6B07301 Сәулет в Торайгыров университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғимараттар мен құрылыстардың сәулеттік жобалау саласындағы кəсіби білімді алу мамандарды даярлауға мүмкіндік береді, бұл жас маманға сәулет объектісін құру үшін, сәулет объектісін жобалауы, қазіргі заманғы сәулет саласындағы проблемаларды табысты шешуге мүмкіндік береді, соның ішінде құрылыс немесе қайта құру бойынша жобалық құжаттаманың барлық бөлімдерін дамытуды үйлестіреді, сәулет объектісінің құрылысын қадағалауы, сондай-ақ сәулетшінің кәсіби қызметін ұйымдастырады.
-
Академиялық дәреже Специалитет
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Торайгыров университеті
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 300
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B073 Сәулет
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 6B073 Сәулет және құрылыс
Пәндер
-
Сурет I
Пән графикалық сызбаларды құру қабілетін дамытуға бағытталған. Пән сызбаның негізгі үлгілерін, әртүрлі графикалық бейнелеу әдістерін, әртүрлі графикалық техникада қысқаша сызу немесе эскиз жасау әдістерін, текстуралық кескіндерді, тональды және сызықтық сызбалардың икемді операциялық әдістерін, дизайнды білдіре алу үшін жадтан сурет салуды зерттейді. сурет арқылы урбанистің идеялары. Тәжірибелік сабақтарда оқушылар табиғаттан, есте сақтаудан, қиялдан және қиялдан шығармалар жасайды, өйткені дизайн және көркемдік дағдыларды жетілдіру үшін шығармашылық қабілеттерін дамытумен қатар қоршаған ортаны көркемдік және бейнелі қабылдауды дамыту қажет. шындық, табиғаттың тұтас көрінісі, кеңістіктік ойлау және есте сақтау процестерін белсендіру. Бағалау соборлық шолу түрінде студенттердің жұмыстарының портфолиосын ашық алқалық қорғау түрінде өтеді.Сурет салуды оқытудың негізі-әр түрлі графикалық құралдар мен материалдарды қолдана отырып, шынайы тірі және жансыз табиғат нысандарын өмірден, жадтан, бейнелеу және қиялдан сурет салу. Шындықтың тікелей бейнесі қажетті кәсіби дағдылар, визуалды жады мен қиялды дамытады, қоршаған ортаны эстетикалық қабылдау процесін белсендіреді. Табиғаттан сурет салуды үйрену процесі, есте сақтау және бейнелеу арқылы, сызбаның ғылыми негізін құрайтын объектілердің құрылысы, сызықтық және жарық-ауа перспективасы, көлемді форманың нақты бейнесінің принциптері мен әдістері туралы білімді қолдану қабілетімен тығыз байланысты. Белсенді сурет сурет объектісін талдауды, ішкі құрылым негізінде оның сыртқы пішінін анықтауды қамтиды. Студенттер көркем байқауды, көрнекі есте сақтауды, бейнелі ойлауды, шығармашылық қиялды, эскизден бастап оны тонмен аяқтауға дейін дәйекті жұмыс жасау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сәулеттік композиция
Бұл пәннің мақсаты-сәулет объектісінің композициялық құрылысы, оның графикалық және макеттік бейнелеу әдістері, Сәулеттік дизайн тәжірибесінде қолданылатын композициялық есептерді шешу туралы тұтас түсінік беру. Сондай-ақ, бұл пән эскиздер мен жобаларды құру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады, онда композиция ережелері қолданылады және ескеріледі, жоба бойынша жұмыстың барлық кезеңдерінде жобалық идеяларды жүзеге асыру үшін қажетті формаларды көлемдік-графикалық модельдеудің әдістері мен құралдарын игеру. Үйлесімділік, масштаб, пропорционалдылық, құрылым мен оның бөліктерінің арақатынасы сезімін түсінуді дамыту
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы сүрет
Реалистік форманы құрудың негізгі заңдары мен ережелерін зерттеуден бастап, табиғатты шығармашылық қабылдау мәселелерін түсінуге және шешуге жақындаңыз. Үш өлшемді кеңістікті бейнелеу техникасын және ондағы заттардың формаларын зерттеу. Антикалық гипс бұйымдарының сызықтық-құрылымдық құрылысы; геометриялық денелерден натюрмортты сәндеуге арналған жұмыс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кескіндеме
Пәннің мақсаты-көркем байқауды, көрнекі есте сақтауды, бейнелі ойлауды, шығармашылық қиялды дамыту, эскизден бастап оны аяқтауға дейін дәйекті жұмыс жасау дағдыларын игеру. Натураны шығармашылық қабылдау мәселелерін түсінуге және шешуге жақындаудың нақты формасын құрудың негізгі заңдары мен ережелерін зерттеуден бастап дәйекті. Түс үйлесімін зерттеу, түс жасау және түзету мүмкіндігі. Түс перспективасын құру процесінде ауа кеңістігінің түске әсері зерттеледі. Арнайы тапсырмалар қала ортасының сәулет нысандарының түстері мен ерекшеліктерін тануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сурет II
Өмірден, жадтан, қойылымнан сурет салу. Үш өлшемді кеңістікті бейнелеу техникасын және ондағы заттардың формаларын зерттеу. Тірі әлем мен адамның формалары, сәулет құрылымдары. Графика арқылы нысандар формаларын құру заңдылықтары. Антикалық гипс бұйымдарының сызықтық-құрылымдық құрылысы; геометриялық денелерден натюрмортты сәндеуге арналған жұмыс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сәулет графикасы және макеттеу
Сәулет графикасы-сәулет нысаны бейнеленген құралдар жиынтығы. Бұл пәнді игеру сәулет өнерін үйренудің бірінші, маңызды кезеңінде басталады және сәулет сызбасымен, сәулет эскизімен және сәулет үлгісімен танысуды қамтиды. Сәулеттік дизайн процесінде графикалық өнердің құралдары мен әдістері. Сызықтық сәулет графикасы, тоналды графика, табиғи формаларды графикалық талдау, орналасу негіздері, қағаз пластикасы, кеңістіктік формаларды модельдеу. Курстық жұмыс " сәулет бөлшегі. Жуу.»
