Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02117 Дирижерлеу (түрлері бойынша) в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

Пәндер

  • Сольфеджио

    Кеңейтілген үндестікте, хроматикалық үндестікте, полиүндестікте, модальдықта және неомодальдықта есту анализінің және интонациялаудың практикалық дағдылары меңгеріледі. ХХ ғасыр музыкасының ладтық құрылымы; тұрақты және тұрақсыз ритмика; полиритмия; полиметрия оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аспаптану - 1

    Пән оркестр аспаптарының техникалық және мәнерлі мүмкіндіктерін, олардың камералық, кіші және үлкен симфониялық оркестрдегі рөлін зерттеуге бағытталған. Аспаптардың әр тобын, олардың оркестрдің әр түріндегі функционалдығын зерттеуді қарастырады. Оркестрдің ішекті аспаптар тобы. Оркестрдегі тембрдің, құрылымының, диапазонның, функцияның ерекшелігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дирижерлеу - 1

    Агогикалық және динамикалық өздерістері бар, синкопа, акцент, sforzando-ны қоса хор партитураларды орындау. 6/8, 6/4, 9/4, 12/4 күрделі метрі бар хор шығармалары жәй және жылдам темптерде орындау. Білек, иық қозғалыстарын дамыту үшін қолдың икемділігі мен қозғалғыштығын дамытатын жаттығуларды игеру. Кішкентай және үлкен мануалдық техникасын игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестр класы - 1

    Оркестрді басқару дағдыларын қалыптастыруға, жаңа туындыларды игеруге бағытталған практикалық пән. Барокко дәуіріндегі оркестр. Бассо континио. Көне аспаптар. Көне үрмелі аспаптар. Ежелгі би және олардың жіктелуі. Палестрина, Лассо, Верачини шығармаларын дирижерлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Камералық хор-1

    Пәннің мазмұны білім алушының хорда орындауын көздейді, бұл жалпы музыкалық, әлеуметтік, коммуникативтік, көркемдік дағдыларды қалыптастыруды қамтамасыз етеді. Парақтан оқу, әр түрлі жанрдағы хор музыкасын орындау дағдыларын дамытады, хор орындау дәстүрлерін зерттеу дағдыларын тереңдетеді, әр түрлі жанрдағы жаңа репертуарын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Міндетті фортепиано - 1

    Пән шеңберінде аспапты меңгерудің қазіргі деңгейі белгіленді, үш бағыт бойынша технологияны дамытудағы мақсаттар көрсетілген: интерпретация, көруді оқу және технологияны дамыту. Сабақтың жеке жоспары құрылады, оның ішінде арнайы жаттығулар, зерттеулер мен интерпретация (стандартты репертуардың орындалуы).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Хормен жұмыс істеу тәжірибесі-1

    Пән студенттердің вокалды-хор дағдыларын және хор ұжымын басқару дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Хормен жұмыс істеу әдістері, қазіргі орыс және кеңестік хор мектебінің шеберлерінің дидактикалық принциптері негізінде дайындық процесін ұтымды және сауатты ұйымдастыра білу. Студенттердің аналитикалық қабілеттерін, олардың әлеуметтік коммуникативтік құзыреттерін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Антикадан Барокко дейінгі музыка тарихы

    Музыкалық тарих пәні 3 ғасырдан бастап Еуропалық музыкалық мәдениеттің дамуы туралы бейнені қалыптастыруға бағытталған. Б.з.д. (Ежелгі Греция мен Ежелгі Римнен) XVI ғасырда еуропалық бароккоға дейін. Бұл тарихи курстың міндеті - дәуірлердің өзгеруімен және эстетикалық көзқарастардың өзгеруімен тығыз байланысты еуропалық музыка өнерінің қалыптасуының ажырамас жүйесін түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Камералық хор - 2

    Хор партияларын орындау дағдыларын жетілдіруге, жаңа хор шығармаларын игеруге, дайындық процесіне қатысуға бағытталған үздіксіз практикалық пән. Хор шығармаларының ноталық материалдарын жеке және топтық орындау; парақтан хор партияларын оқудың практикалық дағдыларын жетілдіру. Барлық түрдегі штрихта орындауы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Антикалық дәуірден XVIII ғасырдың ортасына деінгі шетел музыкасының тарихы

    Пән студенттің еуропалық музыкалық мәдениеттің, оның ішінде ежелгі кезеңді, орта ғасырларды, Ренессанс пен Барокконың даму картинасы туралы тұтас идеяларын қалыптастыру мақсатын көздейді. Курсты игеру нәтижесінде студенттер әр түрлі композиторлық стильдерде, жанрлар мен зерттелетін кезең формаларында бағдарлай білуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аспаптану -2

    Оркестр аспаптарының техникалық және мәнерлі орындау мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған жалғастырушы пән. Үрмелі және ұрмалы аспаптар, олардың кіші және үлкен симфониялық оркестрдегі рөлі. Клавишты және шертпелі топты аспаптар. Оркестр түрлеріндегі өзара әрекеттесуінің ерекшеліктері. Оркестрдегі тембрдің, құрылымның, диапазонның, функцияның ерекшелігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дирижерлеу - 2

    4/2, 4/8, 8/4, 8/8 күрделі метрі бар хор шығармалары жәй және жылдам темптерде орындау. «Бір»-ге дирижерланатын және фермата белгісі бар, темп пен метрі ауысатын хор шығармаларын орындау. Хормен жеке дауыстағы солистпен орындалатын шығармаларды орындау. Әр түрлі амплитудалар мен соққыларда еркін тік, көлденең және дөңгелек амплитудада орындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хормен жұмыс істеу тәжірибесі-2

    Пән хормейстердің хор ұжымымен жұмыс істеуінің практикалық дағдыларын жетілдіруді көздейді. Жаңа репертуарды игеру. Ірі форма, музыкалық материалды және дирижерлік интепретациясының ерекшеліктері. Дайындық жұмыстарын жүргізу тәжірибесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Міндетті фортепиано - 2

    Пән үш бағыт бойынша практикалық және шығармашылық дағдыларды дамытуды жалғастыруда (интерпретация, көру-оқу, техникалық даму). Музыкалық есте сақтау мен орындау техникасын дамыту үшін күрделі репертуар таңдалады. Ұжымдық (ансамбльдік) орындаушылық сыныптар қосылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Хор сольфеджиосы

    Пәннің мақсаты болашақ хор орындаушылары мен дирижерлерінің орта музыкалық-білім беру буынында алған есту және әншілік дағдыларын бекіту, одан әрі дамыту және жетілдіру болып табылады. Музыкалық-теориялық білім базасын игерумен қатар, хор музыкасының материалында икемді, белсенді есту қабілеті тәрбиеленеді. Әр түрлі дәрежесіндегі ноталық материалын орындау. Музыкалық-есту және ырғақты дамуту әдістері. Жаңа хор шығармаларын сольфеджирлеу арқылы студенттің музыкалық қабілетін кеңейту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр класы - 2

    Камералық ішекті оркестрмен дирижерлеу. Камералық оркестрдегі клавесин мен орган. Барокко дәуірінің шығармаларын зерттеу. (Вивальди, Корелли, Бах) ежелгі ішекті аспаптардың штрих-техникасының ерекшеліктері. Динамикалық мүмкіндіктер. Табиғи жүйеде интервалдар мен аккордтардың интонациялық құрылысының ерекшеліктері. И. Бах «Бранденбург концерттері» А. Вивальди «Кончерто гроссо».

