Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01504 География в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Биогеография

    Мақсаты –биогеографияның негізгі қағидаларын, ережелері, тірі ағзалардың қауымдастықтарының географиялық таралуын түсіндіру; табиғатты қорғау, табиғи ресурстарды пайдалану саласында алынған білімді қолдану. Пәннің міндеттері: қазіргі заманғы биогеографияның теориясы мен қолданбалы бағыттарын түсіндіру; ареалдардың кеңістікте және уақыт ішінде қалыптасуын, дамуын қарастыру; биоалуантүрлілік географиясы туралы түсіндіру, биом типтерінің құрылымдық-функционалдық ерекшеліктерін сипаттау; биосфераны Жердің экожүйесі ретінде сипаттау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе

    Пәнді игерудің мақсаты әлеуметтік-экономикалық және саяси география саласында жалпы және арнайы білім алу, оларды географиялық зерттеулерде қолдану дағдыларын қалыптастыру, қоғамның кеңістіктік ұйымының формалары мен құрылымдары, оның жұмыс істеуі мен даму заңдылықтары туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру, қазіргі заманның маңызды жаһандық және аймақтық мәселелерін шешуде экономикалық-географиялық тәсілдерді қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Топырақтану негіздері

    Пәнді меңгеру мақсаты – табиғаттың дербес денесі ретінде топырақтың құрылымы, құрамы және қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру, топырақтың географиялық таралуы, оның пайда болу және даму заңдылықтары туралы түсінік беру, топырақ генезисі теориясының негізгі мәселелері, Қазақстан мен ТМД табиғи аймақтары мен аймақтарының топырақ жамылғысы, топырақтың табиғаттағы қызметі мен рөлі, экологиялық жағдайы, топырақты қорғау және тиімді пайдалану туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы жертану

    Пәнді игерудің мақсаты – құрамдас бөліктері тығыз өзара әрекеттесе отырып, үздіксіз дамитын Жер планетасы біртұтас материалдық жүйе ретінде идеяны қалыптастыру, Жерді ғарыштық дене ретінде сипаттау, жердің құрамдас қабықтарын зерттеуге ықпал ету, физикалық географияның дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру және студенттерді физикалық географияның келесі курстарын қабылдау үшін қажетті біліммен қамтамасыз ету болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Геология және геоморфология негіздері

    Пәнді меңгерудің мақсаты: геология және геоморфология ғылым ретінде, олардың зерттеу әдістерімен, Жердің құрылымы мен жасы, оның Күн жүйесінің басқа планеталар арасындағы орны туралы негізгі мәліметтерімен таныстыру; экзогендік және эндогендік процестер туралы білімдерін қалыптастыру; жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтерін және олардың даму заңдылықтарын; қазіргі тектоникалық түсініктер; геологиялық зерттеудің негізгі әдістерімен таныстыру, жер қыртысының материалдық құрамы – минералдар мен тау жыныстары және олардың түзілуі туралы алғашқы мәліметтер, геологиялық процестердің маңызды заңдылықтарын қарастыру, Жердің негізгі құрылымдық элементтерінің жалпы сипаттамасымен, олардың құрылымы мен эволюциясымен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ландшафттану

    Пәнді игерудің мақсаты геожүйелердің негізгі қасиеттері, географиялық қабықтың аймақтық және жергілікті дифференциациясының заңдылықтары, Ландшафттардың жіктелуі және оның морфологиялық бірліктері, ландшафт компоненттері мен ландшафт түзуші факторлар, ландшафттарды оқшаулау принциптері және олардың морфологиялық бірліктері, ландшафттағы заттардың биогендік және абиогендік айналымының негізгі заңдылықтары, табиғи-аумақтық кешендердің құрылымы, олардың қызметі, динамикасы мен эволюциясы, ҚР аумақтарын ландшафты аудандастыру мәселелерін қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері

    Бұл пән болашақ кәсіби қызметте ата-аналармен өзара іс-қимылдың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді игеруге бағытталған, ата-аналарды оқу процесіне тарту, білім беру ұйымын басқару, ата-аналардың педагогикалық белсенділігін дамыту, мектеп пен отбасының оқушыларда құндылықтарды қалыптастырудағы өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады, ата-аналарды білім беру ұйымының білім беру және тәрбие процесіне тарту нысандарының ерекшеліктері ұсынылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән студенттерге экономиканың қызмет етуі, кәсіпкерлік қызметтің қағидаттары және қаржыны басқарудың негіздері туралы іргелі білім қалыптастыруға бағытталған. Бұл курс білім алушылардың экономикалық ойлауын, нарықтық үдерістерді түсінуін, сондай-ақ түрлі өмірлік және кәсіби жағдайларда негізделген қаржылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға мүмкіндік береді. Пән жалпы экономикалық және кәсіпкерлік құзыреттерді дамытуға, сондай-ақ алынған білімді өмірде практикалық қолдануға бағытталған. Курсты оқу студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын, қаржылық сауаттылығын, экономикалық және кәсіпкерлік қызметке қатысуға дайындығын, сондай-ақ жеке және кәсіби тұрғыда тұрақты дамуын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы

    Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі сандық технологиялар

    Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дүниежүзінің экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің шет елдердің әлеуметтік-экономикалық географиясының дамуының негізгі тенденциялары туралы, қазіргі заманның маңызды аймақтық және жаһандық мәселелерін шешудегі экономикалық-географиялық тәсілдің маңыздылығы туралы, экономикалық және әлеуметтік географияның ғылыми ілімдері, теориялары мен тұжырымдамалары, отандық және шетелдік мектептердің ғылыми идеялары, экономикалық-географиялық талдау әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру, пәнді оқу барысында алған білімдері мен дағдыларын тәжірибеде қолдана білу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама негіздері

    Пән Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесінің негіздерін, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық және қылмыстық құқықты, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы зерделеуге бағытталған. Ерекше назар студенттердің құқықтық санасын, құқықтық мәдениетін және азаматтық жауапкершілігін қалыптастыруға аударылады. Сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және оған қарсы іс-қимыл жасаудың құқықтық тетіктері, осы саладағы нормативтік-құқықтық актілер, мемлекеттік қызметшілердің этикалық стандарттары, сондай-ақ сыбайлас жемқорлықпен күрестегі халықаралық ынтымақтастықтың рөлі қарастырылады. Пән студенттердің заңдылық, әділеттілік қағидаттары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлық көріністеріне жол бермеу жөнінде тұтас түсінік қалыптастыруына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Метеорология және климатология

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің атмосфераның құрылымы, ауа массаларының қозғалысы, радиациялық және жылу балансы, метеорологиялық элементтер (температура, ауа ылғалдылығы, жауын-шашын, ылғалдың булануы, желдің бағыты мен жылдамдығы, т.б.) туралы, климат және олардың өзгеру болжамдары, метеорологиялық мәліметтерді өлшеу әдістері мен техникалық құралдары туралы білімдерін қалыптастыру; пәнді оқу барысында алған білімдері мен дағдыларын тәжірибеде қолдана білу қабілеттерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Картография және топография негіздері

    Пәнді меңгеру мақсаты географиялық карталар мен картографиялық туындылардың негізгі түрлері мен типтері туралы, негізгі картографиялық проекцияларды құрастыру әдісі бойынша жіктеу туралы білімді қалыптастыру; тақырыптық жоспарлар мен карталарды құру және пайдалану үшін негізгі технологияларды, соның ішінде компьютерлік технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыру; топография және картография саласындағы білімді, орта мектепте география пәнін оқытуда және ғылыми зерттеулерде қолдану болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім алушылардың денсаулығы мен қауіпсіздігінің физиологиялық және экологиялық негіздері

    Бұл пән болашақ педагогтарға білім алушылардың денсаулығын қорғау мен нығайтудың физиологиялық және экологиялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Курсты оқу студенттерге жасқа байланысты физиологияның ерекшеліктерін және қоршаған орта факторларының балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы мен қауіпсіздігіне әсерін түсінуге мүмкіндік береді. Білім беру ортасында денсаулықты нығайтуға, аурулардың алдын алуға және салауатты өмір салтын қалыптастыруға ықпал ететін педагогикалық шарттарды әзірлеуге және енгізуге маңызды көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Елтану және геосаясат

    Бұл пән әлем елдерінің табиғи, экономикалық, демографиялық және саяси ерекшеліктерін зерттейтін, сондай-ақ олардың халықаралық қатынастардағы геосаяси рөлін талдайтын оқу курсы. Пән мемлекеттердің ішкі және сыртқы саясатына әсер ететін географиялық факторларды, әлемдік державалардың ықпалын, аймақтық қақтығыстар мен одақтардың мәнін қарастырады. Студенттер жаһандық үдерістерге талдау жасап, заманауи геосаяси жағдайларды саралау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дарындылық психологиясы

    Пән студенттерге балалардың дарындылығының тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі түсініктерді зерделеуге, шығармашылықты қалыптастырудың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, «дарындылық» ұғымының жан-жақтылығы туралы түсініктер қалыптастырылады; әр түрлі жастағы дарынды балаларды дамыту мен оқытудың негізгі тұжырымдамалық модельдері мен бағдарламалары туралы, дарынды балаларды іздеу және анықтау тетіктері, дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалімнің рөлі ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Географияны оқыту әдістемесі

    Курс студенттердің географияны оқытуда шығармашылық көзқарасты қамтамасыз ететін теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімін қалыптастырады; Қазақстан Республикасындағы географиялық білім берудің заманауи бағыттарымен таныстырады, студенттердің педагогикалық ғылымға деген қызығушылығын, педагогикалық жұмыс пен ғылыми жұмысты ұтымды ұйымдастыра білуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаның геохимиясы мен геофизика

    Пәнді меңгерудің мақсаты – жер бетіндегі химиялық элементтердің пайда болу тарихы, қоршаған ортадағы химиялық элементтердің миграциясының процестері туралы, жер қыртысының, гидросфераның, атмосфераның және тірі заттың химиялық құрамы туралы түсінік қалыптастыру, және олардағы химиялық және физикалық процестердің жалпы заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; биосфераның химиялық ұйымдастырылуын сақтау және қорғау мәселесін шешу үшін, қоршаған ортаны ластанудан бақылау және қорғау әдістерін жасау және жетілдіру үшін геохимия мен геофизиканың маңыздылығын көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық географиясының дамуының негізгі тенденциялары туралы түсініктерін қалыптастыру; Қазақстан Республикасының қазіргі әлеуметтік-экономикалық жағдайының ерекшеліктерімен таныстыру, ішкі табиғи-ресурстық әлеуетін, экономикалық-географиялық жағдайын, еңбек ресурстарын және экономиканың қалыптасқан салалық және аумақтық құрылымын қарастыру, Қазақстан Республикасының территориясының саралануын зерделеу республиканың әлеуметтік-экономикалық даму деңгейі бойынша, алған білімдерін орта мектепте география пәнін оқытуда және ғылыми ізденістерде пайдалана білу дағдыларына баулу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру және тұрақты даму

    Пән инклюзивті білім беру мен тұрақты даму идеяларын терең түсіндіруге, білім беру мекемелерінің барлық балалар үшін ашық болуын қамтамасыз етуге, әрбір баланың құқығын, әлеуетін, ерекшелігін ескеретін оқыту моделін қалыптастыруға, тең білім беру мүмкіндіктерін жасау үшін болашақ мамандарды дайындауға, тұрақты даму қағидаларын оқу процесінде қолдану арқылы экологиялық, әлеуметтік жауапкершілікті арттыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы

    Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға бағытталған, курс аясында тұлғаның жас ерекшеліктеріне байланысты даму ерекшеліктері, әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерді ұйымдастыра білу, жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық даму факторлары, педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды талдау ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Құрлықтар мен мұхиттардың физикалық географиясы

    Студенттерге ландшафттардың дамуы, орналасуы және негізгі аймақтық заңдылықтары туралы ғылыми түсінік қалыптастыру. Географиялық қабықшаның аймақтық ерекшеліктері мен айырмашылықтарын, табиғи ландшафттардың шаруашылық қызмет нәтижесінде қалай өзгеретінін, аймақтық деңгейде географиялық қабықшаның өзгеруіне байланысты антропогендік ықпалдың негізгі салдарын түсіндіру. Құрлықтар мен мұхиттардың табиғатын қалыптастыратын табиғи факторларды талдап, алынған білімді практикалық жағдайда қолдануға студенттерді дағдыландыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Геоэкология

    Мақсаты –геоэкология саласындағы біліммен таныстыру, геоэкологияның басқа экологиялық ғылымдардан айырмашылығын көрсету, Жердің геосфера компоненттерін, антропогендік әрекеттердің өзара байланыстары туралы теориялық және практикалық білімдерді меңгеру; Жердің геосфераларының қызмет ету ерекшеліктерін, жердің экосферасы – күрделі динамикасымен өзін-өзі реттейтін жүйесін; табиғи-техногендік жүйелердің қызметінің геоэкологиялық аспектілерін; ҚР географиялық, биологиялық (экологиялық) және әлеуметтік-өндірістік жүйелердің байланыс ұғымдарын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның физикалық географиясы

    Пәнді меңгерудің мақсаты – Қазақстан Республикасының табиғи ерекшеліктері, табиғи кешендері мен ландшафттарының даму тарихы, табиғи және антропогендік өзгерістер факторлары туралы тұтас білім беру; Қазақстан Республикасы аумағының жалпы дамуы және зерттелу тарихы туралы, аймақтық және жергілікті деңгейдегі геожүйелердің кеңістіктік-уақыттық ұйымдастырылу ерекшеліктері, физикалық-географиялық аудандастыру әдістері және принциптері туралы студенттердің білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гидрология және табиғи ресурстарды қорғау

    Бұл пән су ресурстарының табиғаттағы айналымын, олардың пайдалану ерекшеліктерін және экологиялық тұрғыдан сақталуын зерттейді. Бұл пән студенттерге су қорларын басқару, қорғау және тиімді пайдалану мәселелері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды береді. Су экологиясы, судың ластануы, су ресурстарын және басқа да табиғи ресурстарды қорғау әдістері мен экологиялық теңгерімді сақтау бойынша заманауи тәсілдер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ауыл шаруашылығын дамыту географиясы: жаһандық үрдістер, аймақтық контрастар

    Пәнді меңгерудің мақсаты – кеңістікте әртүрлі типтегі ауыл шаруашылығы объектілерінің дамуы мен орналасуын, мұндай орналастырудың себептері мен факторларын, жер қорының құрылымы мен өнімділігін, дүние жүзінің қазіргі агрогеографиясын, функционалдық рөлін зерттеу болып табылады; әртүрлі елдердің халық шаруашылығын дамытудағы ауыл шаруашылығы, әртүрлі елдердің аумақтық және салалық құрылымының аймақтық ерекшеліктерін анықтай отырып, алған білімдерін орта мектепте география пәнін оқытуда пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі басқару және көшбасшылық

    Пән көшбасшылық және командалық білім беру саласындағы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мақсаттарына қол жеткізу үшін тиімді басқару командаларын қалыптастыруға, тұжырымдамаларды, қажеттіліктерді, қауіпсіздік пен көшбасшылықты, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы қақтығыстарды басқару әдістерін, мұғалімдердің күйзелісі мен күйіп қалуын зерделеуге, команданың қалыптасуын, басқару міндеттерін шешу процестерін зерделеуге, ұйымның негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен және педагогикалық ұжымның жұмысымен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлемдік шаруашылық географиясы

    Курс әлемнің өндіргіш күштерін территориялық ұйымдастыру, әлемдік экономиканың географиясы саласындағы аналитикалық іс-әрекет дағдылары туралы идеяларды қалыптастырады; табиғи ресурстардың, әлемдік экономиканың салалық және аумақтық құрылымдарының сипаттамаларын ұсынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы географиялық әдістер

