6B10118 Медициналық-профилактикалық іс в Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету саласында дербес қызметті жүзеге асыра алатын кәсіби, ғылыми-зерттеу, басқару және коммуникативтік дағдылары бар білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 300
-
Білім беру бағдарламаларының тобы BM089 Медициналық-профилактикалық іс
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Жалпы гигиена
Гигиеналық нормалар, қоршаған ортаның жай-күйін бағалау ережелері мен әдістері, қоршаған орта факторларының денсаулыққа әсері, цифрлық технологияларды пайдалана отырып, қоршаған ортаның жай-күйін, өмір сүру және еңбек жағдайларын гигиеналық бағалау және талдау дағдылары, аурулардың алдын алу, салауатты өмір салтын насихаттау жөніндегі іс-шараларды әзірлеу және іске асыру туралы білімді қалыптастыру; гигиена және денсаулық мәселелері бойынша инклюзия қағидаттарын сақтай отырып, халық арасында ақпараттық-ағарту жұмысы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылык сауаттылық және кәсіпкерлік дағдылары
Қаржылық сауаттылық, кәсіпкерлік негіздері саласында іргелі білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, экономика жағдайында жеке бизнес-ресурстарды тиімді басқару қабілетін дамытуға ықпал ету. Қаржылық сауаттылықтың түсінігі мен маңызы. Несиелеу және қарызды басқару. Кәсіпкерлік қасиеттер мен мотивация және бизнесті жоспарлау негіздері. Тәуекелдер және оларды азайту жолдары. Бизнестегі этикалық стандарттар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және кәсіпкерлік дағдылар негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің теориялық және әдістемелік негіздері. Саяси билік және сыбайлас жемқорлық. Непотизм. Қазіргі мемлекеттердегі сыбайлас жемқорлықтың трансформациясы. Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат және ондағы әлеуметтік саланың рөлі. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін заңды жауапкершілік. Әртүрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Морфофизиология
Интеграцияланған пән: Адам ағзасының морфофункционалды ерекшеліктерін, оның топикалық негізін түсінуге бағытталған іргелі білімді қалыптастыру. Ағзалар мен жүйелердің қалыпты жағдайдағы анатомиясы, физиологиясы және гистологиясы: тірек-қимыл, тері, жүйке, сезім ағзалары, жүрек-тамыр, тыныс алу, асқорыту, эндокриндік, қантүзуші, иммундық, қан жүйесі, несеп шығару, жыныстық. Морфофизиологиядағы ғылыми зерттеулер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Құқық және экономика негіздері
Қазақстан Республикасының конституциялық, әкімшілік, азаматтық және отбасылық, қаржылық және еңбек, экологиялық және жер және қылмыстық құқықтарының негіздері бойынша білімді қалыптастыру. Нарық және бәсекелестік. Ақша және инфляция. Ақша-несие жүйесі. Қаржы жүйесі және фискалдық саясат. Қазақстан Республикасында ұлттық экономиканың даму ерекшеліктері. Бизнес-идея мен Стартапты таңдау, кәсіпкерлік қызмет жүйесіндегі бизнес-жоспарлау, бизнес-жоспардың мазмұны, оларды әзірлеу дағдылары. Құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі идеялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқықтық, қаржылық- экономикалық, экологиялық және ғылыми білімдер
Қаржылық-экономикалық, құқықтық, экологиялық және ғылыми білімдердің; қазақстандық қоғамның тұрақты дамуына, өмір бойына өзін-өзі дамытуымен білім алуы үшін қоғамдық, іскерлік, мәдени, қаржылық, құқықтық және этикалық нормаларын қолданудың жалпы құзіреттіліктері, қазіргі әлемдегі құзіреттіліктері мен сыни тұрғыда ойлауының; нақтылы ғылымды зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін қолданудың дағдлары негізінде өзіндік адамгершілік және азаматтық ұстанымдарының қалыптасуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері
Экологиялық, ғылыми білім және орнықты даму негізінде дағдыларды қалыптастыру: экологиялық проблемаларды талдау, қоршаған орта саласындағы проблемаларды қарау кезінде талдау және сыни ойлау дағдыларын дамыту, экологиялық проблемаларды анықтау және зерттеу, себеп-салдарлық байланыстарды іздеу және тиісті шешімдерді ұсыну; экологиялық зерттеулерді жүргізу және түсіндіру: деректерді жинау, ақпаратты талдау және табиғи жүйелерді зерттеу үшін экологиялық әдістерді қолдану; қоршаған ортаның ластануына және оның адам ағзасына әсеріне байланысты мәселелерді талдау және шешу үшін экологиялық білімді қолдану. Ғылыми білімнің әдіснамалық негіздерін меңгеру. Ғылыми зерттеу әдістерін теория мен практикада қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандыққа кіріспе
Санитариялық-эпидемиологиялық қызмет құрылымын және санитариялық-эпидемиологиялық бақылау маманының кәсіби функцияларын, гигиенист-дәрігердің, эпидемиологтың кәсіби қызметінің моральдық-адамгершілік аспектілерін зерделеу дағдысын қалыптастыру, коммуникативтік мәдениетті, кәсіби құзыреттерді дамыту, сондай-ақ сондай-ақ нормативтік-құқықтық актілерді пайдалану дағдысын және санитариялық-эпидемиологиялық сала қызметкерлерінің қызметінде инклюзия негіздерін қалыптастыру, санитариялық-эпидемиологиялық қызмет маманының үздіксіз жеке және кәсіби өсуін қалыптастыра отырып, өмір бойы өзін-өзі бағалау және оқыту дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жобалық қызмет және биостатистика
Медицинадағы жобалық менеджменттің әдістері мен құралдары, жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру және басқару дағдылары туралы білімді қалыптастыру; әдебиеттерді жүйелі шолу және ғылыми деректерді синтездеу; жобалық топтар шеңберінде қарым-қатынас жасау және ынтымақтастық жасау; денсаулық сақтаудағы жобалардың тәуекелдері мен тиімділігін талдау және болжау, медицинадағы ғылыми зерттеулерді сыни тұрғыдан талдау; медициналық-биологиялық, санитарлық-гигиеналық және эпидемологиялық зерттеулерде сипаттамалық Статистика әдістерін және гипотезаларды тексеру теориясын қолданудың практикалық дағдылары, сондай-ақ үлгілерді анықтау және тәуекелдерді болжау үшін озық цифрлық технологиялар арқылы статистикалық деректерді өңдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Химия және зертханалық зерттеу әдістері
Сыртқы орта нысаналарын санитарлық-гигиеналық сараптау кезінде сапалы және сандық талдау негіздері, титрлеу техникасы туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Физика-химиялық үдерістерді және қоршаған ортаның адам ағзасына әсерін түсіну үшін қажетті химияның жалпы заңдылықтары. Органикалық заттардың химиялық құрамы, құрылымы, қасиеттері мен биологиялық белсенділігі арасындағы байланыс туралы түсінік. Санитарлық гигиенада қолданылатын әртүрлі концентрациядағы ерітінділерді дайындау. Нәтижелерді рәсімдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Клиникаға кіріспе
Мейірбике қызметкерлерінің жұмысын ұйымдастыру және әртүрлі манипуляцияларды орындау алгоритмдері. Әртүрлі бейінді пациенттерге күтім жасау қағидалары және емдеу-қорғау тәртібін ұйымдастыру. Мейірбикелік процедураларды орындау және зерттеудің аспаптық әдістеріне дайындық ережелерімен танысу. Қауіпсіз аурухана ортасы және санитарлық-эпидемияға қарсы режимді қамтамасыз ету. Науқастарды тасымалдауды ұйымдастыру. Емшара кабинетінде жұмыс істеу және медициналық құжаттаманы жүргізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фармакология негіздері
Дәрілік заттардың фармакодинамикасының және фармакокинетикасының жалпы заңдылықтары және фармакологиялық әсерлерден туындаған мүшелер мен жүйелер қызметінің өзгерістері. Перифериялық және орталық жүйке жүйесінің қызметіне әсер ететін дәрілік заттардың фармакодинамикасы, фармакокинетикасы, атқарушы жүйелер мен химиотерапевтік агенттердің қызметтері. Дәрілік заттардың классификациясы және номенклатурасы. Дәрілік заттардың жанама әсерлері, жанама әсерлердің алдын алу және түзету әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Денсаулық сақтаудағы жасанды интеллект және цифрландыру
Денсаулық сақтаудың цифрлық инфрақұрылымымен жұмыс істеу білімі мен дағдыларын қалыптастыру: медициналық ақпараттық жүйелер, цифрлық басқару құралдары, АИ қолдану арқылы деректерді талдау және түсіндіру, технологиялардың тиімділігін бағалау, персоналдың цифрлық сауаттылығын дамыту және медицинада цифрлық шешімдерді қолдану мәдениетін ілгерілету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Микробиология және паразитология
Интеграцияланған пән: Микроорганизмдердің морфофизиологиясы мен генетикасы, этиопатогенезі, иммунитеті, негізгі бактериялық, вирустық, саңырауқұлақтық және паразиттік аурулардың зертханалық диагностикасы, профилактикасы және этиотропты терапиясы. Паразитизм экологиялық құбылыс ретінде. Паразиттік аурулардың жіктелуі. Медициналық протистология. Медициналық гельминтология. Медициналық арахноэнтомология. Микробиология саласындағы зерттеулер
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қоршаған орта және халық денсаулығы
Қоршаған орта факторлары және олардың адам денсаулығына әсері туралы білімді қалыптастыру; қоршаған ортаның адам денсаулығына әсеріне байланысты Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті пайдалана отырып, экологиялық тәуекелдерді сәйкестендіру және бағалау, зерттеулер жүргізу, деректерді мониторингілеу және талдау дағдылары; қоршаған ортаны және халықтың денсаулығын қорғаудың заңнамалық және реттеуші құжаттарымен жұмыс істеу дағдылары; тиімді коммуникация және экология және денсаулық мәселелерінде билік органдарымен және жұртшылықпен жұмыс; білім интеграциясы, өзін-өзі дамыту және әлеуметтік-этикалық нормаларды сақтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамдық денсаулық сақтау және дәлелді медицина негіздері
Қоғамдық денсаулық сақтаудың қағидаттары, негізгі тұжырымдамалары, әдістері мен құралдары, аурулардың алдын алу бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру дағдылары туралы білімді қалыптастыру. Халықтың денсаулығы мен араласудың тиімділігін бағалау үшін қажетті цифрлық технологияларды пайдалана отырып, деректерді жинау, талдау және түсіндіру әдістерін үйрету. Дәлелді медицина саласындағы сыни ойлауды дамыту, дәлелді шешімдер қабылдау және дәлелді медицинаға негізделген аурулардың алдын алу және емдеу бағдарламалары мен ұсыныстарын әзірлеу үшін ғылыми деректер мен зерттеулерді бағалау мен түсіндіруге үйрету. Пәнаралық топтарда жұмыс істеу және инклюзия қағидаттарын сақтай отырып, әртүрлі популяциялармен тиімді қарым-қатынас жасау мүмкіндігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жедел медициналық көмек
Алғашқы медициналық көмек көрсетудің негізгі қағидалары. Шұғыл көмек көрсету кезіндегі пациенттің құқықтары. Антисептика және асептика. Жұмсақ тіндердің жарақаттарымен зардап шеккендерге алғашқы медициналық көмек. Қан жоғалтуға алғашқы көмек. Химиялық, термиялық, сәулелік күйіктер кезінде дәрігерге дейінгі Алғашқы көмек. Көгерген кезде алғашқы медициналық көмек. Реанимациялық іс-шаралар. Негізгі жүрек-өкпе реанимациясы (VLS). Кеңейтілген жүрек-өкпе реанимациясы (ACLS).
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Биохимия
Адам ағзасының биохимиялық құрамы, зат алмасу және оны реттеу туралы білімді қалыптастыру. Қоршаған ортаның қолайсыз факторларының ағзаның биофлюидтеріне әсері. Жасушаның маңызды компоненттерінің құрамы, құрылымы және биологиялық қызметтері. Ферменттер биохимиясы. Ағзаға тән ферменттер. Ағзадағы зат алмасу мен энергияның байланысы. Негізгі қоректік заттардың алмасу кезеңдері және оларды реттеу. Функционалды биохимия. Қоршаған ортаның зиянды факторларының метаболизм үдерісіне әсері. Дененің жағдайын анықтайтын биохимиялық маркерлер. Биохимиядағы зерттеулер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жалпы патология
Интеграцияланған пән: ең кең таралған ауруларды диагностикалау үшін типтік жалпы патологиялық үдерістердің даму заңдылықтары туралы іргелі білімді қалыптастыру; клиникалық-зертханалық деректерді патофизиологиялық талдау дағдылары, макро-және микропрепараттарды сипаттау, әртүрлі аурулардың алдын алу мен емдеудің патофизиологиялық негіздерін түсіну. Этиопатогенез, морфогенез, морфология, нәтиже.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Генетика және радиобиология
Интеграцияланған пән: Биологиялық белсенді заттар мен генетикалық аппараттың химиялық құрылымының негіздері. Тұқым қуалаушылық механизмдерінің молекулалық және жасушалық негіздері, адамның эмбриональды даму заңдылықтары, оның маңызды кезеңдері, даму ауытқуларын анықтаудың жаңа молекулалық-генетикалық және профилактикалық әдістері. Аурудың этиологиясындағы тұқым қуалайтын факторлардың маңызы, ағзаның фармакологиялық және басқа емдеу түрлеріне реакциясы. Макромолекулаларға, органоидтарға және жасушалардың бөлінуіне иондаушы сәулеленудің әсері. Ағзаның радиосезімталдығы. Медициналық генетика саласындағы зерттеулер
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Денсаулық сатаудағы ғылыми зерттеулердің биоэтикасы
Денсаулық сақтаудағы ғылыми зерттеулер: түрлері, мақсаттары, міндеттері. Халық денсаулығына ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктері. Ғылыми зерттеулер саласындағы қызметті реттейтін нормативтік-құқықтық актілер. Принциптері биомедициналық этика ережелері. Стандартты операциялық процедуралар. Этикалық комитеттер: мақсаттары, функциялары, қатысушыларға қойылатын талаптар. Ақпараттандырылған келісім. Мүдделер қақтығысы. Зерттеу нәтижелерін жариялауға қойылатын этикалық талаптар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Гигиена және эпидемиологиядағы зертханалық зерттеулер
Адамның тіршілік ету ортасы факторларының зертханалық және аспаптық зерттеулерінің орындалуын әдістемелік, техникалық ұйымдастырушылық қамтамасыз ету дағдылары, оларды анықтау және халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы заңнама талаптарына сәйкестігін растау әдістері (әдістемелері). Алгоритмнің анықтамасы: санитариялық-эпидемиологиялық жағдайға байланысты гигиена және эпидемиология саласындағы санитариялық-химиялық, физикалық, токсикологиялық, микробиологиялық және радиологиялық зерттеулердің, зерттеулердің, интерпретацияның, нәтижелерді ресімдеудің және статистикалық өңдеудің, сынамаларды іріктеу және ресімдеу әдістемесінің еселігі мен көлемі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық бақылау
Мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық бақылаудың құқықтық негіздері (МСЭБ). Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығын қамтамасыз етуді реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық актілер. Бақылау нысандарын таңдау критерийлері. МСЭБ органдарының бақылау қызметін іске асыруы. Бақылау-қадағалау іс-шараларының түрлері. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі. Қызметті ақпараттық-әдістемелік қамтамасыз ету. Ескертпелі, ағымдағы санитариялық бақылау. Санитариялық-эпидемиологиялық бақылау әдістері. Санитариялық талаптар мен нұсқамалардың орындалуын бақылау. МСЭБ есеп беру-тіркеу құжаттамасы және ақпараттық жүйелері. Санитариялық-ағарту жұмысының түрлері мен әдістері. Санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау көрсеткіштері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дезинфекциялық іс және медициналық қалдықтарды утилизациялау
Интеграцияланған пән: ҚР дезинфекциялық істі ұйымдастыру. Дезинфекцияның міндеттері. Профилактикалық және эпидемияға қарсы шаралар кешеніндегі дезинфекциялау. Дезинфекцияның түрлері, әдістері және құралдары. Профилактикалық дезинфекция. Профилактикалық дезинфекцияны жүргізудің көрсеткіштері мен құралдары. Ошақты дезинфекция. Ағымды және қорытынды дезинфекция, оны жүзеге асыру құралдары. Медициналық қалдықтарды жинау, уақытша сақтау және тасымалдау кезеңдері. Медициналық қалдықтарды жинауға қойылатын талаптар. А, Б, В, Г, Д класындағы қалдықтарды жинау кезіндегі іс-қимыл тәртібі. Медициналық қалдықтарды уақытша сақтау (жинақтау) шарттарына қойылатын талаптар. Медициналық қалдықтардың қозғалысын есепке алу және бақылау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жұқпалы аурулар
Емдеу-профилактикалық ұйымда инфекциялық ауруларды ерте диагностикалау, инфекциялық қауіпсіздік және инфекциялық бақылау, медициналық көмек көрсетуге байланысты инфекцияларға қатысты профилактикалық іс-шараларды қолдану бойынша білімді қалыптастыру. Инфекциялық науқастарды ауруханаға жатқызу ережелері. Жұқпалы аурулар ауруханаларының құрылымы мен режимі. Жұқпалы аурулар. Этиологиясы. Патогенез. Емхана. Диагностика. Емдеу және алдын алу принциптері. Ауруханаға жатқызу көрсеткіштері. Жұқпалы аурулардың жалпы профилактикасы, ошақтардағы эпидемияға қарсы іс-шаралар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эпидемиология
Жұқпалы аурулардың эпидемиялық үдерісінің пайда болуының, дамуының және жойылуының жалпы заңдылықтары туралы, жүргізілетін дезинфекциялық, зарарсыздандыру іс-шараларының тиімділігіне қадағалау жүргізу туралы білімді қалыптастыру. Эпидемиология әдістері. Эпидемиялық үдерістің буындары. Жұқпалы аурулардың берілу механизмдері, жолдары және факторлары. Инфекция ошақтарындағы профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шаралар. Эпидемиологиялық бақылау, талдау және диагностика. «Қазақстан Республикасының биологиялық қауіпсіздігі туралы» Заңы, Биологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету қағидалары, негізгі биологиялық қауіптер, биологиялық қауіпсіздік саласындағы көрсеткіштер мен жіктеулер. Биологиялық тәуекелдерді басқару, патогендік биологиялық агенттермен (ПБА-I-IV топтар) жұмыс істеу бойынша қызметті жүзеге асыру, биологиялық қауіпсіздік саласындағы есепке алу және мониторинг.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Акушерия және гинекология
Қазақстан Республикасында әйелдер денсаулығын қорғауды ұйымдастыру. Босану мекемелерінің құрылымы, бөлімдері және жұмыс әдістері. Жүктілікті анықтау. Репродуктивті денсаулықты қорғау. Отбасын жоспарлау. Босану. Экстрагенитальды патология және жүктілік. Репродуктивті жүйені реттелуі. Гинекологиялық науқастарды тексеру әдістері. Етеккір циклының бұзылуы. Әйел жыныс мүшелерінің қабыну аурулары. Гинекологиядағы “Жедел іш”. Әйелдер бедеулігі. Акушерлік және гинекология саласындағы ғылыми зерттеулер
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ішкі аурулар пропедевтикасы
Субъективті (сұрақ қою) және объективті тексеру (пальпация, перкуссия және аускультация). Семиотика мен синдромологияның негізін түсіну. Ішкі ағзалардың аурулары кезінде клиникалық тексерудің негізгі әдістерін қолдану туралы жиналған материалдың қажеттілігін негіздеу. Медициналық құжаттаманы толтыру. Зертханалық және аспаптық зерттеулерді жоспарлау. Пациенттермен қарым-қатынас кезіндегі байланыс негіздері. Білім мен дағдыларды жетілдіру, үздіксіз кәсіби даму.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Радиациялық гигиена және медициналық экология
Интеграцияланған пән: Радиациялық гигиенаның мақсаты мен міндеттері туралы, халық денсаулығына иондаушы сәулелердің өзара әсер етуінің негізгі заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру, олардың қолайсыз әсерінің алдын алу шаралары және халықтың әртүрлі контингенттерінің денсаулық деңгейін арттыруға және инфекциялық емес сырқаттанушылықты төмендетуге бағытталған медициналық-профилактикалық іс-шаралар кешенін ұйымдастыру, радиациялық фактордың денсаулыққа әсерін бағалау және халықтың радиациялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Радиациялық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің негізгі қағидалары. Медициналық экология, халықтың денсаулығына әсер ететін экологиялық қауіп факторларының жіктелуі. Ксенобиотиктер. Қоршаған ортаның сапасын бағалау критерийлерінің бірі ретінде халық денсаулығының көрсеткіштері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Денсаулық сақтаудағы статистика
Статистика туралы түсінік. Денсаулық пен денсаулық сақтаудың медициналық статистикасы. Демографиялық статистика. Денсаулық сақтау мекемелерінің медициналық есепке алу құжаттамасы. Медициналық-статистикалық зерттеулерді ұйымдастыру және кезеңдері. Стандарттау әдісі. Статистикалық талдаудың негізгі қателіктері. Халықтың денсаулығын, Денсаулық сақтау ұйымдарының қызметін зерделеу және бағалау әдістері. Статистикалық зерттеулер нәтижелерінің графикалық көрінісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Хирургиялық аурулардың және жарақаттанудың алдын алу негіздері
Клиникалық хирургия негіздері, хирургиялық аурулардың және олардың асқынуларының ағымын талдау. Ағзалар мен жүйелердің шұғыл және жоспарлы хирургиялық ауруларының этиологиясы, патогенезі, клиникасы, диагностикасы және дифференциалды диагностикасы, консервативті және хирургиялық емдеудің заманауи әдістері мәселелері. Клиникалық ойлау, дағды, шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда медициналық іс-әрекет алгоритмдерін қолдану және жарақаттар кезінде жансыздандыру әдістері, травматикалық жарақаттар, жарақаттанудың алдын алу. Білім мен дағдыларды жетілдіру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Фтизиатрия
Халыққа туберкулезге қарсы көмек көрсетуді, медициналық мекемелерде туберкулезбен инфекциялық бақылауды және туберкулез ошақтарындағы жұмысты ұйымдастыру, сонымен қатар туберкулезбен ауыру жағдайларын анықтау, диагностикалау және клиникалық нысандарын, сонымен қатар туберкулездің алдын алу және диспансерлік есепке алу бойынша білімді, істеу алуды меңгеру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Аурулардың алдын алу
Интеграцияланған пән: кең таралған ауруларды диагностикалау үшін типтік жалпы патологиялық үдерістердің даму заңдылықтары туралы іргелі білімді қалыптастыру; клиникалық-зертханалық деректерді патофизиологиялық талдау дағдылары, макро-және микропрепараттарды сипаттау, әртүрлі аурулардың алдын алу мен емдеудің патофизиологиялық негіздерін түсіну. Этиопатогенез, морфогенез, морфология, нәтиже.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медициналық ұйымдардағы инфекциялық бақылау
Медициналық көмек көрсетуге байланысты инфекциялар (МККБИ), ғылыми және ұйымдастыру негіздері. Әртүрлі ауруханалардағы МККБИ ерекшеліктері. МККБИ-ды төмендету мақсатында ауруханаларды жетілдіру. Инфекциялық ошақтың себептері мен белгілері. Инфекциялық ошақтың түрлері. Дезинфекция, және дератизация мәселелері бойынша нормативтік құжаттар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Балалар және жасөспірімдер гигиенасы
Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы мен дене дамуының жай-күйін зерттеу және бағалау әдістері. Балалар мен жасөспірімдердің тамақтану гигиенасы. Білім берудегі іс-әрекет гигиенасы, балалар мен жасөспірімдердің дене тәрбиесі, шынықтыру. Білім алушылардың еңбек тәрбиесі, оқыту және кәсіптік білім беру гигиенасы. Балалар мен жасөспірімдер мекемелерін жобалау мен салудағы гигиеналық негіздері. Балалар мен жасөспірімдер мекемелерін абаттандыру мен жабдықтауға қойылатын гигиеналық талаптар. Балалар және жасөспірімдер гигиенасы саласындағы нормативтік құжаттар мен МСЭБ.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Санитариялық-эпидемиологиялық сараптама
Санитариялық-эпидемиологиялық сараптаманы(СЭС) ұйымдастыру саласындағы заңнамалық, нормативтік және құқықтық актілер. СЭС өткізу нысаналары мен тәртібі. Радиациялық гигиена, тамақтану, еңбек, балалар мен жасөспірімдер гигиенасы, жобалық құжаттама саласында СЭС жүргізу ерекшеліктері. Санитарлық-эпидемиологиялық қорытындылар беру тәртібі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Денсаулық сақтауды ұйымдастыру, экономика және қаржыландыру
Интеграцияланған пән: Қоғамдық денсаулықтың заманауи теориялары мен тұжырымдамалары. Халықтың денсаулығын сақтау саласындағы саясат. МӘМС жағдайында медициналық көмекті ұйымдастыру және көрсету қағидалары. Денсаулық сақтауды басқару жүйесіндегі ақпараттық технологиялар. Медициналық қызметтердің сапасын бақылау. Денсаулық сақтаудағы әкімшілік-құқықтық қатынастар. Еңбек заңнамасы. Денсаулық сақтаудың медициналық, әлеуметтік және экономикалық тиімділігі. Медициналық көмекке деген қажеттілік және медициналық қызметтерге деген сұраныс. Баға белгілеу. Денсаулық сақтауды қаржыландыру. Денсаулық сақтаудағы экономикалық бағалау: шығындарды азайту әдісі, шығындар әдісі-тиімділік, шығындар әдісі-пайдалылық, шығындар әдісі-пайда.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жұқпалы емес ауруларды эпидемиологиялық бақылау
Жұқпалы емес ауруларды (ЖҚА) зерттеуге эпидемиологиялық тәсіл. Эпидемиологиядағы себептілік. Адамдар популяциясында жұқпалы емес аурулардың даму қаупі факторлары. Эпидемиологиялық зерттеулер. Инфекциялық емес патологияның эпидемиологиясы. Халықтың денсаулық жағдайын бақылаудың мемлекеттік жүйесі. Өзекті инфекциялық емес аурулардың эпидемиологиясының негіздері (Теориялық және әдістемелік негіздер). Экологиялық және жүрек-қан тамырлары ауруларының эпидемиологиясы. Халықтың денсаулығына қауіп-қатерді бағалау әдістемесі. Ресми статистика және арнайы ұйымдастырылған зерттеулер деректері негізінде жұқпалы ауруларды эпидемиологиялық қадағалау үшін қажетті деректерді жинау, сақтау (деректер базасы), жүйелеу алгоритмі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Медициналық заңнама
Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау саласындағы заңнамасы, мақсаттары, міндеттері, қағидаттары. Денсаулық сақтау саласындағы лицензиялау, аккредиттеу, аттестаттау және сертификаттау. Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласында мемлекеттік бақылау мен қадағалауды жүзеге асыру кезінде лауазымды адамдардың құқықтары мен әлеуметтік қорғалуы. Денсаулық сақтау саласындағы адамдардың құқықтары мен міндеттері. Медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру. Медициналық заңнаманы бұзғаны үшін жауапкершілік.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Коммуналды гигиена
Қолданыстағы санитариялық қағидалар мен нормаларға сәйкес жай-күйін зерттеу мақсатында қоршаған орта нысыналарының (су объектілері, ауыз су, атмосфералық ауа, топырақ, зиянды физикалық факторлар, жасанды мекендеу ортасы) сапасын зерделеу. Елді мекендерді сумен жабдықтауды және кәрізді ұйымдастыруды, аумақтарды санитарлық тазалауды, қалдықтармен жұмыс істеуді, полимерлік және құрылыс материалдарының сапасын, сараптамалық және санитарлық–эпидемиологиялық қорытындыларды ресімдей отырып, тұрғын және қоғамдық ғимараттар мен нысыналарды жобалау және салу мәселелерін санитарлық–эпидемиологиялық қадағалау. Тұрғындардың орналастыру мен тұрудың оңтайлы жағдайларын қамтамасыз ету бойынша профилактикалық іс-шаралар кешенін әзірлеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Төтенше жағдайлардың эпидемиологиясы, санитарлық-карантиндік бақылауды ұйымдастыру және жүргізу
Төтенше жағдайларды (ТЖ) эпидемияға қарсы қамтамасыз ету негіздері. ТЖ-ны антибактериологиялық қамтамасыз ету ерекшеліктері. Биологиялық терроризм. Эпидемиология, карантиндік инфекциялардың алдын алу және эпидемияға қарсы қамтамасыз ету. ҚР аумағын санитарлық қорғау. ҚР Мемлекеттік шекарасында санитарлық-карантиндік бақылауды ұйымдастыру. Карантиндік инфекциялардың тізімі. Карантин мен бақылауды ұйымдастыру. Карантиндік инфекциялар әкелінген жағдайда қызметтердің өзара іс-қимыл жасау тәртібі. СББ қызметі. Карантиндік инфекцияға күдік болған кезде ақпарат беру тәртібі. Халықтың жалпы және арнайы профилактикасын жүргізу. Санитарлық-карантиндік бақылау жөніндегі нормативтік құжаттар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Аса қауіпті инфекцияларды эпидемиологиялық бақылау
Ел аумағын санитариялық қорғау жөніндегі іс-шараларды, жекелеген ноозологиялық нысандардың клиникалық-эпидемиологиялық сипаттамасын, науқасты анықтау кезіндегі медициналық персоналдың іс-қимылын, ақпарат және хабарлау схемаларын, емдеу және шұғыл профилактиканы, төсемдерді жинақтауды, материалды алу, тасымалдау қағидаларын, жеке қорғану құралдарын қолдануды, режимді талап ететін аса қауіпті инфекциялардың бойынша білімді, практикалық дағдыларды қалыптастыру патогенді микроорганизмдермен ластанған түрлі объектілерді зарарсыздандыру. Халықтың денсаулығына қауіп-қатерді бағалау әдістемесі. Ресми статистика және арнайы ұйымдастырылған зерттеулер деректері негізінде жұқпалы ауруларды эпидемиологиялық қадағалау үшін қажетті деректерді жинау, сақтау (деректер базасы), жүйелеу алгоритмі. АҚИ-ды эпидемиологиялық бақылау саласындағы нормативтік актілер. Медициналық ұйымдарда биологиялық қауіпсіздікті ұйымдастыру негіздері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жұқпалы және паразиттік ауруларды эпидемиологиялық бақылау
Ел аумағын санитариялық қорғау жөніндегі іс-шараларды, жекелеген ноозологиялық нысандардың клиникалық-эпидемиологиялық сипаттамасын, науқасты анықтау кезіндегі медициналық персоналдың іс-қимылын, ақпарат және хабарлау схемаларын, емдеу және шұғыл профилактиканы, төсемдерді жинақтауды, материалды алу, тасымалдау қағидаларын, жеке қорғану құралдарын қолдануды, режимді талап ететін инфекциялық және паразиттік аурулар бойынша білімді, практикалық дағдыларды қалыптастыру патогенді микроорганизмдермен ластанған түрлі объектілерді зарарсыздандыру. Халықтың денсаулығына қауіп-қатерді бағалау әдістемесі. Ресми статистика және арнайы ұйымдастырылған зерттеулер деректері негізінде жұқпалы ауруларды эпидемиологиялық қадағалау үшін қажетті деректерді жинау, сақтау (деректер базасы), жүйелеу алгоритмі. Жұқпалы және паразиттік ауруларды эпидемиологиялық бақылау саласындағы нормативтік актілер. Биологиялық қауіпті бағалау. Биологиялық қауіпсіздік аясындағы есепке алу және мониторинг. Биологиялық қауіпсіздік аясындағы профилактика.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тамақтану гигиенасы
Халықтың дұрыс тамақтануы. Тамақ өнімдерін санитариялық қорғау және азық-түлік шикізаты мен азық-түлік өнімдерінің қауіпсіздігін, оларды өндіру мен өткізу шарттарын, оның ішінде қоғамдық тамақтану орындарында қамтамасыз ету. Халықтың тамақтану мәселесінің гигиеналық аспектілері. Алиментарлы аурулардың алдын алу. Халықтың тамақтануының адекваттылығын гигиеналық бақылау. Тағам рационын гигиеналық бағалау. Емдік-профилактикалық тамақтану. Тамақтан уланулар және олардың алдын алу. Азық-түліктердің санитариялық-эпидемиологиялық сараптамасы. Тамақтану гигиенасы саласындағы нормативтік құжаттар және МСЭБ.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Еңбек гигиенасы
Еңбек гигиенасы және өндірістік санитария. Еңбек гигиенасы аясындағы нормативтік құжаттар және МСЭБ. Мекеменің (ұйымның) ғимараттары мен үй-жайларына, аумағына қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар. Өндірістік микроклиматты нормалау. Зиянды өндірістік факторлар, олардың жұмысшылардың ағзасына әсері және олардың алдын-алу. Кәсіптік және өндірістік-шартты аурулар мен уланулар және олардың алдын алу. Еңбек жағдайлары мен жұмысшылардың денсаулық жағдайын медициналық бақылау. Медициналық тексерулер. Жұмыс орындарын аттестаттау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Санитариялық-эпидемиологиялық аудит
Санитариялық-эпидемиологиялық аудит. Санитариялық-эпидемиологиялық аудит жүргізу тәртібі мен құжаттары. Жоспарлы тексерулерден босату және санитарлық нормалар мен талаптарға сәйкестік құжаттары. Аудиторларға қойылатын талаптар. Аудиторлық есеп және оны беру тәртібі.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Санитариялық-эпидемиологиялық бақылаудағы техникалық регламент
Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы техникалық регламенттерді, тамақ гигиенасы, балалар мен жасөспірімдер және еңбек, коммуналдық және радиациялық гигиена аясындағы Кедендік және Еуразиялық экономикалық одақтардың техникалық регламенттерін зерделеу және қолдану дағдыларын қалыптастыру. Өнімнің өмірлік циклі, өндіру, өткізу (оның ішінде азық-түлік өнімдерін өткізу кезінде сақтау, тасымалдау және кәдеге жарату) кезеңдерінде Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған тиісті техникалық регламенттер талаптарының сақталуын мемлекеттік бақылау.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми зерттеулер менеджменті
Денсаулық сақтау саласындағы зерттеулерді ұйымдастыру, жүргізу және этикалық реттеу қағидалары мен қағидаттарын регламенттейтін халықаралық және ұлттық стандарттар және өзге де НҚА. Зерттеу жобасының элементтері. Зерттеу бағдарламасы мен жоспарын әзірлеу. Зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Ғылыми-зерттеу жұмысы бойынша қорытындылар, ұсынымдар және есептерді ресімдеу.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Денсаулық сақтаудағы менеджмент
Менеджерлер мен бағыныштылар арасындағы өзара әрекеттесудің психологиялық аспектілеріне, сондай-ақ психологияның басқару шешімдері мен ұйымдастырушылық мәдениетке әсеріне назар аудара отырып, денсаулық сақтау ұйымдарын тиімді басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны: менеджмент жүйелері, жоспарлау, SWOT талдау және болжау. Басқару процестері: мақсат қою және жағдайды бағалау, басқару шешімдерін қабылдау. Денсаулық сақтаудағы менеджмент механизмі. Денсаулық сақтауды цифрландыру. Басқару контекстіндегі психология негіздері. Көшбасшылық пен мотивацияның психологиялық аспектілері.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Клининикалық эпидемиология
Азаматтардың денсаулығын қорғау үшін жағдай жасауға бағытталған дәлелді медицина қағидаттарын пайдалана отырып, клиникалық эпидемиологиялық зерттеулер жүргізу құзыреттерін қалыптастыру; ерте диагностикалау, олардың пайда болуы мен дамуының себептері мен шарттарын анықтау, сондай-ақ қоршаған орта факторларының адам денсаулығына зиянды әсерін жоюға бағытталған іс-шаралар кешенін іске асыру туралы; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, оның ішінде мақсаттарды таңдау және міндеттерді тұжырымдау, жоспарлау, сәйкес әдістерді таңдау, деректерді жинау, өңдеу, талдау және оларды көпшілікке ұсыну.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Кәсіби өзара іс-қимыл үшін қажетті коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын қалыптастырады, ғылыми және клиникалық ортада ауызша және жазбаша қарым-қатынас жүргізу үшін Кәсіби шет тілін меңгеру, заманауи ақпараттық көздер мен технологияларды пайдалана отырып,қызметті үздіксіз жетілдіруді қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Еңбекті қорғау және қауіпсіздік
Еңбекті қорғау және қауіпсіздік саласындағы мемлекеттік саясат. Еңбекті қорғауды басқару жүйесі. ҚР және халықаралық маңызы бар еңбекті қорғау жөніндегі негізгі заңнамалық актілер мен нормативтік құжаттар. Өндірістік ортаның зиянды және қауіпті факторлары мен жағдайлары. Еңбекті қорғау жөніндегі құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, ұйымдастыру-техникалық, эпидемиологиялық, емдеу-профилактикалық, жақсарту іс-шаралары. СӨС насихаттау
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық бақылау саласындағы нормативтік құқықтық актілер
Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласында мемлекеттік қызметтер көрсету. Қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілердің тізбесі (санитарлық ережелер, гигиеналық нормативтер). Санитарлық-эпидемиологиялық қызмет қызметінің негізгі бағыттары бойынша нормативтік-құқықтық құжаттар. Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық бақылау саласындағы ақпараттық қамтамасыз ету жүйесі. Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласында жасанды интеллектті қолданудың перспективалары. Ақпараттық деректер қорынан нормативтік-құқықтық актілерді іздеуде жасанды интеллекттің рөлі.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық бақылаудағы ақпараттық жүйелер және құжаттарды басқару
Мемлекеттік іс жүргізу жүйесі туралы түсінік. МСЭБ ұйымдарында іс жүргізу негіздері. Құжаттарды жылжыту тәртібі. Құжаттардың түрлері: нормативтік-техникалық, ұйымдастырушылық-өкімдік, есептік-есептілік. Құжаттарды жасауға және ресімдеуге қойылатын талаптар. МСЭБ саласындағы ҚР жаңа нормативтік құжаттарының маңызы. Шешімдердің (қаулылардың және т.б.) жобаларын дайындау халықтың өтініштері мен шағымдары бойынша жұмыс. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы бірыңғай талаптар. МСЭБ ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. ҚР санитариялық-эпидемиологиялық қызметін цифрландыру тұжырымдамасы. Комитет пен басқа ұйымдар арасында ақпарат пен құжаттарды қабылдаудың, өңдеудің және сақтаудың бірыңғай автоматтандырылған жүйесі.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік-мінез-құлық, биомедициналық, гигиеналық, эпидемиологиялық және клиникалық ғылымдар саласындағы сенімді, заманауи, ғылыми негізделген ақпарат пен білімді сыни тұрғыдан талдайды және тәжірибеде қолданады.
- Халықтың санитарлық-эпидемиологиялық саламаттылығын қамтамасыз ету мәселелерінде инклюзия қағидаттарын, бұқаралық ақпарат құралдарын сақтай отырып, билік органдарымен, ұйымдармен, халықпен және қоғамдастық мүшелерімен тиімді кәсіби өзара іс-қимыл жасайды.
- Ақпараттық технологияларды меңгерген, өз біліктілігі шеңберінде жаңа тәсілдерді енгізу үшін халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығын қамтамасыз ету саласындағы ақпаратты тиімді пайдалануда, өндірістік үдерістерді құжаттауды қамтамасыз ету үшін жасанды интеллектті және цифрландыруды пайдаланады.
- Еңбек ұжымының жұмысын ұйымдастыру, адам ресурстарын басқару, мақсаттар қою және міндеттерді тұжырымдау, қызметтің басымдықтарын айқындау дағдыларын меңгерген және үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдайды.
- Тәжірибеде Қазақстан Республикасының азаматтарының денсаулығын сақтау туралы нормативтік-құқықтық актілерін; санитариялық және табиғат қорғау заңнамасын; санитариялық-эпидемиологиялық бақылау мамандары қызметінің құқықтық негіздерін қолданады.
- Қоршаған ортаның әртүрлі нысандарының сапа көрсеткіштерін зертханалық және аспаптық зерттеу, талдау және бағалау және оларға жағымсыз әсерлердің алдын алу бойынша ұсыныстар түрінде өз қорытындыларын тұжырымдау дағдыларын меңгерген.
- Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығын, оның ішінде төтенше жағдайлар кезінде қамтамасыз ету жөніндегі шараларды әзірлеу мақсатында қоршаған ортаның, ауыз судың, тамақ өнімдерінің жай-күйіне санитариялық-эпидемиологиялық бақылауды, тіршілік ету нысандарын қадағалауды, аса қауіпті инфекцияларды әкелуден және таратудан шекараларды қорғауды ұйымдастырады.
- Ресми есепке алу-есеп беру құжаттарының деректерін пайдалана отырып, сондай-ақ алдын ала және мерзімді медициналық тексерулер негізінде халықтың әртүрлі жас-жыныс топтарының денсаулық көрсеткіштерін бағалай отырып, санитариялық-эпидемиологиялық жағдайдың жай-күйі туралы ақпарат жинауды және медициналық-статистикалық талдау жүргізеді.
- Эпидемиялық ошаққа тексеруді биологиялық қауіпсіздікті қаматамсыз ету қағидаларын сақтай отырып жүргізеді, оның пайда болу себебін анықтап, эпидемиологиялық жағдайды бағалайды және әртүрлі типтегі эпидемиялық ошақтарда эпидемияға қарсы іс-шаралар жоспарын құрастырады.
- Эпидемиологиялық қадағалауды: инфекциялық (паразиттік) сырқаттанушылықтың деректер базасын жинауды, тіркеуді және қалыптастыруды және олардың жанындағы профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шаралардың іске асырылуын бақылауды, сондай-ақ балалар мен ересектерге иммунопрофилактиканың тиімділігін бағалауды жүзеге асыра алады.
- Тіршілік ету ортасы факторларының адамға зиянды әсерін, улану, кәсіптік және (немесе) инфекциялық аурулардың, жаппай инфекциялық емес аурулардың пайда болу және таралу себептерін анықтау және болдырмау мақсатында шаруашылық және өзге де қызмет объектілерін, өнімдерді, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді, тамақ өнімдері мен халық тұтынатын тауарлардың техникалық регламенттерінің сақталуын бағалауға санитариялық-гигиеналық аудит, санитариялық-эпидемиологиялық сараптама, тергеп-тексеру, зерттеп-қарау, сынау, токсикологиялық, гигиеналық түрлерін жүргізеді.
- Халықтың денсаулығын жақсарту және қорғау, инфекциялық, паразиттік және инфекциялық емес аурулардың алдын алу, олардың тиімділігін бағалау бойынша санитариялық-эпидемияға қарсы және санитариялық-профилактикалық іс-шараларды әзірлеу, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгерген.
- Халық арасында, БАҚ арқылы аурулардың алдын алу және салауатты өмір салтын қалыптастыру, өзін-өзі дамыту дағдыларын жетілдіру және әлеуметтік-этикалық нормаларды сақтау бойынша санитарлық-ағарту жұмыстарын жүргізеді.
- Бастапқы мағлұматтарды жинау негізінде ғылыми зерттеулер жүргізеді, мәліметтер базасынан көрсеткіштер мен зерттеу нәтижелерін түсіндіреді, сондай-ақ дәлелді медицина және биоэтика қағидалары негізінде ғылыми негізделген шешімдер қабылдай алады.