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сольфеджио - 3 (Мinor)

    «Дирижерлеу (хор)» мамандығының студенттеріне арналған «Сольфеджио-3» курсы minor «Сольфеджио оқытушысы» бағдарламасының дирижер-студенттерінің меңгеруі үшін сольфеджирлеу және сольфеджионы оқыту дағдыларын тереңдетеді. Пән практикалық, музыкалық материал хор музыкасын және оны «Сольфеджио» пәнінің пәндік саласына енгізу әдістерін зерттеуге бағытталған. Музыканттарды даярлау процесінде лад және ритмикалық тәрбие, «ішкі есту» қабілетін дамуы, форма мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестр класы - 3

    Оркестр ұжымымен жұмыс: оркестр деңгейіне қарай музыканттардың орындауын сөзбен түзетудің әдістері, қол жетімді түрлері. Дайындық кезеңдерінің ерекшелігі, олардың мазмұны және әр кезеңде оркестрмен жұмыс істеудің типтік әдістері. Сөз бен қимылдың өзара әрекеттесуі. Дирижерлік қимылдың анықтылығына, оның мазмұны мен мақсатына жету. Ертедегі классицизмнің партитураларын зерттеу. Вена классиктері оркестрінің құрамы. Гайдннің симфониялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Гармония

    Белгілі бір орындаушылық құрамды, оның вокалдық-техникалық мүмкіндіктерін ескере отырып өңдеу техникасын жетілдіруге бағытталған жалғастырушы практикалық пән. Дауыс диапазоны, регистрлік, тесситуралық және жас ерекшеліктері. Табиғи және логикалық дауыс жүргізу мен ыңғайлы тесситураға қол жеткізу үшін дауыстардың жұмыс диапазонын тиімді пайдалану принципі. Көпдауыстық полифонияның стильдік және гармоникалық ерекшеліктерін ескере отырып, халық әндерін өңдеу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Симфониялық партитураларды оқу - 1 ("Оркестрлік дирижерлеу")

    Курс қазақстандық және шетелдік композиторлардың әртүрлі кезеңдер мен стильдік бағыттардағы симфониялық шығармаларының жеке партияларын, оркестрлік топтар мен күрделі емес партияларын талдау және оқуды практикалық дағдылануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аспаптану - 1

    Практикалық курс әртүрлі аспаптардан құрылған шағын ансамбльдер үшін аспаптау дағдыларын меңгеруге бағытталған (аралас және біртектес дуэттер, трио, квартеттер).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыка тарихы 1760-1900 - 1

    Тарихи пән, оның мақсаты - студенттер арасында еуропалық классиктердің, атап айтқанда, Вена классикалық мектебінің дамуының толық бейнесін қалыптастыру. Бұл кезеңнің орталық композиторлары - К.Ф.Глюк, Дж.Гайдн, В.Моцарт, Л.Бетховен. Пәннің басты міндеттері – білім алушыларда классицизм дәуірінің музыкалық мәдениеті, осы кезеңдегі көрнекті композиторлардың шығармашылығы жайлы, сонымен қатар музыкалық мәнерлілік құралдар жүйесі туралы түсінік қалыптастыру; және классикалық- романтикалық кезеңнің негізгі музыкалық формалары мен жанрларында жақсы бағдарланған болуы тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хормен жұмыс істеу тәжірибесі - 3

    Хормен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын дамыту. Халық музыкалық шығармашылығының ең жақсы хор үлгілерін практикалық зерттеу арқылы музыкалық көкжиекті кеңейту. Халық әндерінің ұпайларымен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру (қарапайым гетерофониядан бастап күрделі әндерге, функционалды көпдауыстық және полифониялық үлгілерге дейін). Ұйымдастырушылық және кәсіби қасиеттерді жетілдіру. Болашақ артист пен шығармашылық ұжымның басшысын тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хор класы - 3

    Legato, non legato орындау кезінде дыбысты жүргізу дағдыларын дамыту. Жеке және жалпы хор ансамблінің әртүрлі қол жеткізу. Дауыс диапазоны мен репертуарды кеңейту бойынша жұмыс. Вокалдық жүйенің аймақтық сипатын ескере отырып, мажор мен минор интонациялық заңдылықтарын игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дирижерлеу - 3

    Полифониялық элементтері бар шығармаларды дирижерлау. 5/8, 5/4, 5/2 күрделі метрі басқа метрлермен қатарласа төрт, екі үлеске және «бір»-ге дирижерланатын хор партитураларын орындау. Жетіүлестік схемасы бойынша, 11/4 және де басқа күрделі метрі бар хор шығармаларын орындау. Метрикалық схемаларды, фразаны бастау және аяқтау әдістерін, паузаларды, цезураларды, тыныс алуды, екпіндер мен сөз тіркестерін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Міндетті фортепиано - 3

    Пәннің негізгі міндеті - студенттің пианистік дағдыларын дамыту, оларды кәсіби қызметке қажетті дәрежеде тереңдету, фортепианода өз бетінше практикалық жұмысқа дайындалу. Музыкатанушының педагогикалық репертуарына, көрнекі оқу дағдыларын терең меңгеруге, ансамбльдік ойынға ерекше мән беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • 18 ғасырдың ортасы мен XIX ғасырдың ортасына дейінгі шетел музыкасының тарихы

    Тарихи пән 1750-1860 жылдардағы шетелдік классика-романтикалық музыканың қалыптасу және даму кезеңдерін игеруге бағытталған. Пәннің мақсаты - еуропалық музыканың әртүрлі жанрларының қалыптасуының, дамуының және әлеуметтік жағдайының тарихи заңдылықтарын зерттеу; еуропалық музыка мәдениетінің тарихи кезеңдері мен кезеңделуін қарастыру; сондай-ақ 1750- 1820 жылдар аралығында классикалық-романтикалық дәуірдің көркемдік бейнесінің ерекшелігі; классицизм дәуірінің негізгі композиторлармен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хор партитураларын оқу - 1 ("Хор дирижерлеу")

    Әйелдердің құрамына арналған 2-3-4-жолдық хор шығармаларын парақтан оқу қабілеттерін дамыту, орындалған шығарманы тұпнұсқалық тональностен кіші/үлкен секунда интервалына төмен және жоғары тональностерде орындау. Фразалық және тыныс алуды дәл орындау үшін көркем мәтінді дыбыстау арқылы хор шығармаларын орындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хормен жұмыс істеу тәжірибесі - 4

    Хор орындаушылық және педагогикалық шеберлік негіздері жетілдіру. Хор орындаушылығын оқыту әдістемесі. Студенттік, кәсіби ұжымды хорға арналған шығармалар. Хор сыныбын ұйымдастыру принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • XIX ғасырдың екінші жартысындағы шетел музыкасының тарихы

    Пән классика - романтикалық музыка тарихы 1 курсының жалғасы болып табылады және музыкалық өнердегі романтизм кезеңін қамтиды. Оқушының романтизм дәуіріндегі музыканың, музыкалық формалары, жанрлары мен стилистикалық ерекшеліктерін бағдарлау қабілеттерін дамытады; романтикалық дәуір композиторларының орны мен тарихи маңыздылығын ашады (Шуберт, Шуман, Шопен, Лист, Вагнер және т.б.)

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр класы - 4

    Симфониялық оркестрдің үрмелі тобының штрихтері. Үрмелі ағаш аспаптардың дыбыс шығару және штрихтау техникасының ерекшеліктері. Текстураны талдау және жұмыстың негізгі шарықтау шегін анықтау. Моцарт, Бетховен симфонияларын дирижерлеу. Оркестр ерекшеліктері. Ноталық мәтінмен танысу. Шығарманың бейнелі-эмоционалды мазмұны мен сипаты. Пішіні мен оркестрлік фактурасын талдау. Аспаптар арасындағы функционалдық байланыстар. Ритмикалық сүйемелдеудің рөлі. Партитураның мануалдық игеруі. Метрономның сан белгілерімен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Симфониялық партитураларды оқу - 2 ("Оркестрлік дирижерлеу")

    Курс фортепианоға арналған үлкен симфониялық оркестр үшін партитураны талдау және оқудың практикалық дағдыларын меңгеруге; қазақ, орыс және шетел классикасының симфониялық музыкасы саласындағы өнер үлгілерімен, сондай-ақ қазіргі заманғы авторлармен танысуға; студенттің жалпы музыкалық және көркем мәдениетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сольфеджио - 4 (Minor)

    «Сольфеджио–4» курсы есту және әншілік дағдыларын дамыту, икемді, белсенді есту қабілетін тәрбиелеу бойынша жұмыс әдістерін кеңейтуге және тереңдетуге бағытталған. Керемет вокалды-ансамбльдік орындауға қол жеткізу үшін әдістер жиынтығын қолдану, есту талдауы, ішкі көріністер және музыкалық сөйлеудің құрамдас элементтерін жазу (музыкалық диктант). Метроритм, ладово-биіктік ұйымы, гармоникалық және полифониялық көпдауыстық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жеке партиялармен жұмыс-1 («Оркестрлік дирижерлеу»)

    Пән студенттердің ансамбльдік орындаудағы вокалдық-хор және аспаптық жеке партиялармен жұмыс істеудің кәсіби дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс дирижердің солистермен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін, дайындық процесінің техникасын, партияларды көркемдік талдау әдістерін, сондай-ақ әр түрлі музыкалық жанрлар мен стильдердегі жеке әндерді стилистикалық түсіндіру принциптерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Хор партитураларын оқу - 2 ("Хор дирижерлеу")

    А'капелла аралас шығармалардың 3-жолды хор партитурасының парақтан оқу дағдыларын дамыту, динамикалық реңктер мен қарқын ерекшеліктерін ескере отырып, орындалған шығарманы тұпнұсқалық тональностен кіші/үлкен секунда интервалына төмен және жоғары тональностерде орындау. 2-жолды хор шығармаларын «До» вокалдық кілттерінде форпепиано аспабында орындап (бас кілтімен үйлесімінде), біртекті шығармаларды сүйемелдеумен орындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хор класы - 4

    Staccato, marcato штрихтерін орындау кезінде хор дыбысын шығару дағдыларын одан әрі дамыту. Гармониялық есту қабілетін жетілдіру. Хор ансамбліне хор шығармасының бейнелі-мазмұнын жеткізу арқылы дамыту. Тізбекті тыныс және хор партияларын жеке орындау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аспаптау - 2

    Практикалық курс жеке оркестрлік топтар үшін аспаптандыру дағдыларын меңгеруге бағытталған (ішекті-ысқылы, ағаштан жасалған үрмелі аспаптар, мыстан жасалған үрмелі және ұрмалы аспаптар).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалдық партияларды үйрену - 1 ("Хор дирижерлеу")

    Пән дауысты қалыптастыру туралы негізгі білімді қалыптастырады. Вокалдық және техникалық дағдыларды, сонымен қатар вокал техникасының негіздерін игеруге ықпал етеді. Орындалатын шығармалардағы интонацияның жоғары позициясын, тазалығына және поэтикалық мәтіннің айтылу ерекшеліктері мен орфоэпиялық ережелердің сақталуына арналған практикалық жаттығуларды қамтиды. Вокалдық шығарманың стилі, штрихтар, жылжымалы және бекітілген динамика бойынша жұмысты жақсартады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Гармония - 2 (Minor)

    Музыкалық-мәнерлік құралдардың күрделі кешені ретінде үйлесімділікті зерттеуге бағытталған практикалық курс. Үйлесімділіктің өзгеруінің негізгі заңдылықтары; оның мәнерлік мүмкіндіктері; музыкалық бейнені қалыптастыруы, шығарманың идеялық-көркемдік мазмұнын бейнелеу үшін маңыздылығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дирижерлеу - 4

    Кантата, оратория, месса шығармаларының бөлімдерімен, әр түрлә метрлі a’cappella шығармаларды дирижерлау; әуеннін метроритмикалық қозғалысына сәйкес бір жесте бірнеше үлестерді қосып орындау. Музыканың метроритмиялық қозғалысына байланысты дирижерлік қимылдағы үлестерді біріктіру және топтастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыка тарихы 1760-1900 - 2

