Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M06140 Математикалық және компьютерлік модельдеу в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Математикалық моделдеудың заманауи тәсілдері

    Мақсаты: дифференциалдық және сызықтық емес теңдеулердің әртүрлі формаларын, бастапқы және шекаралық шарттардың нұсқаларын, математикалық және компьютерлік модельдеуде қолданылатын әр түрлі ақырлы айырмашылық схемаларын түсіну; Мазмұны: ғылыми тұжырымдамалар, есептеу технологиялары, есептеу механикасы мен математикалық оңтайландырудың заманауи жетістіктерін қолдана отырып, жүйелердегі тұтқыр жылу өткізгіш орталардың ағымдарын физика-математикалық және сандық модельдеу әдістері. Математикалық модельдерді іске асырудың және сандық нәтижелерді визуализациялаудың заманауи әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: Ғылым феноменінің проблематикасын арнайы философиялық талдау мәні, әлеуметтік-мәдени контексте алынған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше қызметтің даму заңдылықтары мен үрдістерін динамикалық сипатта зерделеу. Мазмұны: Ғылым тарихы мен философиясының негізгі проблемаларының ерекшелігі мен өзара байланысын анықтау. Ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми зерттеу әдістерін зерделеу. Ғылымды дамытудың сыныптық емес және сыныптан кейінгі кезеңінің негізгі тұжырымдамалары мен бағыттарын білу. Жаратылыстану ғылымы, социогуманитарлық және техникалық білім әдіснамасын түсіну негізінде қазіргі теория мен практиканың шындығын талдау. Сыни ойлау қазіргі қоғамның дамуы мен жұмыс істеуінің алғышарты ретінде. Сыни ойлауды дамыту технологиялары: дәлелдердің логикасын қарау және зерделеу. Сыни рефлексивті ойлау мен метакогнитивтік қабілеттерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі

    Мақсаты: кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесінің негіздерін қалыптастыру Мазмұны: кәсіптік АТ пәндерді оқыту әдістемесінің негізгі ережелерін білу және пайдалану: Білім берудегі ақпараттық жүйелер құралдары; жаңа ақпараттық технологиялар құралдарының қызметі туралы түсінік; кәсіби қызметте жаңа ақпараттық технологиялар құралдарын тиімді пайдалану дағдылары; жоғары мектепте ақпараттық технологиялар пәндерін оқыту әдістемесі; ҚБТ (қашықтықтан оқыту технологиялары) әдістемесі; білім алушылармен кері байланыс орнату сандық технологияларды қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы

    Мақсаты: жалпы мәдени, жалпы кәсіптік және кәсіптік құзыреттіліктерді қалыптастыру, білім алушыларда педагогика ғылымы мен жоғары білім беруді дамытудың қазіргі заманғы мәселелері бойынша саналы кәсіптік ұстанымды, жоғары мектептің өзекті педагогикалық мәселелері мен міндеттерін шешу қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білім педагогикасы Педагогика ғылымының саласы ретінде. Педагогика ғылымының қазіргі жағдайы. Жоғары білім беруді нормативтік – құқықтық қамтамасыз ету. Жоғары мектепте педагогикалық процесті ұйымдастыруда әдіснамалық тәсілдерді интеграциялау. Жоғары мектептегі білім беру процесінің құрылымы мен тұтастығы. Жоғары мектепте оқытуды ұйымдастырудың әдістері, әдістері, формалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: ұйымның адам ресурстарын басқару дағдыларын қалыптастыра отырып, психологиялық менеджмент саласындағы білімін меңгеру арқылы психологтың құзыреттілігін қамтамасыз ету. Мазмұны: басқару психологиясының әдіснамалық негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық сұрақтары. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық ерекшеліктері. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиялары. Ұйымның кадр саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдағы қақтығыс психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары. Диагностикалық құралдарды жасау, көшбасшыларды оқытудың цифрлық әдістерін әзірлеу және басқарушылық кеңес беру түрінде тәжірибелік енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Физикадағы математикалық моделдеу

    Мақсаты: Магистранттарды физикалық процестерді математикалық модельдеу негіздерімен таныстыру және болашақ мамандарда механика мен физика мәселелерін зерттеу үшін базалық білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: физикалық құбылыстар. Физикалық құбылыстарды математикалық модельдеу. Физиканың негізгі заңдары. Массаның сақталу заңы. Импульстің сақталу заңы. Энергияны сақтау Заңы. Ньютонның физикалық құбылыстарға көзқарасы. Абсолютті кеңістік. Абсолютті уақыт. Электромагниттік өрістер. Максвелл Теңдеулері. Электромагниттік индукция. Фарадей эксперименттерін модельдеу. Герц заңдары. Жарық жылдамдығы. Корпускулалық-толқындық дуализм. Юнг тәжірибесін модельдеу. Фотоэффект моделі. Броундық қозғалыстарды модельдеу. Эйнштейн Теориясы. Молекулалардың мөлшерін анықтау. Салыстырмалылық теориясының негіздері. Лоренц түрлендірулері. Ұзындық пен уақытты қысқарту. Минковский Кеңістігі. Төрт өлшемді векторлар. Геодезиялық сызықтар. Қисық кеңістіктер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Күрделі жүйелерді ғылыми зерттеуде математикалық және компьютерлік модельдеу

    Мақсаты: математикалық модельдеу әдістерін күрделі процестерді ғылыми зерттеу әдісі ретінде түсіну. Мазмұны: математикалық модельдермен сандық эксперименттерді жоспарлау және жүргізу. Математикалық модельдерді, ақпараттық технологияларды және модельдеу нәтижелерін өңдеу әдістерін әзірлеу әдістері. Детерминирленген және стохастикалық процестердің математикалық модельдерінің жалпы қойылымда және ғылыми және практикалық есептерді шешуде сәйкестігін анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дисперсті жүйелердің математикалық моделдері

    Мақсаты: Магистранттарды дисперсті жүйелер модельдерінің негіздерімен таныстыру және оларға алынған базалық білім беруді дисперсті жүйелер механикасы мен физиканың қолданбалы міндеттеріне қолдану дағдыларын үйрету. Мазмұны: дисперсті жүйелердің жіктелуі. Монодисперсті жүйелер. Полидисперсті жүйелер. Дисперсті жүйелердің модельдері. Табиғатта кездесетін дисперсті жүйелер. Аэрозольдер. Көпіршікті жүйелер. Суспензиялар. Эмульсиялар. Өнеркәсіпте кездесетін полидисперсті жүйелер. