Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10140 Қоғамдық денсаулық сақтау в Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Денсаулық сақтау саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға дайын білікті мамандарды даярлау, халықтың денсаулығын сақтау және нығайту бойынша іс-шараларды әзірлеу, оларды тәжірибеде іске асыру және олардың тиімділігін бағалау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M140 Қоғамдық денсаулық сақтау
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Денсаулық сақтаудағы қаржылық менеджмент

    Қаржылық менеджменттің міндеттері қаржылық менеджменттің негізгі теориялары. Негізгі қаржылық құжаттар. Бюджет. Шығындарды анықтау және пайданы есептеу. Бюджетті құру және басқару. Ауруханалық қызметтер мен емханалық қызметтердің құнын есептеу әдісі, қызмет тарификаторын пайдалану клиникалық-шығындық топтарды жиіліктік талдау. Медициналық ұйымның қаржылық қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Нәтижелерді талдау. Қаржылық модельдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жағдайындағы менеджмент

    Мемлекеттің қорға жарна төлеуі. Медициналық қызметтер пакеті және МӘМС шеңберінде әлеуметтік маңызы бар аурулар мәселесін шешу нұсқалары. ҚР МӘМС жүйесінде медициналық көмек көрсетудегі сапалық өзгерістер. МӘМС жағдайында медицина қызметкерлеріне еңбекақы төлеу. Медицина қызметкерлерін ынталандыру. МӘМС жағдайында медициналық ұйымдардың қызметін жоспарлау. МӘМС халықаралық тәжірибесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық денсаулық сақтаудағы ақпараттық технологиялар

    Электрондық Үкіметке енгізу. ҚР е-үкіметті қалыптастыру шарттары. Денсаулық сақтаудың бірыңғай ақпараттық жүйесін құру тұжырымдамасы. Медициналық мекемелерді автоматтандыру. Барлық пациенттердің электрондық деректер базасы, электрондық кезек. Рецептерді, тағайындауларды, еңбекке жарамсыздық парақтарды дайындауды автоматтандыру. Бірыңғай ақпараттық желілер құрылуда. КМАЖ. Дәрігерлердің іс қағаздарын ұйымдастыру және медициналық статистиканы өңдеу жүйелері. Ауруханалық ақпараттық жүйелер. Цифрлық денсаулық сақтау. Денсаулық сақтаудағы цифрлық денсаулық сақтау және ақпаратты басқару жүйесін бағалау. Денсаулық сақтаудағы ақпаратты басқару жүйесі. Денсаулық сақтаудағы жасанды интеллект.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтаудағы экономика

    Экономикалық талдау медициналық қызметтің шығындары мен нәтижелерін қарастыру тәсілі ретінде. Экономикалық талдау ресурстарды бөлу туралы шешім қабылдаудағы аналитикалық әдіс ретінде. Денсаулық сақтау саласындағы өндірістік қатынастарды сапалы өзгертудің тиімді құралы ретінде медицинада бәсекелестік ортаны қалыптастыруға жағдай жасау. Денсаулық сақтау шығындарын басқару. Баға белгілеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйымдастыру тәртібі

    Мінез-құлықтың лауазымдық моделі. Тұлғалық іскерлік мінез-құлық. Қызметкерлердің топтық тәртібі. Ұйымдағы мінез-құлықты басқару. Басшының мінез-құлқын бақылау. Жанжалды басқару позициялары. Персоналды басқару-жоспарлау, таңдау, орналастыру, персоналдың мотивациясын бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық денсаулық және қоғамдық денсаулық сақтау.

    Халықтың денсаулық жағдайын және денсаулық сақтау ұйымының қызметін бағалаудың негізгі критерийлері. Медициналық демография. Денсаулық сақтау саласындағы сектораралық ынтымақтастықтың түсінігі, мақсаты, міндеттері және принциптері. Амбулаториялық-емханалық көмекті ұйымдастыру. Емхана, стационар және жедел шұғыл медициналық көмек жұмысындағы сабақтастық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жағдайында әлеуметтік іс-шараларды қаржыландыру ерекшеліктері

    Сақтандыру түрлері. Ұғымы, мақсаты. МӘМС жағдайындағы жаңа тарифтік саясат және баға белгілеу. Медициналық ұйымның қаржылық тұрақтылығын бағалау (БМСК, стационар). Медициналық ұйымның қызметін талдау. МӘМС жағдайында медициналық қызметтердің сапасын бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент және басқару шешімдерін қабылдау

    Менеджментті дамытудың қазіргі бағыттары. Ғылыми-техникалық прогреспен, әлеуметтік өзгерістермен және экономикалық жағдайлармен туындаған менеджменттің қазіргі даму үрдістері. Басқару сапасы мен сапасын басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыру: жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарында цифрлық технологиялар мен инновацияларды пайдалана отырып оқытудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларына оқыту, кәсіби этиканы, білім беру бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін талдау және бағалау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеулер жүргізу және ғылыми жұмыстар жазу. Кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу процесін ұйымдастыру. Білім беру сапасын басқару жүйесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Персоналды басқару