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаты – ғылыми географиялық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесінің жалпы мәселелерін ашу, студенттерді өз бетінше кешенді физикалық-географиялық зерттеулер жүргізе білуге дайындау; табиғи және табиғи-антропогендік геожүйелерді кешенді физикалық-географиялық зерттеу әдістерімен және қазіргі физикалық географияның ақпараттық базасымен таныстыру, мектепте географияны оқытуда және ғылыми мәселелерді шешуде географиялық әдістерді тәжірибеде қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Табиғатты қорғау және табиғатты тиімді пайдалану

    Пәнді меңгерудің мақсаты – Жердің геосфераларының құрылымы және олардың құрамдас бөліктері туралы; олардың өзара әрекеттесуі мен эволюциясы, экожүйелердің кеңістіктік дифференциациясының факторлары туралы, заттар мен энергия ағындарының айналымдарының жалпы заңдылықтары туралы түсінік беру; күрделі тіршілік жүйелерінің ерекшеліктерін білу негізінде табиғатты қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану саласындағы білімді, экологиялық көзқарасты; қоршаған ортаны қорғау және оның ресурстарын ұтымды пайдалану принциптері мен ережелері туралы білімді қалыптастыру; экологиялық мәдениет дағдыларын тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Халық географиясы

    Пәнді меңгерудің мақсаттары халық географиясының теориялық және практикалық негіздері, халық географиясының даму тарихы, халықты және демографиялық процестерді зерттеудің қазіргі әдістері туралы білімдерін қалыптастыру, демографиялық географияның жалпы және аймақтық ерекшеліктері, көші-қон, этникалық процестер, отырықшылық және урбанизация процестері туралы дағдыларды қалыптастыру, алған білімдерін мектепте география пәнін оқытуда, сонымен қатар практикалық іс-әрекеттерде қолдануға үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геостатистика

    Бұл пән кеңістіктік деректерді жинау, талдау және интерпретациялау әдістерін үйретеді, географиялық мәліметтерді статистикалық тәсілдермен өңдеудің, кеңістіктік үлгілерді анықтаудың және болжау әдістерін меңгертуге бағытталған. Бұл пән географиялық зерттеулерде, экологиялық және экономикалық талдауларда кеңінен қолданылатын географиялық ақпараттық жүйелер (ГАЖ) мен картографиялық мәліметтерді тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастырады, деректерді визуализациялау, болжам жасау мен талдау процесінде заманауи әдістерді қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоэкологиялық мәліметтерді өңдеудің геоақпараттық технологиялары

    Пәнді меңгерудің мақсаты кеңістіктік мәліметтерді цифрлық модельдеу бойынша білім алу және меңгеру, географиялық және геоэкологиялық зерттеулерде геоақпараттық технологияларды қолдану принциптерін оқып үйрену. Курсты оқу барысында студент кеңістіктік мәліметтерді цифрлық модельдеу бойынша білім алады; зерттеуде геоақпараттық технологияларды қолдану принциптерін оқып үйренеді, ландшафттарды зерттеу құралдарының бірі ретінде геоақпараттық жүйелерді құру әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері

    Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР және әлемнің табиғи және мәдени мұрасы

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаттары мұра феноменін, адамзаттың маңызды ресурстарының бірі ретінде табиғи және мәдени мұраны сақтау және тиімді пайдалану стратегияларын зерттеу, оның әлеуметтік-экономикалық және әлеуметтік-мәдени дамуын, қалыптасуын анықтау, жаһандық құбылыс ретіндегі табиғи және мәдени мұра туралы студенттердің заманауи ғылыми идеяларын және оны тұрақты даму үшін басқару дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның киелі жерлерінің географиясы және топонимика

    Бұл пән жас ұрпаққа өзінің кіші Отаны туралы толық әрі терең білім алуға көмектесуді мақсат етеді. Курс аймақтың қалыптасу және даму тарихын, археологиялық ескерткіштерін, халықтың этноәлеуметтік және этносаяси тарихын, өлкенің тарихи тұлғаларының рөлі мен орнын, сондай-ақ сакралды география мәселелерін (топонимика, ономастика) қамти отырып, киелі жерлерді зерттеудің негізгі бағыттарын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоурбанистика

    Пәнді меңгерудің мақсаты қала орталықтарының жұмыс істеуі мен дамуымен байланысты мәселелерді зерттеу, қаланың географиялық орналасуының ерекшеліктері, қалаларды жобалау негіздері, қалалардың типологиясы мен классификациясы туралы білімдерді қалыптастыру; урбанизацияның ерекшеліктері, тарихи және заманауи контексте қала және қалалық ортамен жұмыс істеу принциптері, пәнді игеру кезінде алған білімдерін педагогикалық және ғылыми қызметте пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Рекреациялық география және өлкетану

    Пәннің мақсаты — студенттерді мемлекет және жекелеген аумақтар шегінде рекреациялық ресурстардың кеңістіктік бөліну жүйесімен, өлкетану нысандары мен олардың туристік-рекреациялық әлеуетімен таныстыру, қазақстандық және әлемдік ауқымда маңызды рекреациялық және өлкетану объектілері туралы білім беруді, оларды ұқыпты әрі тиімді пайдалануға баулуды және туристік-өлкетану қызметінде қолдану дағдыларын қалыптастыруды көздеп, жергілікті мәдени-тарихи және табиғи мұраларды сақтау мен танымал ету тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық зерттеулердегі ГАЖ

    Пәннің мақсаты мәліметтерді картографиялаудың негізгі принциптерін, ГАЖ қолдану перспективасын, қазіргі заманғы ГАЖ бағдарламаларды пайдалануда, ғылыми зерттеулерде картографиялау дағдылары туралы білімді қалыптастыру. ГАЖ аппараттық және бағдарламалық құралдарын әзірлеуде деректер базасын, сандық карталарды құру. ArcCatalog және ArcMap қосымшаларын пайдалану. ҒЗЖ визуализациялауда ГАЖ-дың мүмкіндіктерін пайдалану. Ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде картографиялық шығармаларды жасау және қолдана білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іс-әрекеттегі зерттеу

    Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көлік және инфрақұрылым географиясы

