Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01508 Физика в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Пәндер

  • Физикадағы математиканың арнайы әдістері

    Пәнді оқи отырып, магистранттар физикадағы есептерді шешуде қолданылатын әдістердің теориялық негіздерін біледі: дербес дифференциалдық теңдеулер, тензорлық талдаудың негіздері, арнайы функциялар, күрделі айнымалы функциялар теориясының қолданулары, топ теориясының негіздері және осы әдістерді шешімдерді модельдеу және алынған нәтижелерді талдау кезінде қолдана алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика және астрономия курсындағы жоғары математика

    Пәнді оқытудың мақсаты жоғары математиканың әдістері мен әдістерінің көмегімен материяны ұйымдастырудың барлық деңгейлеріндегі жүйелердегі физикалық процестер мен құбылыстарды зерттеудегі кәсіби және математикалық құзыреттіліктерді жетілдіру болып табылады; магистранттар физика және астрономия бойынша есептерді шешумен байланысты есептерді бағалай алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылым мамандық және әлеуметтік институт ретінде, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық зерттеулер мен өлшемдердің әдістемесі

    Пән магистранттардың метакомпетенциясын қалыптастыруға бағытталған және екі модульді қамтиды. Бірінші модуль магистранттарға зерттеуді жобалаудың әдіснамалық негіздерін, оның құрылымы мен логикасындағы теорияның рөлін түсінуді, сондай-ақ диссертацияның зерттеу дизайнын сыни талдау және бағалау дағдыларын, белгілі бір зерттеу мәселесіне сәйкес дизайн түрін дұрыс таңдау, жобалау және негіздеу қабілетін дамытуды қамтамасыз етеді. Екінші модульде математикалық статистика әдістері мен компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып, деректерді жинауды, өңдеуді ұйымдастырудың заманауи технологиялары, оларды түсіндіру зерттеледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Кәсіби қызмет саласында арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсіну дағдыларын дамытуға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән адамдарды басқарудағы негізгі психологиялық білім мен практикалық дағдыларды игеруге, қазіргі тенденцияларды ескере отырып, кәсіби басқару құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған: эмоционалды интеллекті дамыту, тұрақты көшбасшылық, командалық өзара әрекеттесу және коммуникация, бейімделу менеджменті. Бағдарлама сыни және басқарушылық ойлауды, өзіндік талдау және рефлексия дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл әсіресе инновациялық технологияларды енгізу, цифрлық трансформация, ЖИ қолдану, инклюзивті білім беру және еңбек нарығының тұрақты дамуы жағдайында маңызды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән жоғары мектеп педагогикасы бойынша әдіснамалық және практикалық білімдерін дамытуға, магистранттардың оқу-әдістемелік, ғылыми-зерттеу және жобалық қызмет құзыреттерін дамытуға бағытталған. Студентке бағытталған оқыту үрдісінде сандық және ЖИ-технологияларына, критериалды бағалауға, академиялық коммуникацияға, сондай-ақ әлеуметтік құндылықтарды ілгерілетуге және университет жағдайында білім беру процесін ұйымдастыруға ерекше көңіл бөлінеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қатты дене физикасы

    Пәнді оқығаннан кейін магистранттар кристаллография мен кристаллофизиканың негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын білетін болады; қатты денелердің құрамы мен құрылымын, олардың жылу және магниттік қасиеттерін анықтауды үйренеді; кристалдық тордағы электрондардың күйін сипаттау әдістерін, тордың тербелістерін, жартылай өткізгіштер мен магнетиктердің физикалық қасиеттерін білетін болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым мен білім берудегі компьютерлік әдістер мен технологиялар

    Пәнді оқып, магистранттар: ғылым мен білім берудегі ақпараттық процестердің ерекшеліктері мен заңдылықтарын білуі; электронды және кітапханалық іздеу жүйелерін пайдалана білуі, статистикалық талдау және ақпаратты өңдеу; электронды оқу құралдарын, презентациялық материалдарды әзірлеу негіздерін, дистанциялық технологияларды, бейне– және аудио– материалдарды жоспарлау және әзірлеу; өз қызметінде парасаттылық және академиялық адалдық принциптерін пайдалана білуі тиіс

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЖОО-да физикалық эксперименттерді жүргізу әдістемелері

    Пәнді оқып, магистранттар Жоғары мектептегі эксперименттің рөлін, орнын, түрлерін меңгереді; оқу, демонстрациялық және компьютерлік экспериментті жоспарлауды, ұйымдастыруды және өткізуді үйренеді; зертханалық практикум құрастыруды және өткізуді; оқу экспериментінің кезеңдерін бағалауды үйренеді; ЖОО студенттерінің ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру ерекшеліктерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Есептеу әдістері және физикалық процестерді компьютерлік моделдеу

    Пәнді оқып, магистранттар математикалық және сандық модельдеудің негізгі әдістерін, физика-математикалық модельдердің жіктелуін, зерттеулердегі компьютерлік эксперименттің орнын, компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу негіздерін білуі; механикалық, гидродинамикалық, электромагниттік және жылу процестерінің модельдерін құру және есептеу үшін сандық әдістер мен компьютерлік бағдарламаларды қолдана білуі тиіс

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Классикалық және кванттық физиканың заманауи көрінісі

    Пәнді оқып, магистранттар классикалық және кванттық объектілердің сипаттамаларын анықтау үшін классикалық және кванттық физика заңдары мен теңдеулерін біледі және қолданады; қазіргі заманғы құрылғылар жұмысының негізінде жатқан процестерді түсіндіре алады, сондай-ақ классикалық және кванттық жүйелердің мінез-құлқын түсіндіре алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Теориялық физика және астрофизика курсының таңдаулы тараулары

    Пәнді оқу аяқталғаннан кейін магистранттар іргелі физика мен астрофизиканың қазіргі жетістіктерін біледі және түсінеді, олардың қазіргі ғылымдағы рөлін түсінеді; жүйелер мен процестердің сипаттамаларын табу үшін теориялық физиканың теңдеулері мен заңдарын қолдана алады, алынған нәтижелердің сенімділігін бағалай алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи физиканың өзекті мәселелері

    Пәнді оқып, магистранттар қазіргі физика пәні мен құрылымын, оның дамуының аса өзекті бағыттарын, Жер физикасы, жақын ғарышты және Күн-Жер байланыстары, Астрофизика, жоғары энергия және элементар бөлшектер физикасы, қазіргі заманғы материалтану мәселелерін; ғылыми халықаралық орталықтардың жұмысын, қазіргі заманғы аспаптарды, озық технологиялар мен эксперименттер нәтижелерін зерттеу және өңдеу әдістерін; жасанды интеллект, байланыс құралдарын, аса жоғары сыйымдылықты жадты құру мәселелерін

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика курсында пәнаралық байланысты жүзеге асыру әдістемесі

    Пәнді оқи отырып, магистранттар физика мен география, экология, биология, химия, информатика және атрономия арасындағы пәнаралық байланысты жүзеге асыру арқылы оқу, оқу-зерттеу және тәрбиелік міндеттерді шешуде пәнаралық тәсілді қолдана отырып, физикадан әртүрлі сабақтар түрлерін ұйымдастырып, жүргізе алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғарышқа ұшу механикасы

    Пәнді оқығаннан кейін магистранттар таңдалған анықтамалық жүйелерге қатысты аспан денелерінің қозғалысын сипаттайтын заңдар мен теңдеулерді біледі және түсінеді; жұлдыздардың, планеталардың, күн жүйесінің шағын денелерінің, планетааралық автоматты станциялардың және ғарыш аппараттарының ұшу параметрлерін анықтауға және олардың орбиталарының ерекшеліктерін талдауға есептер шығара алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептер мен университеттердегі STEM білім беру технологиялары

    Пәнді оқып, магистранттар STEM-білім беруді енгізу мәселелерінде мемлекеттік саясаттың негізгі нормативтік құжаттарын білуі және STEM-білім беруді енгізуді регламенттейтін құжаттарды талдай отырып, жобалау және ғылыми-әдістемелік жұмыстың нысандары мен әдістерін, білім беру ұйымдарында денсаулық сақтау технологиясының негіздерін білуі тиіс.; интегративті тәсіл негізінде пәнаралық мазмұны бар мектеп оқушыларына арналған оқу тапсырмаларын әзірлей білу, көрнекі құралдарды, демонстрациялық және оқу-әдістемелік материалдарды дайындау тәсілдерін пайдалану, қазіргі заманғы жабдықтарды, білім беру бағдарламалы қамтамасыз етуді және электрондық білім беру ресурстарын пайдалану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептер мен жоғары оқу орындарында физика пәнінен олимпиадаларды ұйымдастыру және өткізу

    Пәнді оқу барысында магистранттарда олимпиадалар түрлері (күндізгі, сырттай, қашықтықтан), физика пәні бойынша мектепте және ЖОО-да әртүрлі деңгейдегі олимпиадаларды дайындау, ұйымдастыру және өткізу туралы түсінік қалыптасады; білім алушылар оқушы мен студенттерді олимпиадаларға қатысуға дайындау әдістемесімен танысады; олимпиадаларды дайындау және өткізу үшін есептерді таңдауды үйренеді; теориялық және практикалық тур есептерін бағалау критерийлерін меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физика және астрономия бойынша білім алушылардың жобалық қызметі

    Пәнді оқып, магистранттар педагогикалық жобалаудың теориялық негіздерін және жаңа оқу мазмұнын жобалауды; бақылау-өлшеу материалдарына қойылатын талаптарды; білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жобалардың тақырыбын таңдауды, әр кезеңнің міндеттерін анықтауды және уақытын жоспарлауды; әр білім алушы мен топпен өзара іс-қимыл жасауды; білім алушылардың жобалық және Эксперименталды-зерттеу іс-әрекетін ұйымдастырумен байланысты тәуекелдерді бағалауды білуі тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика пәні бойынша қолданбалы есептерді шешу әдістемесі