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Арнайы кескіндеме
Кескіндеме бөлігі болып табылатын бейнелеу өнерінің академиялық жүйесінде жұмыс істеудің ең аз практикалық дағдыларын игеру. Пәннің негізгі міндеттері - студенттердің натюрморттан интерьерге, портреттен адам фигурасына дейін бейнелеу дағдыларын игеру. Түстер палитрасымен танысу, кескіндемедегі техникалық әдістердің негіздерін игеру, объектінің пропорцияларын, оның кеңістіктегі орнын анықтау, Оқу процесінде алынған барлық шығармашылық багажды қолдана отырып, шығармашылық салыстырмалы талдау жүргізу қабілетіне ие болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениет пен өнердің жалпы тарихы
Пәннің мақсаты: - Сәулет және өнердің негізгі жетістіктерін, тарихи кезеңдерді, сәулет мектептерін, неғұрлым тән ескерткіштерді және өңірлердің дәстүрлі сәулет өнерінің прогрессивті үрдістерін, көне заманнан ХХ ғасырдың басына дейінгі құрылыстардың сәулет нысандарының генезисін зерделеу. Өнер туралы ғылыми білімнің пайда болуы мен дамуының процесі мен негізгі кезеңдерін зерттеу. Өнер тарихы мен өнертану әдіснамасымен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Архитектурадағы жобалау негіздері
Модульдік құрылымы бар құрылымдық тірек-сәулелік жүйе ретінде грек және Рим ордерлік модульдік жүйесінің дамуының қысқаша тарихы.. Сәндік пластиканың ерекшеліктері, элементтердің құрылу заңдылықтары. Модуль негізінде салынған сәулеттік тапсырыстардағы бүтін және жеке пропорционалды заңдылықтарды зерттеу. Атап айтқанда: энтазис құру ережелері; дорикалық және күрделі бұйрықтардың каннелюраларын бөлу. Сәулет обломдарының құрылысы. Қарындаш сызықтық графикасындағы "сәулеттік тапсырыстар" курстық жұмысы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Инженерлік және компьютерлік графика
Сызбаларды жобалаудың негізгі ережелерін зерттеу: форматтар, масштабтар, сызу сызықтары, сызу қаріптері, өлшемдерді қолдану ережелері. Проекциялау әдістері. Нүктенің проекциясы, түзу. Іздер түзу. Жазықтық. Жазықтықтағы сызықтар мен нүктелер. Жазықтықтың негізгі сызықтары. Беттер мен денелер. Аксонометриялық проекциялар. Техникалық сызба және оның мақсаты: түрлері, қималары, қималары. Тік бұрышты проекциялардағы көлеңкелердің құрылысы. Нүкте мен кесіндіден көлеңке түзу. Геометриялық денелерден түсетін көлеңкелер. ғимараттың шығыңқы бөліктерінен түсетін көлеңкелер. Ғимараттың проекцияларындағы көлеңкелер. Перспектива, перспективадағы көлеңкелер. Негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Ғимараттың перспективалық бейнесін салу. AutoCAD бағдарламасында сызбалар құру. AutoCAD - да сурет салу принципі. Графикалық примитивтер: нүкте, сегмент. Негізгі жазудың құрылысы, қаріптер, өлшемдер, сызбаларды редакциялау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Сәулет өнеріндегі стандарттау және ғылыми зерттеулер негіздері
Болашақ сәулетшілерде оқытудың бірінші кезеңі студенттерді оқытудың жаңа жағдайларына бейімдеу, ерекше кәсіби мәдениеттің негіздерін білу және игеру процестерімен байланысты. Сәулетші кәсібінің ерекшелігі оның жұмыс процесінде "техникалық" және "көркемдік"ұғымдарын бөлудің мүмкін еместігімен анықталады. Бұл пәннің мақсаты-күрделі әлеуметтік-тарихи, мәдени құбылыс (ізгілендіру, кәсібилік, шығармашылық ізденіс) ретінде сәулетші мамандығының проблемаларын ашатын тақырыптар мен мәселелер шеңберімен танысу. Ерекше назар лайық: - мамандықтың қалыптасу тарихы; - сәулет өнеріндегі дәстүрді ұстану және теріске шығару; - қазіргі қоғамды қалыптастырудағы архитектураның рөлі; - архитектураның өнердің басқа түрлерімен, ғылыммен және техникамен байланысы; - сәулет өнеріндегі сурет; - архитектурадағы диалог жобалық ойлаудың ерекшелігі ретінде; - сәулетшінің кәсіби қызметінің ерекшеліктері - жобалау қызметінің даму үрдісі; - кәсіби этика мәселелері; - жетекші пәндер; - архитектурадағы зерттеу әдісі. Сондай-ақ ғылыми-зерттеу жұмысының мәселелері зерттеледі. Ғылыми-зерттеу жұмысы студенттер үшін дайындық сапасын арттырудың маңызды құралы болып табылады. Сәулет және қала құрылысы саласындағы ғылыми зерттеулердің негіздерін игерудің негізгі міндеттері: - ұтымды және тиімді алу әдіснамасын оқыту және білімді қолдану; - ғылыми, шығармашылық және зерттеу дағдыларын арттыру ; қызмет; - заманауи ғылыми әдістемелермен танысу, ғылыми әдебиеттермен; - теориялық білімді және заманауи ғылыми зерттеу әдістері. Студенттердің ғылыми жұмысының негізгі мақсаты-дайын білімді игеруден жаңа білім алу әдістерін игеруге көшу, ғылыми әдістерді қолдана отырып, өзіндік талдау дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Сәулет жобалау негіздері
Модульдік құрылымы бар құрылымдық тірек-сәулелік жүйе ретінде классикалық архитектуралық тапсырыстарды зерттеу және құру. Модульдік жүйенің дамуының қысқаша тарихы. Сәндік пластиканың ерекшеліктері, модуль негізінде элементтерді құру заңдылықтары. Массадағы тапсырыстарды құру. Энтазияны құру ережелері. Дорик және күрделі ордерлердің каннелюраларын бөлу. Сәулет обломдарының құрылысы. Ордерлердің астаналары мен жоспарлары, олардың пропорционалды және проекциялық байланысы. "Сәулет тәртібі" курстық жұмысы.ні».
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сәулеттік сурет
Сәулеттік суреттің мақсаты студенттерді белсенді практикалық және шығармашылық қызметке дайындау болып табылады. Әдемі нәрсе жасау үшін ақпаратты өзіңіз арқылы өткізіп, оны қағазға жеткізе білуіңіз керек. Кез-келген жобалық тапсырманы сапалы орындау үшін сәулетші сурет салу өнерін игеруі керек. Пән сәулет нысандарын модель ретінде бейнелеудің заңдары мен ережелерін зерттеуге бағытталған, көлемдік-кеңістіктік ойлауды дамытуға, бейнелеу дағдыларын дамытуға, құрылымдық-құрылымдық сурет салу принциптерін игеруге, композиция құруға бағытталған. Арнайы тапсырмалар (архитектуралық бөлшектердің нобайлары, көше, ғимарат суреттері, қалалық панорамалар және т.б.) студенттердің шығармашылық ойлау қабілетін арттырады. "Сәулеттік сурет" пәні болашақ сәулетшіге жобалаудағы жоғары деңгейдегі кәсіби эскиздерді жасауға көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіби компьютерлік бағдарламалар -І
Архитектурадағы компьютерлік графика сәулет идеясын жобалау мен көркемдік жеткізудің маңызды құралы болып табылады. Дизайнердің көзқарасында пайда болатын сәулет нысандарының суреттері 2D-3D графикасында тезірек және мәнерлі түрде жүзеге асырылады.Есептеу техникасының қарқынды дамуына және компьютерлердің жыл сайынғы қуатының артуына байланысты графикалық бағдарламаларды білу осы мамандық бойынша жұмысқа қабылдау кезінде негізгі талаптардың біріне айналады. Пәннің бірінші бөлімі растрлық және векторлық графиканың негіздерін зерттеуге бағытталған, өйткені 3D редакторларында алынған кескіндер графикалық өңдеуді және екі өлшемді текстураларды жасауды қажет етеді. Студенттердің алған теориялық білімдері мен практикалық дағдылары "Сәулеттік жобалау"пәндері бойынша курстық жұмыстарды орындау барысында қолданылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Сәулет I
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге ғимараттар мен құрылыстарды жобалау принциптері, тұрғын және қоғамдық ғимараттардың сәулет-құрылыс дизайнының негіздері туралы білім алу болып табылады. Азаматтық ғимараттарды сәулеттік-құрылыстық жобалау қағидаларымен танысу. Азаматтық ғимараттардың негізгі көлемдік-жоспарлау және конструктивті шешімдері. Ғимараттардың құрылымдық схемалары, сәулет-құрылыс конструкцияларының элементтері және олардың өзара байланысы, ғимараттардың құрылымдық элементтерінің қосылу тораптары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Шағын сәулет нысандарын жобалау
"Шағын сәулет формаларын жобалау" пәні оқытудың кәсіби цикліне жатады. Логикалық және мазмұндық-әдістемелік байланысы бар. келесі пәндер:" аз қабатты тұрғын үйді жобалау"," монофункционалды ғимаратты жобалау"," блокталған тұрғын үйді жобалау"," мәдениет және демалыс мекемелерін жобалау","жайлылығы жоғары тұрғын үйді жобалау". "Мектепке дейінгі және жалпы білім беру мекемелерін жобалау". Аталған барлық пәндерде шағын сәулет нысандары қолданылатын жер учаскесін ландшафтық безендіру де жобаланады. Бұл пән балалар ойын алаңын, аялдама павильонын немесе шағын сәулет формасын жасау кезінде сәулет құрылымы туралы кәсіби идеяларды зерттейді. Дизайн техникасымен танысу, қарапайым сәулет элементтерін, форманы талдау әдістерін, стиль ерекшеліктерін зерттеу. Бұл құрылым жобаланған сәулеттік ортаны түсінуге, қала құрылысы жағдайын ескеруге ерекше мән беріледі. Алынған білім, Дағдылар мен біліктер курстық және дипломдық жобалар бойынша жұмыста пайдаланылып, одан әрі кәсіби дамуға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
I Сәулетіндегі 3D модельдеу компьютерлік курсы
Сәулеттік жобалауды оқытудың барлық кезеңдерінде студент жобалаудағы Ақпараттық технологиялар әдістерін, ақпараттық модельдеу заңдарын, BIM (Building Information Model) білімін меңгеруі қажет. Осы пәнді игеру барысында студент үш өлшемді компьютерлік графика саласында іргелі және қолданбалы білім алады; үш өлшемді объектілерді модельдеу дағдыларын дамытады; графикалық ақпараттық технологияларды пайдалану дағдыларын алады, 3D компьютерлік графика және анимация бағдарламасымен танысады; танымал ArchiCAD бағдарламасының мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін зерттейді; BIM модельдеуімен танысады; сонымен қатар танымал үш өлшемді графика бағдарламасында - Lumion-да текстуралау, визуализация әдістерімен танысады; сәулет жобаларын ұсыну үшін технологиялық жабдықтармен танысады. Пәнді өту барысында студенттерге базалық ақпаратты, сәулеттік жобалау бағдарламасы ретінде ғимараттарды жобалау туралы нормалар мен ережелерді; оқу дизайнының ерекшеліктері мен құрылымын; жобалық жұмыста сәулет және компьютерлік графиканы қолдану туралы ақпарат беріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Бүкіләлемдік сәулет тарихы
Студенттерде ежелгі дәуірден ХХ ғасырдың сәулетіне дейінгі қалыптасу тұжырымдамаларының генезисі туралы нақты түсінік қалыптастыру, бұл ресми сәулет ескерткіштерінің мысалдарында сәулет пен оның жекелеген компоненттерін қазіргі көп өлшемді түсінуге, мінсіз көркемдік талғамға, логикалық ойлау қабілетіне және өз ойларын нақты және нақты жеткізе білуге әкелді. Сәулет шеберлерінің шығармашылығы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Геодезия
Пәнді оқытудың мақсаты-түсіру және бөлу жұмыстарын жүргізу үшін тірек геодезиялық негіз құруға байланысты геодезиялық міндеттерді шешу; инженерлік құрылыстарды жобалау үшін кең ауқымды жоспарлар мен профильдер құру; геодезиялық өлшемдерді орындау және олардың нәтижелерін өңдеу.Құрылыстарды іздестіруді, жобалауды, салуды, пайдалануды қамтамасыз ететін геодезиялық жұмыстардың құрамы мен технологиясы. Құрылыс тәжірибесінде кең таралған типтік инженерлік-геодезиялық есептерді шешуге қойылатын негізгі талаптар, олардың геометриялық мәні.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Аз қабатты ғимаратты жобалау
Пән Климаттық, этникалық, құрылымдық және техникалық ерекшеліктерге сәйкес екі қабатты жеке тұрғын үйдің курстық жұмысын орындауды, қазіргі заманғы тұрғын үйге қойылатын функционалдық және санитарлық-гигиеналық талаптарға сүйене отырып, ішкі кеңістікті аймақтарға бөлуді ұйымдастыруды қарастырады. Тұрғын үй архитектурасының құрылымдық-техникалық, бейнелі шешімінің сәйкестігі, белгілі бір функционалды жоспарлау құрылымы бар көлемдік жоспарлау шешімін әзірлеу, аз қабатты тұрғын үйді жобалау нормаларымен танысу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Техникалық механика 1
"Техникалық механика 1" пәнінде "Теориялық механика" "Статика"бөлімі оқытылады. Статикалық аксиомалар мен негізгі ұғымдар, конвергентті күштердің жазықтық және кеңістіктік жүйелерінің тепе-теңдік шарттары, параллель күштердің жазықтық және кеңістіктік жүйелері, еркін орналасқан күштердің жазықтық және кеңістіктік жүйелері сипатталған. Денеге әсер ететін күштердің орналасуына, тепе-теңдік жағдайларына байланысты әртүрлі пайдалану кезінде оған қолданылатын байланыстардың реакцияларын анықтау міндеттері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Тіршілік қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты-ұйымдардың талаптарына сәйкес қауіпсіздік техникасын қамтамасыз ету, еңбекті қорғау нормаларын сақтау. Пән адам мен тіршілік ету ортасын, техникалық жүйелердің қауіптілігін, жұмыс аймағының ауасын, жарықтандыруды, діріл-акустикалық факторларды, электромагниттік сәулеленуді, төтенше жағдайларда тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін басқаруды, өндірістегі еңбекті қорғау мен өнеркәсіптік қауіпсіздіктің негіздерін басқаруды, өрт қауіпсіздігін ұйымдастыруды, жұмыс орнын ұтымды ұйымдастыруға қойылатын талаптарды зерттейді. Студент зиянды өндірістік факторлардың есептеулерін жүргізеді, алғашқы медициналық көмек көрсету әдістемесін меңгереді, кәсіпорындардың нақты өндірістік бөлімшелерінің еңбекті қорғау жөніндегі нұсқаулықтарын зерделейді. Оқу барысында еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы бойынша онлайн курстың материалдары пайдаланылатын болады. Өндірістегі еңбекті қорғау және өнеркәсіптік қауіпсіздік мәселелері бойынша жазбаша және ауызша сауалнама пәнді бағалау нысаны болып табылады. Емтиханды серіктес кәсіпорындардың еңбекті қорғау жөніндегі мамандары өткізеді. Пән бойынша Coursera жаппай ашық онлайн курстарының платформаларынан ұқсас курстарды қайта есептеуге болады, OpenU.kz, OpenU.tou.edu.kz және басқалар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Көпфункционалды қоғамдық ғимаратты жобалау
Студент "монофункционалды қоғамдық ғимаратты жобалау"пәні үшін бастапқы материалдарды жинау және талдау әдістемесін меңгереді. Ұтымды жобалау тұжырымдамасын шығармашылық тұрғыдан іздеу, кезең-кезеңімен әзірлеу қағидаларымен және бөлімдердің мазмұнымен танысады. Ондағы ақпаратқа сәйкес жобалық элементтерді графикалық және пластикалық бейнелеудің ең көрнекі нысандарын жасайды. "100 орындық Кафе"курстық жұмысы
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Профессионалды компьютерлік бағдарламалар II
Пәнді оқытудың мақсаты компьютерлік жобалаудың әдістері мен құралдарын; 3D модельдерді құруға арналған қолданбалы бағдарламалар пакеттерін зерделеу; Сызбалар мен басқа да суретті материалдарды дайындау және редакциялау үшін Revit жүйесінің мүмкіндіктерін зерделеу, 3D сызбаларды дайындау және редакциялау үшін Revit бағдарламасының мүмкіндіктерін практикалық игеру болып табылады. Пәнді оқытудың міндеттері пәнді оқытудың міндеттері: - векторлық графика негіздері; - RevitArchitecture бағдарламасында жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеру және жетілдіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пәннің мақсаты бағдарламалық құралдарды және жасанды интеллект (ЖИ) әдістерін практикалық қолдану бойынша құзыреттіліктерді қалыптастыру, Әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен практикасының қазіргі жағдайы туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: ЖИ-те кіріспе, техникалық емес мамандарға арналған ЖИ-те шолу; ЖИ-нің әртүрлі құралдары мен платформаларын зерттеу; үлкен тілдік модельдерге кіріспе; мәтіндер мен жалпылау үшін LLM-ді қолдану; кодталмаған платформаларды қолдана отырып, кодталмаған жасанды интеллект модельдерін құру; жасанды интеллект құралдарын қолдана отырып генеративті өнер мен музыка құру; жасанды интеллект құралдарын қолдану объектілерді анықтау және жіктеу үшін кескінді тану; табиғи тілді өңдеу негіздері; NLP құралдарымен мәтіндік деректер мен көңіл-күйді талдау; ЖИ негізіндегі құралдарды пайдалана отырып интерактивті визуализациялар жасау; ЖИ арқылы тұтынушыларға қызмет көрсету сапасын жақсарту үшін маркетинг пен жарнамада, қаржылық қызметтерде ЖИ қолдану; білім берудегі ЖИ инновациялары; этикалық мәселелер ЖИ; ЖИ-нің қоғамға әсері; ЖИ-тегі жаңа тенденциялар. Практикалық курс мыналарды қамтиды: "жасанды интеллект және адам миы" тақырыбындағы пікірталас; жасанды интеллектпен жұмыс істеу үшін әртүрлі құралдар мен платформаларды практикалық пайдалану; мәтіндерді генерациялау үшін LLM қолдану; кодсыз платформаларды пайдалана отырып, бағдарламалаусыз жасанды интеллекттің үлгі үлгілерін құру; кескіндер мен музыканы жасау үшін әртүрлі генеративті өнер құралдарымен мүмкін эксперименттер жүргізу; кескіндердегі модельдерді оқыту және нысандарды тану үшін кескінді тану құралдарын пайдалану; мәтіндік деректерді талдау; интерактивті визуализация мүмкіндіктерін қолдану; деректерді талдау және маркетингтік науқандарды құру; қаржы саласындағы тәуекелдерді болжау және талдау; чатботтар мен виртуалды көмекшілерді құру; жасанды интеллектті қолданудың этикалық дилеммаларын талқылау; жасанды интеллекттің қоғамға және қоғамға әсері туралы топтық пікірталастар ЖИ-тегі болашақ трендтер. Қорытынды бақылау "жекелендірілген оқыту тәжірибесі: жасанды интеллект құралдары арқылы жекелендірілген білім беру материалдарын жасау мүмкіндіктерін және оқыту тәжірибесін зерттеу"жобасын орындау және қорғау түрінде ұйымдастырылады. Пән бойынша Coursera жаппай ашық онлайн курстарының платформаларынан ұқсас курстарды қайта есептеуге болады, OpenU.kz, OpenU.tou.edu.kz және басқалар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Инженерлік геодезия