    Бұл пән Романтизмнің музыкасы мен пайда болу тарихын және эволюциясын еуропалық музыкалық өнердің дамуындағы жарқын стильдік бағыт ретінде зерттейді. Ерте және кейінгі романтик композиторлардың шығармашылығы жанрлық және стильдік тұрғыдан қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Полифонияның негіздері

    Пән полифониялық шығармалардың мазмұны мен формасы құрылымының негізгі заңдылықтарын зерттеуге бағытталған, бұл оларды кәсіби сауатты түсіндіруге негіз болады. Орындаушылық шеберлікті жетілдіруге, полифониялық ойды дамыту да ықпал етеді, ол әртүрлі полифониялық стильдерде өз бетінше жазу дағдылары негізінде қалыптасады. Студенттер фьюжн жазумен танысады, верификация мен интермедияны зерттейді, экспозиция бөлігін жазады, сонымен қатар дамушы және соңғы бөлімдерде, стреттада жұмыс істейді, күрделі фьюжн талдауынан өтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық, кәсіпкерлік және құқық негіздері

    Пән шығармашылық индустриялар контексінде қаржылық сауаттылықтың, кәсіпкерлік пен құқықтың негізгі қағидаттарын жан-жақты қамтиды. Курста қаржыны тиімді басқару, бюджетті жоспарлау, инвестициялау әдістері қарастырылады. Мәдениет пен өнер саласындағы кәсіпкерлік қызметтің құқықтық нормалары мен ерекшеліктерін ескере отырып, бизнес-жоспарларды әзірлеуге ерекше назар аударылады. Білім алушылар сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін зерделейді, экономикалық тұжырымдамаларды талдайды және қаржылық тәуекелдерді бағалайды, тұрақты және табысты жобаларды құру үшін қажетті құралдарды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Симфониялық партитураларды оқу - 3 ("Оркестрлік дирижерлеу")

    ХХ-ХХІ ғасырлардағы музыка материалында күрделілігі жоғары дәрежелі оркестрлік партитураларды оқу дағдысын жетілдіруге бағытталған жалғасып келе жатқан практикалық пән. Жаңа репертуарды игеру, шығараның эмоционалды-бейнелі жағын талдау. Партитурамен өзіндік жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • XX ғасырдың бірінші жартысындағы шетел музыкасының тарихы

    Бұл пән ХХ ғасырдағы әлемдік музыканың қалыптасу және даму кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Тарихи курста ғасырлар тоғысындағы музыканың стильдері мен эстетикалық қондырмаларының алуан түрлілігін түсіндіру де, осы кезеңдегі жанрлардың сан алуандығы, бұқаралық жанрлар, жалпы еуропалық музыка өнерінің мәселелері де қозғалады .

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орындаушылық өнер тарихы - 1

    Курс хор (оркестр) музыкасының тарихи даму процесін, Батыс Еуропа және орыс музыкасының материалындағы жетекші хор (оркестр) ұжымдарының қызметін ежелгі дәуірден бастап XIX ғасырға дейінгі әлемдік хор (оркестр) практикасының дамуы тұрғысынан зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестр класы - 5

    Мыс үрмелі аспаптардың дыбыстың шығуы және штрихтау техникасының ерекшеліктері. Орындаудың сипаты, дыбыстың тембрі мен қанықтылығы. Жылдамдық, динамикамен, штрихтармен жұмыс. Романтизм дәуірінің шығармалары. Оркестрдің дуэт, трио құрамы. Топтық жұмыс өткізу әдістемесі. Ансамбльмен жұмыс (негізгі ережелер). Дайындық уақытын бөлу. Ырғақтық ансамбль, ырғақтың ансамбльдік күрделілігі-метроритм. Динамикалық ансамбль, қозғалмалы және қозғалмайтын нюанстардағы дыбысты теңестіру шарттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық-хор ансамблі-1

    "Вокалды-хор ансамблі-1" пәні студенттердің гармоникалық және әуезді есту дағдыларын, интонация тазалығын, ансамбльдік орындау дағдыларын және сахна мәдениетін дамытуға бағытталған. Оқу барысында әртүрлі жанрлар мен стильдердің туындылары орындалады, партия ішінде жұмыс істеу қабілеті қалыптасады. Шағын вокалдық топтар ішіндегі қарым-қатынасқа, парақтан оқуға, музыкалық ойлауды дамытуға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жеке партиялармен жұмыс-2

    Студенттердің дирижерлік практикада жеке партиялармен интерпретация, талдау және көркемдік өзара әрекеттесу саласындағы терең кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған мамандандырылған пән. Бағдарлама әр түрлі жанрлық-стилистикалық музыкалық шығармаларды дайындау және орындау процесінде солистермен жұмыс жасаудың әдістемелік, стилистикалық және психофизикалық аспектілерінің кешенін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Хормен жұмыс істеу тәжірибесі-5

    Шығармашылық орындаушылық ұжымды басқарудың практикалық дағдыларын дамыту және жетілдіру. Игерілген терминологияны, таңбалы лексиканы қолдану. Ән топтарының әр түрлі жас түрлерімен өзара әрекеттесу ерекшелігі. Ірі формадағы шығарманың хор партитураларымен жұмыс істеу принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық ансамбльмен жаттығу практикумы- 1

    "Вокалдық ансамбльмен жаттығу практикумы-1" пәні студенттердің вокалдық ұжыммен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер репетицияларда жоспарлап, өткізуді және интонациямен, ансамбльмен, экспрессивтілікпен орындап, стилімен жұмыс істеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аспаптау - 3

    Біртекті оркестрге (ішекті, үрмелі) арналған әр түрлі жанрдағы және формадағы шығармаларды аспаптау дағдыларын игеруге бағытталған практикалық курс. Әр оркестр тобының ерекшелігі және оның оркестрдегі ролі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
  • Сольфеджио - 5 (Мinor)

    Музыкалық есту қабілетін жетілдіруге бағытталған практикалық курсты жалғастыру. Музыкалық сөйлеу элементтерін дамыту бойынша жұмыстың негізгі формалары; интонациялық жаттығулар, есту талдауы, музыкалық диктанттар. Хор сольфеджирлеудің ерекшелігі, жаңа репертуар. Ансамбльдік сольфеджирлеу, полифониялық көпдауыстық (екі-үш дауыстық) орындау дағдылары; дуэттер мен вокалдық ансамбльдердің басқа да нысандарын орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хор аранжировкасы - 1 ("Хор дирижерлеу")

