6B04111 Маркетинг в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тұтынушы мінез-құлқын талдау, маркетингтік стратегияларды әзірлеу, өнімдер мен қызметтерді ілгерілету, бренд пен коммуникацияны басқару салаларында заманауи теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие, цифрлық технологияларды, зерттеу әдістері мен талдау құралдарын жаһандық іскерлік ортада тиімді қолдана алатын жоғары білікті маркетинг мамандарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Экономикалық теория
Курс студенттерде экономиканың жұмыс істеуінің іргелі принциптері, экономикалық агенттердің өзара әрекеттесу механизмдері және экономикадағы ресурстарды бөлу заңдылықтары туралы негізгі білімді қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында микро және макроэкономиканың негізгі ережелері, сұраныс пен ұсыныс теориясы, тұтынушылар мен фирмалардың мінез - құлқы мен өзара іс-қимылы, мемлекеттің экономикадағы рөлі, сондай-ақ қазіргі экономикалық тұжырымдамалар зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржы
Бұл пән студенттерге қаржы категориялары, олардың терминологиясы және экономикадағы маңызы туралы кешенді түсінік қалыптастырады. Оқу барысында студенттер қаржының негізгі бағыттары, шаруашылық субъектілерінің әртүрлі салаларындағы қаржы тетігінің жұмыс істеуі, сондай-ақ қаржылық ресурстарды қалыптастыру, бөлу және пайдалану қағидаттары туралы білім алады. Курста қаржы жүйесі, бюджет, салық салу, қаржылық басқару және бизнес пен мемлекеттік сектордың тиімді жұмыс істеуіне арналған құралдар жөніндегі негізгі аспектілер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикадағы математика
Курс экономикалық міндеттерді математикалық әдістерді қолдана отырып модельдеу және шешу үшін қажетті аналитикалық және сандық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында сызықтық алгебра, дифференциалдық және интегралдық есеп, оңтайландыру модельдері, математикалық бағдарламалау және экономикалық-математикалық модельдеудің негіздері қарастырылады, бұл басқарушылық шешімдерді негіздеуге, экономикалық талдау жүргізуге және даму болжамдарын жасауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Микроэкономика
Курс шектеулі ресурстар мен бәсекелестік жағдайында жеке экономикалық агенттердің — тұтынушылардың, фирмалардың және салалардың — мінез-құлқын зерттеуге бағытталған. Пән аясында сұраныс пен ұсыныс теориясы, икемділік, тұтынушы мен өндірушінің мінез-құлқы, нарық құрылымдары, бағаның қалыптасуы, рационалды таңдау қағидаттары және ресурстарды тиімді бөлу қарастырылады, бұл микро деңгейдегі экономикалық үдерістерді талдауға және негізделген басқарушылық шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Курс студенттердің сыртқы және ішкі ортадағы өзгерістер жағдайында ұйымдарды басқару бойынша іргелі білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында менеджменттің негізгі функциялары – жоспарлау, ұйымдастыру, мотивация және бақылау, сондай-ақ стратегиялық және операциялық басқару, көшбасшылық, командада жұмыс істеу, басқарушылық шешімдер қабылдау және қызметтің тиімділігін бағалау мәселелері қарастырылады, бұл болашақ басқарушыларды күрделі міндеттерді шешуге дайындайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Макроэкономика
Курс ұлттық экономиканың жалпы жұмыс істеуін, негізгі макроэкономикалық көрсеткіштерді және олардың өзара байланыстарын талдауды зерделеуге бағытталған. Пән аясында ішкі жалпы өнім, инфляция, жұмыссыздық, экономикалық өсу, мемлекеттік фискалдық және монетарлық саясат, сондай-ақ экономикалық циклдерді реттеу тетіктері қарастырылады, бұл макроэкономикалық үдерістерді түсінуге және мемлекеттік әрі корпоративтік деңгейде негізделген басқарушылық шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама негіздері