Инженерлік геодезия - қазіргі Геодезияның негізгі бағыттарының бірі. Инженерлік ғимараттар мен құрылыстарды іздеуде және салуда қолданылатын өлшеу әдістері мен құралдарын зерттеу. Инженерлік Геодезияның құрамдас бөліктері: топографиялық-геодезиялық ізденістер, инженерлік-геодезиялық жобалау, бөлу жұмыстары, конструкцияларды салыстыру, ғимараттар мен құрылыстардың өзгеруін бақылау. Құрылыс практикасындағы типтік инженерлік-геодезиялық есептерді шешуге қойылатын негізгі талаптар, олардың геометриялық мәні.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Қауіпсіздік және инклюзиялық орта
Мүмкіндігі шектеулі жандардың және халықтың басқа да әлеуметтік осал топтарының қажеттіліктерін ескеретін қауіпсіз, қолжетімді және инклюзивті орта құру бойынша студенттердің білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Инклюзия философиясы, тең қолжетімділік қағидалары, халықаралық қолжетімділік стандарттары бар білім алушының түсінігі. Мүмкіндігі шектеулі адамдардың қажеттіліктерін ескере отырып, ғимараттарда, көлікте, эвакуация кезінде және ТЖ-да қауіпсіздік негіздері мен қауіпсіздікті қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастыру. Заңдар мен стандарттар сияқты нормативтік-құқықтық базаны білу. Толеранттылық этикасы мен өзара іс-қимылын, этикалық мінез-құлықты, ерекше қажеттіліктері бар адамдарға көмек көрсету этикасын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Экономика және бизнес негіздері
Пән білім алушыларда кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Пән экономика және бизнесті ұйымдастыру негіздерін, кәсіпкерлікті және оның түрлерін, бизнестің қаржылық негіздерін, бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеуді, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді зерделейді. Практикалық сабақтар барысында студенттер кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі жағдайларын қарастырады, жағдайларды шешудің әртүрлі тәсілдерін ұсынады, тәуекелдерді талдайды және экономикалық тиімділікті есептейді. Студенттер бизнеске арналған идеяларды ұсынады және дамытады, өздерінің бизнес-жобаларын әзірлейді. Бағалау нысаны бизнес-жоспар түріндегі өз жобасын көпшілік алдында қорғау болып табылады. Пәнде қазіргі кәсіпкерлердің дәрістері қарастырылған. Пән бойынша Coursera жаппай ашық онлайн курстарының платформаларынан ұқсас курстарды қайта есептеуге болады, OpenU.kz, OpenU.tou.edu.kz және басқалар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Экология негіздері
Пән экологиялық сананы, табиғи ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыруға бағытталған. Пән экологияның теориялық негіздерін, қоршаған орта мен организмдерді, биосфераны, организмдердің дамуы мен таралуының жалпы заңдылықтарын, табиғаттағы, адам мен тіршілік ету ортасындағы энергия ағындары мен заттардың айналымын, экологияның ресурстық-экономикалық аспектілерін, табиғатты пайдаланудың экологиялық-экономикалық тетіктерін үнемді өндірістің негізі ретінде экологиялық қауіпсіздік және тұрақты даму, Жаһандық экологиялық мәселелер, экологиялық нормалау, санитарлық-гигиеналық нормативтер мен экологиялық сертификаттауды зерттейді. Студенттер табиғатты қорғау қызметінің негізгі аспектілерін практикада қолданады, өндіріс параметрлері мен қоршаған ортаның заттардың шекті рұқсат етілген концентрациясының қолданыстағы стандарттарына сәйкестігін бағалап, эсседе Жаһандық экологиялық мәселелерді шешудің өзіндік идеяларын сипаттайды. Бағалау нысаны ауызша және жазбаша сауалнама түріндегі біріктірілген емтихан болып табылады. Пән бойынша Coursera жаппай ашық онлайн курстарының платформаларынан ұқсас курстарды қайта есептеуге болады, OpenU.kz, OpenU.tou.edu.kz және басқалар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Инженерлік механика
Пәннің мақсаты – инженерлік-техникалық есептердің заңдылықтарын, зерттелетін механикалық құбылыстың моделін таңдау ерекшеліктерін меңгеру. Пән материалдық денелердің қозғалысы мен тепе-теңдігінің жалпы заңдылықтарын және денелердің өзара әрекеттесуін қамтиды. Студенттер механиканың негізгі түсініктерін, статика, аксиома, шектеулер реакциясы, күштер мен моменттердің негізгі теоремалары, күштер жүйесінің тепе-теңдігі, үйкеліс, нүкте кинематикасы, қатты дене қозғалысының қарапайым түрлері, жазық қозғалыс. қатты дене, динамикаға кіріспе, кинетостатика негіздері, күштің жұмысы мен күші, нүкте динамикасының жалпы теоремалары. Пәннің типтік есептерін шешу шеңберінде студенттер механикалық-математикалық модельдер деректерін түсіндіреді және цифрлық технологияларды пайдалана отырып, статистикалық, эмпирикалық әдістер мен жүйелік талдау әдістерін қолдана отырып, есептеу және графикалық жұмыс түрінде негізделген шешімдерді ұсынады. . Қорытынды бағалау студенттің есеп-графикалық жұмыс портфолиосын қорғау форматында өткізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Қазақстан сәулеті тарихы
Қазақстан архитектурасының негізгі жетістіктерін, Қазақстан архитектурасының, сәулет мектептерінің тарихи даму кезеңдерін, неғұрлым тән ескерткіштерді және өңірлердің дәстүрлі сәулет өнерінің прогрессивті үрдістерін, көне заманнан XXI ғасырдың басына дейінгі құрылыстардың сәулет нысандарының генезисін зерделеу. Белгілі сәулетшілердің Республика мәдениетін дамытуға қосқан үлесі. Білім курстық жобалау тапсырмаларында ұлттық сәулет формаларын интерпретациялау кезінде белгілі бір дәрежеде негіз ретінде қолданыла алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
II Сәулетіндегі 3D модельдеу компьютерлік курсы
Бұл оқу пәні студенттердің Revit ортасында құрылыс конструкцияларының, ғимараттар мен құрылыстардың сызбаларын жасау және редакциялау бойынша білімін, іскерлігін және практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастырады және дамытады. Revit бағдарламасы-бұл барлық мамандардың жоба бойынша бірлескен жұмысында сәулет және инженерлік мәселелерді шешуді автоматтандыратын BIM модельдеудің қуатты платформасы; жоғары деңгейдегі BIM технологияларының заманауи құралдары, соның арқасында сәулет және дизайн мәселелерін шешуге назар аударуға болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер сәулет нысандарын жобалау саласында осы құралдарды тиімді қолдануды үйренуі керек; білім мен дағдыларды алу, сондай – ақ қазіргі заманғы автоматтандырылған жобалау жүйесінде-Revit стандарттау және біріздендіру талаптарына жауап беретін әртүрлі бағыттағы сызбаларды жасау және редакциялау бойынша практикалық дағдыларды алу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеу әдістерін игеру. Курс аясында студент сандық және сапалық зерттеу әдістерін, соның ішінде форсайт-зерттеулерді, эксперименттік зерттеулерді жоспарлау, жүргізу және өңдеу негіздерін, эксперименттік деректерді жоспарлау және өңдеуге арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді меңгереді. Пән өзінің зерттеу тақырыбы бойынша семестрлік жобаны ашық қорғаумен аяқталады. Университеттің жетекші ғалымдары мен ғылыми-зерттеу ұйымдарының шеберлік сыныптары қарастырылған. Пән бойынша Coursera жаппай ашық онлайн курстарының платформаларынан ұқсас курстарды қайта есептеуге болады, OpenU.kz, OpenU.tou.edu.kz және басқалар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән студенттердің өзін-өзі тануын және қабылданған шешімдер үшін жауапкершілікті, құқықтық нормалар шеңберіндегі іс-әрекеттерге бейімділігін қалыптастыруға бағытталған. Пән мемлекет пен құқық негіздерін, конституциялық құқықты, мемлекеттік басқару мен құқық қорғау қызметін, әкімшілік, сыбайлас жемқорлыққа қарсы, азаматтық, отбасылық, еңбек, экологиялық, қылмыстық, іс жүргізу құқығын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін зерделейді. Студенттер жеке нормативтік актілердің негізгі баптары мен ережелерін өмірлік жағдайлар мен кәсіби қызмет тұрғысынан түсіндіреді. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және сыбайлас жемқорлық көріністері бойынша кейстерді шешуге ерекше назар аударылатын болады. Бағалау нысаны ауызша және жазбаша сауалнама түріндегі біріктірілген емтихан болып табылады. Пән бойынша Coursera жаппай ашық онлайн курстарының платформаларынан ұқсас курстарды қайта есептеуге болады, OpenU.kz, OpenU.tou.edu.kz және басқалар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты – студенттерді ақша ағындарын болжау, қаржы нарығын талдау және экономикалық және қаржылық есептердің әдістері мен құралдарын қолдану негізінде жеке қаржылық жоспар құруға дайындау. Курстың мазмұны – қаржылық сауаттылықтың түсінігі, мақсаты, міндеттері, ақша және төлемдер, жеке қаржы, салық және салық салу, банктік қызмет көрсету, сақтандыру, қаржы нарығы, жеке кәсіпкерлік, банкроттық, жеке қаржылық қамтамасыз ету. Студенттер кірістер мен шығыстарды талдау негізінде жеке кассалық бюджетті қалыптастырады, заң нормаларын қолдана отырып, салықтарды, зейнетақы жарналарын, сақтандыру жарналарын есептейді. Бағалау нысаны ауызша және жазбаша сауалнама түріндегі біріктірілген емтихан болып табылады. Пән бойынша Coursera жаппай ашық онлайн курстарының платформаларынан ұқсас курстарды қайта есептеуге болады, OpenU.kz, OpenU.tou.edu.kz және басқалар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Техникалық механика 2
"Техникалық механика 2" пәні "материалдардың кедергісі" курсынан (орталық созылу – қысу, бұралу, тік (жазық) иілу) түзу өзектердің деформациясының кейбір түрлерін қарастырады. "Материалдардың кедергісі" және қабылданған болжамдардың негізгі түсініктері, өзектердің көлденең қималарындағы ішкі күштерді анықтау және осы бөлімдердің геометриялық сипаттамалары, өзектердің деформациясының осы түрлеріндегі беріктік пен қаттылық есептеулері, орталық Сығылған өзектердің тұрақтылық есептеулері көрсетілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Құрылыс материалдары
Пәннің мақсаты – құрылыс материалдары мен бұйымдары туралы үздіксіз дамып келе жатқан білім жүйесін қалыптастыру. Пән металдар мен қорытпалардың кристалдық және нақты құрылымын, олардың кристалдануы мен деформациясын, қорытпалардың күй диаграммаларын, металдар мен қорытпалардың жіктелуін, термоөңдеу теориясы мен технологиясының негіздерін, термомеханикалық өңдеуді, химиялық-термиялық өңдеуді, қатты қорытпаларды, композиттік және ұнтақ материалдар, металл емес құрылымдық материалдар. Студенттер зертханалық зерттеулер барысында механикалық сынау әдістерін, металдар мен қорытпаларды термиялық өңдеудің әртүрлі әдістерін жүзеге асыруда металлографиялық зерттеу әдістерін, цифрлық технологияларды қолдана отырып, статистикалық, эмпирикалық әдістерді және жүйелік талдау әдістерін қолданады. Ауызша және жазбаша сауалнаманы қамтитын емтихан түріндегі бағалау, оның ішінде студенттің есеп айырысу жұмысының портфолиосын қорғау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Блокталған тұрғын үйді жобалау
Көркем ерекшеліктерге және қала немесе ауыл құрылымына орналастыруға сәйкес блокталған тұрғын үйді жобалау. Жеке учаскесі бар оқшауланған тұрғын үй бір немесе бірнеше отбасының тұруына арналған. Жоспарлау құрылымы барлық отбасы мүшелерінің жайлы өмір сүруіне және уақыт өткізуіне жағдай жасау міндетіне бағынады. Жобалау нормаларын зерттеу. "Оқшауланған тұрғын үй" курстық жұмысы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Мәдениет және демалыс мекемелерін жобалау
Білім алушы қоғамдық ғимараттың сәулеттік – жоспарлау шешімін бос уақыт орталығына қойылатын функционалдық талаптармен үйлестіру әдістемесін меңгереді. Шағын қоғамдық ғимаратқа тән кеңістіктік және функционалдық міндеттердің шешімін біледі. Ұтымды жобалау тұжырымдамасын шығармашылық іздеу, сәулет конструкцияларын, Құрылыс және әрлеу материалдарын пайдалану дағдыларын дамытады. "Тұрғын үйдің демалыс орталығы" курстық жұмысы Кәсіби компьютерлік бағдарламаларда жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Сәулет құрылыстарының инженерлік жүйелері
Пәннің мақсаты сумен жабдықтау, кәріз, газбен жабдықтау, жылумен жабдықтау, сондай-ақ қоршаған ортаны қорғау жүйелерінің инженерлік жүйелерін жобалау және пайдалану негіздері саласында жобалық білімдерді дамыту болып табылады. Студенттер басқарудың ғылыми тәсілдерін, инженерлік желілерді, жүйелер мен жабдықтарды жобалаудың есептеу әдістері мен нысандарын, сумен жабдықтау, кәріз, жылу және газбен жабдықтау объектілерінің жұмыс істеу принциптерін, ғимараттар мен құрылыстардың инженерлік жабдықтарын меңгереді. Тәжірибелік сабақтарда студенттер сәулет құрылыстарының инженерлік жүйелері бойынша бірқатар тапсырмаларды орындайды. Бағалау орындалған есептеу және графикалық жұмыстарды қорғаумен емтихан түрінде өтеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ғимараттар мен құрылыстардың архитектуралық типологиясы
Ғимараттар мен құрылыстардың сәулеттік типологиясының негіздерін зерделеу, типологиялық жіктелімдер білімінің құрылымын қарау, жобалық шешімдерді негіздеуге және қоныстандыру мен елді мекендерді дамыту саласында іргелі білімді әзірлеуге бағытталған зерттеу міндеттерінің мазмұны. Негізгі бағыт жобалық шешімдер мен факторларды, шешімдер қабылдауды анықтайтын функционалдық-практикалық міндеттерді, шешімдерді бағалау әдістері мен әдістерін негіздеуге бағытталған. Қала құрылысының әлеуметтік-экономикалық, экологиялық, техникалық эстетикалық негіздері қарастырылды, әртүрлі типтегі және иерархиялық деңгейдегі қала құрылысы жүйелеріне функционалдық - кеңістіктік және композициялық талдау негіздері берілді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Азаматтық ғимараттар типологиясының негіздері
Студенттерді ғимараттар мен құрылыстардың архитектуралық типологиясының негізгі ережелерімен, жобалаушының алдында тұрған зерттеу міндеттерінің сипатымен таныстыру, әлеуметтік мәселелерді түсінуге, ғимараттар мен құрылыстардың типологиялық жіктелуіне, өмір сүру ортасын кеңістіктік ұйымдастыруға бағытталған студенттердің қала құрылысы дүниетанымын қалыптастыру, тұрғын үй мен қоғамдық ғимараттарды қалыптастыру процесінің негізгі даму тенденцияларын анықтау. студенттерді күрделі көлемді жоспарлау мәселелерін шешуге, ғимараттар мен құрылыстардың көркемдік мәнерлілігін және оның құрамдас элементтерін шешуге, қазіргі типологияның әлеуметтік, техникалық-экономикалық және сәулет-жоспарлау аспектілерімен таныстыруға үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Қала құрылысы негіздері
"Қала құрылысы негіздері" пәні әлеуметтік-экономикалық және табиғи жағдайлармен өзара байланыста қоныстандыру және елді мекендер жүйесінің негізгі кезеңдері мен жоспарлы ұйымдастырылуын, олардың қалыптасу, жұмыс істеу және даму ерекшеліктерін зерттейді. Пәнді оқытудың мақсаты-қала құрылысының негіздерін білетін жоғары білікті Бакалаврларды даярлау. Білім алушыда әлеуметтік мәселелерді, қоныстандыру құрылымын, өмірлік ортаны кеңістіктік ұйымдастыруды түсінуге бағытталған қала құрылысы дүниетанымын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Жайлылығы жоғары тұрғын үйді жобалау
Пән климаттық және жергілікті табиғи жағдайларға сәйкес функционалдық, техникалық, экономикалық және эстетикалық талаптарға сүйене отырып, жайлылығы жоғары тұрғын үйлерді және олардың құрылымдық элементтерін жобалаудың жіктелуі мен жалпы принциптерін қарастырады. Сондай-ақ тұрғын үй ғимараттарын салуға, орналастыруға және іргелес аумақтарды абаттандыруға қойылатын талаптарды қарайды. "Орта қабатты элиталық тұрғын үй"курстық жұмысы
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Болат, темірбетон және ағаш конструкцияларын жобалау