    Білім алушының көркемдік көкжиегін, хор репертуарын дамытуға және 2-3-4 дауысты біртекті хор шығармаларынан аралас құрамға арналған хор шығармаларына өңдеу арқылы хор музыкасының әр түрлі стильдері мен жанрларын бағдарлай білуге бағытталған практикалық пән. Техникалық қиындықтарды, мазмұнды, көркемдік қасиеттерді ескере отырып, хор материалын таңдау. Белгілі бір орындаушылық құрамға арналған өңдеу мүмкіндігін анықтау мақсатында шығармаларды талдау. Дереккөзбен жұмыс істеу принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хор өнерінің тарихы - 1

    Курс хор өнерінің тарихы мен орыс-кеңес кезеңіндегі хор әдебиетінің қалыптасу процесін зерттеуге арналған. Басты назарда – атақты хор мектептеріне тән орындаушылық принциптер мен әдістер, орыс-кеңестік хор өнерінің ірі өкілдерінің шығармашылығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи музыка тарихы

    Тарихи пән, оның мақсаты ХХ ғасырдағы еуропалық музыкалық мәдениеттің даму картинасы туралы түсінік беру. Тарихи пән, оның мақсаты еуропалық пәннің даму картинасы туралы түсінік беру болып табылады, студенттерде XX ғасырдағы музыканың жаңа жанрлары мен стилистикалық әртүрлілігі, бұқаралық музыканың пайда болуы және осы кезеңнің тарихи контекстегі маңызы туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хор класы-5

    Әншілік тіректі жақсарту, дыбыс түзілуін жетілдіру, дауыстың әншілік диапазонын, сөйлеу позициясында ән орындау дағдыларын кеңейту. Дирижердің қол сермеуіне сәйкес әртүрлі күрделілік дәрежесіндегі ноталық материалды орындау, барлық естілетін хор партияларды ескере отырып интонациялау. Дауыстың динамикалық мүмкіншіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық партияларды үйрену - 2 ("Хор дирижерлеу")

    Студенттің есту және бұлшықет сезімдерін үйлестіруді дамытады, нақты вокалды естуді дамытады. Дауыстың қысылым жолдарын жоюды, мұрынға ән айтуды, вокалдық шығарманы еркін орындауды үйретеді. Дұрыс тыныс алудың дамуына, дыбыстың дұрыс қалыптасуына және дауыстың диапазонының кеңеюіне ықпал етеді. Репертуарды оқуда алған дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Дирижерлеу - 5

    Әр түрлі полифониялық, сонын ішінде (фуга, фугетта, фугато, имитация және т.б.) хор шығармаларды дирижерлау. Дирижердің музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерін өз бетінше ашу қабілетін көрсету. Ірі формадағы хор шығармаларына орындаушылық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық-хор ансамблі - 2

    "Вокалдық-хор ансамблі-2" пәні білім алушылардың шағын және орта вокалдық құрамда тереңдетілген ансамбльдік ән айту дағдыларын қалыптастыруға, есту бақылауын, тембрлік үйлесімділік пен көркемдік мәнерлілігін дамытуға бағытталған. Әр түрлі дәуірлердегі, жанрлардағы және ұлттық мектептердегі вокалдық музыканы стилистикалық түсіндіруге, сондай-ақ сахна мәдениеті мен ұжымдық орындаушылық жауапкершілік дағдыларын түсінуге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хормен жұмыс істеу әдісі ("Оркестрлік дирижерлеу")

    Пән оркестр дирижерін кәсіби даярлау жүйесіндегі басты позициялардың бірін алады және хормен жұмыс істеу әдістемесімен дайындық процесін жүргізу әдістемесін меңгеруге бағытталған. Хор ұжымымен дирижердің сәтті практикалық іс-әрекетінің негізі ретінде теориялық база жасайды. Концертке дайындық кезеңдері, хормен дайындық процесінің ерекшелігі. Репетицияны тиімді өткізу үшін қажетті кәсіби дағдыларды жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хормен жұмыс істеу тәжірибесі-6

    Дирижердің мануалдық техникасының, хор ұжымын басқару шеберлігін жетілдіру. Бекітілген репертуарлық тізімінен тыс жаңа репертуарды игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр класы - 6

    Вокалдық партияға сүйемелдеу, репризаның ерекшеліктері туралы білім беру. Солист пен оркестр арасындағы дыбыс тепе-теңдігін орнату. Соло және оркестр партияларының регистрлік ерекшеліктерін анықтау. Солистпен және дирижермен орындалатын шығарманы тұтас интерпретациялауды қайта жасау. Дайындық ерекшеліктері: жеке солисттік партиямен жұмыс, хормен жұмыс және біріккен репетицияларды өткізу. Аспаптық сүйемелдеу. Есту қабілетін дамыту. Коррекциялық, орындаушылық және педагогикалық есту қабілеті. Интонация. Орындалатын шығарманың интонациясы мен стилінің байланысы. Жеке интонация және ансамбльде ойнау. Балансты дыбыстау. Артикуляция. Ритм, метр, қарқындылық музыкалық ойдың қарқындылығы ретінде. Естудің «полифонизмі». Орындау барысын бақылау қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орындаушылық өнер тарихы - 2

    Курс ХХ-ХХІ ғасырлардағы Қазақ кеңестік және заманауи музыкасының негізінде хор (оркестрлік) музыканың және орындаушылықтың тарихи дамуын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дирижерлеу - 6

    Жаңғыру бағыттағы әртүрлі дәуірдегі және стильдегі композиторлардың шығармаларын сонын ішінде (мотеттер, виланеллалар, канцондар, мадригалдар) дирижерлау. Барокко дәуірінің композиторлардың хор шығармаларын орындау. Хор дирижерінің кәсіби қызметіне қажетті ерік-жігерді, зейінді, табандылықты қалыптастыруға ықпал етеді. Вокалды-хор талдауын жазу кезінде аналитикалық ойлауды дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аспаптау - 4

    Курс үлкен симфониялық оркестрге арналған аспаптық дағдыларды игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хор класы - 6

    Орындаушылық дикциясын жетілдіру. Диалектілік фонетиканың ерекшеліктері, әртүрлі динамикада орындау техникасы, агогиканы, орфоэпияны сақтау. Халық әндерінің партитураларымен жұмыс істеу дағдыларын бекіту (қарапайым гетерофониядан жоғары қиындықтағы хор партияларына, функционалды көпдауыстық және полифониялық үлгілерге дейін).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалдық ансамбльмен жаттығу практикумы-2