Пән Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесінің негіздерін, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық және қылмыстық құқықты, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы зерделеуге бағытталған. Ерекше назар студенттердің құқықтық санасын, құқықтық мәдениетін және азаматтық жауапкершілігін қалыптастыруға аударылады. Сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және оған қарсы іс-қимыл жасаудың құқықтық тетіктері, осы саладағы нормативтік-құқықтық актілер, мемлекеттік қызметшілердің этикалық стандарттары, сондай-ақ сыбайлас жемқорлықпен күрестегі халықаралық ынтымақтастықтың рөлі қарастырылады. Пән студенттердің заңдылық, әділеттілік қағидаттары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлық көріністеріне жол бермеу жөнінде тұтас түсінік қалыптастыруына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Статистика
Курс студенттердің басқарушылық шешімдерді негіздеу үшін статистикалық деректерді жинау, өңдеу, талдау және интерпретациялау бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында статистиканың негізгі ұғымдары мен әдістері, ықтималдық бөліністер, гипотезаларды тексеру, корреляциялық және регрессиялық талдау, іріктемелік зерттеулер және деректерді визуализациялау қарастырылады, бұл статистикалық құралдарды бизнесте, экономикада және ғылыми зерттеулерде қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетинг
Пән нарықты талдау, сұранысты қалыптастыру, тауарлар мен қызметтерді ілгерілету және сатудың қағидалары, әдістері мен құралдарын зерттеуге бағытталған. Курстың барысында студенттер маркетингтің теориялық негіздерін меңгереді, тұтынушылардың мінез-құлқын зерттейді, сегменттеу, позициялау және коммуникация стратегияларын үйренеді, сондай-ақ маркетингтік жоспарлар әзірлеу және бәсекелі ортада тиімді шешімдер қабылдау бойынша практикалық дағдыларды игереді, бұл басқару және бизнес саласында білікті мамандарды даярлауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтегі ақпараттық технологиялар
Курс маркетинг қызметінің тиімділігін арттыру үшін қолданылатын заманауи цифрлық шешімдер мен ақпараттық жүйелерді зерделеуге бағытталған. Пән аясында CRM жүйелері, маркетингтік аналитика, науқандарды автоматтандыру, тұтынушылар дерекқорлары, үлкен деректерді өңдеу құралдары және клиент мінез-құлқын болжау әдістері қарастырылады, бұл деректерге негізделген цифрлық маркетингтік стратегияны әзірлеуге және бизнестің цифрлық трансформациясы жағдайында негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Заманауи экологиялық проблемалар жағдайындағы тіршілік қауіпсіздігі
Пән ағзалардың қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерімен және қоршаған орта факторларының әсер ету заңдылықтарымен таныстыруға, адамзаттың техносфералық дамуы жағдайында адам ағзасының қолайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайларды анықтауға және қамтамасыз етуге ықпал ететін білімдерді қалыптастыруға, заманауи экологиялық проблемалар жағдайындағы қауіптерді бағалау және алдын алу әдістерін зерттеуге бағытталған. Пән студенттердің табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде экологиялық ойлау, болжау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тұтынушылардың мінез-құлқы
Курс тұтынушылардың тауарлар мен қызметтерді сатып алу шешіміне әсер ететін факторларды зерттеуге бағытталған. Пән аясында тұтынушылық таңдаудың психологиялық, әлеуметтік, мәдени және экономикалық аспектілері, уәждеме, қабылдау, адалдық және сатып алу үдерісінің кезеңдері қарастырылады, бұл нарықтағы мақсатты аудиторияның қажеттіліктері мен талғамына бейімделген тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пән студенттерге экономиканың қызмет етуі, кәсіпкерлік қызметтің қағидаттары және қаржыны басқарудың негіздері туралы іргелі білім қалыптастыруға бағытталған. Бұл курс білім алушылардың экономикалық ойлауын, нарықтық үдерістерді түсінуін, сондай-ақ түрлі өмірлік және кәсіби жағдайларда негізделген қаржылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға мүмкіндік береді. Пән жалпы экономикалық және кәсіпкерлік құзыреттерді дамытуға, сондай-ақ алынған білімді өмірде практикалық қолдануға бағытталған. Курсты оқу студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын, қаржылық сауаттылығын, экономикалық және кәсіпкерлік қызметке қатысуға дайындығын, сондай-ақ жеке және кәсіби тұрғыда тұрақты дамуын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бухгалтерік есеп және аудит
Курс бухгалтерлік есепті жүргізу және аудитті халықаралық және ұлттық стандарттарға сәйкес жүзеге асыру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында бухгалтерлік есептің қағидаттары, шаруашылық операцияларды көрсету тәртібі, қаржылық есептілікті жасау, ішкі және сыртқы аудит әдістері, қаржылық тәуекелдер мен бақылау рәсімдерін бағалау қарастырылады, бұл есептік ақпараттың дәлдігін қамтамасыз етіп, басқарушылық және қаржылық шешімдерді негіздеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Инклюзия, тең мүмкіндіктер және қоғамның тұрақты дамуы
Пән инклюзия, тең мүмкіндіктерді қамтамасыз ету және қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу арасындағы өзара байланысты тұтас түсінуді қалыптастыруға бағытталған пәнаралық курс. Курста инклюзия мен тең мүмкіндіктер қағидаттарын қоғам өмірінің түрлі салаларында іске асырудың теориялық негіздері, халықаралық және ұлттық құқықтық шеңберлері, сондай-ақ практикалық аспектілері қарастырылады. Бұл пән БҰҰ-ның Тұрақты даму мақсаттары контекстінде оқытылады. Курс инклюзивті әрі тұрақты қоғамда тиімді өзара әрекеттесу үшін қажетті сыни ойлау, коммуникативтік және жобалық дағдыларды, мәдениетаралық құзыреттілікті және құқықтық сауаттылықты дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Веб-сайттар жасау
Курс веб-сайттарды жобалау, әзірлеу және қолдау саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында веб-дизайн негіздері, сайт құрылымы мен навигациясы, HTML, CSS, JavaScript негіздері, адаптивті беттеу, пайдаланушы интерфейсі мен өзара әрекеттестігі, сондай-ақ сайттарды жасауға арналған құралдар мен платформалар қарастырылады, бұл бизнес пен коммуникация үшін функционалды, тартымды және ыңғайлы цифрлық өнімдерді жасауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулер
Курс негізделген басқарушылық шешімдер қабылдау үшін маркетингтік ақпаратты жинау, талдау және түсіндіру әдістері мен құралдарын зерделеуге бағытталған. Пән аясында маркетингтік зерттеу кезеңдері, мәселе мен гипотеза тұжырымдау, іріктеу, сауалнама және бақылау әдістері, деректерді талдау, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін сұранысты, тұтынушы мінез-құлқын, бәсекелестік ортаны және маркетингтік стратегиялардың тиімділігін бағалау үшін қолдану қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жарнамадағы арт-дизайн
Курс жарнамалық өнімдерді жасау барысында креативтілікке, брендтің танымалдылығына және эстетикасына қойылатын талаптарды ескере отырып, көрнекі және көркем аспектілерді зерделеуге бағытталған. Пән аясында композиция, колористика, типографика негіздері, жарнамалық макеттерді әзірлеу, визуалды бірегейлік, графикалық дизайн мен маркетингтің өзара байланысы қарастырылады, бұл түрлі медиаформаттарда жарнаманың әсерлі әрі тиімді бейнелерін жасау дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жарнамадағы типография және түстерді қолдану
