Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05110 Биология в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Биологиялық зерттеулердің заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Биологияның түрлі салаларында әртүрлі зерттеу әдістерімен танысу. Зерттеу туралы ғылыми есепті ресімдеуге қойылатын қажетті талаптарды қолдана отырып, оқу-ғылыми зерттеуді мақсат қоюдан қорытындыларға дейін жүргізу. Микроскопиялық және субмикроскопиялық деңгейлерде тірі және тіркелген жасушалардың құрылымы мен функцияларын зерттеуге мүмкіндік беретін әдістердің алуан түрлілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоршаған ортаның биологиялық мониторингі Biological Monitoring of the Environment
    Несиелер: 6

    Тірі организмдердіңжағдайына сәйкес қоршаған ортаның сапасын бағалау, әдістер мен сынау жүйелерін таңдау үшін биологиялық мониторинг әдістерін сипаттау; экожүйелерге антропогендік әсерінің нақты жағдайын бағалау. Биоиндикаторларды іріктеу қағидаларын ажырата білу; биоиндикацияның түрлері және осы объектілерді іс- жүзінде пайдалануды және оларды дәлелді қорытындыны талдау мен тұжырымдауды, практикалық жұмыстарды ұйымдастыруды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім берудің жоғары білім жүйесінің заманауи парадигмаларын бейнелейді. Педагогикалық ғылымның әдістемесін, жоғары мектеп мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін зерттейді. Бұл оқытудың кредиттік жүйесін, болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың жаңа әдістері мен формаларын, білімді және көшбасшылық қасиеттері бар маманның жеке басын қалыптастыруды меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстанның өсімдіктер және жануарлар дүниесінің экологиялық мәселелері
    Несиелер: 6

    Өсімдіктер мен жануарлардың биоалуантүрлілігін бағалау әдістерін қолдану: түрлері мен олардың көрсеткіштері олардың негізделген қорытындысын талдау және тұжырымдау, тәжірибелік жұмыстарды ұйымдастыру. Қазақстанның флорасы мен фаунасының биоалуантүрлілігі туралы білімді интеграциялау; Қазақстанның флорасы мен фаунасын әртүрлі деңгейлерде: табиғат-түрдің деңгейі, экожүйелік деңгей.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Заманауи психологияның ғылыми-теориялық салалары мәселелерін, ұлтаралық қарым-қатынастағы әлеуметтік-психологиялық құбылысты меңгертеді. Еңбек ұжымындағы конфликтіні реттеудің механизмдерін, тәсілдерін бағалайды. Коммуникативтік технологияларды пайдаланып, диагностикалық коррекция жасауға, тұлғааралық қарым-қатынасты, сапалы нәтижеге қол жеткізу ұмтылысын, білімін жетілдіру жұмыстарына эксперимент жүргізуге, көшбасшылық, жетекшілік қабілеттерге ие болуға дағдыландырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи биологияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Мамандықтың заманауи мәселелері мен жетістіктерін негіздеу, биологиялық, биофизикалық және биохимиялық құбылыстардың негізгі заңдары мен принциптерін түсіндіру. Биология ғылымының ең тиімді бағыттарын ашу. Қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдау және шешу және әлемдегі және Қазақстандағы биологияның қазіргі даму тенденцияларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Шетел тілінде ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамытуға, мәдениетаралық құзыреттілікке, іскерлік хат алмасу дағдыларына, шетел тіліндегі түпнұсқа көздерді оқудың негізгі түрлерін меңгеруге, мамандық бойынша ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша хабарларды дайындауға мүмкіндік береді: ғылыми баяндама, презентациялар, талқылаулар, рефераттар және шет тілінде тақырыптық зерттеулер бойынша мақалалар , ғылыми мәтіннің аннотациясы, резюме жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    ХХІ ғасырдағы жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихын, философиясын, мәдениет пен өркениеттің заманауи еуропалық ғылымын, ғылыми білімнің құрылымын, нақты ғылымның философиялық мәселелерін, XXI ғасырдағы коммуникациялық технологияларды және олардың қазіргі ғылымдағы рөлін зерттейді. Ол жаратылыстану-техникалық ғылымның заманауи нақты методологиялық және философиялық мәселелерін шешу жолдарын айқындайды, сыни ойлауды логикаға айналдырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО биологияны оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жалпы білім беру жүйесінде пәндердің оқу үрдісінің нысандары мен әдістерін талқылау; сабақтар жүйесін, жалпы және кәсіптік білім беру үшін қажетті әдіснамалық құралдар жиынтығын сипаттау; топта және жеке түрде практикалық жұмыстарды орындау кезінде мысалдар келтіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биология саласындағы соңғы жылдардағы ғылыми жетістіктер
    Несиелер: 4

    ӘлемдегіжәнеҚазақстандағы биологияның дамуының қазіргі заманғы тенденцияларын қалыптастыру, биология ғылымының ең тиімді бағыттарын талдау, биология саласындағы негізгі мәселелерді бағалау. Биологиялық процестерді математикалық болжау және модельдеу әдістерін қоса алғанда, биологиядағы ғылым мен техниканың жаңа даму бағыттары мен жетістіктерін ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ландшафттық дизайн және көгалдандыру
    Несиелер: 5

    Ландшафтты көгалдандыру үшін факторларды классификациялаау; учаскедегі топырақты, сондай-ақ үш негізгі бағытты анықтаңыз: аумақтың табиғи ландшафты дизайны; геометриялық; аралас; көгалдандыру және отырғызу ережелерін сипаттау, компьютерлік бағдарламаларды модельдеуді талқылау, келешекте жетілдіру жоспарын жасау, өсірілген және қалыптасқан өсімдіктерді таңдау, сондай-ақ көп жылдық микробөлшектерді отырғызу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геномика
    Несиелер: 5

    Тұқықтықтың цитологиялық негіздерін ажырату: жасуша, митоз, миоз. Гибридологиялық әдіс. Гибридті және көпбақалы кесіп өтті. Өзгергіштікті сипаттау үшін жыныстың генетикасы және жыныстық қатынасқа байланысты белгілерді мұра ету. Байланысты мұра және егістік, организмдердің осындай қасиеттерін тұқым қуалаушылық және өзгермелілігі ретінде сипаттайтын жалпы заңдардың идеясын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ҚР өсімдіктер мен жануарлар ресурстарын, ұтымды пайдалану және қорғау
    Несиелер: 6

    Қазақстанның өсімдік және жануарлар ресурстарының сипаттамасы. Елді мекендердің жер қорын қорғау және ұтымды пайдалану ережелерін шектеу. Өсімдік және жануарлар ресурстары және ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың тарихи-мәдени мақсаттағы жерлерін талдау. Орман өсімдіктерін ұтымды пайдалану және қорғау жолдарын қалыптастыру. Топырақ ресурстарын тиімді пайдалану және қорғау жолдарын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ҚР -дағы биология ғылымдарының дамуының қазіргі жағдайы
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасында биологиялық ғылымның даму тенденциялары мен қазіргі жағдайын, биологиялық идеялардың пайда болуының тарихи үрдісі туралы жан-жақты және жүйелі білімді қалыптастыру. Биология саласындағы қазіргі ғылыми зерттеулердің өзекті мәселелері мен перспективалы бағыттары туралы ақпарат бере білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ҚР жануарлар әлемінің биоалуантүрлілігі және қорғау Биоразнообразия и охрана животного мира РК/
    Несиелер: 6

    ҚР жануарлар дүниесін қорғаудың қазіргі заманғы әдістерін, тірі организмдердің эволюциясын сипаттау, қорғау жолдарын, сақтау ережелерін зерттеу, алынған түрлерді талдау және тұжырымдау, топта өзіндік және практикалық жұмыстарды ұйымдастыру. Биоалуантүрлілік саласындағы ғылым мен тәжірибенің заманауи жетістіктерімен негізделген мектептегі биологиялық білім беруді жаңғырту;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық биология
    Несиелер: 5

    Сенсорлық қызметтің ерекшеліктерін және тұқым қуалаушылықтың материалдық негіздерін қалыптастырыңыз. Жасуша теориясы мен жүйке жүйесі туралы білімдерін интеграциялау; ағзаның қоршаған ортаға өзара әрекеттесуі; тірі организмдерде тұқымдық ақпаратты сақтау топта және жеке түрде тәжірибелік жұмыстарды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Урбанофлора
    Несиелер: 5

    Қазіргі замандағы урбанизация процесін сипаттаңыз; қалалардың өсуін қадағалау, олардың инфрақұрылымын дамыту, коммуникациялық жүйені қалыптастыру; урбандалған қоршаған ортаны қорғау және оңтайландыру мәселелерін; урбандалған аумақтардың топырақ жамылғысын анықтау; физика-химиялық және биологиялық параметрлердегі өзгерістерді жіктеу. Қалалық флораны жалпы өңірлік флораны қалыптастыруда маңызды рөл атқаратын маңызды элемент ретінде сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ерекше қорғауға алынған табиғи территориялардың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Ерекше қорғалатын аумақтарды ұйымдастырудың қазіргі заманғы әдістерін, пайдаланудың негізгі принциптерін сипаттау. Мемлекеттік табиғи қорықтар мен шөлді аймақтардың мемлекеттік ұлттық парктерінің биоәртүрлілігін бөлу. Өсімдік және жануарлар әлемі ресурстарын талдау ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды дамыту технологияларын сипаттау. Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар желісін құру бөлігінде "Экология және табиғи ресурстар" стратегиясын іске асыруды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Клетка мембранасы
    Несиелер: 6