    "Вокалдық ансамбльмен жаттығу практикумы-2" пәні студенттердің вокалдық ансамбльмен дайындық процесін ұйымдастыруда және өткізуде кәсіби дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.Курс көркемдік-интерпретациялық жұмыс әдістерін игеруді, ансамбльдік жұмыстың барлық түрлерін басқаруды, орындаушылық мәнерлілікті дамытуды қамтиды. Стиль дәлдігіне, музыкалық фразаға, мәтінмен егжей-тегжейлі жұмыс істеуге және ансамбль басшысының көшбасшылық және коммуникативтік қасиеттерін дамытуға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі

    Курс түлектің оқу бейіні бойынша музыкант-оқытушы ретіндегі біліктілігін анықтайды. Арнайы пәндерді оқытудың мазмұндық және ұйымдастырушылық нысандары мен әдістерін білуге, дирижерлік сыныпта репетициялар, жеке және топтық сабақтар жүргізудің теориялық және практикалық дағдыларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сольфеджио оқыту әдістемесі (Minor)

    Курс хор сольфеджио және гармоникалық музыкалық есту қабілетін тәрбиелеу саласындағы қажетті әдістемелік білім кешенін зерттеуге бағытталған. Музыкалық есту қабілетін дамытудың формалары мен әдістері, оларды бастауыш және орта музыкалық-білім беру бөлімінде оқыту тәжірибесінде қолдану ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хор аранжировкасы - 2 ("Хор дирижерлеу")

    Белгілі бір орындаушылық құрамды, оның вокалдық-техникалық мүмкіндіктерін ескере отырып өңдеу техникасын жетілдіруге бағытталған жалғастырушы практикалық пән. Дауыс диапазоны, регистрлік, тесситуралық және жас ерекшеліктері. Табиғи және логикалық дауыс жүргізу мен ыңғайлы тесситураға қол жеткізу үшін дауыстардың жұмыс диапазонын тиімді пайдалану принципі. Көпдауыстық полифонияның стильдік және гармоникалық ерекшеліктерін ескере отырып, халық әндерін өңдеу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хор өнерінің тарихы - 2

    Қазақ хор өнерінің тарихын және ұлттық хор орындауындағы орындаушылық стильдерді нақты көркемдік үлгілерде зерттеу. Курста музыкалық шығармаларды тыңдаумен оларды орындаушылық талдауы қатар жүреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сольфеджист практикумы (Minor)

    «Сольфеджист практикумы» пәні «Хорды дирижерлеу» мамандығы бойынша орта білім беру буынындағы білім алушылармен жұмыс жасау үшін студентті педагог-сольфеджист ретінде практикалық дайындауға бағытталған. Заманауи білім беру тәсілдерін қолдана отырып, вокалдық және вокалдық-хор музыкасы материалында білім алушылардың есту қабілетінің даму дағдыларын жасап шығаруды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның хор орындаушылығы

    «Қазақстандағы орындаушылық өнер» пәні: -хор массасы әндері жанрының пайда болуын; -ұлттық хор мәдениетін қалыптастыруды; Қазақ халқындағы көп жылдық музыканы дамытуды; -Қазақстан Республикасы композиторларының опералық - хорлық жұмыстарын және хорларды өңдеудің жанрын қалыптастыру мен одан әрі дамытуды; -ХХ ғасырдың екінші жартысындағы ұлттық композиторлардың операларындағы хорларды; -қазақстандық композиторлардың сүйемелдеуімен хор музыкасының жанрын дамытуды; -қазақтың ұлттық музыкалық хор мәдениеті мен өнерінің негізін қалаушыларды; -хор жанрындағы ұлттық композиторлар шығармаларын; -Қазақстан Республикасының композиторларының вокалдық және симфониялық шығармаларын; -антаталар мен ораториялардағы халық жанрларын қалпына келтіруді; -Қазақстан Республиканың хор ұжымдары мен олардың музыкалық мәдениетін дамытудағы рөлін; -Қазақстанда вокалдық-хорлық академиялық әндердің пайда болуы және дамуын; -Қазақстанның музыкалық және хор мәдениетін дамытудағы консерватория мен музыка мектептерінің рөлін оқытып, үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақ халық аспаптарын тану

    Теориялық пән қазақ оркестрлік аспаптарының техникалық және мәнерлі мүмкіндіктерін, олардың оркестрдегі рөлін, оркестрлік аспаптардың репертуары мен үндеулерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ дәстүрлі музыка тарихы

    Курс студенттердің қазақ халқының дәстүрлі музыкалық мәдениетінің пайда болуы мен даму ерекшеліктері, оның шығуы, қалыптасуының тарихи кезеңдері, заңдылықтары мен түрлі дәстүрлі жанрлардың, ұлттық аспаптардың пайда болуы мен дамуының әлеуметтік негіздемесі туралы теориялық және тәжірибелік білімдерін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дирижерлеу - 7

    Хормен мемлекеттік бағдарламадағы ірі формалық сүйемелдеумен, солистпен орындалатын шығарманымен жұмыс жасау. Агогикалық өзгерістердің дағдыларын қолдануды игеру, ең айқын экспрессивті құралдарды іздеу. Үлкен музыкалық форманы түсіндіруді игеру бойынша жұмыс. Күрделі фактуралық шығармалардағы күрделі немесе аралас өлшемдерді игеру. Мамандық бойынша әдістемелік әдебиетті оқу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ музыкасы - 1

    Пән қазақ музыкасының әр түрлі жанрларының қалыптасуының, дамуының және әлеуметтік жағдайының тарихи заңдылықтарын зерттеуге; қазақ музыкасы тарихының қалыптасуының тарихи кезеңдері және ғылыми кезеңдеуі; көне түркі дәуіріндегі жазба ескерткіштердің мазмұны, олардың мәдени маңызы; кәсіби қазақ музыкалық мәдениетінің пайда болу, қалыптасу және даму кезеңдері; қазақстандық композиторлардың өмірі мен шығармашылық жолы және музыкатанушылар; негізгі музыкалық шығармалар бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи компьютердегі аранжировка әдістері (Хорды дирижерлеу)