Курс жарнамалық материалдар мен визуалды коммуникацияны жасау барысында қаріптер мен түстерді қолдану қағидаттарын зерделеуге бағытталған. Пән аясында қабылдау заңдылықтары, түс пен форманың психологиялық әсері, қаріптік композиция, визуалды иерархия, түстер схемалары мен типографикалық шешімдерді таңдау қарастырылады, бұл бренд мақсаттары мен мақсатты аудитория ерекшеліктерін ескере отырып, жарқын әрі есте қаларлық жарнамалық бейнелерді жасауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тауартану
Курс халық тұтынатын және өндірістік-техникалық мақсаттағы тауарлардың қасиеттерін, жіктелуін, сапасын және ассортиментін зерделеуге бағытталған. Пән аясында тауардың тұтынушылық қасиеттерінің сипаттамалары, сараптау мен стандарттау әдістері, орау, таңбалау, сақтау және тасымалдау шарттары қарастырылады, бұл қазіргі заманғы кәсіпорынның тауарлық саясаты саласында өнім сапасын бағалау және шешім қабылдау бойынша кәсіби дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік коммуникациялар
Пән маркетингтік коммуникациялардың теориялық негіздері мен заманауи концепцияларын, жарнамалық қызметті ұйымдастыру әдістерін және жарнамалық кампанияларды өткізуді зерттеуге бағытталған. Курс аясында жарнаманы жоспарлау және жүзеге асырудың ерекшеліктері, әртүрлі салалардағы маркетингтік коммуникациялардың спецификасы, жаңа коммуникациялық технологияларды интерпретациялау, корпоративтік деңгейдегі стратегиялық коммуникациялық шешімдер қарастырылады. Сонымен қатар брендті, өнімді немесе компанияны ілгерілетуге арналған тиімді коммуникациялық стратегияларды жоспарлау мен жүзеге асыру мәселелері талқыланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Баға белгілеу
Пән әртүрлі нарықтық жағдайларда тауарлар мен қызметтердің бағасын қалыптастырудың теориялық және практикалық негіздерін зерттейді. Курстың барысында студенттер баға белгілеу әдістерін меңгереді, бағаға әсер ететін факторларды талдайды, баға стратегияларын, шығындар мен нарықтық сұранысты бағалауды үйренеді, сондай-ақ негізделген баға шешімдерін қабылдау дағдыларын игереді, бұл қазіргі экономикалық жағдайда пайда, бәсекеге қабілеттілік және бизнестің тұрақтылығын тиімді басқаруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Стартаптар құру
Курс стартаптарды құру және дамыту үдерісін — идеяны генерациялаудан бастап нарыққа шығаруға дейін меңгеруге бағытталған. Пән аясында стартаптың өмірлік циклі кезеңдері, команда құру, MVP әзірлеу, гипотезаларды тексеру, инвестиция тарту, масштабтау стратегиялары және белгісіздік жағдайында жұмыс істеу әдістері қарастырылады, бұл кәсіпкерлік ойлау мен инновациялық бизнесті құру дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнес-процестерді басқару
Пән ұйымдағы бизнес-процестерді талдау, модельдеу, оңтайландыру және бақылау әдістерін зерттеуге бағытталған. Курстың барысында студенттер процесті басқарудың заманауи тәсілдерін меңгереді, тиімділікті арттыру және шығындарды азайту құралдарын зерттейді, процесс модельдерін құру және басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын игереді, бұл бизнестің тұрақты дамуын қамтамасыз етуге, өнім мен қызмет сапасын жақсартуға және компанияның нарықтағы бәсекеге қабілеттілігін арттыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тауарлар мен қызметтер жарнамасы
Курс студенттердің тауарлар мен қызметтерді ілгерілетуге арналған жарнамалық кампанияларды әзірлеу және іске асыру бойынша білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында жарнамалық қызметтің принциптері мен құралдары, жарнама түрлері, креативті шешімдердің ерекшеліктері, медиа-жоспарлау және жарнаманың тиімділігін бағалау әдістері зерттеледі, сондай-ақ брендтің танымалдығын арттыру және сұранысты ынталандыру мақсатында мақсатты аудиториямен коммуникация стратегиялары әзірленеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнес-жоспарлау
Курс нарықтық, қаржылық және ұйымдастырушылық факторларды ескере отырып, бизнес-жобаларды әзірлеу, негіздеу және бағалау бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында бизнес-жоспар құрылымы, орта мен тәуекелдерді талдау, ресурс қажеттілігін есептеу, қаржылық модельдеу, ілгерілету стратегиялары және кеңейту жолдары қарастырылады, бұл кәсіпкерлік қызметті бастау және дамыту үшін шынайы әрі негізделген бизнес-идеяларды жасауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқару
Курс студенттердің жобаларды өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде — бастамадан аяқталуға дейін — басқару бойынша білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында жобаны жоспарлау, бюджеттеу, мерзімдерді, тәуекелдерді, сапаны және команданы басқару әдістері, сондай-ақ заманауи жобалық менеджмент құралдары қарастырылады, бұл жобаларды бизнес пен мемлекеттік қызметтің әртүрлі салаларында тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мерчендайзинг
Курс студенттердің тауарлар сатуын арттыру мақсатында сауда кеңістігін тиімді ұйымдастыру бойынша білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында мерчендайзингтің негізгі принциптері мен құралдары, тауарларды орналастыру әдістері, визуалды безендіру, ассортиментті басқару, баға аймақтарын құру тәсілдері, сондай-ақ тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ету арқылы сату көлемі мен клиенттердің адалдығын арттыру стратегиялары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Брендинг
Курс компанияның негізгі материалдық емес активі ретінде брендті құру, дамыту және басқару стратегияларын зерттеуге бағытталған. Пән аясында бренд қалыптастыру кезеңдері, позициялау, айдентика, бренд құндылықтары, мақсатты аудиторияның қабылдауы, бренд-талдау әдістері, сондай-ақ беделді басқару мен тұтынушылық адалдықты қалыптастыру құралдары қарастырылады, бұл нарық жағдайында күшті әрі тұрақты брендтер мен брендинг стратегияларын әзірлеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтегі трафик пен аналитика
Курс интернет-трафикті тарту құралдары мен оны талдау әдістерін зерттеуге бағытталған, бұл маркетингтік науқандардың тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. Пән аясында трафик көздері (SEO, контекстік жарнама, SMM, email-маркетинг), негізгі метрикалар (CTR, CPC, CPA, LTV және т.б.), веб-аналитика, пайдаланушылардың мінез-құлқы, сквозная аналитика және деректерді түсіндіру мәселелері қарастырылады, бұл маркетинг стратегияларын оңтайландыруға және деректерге негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік маркетинг
Өнеркәсіптік маркетинг түсінігі, мақсаттары мен міндеттері, өнеркәсіптік кәсіпорындағы маркетингтің даму принциптері, факторлары, өнеркәсіптік кәсіпорындағы маркетинг қызметінің құрылымы мен әдістері зерттеледі. Мақалада Қазақстандағы өнеркәсіптік кәсіпорындардың өнім ассортиментінің ерекшеліктері, баға белгілеу, өткізу және коммуникация саясаты қарастырылады. Өнеркәсіптік кәсіпорынның маркетингін ұйымдастыру мен бақылаудың ерекшеліктері ашылды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық маркетинг
