Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02162 Өнертану в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Көркем үдеріске сыни көзқарасы бар, бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы саласында білім, білік және дағды жиынтығын меңгерген, көркем білім беру, мұражай, галерея ісі, бейнелеу өнерінің менеджменті мен маркетингі (жобалық орталықтар), ҒЗ институттары, теледидар, әкімшілік-басқару, сараптамалық қызметтер және т. б. салаларда оларды қолдану үшін білікті бакалаврларды дайындау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B024 Өнертану
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер

Пәндер

  • Ежелгі Шығыс және антика өнерінің тарихы I

    Курс студенттерді ежелгі Шығыс және антикалық өнердің дамуының негізгі кезеңдеріне ежелгі дәуірден орта ғасырларға дейін таныстырады: адам қызметінің бір түрі көркем шығармашылықтың пайда болуынан - рим мәдениетінің эстетикалық канондарына дейін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сын шеберлігі І

    Пән заманауи көрскем сынның қалыптасуына, сәулетшінің, мүсіншінің, кескіндемешінің және графиктің шығармашылық әдісін білуге бағытталған. Сондай-ақ көркем сын теориясының негізгі ережелеріне, композиция негіздеріне және бейнелеу өнерінде қолданылатын көркем құралдар мен арнайы терминологияға негізделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өнер ескерткіштерін сипаттау және талдау

    «Өнер ескерткіштерін сипаттау және талдау» курсы – өнертанушыны дайындау процесінің маңызды құрамдас бөлігі. Курстың мақсаты - сурет салу, мүсін, графика және сәндік-қолданбалы өнер жұмыстарын оқып үйрену, сондай-ақ өнертану терминологиялық және концептуалды аппараттарымен танысу, өнер туындыларын сипаттау мен талдаудың негізгі әдістерін меңгеру. Студенттердің түрлі мәдени және тарихи кезеңдердегі шығармашылық жұмыстарын сипаттауға арналған дифференциалды тәсілдің дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандыққа кіріспе

    Курс студенттерді таңдаған Маманданудың базалық ережелерімен таныстыруды, оның басқа гуманитарлық пәндер шеңберінде орнын анықтауды көздейді. Пән студенттерді өнер түрлерінің алуан түрлілігімен, кескіндеме, мүсін және сәулет өнеріндегі кеңістіктік форманың үйлесімін, құралдарымен, бейнелеу өнеріндегі форманың түзілу заңдарымен, көрнекі қабылдау негіздерімен таныстыруға, сондай-ақ білім алушыларды өнертанушылық талдаудың әртүрлі әдістерінің негіздерімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Археология тарихы

    «Археология тарихы» курсы Қазақстан археологиясының ежелгі кезеңінің тарихы мен артефактілерін зерттейтін негізгі пәндердің бірі болып табылады, Ежелгі өнер ескерткіштерінің тарихын тану, білу өнертану саласында мамандар даярлауға қажетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Алғашқы қауым өнер тарихы

    «Алғашқы қауым өнерінің тарихы» курсы студенттерді ең алғашқы адамдардың қалыптасуын, алғашқы қауым өнерін қабылдау негіздерімен, бейнелеу өнері мен әр түрлі пластикалық өнердің барлық эволюциясын, ерте сәулет нысандарын, таныстырады. Алғашқы қауым өнерінің шығу тегі мен ерекшеліктерін түсіндіру, дәуірлерді және өнердің жетекші түрлерін тану, алғышқы қауым өнерінің тарихы бойынша негізгі арнайы терминологияны білуге негіздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Археология негіздері

    «Археология негіздері» курсының мақсаты өнертану мамандарын даярлау үшін - Қазақстан тарихының ежелгі кезеңінің артефактілерін зерттейтін негізгі пәндердің бірі, оның ішінде қажетті ежелгі өнердің көптеген ескерткіштері бар. Курстық жұмыс барысында бакалавриат студенттерін Қазақстанның ежелгі ескерткіштерімен Қазақстан тұрғындарының рухани өмірі,археологиялық зерттеулер әдіснамасымен, тұрғын үйлері мен жерлеу алаңдарын қайта қалпына келтіру мүмкіндігі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сын шеберлігі ІІ

    Курстың мақсаты - әр түрлі дәуірдегі сынның маңызы мен рөлін анықтау, сыни талдау дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ежелгі Шығыс және антика өнерінің тарихы II/

    Бағдарлама зерттеу тақырыбын дәйектілікпен дәлелделуіне негізделген, ол біртұтас процесс болып табылады. Мәдени-тарихи дәуір, стиль, канон сияқты өнер тарихының негізгі түсініктері Мысырдың, Қосөзен, Греция, Рим және Грецияның туындылары арқылы нақты мысалдарында түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сын шеберлігі ІІІ

    Сын теориясын зерттеу, өткен және қазіргі заманның жетекші сыншыларының тәжірибесін меңгеру, әдеби-сыни талдау дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мұражайтану I

    "Музейтану I" пәні - ғылыми пән, онда студенттер мұражайлардың даму тарихы мен заңдылықтарын (түрлері мен мазмұны бойынша), олардың қоғамдық функцияларын, мұражайлардың қалыптасуының негізгі мәселелерін және олардың тарихын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Курс әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттерін дамытуға бағытталған. Студенттер экономика және кәсіпкерлік негіздері бойынша теориялық және практикалық білім алады. Бизнес, кәсіпкерлік түрлері, қаржы жүйесі, тайм-менеджмент, жобаны басқару, келіссөз жүргізу, көпшілік алдында сөйлеу және қаржылық сауаттылық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қайта өрлеу және Орта ғасырлар өнерінің тарихы I

    "Орта ғасыр және қайта өрлеу өнерінің тарихы" курсы дәуірдің контексінің, әлеуметтік-саяси климаттың, діни-философиялық ағымдардың және эстетикалық канондардың орта ғасыр өнері мен жаңғырудың мазмұны мен нысанына әсерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өнер тарихының әдіснамасы

    "Өнер тарихының әдіснамасы" курсы - өнертанумен оның ғылыми пән ретінде дамуы барысында қалыптасқан негізгі зерттеу әдістері мен тәсілдерін жүйелі түрде баяндауға бағытталған. Курстың пайда болуының тарихи сипаттамасы, ғылым әдістерінің элементтері (ғылым тарихының элементтері: ғылым тарихы, оның зерттеу әдістерінің тарихы), сондай-ақ бакалавриат студенттерін өнер тарихы әдіснамасы мен оны одан әрі дамыту мүмкінің келешегі туралы таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ислам елдерінің өнері

    Курс орта ғасыр мен жаңа уақыт кезеңіндегі ислам мәдениеті мен өнерінің пайда болуы мен таралуы тарихын зерттеуге арналған. Студенттер мұсылман әлемінің негізгі аймақтары - Араб түбегі, Сирия, Ирак және Палестина, Египет және Магриб елдері мен Испанияның мавританық өнері өнерімен танысады. Иран, Орталық Азия мемлекеттері өнерінің тарихын, сондай-ақ Түркия өнерін зерттеу ерекше қызығушылық тудырады. Курстың материалы жалпы жалпыға ортақ тарих пәні бойынша зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экология, тұрақты даму және өмір қауіпсіздігі

    «Экология, тұрақты даму және өмір қауіпсіздігі» курсының мақсаты тұрақты даму мақсаттары контекстінде студенттердің өмірі мен денсаулығын қорғау, экологиялық сауаттылығын дамыту дағдыларын дамыту. Курс өмір қауіпсіздігі мен қоршаған ортаны қорғаудың барлық аспектілерін, соның ішінде экологиялық проблемаларды, оларды шешу жолдарын және төтенше жағдайларда адамдарды қорғауды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ислам елдерінің сәулеті

    Курс ислам елдерінің сәулетімен, оның тарихы мен дамуымен, стильдік ерекшеліктерімен және құрылымымен, жарқын сындарлы және сәндік шешімдерімен танысуға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пән Қазақстан Республикасындағы саяси жүйенің негіздерін және азаматтардың құқықтық жағдайын, сондай-ақ мемлекеттік және басқару органдарының қызметін зерттеуге бағытталған. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатқа, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес тетіктеріне және оның пайда болуына ықпал ететін факторларды талдауға ерекше назар аударылады. Студенттер сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарын талдау, сыбайлас жемқорлықты өлшеу әдістерін қолдану, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің ұлттық заңнамасымен және халықаралық стандарттарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан өнерінің тарихы I

    Пән Қазақстанның бейнелеу өнері дамуының негізгі кезеңдерін зерттеуге, өнердегі стильдер мен бағыттардың негізгі сипаттамаларын тұжырымдауға, стилистикалық ерекшеліктерді көруге, сондай-ақ терминологиялық құралдарды меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Галерея ісі

    "Галерея ісі" курсы студенттерді кәсіби оқытудағы жетекші пәндердің бірі, ол жеке қабілеттерін дамытуға және галереядағы күнделікті жұмыс дағдыларын алуға көмектеседі. "Галерея ісі" курсының мақсаты - студентті галереяда толыққанды жұмыс істеуіне көмектесетін теориялық және практикалық біліммен қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ХХ ғ. Қазақстанның сәулет өнері

    Курс 20 ғасырдың Қазақстан архитектурасын дамуының негізгі кезеңдерін; өткен ғасырдың ең маңызды сәулет ескерткіштерін; Қазақстан архитектурасын зерделеу жөніндегі негізгі көздер мен материалдарды, зерттелетін кезеңдер тізбесіне енген сәулетшілер мен инженерлердің есімдерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сын шеберлігі ІV

    Бұл курс шетелдік және отандық сыни ойдың пайда болуы мен дамуы туралы тұтас түсінік беруге арналған. Өнертанудың мәселелерін зерттеу көркемдік үрдістер мен сыни пайымдаусыз мүмкін емес.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қайта өрлеу және Орта ғасырлар өнерінің тарихы II

    "Орта ғасыр және Қайта өрлеу өнерінің тарихы II" курсы нақты ғылымдар дамуының әсерін, білімнің таралу географиясын кеңейтуді, көркем мектептер мен академияларды құруды, Ренессанс дәуірінің мазмұны мен нысанына эстетикалық канондардың таралуын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • XVII-XIX ғ. жаңа заман өнерінің тарихы I

    «Жаңа заман өнер тарихы» курсы 17-ші ғасырдан бастап 19-шы ғасырға дейінгі тарихи даму барысында шет елдердің өнерін және мәдениетін дәйекті зерттейтін негізгі теориялық тақырыптардың бірі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сын бойынша семинар I

    Пәннің бағыты қолданбалы мәні бар кәсіби дайындық пәндерінің міндетті базалық циклінің негізгі теориялық пәндерін қалыптастыру болып табылады. Пән студенттердің көркем сын тарихын, оның корпусын құрайтын негізгі мәтіндерді зерделеуге бағытталған. Курс сондай-ақ студенттерді өнердің ең беделді теоретиктері мен арт-сыншылардың тұжырымдамаларымен таныстыруды ұсынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • XVII-XIX ғ. жаңа заман өнерінің тарихы IІ

    Пластикалық өнердің ерекшеліктерін түсінуге бағытталған пән; эмоционалды және мәнерлі құралдарды қолдануға негізделген эстетикалық түсініктерді түсіну, композициялық заңдылықтарын игеруге, шығармашылық құрылымынтүсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орталық Азияның қолдаңбалы өнері

    «Орталық Азияның қолданбалы өнері» курсы студенттерді Орталық Азия өңірінің сәулетін, мүсінін, кескіндемесін зерделеуді толықтыратын қолданбалы өнер туындыларымен таныстырады. Қолданбалы өнер басқа өнер түрлерімен қатар өзгеріп, белгілі бір көркемдік стильдің ерекшеліктерін алды. Осы процестің жалпы тенденцияларын талдай отырып, студенттер осы профильдегі мамандарға қажетті білім мен дағдыларды алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның қолданбалы өнері

    Тарих ғылымы бойынша қабылданған кезеңдерге сәйкес дамытуға тән үрдістерді талдайтын Қазақстанның заманауи қолданбалы өнердің көптеген түрлерін (керамика, шыны, арт-металл, зергерлік бұйымдар, ағаш, сүйек, былғары, тоқыма) Қазақстанның өнер және қолөнерімен студенттерді таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан өнері тарихы II

    XIX-XX ғасырлар тоғысындағы Қазақстанның бейнелеу өнері. Н. Хлудовтың Шығармашылығы. 1920 жылдардағы Қазақстан өнері 1960 жылдардағы бейнелеу өнерін дамытудың негізгі бағыттары. Мүсін өнеріндегі өзгерістер. Кескіндемедегі адамның тарихын, қоғамын және рухани әлемін түсінудегі әртүрлі ұстанымдар. "Қазақ сюрреализмі". 1986 және өнердегі көрініс. 1990, 2000 жылдардағы өнер

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Үндістан, Қиыр Шығыс және Оңтүстік-Шығыс Азия өнерінің тарихы

