Жаңа білім беру бағдарламасы

7M03205 Медиаменеджмент және PR в Сулейман Демирель атындағы университеті

Пәндер

  • Менеджмент

    Бұл курста жоспарлау, ұйымдастыру, кадрлармен қамтамасыз ету, ұйымдастырушылық мақсаттарға жету үшін ресурстарды басқару және басқарудың негізгі басқару функциялары қарастырылады. Менеджменттің жүйелік тұжырымдамасы және ұйымның әр деңгейіндегі менеджердің рөлі ерекше атап өтілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Басқару психологиясы

    Курс көшбасшының психологиялық басқарушылық мәдениетін қалыптастыруға, кәсіби салада ұйымдастырушылық және басқарушылық қызметін тиімді жүзеге асыруға ықпал етеді. Қазіргі экономикалық жағдайдың сын-қатерлері және даму тенденциялары магистранттардың біліктілігін арттыру қажеттілігін, бұл олардың мансаптық өсуіне, агрессивті және тез өзгеретін ортада.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Шет тілі (кәсіби)

    Осы пәнді оқып-үйрену барысында магистрант халықаралық кәсіби ортаға енуге және кәсіби ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін шет тіліне кәсіби бағытталған коммуникативті дағды қалыптастырады. Бағдарламада кәсіби бағытта шет тілін оқытудағы қазіргі тенденциялар мен талаптар көрсетілген. Пәнді оқытудың мақсаты мен міндеттері, кәсіби қарым-қатынаста шет тілінде сөйлеу әрекеттерін жүзеге асыру дағдыларының тізімі, осы дағдылар жүзеге асырылатын жағдайлардың сипаттамасы, кәсіби сөйлеудің негізгі тілдік материалдық сипаттамасы келтірілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Цифрлық медиаменеджмент

    Курстың мақсаты – магистранттарды цифрлық технологияларды қолдана отырып медиажобаларды басқаруға үйрету, оның ішінде түрлі цифрлық платформаларда контентті жасау, тарату және монетизациялау. Магистранттар аналитика, контентті басқару құралдары мен цифрлық маркетинг стратегияларын пайдалану дағдыларын меңгереді, бұл аудиториямен тиімді өзара әрекеттесу, контент пен брендтерді цифрлық ортада сәтті ілгерілету үшін қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мультимедиалы сторителлинг

    Бұл пән магистрантқа журналистиканың жаңа түрі - мультимедиалы сторителлинг форматын үйретеді. Курс барысында магистрант әр түрлі практикалық тапсырмалар орындап, жаңа медиаға бейімделген контент өндірудің қыр-сырын меңгеріп шығады. Мультимедиалы сторителлинг сабағы арқылы кең аудиторияға таралып, оқырманға әсер ететін иммерсивті баяндау тәсілі түсіндіріледі. Нәтижесінде магистрант адамдардың өміріне тікелей әсер ететін журналистік өнімдер даярлайтын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік желілердегі PR

    Магистранттарда әлеуметтік желілерді PR қызметінде стратегиялық пайдалану дағдыларын дамыту, соның ішінде контент жасау және жылжыту, репутацияны басқару, аудиториямен өзара әрекеттесу және коммуникациялық кампаниялардың тиімділігін талдау. Курс әлеуметтік желілер үшін PR құралдарын меңгеруге, сондай-ақ жылдам өзгеретін медиа ортасында брендтердің қажеттіліктеріне жауап беретін PR стратегияларын әзірлеу мен жүзеге асыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиа және PR жобаларын басқару

    Магистранттарға медиа және PR жобаларын жоспарлау, іске асыру және басқару, соның ішінде медиа-жоспарларды әзірлеу, баспасөз материалдарын дайындау, жаңалықтар іс-шаралары мен коммуникациялық науқандарды ұйымдастыру бойынша практикалық дағдыларды үйрету. Курс аясында магистранттар жобаны басқару құралдарын меңгереді, тұтынушылармен, мақсатты аудиториямен және медиамен жұмыс істеуді үйренеді, цифрлық платформалармен жұмыс істеу және PR қызметінің тиімділігін талдау тәжірибесін алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиатехнологиялар мен PR саласындағы инновациялар

    Магистранттарда медиа және PR қызметінде инновациялық технологияларды қолдану дағдыларын дамыту, оның ішінде цифрлық трансформация жағдайында жаңа цифрлық платформалар, деректер технологиялары мен автоматтандырылған жүйелерді пайдалана отырып, тиімді коммуникациялық стратегияларды жасау, аудиторияны тарту және брендтің репутациясын басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Медиа және PR саласындағы стратегиялық брендинг

    Магистранттарда медиа және PR саласында ұзақ мерзімді мақсаттарға бағытталған брендинг стратегияларын әзірлеу және жүзеге асыру дағдыларын дамыту. Курс брендтің репутациясын басқару, оның танымалдылығын және аудиторияның сенімін арттыру, цифрлық трансформация және бәсекелі орта жағдайында тиімді медиаплатформалар мен коммуникациялық арналарды қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көпшілік аудиторияға арналған маркетинг стратегия

    Курс ірі компаниялар мен ұйымдарға бағытталған көпшілік аудиторияға арналған маркетингтік стратегияларды әзірлеудің принциптері мен тәжірибесін қамтиды. Магистранттар жергілікті, мемлекеттік, ұлттық және халықаралық аудиторияны анықтауды және осы топтармен әртүрлі коммуникация арналарында тиімді байланыс орнататын маркетингтік кампанияларды жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сандық сторителлинг және контент стратегия

    Курс аудиотрияны зерттеп және өнімнің нәтижелерін өлшеуге мүмкіндік беретін көп арналы контент стратегияларды құру үшін, сторителлинг негіздері мен риторика арқылы жаңа коммуникациялық технологияларды біріктіру жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиа және коммуникация нарығын зерттеу

    Курс мақсаты қолданбалы және аналитикалық сипатқа ие. Ол магистранттардың медиа және коммуникация саласында өз бетінше зерттеу жүргізуге қажетті теориялық негізі мен практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс медианарықты талдау құралдарын меңгеруге, аудитория мінез-құлқын зерттеуге, контент пен коммуникациялық стратегиялардың тиімділігін бағалауға баса назар аударады. Бұл білім мен дағдыларды медиаиндустриядан бастап корпоративтік және қоғамдық коммуникацияларға дейінгі кәсіби салаларда қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиамаркетинг және жарнама бизнесі

    Бұл курс тиімді медиамаркетинг стратегияларын әзірлеу және жүзеге асыру дағдыларын дамытуға бағытталған, оның ішінде мақсатты аудиторияны талдау, медиаплатформаларды таңдау, креативті контент жасау және жарнамалық кампаниялардың тиімділігін бағалау. Курсты аяқтағаннан кейін магистранттар жарнамалық процестерді басқаруға, әртүрлі медиа-ресурстар мен платформаларды пайдалана отырып, сондай-ақ жылдам өзгеріп жатқан нарық және цифрлық трансформация жағдайында сәтті жарнамалық кампанияларды әзірлеуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Аудиторияны тиімді тарту және контентті ілгерілету мақсатында мультимедиалық және цифрлық сторителлингті жасау, бейімдеу және стратегиялық басқару.
  • Контент-маркетинг, цифрлық технологиялар, influencer-маркетинг және дәстүрлі коммуникация арналары арқылы маркетингтік стратегияларды әзірлеу және іске асыру.
  • Медиа және коммуникация саласында қолданбалы зерттеулер жүргізу үшін деректерді жинау, талдау және интерпретациялау.
  • Коммуникативтік міндеттерді шешу үшін кәсіби контексте шет тілін қолдану.
  • Басқару қызметінің психологиялық ерекшеліктерін басқаруға әдіснамалық тәсілдер негізінде талдау және бағалау.
  • Мақсаттарға нәтижелі қол жеткізуді қамтамасыз ету үшін жоспарлау, ұйымдастыру, уәждеу және бақылау үдерістерін басқару.
  • Жаңа технологияларды қолдана отырып аудиторияның тартылуын арттыру, цифрлық трендтерге бейімделу және ақпаратты ұсыну сапасын жақсарту мақсатында инновациялық журналистік форматтарды жасау және әзірлеу.
  • Әлеуметтік медиа кампанияларын жобалау, брендтің беделін басқару және онлайн қауымдастықтармен өзара әрекеттесу арқылы медиа өнімдерді тиімді ілгерілету.
  • Медиа жобаларды басқарудың жаңа стратегияларын әзірлеу, аудиторияның мінез-құлқын бағалау мен деректерді талдау арқылы тиімді маркетингтік және PR-кампанияларды құру.
Top