Курс бәсекелі және тез өзгеретін нарық жағдайында маркетингті басқарудың стратегиялық тәсілін қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында сыртқы және ішкі ортаны талдау, сегменттеу және позициялау, маркетингтік мақсаттар мен стратегияларды қалыптастыру, бәсекелестік артықшылықтарды әзірлеу, бренд пен инновацияларды басқару мәселелері қарастырылады, бұл компанияның тұрақты дамуын қамтамасыз ететін ұзақ мерзімді маркетингтік жоспарларды әзірлеуге және іске асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеудің принциптері, тәсілдері мен әдістері туралы білімді, гипотеза ұсыну, деректер жинау және талдау, логикалық және аналитикалық ойлау, ғылыми және академиялық мәтіндермен жұмыс істеу, зерттеу нәтижелерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Курс академиялық жазу, ғылыми этика, академиялық адалдық және плагиаттың алдын алу мәселелерін қамтиды, сондай-ақ ғылыми ақпаратпен жұмыс істеуге бағытталған зерттеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
WEB-технологиялар
Курс веб-қосымшалар мен интернет-ресурстарды әзірлеудің архитектурасын, жұмыс істеу қағидаттарын және заманауи құралдарын зерделеуге бағытталған. Пән аясында HTML, CSS, JavaScript технологиялары, клиент-серверлік өзара әрекеттестік, дерекқорлар, фреймворктер, контентті басқару жүйелері (CMS), сондай-ақ қауіпсіздік пен бейімделу мәселелері қарастырылады, бұл бизнес, білім беру және коммуникация үшін тиімді, кеңейтілетін және ыңғайлы веб-шешімдер жасауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі маркетинг
Білім алушыларда маркетинг туралы білім жүйесін бизнес философиясы және менеджмент концепциясы ретінде, туристік кәсіпорынның ерекшеліктерін ескере отырып, жоғары бәсекелестік жағдайында кәсіпорынның жұмыс істеуіне қажетті тиімді заманауи құралдардың жиынтығы ретінде және кәсіпорынды басқару жүйесінің маңызды бөлігі ретінде қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интернет маркетингі
Курс тауарлар мен қызметтерді онлайн ортада жылжыту құралдары мен стратегияларын зерттеуге бағытталған. Пән аясында интернет-маркетингтің негізгі арналары — іздеу жүйесін оңтайландыру (SEO), контекстік және таргеттелген жарнама, email-маркетинг, контент-маркетинг, SMM, веб-аналитика және маркетингті автоматтандыру қарастырылады, бұл цифрлық экономикада тиімді digital-кампаниялар әзірлеуге, мақсатты аудиториямен өзара әрекеттестікті арттыруға және маркетингтік мақсаттарға қол жеткізуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік желілердегі маркетинг
Курс брендтерді, өнімдер мен қызметтерді әлеуметтік желілер арқылы ілгерілету құралдары мен әдістерін меңгеруге бағытталған. Пән аясында платформалармен (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube және т.б.) жұмыс істеудің ерекшеліктері, контент жасау және ілгерілету, қауымдастықтарды басқару, инфлюенсерлермен өзара әрекеттесу, жарнама баптау, аналитика және digital-стратегияларды қалыптастыру қарастырылады, бұл мақсатты аудиториямен тиімді коммуникация орнатуға және брендтің танымалдығы мен адалдығын арттыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Логистика
Курс студенттердің компанияларда логистикалық процестерді ұйымдастыру және оңтайландыру бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында материалдық, ақпараттық және қаржылық ағындарды басқару принциптері, қоймалық және көліктік логистика, сатып алу, тарату, қорларды басқару, логистикалық тізбектер және компаниядағы логистикалық операцияларды тиімді басқаруға бағытталған бизнес-процестердің тиімділігі мен тұрақтылығын қамтамасыз ететін заманауи цифрлық құралдар қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