    Әндердің, саундтректердің және аспаптық пьесалардың аранжировкасы әртүрлі ансамбльдер мен оркестрлерге арналған инструментовка және аранжировка негіздерін білуді талап етеді. Заманауи аранжировка әдістері бірқатар компьютерлік бағдарламаларды (Steinberg Cubase, Apple Logic Studio Pro, Pro Tools) пайдалануды қамтиды. Сондықтан курс екі бөлікке бөлінген: инструментовка және аранжировка негіздері, сондай-ақ компьютерлік аранжировка әдістері. Курс барысында MIDI-клавиатурамен жұмыс істеуге ерекше назар аударылады, сондай-ақ жасанды интеллектті (ЖИ) аранжировкада қолдану қарастырылады. Студенттер ЖИ-дің әуендер, гармониялық тізбектер генерациялау, автоматтандырылған оркестровка және саунд-дизайн жасау мүмкіндіктерін меңгереді. Сонымен қатар, нейрожелі плагиндері, алгоритмдік музыкалық композиция, интеллектуалды дыбыс өңдеу және музыкант пен ЖИ арасындағы шығармашылық өзара әрекеттесу әдістері зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық шығармаларға сараптама - 1

    Пән период формасының, әуеннен бастап, метр және ырғақт, гармонияның қалыптастырушы әсерін, динамиканың қалыптастырушы рөлін, тембр мен текстураға дейінгі барлық бөліктерін зерттейді. Кең ауқымды тақырыптық құрылымдар, шаршы және шаршы емес құрылымның периодтары зерттеледі. Курстың соңында студент гармонияның, тембрдің, текстураның қалыптастырушы принциптерін білуі, шаршы құрылымның периодтарын шаршы емес периодтардан ажырата білуі, ырғақты және әуендік құрылымдарды талдау дағдыларын меңгеруі қажет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік жазбалар жиынтығы

    Пәннің мазмұны музыканттардың кәсіби қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында. Заманауи ақпараттық технологияларды өз бетінше пайдалану дағдыларын практикалық қалыптастыруды қамтиды. Пәнді оқу нәтижесінде: білім алушы компьютерде тиімді жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгереді; жаңа ақпараттық технологиялар саласында теориялық білім алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хормен жұмыс істеу тәжірибесі-7

    Әр түрлі композиторлардың, стильдердің, жанрлардың шетелдік және қазақ хор музыкасының материалында авторлық ойды жеткізуге, хор дыбысына, құрылымына, дикциясына, динамикасына, нюанстарына, штрихтарына, дауыстың сапасына қойылатын талаптарға сәйкес хор ұжымын басқарудағы практикалық дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика және инклюзивті білім беру

    Педагогика болашақ музыка мұғалімін кәсіби даярлау үдерісіндегі маңызды құрамдас бөліктердің бірі. Бұл курс болашақ орта буын музыкалық білім беру мұғалімінің практикалық жұмысында қажетті ғылыми-теориялық құзіреттілік дәрежесін түсіну үшін жалпы және музыкалық психология, педагогика негіздері, инклюзивті және кіріктірілген білім беру теориясының ережелері бойынша студенттердің ғылыми түсінігін дамыту қажеттіліктеріне негізделген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның орындаушылық өнері

    «Қазақстандағы орындаушылық өнер» пәні: -хор массасы әндері жанрының пайда болуын; ұлттық хор мәдениетін қалыптастыруды; -қазақ халқындағы көп жылдық музыканы дамытуды; -Қазақстан Республикасы композиторларының опералық - хорлық жұмыстарын және хорларды өңдеудің жанрын қалыптастыру мен одан әрі дамытуды; -ХХ ғасырдың екінші жартысындағы ұлттық композиторлардың операларындағы хорларды; -қазақстандық композиторлардың сүйемелдеуімен хор музыкасының жанрын дамытуды; -қазақтың ұлттық музыкалық хор мәдениеті мен өнерінің негізін қалаушыларды; -хор жанрындағы ұлттық композиторлар шығармаларын; -Қазақстан Республикасының композиторларының вокалдық және симфониялық шығармаларын; антаталар мен ораториялардағы халық жанрларын қалпына келтіруді; -Қазақстан Республиканың хор ұжымдары мен олардың музыкалық мәдениетін дамытудағы рөлін; -Қазақстанда вокалдық-хорлық академиялық әндердің пайда болуы және дамуын; -Қазақстанның музыкалық және хор мәдениетін дамытудағы консерватория мен музыка мектептерінің рөлін оқытып, үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хор класы - 7

    Пән ансамбльдік және хормен орындауында басқару құзыреттерін қалыптастыруға ықпал етеді. Жаңа репертуарды игеру, хормен дайындық жұмыстары. Мемлекеттік емтиханның бағдарламасын таңдау, кіші формадағы шығармаларды зерделеу бойынша репетициялар ұйымдастыру және өткізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестр класы - 7

    Оркестрмен дұрыс дайындық. Хормен, оркестрмен, солистермен жиынтық репетиция, қарқыны мен метрін ауыстыруды қамтитын, қарапайым және күрделі көлемдегі кезектескен ірі нысандағы туындыларды дирижерлеу. Симфонияның немесе симфониялық поэманың бөлігі. 20 ғасыр шығармаларын зерттеу. Оркестрдің соққы тобының аспаптарында дыбыс шығаруды баптау, штрихтар мен ерекшеліктері. Кантаталық-ораториялық жанрдағы шығармалармен жұмыс. Хормен дайындық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу және жасанды интеллект негіздері

    Курс білім алушылардың зерттеу дағдыларын тереңдетуге, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу қабілеттерін дамытуға бағытталған. Курсты оқу барысында студенттер ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын нығайтып, зерттеу әдістерін меңгеріп, алынған деректерді өңдеу тәсілдерін үйренеді. Сонымен қатар, курс аясында жасанды интеллект ақпарат көздерін іздеу және аннотациялау, ғылыми мәтіндермен жұмыс істеу және дайын материалды редакциялау үшін қолданылады, бұл зерттеу жұмысының құрылымдалуын және талдау тиімділігін арттыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық композиция және стильдік талдау - 1

    «Музыкалық шығармаларға сараптама» пәнін оркестрлік және хор дирижерлігінің студенттері музыкалық стильдерді, жанрлар мен формаларды анықтау және ажырату қабілетін дамыту мақсатында оқиды. Музыкалық композицияны оқу кезінде студенттерге берілген стильде, жанрда және зерттелген түрде шағын эскиздер жасауға мүмкіндік беріледі. Стильдік талдау барокко, классика және романтизм дәуіріндегі шығармаларға негізделген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    «Экология және тұрақты даму» пәні экологияның негізгі ұғымдарын, экологиялық проблемаларды, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі негіздерін, сондай-ақ тұрақты дамуды қамтамасыз етуге бағытталған тәсілдер мен стратегияларды қамтиды. Курстың мазмұны экологияның теориялық және практикалық аспектілерін, адамның табиғатқа әсері және экологиялық проблемаларды тұрақты шешу жолдарын қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ халық ансамбдьдерін аспаптандыру