    Пән студенттерді өнер түрлерінің алуан түрлілігімен, кескіндеме, мүсін және сәулет өнеріндегі кеңістіктік форманың үйлесімдендіру құралдарымен, бейнелеу өнеріндегі форманың түзілу заңдарымен, көрнекі қабылдау негіздерімен таныстыруға, сондай-ақ білім алушыларды өнертанушылық талдаудың әртүрлі әдістерінің негіздерімен таныстыруға бағытталған. Өнертанушыларды шығармашылық дайындау жүйесінде жетекші пән болып табылады, студенттердің жалпы гуманитарлық дайындығын ескереді және шығыс өнері саласындағы ақпаратты тез арада күрделендіреді, бұл кәсіби қызметке дайындалуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәндік-қолданбалы өнер тарихы І

    "Сәндік-қолданбалы өнер тарихы I" курсы студенттерді ежелгі мәдениет, Орта ғасырлар, Қайта өрлеу дәуіріне дейінгі қолданбалы өнер туындыларымен таныстырады. Сәндік-қолданбалы өнер жоғары палеолит дәуірінде басқа өнер түрлерімен қатар пайда болды. Адамзат тарихында сәндік-қолданбалы өнер өзгерді. Осы үдерістің жалпы үрдістерін талдай отырып, студенттер бейіндегі мамандарға қажетті білім мен дағдыларды алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өнер теориясының негіздері

    Студенттер өнер теориясының негіздерін, өнер феномені мен көркемдік үдерістер туралы тарихи мәліметтерді зерттейді. Өнер мәдениеті ұғымы, өнертанудағы негізгі әдіснамалық тәсілдер, өнердің түрлері мен формалары, сондай-ақ тарихи түрде қалыптасқан ғылыми мектептердің ұғымдық аппараты қарастырылады. Ерекше көңіл заманауи цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект құралдарын көркем құбылыстарды талдау және интерпретациялау үшін қолдануға бөлінеді, бұл қазіргі заманғы контексте өнерді зерттеу мүмкіндіктерін кеңейтеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бейнелеу өнеріндегі композиция

    Бейнелеу өнеріндегі композиция бойынша теориялық және практикалық дағдыларды алу. Әр түрлі стиль дәуірінде композицияны құрудың әдістері мен тәсілдерін игеруге бағытталған жеке практикалық тапсырмаларды орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның заманауи өнері

    Пәннің негізгі мақсаты қазіргі заманғы визуалды өнердің дамуының негізгі кезеңдерімен студенттерді «Өнертану» мамандығы бойынша таныстыру болып табылады. Қазіргі заманғы көркемдік процестерді талдау, қазіргі заманғы суретшілердің өмірбаяны мен шығармашылығымен танысу, сондай-ақ өнер жағдайын және оларды дұрыс пайдалану мүмкіндігін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сын бойынша семинар IІ

    Курс сондай-ақ студенттерді өнердің ең беделді теоретиктері мен арт-сыншылардың тұжырымдамаларымен таныстыруды ұсынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ХХ ғ. өнерінің тарихы

    ХХ ғасырдағы өнер дамуының негізгі кезеңдерін, бейнелеу өнері мен сәулет өнерінің маңызды ескерткіштерін зерттеу; Негізгі білім дереккөздері өнер тарихын зерттеу бойынша. ХХ ғасыр өнерінің негізгі мәселелеріне баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бейнелеу өнерінің техникасы мен технологиясы

    «Бейнелеу өнерінің техникасы мен технологиясы» курсы студенттерге бейнелеу өнерінде қолданылатын техника мен технология ерекшеліктерін түсінуге мүмкіндік береді. Пән суретшілердің қолданған кескіндеме, сурет салу, мүсін жасау әдістерін зерттеуге бағытталған. Курс көркем образды эстетикалық түрде түсінуге және жұмыстың құрылымын түсінуге көмектеседі. Сондай-ақ студентті әр түрлі көркемдік стильдерге және визуалды өнер салаларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ХХ-ХХІ ғ. қазіргі заман өнерінің тарихы IІ

    Бағдарламасы постмодернизм мәдениеті мен өнеріндегі негізгі тенденцияларға, жаңа көрменің стратегияларына, кураторлық жұмыстарға және заманауи көркемсурет жүйесіне кіретін аналитикалық және тарихи шолуды қамтиды. Студенттер XX-XXІ ғғ. басында еуропа және орыс өнерінің даму тарихымен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өнердегі заманауи технологиялар