    Пәнді оқып, магистранттар пркладтық физикалық есептерді графикалық, геометриялық және аналитикалық әдістердің көмегімен шешу; алгебралық аппаратты, корреляциялық талдауды және ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика аппаратын қолдану; механикалық, жылу, электромагнитті және кванттық процестердің параметрлерін есептеуді орындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Робототехника бойынша практикум

    Пәнді оқып, магистранттар робототехникадағы заманауи технологияларды, робототехниканың теориялық және физикалық негіздерін, модельдеудегі ақпараттық процестерді, құрастыру және Алгоритмдеу негіздерін, білім беру ұйымдарында робототехниканы оқытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін, әлемде және Қазақстанда робототехниканы дамытудың перспективаларын, роботтарды құрастыру және бағдарламалау негіздерін білетін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орындарында физика мен астрономияны оқытудың инновациялық әдістері

    Пәнді оқып, магистранттар жоғары білім беру саласындағы мемлекеттік саясатты; кәсіби қызметтің психолоогиялық-педагогикалық негіздерін; ЖОО-да физика мен астрономияны оқытудың мазмұны мен әдістемесінің өзекті мәселелерін және оқытудың модульдік технологиясын; тиімді педагогикалық әлемдік және отандық практикалармен, оқытудың интерактивті құралдарымен танысады; білім алушыларға жеке көзқарасты қолдана білу; білім беру құралдарын таңдауды және студенттердің жетістіктерін бағалау өлшемдерін дәлелдейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • қазіргі физиканың негізгі тұжырымдамалары мен мәселелерін, оның мәдениетті дамытудағы рөлін, арнайы саланың теориялық тұжырымдамаларымен интеграциядағы жоғары мектеп дидактикасының классикалық ережелерін, STEM, мектеп пен университеттегі инновациялық және қашықтықтан білім беру технологияларын, оның ішінде жасанды интеллектті қолдануды білу және түсіну
  • математикалық және физикалық ұғымдарды жүйелі түсінуге, ғылым мен техниканың тиісті салаларында қолданбалы және теориялық есептерді шешу үшін осы білімді тиімді пайдалану және физикалық процестер контекстінде теориялық есептеулер мен модельдеу нәтижелерін дұрыс түсіндіру;
  • педагогикалық әдепті, педагогикалық әдеп қағидаларын және білім алушының жеке басын құрметтейді, кемсітушілік пен экстремизмнің кез келген түріне төзбеушілікті көрсетеді; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар оқушылар үшін қолайлы білім беру ортасын ұйымдастыруға жәрдемдеседі
  • физиканың әртүрлі бөлімдері бойынша мектептің факультативтік және жоғары оқу орындарының авторлық курстарын әзірлеу әдістерін; ғылыми-әдістемелік материалдар мен оқу-әдістемелік кешендерді, ақпараттық-коммуникациялық және қашықтықтан білім беру технологияларын және білім беру мен ғылым саласындағы әлемдік үрдістерді әзірлеу әдіснамасын меңгеру, оқыту нәтижелерін бағалаудың тиімді мониторингі
  • физикада ғылыми зерттеулерді іске асыру үшін технологияларды және физиканы оқыту әдістемесін меңгерген, эксперименттер жүргізу және нәтижелер алу үшін бағдарламалық өнімдерді пайдаланады; Ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін, ғылыми және педагогикалық жетістіктерді өңдеуге, бағалауға және сыни талдауға, зерттеу және практикалық міндеттерді шешу кезінде, оның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеяларды жинақтауға қабілеті
  • пәндік және психологиялық-педагогикалық міндеттерді қою және тиімді шешуді, зерттеу нәтижелерін өз бетінше және команда мүшесі ретінде өңдеуді, байқаудан өткізуді және енгізуді, озық тәжірибені тарату және алынған нәтижелерді коммерцияландыру мақсатында жұмыс берушілермен, кәсіби бірлестіктермен және ғылыми ұйымдармен оқу-тәрбие процесінде ынтымақтастықты орнатуды біледі, сабақты өз бетінше зерттеу
  • ғылыми және ғылыми-техникалық ақпаратты, кәсіби қызметтегі озық отандық және шетелдік тәжірибені іздеу, өңдеу, сыни талдау және қорыту, академиялық адалдық, жауапкершілік және парасаттылық қағидаттарын сақтай отырып, зерттеулер нәтижелерін таныстыру әдістерін меңгерген
  • білім алушылардың оң өзін-өзі бағалауын, тілдерді үйрену уәждемесін, азаматтық бірегейлікті, төзімділікті, халықаралық ынтымақтастық дағдыларын дамытады; көшбасшылық қасиеттерге, өзінің ғылыми және педагогикалық қызметін рефлексиялау мен өзін-өзі бағалауды жүзеге асыру қабілетіне және өмір бойы оқуға дайындығына ие
Top