    Мембраналар арқылы заттарды транспорттаудың белсенді және пассивті механизмдерін, оның ішінде гормондарды транспорттауды сипаттау, рецепция механизмін және рецепцияның бұзылуының мәнін түсіну. Биологиялық мембраналардың құрылымы мен қызмет етуі туралы, мембраналық процестердің биофизикасы, мембраналық процестерді зерттеудің негізгі әдістері туралы түсінік бере білу, кәсіби міндеттерді шешуде алған білімдері мен дағдыларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Aльгология
    Несиелер: 5

    Өсімдік таксономиясының негізгі ережелерін сипаттау үшін бөлімшелердің классификациясы, бөлімшелерінің сипаттамасы, бөлімшелері, сыныптары, олардың ерекшеліктері, таралуы, даму циклдары келтірілген. Өсімдіктердің морфологиялық эволюциясының негізгі бағыттары, көбеюдің биологиялық мәні, өсімдіктердің өсімі, жас және маусымдық өзгерістер. алгоритмнің объектілерін практикалық қолдану және олардың дәлелді қорытындысын талдау және қалыптастыру, топтағы және жеке тәжірибелік жұмыстарды ұйымдастыруда қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Mикро және макрофиттер
    Несиелер: 5

    Жоғары және төменгі су өсімдіктерінің құрылымдық ерекшеліктері мен әртүрлілігін ажырата білу. Гидросфераны және оның компоненттерін сипаттаңыз. Өсімдіктер қауымдастығы. Эволюция нәтижесінде өсімдік ағзаларын алуан түрлі. Тәуелсіздік үшін салыстырмалы морфологиялық әдіс-систематиканы білу объектілердің жүйелі түрде сәйкестігін айқындау; ғылыми, өндірістік және практикалық мәселелерді шешу үшін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Клеткалық биология
    Несиелер: 6

    Про- және эукариоттық клеткалардыңң құрысы мен молекулалық ұйымдасу ерекшеліктерін, клетканың функциналдық және реттеушілік механизмдерін ажырата білу, биология, биомедицинаның, биотехнологияның, экологияның практикалық мәселелерін шешуде жасушалық биологияның дамуының негізгі бағыттары мен даму перспективаларын қарастыру арқылы гипотезаларды тұжырымдау және оларды практикалық мәселелер мен жұмыстарды орындауда қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҚР Қорықтары
    Несиелер: 5

    Қазақстанда ұйымдастырылған 10 қорықтың қазіргі жай-күйін сипаттау. Қазақстандағы қорықтардың тарихы, орналасқан жері, көлемі, жануарлар мен өсімдіктер әлемі, сирек кездесетін және Құрып кету қаупі төнген өсімдіктер мен жануарлар бойынша практикалық жұмысты талдау, қорыту және ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    педагогикалық ғылыми саласы бойынша әдіснамалық және әдістемелік білімдерді, ЖОО-да оқу-тәрбие процесін жүргізу дағдыларын оқытудың заманауи инновациялық әдістерін қолдануды меңгеру.

  • Код ON2

    қазіргі кезеңде ғылымда пайда болатын пәнаралық сипаттағы негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау,соның ішінде ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделе отырып, түрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау.

  • Код ON3

    мекемелерде қызметкерлердің дамуы мен тиімді пайдаланылуын бағалау, жаппай мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру.

  • Код ON4

    биология саласында оқытудың тиімді әдістемелерін, ғылыми зерттеулер әдіснамасы білімін қолдану, жоғары мектеп педагогының еңбегін ғылыми ұйымдастыруды сыни тұрғыдан бағалау.

  • Код ON5

    Қазақстанда және әлемде биологияның қазіргі даму тенденцияларын қолдану, биологиялық ғылымдарға тиімді бағыттауды ашу, биология саласындағы өзекті мәселелерге өзіндік баға беру.

  • Код ON6

    ғылыми-зерттеу, өнертапқыштық, инновациялық қызметті, сондай-ақ биология саласындағы технологияларды коммерциалау және оның элементтерін ендіруді ұсына білу.

  • Код ON7

    биология ғылымы мен техникасының жетістіктері мен дамуының жаңа бағыттарын қолдану, математикалық болжау және процестерді модельдеу әдістерін қоса алғанда.

  • Код ON8

    Ақпараттық ресурстарды тарта отырып, талдау жұмысын жүргізу; ғылыми мақалаларда және магистрлік диссертацияда нәтижелерді қорытындылай білу.

  • Код ON9

    биологияның пәнаралық туыстық саласындағы проблемаларды талдау үшін алған білімдері мен іскерліктерін қолдану; тәжірибелік зерттеулерді өз бетінше орындау, мамандармен және кең аудиториямен талқылау кезінде зерттеу нәтижелерін негіздей білу.

  • Код ON10

    жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, өз әрекеттерін түзету және әр түрлі әдістерді қолдану.

Top