасы жалпы, дифференциалды және жеке болып бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорт ойындарын оқытудың заманауи әдістері

    Оқытудың қазіргі заманғы әдістері-бұл белгілі бір дәйектілікте орналасқан кезеңдерден тұратын және дағдыларды қалыптастырудың педагогикалық және психофизиологиялық заңдылықтарын көрсететін нақты міндеттер, құралдар мен әдістерді қамтитын тұтас процесс, жүйе ретінде қарастырылады. Осы жүйенің құрамдас бөлігі ретінде: білім, техникалық – тактикалық әрекет және сапа; оқыту және оқытушы; білім алушы және оқыту; білім алушы мен білім алушының бірлескен қызметінің нәтижесі ретінде моторикалық шеберлік пен шеберлік-оқыту субъектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби табыстылық психологиясы

    Қарым-қатынастың психологиялық құрылымы, функциялары, деңгейлері мен мақсаттары сипатталады. Қарым-қатынас субъектілері мен олардың өзара әрекеті, жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас барысындағы қақтығыстар мен шиеленістерді оңтайлы шешу жолдарын, тайм менеджмент, келіссөздер мен іскерлік қарым-қатынас техникалары және жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас құрудағы этикалық принциптер мен нормалар мәселелері қамтылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Академиялық хат (ағылшын тілінде)

    Пән ағылшын тіліндегі академиялық жазу дағдыларын, сыни ойлауды, ғылыми идеяларды құрылымдап жеткізуді дамыту, сондай-ақ ағылшын тіліндегі ғылыми және ғылыми-ақпараттық дереккөздермен жұмыс істеу біліктері арқылы кәсіби шет тілін меңгеру құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Ерекше назар магистранттардың академиялық дискурс ерекшеліктерін ескере отырып кәсіби құзыреттерін дамытуға және жазбаша ғылыми тілін жетілдіруге аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дене шынықтыру және спорттың ғылыми-педагогикалық негіздері

    Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми-педагогиканың мәні, ерекшелігі, заңдылықтарын, сондай-ақ зерттеу әдістерін қарастырады. Оқыту технологиялары туралы білімдерін жүйелеу және тереңдету, олардың дағдыларын іске асыру, ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін жетік меңгеруге толық бағыт беру кәсіби тұрғыда біліктіліктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • ЖОО-да сауықтыру дене тәрбиесі және спорттық жұмыстарын ұйымдастыруы мен әдістемесі

    Жоғары оқу орындарында сауықтыру дене тәрбиесі және спорттық жұмыстарын ұйымдастыруы мен әдістемесін, заңдылықтарын, жетістіктерін қарастырады. Жоғары оқу орындарында сауықтыру дене тәрбиесі және спорттық жұмыстарын ұйымдастыру мен әдістемесін оқыту саласында одан ары жалғастыру үшін пәнаралық білімдерін интергациялайды, кәсіби ойлау және шығармашылық көзқарасы туралы білімін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорт психологиясы

    Спорт психологиясын оқыту, теориялық ілімі, техникалық, тактикалық және физикалық дайындық, жаттығу мен жарыстың психологиялық негізі, спортшыларды дайындаудың психологиялық аспектілері, сондай-ақ спортшылардың психикалық жағдайын басқаруды қарастырады. Спорт психологиясы тұлғаның мінез құлқын және өзін-өзі жетілдіруі, қоғам мен кәсіби ортадағы қарым-қатынасы туралы өз білімін, түсінігі мен шығармашылық қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы нормативтік қамтамасыз ету және басқару

    Дене шынықтыру және спорт қызметін нормативтік қамтамасыз етуді зерделейтін спорт саласындағы әкімшілік-құқықтық реттеудің негізгі бағыттары; осы органдардың құзыретін және олардың ұйымдастырушылық бағыныстылығын белгілей отырып, дене шынықтыру және спорт саласындағы басқару органдарының жүйесі мен құрылымын айқындау; дене шынықтыру және спорт саласында қолданыстағы қағидалардың сақталуын бақылау; осы қағидаларды бұзғаны үшін жауапкершілікті белгілеу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аутизм спектрі бұзылған балаларды кешенді сүйемелдеу

    Пән аутизм спектрі бұзылған балаларды кешенді сүйемелдеудің өзекті мәселелері мен перспективаларын; заманауи технологияларын қолданудың әртүрлі ғылыми – әдістемелік аспектілерін; оқытуды, дамытуды, тәрбиелеуді дараландыру үшін қажетті кәсіби қызметте тиімді психологиялық-педагогикалық технологияларды таңдау және қолдану іскерлігін; кешенді сүйемелдеуді оңтайландыру үшін қажетті кәсіби қызметте инновациялық психологиялық-педагогикалық технологияларды құру және іске асыру дағдыларын; білім алушыларда аутизм спектрінің бұзылуының алдын алу, анықтау және еңсеру мәселелерін қамтитын арнайы әдебиеттермен танысуға бағдарланған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық хат

    Пәннің мақсаты ғылыми, ғылыми-ақпараттық дереккөздерімен жұмыс жасау жолдарын меңгеру. Пән білім алушылардың жазу мәдениеті мен сыни ойлау дағдысын және лингвистикалық, прагматикалық құзыреттіліктерін қалыптастырады, өзі ұстанатын тіл арқылы жазба тіл мәдениетін жетілдіреді, академиялық адалдық мәдениеті мен принциптері жайлы мағлұмат береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі

    Білім алушыларға арналған оқыту, тәрбиелеу және дамытудың әртүрлі теориялық және әдістемелік негіздерін, зерттеу, ғылым мен тәжірибенің заманауи жетістіктерін қарастырады. Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесін оқытуды одан әрі жалғастару үшін пәнаралық білімдерін интергациялайды, толық теориялық және практикалық білімін алуда жеке тұлғалық өзін көрсету мен өзін дамыту тәсілдерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы білім берудегі жасанды интеллект негіздерін оқыту

    Білім алушыларға жасанды интеллект (ЖИ) саладағы теориялық білімді қалыптастыруға; жасанды интеллект принциптерін іске асырудың аспаптық құралдарымен жұмысты жасауға; білім беруде жасанды интеллект технологияларын қолдану мүмкіндіктерін жүзеге асыруға; жасанды интеллект технологияларын іске асыруға; жасанды интеллект жүйелері мен құрылымдық модельдерін әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дене шынықтыруда жас ерекшеліктер негіздерінің теориясы мен әдістемелері

    Дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезіндегі дене шынықтыру тәрбиесін жас ерекшелік негіздерге арналған өзіндік білім алу деңгейін көтеру бойынша білім беру және дағдыландыруды қарастырады. Дене шынықтыру жас ерекшеліктер негіздерінің теориясы мен әдістемесін оқыту саласында одан ары жалғастыру үшін пәнаралық білімдерін интергациялайды, жұмысқа қабілеттілікті арттыру туралы ғылыми дүниетаным қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық адаптология

    Жаттығу және бәсекеге қабілетті қозғалыс әрекеттерін орындау кезінде спортшылардың денесіндегі морфологиялық, биохимиялық, физиологиялық және биомеханикалық өзгерістерді, сондай-ақ спорттың ұзақ мерзімді салдарын зерттеудің ғылыми бағыты. Спорттық адаптологияны ғылыми зерттеу саласы-дене жаттығуларын орындау кезінде және қалпына келтіру кезінде спортшылардың жүйелері мен мүшелерінің тұтас мінез-құлқын зерттеу. Зерттеудің негізгі әдісі-спортшылардың денесіндегі жедел және ұзақ мерзімді бейімделу процестерін модельдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу, оның ішінде бейіндік пән бойынша оқу-әдістемелік құжаттарды әзірлеу, кәсіби-педагогикалық дағдыларды меңгеру
  • Дайындық бейіні бойынша өзекті ғылыми-педагогикалық мәселелерді анықтау және оларды анатомиялық - физиологиялық, медициналық-биологиялық, психологиялық-педагогикалық құралдар мен бақылау әдістерін пайдалана отырып шешу
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, өз пікірін қалыптастыру үшін шет тілін меңгеріп, мәдениеттілігін көрсету
  • Заманауи ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, ғылыми мәселелерді шешу, кешенді кәсіби міндеттерді жүзеге асыру
  • Стандартты емес жағдайларда кәсіби және басқарушылық мәселелерді шешуге пәнаралық контексте білімді, түсінуді және шығармашылық көзқарасты қолдану
  • Дене тәрбиесі саласындағы оқушылармен жұмыс кезінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану
  • Дене тәрбиесі саласындағы білім мен түсініктің дамуын, зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және пайдалану кезіндегі зерттеу әдістерін көрсету
  • Пәндік білім мен пәнаралық байланысты дене шынықтыру және спорт саласында келешекте қолдану үшін біріктіру
Top