    Халық оркестріне арналған шығармаларды оркестрлеу дағдыларын игеруге бағытталған практикалық курс. Пән «Қазақ халық аспаптарын тану» курсын оқу процесінде алынған теориялық білімді халық оркестрі аспаптарының ауқымын, тембрлік ерекшелігін, штрихтарын және орындаушылық мүмкіндіктерін ескере отырып, өз аспаптарын жасау бойынша жұмыс тәжірибесінде қолдануды көздейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыкалық композиция және стильдік талдау - 2

    Практикаға бағытталған жалғастырушы пән. Кеш романтизм дәуірінің, импрессионизмнің, неофольклоризмнің, жаңа Вена мектебінің және модернизм дәуірінің музыкалық стилінің, жанрлары мен формаларының ерекшеліктерін игеруге бағытталған. ХХ ғасыр музыкасының нақты үлгілері мен заманауи композициялары талданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыкалық шығармаларға сараптама - 2

    Курстың пәні, бір жағынан, музыкалық шығармалардың құрылымы, екінші жағынан, музыкалық шығармаларды талдаудың әдістері мен тәсілдері болып келеді. Музыкалық жұмыстың құрылымы әр түрлі аспектілерде: композитордың стилінің ерекшеліктеріне, интерпретацияны жүзеге асыруға, сонымен қатар тыңдаушыға бағдарлауға байланысты ақпараттылықпен қарастырылады. Негізгі ұғымдар: формасы, мазмұны, жанры, стилі, музыкалық тілі және т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр класы - 8

    Ірі музыкалық форманы дирижерлік интерпретациялау өнерін меңгеру. Концерттік бағдарламаларды дұрыс құрастыру. Концерт күніндегі жауапты репетиция. Концерт күніндегі психологиялық көзқарас. Орындауғы шектеу. Генералдық репетиция кезіндегі оркестрдің мүмкіншіліктерін бөлу. Мәтіннің, ырғақтың, ансамбльдің нақтылығын қадағалау. Орындаудың барлық элементтерін есту арқылы қамту. Концерттік орындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дирижерлеу - 8

    Хормен мемлекеттік бағдарламадағы a’cappella шығармасымен жұмыс жасау. Ерлер мен әйелдер партияларының ішіндегі строй, интонация, метроритмикалық ерекшеліктермен жұмыс. Дипломдық жұмысты жазу бойынша оқу-әдістемелік материалдарды іздеу және дайындау. Дирижерлік шығармаларды музыкалық-теориялық, вокалдық-хор, орындаушылық талдауларды орындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • ХХ ғасырдағы казақ музыкасының тарихы

    Курс студенттердің оның дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуіне, дәуірдің әлеуметтік-мәдени контекстіндегі музыкалық құбылыстарды стилистикалық және жанрлық талдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал ете отырып, ХХ ғасырдағы қазақ музыкасы туралы білім жүйесін қалыптастырады. Пән Қазақстан композиторларының бірнеше буынының шығармашылығын, олардың шығармашылығының идеялық-бейнелік және жанрлық-стилистикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ музыкасы - 2

    Курс XIX ғасырдағы қазақ халқының кәсіби фольклорлық, әндік-аспаптық музыкасын, дәуірдің көрнекті өкілдерінің өмірі мен шығармашылығын, олардың шығармаларының стильдік, жанрлық ерекшеліктерін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хор класы - 8

    Түлектің орындаушылық және педагогикалық құзыреттіліктерін жетілдіру. Ірі музыкалық форманы дирижерлік интерпретациялау өнерін меңгеру (ораториялардың бөліктері, кантаталар, магнификаттар, опералық көріністер, үлкен түпнұсқа шығармалары). Дипломдық тақырыбы бойынша ғылыми-әдістемелік әдебиеттердің ережелерін игеру және практикалық қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хормен жұмыс істеу тәжірибесі - 8

    Студенттік хормен жұмысының тәжірибесі. Дирижерлік аппараттын жетілдіру. Хорға арналған шығармаларды өңдеу бойынша жұмыс. Репетициялық жұмыстарын ұйымдастыру. Хорды концерттік орындауға дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Концерттік сахнаға әр құрамға (хор, оркестр), дәуірге, жанрға, стиль ерекшеліктеріне арналған музыкалық мәтіндерді оқуға, талдауға, үйренуге қабілетті.
  • Педагогика, психология, инклюзивтік теория мен интеграцияланған оқытудың заманауи әдістерін қолдана отырып, музыкалық колледждер мен мектептерде арнайы пәндер мен сольфеджионы оқытуға дайындығын көрсетеді.
  • Әр түрлі стиль және жанрда фортепианода немесе дирижерлаған кезінде орындауда кәсіби дағдыларды көрсету.
  • Дирижер ретінде концерттік бағдарламаны құру бойынша шығармашылық-өндірістік процесті ұйымдастыруға, жоспарлауға және бақылауға қабілетті.
  • Орындалған оркестр/вокалдық-хор шығармаларының теориялық негіздерін қалыптастыру.
  • Музыкалық-стильдік және орындаушылық (хор, оркестр) ерекшеліктерін білуге сүйене отырып, қазақ және әлемдік музыканың тарихи кезеңдерін, жанрларын, стильдерін ажыратады.
  • Оркестрлік және хор шығармаларын фортепианода жатқа, сонымен қатар транспозициямен мәнерлі орындау қабілетін көрсету.
  • Оркестрге/хорға арналған өңдеулерді орындау кезінде практикалық дағдыларды көрсету, жеке партияларды сольфеджио орындау.
  • Музыкалық аспаптардың ерекшеліктерін, аспаптау, үндестіру, әр түрлі орындаушылық құрамға арналған музыкалық шығармаларды өңдеу дағдыларын көрсетеді.
  • Музыкалық стильдерді және онымен байланысты композиция мен орындаушылық дәстүрлерді түпнұсқа тілінде білу.
  • Орындалған шығармалардың тарихи мазмұны мен орындау дәстүрлерін білу.
  • Ғылыми дүниетанымды қалыптастыру үшін қажетті әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласында базалық білімге ие болу, мәдени жобалардың бизнес-модельдерін дайындау және креативті экономика контекстінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы қағидаттарды ескере отырып, қаржы-құқықтық құралдарды қолдана білу. Тұрақты даму құндылықтарын қалыптастыру, өмір қауыпсыздық әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және экологиялық жауапкершілік қағидаттарын сақтау.
Top