АӨК-дағы маркетинг
Курс студенттердің агроөнеркәсіптік кешенде (АӨК) маркетингтік құралдарды қолдану бойынша білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында ауыл шаруашылығы нарықтарының ерекшеліктері, ауыл шаруашылығы өнімдерін тұтынушылардың мінез-құлқы, баға белгілеу, өткізу, ілгерілету және логистика мәселелері қарастырылады, сондай-ақ ауыл шаруашылығы кәсіпорындарының бәсекеге қабілеттілігін арттыру және тұрақты дамуын қамтамасыз етуге бағытталған маркетингтік стратегиялар әзірленеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қызмет көрсету саласындағы маркетинг
Курс студенттердің қызмет көрсету саласындағы ерекшеліктерді ескере отырып, маркетингтік стратегияларды әзірлеу және іске асыру бойынша білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында тұтынушылардың мінез-құлқы, қызмет құнын қалыптастыру, сапаны басқару, сервис пен клиенттік тәжірибені ұйымдастыру, ілгерілету құралдары және қызмет көрсету саласындағы компаниялардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру мақсатында клиенттермен ұзақ мерзімді қатынастарды құру мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықаралық маркетинг
Курс студенттердің жаһандық нарықтарда тауарлар мен қызметтерді ілгерілету үшін қажет халықаралық маркетингтің принциптері мен құралдары бойынша білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында шетел нарықтарының ерекшеліктері, халықаралық нарықтарға шығу стратегиялары, әртүрлі елдердің мәдени, экономикалық және құқықтық ерекшеліктеріне маркетингтік құралдарды бейімдеу, сондай-ақ бәсекелестік ортаны талдау және тиімді халықаралық маркетингтік стратегияларды әзірлеу әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ұйымда қабылданған стандарттар мен экономикалық деректерді өңдеуге арналған құралдарға сәйкес нәтижелерді негіздей отырып, маркетинг, қаржы, салық салу, бухгалтерлік есеп және талдау салаларындағы білімді, экономикалық үдерістерді сипаттауға, компанияның дамуындағы эконометрикалық модельдерді құруға негізделген математикалық білімді пайдалана отырып, бизнес-жоспарлар әзірлеу.
- Халықаралық моральдық және этикалық ережелерді, тұтынушылардың мінез-құлқын және нарықта сұраныс пен ұсынысты қалыптастыруды ескере отырып, өз ұстанымдарын қорғай отырып, экономикалық қызмет негіздері, персоналды басқару, әлеуметтік-экономикалық өзара іс-қимыл, адамдардың мінез-құлқын бағалау, адамдардың кәсіби қызметіндегі мінез-құлық тенденциялары, экономикалық қатынастар мен себеп-салдарлық байланыстардың даму заңдылықтары туралы білімдерін пайдалану.
- Жоспарлау және бақылау әдістерін қолдана отырып, маркетингтік және басқарушылық шешімдер қабылдау, маркетингтік жоспарды әзірлеу, маркетингтік бөлімшенің ұйымдық құрылымы, маркетингтік стратегияларды орналастыру мен таңдаудың балама және тиімді схемаларын бағалау үшін ақпаратты талдау
- Экономикалық ойлау логикасын, экономикалық ақпаратты жүйелеуді, арнайы математикалық, экономикалық және есепке алу терминологиясын, Экономикалық теория, микро және макроэкономика саласындағы білімді, қаржылық есептілікті жасау дағдыларын, ақпаратты өңдеудің заманауи әдістері мен корпоративтік ақпараттық жүйелерді пайдалану негізінде ұйым қызметінің қаржылық есебін және қаржылық нәтижелерін талдау дағдыларын көрсету
- Ғылыми зерттеулердің негіздерін қолдана отырып, экономикалық үдерістер мен құбылыстарды талдау, іскерлік ортаны, бизнес-процестерді, бюджеттің кірістері мен шығыстарының құрылымын, қаржылық даму жоспарын, сыртқы және ішкі ортаны, зияткерлік, технологиялық және өндірістік әлеуетті, нарықтағы әлсіз және күшті жақтарды, қауіптер мен мүмкіндіктерді бағалау.
