Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10139 Қоғамдық денсаулық сақтау в "ҚДСЖМ" ҚАЗАҚСТАНДЫҚ МЕДИЦИНА УНИВЕРСИТЕТІ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықтың денсаулық жағдайына әсер ететін факторларды бағалау және проблемаларды анықтау және олардың мониторингі бойынша денсаулық сақтау және әлеуметтік қамтамасыз ету саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті білікті мамандарды даярлау. Халықтың денсаулығын сақтау және нығайту және оларды практикалық денсаулық сақтауда іске асыру жөніндегі іс-шаралар мен бағдарламаларды зерттеу нәтижелері негізінде ғылыми зерттеулер жүргізу және әзірлеу. Жоғары медициналық білім беру жүйесінде ғылыми және педагогикалық қызметті жүзеге асыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M140 Қоғамдық денсаулық сақтау
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Шет тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пәннің мазмұны шетел серіктестерімен қарым-қатынас жасау кезінде кәсіби және ғылыми қызметті шешу үшін лингвистикалық құзыреттілікті дамыту болып табылады, сонымен қатар оқу автономиясының деңгейін, өздігінен білім алу қабілетін арттыруды, ақпараттық мәдениетті дамытуды, ой-өрісін кеңейтуді және жалпы мәдениетті арттыруды қамтамасыз етуге бағытталған. Еңбек нарығында оның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал ететін кәсіби біліктер мен дағдыларды жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтауды ұйымдастыру және басқару
    Несиелер: 6

    Медициналық көмекті ұйымдастыруды түсіну. Популяциялардың денсаулық жағдайын жақсарту жөніндегі саясатты әзірлеудің заңдық, этикалық негіздері мен процесін анықтау. Қоғамдық денсаулық сақтау, саясат және араласу бағдарламаларын жоспарлау, іске асыру және бағалау үшін маңызды мүдделі тараптарды анықтау. Жергілікті, мемлекеттік және халықаралық деңгейлерде Қоғамдық денсаулық сақтау жүйесі саласындағы саяси, әлеуметтік және экономикалық саясаттың әсерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 6

    Пән басқару қызметінің психологиялық компонентінің рөлі мен көпаспектілі мазмұны туралы қазіргі заманғы түсініктерді қарастырады; кәсіби іс-әрекетті табысты жүзеге асыру және өзін-өзі жетілдіру үшін болашақ магистрдің психологиялық мәдениетін арттыру. Басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында басқару қызметінің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктерін талдауды қамтитын басқару психологиясының негізгі міндеттері оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтаудағы қаржылық менеджмент
    Несиелер: 6

    Пән қаржылық-экономикалық қатынастардың мәнін, компаниялардың нарықтық құнын өсірудің принциптері мен әдістерін, ақша ағындары мен қаржылық активтерді бағалау әдістерін білетін Профильді бағыттағы магистрлерді дайындауды қарастырады. Пән ұйымның қаржыларын басқару теориясы мен практикасы, қаржылық есептерді өз бетінше жүргізу және алынған нәтижелерді кейіннен экономикалық интерпретациялау саласында жұмыс істеу дағдысын береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 6

    Педагогика негіздері: оқыту, даму және кәсіби дайындық заңдылықтары, мәні, принциптері, әдістері мен формалары. Білім беру процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру. Педагогиканың негізгі категориялары, педагогтың жүйесіндегі және практикалық қызметіндегі жоғары мектеп педагогикасының рөлі мен маңызы, қазіргі заманғы педагогиканың негізгі принциптері мен жоғары мектептің педагогикалық міндеттерін шешуде әдістемелік тәсілдер туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоршаған ортаның қауіпсіздігін, еңбекті қорғауды қамтамасыз ету.
    Несиелер: 6

    Қоршаған орта мен еңбек гигиенасының негіздері және негізгі экологиялық және кәсіби проблемаларға қатысты мәселелер. Ол қоршаған ортаны қорғау мен еңбек гигиенасының жергілікті және ұлттық мәселелерін талқылау үшін форум болып табылады. Негізгі ластағыштар, оларды анықтау, денсаулыққа әсер ету және қалпына келтіру принциптері. Ағымдағы экологиялық және кәсіби тақырыптар және алдын алу және емдеу тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 6

    Негізгі концепциялар және ғылым тарихы мен философиясының өзекті мәселелерін ұғыну қабілетін дамыту. Ғылым табиғатын философиялық ұғыну - қазіргі ғылымның ерекшеліктерін білу негізінде ғылыми-әдіснамалық дүниетанымды қалыптастыру және шындықты ғылыми ұғыну дағдыларын жетілдіру. Медицина және денсаулық сақтау жүйесі түсінігі және оның теориялық және әдіснамалық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтаудағы заңнама
    Несиелер: 6

    Денсаулық сақтау қызметкерлеріне, қызметтерді тұтынушыларға қатысы бар құқықтық мәселелерді зерттейді. Саясат, этика, басқару және құқық призмасы арқылы талдау және шешу. Қазақстанның құқықтық жүйесінің құрылымы, жергілікті және уәкілетті басқару органдарының денсаулық сақтауға қатысты мәселелердегі өкілеттіктері, медицина қызметкерлері мен төлеушілерді мемлекеттік реттеу, қиянат жасау туралы заңдар, Денсаулық сақтау қызметтерін ұсынуда және қаржыландыруда немқұрайлылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтаудағы ақпараттық жүйелерді басқару
    Несиелер: 6

    Пән ақпараттандыру мәселелерін және оның Денсаулық сақтау жүйесін дамытудағы рөлін қамтиды. Денсаулық сақтаудың әртүрлі ақпаратын талдау және шешім қабылдау. Денсаулық сақтаудың бірыңғай ұлттық жүйесінің тұжырымдамасы мен саясаты. Сандық және дәстүрлі медициналық ақпаратты жинау, талдау және қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биостатистика
    Несиелер: 6

    Биостатистиканың негізгі ұғымдары. Сапалық және сандық белгілер арасындағы өзара байланысты зерттеу. Корреляциялық талдау жүргізу. Дисперсиялық талдау негіздері. Параметрлік және параметрлік емес өлшемдер. Стандарттау әдісі, оның мәні және қолданылуы. IT статистикалық материалды өңдеуде. Медициналық демография. Халықтың аурушаңдығын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эпидемиология
    Несиелер: 6

    Пән негізгі эпидемиологиялық концепцияларды ұсынады, аурушаңдық пен өлім-жітімнің негізгі себептеріне шолу, оның ішінде өлшеу әдістерін ұсынады. Қадағалау және эксперименталды эпидемиологиялық зерттеулер және олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстыру. Курс деректерді бағалау, есептерді түсіндіру, сондай-ақ зерттеулерді әзірлеу және жүргізу үшін қажетті дағдыларды дамытуға бағытталған. Жұқпалы және жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиясын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Техникалық регламент.
    Несиелер: 6

    Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі мәселелері бойынша тұрақты желілік бірлестіктерді зерттеу. Тамақ өнімдерін бақылау жүйелерін және талдау жүйелерін жетілдіру әдістері. Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз етуде ұлттық және өңірлік органдардың жұмылдыру деңгейін анықтау. Техникалық регламент.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтау саясаты және менеджменті
    Несиелер: 6

    Пән Денсаулық сақтау жүйесімен және дамыған елдердің саясатымен салыстырмалы талдауды таныстырады. Тақырыптар Денсаулық сақтау жүйесін ұйымдастыру мен қаржыландыруды, медициналық сақтандыруды қоса алғанда, медициналық қызмет көрсетуге қолжетімділікті, реттеу мен саясат мәселелерін қамтиды. Басқару және мотивация; Ұйымдастырушылық мінез-құлық және басқарушылық ойлау. Стратегиялық жоспарлау; Денсаулық сақтау саласындағы Маркетинг.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық денсаулық сақтаудағы көшбасшылық
    Несиелер: 6

    Пәнде денсаулық сақтаудағы көшбасшылықпен байланысты концепциялар мен сұрақтар, ұйымдастыру дизайны, жоғары және орта буын басқарушыларының ынтымақтастығы кіреді. Жеке тұлғалар мен топтарға, олардың күш-жігерін ұйымның мақсаттарына қол жеткізуге бағыттай отырып, ықпал ету қабілетін қалыптастыру. Басқаруға жеке стратегиялық көзқарас түсіну, негізгі ұйымдастыру стратегияларын қоса алғанда

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтау сапасы
    Несиелер: 6

    Денсаулық сақтау сапасын басқару әдістемесі және өнімділікті зерттеу. Өнімділікті арттыру және процестер мен қызметтерді тұрақты жақсарту және бәсекеге қабілеттілік тұжырымдамасын түсіну және қолдану. Денсаулық сақтаудағы сапаны жақсарту тарихы және сапа тұжырымдамалары клиникалық нәтижелерді, пациенттердің қауіпсіздігін, пациенттердің қанағаттануын, қаржылық нәтижелерді және қызметкерлер мен дәрігерлердің қанағаттануын жақсарту үшін қолданылуы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биоэтика
    Несиелер: 6

    Қазіргі заманғы медицина және денсаулық сақтау контекстіндегі биоэтика. Қоғамдық таным және денсаулық сақтау саласындағы ғылыми жетістіктерді түсіну биоэтикасы. Адам өмірінің, ғылым мен техниканың күрделі өзара әрекеттесуін түсіну. Қоғамдық денсаулық сақтау саласында зерттеу жобаларын жүргізудегі этикалық мәселелер. Ғылыми зерттеулердің адамгершілік-этикалық және құқықтық сараптамасын ұйымдастыру және жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулықты нығайту және денсаулықтың әлеуметтік детерминанттары
    Несиелер: 6

    Пән халықтың денсаулығымен Қоғамдық денсаулық сақтаудың ұйымдық концепцияларының бірі ретінде таныстырады. Денсаулықты нығайту жөніндегі қызметтің тиімділігін арттыру үшін сектораралық әріптестік. Мемлекеттік саясаттың халық денсаулығына әсерін бағалау. Әлеуметтік-экономикалық мәртебені, медициналық көмекті, жеке мінез-құлықты және т.б. қоса алғанда, халық денсаулығының көптеген детерминанттары туралы заманауи білім, сондай-ақ осы факторлардың өзара әрекеттесуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау
    Несиелер: 6

    Қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтаудың өзекті мәселелері. БМСК басым дамуы. Денсаулық сақтау қызметтерін интеграциялау. Жұқпалы емес аурулардың алдын алу және күрес стратегиясы. Денсаулықты басқару бағдарламалары. Жаңа қоғамдық денсаулық сақтау тұжырымдамасы. 21 ғасырда денсаулыққа жету бойынша ДДҰ стратегиясы. Қоғамдық денсаулық сақтау бойынша стратегиялық құжаттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кадрлық ресурстарды жоспарлау
    Несиелер: 6

    Қоғамдық денсаулық сақтау үшін кадрлық ресурстарды жоспарлау мәселелерін зерделеу. Кадрлық ресурстарды жоспарлаудың тиімділігін бағалау. Кадрлық ресурстарды жоспарлауды орталықсыздандыру. Кадрлық обсерватория. Денсаулық сақтаудың кадрлық ресурстарын бөлуді бағалау тетіктері. Білім деңгейін үздіксіз арттыру механизмдері, өсудің кәсіби траекториясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Саясатты және бағдарламаларды жоспарлауды әзірлеу
    Несиелер: 6

    Денсаулық сақтауды талдау мен жоспарлаудың қазіргі заманғы әдістері, саясатты іске асыру жоспарын әзірлеу, оның ішінде мақсаттар, нәтижелер және іске асыру кезеңдері. Қауымдастықтардың Денсаулық принциптерін түсіну және оның қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы рөлін түсіну. Олардың әсерлерін бақылау және бағалау. Басымдықтарды айқындау стратегиясын әзірлеу және қоғамдық денсаулық сақтауды пайдаланудың шектеулері мен түрлерін анықтау, түсіндіру, енгізу және түсіну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 6

    Пән ғылыми зерттеу мен танымның әдіснамалық негіздері мен принциптерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарының құрылымы мен негізгі кезеңдерін зерделеуді қамтиды. Ғылыми зерттеудің негізгі ұғымдары, ұйымдастыру негіздері, зерттеу қызметінің түрлері, оларды құру стратегиясының логикасы ашылады. Ғылыми зерттеу бағдарламаларын әзірлеу, ғылыми зерттеу құрылымын ұсыну, өзіндік ғылыми зерттеу контекстінде негізгі элементтерді сипаттай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Денсаулық сақтау және әлеуметтік қамтамасыз ету саласындағы ғылыми зерттеулердегі кәсіби және сектораралық тәсілдерді білу мен түсінуді көрсетеді.

  • Код ON2

    Алынған білімді анықтау, талдау үшін пайдаланады. Денсаулық сақтау және әлеуметтік қамтамасыз ету саласындағы ғылыми-педагогикалық қызметте жүргізілетін ғылыми зерттеулердің деректерін тұжырымдау.

  • Код ON3

    Ғылыми-дәлелді тәсілдерді пайдалана отырып, өз біліктілігі шеңберінде қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау саласындағы өзекті мәселелерді шешу үшін білім мен дағдыларды пайдаланады.

  • Код ON4

    Денсаулық сақтау және әлеуметтік қамтамасыз ету саласында дамыту және жетілдіру үшін өз біліктілігі шеңберінде ғылыми-зерттеу жобаларын жүргізу, қазіргі заманғы тәсілдерді енгізу бойынша инновациялық тәсілдер мен ғылыми ақпаратты пайдаланады.

  • Код ON5

    Тиісті байланыс құралдарын, кәсіпқойлар, өнеркәсіп, кең жұртшылық үшін стратегияларды пайдалана отырып, қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау саласында тиімді жазбаша және ауызша хабарламаларды ұйымдастыруды және ұсынуды көрсетеді.

  • Код ON6

    Ғылым мен тәжірибенің қазіргі жетістіктері негізінде бағдарламаларды жоспарлау, іске асыру, бағалау кезінде кәсіби қызметте басқару әдістерін қолданады

  • Код ON7

    Жоғары деңгейде білім беру үшін денсаулық сақтау саласындағы заманауи этикалық принциптерді, кәсіби құндылықтар мен тәжірибені қолданады

Top