    «Өнердегі заманауи технологиялар» курсы заманауи суретшілердің әртүрлі медиа, желілік технологиялар, жаңа көркемдік білдіру құралдарын, цифрлық технологияларды және видео-артты өз шығармашылықтарында қолдануын зерттеуді көздейді. Курстың мақсаты – кино мен телевидениедегі бейнелеу құралдарын пайдаланатын суретшілердің шығармашылығымен, сондай-ақ көркем туындылар мен мультимедиялық жобаларды жасау және талдау үшін жасанды интеллект мүмкіндіктерімен студенттерді таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем сын тарихы

    Көркем сын тарихы" пәнін оқу шетелдік және отандық сыни ойлардың пайда болуы мен дамуы туралы тұтас түсінік беруге арналған. Өнертанудың мәселелерін зерттеу көркемдік үрдістер мен сыни пайымдаусыз мүмкін емес. "Көркем сын тарихы" пәнін оқу барысында әртүрлі елдердің мәдени-тарихи ерекшеліктері; әлемдік және отандық материалдық және рухани мәдениет ескерткіштері қарастырылады.; өнердегі негізгі стильдік және көркемдік бағыттар; оқылатын курс шеңберімен қарастырылған терминдер мен ұғымдар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы пәндер оқыту әдістемесі/

    Оқытылатын пәнде қолданылатын мәселелер мен әдістер туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру, мамандандырылған көркемдік орта, жоғары оқу орындарында (бейіні бойынша) оқыту әдістерімен танысу; студенттерді оқытудың әртүрлі әдістемелерін қолданатын өнертанушы-педагогтар мен көркем сыншылардың ғылыми мақалалары мен дәрістерімен таныстыру және студенттердің сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    «Ғылыми зерттеу негіздері» пәнін меңгерудің мақсаты – өнертану ғылымы ретінде қалыптасу барысында жинақталған әдістер мен тәсілдерді зерттеу. Курс өнертану әдіснамасының маңызды ұғымдарын, өнер тарихы мен теориясының гуманитарлық білім жүйесіндегі орнын, цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті көркем және мәдени процестерді талдауда қолдануды ашады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өнердегі жанр тарихы

    Курс бейнелеу өнеріндегі жанрлар тарихының негізгі ұғымдарын зерттеуге, жанрлық айырмашылықтарды білуге және игеруге, көркем шығарманы түсіндіру тәсілдеріне бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сын бойынша семинар ІIІ

    Курс сондай-ақ студенттерді өнердің ең беделді теоретиктері мен арт-сыншылардың тұжырымдамаларымен таныстыруды ұсынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ХХ ғасырдағы көркем сын

    "ХХ ғасырдағы көркемдік сын" курсы қоғамдық құбылыс ретінде көркемдік сынның қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған. ХХ ғасырдың көркем сын мектептерінің қалыптасу ерекшеліктері, олардың теориялық және практикалық маңызы мен сыншының өнердегі рөлі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті мәдени кеңістік құру

    Өнертану саласында инклюзивті мәдени кеңістік қалыптастырудың негіздерін меңгеру. Инклюзияны ескере отырып, өнер туындыларын талдау әдістерін игеру, инклюзивті жобаларды әзірлеу және іске асыру үшін цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану. Мәдени ортада ерекше қажеттіліктері бар адамдармен кәсіби қарым-қатынас дағдыларын дамыту және шығармашылық көптүрлілікті ескеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • XIX-XX ғ. орыс өнерінің тарихы

    "XIX-XX ғғ. орыс өнерінің тарихы" курсы өнертанушыларды дайындау жүйесінің негізі болып табылады. Осы кезеңдегі орыс өнері мен мәдениетін зерттеу әртүрлі орыс сурет өнері, графика, мүсін және сәулет мектептері, жергілікті мектептердің түрлі көркем дәстүрлері мен құндылықтары, олардың өзара байланысы туралы білім береді. Зерттеу барысында сәулеттік композициялардың ерекшеліктері, орыс бейнелеу өнерінің стильдік бағыттары игеріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кураторлық жұмыс негіздері

    Қазіргі көркемдік процестің және кураторлық жұмыстың ерекшеліктері. Қазіргі кураторлық институты: куратор жұмысының негізгі бағыттары - шығармашылық, ұйымдастырушылық, коммуникативті және т.б. бағыттары. Көркем жоба және куратор қызметі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көрме жобасы (практикум)