- Қабылданған шешімдердің Әлеуметтік және экономикалық маңыздылығы, ұйым экономикасының негіздері, салық және бухгалтерлік заңнама, ішкі аудит және қаржы-шаруашылық қызметті талдау, бухгалтерлік және салық құжаттарын ресімдеу, экономикалық теорияның тұжырымдамалық аппараты, стратегиялық даму жоспарларын әзірлеу, қойылған экономикалық мәселелерді шешу үшін деректерді жинау және талдау тұрғысынан ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табу тапсырмалар
- Бағдарламалық қамтамасыз ету, web-design, Е-коммерция, Digital маркетинг, Internet of Things, Big Data көмегімен кәсіби мәселелерді шешуде цифрлық технологияларды, құралдарды, негізгі әдістерді, теорияларды қолдана отырып, маркетинг саласындағы заманауи ақпараттық ағындарда бағдарлау дағдыларын көрсету
- Экономикалық статистиканың негізгі ұғымдарын, бухгалтерлік есеп, аудит және экономикалық талдау негіздерін, стратегиялық және тактикалық басқаруды, шаруашылық құқықты, қаржылық менеджментті, персоналды басқаруды, заманауи білім беру технологияларын пайдалана отырып, бухгалтерлік есеп және қаржыны басқару саласындағы арнайы математикалық, экономикалық және есеп терминологиясы дағдыларын қолдану
- Экономикалық заңдылықтар, маркетингтік қызметтің стратегиясы мен тактикасы, нарықты талдау, бизнес-жобалар, маркетингтік басқару технологиялары, нарықты сегменттеу, өнімді орналастыру, бенчмаркинг, бәсекелестік артықшылықтарды талдау, тауарлар мен қызметтерді жылжыту және сату, сауда маркасы, тұтынушылардың мінез-құлқы, тұтынушылармен қарым-қатынас, қазіргі заманғы маркетинг қағидаттарына сәйкес ұйымның имиджі туралы білімдерін көрсету
- Қауіпсіз өмір сүруді қамтамасыз етудің заманауи теориялары мен тәжірибелері, экологиялық мәселелер, денсаулықтың физиологиялық және экологиялық негіздері, қоғамдағы тұрақты даму, тең мүмкіндіктер және инклюзия туралы білу.
- Экономика, кәсіпкерлік, қаржылық сауаттылық негіздері, экономикалық талдау, компанияның баға белгілеу стратегияларын негіздеу, сату және тауар қозғалысы, салықтық құралдарды қолдану, логистикалық жүйелер мен тауарлық қорларды басқару салаларында білім мен дағдыларды көрсету.
- Креативті және тиімді шешімдер, брендинг, Трейд маркетинг, сауда маркаларын ілгерілету үшін өзекті маркетингтік рәсімдерді, құралдарды, әдістерді, технологияларды пайдалана отырып, қазақстандық және халықаралық нарықтардағы жетекші компаниялардың жарнамалық және РR акцияларын, кәсіби сатылымдарын, ынталандыру әдістерін, сауда-саттық әдістерін, маркетингтік қызметінің қазіргі заманғы бағыттарын ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын пайдалану
- Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас, командада жұмыс істеу, ұжымда көшбасшылықты дамыту және жанжалсыз қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда Тиімді коммуникациялар мақсатында іскерлік қарым-қатынас, көпшілік алдында сөз сөйлеу, келіссөздер жүргізу, кеңестер, іскерлік хат алмасу, электрондық коммуникация дағдыларын қолдану
- Басқару теориясы, персоналды басқару, өнімді орналастыруға және жылжытуға бағытталған коммуникативті технологиялар, PR және жарнама қызметі, жарнамалық науқан жүргізу үшін технологияны таңдау, жұмыс топтарының тиімді өзара әрекеттесуі, жанжалдарды шешу, ұйым стратегиясын әзірлеу саласындағы алған білімдерін қолдану
- Қойылған міндеттерді шешу үшін ақпаратты іздеу, сыни талдау және синтездеу қабілетін жүйелі тәсілді және ғылыми зерттеу негіздерін қолдана отырып көрсету; жарнама және қоғаммен байланыс саласындағы жобаларды әзірлеу мен іске асыру, сауда компаниясының маркетингтік стратегиясының, кәсіпорынның сату саясатының, бюджеттеу мен болжаудың ерекшеліктерін түсіну, тауарларды тұтынушыға ілгерілетуді тиімді шешу, сондай-ақ жұмыста оң нәтижелерге қол жеткізу үшін қажетті мотивация мен жеке қасиеттерді көрсету.