Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10141 Мейіргер ісі в Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы

Пәндер

  • Науқастарды инсульттан кейінгі оңалту

    Инсульттан кейінгі оңалту. Оңалту түрлері. Инсульттан кейінгі науқастарды оңалтудың кезең-кезеңмен жүйесінің негізгі принциптері. Инсульттан кейінгі кешенді оңалту, оңалту бағдарламалары. Стационарлық және амбулаториялық-емханалық кезеңдерде пациенттерді оңалту процесін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Философия және ғылым әдіснамасы философиялық білімнің саласы ретінде. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми ұтымдылық. Ғылым дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Қазіргі ғылыми білім құрылымындағы жаратылыстану ғылымдары. Қоғам, мәдениет, тарих және адам туралы ғылымның қалыптасу тарихы. Нақты ғылымдардың өзекті философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық көмек көрсету сапасын басқару

    Сапаны басқару жүйесі. Сапаны басқарудың негізгі функциялары. Мейірбикелік көмектің сапасын басқару тәсілдері, түрлері. Мейірбикелік көмек сапасына әсер ететін факторлар. Мейірбикелік көмектің сапасын бағалау критерийлері. Мейірбикелік көмектің сапасын арттырудың негізгі жолдары мен бағыттары. Орта медициналық персонал деңгейінде ағымдағы процестердің сапасын басқару. Мейірбикелердің жұмыс сапасын сараптамалық бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Басқару процестерінің мәні.Басқару психологиясының объектісі. Ұйым басшысы қызметінің психологиясы және оның тұлғалық психологиясы. Басқару қызметінің функционалдық және құрылымдық талдауы. Ұйым басшысы мен қызметкерлері арасында туындайтын психологиялық мәселелер. Менеджердің жауапкершілігін деңгейлері бойынша бөлудің нақты түсінігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мамандық тілін тәжірибелік тұрғыда игеру үшін дағдыларды дамыту және арттыру, шет тілін күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста белсенді пайдалану үшін: лексика, грамматика, сөйлеу, жазу дағдылары, тыңдау, аударма дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шұғыл жағдайлар: BLS, ACLS, PALS.

    Негізгі реанимация – Basis Life Support, кеңейтілген жүрек – өкпе реанимациясы-Advanced Cardiac Life Support. Педиатриядағы кеңейтілген ЖӨР- Pediatric Advanced Life Support. Реанимация бойынша Еуропалық кеңестің ұсынымдары 2010ж. Терминалды жағдайлардың клиникалық диагностикасының негіздері. Науқасты, зардап шегушіні алғашқы және екінші бағалау. Жүректің жабық массажы. Сафар әдісі. Жүрек дефибрилляциясының әдістемесі. Кеңірдектің интубациясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесіндегі мейірбикелік мамандық

    Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесіндегі Мейірбике ісі. Қоғамдық денсаулық сақтау және алдын алу бағдарламаларының пәні, орны және рөлі. Мейірбикенің жұмысын ұйымдастыру және басқару. Дәлелді мейірбикелік практика негіздері, ғылыми деректерді мейірбикенің клиникалық тәжірибесімен және пациенттің құндылықтарымен интеграциялау, сыни ойлау және шешім қабылдау. Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мейірбике ісіндегі менеджмент және көшбасшылық

    Басқару үрдісінің функциялары, принциптері және элементтері. Менеджменттегі интеграциялық процестер. Менеджмент жүйелері: функциялары және ұйымдастыру құрылымдары. Менеджменттегі жоспарлау, SWOT-талдау және болжау. Басқару процестері. Менеджмент механизмі. Көшбасшылық және басқару стилі. Басқару ресурстары, сапасы және тиімділігі. Басқаруды ақпараттық қамтамасыз ету жүйесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мейіргер қызметіндегі жаңа технологиялар

    Медицинадағы ақпараттық технологиялардың рөлі. Заманауи технологиялар және мейірбике ісі. Мейірбикелік үрдістің заманауи технологиялары. Әр түрлі деңгейдегі Мейірбикелік іс мамандарының операциялық процедураларының стандарттары. Қызмет СОП әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыру: жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарында оқытудың заманауи әдістері мен технологияларына және инновацияларға оқыту, кәсіби этиканы, білім беру бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін талдау және бағалау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеулер жүргізу және ғылыми жұмыстар жазу. Кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу процесін ұйымдастыру. Білім беру сапасын басқару жүйесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейірбике ісіндегі ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен әдістері

    Ғылыми зерттеулер саласындағы ұлттық құқық негіздері. Ғылыми зерттеулер саласындағы халықаралық құқық негіздері. Сипаттама және аналитикалық зерттеулер. Жүйелі шолу. Метаанализ. Ақпаратты жинау. Сандық және жасанды интеллект көмегімен деректерді өңдеу. Деректерді өңдеу. Ғылыми-зерттеу жұмысын ресімдеудің жалпы талаптары мен ережелері. Ғылыми-зерттеу жұмыстарына пікір жазу, жұмыс туралы баяндама жасау, баяндама тезистерін құрастыру. Ғылыми материалдарды жариялауға дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісінде жобалық менеджмент

    Жобаны басқарудың заманауи концепциялары. Негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Бастамашылық, жоспарлау, мониторинг және бақылау, аяқтау процестері. Жобалық кеңсені ұйымдастыру, жобалар портфелін, бағдарламалар мен мультипроектілерді басқару. Internet-технологиялар және жобаларды басқаруға арналған бағдарламалық пакеттер. Жобаларды басқарудың компьютерлік АЖ.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді жариялау әдіснамасы

    Ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеу бағытын таңдау. Ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу. Деректер базасындағы жұмыс: республикалық ЖОО аралық электрондық кітапхана, Thomson Reuters, Springer Link, Science direct, Pub Med. Теориялық және эксперименттік зерттеулер. Тәжірибелік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инкурабельді науқастардың өмір сапасы

    Паллиативтік көмек: көп деңгейлі тәсіл. Психологиялық скрининг. Деморализация. Паллиативтік науқастардағы психикалық бұзылулар. Науқастар мен олардың отбасыларын рухани қолдау. Жақындарын жоғалтуға психологиялық реакциялар. Емделмейтін науқастар мен олардың отбасыларымен қарым-қатынас жасау. Командалық жұмыс және саморефлексия. Паллиативтік жәрдемдегі психотерапия.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауруларды басқару

    Өмір сапасы. Функционалдық қабілеттерді қолдау әдістері. Созылмалы жұқпалы емес аурулардың алдын алу. Өзіндік менеджмент. Пациентті және оның отбасын созылмалы ауруларды басқаруға үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейірбикелік білім берудегі педагогика теориясы мен принциптері

    Мейірбикелік білім берудің міндеттері. Білім беру процесін талдау және оңтайландыру үшін сапа менеджментінің принциптері. Студенттік орталықтандырылған оқытуды ескере отырып оқыту және бағалау әдістері. Жеке білім беру траекториясын әзірлеу. Білімді, дағдыларды, қарым-қатынасты, құзыреттілікті және практикалық орындауды бағалау әдістері. Мейіргер ісінде пәндерді оқыту ерекшеліктері. Мейірбике ісі мамандарының дипломнан кейінгі және үздіксіз кәсіби дамуын ұйымдастыру принциптері. Ересектерді оқыту ерекшеліктері. Өз бетінше оқып-үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейірбике ісіндегі ментальдық денсаулық

    Қазақстан Республикасының Мемлекеттік әлеуметтік саясаты. ҚР әлеуметтік-медициналық жұмысының тұжырымдамасы. Әлеуметтік-медициналық жұмыстың нормативтік-құқықтық базасы. Денсаулық бұзылуының қауіп факторлары. Отбасына және оның жеке мүшелеріне медициналық-әлеуметтік көмек көрсету. Психиатрияда, наркологияда, онкологияда, гериатрияда және медицинаның басқа да салаларында әлеуметтік жұмыс жүргізу. Медициналық-әлеуметтік патронаж. Медициналық – әлеуметтік жұмыстағы инновациялардың маңыздылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісіндегі құқықтық мәселелер

    Мейірбикелік тәжірибені кәсіби және заңдық реттеу. Аккредиттеу. Аттестаттау. Лицензиялау және тіркеу. Сертификаттау. Қылмыс және азаматтық құқық бұзушылық. Әдейі Азаматтық құқық бұзушылықтар. Көрсеткіштер. Ақпарат алуға негізделген келісім. Ақпараттық келісім нысандары. Азаматтық құқық бұзушылықтар. Медбикелерді құқықтық қорғау. Келісім-шарттар. Кәсіби сақтандыру. Құзыретті практика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дәлелді мейірбике ісін енгізу

    Дәлел иерархиясы (Evidence pyramid). Клиникалық сұрауларды қалыптастыру принциптері (PICO). Зерттеудің әдіснамалық сапасын бағалау. Диагностикалық және скринингтік зерттеулер. Басқа зерттеулерді қорытындылайтын зерттеулер. Дәлелді медицина және дәлелді мейірбикелік тәжірибені енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейірбикелік істегі сапалы зерттеулер

    Мейірбикелік зерттеулердегі сапалы тәсілдердің философиялық негіздері. Деректерді жинау әдістері. Деректерді талдау әдістері. Сапалық зерттеу туралы есеп құжаттамасы. Сапалы зерттеудің дұрыстығы. Сапалы зерттеулердегі зерттеу этикасы. Ғылыми зерттеулерде заманауи ақпараттық технологияларды, жасанды интеллектті қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Коммуникативті дағдылар

    Мейірбике ісі мамандарының коммуникативтік құзыреттілігі: негізгі құрамдар, медициналық қызмет сапасына әсер ету. Базалық дағдылар, стратегиялар мен техника пациент-орталықтанған кеңес беру (байланыс орнату, сұхбатты басқару, белсенді тыңдау, эмпатия көрсету, түсініктеме беру, ақпараттандыру және бірлескен шешім қабылдау, қолдау жоспарын құру, қосу және кері байланыс). Медициналық командада тиімді өзара іс-қимылдың құралдары мен стратегиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі заманғы мейірбике ісінің концепциялары мен теориялары

    Мейірбике ісі теориясының пайда болуы және дамуы. Мейірбике ісі теориясын талдау. В. Хендерсон теориясындағы мейіргер ісінің негізгі принциптері. Д. Оремнің өзін-өзі күту теориясы. Мейірбикелік істегі тұлғааралық аспектілер теориясы. Д. Травелби. Д. Карневалидің "мейірбикелік процесс" ұғымының нұсқасы. К. Мартинсеннің қамқорлық теориясы. Күтім қамқорлық ретінде. К. Эрикссонның МІ теориясы: теориялары: даму болашағы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтаудағы және мейірбике ісіндегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, жасанды интеллект және цифрландыру

    Медицина және мейірбике ісін ақпараттандырудың қазіргі заманғы аспектілері: Ақпараттық технологиялар, Медициналық ұйымдардағы ақпараттық жүйелерінің жіктелуі; медициналық автоматтандырылған жұмыс орны (АЖО) және интеграцияланған МАЖ; медициналық ақпараттық ресурстардың анықтамасы, міндеттері, негізгі ұғымдары; ақпараттық-телекоммуникациялық технологиялар, жасанды интеллект, цифрландыру және медицина және мейірбике ресурсы үшін Интернет ресурстар; телемедицина негіздері, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейірбике ісі дамуының заманауи парадигмалары

    Мейірбике ісі білімінің эволюциясы. Мейірбике ісінің ғылыми теориялары мен модельдері. Мейірбикелік істегі реформалар. Қазіргі кезеңдегі ҚР мейірбикелік іс реформасының алғышарттары мен жүзеге асырылуы. ҚР мейірбикелік қызмет және мейірбике білімінің даму моделі. Медбике дәрігердің серіктесі, пациенттің көмекшісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейірбике ісіндегі заманауи үрдістер

    Мейірбикелік істің қазіргі және болашағына әсер ететін денсаулық сақтаудың қазіргі заманғы үрдістерін зерттеу, мейірбикелердің білімі мен қызметіндегі мүмкіндіктер мен проблемаларға шолу жасау, ағымдағы проблемаларды еңсерудің кейбір ықтимал стратегияларын ұсыну. МІ-де зерттеулер мен ғылыми қызметті, инновацияларды, көшбасшылықты, коммуникативтік дағдыларды, дәлелді мейірбикелік тәжірибені, мейірбикелік жетекшілікті дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жеке тұлғаға бағытталған оқытудың (студентке бағытталған оқыту) әдістерін (студент-орталықтандырылған оқыту), стейкхолдерлермен педагогикалық өзара іс - қимыл тәжірибесін, білім беру, ғылым, инновациялар мен цифрлық технологиялардың интеграциясын ескере отырып, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуді қолдануға қабілеттіәдістерін қолдануға қабілеттіқолдануға қабілетті.
  • Білім беру процесін талдау және оңтайландыру үшін кәсіби қызметінде инновациялық технологияларды және сапа менеджменті принциптерін қолданады.
  • Ғылыми зерттеулерде заманауи ақпараттық технологияларды, жасанды интеллектті, цифрландыруды және дәлелді медицина принциптерін қолданады.
  • Тәжірибелік ұсыныстар мен алынған нәтижелерді қорытып тұжырымдайды.
  • Педагогикалық қызметке қойылатын заманауи талаптарды ескере отырып өзінің кәсіби даму қабілетін одан әрі жобалайды және кәсіби өсу стратегиясын әзірлейді.
  • Кәсіби қызметінде өз бетінше шешім қабылдайды және білімін интеграциялайды.
  • Білімін және түсіну қабілетін көрсетеді, мейіргерлік тәжірибе саласында этикалық реттеу принциптерін қолданады.
Top