Құрылыс конструкцияларына қойылатын талаптар. Ғимарат пен құрылыстың мақсатына және құрылыс жағдайларына байланысты құрылыс конструкцияларының түрлері. Жүктемелер мен әсерлер. Құрылыс конструкциялық материалдарының физика-механикалық қасиеттері. Құрылыс конструкцияларын есептеудің негізгі ережелері мен әдістері. Компьютерлік технологияларды (Excel, Mathcad, AutoCAD, Revit, SCAD) қолдана отырып, болат, темірбетон, құрылыс конструкцияларының ағаш элементтерінің (арқалықтар, бағандар, монолитті жабындар) жекелеген элементтерін есептеу және жобалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сәулет II
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің өндірістік ғимараттар мен құрылыстарды жобалаудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын алу болып табылады. Өндірістің ерекшеліктері мен даму перспективаларын ескере отырып, өндірістің озық технологиясының талаптарын қанағаттандыратын өнеркәсіптің әртүрлі объектілерінің көлемдік-жоспарлау шешімдерімен танысу. Құрылысты біріздендіру, типтеу ұғымдары. Өнеркәсіптік ғимараттарды, өнеркәсіптік кешендерді заманауи жобалаудың даму тенденциялары. Арнайы терминологияны зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Экологиялық менеджмент
Пән экологиялық проблемаларды шешудің және ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің жалпыға бірдей танылған ұйымдастырушылық-басқарушылық құралы ретінде экологиялық менеджмент туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Пән экологиялық менеджментті корпоративтік басқару жүйесінің бөлігі ретінде зерттейді, қазіргі өркениеттің экологиялық мәселелерін, тұрақты даму Тұжырымдамасы мен инфрақұрылымын, табиғатты пайдалану мәселелерін қарастырады. Практикалық сабақтар шеңберінде білім алушылар Табиғи ресурстар мен экологиялық залалдарды пайдалануды экономикалық бағалауды орындайды, Халықаралық стандарттар мен экологиялық заңнамаға сәйкес экологиялық аудит және экологиялық менеджмент жүйесін құру кейстерін қарайды. Бағалау нысаны жобаның start up экологиялық бөлімін Қоғамдық қорғау болып табылады. Пәнде эколог ғалымдардың, қоғамдық ұйымдар өкілдерінің қонақ дәрістері қарастырылған. Пән бойынша ұқсас курстарды жаппай ашық онлайн курстар платформаларынан қайта есептеуге болады: Coursera; OpenU.kz; OpenU.tou.edu.kz; skills.enbek.kz.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән кәсіпкерлік қызметтің теориялық және практикалық құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері саласында білім алуға бағытталған. Пән кәсіпкерлік қызметті, оның ішінде ұйымдық-құқықтық мәртебесін, шарттық қатынастарды, кәсіпкерлердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін тіркеу, жүргізу және тоқтату жөніндегі қолданыстағы заңнаманы қарауды қамтиды. Практикалық сабақтар шеңберінде білім алушылар кәсіпорын жарғысын әзірлеу бойынша кейстерді шешеді, құрылтайшылардың шешімдерін құжаттайды, кәсіпкерлікті тіркеу бойынша цифрлық дағдыларды алады, сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы іс-қимыл бойынша құралдарды таңдайды. Бағалау нысаны жобаның Start up құқықтық бөлімін жария қорғау болып табылады. Пәнде заңгер-практиктердің қонақ дәрістері қарастырылған. Пән бойынша ұқсас курстарды жаппай ашық онлайн курстар платформаларынан қайта есептеуге болады: Coursera; OpenU.kz; OpenU.tou.edu.kz; skills.enbek.kz.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Шағын елді мекенді жобалау
Шағын елді мекендерді жобалаудың шығармашылық процесінің әдіснамасын меңгерген сәулетші бакалаврларын даярлау. Күрделі функционалдық байланыстармен және объектілердің көп деңгейлі иерархиясымен сипатталатын орта ауқымдағы қала құрылысы объектілерін жобалау бойынша дайындық. Аймақтық жоспарлау схемасында шағын елді мекендерді орналастыру, функционалды аймақтардың өзара байланысы туралы теориялық ақпарат. Шағын елді мекендерді жобалау бойынша нормативтік құжаттар. "5000 тұрғынға арналған ауыл"курстық жобасы
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
Пән кәсіпкерліктің теориялық және әдістемелік негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Пән экономика және кәсіпкерлікті ұйымдастыру негіздерін, оның түрлерін, маркетингтік негіздері мен стратегиялық перспективаларын, мемлекеттік реттеуді зерттейді. Практикалық сабақтар шеңберінде білім алушылар кәсіпкерлік қызметтің түрлі кейстерін қарастырады, маркетингтік зерттеулер жүргізеді және кәсіпкерлік бизнес-идеяларды ұсынады, олардың инновациялық өлшемдерін әзірлейді. Бағалау нысаны кәсіпкерлік идеяның бизнес-моделін көпшілік алдында қорғау болып табылады. Пәнде жұмыс істеп жатқан кәсіпкерлердің қонақ дәрістері қарастырылған. Пән бойынша ұқсас курстарды жаппай ашық онлайн курстар платформаларынан қайта есептеуге болады: Coursera; OpenU.kz; OpenU.tou.edu.kz; skills.enbek.kz.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Құрылыс конструкцияларын есептеу негіздері
ОРСК пәнін оқу барысында көптеген мысалдарда материалдарға да, дизайн схемаларына да қатысты құрылыс құрылымдарының әртүрлілігі туралы түсінік берілген. Құрылыс конструкцияларына негізгі жүктемелер мен әсерлер талданады. Негізгі назар әр түрлі материалдардан – металдан (болаттан), ағаштан, тастан (кірпіштен), темірбетоннан жасалған Арқалық, баған, плита, қабырға сияқты құрылымдық элементтерді есептеуге аударылады. Сондай-ақ, элементтердің бір-бірімен қосылыстарының құрылысы туралы түсінік беріледі. Құрылыс конструкцияларын, соның ішінде үлкен аралықты, кеңістікті және биіктікті қалыптастыру принциптері көрсетілген. Құрылыс конструкцияларын есептеу және жобалау кезінде компьютерлік технологиялар кеңінен қолданылады (Excel, Mathcad, AutoCAD, Revit, SCAD)
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Инженерлік жайластыру және көлік
Бұл курс студенттерге рельефті ұйымдастырудың инженерлік мәселелерін, жер үсті ағындары мен абаттандыруды, инженерлік мәселелерді, қалаларды жоспарлау кезінде туындайтын көлік мәселелерін шешуде қажетті білім мен практикалық дағдыларды беруге бағытталған. Тік жоспарлау, абаттандыру қағидаттарымен танысу және көлік проблемаларын шешу, нормативтік және техникалық құжаттаманы пайдалану. Инженерлік дайындық және аумақты абаттандыру. Қаланың көше желісінің схемасын қалыптастыру. Көлік тораптары мен қиылыстарын жоспарлау. Көшелер мен жолдардың көлденең профильдері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Көпфункционалды биік кешендерді жобалау
Мақсаты-кәсіби шығармашылық қызметке сәулетші бакалаврын дайындау. Көпфункционалды тұрғын үй кешенін жобалау үшін бастапқы материалдарды жинау және талдау. Ұтымды жобалық тұжырымдаманы шығармашылық іздеу принциптерімен, даму кезеңдерімен және бөлімдердің мазмұнымен танысу, көп функционалды тұрғын үй кешенінің жобалық элементтерін графикалық және пластикалық бейнелеудің көрнекі формаларын пысықтау. "Көпфункционалды тұрғын үй кешені"курстық жобасы
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 6
-
Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
Пән кәсіпкерлікті және Start up жобаларын экономикалық негіздеу үшін қажетті білім, Дағдылар мен құзыреттер жиынтығын қалыптастыруға бағытталған. Пән Start up жобаларын заманауи бизнес-кәсіпкерліктің құралы, оларды әзірлеу алгоритмі ретінде зерттейді. Практикалық сабақтар шеңберінде білім алушылар кәсіпкерлік идеяға инвестицияларды есептеуді, персоналға қажеттілікті негіздеуді, шығындар мен шығындарды есептеуді орындайды, баға белгілеу және қаржылық жоспарлау саясатын әзірлейді. Бағалаудың бір түрі-жобаны бастау үшін қоғамдық қорғау. Пәнде жұмыс істеп жатқан кәсіпкерлердің, инвесторлардың қонақ дәрістері қарастырылған. Пән бойынша ұқсас курстарды жаппай ашық онлайн курстар платформаларынан қайта есептеуге болады: Coursera; OpenU.kz; OpenU.tou.edu.kz; skills.enbek.kz.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі және білім беру мекемелерін жобалау
"Мектепке дейінгі және жалпы білім беру мекемелерін жобалау" пәнін оқытудың мақсаты күрделі функционалдық ұйымы бар оқу – тәрбие ғимараттарын жобалау ерекшелігін игеру болып табылады. Қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуы барысында туындайтын әртүрлі мәселелерді кәсіби түрде шеше алатын кең профильді сәулетшіні даярлау міндеті. "24 сыныпқа арналған жалпы білім беретін мектеп" курстық жұмысы Кәсіби компьютерлік бағдарламаларда жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 6
-