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаттары материалдық өндіріс саласы және инфрақұрылымның маңызды құрамдас бөлігі ретінде көлік туралы білім жүйесін құру, экономиканың аумақтық құрылымы жүйесіндегі көліктегі аумақтық айырмашылықтарды анықтайтын заңдылықтар мен факторларды зерттеу; табиғи жағдайлардың, табиғи-географиялық ортаның көлікке әсер ету мәселелерін зерттеу; әртүрлі көлік түрлерінің орналасуы мен жұмысын зерттеу; көлік желілерінің құрылымын талдау; әртүрлі аймақтар мен елдердегі көлік жүйелерінің дамуы мен қызметін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Базалық экономикалық қағидаттар, кәсіпкерлік дағдылар, қаржылық сауаттылық, құқықтық негіздер, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы және қоғамдағы әділеттілік пен ашықтықты қамтамасыз етуге бағытталған құқықтық механизмдерді, кәсіби қызметтегі міндеттерді шешу кезінде нормативтік-құқықтық құжаттарды түсіну туралы білімдерін көрсету.
  • Инклюзивті білім беру, тұрақты даму қағидаттарын қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориялары мен практикалары туралы білімдерін, сондай-ақ білім беру процесінде білім алушылардың денсаулығы мен қауіпсіздігіне әсер ететін физиологиялық және экологиялық факторлар туралы білімдерін көрсету.
  • Географиялық ғылымның даму жағдайы мен перспективалары туралы және оның қазіргі ғылыми білімдегі рөлін; географиялық қабықшаның кеңістіктік дифференциациясының заңдылықтары мен факторларын; жердің шығу тегі, даму шарттары және қазіргі заманғы құрылысы, жер қыртысы мен топырақтың пайда болуы мен эволюциясының шарттарын, олардың құрылысы мен құрамын; жергілікті және аймақтық деңгейдегі геожүйелердің кеңістіктік-уақыттық ұйымдастыру заңдылықтарын; ландшафт динамикасы мен қызмет ету ерекшеліктерін; ҚР КБП орналастыру ерекшеліктері, гидрология саласындағы негізгі білім жүйесін білу.
  • Педагогиканың негізгі ережелерін, жас ерекшелік психологиясы мен физиологиясын, білім беруде географияны оқытудың дәстүрлі және қазіргі заманғы әдістемесін, оқу мазмұнын құрастырудың негізгі принциптерін, ерекшелігін білу; оқу мазмұнының логикалық, әдіснамалық және дидактикалық талдауын орындай алу, тәрбиелік, оқу, пәндік, өнімді, мәдени-бос уақыт қызметін ұйымдастыру.
  • Геохимия, геофизика, қоршаған орта геоэкологиясы, геоурбанистиканың теориялық негіздері туралы базалық жалпы кәсіби түсінігі болу, геохимиялық, геофизикалық, геоэкологиялық зерттеулер әдістерін меңгерген; жер қыртысының, гидросфераның, атмосфераның және тірі заттың химиялық құрамы туралы, қоршаған ортада химиялық элементтердің көші-қон процестері туралы білімді көрсету, қоршаған ортаны қорғау, жасыл экономика және тұрақты даму мәселелерін түсіну.
  • Рекреациялық география және туризм ұғымдық аппаратын меңгеру, әртүрлі түрдегі аумақтық рекреациялық жүйелерді зерттеудің негізгі әдістерін қолдану, рекреациялық аудандастыру негіздерін білу, ҚР және әлемнің табиғи-мәдени-тарихи мұрасының аса қастерлі ескерткіштерін білу; ҚР тарихи тұлғаларының, киелі географияның рөлі мен орнын анықтау (топонимика, ономастика).
  • Кәсіби басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылық, команда құру және эмоционалды интеллект ұғымдары туралы білімді қолдану, қандай да бір мәселелерді талқылау үшін әлеуметтік, академиялық және кәсіптік ортада коммуникацияға түсу; кәсіби және әлеуметтік проблемаларды өз бетінше келісу және, шешімдер қабылдау және олар үшін жауапкершілік алу; одан әрі жеке және кәсіби даму үшін өз білімі мен мінез-құлқын сыни тұрғыдан бағалау; қоғамның, елдің және халықаралық қоғамдастықтың құндылық ұғымдарына жеке және әлеуметтік өзін-өзі айқындау; білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметін, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімдерін көрсету.
  • Әлем халқы мен әлемдік шаруашылық экономиканың кеңістіктік ұйымдастырылуы, кеңістікте әртүрлі түрдегі ауыл шаруашылығы объектілерінің дамуы мен орналасуының ерекшеліктері туралы білімді көрсету, қазіргі демографиялық құбылыстар мен процестердің тенденциялары мен заңдылықтарын білу, әлеуметтік-демографиялық процестердің, халықтың этникалық топтарының дамуын моделдеу, демографиялық көрсеткіштерді болжау, елде, өңірде, қалада, жергілікті қоғамдастықта демографиялық диагностиканы жүзеге асыру.
  • Әртүрлі дәрежедегі географиялық кешендерде экономикалық және әлеуметтік компоненттердің өзара байланысын анықтау; өңірлік саясаттың, саяси географияның және геоурбанистиканың теориялық білімі мен қолданбалы негіздерін практикада қолдану, географиялық кеңістіктегі көліктік-логистикалық жүйелердің қызмет етуінің мәні мәселелерін талдау.
  • Географиялық ақпаратты өңдеу, талдау және синтездеу үшін географиялық зерттеулер әдістерін: картографиялық, аэроғарыштық, кешенді географиялық, географиялық аудандастыру және болжау әдістерін, қазіргі заманғы білім беру технологияларын, цифрлық білім беру платформаларын және оқу процесін ұйымдастыру және оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау құралдарын қолдану.
  • Білім беру ортасы субъектілерінің бірлескен қызметін және тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыру, балаларды дамыту мәселелері бойынша білім беру ұйымдарының педагог қызметкерлерімен және басқа да мамандармен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады, әр түрлі білім беру мекемелерінде білім беру процесін ұйымдастыру мен іске асырудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын қолдану, жалпы білім беру ұйымдары жағдайында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру.

Ұқсас БББ

Top