Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02105 Драма театрының режиссурасы в «Тұран» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қойылым жұмысының заманауи әдістерін меңгерген, театр өнерін терең түсінетін, сахналық материалды көркем түсіндіруге қабілетті, сондай-ақ театр саласындағы зерттеу және педагогикалық қызметке дайын драма театрының кәсіби режиссерлерін даярлау. Бағдарлама қазіргі заманғы мәдени және білім беру тенденциялары аясында театр процесін ұйымдастыру және оқыту үшін қажетті шығармашылық дағдыларды, басқару құзыреттерін, зерттеу дағдылары мен педагогикалық тәсілдерді дамытуға бағытталған.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M028 Режиссура
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер

Пәндер

  • Өнертану ғылымдарындағы ғылыми зерттеулердің ерекшеліктері

    Бұл пән өнертану саласындағы әдіснамалық негіздер мен зерттеу тәсілдерін меңгеруге бағытталған. Оқу барысында өнерді талдаудың теориялық үлгілері, көркем шығармаларды интерпретациялау әдістері, пәнаралық синтез қағидаттары, дереккөзтану және ғылыми дәлелдеме мәселелері қарастырылады. Заманауи тұжырымдамаларды сыни тұрғыда түсіндіруге, сондай-ақ атрибуция мәселелері мен өнердің әлеуметтік-мәдени контекстпен байланысына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Магистрлік ғылыми-қолданбалы зерттеулерде жасанды интеллектіні қолдану

    Бұл пән магистранттардың ғылыми-қолданбалы, көркемдік, педагогикалық және техникалық қызметте жасанды интеллект (ЖИ) әдістерін қолдану бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Ерекше назар ЖИ-ді шығармашылық жобалауда, сахналық және экрандық шешімдерді визуализациялауда, драматургияны, көрермен қабылдауын талдауда, цифрлық білім беру форматтарын және ғылыми коммуникацияларды әзірлеуде қолдануға аударылады. Магистранттар ғылым, білім беру, театр және кино тәжірибесіндегі кейстерді, сондай-ақ өнер мен медиа саласындағы цифрлық трансформация мысалдарын талдайды. Аудиовизуалды туындыларды дайындау, өндіру және постөңдеу кезеңдерінде қолданылатын ЖИ құралдарын меңгереді. ЖИ-ді кәсіби қызметте қолданудың құқықтық және этикалық аспектілері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымның философиясы және тарихы

    Бұл курс олардың тарихи динамикасында қабылданған ғылыми білімдерді өндіруге арналған арнайы іс-әрекеттердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын қарастырады. Курстың мақсаты - негізгі мәселелердің, философияның тақырыптары мен ғылым тарихының ерекшеліктерін және өзара байланысын анықтау. Ғылыми мақалаларды, тезистерді, конференцияларда сөйлеген сөздерді, талқылауларды, сондай-ақ тәуелсіз зерттеу жұмыстарын жүргізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Актерлік шеберлік техникалары

    Пән актерді сахналық қызметке дайындаудың теориялық негіздері мен практикалық әдістерін зерттеуге бағытталған. Курста негізгі актерлік жүйелер мен әдістемелер, психофизикалық тренинг қағидаттары, дене, дауыс және эмоцияны көркем жеткізу машығы, сондай-ақ сахналық бейне жасаудың тәсілдері қарастырылады. Ерекше назар табиғилықты дамытуға, импровизациялық ойлауға, серіктеспен және көрерменмен әрекеттесуге, сондай-ақ әртүрлі театрлық дәстүрлердегі актерлік шеберлік әдістерін меңгеруге аударылады. Пән магистранттарға театр өнері саласында шығармашылық тұрғыдан өзін-өзі іске асыру мен табысты жұмыс істеуге қажетті кәсіби құзыреттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Заманауи театртанудың ғылыми әдістемесі

    Пән қазіргі ғылыми тәсілдер контекстінде театр өнерін талдаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін зерделеуге бағытталған. Курстың аясында театртану талдауының негізгі зерттеу парадигмалары, әдістері мен қағидаттары қарастырылады. Театрлық үдерістерді сыни тұрғыдан пайымдау, сахналық шығарманы интерпретациялау және театртану саласындағы ғылыми рефлексия дағдыларын дамытуға ерекше назар аударылады. Пән магистранттарға театр өнері саласында дербес ғылыми зерттеулер жүргізу үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи театрдың аудиториямен өзара әрекеттесуінің ғылыми әдістері

