Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04112 Бизнес талдау және жасанды интеллект в Қазақстан-Британ техникалық университеті

Пәндер

  • Маркетингтегі AI

    Маркетингтегі AI пәні деректерді талдау, жекелендіру, Автоматтандыру және тұтынушылардың мінез-құлқын болжау үшін жасанды интеллектті қолдануды зерттейді. Машиналық оқыту алгоритмдері, чатботтар, ұсыныс жүйелері және мазмұнды маркетингке арналған AI құралдары қарастырылады. Курс жарнамалық кампаниялардың тиімділігін арттыру, клиенттердің тәжірибесін жақсарту және маркетингтік стратегияларды оңтайландыру үшін AI қолдануға көмектеседі.

    Несиелер - 5
  • Есептеу I

    Курстың соңында студенттер шектерді бағалауды үйренеді; берілген функциялардың туындыларын нақты немесе жанама түрде бағалау; туындыларды экстремалды есептерге қолдану; анықталмаған интегралдарды бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есепке кіріспе

    Бұл курс АҚШ GAAP және ХҚЕС негізіндегі кіріспе бухгалтерлік курс болып табылады. Бұл пәнді оқу барысында студенттер қаржылық есептілікті қалыптастырудағы бухгалтерлік есептің принциптері мен тұжырымдамаларын меңгереді. Компания шоттарын тіркеу, реттеу және жабу кіреді; ақша қаражатын, қаржылық салымдарды, дебиторлық және тауарлы-материалдық қорларды есепке алу, сатылған өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау сияқты тақырыптар курстың негізін құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Есептеу II

    Пән дифференциалдық және интегралдық есептеулерді зерттеумен айналысады. Студенттер күрделі функциялардың туындылары мен интегралдарын табу әдістерін үйренеді, сонымен қатар көп өлшемді функциялармен жұмыс істеу дағдыларын үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық есеп

    Курс Бухгалтерлік есепке кіріспе курсының жалғасы болып табылады және АҚШ GAAP және ХҚЕС негізінде жасалған. Осы пәнді оқу барысында студенттер нормативтік-құқықтық базаның негіздерін, соның ішінде бухгалтерлік есептерді және пайдалы ақпараттың сапалық сипаттамаларын, сондай-ақ сынақ балансын жасау (қателерді анықтау және түзетуді қоса) бойынша білім алады. Оған қоса қаржылық есептілікті түсіндіру, тауар қозғалысын есепке алу, қаржылық инвестициялар, дебиторлық берешек және тауарлық-материалдық қорларды есепке алу дағдыларын үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржыға кіріспе

    Бұл курс ағымдағы құн, болашақ құн және өтеуге кірістілік, облигацияларды бағалау, акцияларды бағалау, капитал құрылымы, дивиденд саясаты сияқты негізгі ұғымдарды зерттеуге бағытталған. Бұл курсты аяқтай отырып, студент қаржылық ортаны және қаржы нарықтары мен инфрақұрылымының динамикасын талдауды, қаржылық компанияның мүмкін болатын проблемалары мен қажеттіліктерін анықтауда қаржылық стратегия тұжырымдамаларын қолдануды және анықталған проблемалардың ықтимал шешімдерін ұсынуды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму және қоғам қауіпсіздігі

    Бұл курс студенттерде қазіргі қоғамдағы тұрақты даму, қоршаған ортаны қорғау және өмір қауіпсіздігін қамтамасыз ету принциптері туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға бағытталған. Тұрақты даму контекстінде инклюзия, әлеуметтік жауапкершілік және әділеттілік құндылықтарын біріктіруге ерекше назар аударылады. Студенттер халықаралық және ұлттық ережелерді, жаһандық тұрақты даму мақсаттарын (SDG) оқиды және сыни ойлауды, экологиялық мәдениетті және тәуекелдерді бағалау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Менеджмент негіздері

    Курс ұйымдардағы басшылық лауазымдарға байланысты негізгі басқарушылық білімді, аналитикалық, дамытушылық және техникалық дағдыларды үйренуге бағытталған. Курс менеджменттің негізгі түсінігін, ұйымның мақсаттарына жетудегі менеджердің рөлін, сонымен қатар басқарушылық мәселелерді шешу үшін басқарудың әртүрлі салаларында жол картасын пайдалануды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Маркетингке кіріспе

    Бұл курс Маркетинг тұжырымдамаларының негіздерін, алмасу процестерін және маркетинг қоспасының элементтерін, сондай-ақ нарықтарды бағалау және сегменттеу, нарықтық мүмкіндіктерді анықтау, сатып алушылардың мінез-құлқын бағалау, нарықтық ақпараттың рөлі, өнімдер мен қызметтер туралы шешімдер, баға белгілеу, сату және жылжыту сияқты маркетингтің негізгі бағыттарын қамтиды. Студенттер маркетингтің негізгі тұжырымдамалары бойынша білім алады, әртүрлі өнімдер бойынша нарықтық маркетингтік зерттеулер жүргізе алады, компаниялардың маркетингтік стратегияларын анықтай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Бизнес аналитикаға арналған Python

    Бұл курс бизнес деректерін жинау және өңдеу үшін Python дағдыларын дамытуға бағытталған. Ол Python үшін Jupiter Notebook-тің жалпы мақсаттағы бағдарламалау ортасын пайдаланады. Курс деректерді талдау тапсырмаларын автоматтандыру үшін интеграцияланған даму ортасында қолданудан басталады. Студенттер үйренеді Jupiter Notebook-те кодты қалай басқаруға және нәтижелермен бөлісуге болады, Python және R сияқты танымал деректерді талдау бағдарламалық жасақтамасын әзірлеу ортасы. Сондай-ақ студенттер SQL деректерімен өзара әрекеттесу үшін Python пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Микроэкономика принциптері

    Курс микроэкономиканың негізгі принциптерін, әртүрлі нарықтық құрылымдардағы өндірушілер мен тұтынушылар арасындағы қарым-қатынасты және бұл қатынастың тапшы ресурстар мен өнімдерді бөлуге қалай әкелетінін зерттеуге арналған. Студенттер өмірдегі маңызды экономикалық мәселелердің шешімін табады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік қаржы

    Бұл курс студенттерге капитал нарығы мен инвестициядағы заманауи корпоративтік қаржыны зерттеу үшін ұсынылады, сонымен қатар капитал нарықтары мен қаржы институттарының функциялары, тіркелген кірісті бағалы қағаздары, жай акциялар, капиталды бюджеттеу, әртараптандыру мен портфельді таңдауды, тәуекелді активтердің тепе-теңдік баға белгілеуі, тиімді нарық теориясы және туынды құралдар мен опциондарға кіріспе зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Макроэкономика принциптері

    Курс экономикалық өсу, жұмыссыздық, инфляция, фискалдық және ақша-несие саясаты, халықаралық сауда сияқты маңызды мәселелерге бағытталған экономикалық даму деңгейін түсіну және бағалау үшін қажетті негізгі білім мен құралдарды беруге бағытталған. Студенттер экономикалық деректерді талдауды және түсіндіруді және макроэкономикалық теорияларды нақты әлем сценарийлеріне қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Басқарушылық есеп

    Курс басқарушылық есептің негізгі тұжырымдамалары мен әдістерінің негізін зерттейді. Курстың мақсаты қаржылық деректерді талдау және түсіндіру, негізделген шешімдер қабылдау және ұйымдарда тиімді ішкі басқару мен бақылау үшін ақпарат беру дағдыларын зерттеу. Пәнге мыналар кіреді: шығындардың мінез-құлқын түсіну, бюджеттеу, шығындарды есептеу, сонымен қатар ACCA және CIMA талаптарына сәйкес қызметтің тиімділігін бағалау үшін қаржы құралдары мен әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқытуға практикалық кіріспе

    Бұл курс қаржылық және экономикалық деректерді болжау, компьютерлік көру және табиғи тілді өңдеу бойынша демонстрациялар мен болжау жаттығулары бар машиналық оқыту және терең оқыту тұжырымдамаларына шолу жасайды. Курс Data Science және ML Engineering командалары нақты жасанды интеллект қосымшаларын құрудың және өндірісте модельдерді орналастырудың жұмыс процесінде қолданатын құралдар мен әдістермен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Бизнес Статистика

    Бұл курс деректерді жинау, талдау және түсіндірудің негізгі ұғымдары мен тәсілдерін меңгеруге арналған. Ол төрт басты бөлімге бөлінеді: Деректерді зерттеу – заңдылықтар мен олардың бұзылуын талдау, келесі үлгі алу және эксперимент жүргізу – зерттеу жұмыстарын жоспарлау және іске асыру, сосын ықтималдық теориясы – алдын ала заңдылықтарды болжау, және статистикалық тұжырымдар – популяция параметрлерін бағалау және гипотезаларды тексеру. Курс соңында студенттер Excel және басқа да статистикалық құралдарды қолданып, деректер жиынтықтарын сауатты талдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Excel бағдарламасына кіріспе

    Курстың мақсаты — студенттерді Microsoft Excel мүмкіндіктерімен таныстыру. Бұл курс Бизнес мектеп студенттеріне арнайы құралған. Студенттер Microsoft Excel редакторының негізгі объектілерімен және функцияларымен, оның ішінде қаржылық функциялармен танысады. Курс тыңдаушылары деректер кестесін тұрғызып, үлкен деректерге анализ жүргізу мен визуализациялауға қажет негізгі білімді алады. Соңына келе деректерді түрлі өзгертулерден қорғауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бизнес аналитика

    Бұл курс студенттердің бизнесті талдау дағдыларын және SQL бойынша іскерлік білімдерін арттыруға бағытталған. Бұл курста студенттер ақылды бизнес шешімдерін қабылдауға көмектесетін деректерді жылдам зерттеп, талдауды үйренеді. Практикалық тәжірибе арқылы олар кестелерді жасау мен біріктіруден сұрауларды, ішкі сұрауларды және жиынтық функцияларды жазуға дейін бәрін үйренеді, олар болашақта табысқа жету және нақты бизнес мәселелерін шешу үшін қажетті дағдыларды алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бизнестегі зерттеу әдістері

    Бұл курс бизнес пен экономикадағы зерттеу әдістерін зерттеуге арналған. Ол студенттердің зерттеу жүргізу кезінде нені ұстануы керектігінің егжей-тегжейлі сипаттамасын және зерттеу әдістерін қолдану бойынша қадамдық нұсқаулықты, соның ішінде жағдайлық зерттеулерді, сауалнамалар мен статистикалық қорытындыларды қамтиды. Ол студенттерге бизнесте зерттеулер жүргізуде және ғылыми журналдарда зерттеу нәтижелерін жариялауда пайдалану үшін қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Эконометрика

    Бұл курстың негізгі мақсаты – эконометриканың іргелі ортасын және эконометрика саласындағы кәсіпқой кәсіпқойдың рөлін таныстыру. Бұл курс қажетті әдістердің негізгі мақсаттарын, принциптерін және процедураларын зерттеу болып табылады. Эконометрика негізгі сызықтық регрессия модельдерін, тұжырымдамалары мен конвенцияларын енгізеді және жалғыз теңдеу регрессия үлгілері, классикалық модель болжамдары және шешім қабылдау үшін пайымдаулар туралы негізгі түсінікті қамтамасыз етеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық қарым-қатынастар

    Курс жергілікті мәдени ортада және одан тыс тиімді өзара әрекеттесуге мүдделі адамдарға арналған. Курс студенттерге мәдени шекаралар арқылы тиімді қарым-қатынас жасау үшін ғылым және құрал ретінде мәдениетаралық коммуникация туралы жалпы түсінік алуға мүмкіндік береді. Мәдениетаралық қарым-қатынас коммуникаторлардың әртүрлі тілдік және әлеуметтік-мәдени тәжірибесі олардың ауызша және жазбаша қарым-қатынасын жеңілдеткенде немесе тұлғааралық және мәдениетаралық дағдылардың болмауына байланысты жалпы түсінбеушілікті, хабардың бұрмалануын тудырғанда айтылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Этика және жасанды интеллект

    Этика және жасанды интеллект – этиканың негізгі принциптерін және олардың іскерлік контексттегі өзектілігін енгізетін курс. Бүгінгі технологияға негізделген әлемде жасанды интеллект (AI) сияқты жаңа технологиялардың этикалық салдарын түсіну болашақ бизнес көшбасшылары үшін өте маңызды болып отыр. Бұл курс этикалық және әлеуметтік мәселелерге баса назар аудара отырып ЖИ индустрия мен қоғамды қалай өзгертетінін зерттейді. Жалпы этиканы да, іскерлік этиканы да түсіну студенттерге осы қуатты технологияны жауапты және тұрақты пайдалануды қамтамасыз ете отырып, ЖИ күрделілігін жақсы түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Курстың мақсаты-бизнесті бастау және жүргізу, бизнес-жоспар құру, қаржыландыруды табу, өнім немесе қызмет маркетингі, тиімді бухгалтерлік есеп жүйесін енгізу негіздерін зерттеу. Курс бәсекелестік ортаны бағалау үшін Портердің бес күшінің моделін қолдануды, сондай-ақ техникалық-экономикалық талдау ұғымын және оны құру және бизнес - жоспарды әзірлеу мен қалыптастыру, акционерлік капиталдың әртүрлі көздерін талдау, корпоративтік мәдениетті құру және іске асыру шарттарын зерттейді; - жобалар бойынша есептер жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Іскерлік коммуникациялар

    Курс іскерлік қарым-қатынас түрлерін зерттейді: вербалды және вербалды емес; сонымен қатар эмоционалды интеллект дағдыларын, жұмсақ дағдыларды дамыту, іскери құжаттарды құру стратегияларын практикада қолдану, тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас ерекшеліктері, стейкхолдерлер мен инвесторларды тиімді сендіру үшін іскерлік презентация дағдыларын жетілдіру. Курс іскерлік қарым-қатынасты, әлеуметтік желілерді кәсіби жүргізуді және жеке брендті дамытуды іс жүзінде қолдануға бағытталған. Курс теориялық білім мен стратегияларды, корпоративтік коммуникацияларды қолданатын жағдайларды талқылауға негізделген, сонымен қатар іскерлік этика мен этикет мәселелері талқыланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Сандық инвестициялық менеджмент

    Бұл курс қаржы мамандықтарын негізгі инвестициялық тұжырымдамаларға деген қатаң сандық тәсілмен қамтамасыз етеді. Ол акциялар, тұрақты кірісті бағалы қағаздар және туынды құралдар сияқты қаржылық құралдарды, сондай-ақ халықаралық қаржының негізгі ұғымдарын кеңінен қамтиды. Басқа негізгі тақырыптарға активтердің бағасы мен көп факторлы модельдер және өнімділікті бағалау кіреді. Курс қаржы теориясы мен статистикалық талдауды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бизнестегі жасанды интеллект негіздері

    Студенттер бизнес-ориентирлі ақпараттық технологиялар және негізгі концепцияларды қолданады, сондай-ақ, ЖИ-дің нәтижесінде жүргізілетін шешімдердің сәтті жүзеге асыру үшін керек процестер туралы білім алғандығымыз келеді. Курс бітіміне дейін қатысушылар деректер аналитикасы, искусствен тарату, және машиндық оқыту арасындағы тығыз байланыстың меңгерілген тұлғаларын дамытулар. Бұл біліммен ашылғанда, қатысушылар соларды бизнес басқарудың қазіргі әдістерін формалау мен оптимизациялау үшін пайдалануға таяу болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Тіршілік Қауіпсіздігі Негіздері

    Тіршілік Қауіпсіздігі Негіздері пәні студенттерді оқытуға, оларға табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардан зардап шеккендерге қауіпсіздік, қорғау және алғашқы медициналық көмек көрсету бойынша жалпы білім алуға,жағдайды талдауға және құтқару және құтқару туралы дұрыс шешім қабылдауға мүмкіндік беруге бағытталған.апат аймағында қалған адамдарға көмектесу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Іскерлік келіссөздер және хат алмасу

    Курстың мақсаты-келіссөздер жүргізу теориясы мен практикасымен танысу және келіссөздер процесімен бірге жүретін іскерлік хат алмасу. Курс олармен байланысты хат алмасудың әр кезеңі үшін тілдік материалды ұсынады. Өзін-өзі оқыту материалы тыңдауға және оқуға арналған шынайы үзінділерді, кейстерді және қосымша тәжірибе үшін интерактивті жаттығуларды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Волонтерлік қызметтер

    Бұл курс қазіргі әлемдегі волонтерлік қызметтің негізгі себептерін қарастырады. Ол студенттерді жаһандық және жергілікті волонтерлік қозғалыстардағы соңғы жаңалықтармен таныстырады. Студенттер волонтерлік жобалардың портфолиосын жасайды, олар әр түрлі рөлдерде қызмет етеді, далалық волонтерден жоба менеджеріне дейін. Студенттер сонымен қатар тиісті тәжірибе алу үшін бар волонтерлік жобалармен ынтымақтасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бизнестегі болжамдық аналитика

    Бұл курс студенттерді болжамдық модельдеудің принциптері мен әдістерімен таныстырады, оның ішінде көптік сызықтық регрессия, шешім ағаштары және бақыланбайтын машиналық оқыту алгоритмдері. Студенттер тарихи деректердегі заңдылықтарды талдауды, модельдер құруды және бизнес, экономика және басқа салалардағы нақты қолданбалар үшін деректерге негізделген болжамдар жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Адам ресурстарын басқарудағы AI

    Бұл курс заманауи жасанды интеллект құралдары компанияларға дұрыс мамандарды жалдауға, қызметкерлердің белсенділігін арттыруға және болашақ жұмыс күшінің қажеттіліктерін жоспарлауға көмектесу арқылы персоналды басқару функцияларын қалай өзгерте алатынын қарастырады. Курс студенттерге бұл әдістердің бизнес контекстінде қалай жұмыс істейтінін көру үшін Google Colab және python сияқты платформаларда нақты деректер жиынтығымен практикалық мысалдарды пайдаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Power BI-де деректерді талдау және визуализациялау

    Курстың мақсаты-деректер туралы ғылым туралы білім беру, Деректерді талдауға Арналған Power BI құралдарын енгізу. Бұл курс есеп беру үшін бақылау тақталарын жасау, деректерді визуализациялау, деректер көздеріне қосылу, сұрау өңдегішін пайдалану, деректерді модельдеу, қатынастарды басқару жолын көрсетеді. Курс студенттерді Power BI, Power BI Desktop Көмегімен Визуализация ұғымдарымен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқарудағы ЖИ құралдарымен танысу

    Жасанды интеллект (ЖИ) әртүрлі салаларды қарқынды түрде өзгертуде, және жобаларды басқаруда ЖИ құралдарын қолдана білу болашақ мамандар үшін маңызды дағдыға айналып келеді. Бұл курс бакалавриат студенттеріне жобаларды тиімді басқаруда ЖИ-дің рөлін зерттеуге, сонымен қатар жобаларды басқарудың негізгі қағидаттары мен үздік тәжірибелерін меңгеруге мүмкіндік береді. Сіз жобаларды басқаруды көздесеңіз немесе мықты команда мүшесі болғыңыз келсе де, бұл курста қазіргі еңбек рыногында табысқа жеткізетін тәжірибелік құралдармен және әдістермен танысасыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Дизайндық ойлау

    Курс барысында қатысушылар проблемаларды шешудің әдістері мен құралдарын, идеяларды генерациялауды, дизайнды ойлау әдістемесі арқылы жобаларды құруды үйренеді, оны өнімді жобалауға, қызметтерді әзірлеуге немесе шешімдерді жасауға байланысты жобалау қызметінде пайдалану үшін. Бұл инновациялық және тиімді шешімдерді жасауға көмектесетін зерттеулерді, прототиптерді, сынақтарды және басқа кезеңдерді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп пен қаржыдағы ақпараттық жүйелер

    Курс әр түрлі тараптарға есеп беру үшін ішкі пайдаланушылар пайдаланатын бухгалтерлік және қаржылық деректерді жинау, сақтау, өңдеу үшін компаниялар қолданатын компьютерлік әдісті білдіреді. Курс деректерді модельдеуде әртүрлі құралдар мен әдістерді қолдануды үйренеді. Сондай-ақ бизнес талаптарын дәл текшелерге, өлшемдерге, иерархияларға және есептеулерге түрлендіру үшін planning Analytic Workspace модельдеу құралдарын пайдаланыңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Тұрақты бизнес тәжірибелеріне арналған жасанды интеллект

    Бұл курс компаниялардың тұрақты даму бастамаларын жүзеге асыру үшін жасанды интеллектті қалай пайдалана алатынын көрсетеді. Студенттер ЖИ алгоритмдерін қолданатын цифрлық шешімдер мен деректерге негізделген аналитика тұрақты шешімдер қабылдауға қалай көмектесетінін біледі - энергияны тұтынуды оңтайландыру мен логистикадан, компьютерлік көруді пайдалана отырып, дәлме-дәл егіншіліктен, ESG-есептілікті талдау және жасыл жууды анықтау үшін ЖИ тілдік модельдерін пайдаланудан қалдықтарды азайтуға дейін. Python көмегімен Google Collab сияқты платформалардағы практикалық жобалар бұл ұғымдарды нақты бизнес міндеттерімен байланыстыруды жеңілдетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Цифрлық кәсіпкерлік

    Бұл курс цифрлық кәсіпкерліктің қалай пайда болғанын білуге ​​мүмкіндік береді. Студенттер цифрлық бизнесті құру үшін қажетті негізгі дағдыларды, соның ішінде бизнес үлгісін талдау, маркетинг, сату және стратегияны үйренеді. Курстың соңында студенттер бизнес-жоспарлауда цифрлық бұзушы технологияларды енгізу, бизнес-модель кенептерін пайдалану және кенептің әртүрлі элементтерінде компанияның жұмысын талдауды білуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • SAP ERP адам капиталын басқару

    SAP ERP - дегі адами капиталды басқару пәні әртүрлі тақырыптарды қамтиды, соның ішінде HCM ұйымдық құрылымы, HCM негізгі деректері, HCM процестері, оған қоса ұйымдық басқару, персоналды жалдау және басқару тақырыптары қамтылады. SAP ERP жүйесінде аталған процестерді жүзеге асыруға баса назар аударады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Сандық маркетинг

    Бұл курс студенттерді веб-маркетинг, іздеу жүйесінің маркетингі, онлайн PR, серіктестік маркетинг, дисплей жарнамасы, электрондық пошта маркетингі, SMM және т.б. сандық маркетинг әдістерін әзірлеу және жүзеге асыру кіріспесімен таныстырады. Оқу бағдарламасы тұтынушылар тәжірибесін жақсартуға арналған цифрлық маркетингтік науқандардың тиімділігін дұрыс өлшеу және бағалау құралдарын қамтиды. Сонымен қатар, инновация үшін негізгі мүмкіндіктерді қоса алғанда, жаңа трендтердің зерттеуін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Келісім-шарт құқығына кіріспе

    Келісім-шарт құқығына кіріспе» курсы студенттерді договорлық құқықтың негізгі принциптерімен таныстырып, оның бизнестегі қолданылуына назар аударады. Студенттер келісім-шарттарды жасау, орындау, бұзу және тараптардың құқықтарын қорғау тәсілдерін меңгереді. Сонымен қатар, олар келісім-шарттардың шарттарын дұрыс түсіну және талдау дағдыларын игереді. Курстың басты мақсаты — болашақ бизнес мамандарына құқықтық мәселелерді тиімді шешу үшін қажетті білім мен дағдыларды беру, сондай-ақ келісім-шарттарды кәсіпкерлік іс-әрекеттерде қолдану қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік медиа аналитикасы

    Әлеуметтік медиа аналитикасы курсы цифрлық платформалардан деректерді жинау, өңдеу және талдау әдістерін зерттеуге арналған. Пән бойынша қатысу көрсеткіштері, пайдаланушылардың әсері, мазмұнды талдау және желілік байланыстарды зерттеу қарастырылады. Бағдарлама маркетинг, брендинг және беделді басқаруда тиімді шешім қабылдауға мүмкіндік беретін аналитикалық құралдарды, машиналық оқытуды және деректерді визуализацияны қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Технологияларды басқару

    Бұл курс студенттерді технологиялық өнімдерді, процестерді немесе қызметтерді кешенді жоспарлау, жобалау, оңтайландыру, пайдалану және бақылау үшін технологияларды басқарумен таныстырады. Курс тұтынушылардың қанағаттануын барынша арттыратын және корпоративтік өнімділікті, табыстылық пен бәсекеге қабілеттілікті арттыратын өнімдер мен қызметтерді жобалау және әзірлеу үшін компаниялардың технологияны қалай пайдалана алатынын көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жүйелік динамикаға кіріспе

    Массачусетс технологиялық институтында құрылған жүйелік динамика саласы бізге енгізілген күрделі жүйелердің құрылымы мен динамикасы туралы білуге көмектесуге арналған. Курс күрделі жүйелерді модельдеу және талдау үшін теория мен құралдарды ұсынады. Курс барысында студенттер нақты өмірдегі практикалық бизнес-кейстермен жұмыс істейді және жүйелерді модельдеу үшін арнайы бағдарламалық жасақтаманы қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Power Point бағдарламасында деректерді визуализациялау

    Бұл курс студенттерге ірі инвестициялық банктер мен консалтингтік фирмалар жүргізетін бизнеске арналған кәсіби презентациялар дайындауды үйретеді. Ол слайдтар, әңгімелер және заманауи слайдтар дизайны сияқты тақырыптарды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Инновациалық менеджмент

    Курс инновациялық менеджменттің негізгі түсініктерін оқуға бағытталған: елдің дамуындағы инновацияның рөлі; кәсіпорында инновациялық ортаны құрайтын менеджменттегі ішкі процестердің маңыздылығы; инновация тұрғысынан оперативті басқарудың маңыздылығы; білім және зияткерлік меншікті басқару; ұйымның немесе жалпы елдің инновациялық дамуы үшін стратегиялық альянстар мен желілердің рөлі; ҒЗТКЖ процестері; ұйымдардағы технология, ақпарат және білім трансферті рөлі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және Мотивация

    Кейстерді талдау тәсілін қолдана отырып және әлемдік ұйымдардың мысалдарына сүйене отырып, курс көшбасшылық пен мотивацияның теориясы мен практикасын зерттейді. Негізгі модульдерге мыналар жатады: көшбасшы ретінде адамдар, Топ басшылығы; әйелдер және көшбасшылық; мотивация және ұйымдық көшбасшылық теорияларын қолдану; командалық көшбасшылық теориясы, командалық көшбасшылық мәселелерін шешуге арналған Хилл моделі; Курт Левиннің ұйымдық мотивация теориясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • AI Және Ұсынылатын Жүйелер

    Бұл курс заманауи ұсыныс жүйелері мен жасанды интеллекттің озық әдістерін құру, дамыту және енгізу бойынша жан-жақты зерттеуді ұсынады. Студенттер себеп-салдарлық талдауды, жетілдірілген болжау модельдерін, ансамбльдік әдістерді және үлкен деректермен жұмыс істеуді қоса алғанда, негізгі тақырыптардың теориялық негіздерін де, практикалық қолданылуын да терең түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін олар бизнес-аналитиканың күрделі мәселелерін шешу үшін тұрақты, масштабталатын және жүйелерді әзірлеу және орналастыру дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Бизнес-жоспарлау және консалтинг

    Курс бизнес-жоспарлау мен кеңес берудегі проблемаларды, оларды шешу жолдарын зерттеуге, сондай-ақ бизнес-идеяларды бағалауға және бизнестің әртүрлі мәселелерін шешуге бағытталған. Консультациялық тұрғыдан алғанда, курс студенттер проблемаларды анықтайтын, шешімдерді ұсынатын және оларды қорғайтын шағын жағдайларды ұсынады. Бизнес-жоспарлауда студенттер идеяның тартымдылығы, нарықты талдау, өндірісті қаржыландыру және тәуекелдер сияқты факторларды ескере отырып, бизнес-жоспар жазуды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік технологиялық дамуды бизнес-реттеудің негіздері

    Курс өзекті корпоративтік тәжірибеге негізделген және жоғары буын басшыларының көзқарасы бойынша реттеу саласы ретінде заманауи корпоративтік технологиялық менеджментпен таныстырады. Курс Бизнестің стратегиялық басымдықтарына сәйкес технологиялық даму саласында негізделген шешімдер қабылдау үшін қандай құралдар бар екенін көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • ESG-ге кіріспе

    Бұл курс ESG кіріспесін, негізгі экологиялық, әлеуметтік және басқару мәселелерін және олардың бизнес үшін маңыздылығын зерттейді. Курс негізгі тарихи кезеңдерді қамтиды, реттеудегі жаһандық және жергілікті өзгерістерге әсер етеді және қаржыдағы ESG-мен таныстырады. Осы курстың соңында студент ESG негізгі мәселелері мен әзірлемелері туралы жан-жақты түсінікке ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Сандық трансформация

    Студенттер нақты экономиканы цифрлық экономикаға айналдырудың негізгі мәселелерін және әлемдік экономикадағы технологиялық революцияның рөлін қарастырады, Төртінші өнеркәсіптік революция тұжырымдамасын талқылайды, цифрлық экономика экожүйесінің құрамдас бөліктерін анықтайды. Курс цифрлық трансформацияның әр кезеңде бизнестің жасалу жолын қалай өзгертетінін, технологияның бизнестің әртүрлі қажеттіліктер сценарийлеріне қалай ықпал ететінін, C2B (клиенттің бизнеске) ойлауын қолдануын, тұтынушының жеке тәжірибесін құруын, әр кезеңде туындаған мәселелердің трансформация процесінің әр кезеңіде (бөлшек, логистика, жаңа қаржы, интеллектуалды өндіріс)шешімін табуды көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқытумен инвестицияларды басқару

    Курстың мақсаты сізге инвестицияларды басқаруға бағдарламалық кіріспе беру. Ол деректер ғылымы мен машиналық оқыту пайдалана отырып, білім алушылардың шығармалы инвестициялық шешімдер алуына ыңғайлы жол жасауға арналған. Курстың соңында сізде дәлелдерге қол жеткізу үшін керек аспаптар болады. Курс кеңейтуі мен оны практикада қолдану үшін Пайтон тілін пайдалануды көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Маркетинг аналитикасы

    Маркетинг сарапшыларының жалақысы алты санға жетуі мүмкін, бірақ бәрі бірдей мұндай жоғары жалақыны автоматты түрде ала бермейді. Біріншіден, сізде күшті аналитикалық дағдылар болуы керек. Екіншіден, сіз маркетинг, деректерді талдау және қаржылық модельдеуді біріктіретін нарық аналитикасын білуіңіз керек. Сондықтан біз үш саланы біріктіретін курс құрдық. Сіз нарықтық сауалнама жүргізуді, деректерді талдауды, кластерлерді табуды, өнім бағасын орнатуды, сатуды болжауды және т.б. үйренесіз. Сіз Microsoft Excel бағдарламасын кәсіби деңгейде пайдалануды үйренесіз және оқу мақсаттарына жету үшін әрбір мысалды басшылыққа аласыз. Курстың соңында сіз нарық аналитикасы бойынша үздік сарапшыларға ғана қолжетімді білімге ие боласыз.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қаржыдағы AI және машиналық оқыту

    Бұл курс студенттерді қаржылық деректерді талдау, болжау және шешім қабылдау үшін заманауи аналитикалық құралдармен жабдықтау арқылы жасанды интеллект пен машиналық оқытуды қаржыға енгізеді. Курста активтерді басқару, тәуекелдерді бағалау, қаржылық болжау, несиелік скоринг, алаяқтықты анықтау және нарықтық көңіл-күйді талдауда қолданылатын AI негізіндегі негізгі әдістерге баса назар аудара отырып, Python көмегімен практикалық іске асыруға баса назар аударылады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер нақты қаржылық мәселелерді шешу және қаржыдағы шешім қабылдау процесінің тиімділігін арттыру үшін машиналық оқыту әдістерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Деректерді талдау және экономикалық болжау

    Бұл курс жеке бизнес болжамдары мен ұзақ мерзімді жоспарларды дайындау үшін пайдалы озық статистикалық әдістерді енгізеді. Курс зерттеуді жобалау әдістеріне, болжауға, деректерді талдауға, модель құруға және бизнесті зерттеу әдістемесіне бағытталған. Басқару шешімдерін қабылдау үшін әртүрлі әдістерді қолдануға және нәтиже алуға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Іскерлік құқық

    Курс заң білімі жоқ студенттерге заңды тұлғаны құрудан бастап қызметін тоқтатуға дейінгі бизнес-процестерді құқықтық реттеу саласында практикалық білім беруге арналған. Курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер: кәсіпкерлікті реттеу саласындағы мемлекеттік саясаттың құқықтық негіздерін және Қазақстан Республикасының кәсіпкерлік құқығының негізгі институттары туралы ережелерді біледі; Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген шаруашылық жүргізуші субъектілердің ұйымдық-құқықтық нысандарымен таныс болады; экономикалық қатынастарды құқықтық реттеу ерекшеліктерін біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Бизнес негіздері

    Бизнес негіздері пәні студенттерде экономика, құқық, кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық саласындағы құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Пәнде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті дамытуға, кәсіпкерлік этикалық принциптеріне және заңды нормаларды сақтауға ерекше назар аударылады. Курс студенттерге жеке тиімділікті арттыруға, негізделген басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын дамытуға және бизнес ортадағы адалдық пен ашықтықтың рөлін түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби және этикалық өзара әрекеттесу дағдыларын құқықтық және әлеуметтік ортада, тұрақты даму қағидаттарын, іскерлік құқық негіздерін және жасанды интеллектіні қолданудың этикалық аспектілерін ескере отырып қолданады.
  • Қоғамда және бизнесте қабылданған этикалық нормаларды сақтай отырып, кәсіби хат алмасу, презентацияларды дайындау және қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде өткізу дағдыларын көрсете отырып, іскерлік ортада кәсіби қарым-қатынасты орнатады және қолдайды.
  • Қаржылық есептілікті дайындау, талдау және түсіндіру, сондай-ақ басқарушылық шешімдер қабылдау үшін ХҚЕС бухгалтерлік есеп қағидаттарын қолданады.
  • Қаржы нарықтарын, активтерді және инвестициялық стратегияларды негізгі қаржылық қағидаттарға негізделген сандық әдістерді қолдана отырып бағалайды.
  • Басқару қағидаттарын, көшбасшылық теорияларын және инновациялық стратегияларды стратегиялық жоспарлау арқылы ұйымдық міндеттерді талдау, командаларды ынталандыру және инновацияларды дамыту арқылы түсінетінін көрсетеді.
  • Нарықты зерттеу, деректерді талдау және цифрлық құралдарды пайдалану арқылы тұтынушылардың мінез-құлқын бағалау, нарықты сегменттеу, сату болжамы және дәстүрлі әрі цифрлық платформалардағы кампаниялардың тиімділігін бағалау үшін маркетингтік стратегияларды әзірлейді және қолданады.
  • Экономика мен басқару саласындағы әртүрлі бизнес-міндеттерді шешу үшін деректерді талдау, бизнес-модельдеу және экономикалық үрдістерді болжау мақсатында математикалық, статистикалық және эконометрикалық әдістерді, зерттеу дизайнын және сандық құралдарды қолданады.
  • Негізгі үрдістер мен заңдылықтарды анықтау үшін экономикалық деректерді талдайды және түсіндіреді. Нарықтық жағдайды бағалау, болжау жасау және бизнеске қатысты ұсыныстар әзірлеу үшін экономикалық модельдер мен құралдарды қолданады.
  • Талдау құралдары мен бағдарламалауды қолданып, деректерден түсініктер шығарады, визуализация жасайды және болжау модельдерін құрады, әлеуметтік желілерді талдау мен қаржылық ақпараттық жүйелер арқылы стратегиялық жоспарлау мен шешім қабылдауды қамтамасыз етеді.
  • Жасанды интеллект пен машиналық оқыту технологияларын қолдана отырып, деректерді, бизнес-процестерді және пайдаланушы мінез-құлқын талдайды, маркетинг, қаржы, HR, жобаларды басқару және цифрлық консалтинг салаларында жекелендіру, автоматтандыру, тұрақты даму және шешім қабылдау үшін бағдарламалық шешімдерді қолданады.
Top