Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01709 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Орыс тілінің синтаксистік құрылымы

    Пәннің мақсаты синтаксистік бірліктердің қалыптасуының белгілерін, құрылымын, құралдары мен тәсілдерін, олардың компоненттерінің байланыстары мен қатынастарын; синтаксистік пәндердің функцияларын және оларды қолдану шарттарын; тілдің синтаксистік деңгейінің жүйелілігін, оның бірліктерінің көп қырлылығын, олардың арасындағы деңгейішілік және деңгейаралық қатынастарды білу және түсіну болып табылады. Пән әр түрлі типтегі коммуникативті (фраза) және коммуникативті деңгейдің (қарапайым және күрделі сөйлем) синтаксистік бірліктерін құруға, мәтінді талдауға үйретеді; әр түрлі сөйлеу әрекеттерінде орыс тілінің синтаксистік құбылыстарын сыни тұрғыдан түсіну дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Заманауи оқу стратегиялары

    Пәннің мақсаты-оқуды әмбебап оқу қабілеті, оқушыларды тәрбиелеу мен дамытудың ақпаратымен және құралымен жұмыс істеу тәсілі ретінде түсіну. Оқу барысында студенттер оқушылардың оқу мәдениетін жетілдіру тәсілі ретінде Заманауи білім беру технологияларын; барлық оқу пәндері бойынша көркем, оқу, ғылыми-танымдық, ғылыми мәтіндерді оқу процесінде ақпаратты талдау, түсіну және түсіндіру дағдыларын; мәтінді толық және сыни тұрғыдан түсінуді талап ететін оқу-танымдық және оқу-практикалық міндеттерді шешу қабілетін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс тілінің фонетикалық жүйесі

    Пәннің мақсаты-орыс тілінің фонетикалық бірліктерін сипаттаудың негізгі бағыттары мен теориялық тәсілдері туралы білімді қалыптастыру, басқа лингвистикалық ғылымдар арасында пәннің рөлі мен маңыздылығын, оның ерекшелігін түсіну. Пәнді оқу алған білімдерін білікті және толық фонетикалық талдау үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Пән қазіргі орыс тілінің фонетикалық және фонологиялық жүйелерін және олармен байланысты ішкі жүйелерді, олардың жұмыс істеу ерекшеліктерін, сондай-ақ лингвистикалық терминологияны ұйымдастыру туралы білімді игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда орыс және қазақ тілдерінің құрылымдарын салыстырмалы зерделеу саласында лингвистикалық құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Курс фонетика, морфология, синтаксис, семантика және сөзжасам деңгейлеріндегі типологиялық ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтауға бағытталған. Интерференция, тіларалық сәйкестік, грамматикалық ұқсастықтар мен айырмашылықтар мәселелеріне ерекше назар аударылады, бұл екі тілді оқыту, аударма практикасы және ана және ана емес Тілдерді оқыту сапасын арттыру үшін маңызды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер; Мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. Болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Классикалық орыс әдебиеті (18 ғ.)

    Пәннің мақсаты Орыс әдебиеті мен мәдениетінің тарихы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды зерттеу болып табылады және олардың даму перспективалары туралы түсінікке ие. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер әдеби процестің заңдылықтары, әдеби шығарманың қоғамдық жағдайға және дәуір мәдениетіне байланысты көркемдік маңызы туралы білімдерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары

    Пәннің мақсаты оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мифология және әлем әдебиеті (ежелгі әдебиет-21 ғасырдың басы)

    Пәннің мақсаты-мифологиядан қазіргі әлемдік әдебиетке дейінгі әдеби-тарихи процестердің маңыздылығы туралы хабардарлықты қалыптастыру. Пән мифологияны, мәдениеттануды, тарихты және әлемдік әдебиетті тану саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды; белгіленген кезеңдегі жазушылардың шығармашылығындағы әдістер мен бағыттарды; әдебиеттанудың тұжырымдамалық-терминологиялық аппаратын меңгеруді; әдеби материалды мәдениетаралық диалог ретінде оқудың маңыздылығын түсінетін әлемдік әдебиет пен мәдениеттің шығармашылық оқырманы мен білгірін тәрбиелеу қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Іскерлік коммуникация мәдениеті: заманауи трендтер

    Пәннің мақсаты-тілдің қоғамдағы адамдардың қарым-қатынасы мен өзара әрекеттесу құралы ретіндегі маңыздылығын түсіну. Курс әлеуметтік-психологиялық және әлеуметтік-этикалық жағдайларды бағалау, қарым-қатынастың ауызша және жазбаша іскерлік саласында орыс тілінің нормаларын сақтау, ауызша және жазбаша қарым-қатынас процесінде ойларды логикалық және стилистикалық тұрғыдан негіздеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиет теориясы

    Пәннің мақсаты әдебиеттану саласындағы заманауи ғылыми ізденістерді бағалау дағдыларын меңгеру болып табылады. Курс студенттердің әдебиеттанудың филологиялық ғылым ретіндегі негізгі бөлімдері туралы біліміне негізделген теориялық базаны игерудің әдіснамалық тәсілдерін ашады, әдебиеттің мәнін, негізгі әдеби мәселелерді ғылыми түсінуді дамытуға, ғылыми таным әдістерін ажырата білуге, уақыт пен дәуір контекстіндегі қазіргі әдеби жағдайды бағалауға, әдеби процестің сызбасын, негізгі әдеби бағыттар мен ғылыми бағыттарды білуге көмектеседі мектептер.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Классикалық орыс әдебиеті (19 ғ.)

    Пәннің мақсаты-ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің жалпы белгілері мен сипаттамаларын, зерттелген кезеңдегі ақындар мен жазушылардың рухани-шығармашылық даму жолдарын зерттеу, орыс романының типологиясын құру, дәуірдің тарихи-әдеби контекстін қарастыру, зерттелген кезеңдегі орыс әдебиетінің ең көрнекті өкілдерінің шығармашылық ерекшелігі туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Құрылымдық және семантикалық синтаксис

    Пәннің мақсаты білім алушыларда тілдік бірліктерді синтаксистік талдау саласындағы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Курс синтаксистік деңгей бірліктерінің функционалдық мақсатын, синтаксистік бірліктердің компоненттерін, олардың айрықша белгілері мен түрлерін ашады; синтаксистің құрылымдық-семантикалық аспектісін зерттеуге, орта және жоғары буындағы жалпы білім беретін мектепте сабақ әзірлеу және өткізу кезінде синтаксистік Дағдылар мен дағдыларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Мәтіннің лингвомәдени талдауы

    Пәннің мақсаты лингвомәдени талдауды игеру болып табылады; оны мәтінді талдау және түсініктеме беру саласында қолдану мүмкіндіктері белгіленеді, мәтін туралы, лингвомәдениеттану негіздері, мәтінді лингвомәдениеттану принциптері, логикасы мен әдістері туралы тұтас түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Емле мен тыныс белгілерінің қиын сұрақтары

    Пәннің мақсаты орфографиялар мен пунктограммаларды тану қабілетін қалыптастыру, анықтамалық материалдармен жұмыс істеуге үйрету, әдеби тілдің жазбаша түрін еркін меңгеру дағдыларын жетілдіру, мәтінді құрылымдық-семантикалық, лингвистикалық талдау қабілеттерін дамыту, мәтінді қабылдауға байланысты жазбаша сөйлеуді пунктуациялық ресімдеудің ең қолайлы нұсқаларын таңдау қабілетін дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Атқарымдық алуандықтағы орыс тілі

    Пәннің мақсаты-қазіргі орыс тілі стилистикасының теориялық негіздерін; қазіргі орыс тілінің функционалды стильдерінің лингвистикалық және экстралингвистикалық ерекшеліктерін түсінуді қалыптастыру. Пән тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін коммуникацияның әртүрлі салаларында тілдің стилистикалық мүмкіндіктерін пайдалануға үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын үлгілеу

    Пәннің мақсаты-мектепте орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын дамытудың ең тиімді технологиялары мен әдістерімен таныстыру. Болашақ мұғалімдер орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын модельдеудің заманауи технологиялары мен әдістерін, қосымша әдістемелік әдебиеттермен және дидактикалық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • 19 ғасырдың орыс романтизмі мен реализм әдебиеті

    Пәннің мақсаты студенттерде романтизм мен реализмді дамыту бағытында XIX ғасырдың әдеби процесі туралы жүйелі түсінік қалыптастыру болып табылады. Курс көркем парадигмалардың өзгеруін көрсететін шығармалардың эстетикасын, проблематикасын және поэтикасын талдауға арналған. Жуковский, Лермонтов, Пушкин, Гоголь, Тургенев, Достоевский, Толстой және басқа авторлардың шығармашылығын зерттеу әдеби бағыттардың өзара әрекеттесу ерекшеліктерін анықтауға, идеялардың тарихи-мәдени шарттылығын бақылауға, алған білімдерін "орыс әдебиеті"мектеп курсына біріктіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әдеби сын

    Пәннің мақсаты-жазушылық еңбекті түсіну мен бағалаудың заманауи тәсілдерін игерудегі инновациялық шешімдерді іздеу. Курс әдеби сынның мәні мен маңыздылығын, оның әдебиеттану ғылымының басқа негізгі бөлімдеріндегі орнын ашады, орыс әдебиетінің дамуындағы классикалық кезеңнің де, қазіргі және жаңа әдебиет кезеңінің де сыншыларының мақалалары мен мәлімдемелерін қарастырады, сонымен қатар тарихи-функционалды және феноменологиялық тәсілді қолданады.әр түрлі дәуірлер мен бағыттардағы көркем шығармаларды зерттеу және түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Әлемдік әдеби шығарма және мәдениет (ежелгі –21 ғасырдың басы)

    Пәннің мақсаты-әлемдік көркемдік процестің тұтас бейнесі және ондағы орыс әдебиеті мен өнерінің орны туралы идеяны қалыптастыру. Пән әлемдік көркем әдебиет туындыларының эстетикалық және тәрбиелік әлеуетін және оның мәдениетпен байланысын түсінуге ықпал етеді, әлемдік әдебиет пен мәдениеттің дамуының негізгі кезеңдерін біледі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • 20ғ. орыс әдебиетінің тарихы

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдері мен бағыттары туралы дәуірдің әлеуметтік-саяси және мәдени өзгерістері тұрғысынан тұтас түсінік қалыптастыру. Курс әлеуметтік реализмнен постмодернизмге дейінгі көптеген көркемдік стильдерді қамтиды, Күміс ғасыр жазушыларының, эмиграция авторларының, әскери прозаның, "ауыл" әдебиетінің, посткеңестік кезеңнің шығармашылығын зерттеуді қамтиды. Әдебиет пен тарихи уақыттың өзара байланысына, авторлық ұстанымдар мен көркемдік стратегиялардың алуан түрлілігіне, сондай-ақ материалды қазіргі гуманитарлық білім беру парадигмасына біріктіруге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Цифрландыру және жасанды интеллект дәуіріндегі оқушылардың академиялық жетістіктерін басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқушылардың академиялық жетістіктерін басқару саласындағы құзыреттерін қалыптастыру болып табылады. Пәннің ерекшелігі цифрландыру мен жасанды интеллекттің қазіргі жағдайымен анықталады. Пәннің негізгі бағыты психологиялық көзқараспен анықталады, оның ішінде нейропсихологиялық ерекшеліктер, оқушылардың жеке басының ерекшеліктері, әлеуметтену. Инклюзивті тәсіл академиялық жетістіктерді басқарудың негізгі ұстанымы болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс әдебиетін оқыту теориясы мен практикасы

    Пәннің мақсаты-әдістеме мен педагогика бойынша зерттеу нәтижелеріне сүйене отырып, білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, орыс және орыс емес тілдері бар қазіргі мектепте орыс әдебиетін оқыту процесін ұйымдастырудың әдістемелік негіздерін, сөздік мұғалімнің кәсіби қалыптасуы үшін әдебиетті оқыту жүйесін игеру. Пән орыс әдебиеті сабақтарында оқушылардың оқу нәтижелерін бағалау және рефлексия жасау қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Көп мәдениетті ортадағы заманауи білім беру технологиялары

    Пәннің мақсаты-Орыс тілі ана тілі болып табылмайтын балаларға орыс тілі мен әдебиетін оқытудың ерекшеліктерін түсіну. Пән орыс тілінің қазіргі жағдайы және оны қазіргі қазақстандық көпмәдениетті мектепте оқытудың ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастырады, бұл мәдениетаралық қарым-қатынасты нығайту үшін орынды; ұлттық мектепте орыс тілін оқытудың дәстүрлі әдістемесінің негіздерін қолдану дағдыларын дамытады; Қазақстандағы тілдік жағдайды түсінуге ықпал етеді; Қазақстанда орыс тілі мен әдебиеті бойынша заманауи бағдарламаларды, оқулықтарды құру принциптерін үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Психолингвистика

    Пәннің мақсаты-психолингвистиканың негізгі ұғымдары мен терминдерін зерттеу, қарым-қатынастың нақты жағдайындағы сөйлеу процестерін модельдеу, сөйлеуді қалыптастыру және қабылдау процестеріне психолингвистикалық талдау жүргізу, адам өмірінің әртүрлі контексттеріндегі тіл дамуының қиындықтарын талдау, сөйлеу дамуының заманауи идеяларын ескере отырып, психолингвистика фактілерін пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Тарихи грамматика және орыс әдеби тілінің тарихы

    Пәннің мақсаты-фонетикалық жүйенің дамуының негізгі заңдылықтары, лексика мен сөзжасам, сөйлеу бөліктерінің қалыптасу тарихы, орыс тілінің қазіргі синтаксистік жүйесінің қалыптасу және қалыптасу формалары, процестері, тіл дамуының негізгі тенденциялары туралы білімді қалыптастыру; қазіргі орыс тілінің құбылыстарына Тарихи түсініктеме беру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы; Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы. Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс халық ауыз әдебиеті

    Пәннің мақсаты - білім алушыларға халықтық поэтикалық өнердің идеялық-эстетикалық және көркемдік мәні туралы білім беру жүйелерінде білім беру, пәнді оқу барысында фольклорды теориялық және нақты тарихи зерттеу дағдылары, фольклор мен әдебиет арасында байланыс орнату; фольклорлық жанрлар мәселесі талданады, авторлық әдеби шығармалардағы фольклорлық бейнені, сюжетті немесе поэтикалық техниканы талдау мүмкіндігі туындайды, Қазіргі ортада "орыс әдебиеті"пәні бойынша зерттелген.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі орыс әдебиеті (21 ғасырдың басы)

    Пәннің мақсаты-қазіргі әдеби процестің жанрлық әртүрлілігін білу және түсіну; шығарманың жанр қалыптастырушы белгілерін өз бетінше анықтай білу. Пән қазіргі әдеби процесс туралы тұтас түсінік қалыптастырады; көркем мәтіндерге аналитикалық түсініктеме беру, көркем мәтіннің жанрлық ерекшелігін тану; Көркем мәтінді оның эстетикалық, жанрлық-түрлік және стильдік ерекшелігі тұрғысынан тұтас талдау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Оқытудың әдісі мен технологиялары

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтінді герменевтикалық талдау

    Пәннің мақсаты-кең әлеуметтік-мәдени контексте әдеби шығармаларды талдау дағдыларын қалыптастыру. Болашақ мұғалімдер герменевтиканың көркем мәтінді түсіну ғылымы ретіндегі негізгі аспектілерін және көркем шығармалардың эстетикалық маңыздылығын талдаудың герменевтикалық әдісін және бағалау тәсілдерін меңгерген; гуманитарлық ғылымның әртүрлі салалары арасында параллельдер жүргізу дағдыларын меңгерген және бұл дағдыларды орыс әдебиеті саласындағы білімді пайдалана отырып, өздерінің пәнаралық зерттеулерінде қолдану; шығармашылық оқырманды оқыту және тәрбиелеу процесінде диалогтық кеңістікті ұйымдастыруға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 2
  • 20-21 ғасырлардағы орыс әдебиетіндегі әдеби бағыттар

    Пәннің мақсаты–ХХ-ХХІ ғасырлардағы орыс әдебиетінің дамуын анықтаған әдеби бағыттарды, ағымдар мен мектептерді зерттеу. Курс негізгі эстетикалық парадигмаларды — модернизм, әлеуметтік реализм, постмодернизм, неореализм және т.б. қамтиды, олардың ерекшеліктерін тарихи-мәдени және философиялық контексте ашады. Көркем сананың өзгеруі, жанрлық ауысулар, кейіпкерлердің типологиясы, сондай-ақ әдеби процеске Әлеуметтік және идеологиялық факторлардың әсері талданады. Соңғы онжылдықтардағы әдебиеттерге, оның дәстүрмен және жаңа өрнек формаларымен байланыстарына ерекше назар аударылады, бұл материалды қазіргі филологиялық білім беру жүйесіне біріктіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Көп құрылымды тілдердің салыстырмалы грамматикасы

    Пәннің мақсаты тілдерді дамыту және өзара іс-қимыл мәселелерін жүйелі түрде қарау, синтетикалық және талдамалық тілдерді салыстырмалы-салыстырмалы зерттеу мәселелерін зерделеу, білім алушылардың тілдік жүйелердің ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру, тілдік жүйенің барлық деңгейлеріндегі тілдік материал негізінде әртүрлі құрылымды тілдердің (орыс, қазақ және ағылшын) жұмыс істеуі, салыстырмалы аспектідегі тілдердің грамматикалық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі мен технологиясы

    Пәннің мақсаты-сөздік мұғалімнің кәсіби қалыптасуы үшін орыс тілінде тілдік қарым-қатынас құралдарын оқыту жүйесін меңгеру. Пән білім алушылардың қажеттіліктерін және әдістеме мен педагогика бойынша зерттеу нәтижелерін ескере отырып, орыс және орыс емес тілдері бар қазіргі мектепте орыс тілін оқыту процесін ұйымдастыра алады, сонымен қатар оқушылардың орыс тілі сабақтарында оқу нәтижелерін бағалай алады және рефлексия жасай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • XX ғасыр басындағы әдебиет

    Пәннің мақсаты - студенттерде ХХ ғасырдың басындағы әдеби үдеріс туралы көркем ізденістер дәуірі, реализмнен модернизмге көшу туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Курс негізгі бағыттарды қамтиды — символизм, акмеизм, футуризм, авторлық стильдердің ерекшеліктерін, уақыттың әлеуметтік-тарихи контекстімен байланысты философиялық және эстетикалық тұжырымдамаларды ашады. Блоктың, Ахматованың, Маяковскийдің, Буниннің және т. б. шығармашылығын зерттеу. әдеби формаларды талдауды тереңдетуге, көркем мәтінді түсіндіруге, білімді мектеп пен университеттің филологиялық дайындық бағдарламасымен біріктіруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Тіл біліміне кіріспе

    Бұл курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерін тілдердің шығу тегі, тілдің әлеуметтік ерекшеліктері, тіл мен сөйлеу, тіл мен ойлау, тілдердің ішкі құрылымы, тілдердің жіктелімі, дүние жүзінің лингвистикалық картасы сияқты жалпы теориялық мәселелермен таныстыру. Курстың өзектілігі тіл білімінің негізгі ұғымдары мен терминдерін, тілге теориялық көзқарастарды пайдалана отырып, тілдердің типологиялық сипаттамаларын талдауға бағытталған. Курста адамзаттың сөйлеу дыбыстарын зерттеуден бастап сөйлемдердің құрылымы мен мағынасына, тілді меңгеруге және болашақ мұғалімдердің жалпы тілдік құзыреттілігін дамытатын барлық нәрселерге дейін лингвистикалық талдауға шолу жасалады. Болашақ мұғалім шетел тілінде ауызекі және жазбаша қарым-қатынас жасау шараларына қатысуға дайын екеніндігін көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • 20 ғасырдағы орыс әдебиеті (2 жартысы)

    Пәннің мақсаты - Орыс әдебиеті тарихының тұтас тұжырымдамасын зерттеу екінші жыныс. ХХ ғ. пән көркем құбылысты тарихи-әдеби тұрғыдан түсіндіру қабілетін үйретеді. Әдеби үдеріс туралы тұтас түсінік қалыптастырады; көркем шығарманың эстетикалық модусына сәйкес көркем мәтінге ауызша және жазбаша талдау жасау қабілетін үйретеді. Көркем мәтінді әдеби талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Бағалау және дамыту

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Этнолингвистика негіздері

    Пәннің мақсаты этнолингвистиканың негізгі ұғымдары мен терминдерімен жұмыс істеу дағдыларын; сөйлеу және сөйлеу емес мінез-құлықтың этномәдени стереотиптерін талдаудың практикалық дағдыларын; орыс және қазақ тілдерінің фактілерін этнолингвистикалық түсіндіру дағдыларын меңгеру болып табылады. Пән орыс тілін оқыту тәжірибесінде этнолингвистика фактілерін қолдануға үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс тілінің фонологиясы мен графикасы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қазіргі орыс тілінің фонологиясы, графикасы және емлесі туралы білім кешенін қалыптастыру болып табылады. Пән дауыссыз және дауысты фонемалардың жүйелерін, олардың ауысу заңдылықтарын, ауызша сөйлеуді сегменттеуді, фонологиялық жүйенің заңдары мен принциптерін, фонологиялық мектептердің көзқарастарындағы айырмашылықтарды, орыс графикасының принциптерін зерттеуге бағытталған, фонологиялық талдау дағдыларын қалыптастыруды, функционалдық сауаттылықты арттыру үшін мектепте орыс тілін оқытуда фонология білімін қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Лексикологияның өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда қазіргі орыс тілінің лексикалық жүйесі туралы білім кешенін қалыптастыру. Курс тілдік бірліктерді олардың әдеби және әдеби емес сорттары тұрғысынан зерттеуге, сондай-ақ олардың лексикалық талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Лексикология теориясының негізгі бағыттарын қарастыру заманауи ғылыми зерттеулердің нәтижелерін "Орыс тілі" және "орыс әдебиеті"пәндері бойынша мектеп білімінің жаңартылған мазмұнымен біріктіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс тілінің морфологиялық жүйесі және сөзжасам

    Пәннің мақсаты-қазіргі орыс тілінің морфологиялық жүйесін зерттеу. Пәнді оқу барысында қазіргі заманғы зерттеулерге негізделген қазіргі орыс тілінің морфологиясының теориялық негіздері туралы терең білім беріледі; орыс тілінің нормаларын меңгеруді жандандыруға және жетілдіруге, ситуациялық есептерді шешуде және орыс тілін оқыту процесінде алған білімдерін біріктіруге бағытталған тіл фактілерін дербес шығармашылық түсіну, морфологиялық талдау, ойлау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты тірі ағзалар мен экожүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын, экономикалық қызметтің экологиялық салдарын, тұрақты даму тұжырымдамаларын, экология мен тіршілік қауіпсіздігі мәселелерін зерттеу болып табылады. Тәуекелдерді талдау және басқару, әлеуметтік және экономикалық қауіптер, қауіпсіздік жүйелері және қауіпсіздікті қамтамасыз ету органдарының қызметін құқықтық реттеу қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру туралы ғылым, оқытудың негізгі теориялары және тәрбие

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің педагогика, дидактика және тәрбие теориясы саласындағы педагогикалық құзыреттілігін дамыту болып табылады. Курс шеңберінде білім алушылар оқытудың, тәрбиенің және педагогикалық модельдердің әртүрлі теорияларының негізінде жатқан адам туралы тұжырымдамалық түсініктерді қоса алғанда, педагогика ғылымының негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды терең түсіну болашақ мұғалімдерге әртүрлі білім беру жағдайларына бейімделе отырып, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістерін саналы түрде таңдауға және қолдануға мүмкіндік береді. Бұл оқу процесін ұйымдастыруға кәсіби көзқарасты қалыптастыруға және білім алушылардың жеке басын жан-жақты дамытуға бағытталған қолайлы тәрбие ортасын құруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • 20 ғасырдағы орыс әдебиеті (1жартысы)

    Пәннің мақсаты 20 ғасырдың бірінші жартысындағы орыс жазушыларының шығармашылығын, көркем шығарманың эстетикалық тұтастығын және әлемдік әдеби үдерістегі Қазақстанның орыс тілді әдебиетінің орнын зерттеу болып табылады. Пән орыс әдебиетінің шығармаларын түсіндіру және талдау дағдыларын дамытады, орыс әдебиетінің тарихы, қазіргі жағдайы мен даму перспективалары туралы түсінік береді, дәстүрлі әдістер мен заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, әдеби фактілерді жинау мен талдаудың негізгі дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс тілінің практикалық курсы

    Пәннің мақсаты-орыс тіліндегі білімді жүйелеу және тереңдету; әр түрлі жанрдағы және стильдегі мәтіндерді түсіну, қабылдау және шығару, ауызша және жазбаша түрде клишеленген сөйлеу формулаларын қолдану, әртүрлі жанрлардың іскери құжаттарын зерттеу, талдау және құрастыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер; Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы. Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімінің практикасындағы сандық технологиялар

    Пәннің мақсаты-Орыс тілі мен әдебиетін оқытуда қолдану шарттарына қойылатын талаптарға сәйкес АКТ құралдарын меңгеру. Пән білім алушылар үшін электрондық білім беру ресурстарын жоспарлау және құру қабілетін қалыптастырады; орыс тілі мен әдебиетін қашықтықтан оқыту процесін ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі орыс тілі сөзжасамы мен морфологиясы

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың морфемика, сөзжасам және морфология сияқты грамматикалық ілімнің кіші бөлімдері туралы білімдерін, олардың дамуының өзекті тенденцияларын қалыптастыру. Пән сөздің морфемалық құрамын, туынды сөзді, сөзді сөздердің грамматикалық бірлестігінің (сөйлеу бөліктері тобының) өкілі ретінде практикалық талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұнын меңгеру білім алушылардың арнайы (лингвистикалық) құзыреттілігін қалыптастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты: экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласында құзыреттерді қалыптастыру. Пән экономикалық теория мәселелерін, кәсіпкерлік қызметтің даму үрдістері мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін, кәсіпкерлікті қолдаудың құралдық және институционалдық тетіктерін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтегі оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту мәселелерін зерделеуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар қаржы құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, жеке және отбасылық бюджетті жоспарлау мен басқаруға, жинақтарды сақтап, көбейтуге, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттануға кіріспе

    Пәннің мақсаты жаңартылған білім беру аспектісінде әдебиеттің тарихын одан әрі зерделеу үшін қажетті ұғымдар мен терминдерді қамтитын теориялық білім жүйесін қалыптастыру. Әдеби бағыттағы көркем мәтіндерді тек, жанр және көркем образ деңгейінде талдау тәсілдерін зерттейді, мектепте әдебиетті оқытудың озық тәжірибесімен мәтінді талдау, түсіндіру бойынша теориялық мәліметтерді білуді интеграциялау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері

    Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді дайындау бойынша әдіснамалық және теориялық білім жүйесін тереңдету және ұғыну, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен академиялық жазудың ерекшеліктері, өлшемдері, концепциялары туралы іргелі білім негізін қалыптастыру болып табылады. Курс барысында білім алушылар объективтілік, дәлдік, дәйектілік және ойдың айқындылығы секілді зерттеу қызметінің негізгі ұғымдарымен танысып, білім алушының болашақ кәсіби қызметінде маңызды рөл атқаратын метапәндік және коммуникативтік құзыреттіліктерді игереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтінді филологиялық талдау

    Пәннің мақсаты-көркем мәтінді лингвистикалық талдау туралы идеяларды қалыптастыру. Көркем мәтін лингвистикалық зерттеу нысаны ретінде. Көркем мәтінді лингвистикалық талдау әдістемесі. Лингвоанализ әдісі. Көркем мәтінді түсіну стратегиялары. Драмалық шығарманы талдау. Эпикалық мәтінді талдау. Лирикалық мәтінді талдау. Эстетикалық формалар мен көркем тілдердің өзгеруі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 2
  • Ғылым және академиялық жазудың метатілі

    Пәннің мақсаты-жазбаша академиялық дискурстың әртүрлі жанрларын пайдаланудың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін түсінуді қалыптастыру. Пән академиялық ортада жазбаша қарым-қатынастың негізгі принциптерін меңгеруге көмектеседі; орыс тілінде филологиялық тақырып бойынша жазбаша академиялық мәтіндер жасау қабілетін дамытады; ғылыми мәтіндерді оқудың және оқу зерттеу мәтіндерін дайындаудың негізгі әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс тілі фактілерінің тарихи түсіндірмесі

    Пәннің мақсаты-орыс тілін оқытуда орыс әдеби тілі тарихының негізгі кезеңдері туралы білімді қолдану дағдыларын қалыптастыру; тілдік құбылыстың шығу тегі мен табиғатын түсіндіру, тарихи сөздіктерді, орыс тілінің өмір сүруінің әртүрлі кезеңдеріндегі жарияланған жазба ескерткіштерін пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің лексикалық жүйесі

    Пәннің мақсаты-орыс тілінің лексикалық бірліктерін сипаттаудың негізгі бағыттары мен теориялық тәсілдері туралы, орыс тілінің қазіргі лексикалық жүйесі туралы білімді қалыптастыру. Пән басқа лингвистикалық ғылымдар арасында пәннің рөлі мен маңыздылығын, оның ерекшелігін түсінуді дамытады, пәнді оқу алған білімдерін кез-келген жанрдағы мәтінді білікті және толық лексикалық және лексикографиялық талдау үшін пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Білім беру ортасының әртүрлі түрлеріндегі оқыту мен көшбасшылық процестерін педагогикалық тұрғыдан маңызды түрде әзірлейді, енгізеді, бағалайды және дамытады, әртүрлі цифрлық ресурстарды, соның ішінде цифрландырудың заманауи шарттарын және жасанды интеллектті пайдалана алады.
  • Әртүрлі интерактивті көпмәдениетті қарым-қатынастар мен қауымдастықтар аясында сындарлы қарым-қатынас жасайды. Педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін, сөйлеу конфликтологиясын және аудитория портретін ескере отырып, әртүрлі жанр мен стильдегі мәтіндер жасайды, шешендік өнердің заңдылықтарын шынайы сөйлеу тәжірибесінде қолданады.
  • Өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалауға дайын, өзінің педагогикалық дамуы, ұйымшылдығы мен кәсіби әл-ауқатының дамуы үшін жаңа мақсаттар қоя алады.
  • Грамматикалық жүйелерге салыстырмалы талдау жүргізеді, орыс және қазақ тілдерінің тілдік құбылыстарын жіктейді, орыс тілінің фактілеріне білікті тарихи түсініктеме береді.
  • Қазіргі орыс әдеби тілі жүйе ретінде (фонетика, лексика, грамматика), орыс тілі бірліктерінің сөйлеудегі қызмет ету ережелері туралы білімдерін қолданады. Қазіргі орыс тілінің тарихын және оның әлемдік мәдениет пен ғылымдағы орнын біледі. Түрлі тілдік құбылыстарды квалификациялауға, тілдік бірліктердің жүйелік байланыстарын және олардың қызметін анықтауға қабілетті.
  • Орыс тілін әдеби түрінде, табысты қарым-қатынасқа қажетті сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде (сөйлеу, тыңдау, жазу, оқу), қарым-қатынастың барлық нысандары мен түрлерінде, соның ішінде виртуалды коммуникацияда біледі. Орыс сөйлеуінің нормаларын, стильдік және жанрлық алуандылықты меңгереді. Орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес, әртүрлі жағдайларда, әртүрлі әлеуметтік және стилистикалық контексттерді ескере отырып, тілдік құралдарды дұрыс таңдай алады.
  • Әдебиет теориясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар, орыс және әлем әдебиетінің даму тарихы, оның кезеңге бөлінуі, қазіргі жағдайы мен әлемдік мәдениеттегі орны туралы білімдерін қолданады. Көркем мәтінді түсіндіріп, әдеби талдау жасай алады. Оқу стратегиясын таңдай алады, құнды ақпаратты алады және оны өз тәжірибесінде, әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда пайдалана алады.
  • Ол орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістемелік құралдарына ие және орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептерде орыс тілі мен орыс әдебиетін оқыту үдерісін жобалауға және технологиялық енгізуге қабілетті.
  • Барлық студенттерді, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқу процесіне қамту үшін оқытудың арнайы тәсілдерін қолдана алады.
  • Жүйелі лингвистикалық білімді, оның ішінде тіл қызметінің негізгі деңгейлерін меңгереді. Ол әлеуметтік лингвистикалық және психолингвистикалық факторларды ескере отырып, сөзді, сөйлемді, мәтінді синхрондық және диахрондық аспектілерде білікті лингвистикалық талдаудың практикалық дағдыларына ие.
  • Орыс тіл білімі мен әдебиеттану саласында (ақпаратты талдау, өңдеу, жүйелеу; модельдеу, болжау, ғылыми іс-әрекеттерді жобалау) зерттеу және білімді басқару дағдыларын көрсетеді. Орыс филологиясы саласында ғылыми-зерттеу қызметін, соның ішінде студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына жетекшілік ете алады.
  • Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес әрекет ете алады. Қоғамдық-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін кәсіптік қызметінде қолданады, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілік пен кәсіпкерлік дағдыларды көрсете алады.
  • Лингвистикалық және әдеби терминологияны жетік меңгерген; тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы негізгі теориялық-әдістемелік принциптерді, концептуалды-терминологиялық аппаратты пайдаланады. Көркем мәтінді түсіндіріп, филологиялық талдау жасай алады.
Top