    Ұйым персоналының дамуын басқару технологиясы. Ұйымның персоналды басқару жүйесінің тиімділігін бағалау. Персонал маркетингі. Персоналды іскерлік бағалау. Кәсіби бағдарлау, әлеуметтендіру және персоналды еңбекке бейімдеу. Қызметкерлердің әлеуметтік дамуын басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Философия және ғылым әдіснамасы философиялық білімнің саласы ретінде. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми ұтымдылық. Ғылым дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Қазіргі ғылыми білім құрылымындағы жаратылыстану ғылымдары. Қоғам, мәдениет, тарих және адам туралы ғылымның қалыптасу тарихы. Нақты ғылымдардың өзекті философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Цифрлық құралдарды қолдана отырып мамандық тілін тәжірибелік тұрғыда игеру үшін дағдыларды дамыту және арттыру, шет тілін күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста белсенді пайдалану үшін: лексика, грамматика, сөйлеу, жазу дағдылары, тыңдау, аударма дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Басқару процестерінің мәні.Басқару психологиясының объектісі. Ұйым басшысы қызметінің психологиясы және оның тұлғалық психологиясы. Басқару қызметінің функционалдық және құрылымдық талдауы. Ұйым басшысы мен қызметкерлері арасында туындайтын психологиялық мәселелер. Менеджердің жауапкершілігін деңгейлері бойынша бөлудің нақты түсінігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қоғамдық денсаулық сақтаудағы статистикалық талдау

    Статистика ғылым ретінде, негізгі ұғымдар мен бөлімдер. Зерттеу нысандары мен түрлері. Статистикалық зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру. Демографиялық параметрлерді талдаудың статистикалық әдістері. Халық статикасының негізгі көрсеткіштері. Халық саны динамикасының негізгі көрсеткіштері. Көші-қон. Түрлері, себептері. Өндіріс көрсеткіштері. Интегралдық медициналық-демографиялық көрсеткіштер. Статистикалық ақпараттың негізгі көздері. Әртүрлі типтегі айнымалылар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Клиникалық эпидемиология

    Клиникалық эпидемиологияның негіздері мен әдістері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру; цифрлық технологияларды пайдалана отырып медициналық зерттеулер мен деректерді жинау, талдау және түсіндіру; медициналық көмектің сапасын арттыру үшін кәсіби практикада эпидемиологиялық әдістерді қолдану іскерлігі; сыни ойлау және ғылыми деректер негізінде негізделген шешімдер қабылдау қабілеті; медициналық араласулардың тиімділігі мен қауіпсіздігін бағалау дағдыларын дамыту; денсаулық сақтаудың стратегиялық жоспарын әзірлей отырып, дұрыс шешімдер қабылдау және профилактикалық және емдік араласулардың тиімділігін бағалау үшін дәлелді медицинаны қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтаудағы медициналық заңнама

    Медициналық құқық ұғымы және пәні. Медициналық құқық көздері. Азаматтардың медициналық көмек алу кезіндегі құқықтары мен міндеттері. Медициналық қызметкерлердің еңбек құқығы қатынастары саласындағы құқықтары. Медицина қызметкерлері мен медициналық ұйымдарды азаматтық-құқықтық жауапкершілікке тартудың негіздері мен тәртібі. Медициналық қызметкерлердің, медициналық ұйымдардың және денсаулық сақтау саласындағы атқарушы билік органдарының әкімшілік жауаптылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биостатистика (озық курс)

    Статистикалық бағдарламаларды, цифрлық технологияларды және жасанды интеллектті пайдалана отырып, медициналық деректерді өңдеу мен талдаудың қазіргі заманғы әдістері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру; емдеу іс-шараларының тиімділігін, диагностикалық сынақтар мен аурулардың даму тәуекелдерін бағалау үшін статистикалық модельдерді түсіндіруді әзірлеу; медициналық көмектің, профилактикалық бағдарламалар мен денсаулық сақтау саясатының сапасын бағалау және арттыру бойынша.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтаудағы жедел басқару.

    Халықтың денсаулық жағдайының мониторингі. Белгілі бір міндеттерді орындауға бағытталған басқару. Денсаулық сақтаудағы сапа менеджменті жүйесі. Жедел басқару құқығы. Мүлікті жедел басқару. Шаруашылық жүргізу және жедел басқару. Жедел Мемлекеттік басқару. Жедел қаржылық басқару. Жедел басқарудың мақсаты, міндеттері, мазмұны, әдістері, функциялары, негіздері мен дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бірыңғай денсаулықтың жаһандық аспектілері

    "Бірыңғай денсаулық" тұжырымдамаларының негізгі қағидаттары және медицина мен денсаулық сақтаудағы интеграциялық және жүйелі тәсілдер, адам денсаулығына тұтас көзқарас және денсаулықтың физикалық, психологиялық және әлеуметтік аспектілерінің өзара байланысы; денсаулық жағдайын пәнаралық талдау дағдылары, аурулардың себебін анықтау және осы салада шешім қабылдау; әртүрлі саладағы мамандар командаларында пәнаралық өзара іс-қимыл және жұмыс істеу дағдылары бойынша білім қалыптастыру профилактика мен емдеудің интегративті бағдарламаларының профилі мен әзірлемелері; адам денсаулығы мен экожүйеге қауіп-қатерді бағалауда модельдеу мен жүйелік талдауда цифрлық және жасанды интеллектті қолдану дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Денсаулық сақтаудағы сапаны басқару

    Медициналық қызметтердің сапасын бағалау әдістерін, пациенттердің қауіпсіздігі мәселелерін және психоәлеуметтік факторларды білу; медициналық қызметтердің сапасы туралы деректерді жинау, талдау және түсіндіру, өзгерістер мен процестерді басқару қабілеті; сапаға байланысты проблемалар мен тәуекелдерді анықтау және бағалау, деректерді талдау және сапаны бағалау нәтижелері негізінде негізделген шешімдер қабылдау және пәнаралық топтарда жұмыс істеу қабілеті сапаны жақсарту жөніндегі іс-шараларды енгізу мақсатында; мекеме деңгейінде сапаны жақсарту бойынша жобаларды жоспарлау және іске асыру дағдылары және медициналық қызметтердің сапасын жақсарту үшін ұсыныстарды тұжырымдау дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтаудағы саясат, экономика және менеджмент

    Денсаулық сақтаудың ұлттық жүйелері және реформалау мәселелері. ДДҰ-ның денсаулықты қорғау және нығайту саласындағы саясаты мен бағдарламалары. Денсаулық сақтаудағы экономикасы және менеджменттің пәні мен міндеттері. Жоспарлау және талдау денсаулық сақтауды қаржыландыру және экономика. Денсаулық сақтаудың жеке және мемлекеттік секторы. Денсаулық сақтау мен нарықтық қарым-қатынаста сапа менеджменті жүйесін енгізу арқылы медициналық қызметтердің сапасын арттыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарында оқыту әдіснамасының негіздері

    Оқыту әдістемесінің теориялық негіздері мен заманауи тәсілдері бойынша білімді қалыптастыру. Инновациялық технологияларды пайдалану және оқыту әдістерін қазіргі заманғы талаптарға бейімдеу; оқытудың тиімділігін арттыру үшін ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллектті пайдалану; жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің стейкхолдерлерімен өзара іс-қимыл бойынша ғылыми-әдістемелік жұмысты және жұмыс дағдыларын жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Денсаулықты ілгерілету

    Халық денсаулығының қазіргі жағдайы. Халықтың денсаулығына қажеттілік. Денсаулық сақтау саласындағы медициналық қызметтер және маркетингтік қызмет нарығының ерекшелігі. Халықтың медициналық көмекке қажеттілігін зерттеу және денсаулықты ілгерілетудегі маркетингтік қызметтің негізгі бағыттары ретінде халықтың денсаулыққа қажеттілігін қалыптастыру. Санитарлық ағарту, жарнама, PR-акциялар. Маркетингтік кешен және оны әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Қоғамдық денсаулықты ғылымға енгізу

    Қоғамдық денсаулық медицина мен денсаулық сақтаудың ұйымдастырушылық, экономикалық және құқықтық мәселелері туралы ғылым ретінде. Қоғамдық денсаулықты ғылымға енгізу. Қоғамдық денсаулық көрсеткіштері. Халықтың денсаулығын анықтайтын факторлар. Медициналық статистика. Халық денсаулығының статистикалық деректерін жинау, оларды талдау және талдауға негізделген басқарушылық шешімдерді қабылдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым мен тәжірибенің заманауи жетістіктерін ескере отырып, қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы кәсіби қызметін жоспарлайды.
  • Қоғамдық денсаулық саласындағы мәселелерді ғылыми тәсілдер негізінде өз біліктілігі шеңберінде шеше алады.
  • Қоғамдық денсаулық сақтау саласын дамыту және өз біліктілігі шеңберінде жаңа тәсілдерді енгізу үшін ғылыми ақпаратты, цифрлық технология мен жасанды интеллектті пайдаланады.
  • Денсаулық сақтауды ұйымдастыру саласындағы зерттеу, кәсіби және педагогикалық қызметте қолданбалы сипаттағы жаңа білім мен дағдыларды игеруге қабілетті.
  • Қоғамдық денсаулық сақтау және денсаулық сақтау жүйесінде кәсіби өсумен айналысады, студенттерге бағытталған оқыту және бағалау, стейкхолдерлермен педагогикалық өзара іс-қимыл қағидаттарын ескере отырып, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру деңгейінде оқыту үшін интроспекция дағдылары мен тәжірибесін көрсетеді; білім, ғылым, инновация және цифрлық технологиялардың интеграциясын ескере отырып, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу.
  • Қазіргі білім берудегі және қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы ғылыми зерттеулердің пәнаралық сипатын білу мен түсінуді көрсетеді.
  • Халықты ақпараттандыру мен мәселелерге тартуды арттыру үшін пәнаралық тәсілді және әртүрлі мамандармен ынтымақтастықты енгізу кезінде ақпараттық технологиялар мен заманауи коммуникация әдістерін қолданады.
Top