    Театр мен көрермен арасындағы коммуникация механизмдерін зерттеудің теориялық және эмпирикалық тәсілдерін қарастыратын пән. Курста аудиторияны тарту мен оны сақтап қалудың заманауи стратегиялары, театр өнерін қабылдаудың психологиялық-педагогикалық аспектілері, көрермен тәжірибесін әлеуметтік-мәдени тұрғыда талдау әдістері, сондай-ақ интерактивті және иммерсивті театр технологиялары қарастырылады. Цифрлық технологиялар мен жаңа медиа әсерінен көрермендік тәжірибеде болып жатқан өзгерістерді зерттеуге ерекше назар аударылады. Пән магистранттарға қазіргі мәдени ортада театр мен көрермен арасындағы тиімді өзара әрекет стратегияларын әзірлеу және іске асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқыту мақсаты – басқару іс-әрекетінің мазмұны, құрылымы мен заңдылықтары туралы магистранттардың тұтас және жүйелі көзқарасын қалыптастыру. Пәнді меңгеру барысында менеджердің тиімділігін қамтамасыздандыратын психологиялық факторлар, іс-әрекет барысындағы мотивация психологиясы, ұжымдағы психологиялық климат ерекшеліктері, көшбасшылықтың психологиялық астарлары туралы магистранттардың білімдері қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Оқу пәні шетел тілінде кәсіби бағытталған коммуникация дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Курс барысында магистранттар арнайы терминологияны меңгереді, кәсіби мәтіндерді зерттейді, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады, сондай-ақ кәсіби контексте ақпаратты қабылдау және талдау қабілеттерін жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Театр өнері саласында продюсерлеу

    Пән театр жобаларын ұйымдастыру, қаржыландыру және басқарудың теориялық негіздері мен практикалық механизмдерін зерттеуге бағытталған. Курста спектакль концепциясын әзірлеу, стратегиялық жоспарлау, ресурстар тарту, маркетинг және театр өнімін ілгерілету сияқты продюсерлік қызметтің негізгі аспектілері қарастырылады. Пән магистранттарға қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайларда театр жобаларын табысты басқару үшін қажетті кәсіби құзыреттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Режиссердың актермен жұмысы

    Қоюшы режиссер мен актердің бірлескен жұмысы тәжірибесі. Режиссура қағидаттары мен құралдары. Актерлік бейнені сахнада жасау үдерісінде режиссер мен орындаушының өзара әрекеттесуінің қағидаттары мен әдістерін зерделеуге бағытталған пән. Курста режиссердің актерлік ансамбльмен жұмыс істеуіндегі психологиялық және техникалық аспектілері, репетициялық үдерістің әдістері, актердің шығармашылық әлеуетін ашу жолдары, сахналық бейненің көркемдігі мен шынайылығына қол жеткізу тәсілдері қарастырылады. Әр түрлі режиссерлік мектептерді талдауға, актерге даралық тұрғыда келуге, оның эмоциялық және пластикалық көркемдігін дамытуға ерекше назар аударылады. Бұл пән магистранттарға актерлік ойынмен кәсіби басқару және спектакльдің көркемдік тұжырымдамасын жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби құзыреттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Режиссердің шеберлігі

    Пән режиссерлық шеберлік негіздерін, оның ішінде қою, актерлермен жұмыс және визуалды стильді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Театр режиссурасы

    Пән заманауи театр контекстінде режиссура өнерінің теориялық және практикалық негіздерін зерделеуге бағытталған. Курстың аясында режиссураның негізгі әдіснамалары мен тұжырымдамалары, драматургиялық материалмен, сахналық кеңістікпен, актермен және көрерменмен жұмыс істеу қағидаттары қарастырылады. Ерекше назар көркемдік ойды талдауға, репетициялық үдерісті ұйымдастыруға, жеке режиссерлік қолтаңбаны іздеуге, сондай-ақ сахналық өнердің басқа компоненттерімен өзара әрекеттесуге аударылады. Пән магистранттарға театр режиссурасы саласындағы шығармашылық және зерттеу жобаларын жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби құзыреттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Драматургия теориясы

    Пән драматургиялық шығарманы құрудың негізгі қағидаттары мен заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Курста драматургияның негізгі категориялары мен құрылымдары, драмалық мәтіндердің жанрлық-стильдік ерекшеліктері, драматургиялық материалды талдау әдістері, сондай-ақ тарихи-мәдени контекстегі драматургиялық формалардың эволюциясы қарастырылады. Ерекше назар драматургия мен театрлық тәжірибенің өзара байланысына, драматургиялық қақтығыс, кейіпкерлер жүйесі және пьесаның диалогтік құрылымы мәселелеріне аударылады. Пән магистранттарға драмалық шығармаларды талдау және интерпретациялау, сондай-ақ қазіргі драматургия өнеріндегі үрдістерді сыни тұрғыдан пайымдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Театр педагогикасы

    Курстың мақсаты: Заманауи әдіснамалық тәсілдерге, психологиялық-педагогикалық негіздерге және әртүрлі жас топтарымен жұмыс істеу ерекшеліктеріне сүйене отырып, студенттердің театр өнері саласындағы кәсіби педагогикалық қызметке қажетті теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сахна техникасы мен технологиясы

    Пән көркем ойды жүзеге асыру мен сахналық кеңістікті құруды қамтамасыз ететін техникалық құралдар мен технологиялық үдерістерді зерттеуге бағытталған. Курста сахналық жабдықтардың, сахна механикасының, жарық, дыбыс және проекциялық технологиялардың жұмыс істеу қағидаттары, сондай-ақ театр өндірісіндегі заманауи цифрлық шешімдер қарастырылады. Ерекше назар қауіпсіздік мәселелеріне, сахналық өзгерістерді ұйымдастыруға және техникалық қызметтер мен шығармашылық топтардың өзара әрекеттесуіне аударылады. Пән магистранттарға театрлық практикада техникалық ресурстарды тиімді пайдалануға қажетті кәсіби құзыреттерді қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Режиссура және оны оқытудың әдістемесі

    Бұл пәнде магистранттар режиссураны профильдік пән ретінде оқытудың әдістемесін зерттейді. Пән режиссерлік өнердің теориялық және практикалық негіздерін оны оқытудың әдістемелерімен бірге зерделеуге бағытталған. Курста режиссерлік қызметтің негізгі қағидаттары, қойылымдық үдерістің кезеңдері, актермен, сахналық кеңістікпен және көркемдік оймен жұмыс істеу, сондай-ақ режиссураны оқытудың педагогикалық стратегиялары мен технологиялары қарастырылады. Ерекше назар әртүрлі режиссерлік мектептерді талдауға, студенттердің шығармашылық ойлауын дамыту әдістеріне, оқу үдерісін ұйымдастыруға және кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи театр өнерінің проблемалары мен даму перспективалары

    Бұл пән қазіргі мәдени кеңістікте театр өнерінің дамуын айқындайтын өзекті үрдістерді, тұжырымдамаларды және сын-қатерлерді зерттеуге бағытталған. Курста көркемдік және технологиялық трансформациялар, әлеуметтік және саяси үдерістердің театрға ықпалы, көрерменмен өзара іс-қимыл мәселелері, сондай-ақ жаңа медианың және цифрлық технологиялардың сахналық өнерге интеграциялану мүмкіндіктері қарастырылады. Ерекше назар театрдың инновациялық формаларын, пәнаралық тәсілдерді талдауға және театрдың жаһандық контексте өмір сүруінің жаңа үлгілерін іздеуге аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Театр өнерінің заманауи мәселелері

    Пән магистранттардың қазіргі театртану саласындағы зерттеу және талдау құзыреттерін дамытуға бағытталған. Курс аясында театр өнерін - ұғымдар, категориялар және ғылыми сипаттамалар жүйесі ретінде талдауға арналған теориялық және әдіснамалық тәсілдер қарастырылады. Ерекше назар театр мектептері, әдістері мен тәсілдерін салыстырмалы түрде талдауға, сондай-ақ зерттеу құралдарын қалыптастыруға аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәнді оқыту мақсаты – магистранттарда кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыру, заманауи педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгеру. Пәнді игеру шеңберінде магистранттар жоғары мектептегі білім үрдісінің мазмұны мен құрылымын, студент тұлғасын дамыту және олардың ЖОО кәсіби дайындығы мәселелерін озық дамыту жолдарының теориялық және практикалық мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • мышление. Магистрант - мамандық саласындағы ғылымның шығу тегін (генезисін), эволюциясын және әдіснамалық негіздерін талдау дағдыларын көрсетеді, заманауи педагогикалық тәсілдер мен оқыту технологияларын интерпретациялап, қолдана алады. Сонымен қатар, сыни және жүйелі ойлауды пайдалана алады, академиялық және кәсіби қауымдастықтармен өзара іс-қимыл негізінде білім беру бағдарламаларын жобалау қағидаттарын мен оқыту сапасын бағалау қабілетіне ие.
  • Заманауи ғылыми тұжырымдамаларға сүйене отырып, өнердің заңдылықтарын анықтап, талдай алады және оларды кәсіби әрі пәнаралық міндеттерді шешу үшін жүйелей алады. Өзінің кәсіби қызметінде өнер мен білім беру салаларының шектес бағыттарындағы тәсілдерді біріктіру дағысына ие.
  • Спектакльді дайындау және қою кезеңдерінде шығармашылық топтың жұмысын ұйымдастыру және үйлестіру дағдыларына ие. Театр және педагогикалық үдеріс қатысушыларымен (педагогтармен, продюсерлермен, орындаушылармен) эффективті өзара іс-қимыл жасай алады.
  • Ана тілінде және шет тілінде кәсіби бағытталған коммуникация дағдыларын меңгерген. Кәсіби қызметтегі стандартты емес жағдайларда өзін-өзі талдау, әлеуметтік бейімделу және шешім қабылдау қабілеттеріне ие.
  • Театр өнері саласында ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін көрсетеді. Ғылыми идеяларды талдау және жинақтау, ғылыми жарияланымдарды дайындау және ғылыми-зерттеу жобаларына қатысу дағдыларына ие.
  • Ғылыми рефлексия әдістерін қолдана отырып, театрлық үдерістерді талдау және сахналық шығармаларды интерпретациялау дағдыларын меңгерген. Ғылым мен технологияның, соның ішінде жасанды интеллекттің жетістіктерін ескере отырып, театр мен көрермен арасындағы өзара іс-қимыл стратегияларын әзірлеп, жүзеге асыра алады.
  • Әртүрлі дереккөздерден алынған ақпаратты талдай отырып, дербес зерттеу және жобалық қызмет жүргізе алады. Зерттеу нәтижелерін ғылыми және кәсіби ортада ғылыми және этикалық стандарттарды сақтай отырып ұсыну дағдыларына ие.
  • Мәдениет пен өнер ұйымдарындағы басқарушылық қызметтің психологиялық ерекшеліктерін бағалау қабілетін көрсетеді. Білім алушылардың жеке және кәсіби дамуының шарттарын және шешім қабылдау механизмдерін талдай алады.
  • Қазіргі әдіснамалық және психологиялық-педагогикалық тәсілдерді ескере отырып, театр өнеріне арналған ғылыми және оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу дағдыларына ие. Кәсіби жарияланымдарды дайындау барысында академиялық редакциялау қағидаттарын қолданады.
  • Театр режиссурасы саласындағы шығармашылық және зерттеу жобаларын жүзеге асыру дағдыларына ие. Театрлық және аудиовизуалды жобаларды жасайтын ұйымдардың қызметін басқара алады.
  • Заманауи үрдістерді ескере отырып, драмалық шығармаларды талдау және интерпретациялау дағдыларына ие. Өнертану және педагогика салаларында дербес ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыра алады.
  • Актёрдің шығармашылық әлеуетін ашу және сахналық бейненің көркемдік мәнерлілігін қалыптастыру әдістерін қолдана алады. Педагогикалық және қойылымдық қызмет аясында сахнадағы серіктестерімен және көрерменмен өзара әрекеттестікті ұйымдастыру дағдыларына ие.
Top