Ғимараттар мен құрылыстарды қайта құру негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты әртүрлі мақсаттағы ғимараттар мен құрылыстарды қайта құру бойынша құрылыс жұмыстарының әдістері мен технологиялары туралы кәсіби білімді қалыптастыру болып табылады. Ғимараттар мен құрылыстарды қайта құру принциптерімен танысу. Функционалдық мақсатын ішінара немесе толық өзгерту, аумақтардың құрылысын жақсарту, қазіргі өсіп келе жатқан нормативтік талаптарға сәйкес келтіру мақсатында азаматтық ғимараттарды қайта құру. Қайта құруға байланысты ғимарат құрылымдарының жүк көтергіштігін есептеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
-
Ғимараттар мен құрылыстарды салудың құрылыс технологиялары
Тиімді құрылыс материалдары мен конструкцияларын, заманауи техникалық құралдарды, жұмысшылардың еңбегін прогрессивті ұйымдастыруды қолдана отырып, жекелеген өндірістік процестерді орындау әдістерінің теориялық негіздерін игеру. Жалпы және мамандандырылған технологиялық процестерді жобалай білу; Құрылыс-монтаждау жұмыстарын орындау кестесін әзірлеу; ғимараттар мен құрылыстарды салудың әртүрлі кезеңдерінің құрылыс Бас жоспарын жасау; құрылыс жұмыстарының құрылымын қалыптастыру; ғимараттар мен құрылыстарды салу технологияларын вариантты жобалауды жүзеге асыру құрылыс-монтаждау жұмыстарын жүргізу жобаларын, ғимараттар мен құрылыстарды салудың әртүрлі технологияларының параметрлерін әзірлеу.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 4
-
Тұжырымдамалық жобалау
Болашақ мамандарда сәулеттік жобалауда жобалау алдындағы зерттеу білімдері мен дағдыларын қалыптастыру, жұмыстың барлық кезеңдерінде жобалық идеяларды іске асыру үшін қажетті әдістер мен құралдар кешенін игеру. Кеңістікті, объектілерді және кескіндерді қалыптастыру идеялары, бұрын алынған білім мен жобалау дағдыларын қойылған міндеттерді шешу үшін жүйелеу. Практикалық жобалау және жобаларды негіздеу дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 6
-
Сәулеттік физика
Қалалық кеңістіктер мен ғимараттардың интерьерлерінде жайлы дыбыстық ортаны жобалау әдістерін зерттеу. Жабық үй-жайлардағы, сәулет құрылымдары мен материалдардағы дыбыс процестерінің сандық және сапалық сипаттамаларын зерттеу. Ғимараттардағы шуды азайту әдістерін, сондай-ақ қалалық, өндірістік және тұрмыстық шулардың орамішілік кеңістіктер мен үй-жайларға таралуы мен енуін және осы факторлардың сәулет ортасына әсерін зерттеу.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Қалалардың жаһандық кеңістігінде басқа сәулет
Пән сәулет, мүсін, биология, математика және жоғары технологияның қиылысында жаһандық кеңістікте озық дизайн шешімдерін табуға бағытталған. Пән сәулеттің иррационалды, мәнерлі, болжауға келмейтін нысандары бар орасан зор құрылымдарды өмірге әкелетін (модульдік қоршау қабырғалары мен технологияларын энергияны қайта тұтынудың күрделі жүйесі, өнеркәсіптік энергияны тұтынудың күрделі жүйесі) тірі құрылымдар идеясына сүйене отырып, құрылыс қабығының сызықты емес формалары мен беттерін пайдалана отырып, табиғат пен қала кеңістігінің қиылысында қоршаған ортаның түбегейлі жаңа сапасын қалыптастыру заңдылықтарын зерттейді. әсерлер, инновациялық VRF салқындату жүйесі, ағынды суларды жинау және қайта пайдаланудың заманауи жүйесі, жасыл шатыр, жоғары тиімді жарықтандыру, LEED Gold сертификатын алу), оларға мейірімділік пен адамдық сипат береді. Тәжірибелік сабақтарда студенттер заманауи сәулетшілердің (Фрэнк Гери, Дэниел Либескинд, Заха Хадид, Бернард Цчуми, Питер Эйзенман, Рем Кулхаас, Томас Хизервик, Жан Ганг (Чикаго студиясы), Рем Коолхаас, Кенго Кумаава, Коншоди И-Сафеди Курок, Коншоди Курок, Коншоди Курок) мысалдарын пайдалана отырып, заманауи трендтерді зерттейді. т.б.), басқа сәулет тақырыбы бойынша сөйлемдерді негіздеп, толықтырады. Қорытынды бағалау графикалық жұмыстар портфолиосын қорғау форматында өткізіледі.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Паркингтерді жобалау
СЖТ талаптарына сәйкес "300 автокөлікке арналған Паркинг" жобасын әзірлеу. Гараж түріндегі автомобиль тұрақтарын жобалау кезіндегі нормативтік талаптармен, жобалаушының алдында тұрған зерттеу міндеттерінің сипатымен танысу. Құрылымның көлемдік−кеңістіктік құрылымын Жобаланатын объектінің утилитарлық орналасуымен үйлестіруді үйрену, объектіні жобалау кезінде тектоника, композициялық тепе-теңдік, құрылымдық тұрақтылық, экономикалық және функционалдық мақсаттылық талаптарын ескеру. Ғимараттың дұрыс функционалды аудандастырылуын және автомобильдердің қозғалыс схемаларын қамтамасыз етіңіз.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Ландшафттық жобалау
Бақша және саябақ өнерінің даму тарихы. Адам мәдениетіндегі Ландшафттық сәулет мағынасының мәні. Даму кезеңдері. Ландшафттық ортаны жоспарлау мәселелері, сыртқы кеңістіктердің сәулеті. Бұл үшін ландшафт компоненттері мен жасанды заттарды қолдана отырып, адамдар үшін үйлесімді ортаны қалыптастыру. Бау-бақша өнері, тұрғын аудандарды, көшелер мен жолдарды, қала орталықтарын, өндірістік аудандарды, ауылшаруашылық кәсіпорындарын, Тарихи ландшафттарды, қорғалатын табиғи аумақтарды көгалдандыру және абаттандыру.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Құрылыс өндірісі технологиясының негіздері
Ғимараттар мен құрылыстарды салудың заманауи технологиялары зерттелуде. Құрылыс-монтаждау жұмыстарының жекелеген түрлері мен кешендерін орындаудың негізгі әдістері, Құрылыс-монтаждау жұмыстарын технологиялық байланыстыру әдістері, ғимаратты салудың әртүрлі кезеңдеріндегі технологиялық процестің негізгі параметрлерін жобалау әдістемесі, ғимараттар мен құрылыстарды салуға арналған жұмыстарды өндіру жобаларының мазмұны мен құрылымы, жекелеген өндірістік процестерді орындаудың теориялық негіздері, әдістері мен тәсілдері
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 4
-
Жылу техникасы, жарық техникасы және акустика
Сәулет акустикасының негіздерін зерттеу. Табиғи және жасанды жарықтандыру. Құрылыс материалдарының жылу техникалық параметрлері. Қабырға құрылымын таңдау және жылу есептеу.. Сәулетшінің шығармашылық әдісіндегі сәулеттік жарықтандыру және акустика. Акроматикалық және түс көруді ескере отырып, сәулеленудің оптикалық спектрінің бір бөлігінде рационалды табиғи және жасанды жарық-түсті ортаны жобалау әдістерін игеру. Бөлменің табиғи және жасанды жарықтандыруын есептеу. Адам өмірінің жайлы ортасын қамтамасыз ету үшін оңтайлы жобалық шешімдерді қолдану мүмкіндігі.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Ландшафтық сәулет
Студенттерде жасыл кеңістіктердің адам өміріндегі рөлі, жасыл құрылғыларды жоспарлау әдістері, көгалдандырылған аумақта тіршілік ету ортасының биологиялық және экологиялық жағдайларына сәйкес өсімдіктер ассортиментін дұрыс таңдау туралы нақты түсінік қалыптастыру. Сәулет тарихының кең материалдарынан мүмкіндігінше жүйелі білім беру, Сәулет шығармашылығын дамыту, белгілі бір уақыттың сәулеттік стильдерін қалыптастыру мәселелерін қарастыру, БАҚ пен саябақ құрылысының танымал шеберлерінің жұмысымен танысу
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы сәулет және тұжырымдамалық дизайн
Дипломдық жоба тақырыбы бойынша ғылыми зерттеулер. Дипломдық жобалау үшін бастапқы деректерді жинау және нақтылау. Кеңістікті, объектілерді және кескіндерді қалыптастыру идеялары, бұрын алынған білім мен жобалау дағдыларын қойылған міндеттерді шешу үшін жүйелеу. Аналитикалық кезең, тақырыпты негіздеу, сәулет-құрылыс жобалаудың әдістері мен тәсілдері. Қажетті нормативтік және анықтамалық әдебиеттерді, барлық функционалдық-технологиялық процестерді зерделеу және сәулет-жоспарлау шешімін жасау.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 6
-
Құрылыс және сәулет шешімдер экономикасы
Экономикалық дамудың негізгі мәселелері, экономикалық процестерді зерттеудің нақты әдістері. Экономикалық дамудың негізгі модельдері, нарықтың тауар-ақша қатынастарының экономикалық дамудағы рөлі мен маңызы. Нарықтық қатынастар жағдайында құрылыс өнімдерінің сметалық құнын анықтау әдістері. Техникалық-экономикалық негіздеме сатысында сметалық құнын анықтау. Курс бойынша негізгі ұғымдар мен категорияларды игеру. Салалық ерекшеліктерді және олардың жобалау және құрылыс ұйымдары қызметінің нәтижелеріне, ресурстарды пайдаланудың тиімділігіне әсерін зерделеу.
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 4
-
Сәулет шешімдерін экономикалық есептеу негіздері
Экономикалық дамудың негізгі модельдері, нарықтың тауар-ақша қатынастарының экономикалық дамудағы рөлі мен маңызы. Өңірлік коэффициенттер, ірілендірілген көрсеткіштер. Жобаларды техникалық-экономикалық негіздеу сатысында сметалық құнын есептеу. Құрылыс кешенінің жұмыс істеу мәселелері бойынша негізгі заңнамалық және нормативтік актілермен танысу. Құрылыстағы өндірістің негізгі элементтерін неғұрлым тиімді пайдаланудың қалыптасу ерекшеліктері мен жолдарын зерттеу. Нормативтік, арнайы және заңнамалық әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 4
-
Жұмыс жобасын басқару
Құрылыстың жобалау алдындағы және жобалау дайындығының, жобалау құжаттамасының сараптамасының, сондай-ақ құрылысқа авторлық қадағалауды жүзеге асырудың ерекшеліктері. Жобалау ұйымдарының жобалау жұмыстарының сипаты бойынша жіктелуі: типтік жобалау, салалық жобалау, аймақтық жобалау."Жобалау ісі", болашақ маман-сәулетшіні жобалау қызметтері нарығының жағдайында өз бетінше жұмыс істеуге дайындау, студенттерде мамандықтың мәні, сәулетші қызметіндегі Маманданудың негізгі бағыттары туралы толық және объективті түсінік қалыптастыру. Пән таңдалған мамандықтың барлық мәселелері мен ерекшеліктерін қамтиды, оқу процесінде өзін орнықтыруға және бағдарлауға көмектеседі.
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 5
-
Жұмыстық жоба технологиясы
Мемлекетте жобалау ісінің құрылымы мен ұйымдастырылуы салалар, өңірлер және жобалау деңгейі бойынша зерделенеді. Жобалау ұйымдарын жобалау жұмыстарының сипаты бойынша жіктеу жүргізіледі: үлгілік жобалау, салалық жобалау, аймақтық жобалау. Пән құрылыстың жобалау алдындағы және жобалық дайындығының ерекшеліктерін, жобалық құжаттаманы сараптауды, сондай-ақ құрылысты авторлық қадағалауды және таңдаған мамандықтың ерекшелігін көрсетеді, сонымен қатар оқу процесінде Өзін анықтауға және бағдарлауға көмектеседі.
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 5
-
Сәулеттегі энергия үнемдеуші технологиялар
Пәнді оқытудың негізгі мақсаты-студенттерде энергия үнемдеу саласындағы стратегиялық ойлауды қалыптастыру, сәулет - құрылыс объектілерін жобалау және салу үшін, қала шаруашылығы объектілерінде энергия ресурстарын үнемдеу бойынша нақты міндеттерді шешу кезінде инженерлік нұсқалардың тиімділігін бағалау; студенттердің бойында жергілікті проблеманы елестету және болашақта энергия үнемдеу бойынша инженерлік шешімдердің салдарын болжау қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 5
-
Энерготиімді ғимараттардың жобалауы
Ғимараттар мен құрылыстарды салудың заманауи технологиялары зерттелуде. Құрылыс-монтаждау жұмыстарының жекелеген түрлері мен кешендерін орындаудың негізгі әдістері, Құрылыс-монтаждау жұмыстарын технологиялық байланыстыру әдістері, ғимаратты салудың әртүрлі сатыларында технологиялық процестің негізгі параметрлерін жобалау әдістемесі, ғимараттар мен құрылыстарды салуға арналған жұмыстарды жүргізу жобаларының мазмұны мен құрылымы, теориялық негіздер, жекелеген өндірістік процестерді орындаудың әдістері мен тәсілдері.
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Іскерлік қарым-қатынасты ауызша және жазбаша түрде мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде жүзеге асыруға қабілетті. Әлеуметтік-тарихи, этикалық және философиялық контексте қоғамның мәдениетаралық әртүрлілігін қабылдауға қабілетті.
- Құрылыс пен сәулет саласындағы инновациялық технологиялар мен ғылыми жаңалықтар саласында кең білімі мен ойлау мәдениеті бар шығармашылық тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін әлеуметтік, гуманитарлық пәндер саласында базалық білімі бар
- Қоғамның тұрақты сәулет ортасын құру қажеттілігін айқындайды, қалалық ортаны дамытудың экономикалық, экологиялық және аумақтық-кеңістіктік факторларын түсінеді
- Компьютерлік модельдеу дағдыларын меңгерген, ғимараттардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін жобалау қызметінде жүйелік математикалық принциптерді пайдалана отырып, математикалық ойлауды көрсетеді.
- Архитектуралық жобалаудың ғылыми негіздері мен әдіснамасын меңгерген, түсіндіруге, талдауға, қорытынды шығаруға және бағалауға қабілетті, сыни ойлау дағдыларын қолданады, белгісіздік жағдайында кәсіпкерлік дағдыларды көрсетеді.
- Эксперименттік-зерттеу жобаларын орындау үшін қажетті теориялық және практикалық материалдарды жинауды жүзеге асырады. Өнер және сәулет саласында стартаптарды әзірлеу және басқару технологияларын қолданады, бизнес-идеяларды жасайды және дамытады.
- РIM жобалау элементтері бар Кәсіби компьютерлік бағдарламаларда заманауи жобалау негіздерін қолдана отырып, жобалау алдындағы және жобалау процестерінің барлық кезеңдерінде функционалдық, эстетикалық, конструктивті-техникалық, экономикалық талаптарға сәйкес сәулет жобаларын әзірлейді. Өз идеяларын қалыптастыру және қорғау мақсатында қолданыстағы жобаларды сыни тұрғыдан талдайды
- Кәсіби қызметтегі нормативтік-құқықтық құжаттаманың өзектілігін анықтайды, заманауи ғылыми кәсіби терминологияны қолданады, кәсіби даму және өзін-өзі тәрбиелеу траекторияларын құрады, командада жұмыс істей алады, өз көзқарасын дұрыс қорғай алады, жаңа шешімдер ұсына алады
- Көркемдік мәдениет пен көлемдік-кеңістіктік ойлаудың негіздерін тиісті деңгейде меңгерген дәстүрлі және жаңа техникалық бейнелеу құралдарын қолдана отырып, жобалық шешімдерді ұсына алады.
- Сәулет жобалау, күрделі құрылыс және ландшафт саласында сәулет-қала құрылысы жұмыстарын жүзеге асырады, жобалау-өндірістік қызметті және сәулет-қала құрылысы жобалау құжаттамасын шығаруды ұйымдастырады, авторлық қадағалауды жүзеге асырады, мемлекеттік нормативтердің шарттары мен талаптарына сәйкестігін қамтамасыз етеді.
Ұқсас БББ
6B07301 Сәулет және дизайн
Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)
6B07301 Сәулет
Торайгыров университеті
6B07301 Сәулет
Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)
6B07301 Сәулет
С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
6B07301 Сәулет
Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)
6B07301 Сәулет
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B07301 Сәулет
Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)
6B07301 Сәулет
С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті