Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01310 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі (7M01310) в Павлодар педагогикалық университеті

  • Тәрбие теориясы
    Несиелер: 5

    Тәрбие процесінің мәні. Тәрбиенің психологиялық факторы. Адам қоғамының дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі тәрбие санаты. Философиялық концепциялар және тәрбиелеудегі тәсілдер. Тәрбие үдерісіне жүйелік көзқарас түсінігі. Тәрбие жүйесі. Тәрбие жүйесінің түрлері. Тәрбие әдістері мен тәсілдері. Тәрбие құралдары педагогикалық санат ретінде. Бала тәрбие субъектісі ретінде. Тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Төменгі сынып оқушыларына олимпиадалық тапсырмаларды орындауды оқытудың ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    "Олимпиадалық тапсырма"ұғымы. Олимпиада тапсырмаларының түрлері. Математика пәнінен олимпиада тапсырмаларын шешу әдістемесі. Бастауыш сынып оқушыларының олимпиада есептерін шешудің әдістемелік тәсілдері мен тәсілдері. Бірнеше жиын элементтері арасында сәйкестікті орнату есептерін шешу. Өлшеуге, құюға, өткелге, ұтыс стратегиясын анықтауға арналған міндеттер. Дрихле принципі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі инновациялық қызмет
    Несиелер: 4

    Білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар. Бастауыш мектепте инновациялық қызметті ұйымдастыру ерекшеліктері. Оқу-тәрбие үрдісіндегі педагогикалық технологиялар мен тәсілдер. Бастауыш мектептегі инновациялық қызметті психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Білім беру ұйымының инновациялық даму үдерісіне жаңалықтарды енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш білім мазмұнын жаңартуды басқару
    Несиелер: 4

    Магистранттарды оқыту контекстінде оқу пәні ретінде арнайы пәндерді оқыту әдістемесі. Дидактика білім беру және оқыту теориясы ретінде. Академиялық білімнің философиялық аспектілері. Педагогикалық үдерісті технологиялық модельдеу. Оқу үдерісін бағдарламалау. Заманауи мультимедиялық дидактика. Проблемалық оқыту: мәні, мақсаты, шарттары. Эвристикалық оқыту: мәні, принциптері, формалары, әдістері. Case-study әдісі-оқытудың заманауи технологиясы. Инновациялық педагогикалық қызмет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш сыныпта математиканы оқытудың әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Математиканы оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері, оқыту принциптері. Оқу үдерісін ұйымдастырудың педагогикалық тәсілдері. Бастауыш мектептегі "Математика" курсының мазмұны мен тәрбиелік міндеттері. "Математика"оқыту әдістері. Оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері. "Математика" сабақтарындағы жобалау қызметі. "Математика"пәнінен сыныптан тыс жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш мұғалімінің педагогикалық шеберлігі
    Несиелер: 5

    Педагогикалық шеберлік, қалыптастыру және жүзеге асыру жолдары. Педагогикалық техника педагогикалық шеберліктің элементі ретінде. Мұғалімнің коммуникативтік мәдениеті. Педагогикалық қарым-қатынас шеберлігі. Педагогикалық қақтығыстағы мінез-құлық стратегиясы. Диалогтық өзара іс-қимылды ұйымдастыру технологиясы. Көпшілік алдында сөйлеу шеберлігі. Пікірталасты ұйымдастыру шеберлігі. Мұғалімнің оқу-тәрбие үрдісін басқарудағы шеберлігі. Педагогикалық шеберліктің құрамдас бөлігі ретінде мұғалім қызметінің гуманистік бағыты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық зерттеулердің әдісі мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Ғылыми таным зерттеу объектісі ретінде. Педагогикалық зерттеуді әдіснамалық қамтамасыз ету. Ғылыми білім жүйесіндегі Педагогика. Білім беру саласындағы ғылыми қызметтің ерекшелігі. Тақырыптың өзектілігі, қарама-қайшылық, мәселе, мақсат, міндеттер, объект, ғылыми зерттеудің міндеті мен гипотезасы. Зерттеудің теориялық және практикалық маңыздылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте филология циклі пәндерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш білім беруді жаңғыртудың негізгі бағыттары. Тілдік дағдыларды дамытудың негізгі әдісі ретінде саналы-коммуникативтік әдіс. Сөйлеу қызметі тілдік пәндерді оқыту объектісі ретінде. Әр түрлі сөйлеу түрлерімен жұмыс істеу әдістемесі. Мәтінмен жұмыс тіл дағдыларын дамыту құралы ретінде. Сөйлеудің негізгі стильдері мен типтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Топтық процестерді басқару психологиясы. Қол астындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсер ету, оның мүмкіндіктері мен шектеулері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Басшының кәсіби қызметінде қарым-қатынас жасау. Психологиялық ерекшеліктері қақтығыс ретінде үлгідегі өзара іс-қимыл. Жанжалда объективті мүдделер мен психологиялық факторлардың рөлі. Жанжалға эмоциялық тартылу. Конструктивтік және деструктивтік жанжал.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Нарықтық жағдайларда ұйымдардың тиімді өмір сүруін (жұмыс істеуін) қамтамасыз етуге бағытталған ғылыми-практикалық бағыт. Менеджменттің анықтамасы және оның пайда болу тарихы, менеджменттің негізгі құрамдас бөліктері, менеджмент объектісі мен субъектісі, менеджментті басқарудың негізгі мектептері, менеджмент модельдері, мақсаты, міндеттері мен ғылыми тәсілдері, менеджменттің негізгі сипатты белгілері, менеджмент модельдері, менеджменттің принциптері мен функциялары, менеджмент түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    осы саладағы ең озық білім элементтерін: бастауыш мектеп педагогикасының әдіснамалық негіздері мен санаттарын, жаңартылған бастауыш білім берудің құрылымы мен мазмұнын қоса алғанда, бастауыш педагогика саласындағы білім мен түсініктерді көрсетеді

  • Код ON2

    мемлекет пен қоғам ұсынған маманның жеке тұлғасына қойылатын кәсіби талаптарды; бастауыш білім беру қызметінің даму перспективасын және ерекшеліктерін, педагогика негіздерін, оқыту теориясын, педагогикалық пәндерді оқыту әдістері мен құралдарын, Білім берудегі инновацияларды, қазіргі заманғы білім беру технологияларының мәнін, бастауыш және кәсіптік білім беруді ұйымдастырудың халықаралық және отандық тәжірибесін біледі

  • Код ON3

    білімді интеграциялайды, қиындықтарды жеңеді және толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде осы пайымдаулар мен білімдерді қолдану үшін этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып пікір шығарады

  • Код ON4

    өз тұжырымдары мен білімдерін мамандар мен маман емес адамдарға нақты және анық хабарлайды

  • Код ON5

    ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы әдістемесін пайдаланады

  • Код ON6

    әлемнің ғылыми, философиялық және діни көріністері, адам өмірінің мәні, мақсаты мен мәні, адамзат дамуының қазіргі кезеңіндегі қарым-қатынас психологиясы, нарықтық экономика, әр түрлі саяси ағымдар мен партиялар, жас мамандардың құқықтары мен міндеттері туралы түсінікке ие.

  • Код ON7

    жоғары білім берудің әлемдік жүйесінің жетістіктерін, кәсіби қызмет жағдайындағы тұлғааралық қарым-қатынастың психологиялық заңдылықтары мен механизмдерін, педагогикалық құбылыстар мен процестердің заңдылықтарын біледі

  • Код ON8

    педагогикалық мәселелерді диагностикалау; педагогикалық қызмет бойынша ақпаратты жинау, талдау, таңдау, жоспарлау және есеп беру дағдылары бар

Top