    "Көрме жобасы (практикум)" пәні Көрменің практикалық өңделуін орындауға, күзет құжаттарын ресімдеуге, экспозициялық кеңістікті құруға (кескіндеме, мүсін, ДПИ, contemporary art), суретшілердің шығармашылығы туралы бейнефильмдер жасауға, буклеттерге кіріспе мақалалардың мәтіндерін жазуға, БАҚ-пен жұмыс жасауға, көркемдік және кураторлық жобаларды әзірлеуге, сметалық құжаттаманы жасауға, көрме жұмысын ұйымдастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дипломдық жұмысты орындау

    Пән оқу жылдарында алған өнертанушының білімі мен дағдыларын енгізуге, бітіруші курс студентінің бақылау зерттеу жұмысын жазуға бағытталған. Дипломдық жұмыстың мақсаттары мен міндеттерін қоя білу, зерттеудің өзектілігін анықтау, материалды зерделеуде талдау және қорытындылау, жоспарланған кесте бойынша жүргізілген жұмыстарды (оның ішінде далалық ізденістер қажет болған жағдайда) құрылымдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өнер туындыларын реставрациялау және сараптау

    Курс ескерткіштердің сақталуы мен түпнұсқасын сыни талдауды, қайта қалпына келтірудің өзіндік әсер ету дәрежесін қамтиды. Курстың мақсаты - өнер туындыларын зерттеу, көркем мектептер мен жеке шеберлер тиесілі болуын және олардың түпнұсқасын анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қолданбалы өнер туындылары декорациясының ерекшеліктерін олардың сипатына сәйкес талдайды, суретшінің белгілі бір туындысы жасалған дәуірді, стильді, елді анықтайды. Қолданбалы өнер туындыларының ерекше ерекшеліктерін, түрлі әлеуметтік–экономикалық жағдайлардағы қолданбалы өнер құбылыстары мен мәселелерін талдайды.
  • Әдеби-көркем сын жанрларында дербес жұмыс істейді және заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды, соның ішінде цифрлық құралдар мен жасанды интеллектті пайдаланады. Кәсіби ұғымдар мен терминологияны меңгерген. Мәтіндер мен жобаларды талдау және жасау кезінде инклюзивті тәсілдерді ескеріп, оларды әртүрлі аудиториялар мен шығармашылық үдерістердің қатысушыларына бейімдей отырып, ғылыми зерттеу жүргізеді.
  • Кескіндеме, графика, мүсін туындыларына талдау жүргізеді, зерттелетін кезең авторының дәуірін, стилін және жанрын анықтайды. Ислам елдерінің өнерін әлемнің мұсылман өңірлерін дамытудың негізгі тетіктерінің бірі, Қазақстандағы сәулет-көркемдік нысандарды дамыту процесі ретінде қарастырады.
  • Негізгі өнертанулық жанрларда мәтіндерді жазу және ауызша сөйлеу дағдыларын қолданады; нақты тақырыптар бойынша дербес ғылыми зерттеу жүргізеді. Бейнелеу өнерінде қолданылатын техника мен технологиялардың ерекшелігін түсінеді. Суретшілердің (кескіндеме, графика, мүсін) қолданатын көркемдік тәсілдерін талдай алады. Шығарманың құрылымын меңгеріп, бейнелеу өнерінің түрлі техникаларын тани алады.
  • Сыйбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормаларын қолдану және ұстану; кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу; кауіпсіздік негіздері мен қоршаған ортаға деген көзқарасты білу.
  • Сыни талдау жүргізеді және аталған елдердің зерттелетін кезеңіндегі өнер тарихы бойынша базалық ақпаратты пайдаланады. Өнердің негізгі кезеңдері мен ерекшеліктерін, негізгі ескерткіштер мен өнер персоналын, әлемге танымал өнер туындыларын сипаттау және талдау әдістерін біледі.
  • Экспозицияларды қалыптастырады: Қазақстанның қазіргі заманғы өнерінің персоналдары және олардың шығармашылығы; тұрақты экспозициялар мен жылжымалы көрмелердің ретроспективалары үшін тарихи материалдарды пайдалана алады; халықаралық биеннале, өнер триенале, оның ішінде фотокөрмелер, қолданбалы өнер бойынша экспозициялар форматында қолданылатын қазіргі заманғы технологияларды ажырата алады.
  • Ескерткіштердің сақталуы мен шынайылығы, оған қалпына келтіру араласуының әсер ету дәрежесі бойынша сыни талдау жүргізеді. Мұрағат материалдарын анықтайды және пайдаланады, әртүрлі мұражай құжаттарын, картотеканы, баспасөз хабарламаларын және сауатты портфолио құрастырады.

Ұқсас БББ

Top