Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01518 География (IP) в ОҚМПУ

Пәндер

  • Жалпы жертану

    Мақсаты: географиялық қабықтың құрылымын, географиялық қабықтың қызметі мен дамуының жалпы заңдылықтарын оны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі қоршаған кеңістікпен бірлікте және өзара әрекеттесуін зерделеу. Студенттер: • белгілі сипаттамалық қасиеттерге негізделген зерттелген географиялық объектілерді, процестер мен құбылыстарды салыстыру; • қоршаған орта компоненттерінің өзара әрекеттесу нәтижелерін талдау; • экологиялық сауатты басқару шешімін қабылдау үшін қоршаған ортаға бағалау жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Климаттың өзгеруі және салдары

    Мақсаты: климаттың ғаламдық өзгеруінің өзекті мәселелерін зерттеу. Студенттер: • экстремалды ауа райы құбылыстарын бағалау үшін ауа райы мен климаттың өзгерістеріне өзбетімен жеке бақылау жасауға ықпал ету; • климаттың өзгерісін зерттеудің әртүрлі тәсілдерін талдау және олардың салдарына болжау жасау; • климаттық өзгеруіне әсер етуші температураның жоғарылауы, экстремалды ауа райы және т.б. құбылыстардың салдарын зерттеу; • ғаламдық климат өзгеруімен байланысты елдердің жеке аумақтарының климатының өзгеруінен болатын салдарын бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Картография және топография негіздері

    Мақсаты: картография саласына қажетті білімдер мен географиялық картаны қолдану дағдыларын меңгеру. Студенттер: • әртүрлі өмірлік жағдаяттарда пайдалану үшін жалпыгеографиялық, тақырыптық және арнайы карталардың мазмұны мен түрлерін ажырата білу; • есептеулер мен графикалық жұмыстарды жүргізу үшін оқу-тәжірибелік зерттеулерде топографиялық карталарды қолдану; картографиялық үлгілерді жаңа білім қалыптастыру мақсатында құрылымдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; • инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Метеорология және климатология

    Мақсаты; атмосферадағы айналым процестерін, қазіргі климаттың өзгеруін зерделеу, Жердің климатына антропогендік әсерге байланысты проблемаларды түсіну. Студенттер: • су шаруашылығы және табиғатты қорғау объектілерін жобалауда метеорологиялық бақылау әдістерін қолданады; • аймақтың антропогендік климаттық факторларын анықтау үшін эксперимент жүргізеді; • метеорологиялық өлшеу материалдары мен метеорологиялық ақпараттың дұрыстығын және негізгі метеорологиялық сипаттамаларды есептеу әдістерін талдайды және бағалай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Табиғат туралы ғылымдар

    Мақсаты: әлемнің жаратылысғылыми бейнесін түсіну, табиғат заңдылықтарын бағалау, талдау және оларды адамның практикалық ірекеті мақсатында пайдалану. Студенттер: • табиғаттың біртұтастығын сипаттау үшін кіріктірілген жаратылысы ғылыми білімді пайдаланады; • тағиғат нысандарының кеңістікті уақыттық моделін даярлау үшін модель таңдауда шешім қабылдайды; • негізгі жаратылысы ғылыми заңдылықтарды бағалау және талдайды, құбылыстар мен процестер арасындағы себеп салдарлы байланыстарды орнатады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық географиясы

    Мақсаты: Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайын зерделеу. Студенттер: • ҚР шаруашылық салаларын салыстыру мақсатында елдердің экономикалық даму көрсеткіштерін құрастырады; • экономиканы орналастыру факторлары және экономика салаларын орналастыру ерекшеліктері туралы білімді пайдаланады; • экономиканың тұрақты дамуы және адамдардың өмір сүруіне қолайлы жағдай жасау мақсатында Қазақстан экономикасының дамуын бағалай алады; Қазақстан экономикасының салаларын жіктеу мақсатында экономикалық-географиялық сипаттамаларды талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер: * оқушыларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдайды; * технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, шығармашылық және әр түрлі оқыту әдістерін қолдана алады; * оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдаланады; * авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін біледі және қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геология және геоморфология негіздері

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерге Жердің ішкі құрылымы туралы білім беру. Студенттерн: • негізгі рельефті қалыптастыру процестерін анықтайды, аумақ рельефінің дамуын және оны экономикалық пайдаланудың әртүрлі тәсілдерімен геожүйелердің жұмыс істеуін болжау; • минералдарды практикалық пайдалану үшін кеңістіктік орналасу заңдылықтарын, тау жыныстарын қалыптастыру мәнін бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады Болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.қоғамдастықтың дамуына және әл-ауқатына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Биогеография

    Мақсаты: Тірі организмдер мен олардың қауымдастықтарының Жер бетінде таралуы мен орналасуын зерттеу. Студенттер: • биогеографиялық аудандастыру принциптерін және биомалар мен биоттарға антропогендік әсерлерді түсіну; • географиялық ортаның ерекшеліктерімен өсімдіктер мен жануарлар дүниесі ресурстарын ұтымды пайдалану мен қорғауды талдау; •организмдердің таралу ерекшеліктерін және олардың ареалдағы таралу заңдылықтарын салыстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ландшафтану

    Мақсаты: ландшафттық зерттеулердің заманауи бағыттарын зерттеу. Студенттер: •нақты бір аумақтардың табиғатын қорғау мен абаттандыруда қолданылатын жобаларды негіздеуде ландшафттық тәсілді әзірлеу; •ландшафттардың әртүрлі табиғи-антропогендік және мәдени түрлерінің дамуы мен ұйымдасуындағы заңдылықтарды талдау; •антропогендік өзгеруімен байланысты ғылыми бағыттарды зерттеу; •аумақтың экологиялық жағдайын бағалауда ландшафттық тәсілдерді салыстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дүние бөліктері мен мұхиттардың физикалық географиясы

    Мақсаты: географиялық қабықтың ең үлкен таксондарының жүйелік кешенді сипаттамасын зерделеу. Студенттер: • құрлықтар мен мұхиттардың кешенді сипаттамаларының принциптерін түсінеді; • табиғи, геожүйелердің қалыптасуы мен саралануының жаһандық және аймақтық заңдылықтарының ерекшеліктерін салыстырады; • аймақтағы проблемалық жағдайларды шешу үшін зерттеу нәтижелерін қолданады; • табиғи геожүйелердің негізгі топтарын және олардың антропогендік модификацияларын талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның физикалық географиясы

    Мақсаты: Қазақстанның физикалық-географиялық жағдайларын, географиялық орналасуы мен табиғи ерекшеліктерін зерделеу. Студенттер: • Қазақстанның табиғи ортасын зерттеу үшін геожүйелер компоненттерінің қалыптасу заңдылықтары мен өзара байланысы туралы білімді пайдаланады; • Қазақстанның физикалық географиясының теориялық негіздерін біледі; • ҚР геожүйелері компоненттерінің өзара байланысын талдау үшін картографиялық материалды пайдаланады; табиғи кешендердің даму заңдылықтарын және жергілікті және өңірлік деңгейлердегі Қазақстанның физикалық географиясының проблемаларын анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі • педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді • білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Құрлық гидрологиясы

    Мақсаты: гидродинамикалық, гидрохтитялық, гидроэкологиялық ерекшеліктер және су ресурстарының географиялық таралуы туралы білім беру. Студенттер: • су ресурстарының таралуы мен принциптерін бағалау үшін гидрологиялық нысандардың сипаттамасын қүрастырады; • антропогендік әсерді ескере отырып, климаттық факторлардың өзара ісерлесуін талдайды; • гидросферв туралы түсіну .шін гидрография мен су ресурстарының географичлық таралуаны зерделеуде ақпараттық технологияларды қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Гидрология және су ресурстарын қорғау

    Мақсаты: су нысандарын және сур ресурстарын қорғауды зерделеу. Студенттер: • жалпы гидросферадағы және түрлі әртиптегі су нысандарының негізгі гидрологиялық процестерін ажыратады; • су нысандарын және гидрологиялық процестерді географиялыө гидрологиялық зерделеудің практикалық мағыздылығын көсете алады; • су қауіпсіздігін қамтамасыз ету және болашақты болжамдау мақсатында жерүсті су ресустарының жағдайын, су нысандарындағы қауіпті гидрологиялық құбылыстарды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиядағы ГАЖ технологиялары

    Мақсаты: геоақпараттық жүйе технологияларын қолданып, географиялық ақпаратты өңдеудің дағдыларын игеру. Студенттер: • оқу іс-әрекет міндеттерін шешу үшін географиялық деректерді өңдеудің әдістері мен тәсілдерін қолдану; • практикалық тапсырмаларды орындау үшін геоақпараттық технологияларды қолдану және сандық карта бойынша есептеулер жүргізу; • ауа райының жағдайын бақылау нәтижелері бойынша өзінің тұрғылықты жерінің сандық картасын жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық география

    Мақсаты: адам мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесу ерекшеліктерін зерделеу және қоршаған ортаны, тәртіпті, әл-ауқатты сақтау мәселелерін жылдам өзгерістер жағдайында бағалау болып табылады. Студенттер: • қоршаған ортаға теріс әсерді талдау үшін геоақпараттық технологияларды қолдана алады; • адамның климаттың өзгеруіне әсерін талдау және белгілі өзгерістердің нәтижелерін түсіндіреді; • антропогендік әрекеттің жерге әсер ету дәрежесін бағалай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Медициналық география

    Мақсат-табиғи және әлеуметтік-экономикалық жағдайлардың әлем халқының денсаулығына әсерін және аурулардың таралуының географиялық факторларын және географиялық ортаның халықтың денсаулығына әсерін зерттеу. Студенттер: • географиялық ортаның халықтың денсаулығына әсерін дәлелдей алады; • ауру түрлерінің таралу картасын жасайды; • табиғи және әлеуметтік-экономикалық жағдайлардың адам денсаулығына әсерін бағалайды; • экологиялық факторларды ескере отырып, медициналық-географиялық болжамдар жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Табиғатты пайдалану экономикасы

    Мақсаты: табиғатты пайдаланудың негіздерін зерттеу және әлемдік және отандық табиғатты пайдалану бойынша тәжірибелерді талдау. Студенттер: • табиғатты пайдаланудағы экономикалық тиімділікті анықтау үшін өндірістік іс-әрекетке экологиялық талдаулар жүргізу; • деректерді пайдаланып, елдердегі жеке аудандардың табиғатты пайдаланудағы ерекшеліктері туралы жобалар жасау; • қоршаған ортаға ластауынан болатын экономикалық залалдың мөлшерін анықтау үшін табиғат ресурстарын бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Бұл пән экономика негіздерін, кәсіпкерлік дағдыларды және қаржылық сауаттылықты қалыптастыруды көздейді. Студенттер нарықтық қатынастарды, бизнес жүргізудің жолдарын, жеке және отбасы бюджетін тиімді басқаруды үйренеді. Пән жеке бастамашылықты дамытуға, қаржылық жоспарлау мен тәуекелдерді бағалауға бағытталған. Нәтижесінде студенттер заманауи экономикада саналы әрі тиімді әрекет ете алатын тұлға ретінде қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдениет географиясы

    Мақсаты: табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің нәтижесі болып табылатын кеңістіктік мәдени айырмашылықтарды және мәдениеттердің аумақтық таралуын зерделеу. Студенттер мүмкін: • мәдени және географиялық кеңістіктің өзара әрекеттесуі туралы білімді пайдалана алады; • мәдени география мен мәдениеттанудың өзара байланысының жалпы тенденцияларын талдайды; • жер аймақтары арасындағы кеңістіктік және мәдени айырмашылықтарды зерттейді; • әлемнің мәдени аудандарының электрондық карталарын жасау үшін геоақпараттық технологияларды қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Smart-білім беру: география және жасанды интеллект

    Білім алушыларды Smart-білім беру технологияларын қолдана отырып, география пәнін заманауи әдістермен меңгеруге және жасанды интеллект (AI) құралдарын географиялық мәліметтерді талдау мен визуализациялауда тиімді пайдалануға үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Геосаясат

    Мақсаты: қазіргі дүниедегі геосаяси үдерістерді және әлем елдерінің геосаяси жағдайының ерекшеліктерін зерттеу. Студенттер: • жеке елдердің қазіргі заманғы жағдайын анықтауда геосаясаттың эволюциясын түсіндіру; • саяси құрылымы мен экономикалық дамуын бағалау үшін әлем елдерінің геосаяси жағдайы туралы мысалдар келтіре алады; • елдердің геосаяси кеңістіктегі рөлін анықтауда заманауи геосаяси үдерістерді зерттеудің нәтижелерін талдай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Елтану

    Мақсаты: дүниежүзі аймақтарын, елдерді кешенді географиялық аудандастыруды зерттеу. Студенттер: • елдер және оның бөліктерін салыстыру әдістерін жүйелеу; • елтанушылық ақпаратты іздестіріп оқудың дағдыларын қолдану; • ақпарат көздерін қолданып, елдердің дамуына әлеуметтік, саяси, экономикалық және мәдени негізгі көрсеткіштері бойынша кешенді сипаттама құрастыру; • ғаламдану үрдістерін анықтау үшін әртүрлі көрсеткіштері бойынша елдердің жағдайын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тұрғындар географиясы

    Мақсаты: қазіргі әлемде болып жатқан демографиялық үдерістердің теориялық және практикалық негіздерін зерттеу. Студенттер: •дүниежүзі халқы санының динамикасын сипаттайтын демографиялық үдерістер мен құбылыстарды ажырата алады; • жалпы және аймақтық демографиялық, миграциялық, этникалық үдерістердің ерекшеліктерін талдайды; •жеке елдер халық санының өзгерістері туралы болжамдарды негіздей алады; • халықпен байланысты үдерістерді талдауда кешенді географиялық тәсілдерді қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Рекреациялық география

    Мақсаты: дүниежүзінің әртүрлі аймақтарындағы рекреациялық ресурстар және туризмнің дамуының перспективаларымен таныстыру. Студенттер: рекреациялық әрекеттерді аумақтық ұйымдастырудың заңдылықтары мен рекреациялық ресурстардың таралуына талдау жасау; •адамзаттың әртүрлі рекреациялық іс-әрекетін жүзеге асырудың жағдайларын зерттеу; •психофизиологиялық күштерді қайта қалпына келтіруге бағытталған адамдардың әртүрлі рекреациялық әрекеттерін бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Тірі организмдердің, ұйымның әр түрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; Биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау, орнықты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Мақсаты: педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және географияны оқыту технологияларын қолдануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру. Студенттер: * оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде өзінің педагогикалық, пәндік саладағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінеді; * оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлайды және болжай алады; * жеке оқыту және көшбасшылық ұстанымдарын іс жүзінде қолданады, оқушылардың қажеттіліктерін ескереді, олардың жеке басының дамуы мен өзін-өзі бағалауын қолдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    ҚР құқықтық жүйесі және заңнамасы, мемлекеттік-құқықтық және конституциялық дамуы, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, академиялық адалдық қағидаттарына қатысты негізгі ұғымдар мен олардың арасындағы байланыстар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. Болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр түрлі оқушылар тобына қатысу мен оқуға әсер ететін жеке білім беру қажеттіліктерін анықтайды; • білім алушылардың оқуын қолдау және оларды білім беру үдерісіне қосу үшін АКТ және көмекші технологияларды пайдаланады. • ынтымақтастық пен инклюзияға ықпал ететін құндылықтар мен тәсілдерді үйретеді; • қоғамдастықтың ынтымақтастығын қолдайды (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қоршаған орта және тұрақты даму

    Мақсаты: қоршаған ортаның қазіргі жағдайы және өңірлердің тұрақты дамуы мәселелерін зерттеу болып табылады. Студенттер: • адам мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін, экологиялық дағдарыстарды және оларды жеңу жолдарын зерттейді; • табиғатты қорғауды, Қазақстан Республикасының тұрақты дамуын талдайдыу; • аймақтардың тұрақты дамуын анықтау үшін геоақпараттық технологияларды пайдалана отырып, әртүрлі көрсеткіштерді бақылаудың әртүрлі әдістерін қолданады; қоршаған ортаның жай-күйін және елдің тұрақты дамуын бағалай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи географияның теориясы мен тұжырымдары

    Мақсаты: география ғылымдары саласы бойынша қажетті білімді және географияның заманауи теориялары мен тұжырымдарын меңгеру, географиялық білім берудің негізгі ұстанымдары мен тәілдерін анықтау. Студенттер: • әдіснамалық және теориялық мәнге негіз болатын тұжырымдық иделарды біледі; • оқытуға неғұрлым жақын географиялық ғылымның зерттеу әдістерін таңдайды; • оқу үдерісінде географиялық ғылым саласындағы өзгерістерді, олардың дамуын ескере отырып қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географияны зерттеу әдістері

    Мақсаты: Географиялық зерттеулер жүргізілетін географиялық ақпараттың негізгі әдістері мен көздерін зерттеу. Студенттер мүмкін: • географиялық зерттеу әдістерін білу және алынған деректерді талдай және өңдей білу; • математикалық әдістерді қолдана отырып, географиялық құбылыстар мен процестерге бақылау жүргізу; * процестер мен құбылыстарды ғылыми сипаттау үшін географияда зерттеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Геоэкономика

    Мақсаты: геоэкономиканың негізгі категорияларын, дүниежүзі шаруашылығының құрылымы мен аумақтық үлгілерін және әлем елдерінің экономикалық даму көрсеткіштерін меңгеру. Студенттер: • жеке елдердің шаруашылық салаларын салыстыру мақсатында елдердің экономикалық даму көрсеткіштерін құрастыру; • елдің экономикалық дамуын жақсарту мақсатында экономикалық саясатын зерттеу; • қоршаған ортаға ықпалын бағалау үшін табиғатты пайдалану экономикасына талдау жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері

    Курс барысында болашақ мұғалімдердің психологиялық-педагогикалық зерттеулердің жалпы ғылыми әдістемесі туралы түсініктері қалыптасады, сонымен қатар білім беру саласындағы зерттеулерді ұйымдастыруға дайындалады. Білім беру саласындағы зерттеулердің эволюциялық кезеңдері туралы, сонымен қатар зерттеудің негізгі тәсілдері, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістері туралы білім алуға үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның шекаралық аймақтармен интеграциясы

    Мақсаты: Қазақстанның шекаралық өңірлермен интеграциялану және нарықтық экономика жағдайында өңірдің бәсекеге қабілеттілігін арттыру мәселелерін зерделеу. Студенттер мүмкін; • Қазақстанның әлемдік экономикалық интеграциядағы рөлін дәлелдей алады; • Қазақстанның шекаралық өңірлермен интеграциясына әртүрлі ақпарат көздері бойынша зерттеулер жүргізеді; • Қазақстанның экономикалық ынтымақтастығы мен тауар айналымының құрылымын әлемдік экономикалық бірлестіктермен және шекаралық өңірлермен салыстырады; • Қазақстан экспорты мен импортының географиялық құрылымын талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан аймақтары географиясы

    Мақсаты: Қазақстанның жекелеген аймақтарының табиғатын, халқын, шаруашылығын, мәдениетін және қоғамдық ұйымдасуын зерттеу. Студенттер: • аймақтың әлеуметтік-экономикалық дамуы аясында аймақтың жағдайы туралы шағын жоба әзірлеу; • аймақтың шаруашылығын, халқын, әлеуметтік-экономикалық дамуын салыстыру; • ақпараттарды талдау негізінде Қазақстан экономикасының салалық және аумақтық құрылымының өзгеруі туралы болжамдарды және мәселелерді шешудің мүмкін жолдарын негіздеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзілік шаруашылық

    Мақсаты: экономикалық шындықтың кеңістікке қатынасын және homo economicus пен кеңістіктің өзара әрекеттесуін зерделеу. Студенттер тауарларды өндіру және тарату саласына кеңістіктік факторлардың әсерін анықтайды; әлемдік экономиканың экономикалық қызметін өрістету үшін білімді пайдалануады; кеңістіктің ерекшеліктері мен әдістеріне сәйкес экономикалық шындықты баяндайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Геоглобалистика

    Мақсаты: ғаламдық проблемаларды, ғаламдық үдерістерді және ғаламдануды зерттеу, Жер бетінде болып жатқан әлемдік ғаламданудың қалыптасуы тарихы мен үдерістердің жиынтығын қарастыру. Студенттер: • қазіргі Қазақстанның жағдайын жаһандану контекстінде қарастыру; •жаһандану мәселесін жалрылау үшін оқу іс-әрекетінде жаһандық зерттеу нәтижелерін қолдану; •ел экономикасы мен саясатының дамуына әсер ететін жаһандық үдерістерді бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның өнеркәсіп аудандары

    Мақсаты: Қазақстанның өнеркәсіптік кешендерін зерделеу. Студенттер: • Қазақстанның өндірістік кешендері туралы білімдерін елдің өндіргіш күштерінің орналасуын түсіндіру үшін пайдаланады; • қоғамның өндіргіш күштерінің даму деңгейін түсіндіру үшін өнеркәсіптің әсерін талдайды; • Қазақстандағы өнеркәсіптің дамуына оның ел экологиясына тигізетін әсерін бағалайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның агроөнеркәсіптік кешені

    Мақсаты: Қазақстанның агроөнеркәсіптік кешенін мемлекеттік реттеу мәселелерін зерделеу. Студенттер: • Қазақстанның агроөнеркәсіптік кешенін дамытудың қазіргі жай-күйіне сипаттама бередіу; • экономика проблемаларын шешу үшін елдің агроөнеркәсіптік кешендерін айқындайды; • агроөнеркәсіптік кешенді дамыту үшін өнімнің бәсекеге қабілеттілігінің өсуін талдайды; • ауыл тұрғындарының жұмыспен қамту деңгейін оның даму ерекшеліктерін ескере отырып бағалайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ауыл шаруашылығы аймақтары

    Мақсаты; ауыл шаруашылығын мемлекеттік реттеу мәселелерін, аграрлық экономикадағы ауыл шаруашылығының тұрақты тетігін, еліміздің бәсекеге қабілеттілігінің өсу факторларын зерделеу. Студенттер: • ауыл шаруашылығын дамытудың қазіргі жай-күйіне сипаттама береді; • экономиканың проблемаларын шешу үшін елдің үлкен ауыл шаруашылығы әлеуеті бар өңірлерді айқындайды; • ауылдық аумақтарды дамыту үшін өнімнің бәсекеге қабілеттілігінің өсуін талдайды; • ауыл тұрғындарының Жұмыспен қамту деңгейін оның даму ерекшеліктерін ескере отырып бағалай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Табиғи тәуекел географиясы

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерді табиғаттың қауіпті құбылыстарымен және қауіпті табиғи және табиғи-техногендік құбылыстар мен тәуекелдерді дамыту тетіктерімен таныстыру болып табылады. Студенттер: • табиғи және табиғи-экологиялық қауіптер мен тәуекелдердің сипаттады; • жағымсыз салдардың алдын алу үшін табиғаттың қауіпті құбылыстарын талдайды; • қауіпті табиғи және әлеуметтік-техногендік құбылыстардың кеңістіктік-уақыттық көріністеріне мысалдар келтіреді; • жаһандық проблемаларды зерттеу экономика мен қоршаған ортаның тұрақты дамуын анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Заманауи топонимика

    Мақсаты: жер атауларының емлесі мен айтылу заңдылықтарын, географиялық атаулардың әртүрлілігін анықтайтын факторларды зерделеу . Студенттер: * топонимдердің айтылуын талдау негізінде жер атауларының әртүрлілігін анықтау; * табиғи аумақтық және аквалдық атауларды тіркеудің әртүрлі әдістерін қолдану; * географиялық номенклатураның қалыптасуы мен өзгеру проблемаларын айқындау; * жердің әртүрлі аймақтары мен халықтарының жергілікті жер атаулары туралы мысалдар келтіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шет елдер географиясы

    Мақсаты: өндіріс әдісіне және географиялық ортаның ерекшеліктеріне байланысты аумақтық ұйымның, әлеуметтік инфрақұрылымның заңдылықтарын зерделеу. Студенттер: • әр түрлі елдер мен аймақтардағы экономиканы аумақтық ұйымдастырудың ерекшеліктері мен заңдылықтарын түсіндіреді; • географиялық ортаның ерекшеліктеріне байланысты өндірістің орналасуын анықтайды; • аумақты пайдалану процестерін экономикалық-географиялық зерттейді, • әр түрлі салалар мен қызмет түрлері арасындағы ресурстарды бөлу мен қайта бөлуді талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның туристік-рекреациялық ресурстары

    Мақсаты: табиғи және әлеуметтік-экономикалық сипаттағы туристік қажеттіліктерді зерделеу. Студенттер: • еліміздің тартымды таулы, рекреациялық, табиғи, су, экскурсиялық аймақтарын жіктеу үшін Қазақстанның туристік-рекреациялық ресурстары туралы білімді пайдаланадыу; • туризмді дамыту үшін Қазақстанның климаттық жағдайларын басқа елдермен салыстыадыу; • туристік сұраныстың заманауи үрдістерін қанағаттандыру үшін Қазақстанның рекреациялық ресурстарын бағалайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өлке топономиясы

    Мақсаты: өлкенің географиялық атауларын зерттеу, топонимикалық ақпаратты талдау. Студенттер: белгіленген нысандардың ресми атауы мен жергілікті халықтың пайдалануы арасындағы айырмашылықтарды анықтайды; • топонимикалық мәліметтерді жазудың әртүрлі әдістерін қолданады; • жер атауларын Жергілікті пайдалану туралы ақпарат алу үшін далалық зерттеулер жүргізеді; • топонимикалық атау жататын жердің, объектінің немесе ауданның орналасуын талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Геокикілжің

    Мақсаты: саяси қақтығыстардың пайда болуы мен дамуына әсер ететін географиялық, саяси және басқа да өзара әрекеттесетін факторларды бірлікте зерделеу. Студенттер: • геосаяси мәселелерді шешудегі елдердің өзара іс-әрекеттерін түсіндіреді; • саяси қақтығыстардың пайда болуы мен дамуына әсер ететін факторларды анықтайды; • географиялық ойлау арқылы геосаясаттың, саяси географияның және геоконфликтологияның заманауи мәселелерін қабылдау дағдыларын қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Регионалистика

    Мақсаты: елдің өндірістік күштерін орналастыру және аймақтық экономиканың аумақтық ерекшеліктерін зерделеу. Студенттер: • өңірлердің әлеуметтік-экономикалық дамуын, халқы мен шаруашылығын салыстырады; • ел экономикасын дамыту проблемасын шешу үшін мысалдар келтіреді; • ақпаратты талдау негізінде әлем экономикасының салалық және аумақтық құрылымының өзгеруі туралы гипотезаны және экономиканы дамыту проблемаларын шешудің мүмкін жолдарын негіздейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • әлеуметтік, этикалық және ғылыми пікірлерді ескере отырып, білім қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру, өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық ұстанымдары мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою;
  • табиғаттан адамның органикалық бірлігі табиғатының бірлігі мен тұтастығы идеясын түсіндіру үшін географиялық ортада болатын құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылау және талдау;
  • қазіргі қоғамның географиялық дүниетанымын кеңейту және демонстрациялық эксперимент пен практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеу үшін студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, табиғи пәндерді пәндік-тілдік оқытудың CLIL технологияларын пайдалану;
  • география ғылымын түсініп, игеру үшін әдіснамалық және теориялық маңызға ие іргелі ғылыми ұғымдарды танып, түсіну және қоршаған ортаның ғаламдық және жергілікті мәселелерін шешу үшін басқа ғылым салаларынан алған білімін кіріктіре отырып, өзінің көзқарасын дәлелдеу;
  • әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен алдыңғы қатарлы географиялық тұжырыидарға негізделген теориялық білімді сыни тұрғыда іріктеу және географияны оқыту мен өзінің кәсіби өсуін жетілдіру үшін алған білімін пайдалану;
  • географиялық карталардың ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіну және картографиялық бейнелеу тәсілдерін ажырату және табиғат объектілерінің кеңістіктік-уақыттық моделін түсіну үшін геоақпараттық әдістер мен технологияларды қолдана отырып, әртүрлі кеңістіктік деректерді іс жүзінде қолдану;
  • оқу үдерісінде зерттеу жүргізуде физикалық-географиялық, экономикалық-географиялық әдістерді пайдалану және далалық, геоақпараттық, статистикалық әдістерді практикалық тапсырмаларды орындау үшін қолдану;
  • мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттерді меңгеру, оқуды одан әрі өзбетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын қолдану және педагогикалық, сондай-ақ қоғамдық қызметте өзара кәсіби қарым-қатынастарын құру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану
  • инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсінуі, оқыту үдерісіндегі білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқыту тұрғысынан олардың психологиялық жағдайына этикалық қолдау көрсету;
  • географиялық, экологиялық процестер мен құбылыстардың салдарын болжау үшін географиядан алған білімді жинақтап, қорытындылау, географиялық нысандарға, процестер мен құбылыстарға зерттеу, тәжірибе және болжам жасау үшін түрлі географиялық процестердің үлгісін жасау.
  • географияны оқытуда қолдану үшін ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазылымды білу, академиялық адалдық ұстанымдары мен мәдениетітің маңызын түсіну;
  • географиялық білім беру саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, географияны оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің жағдайларын құру;
Top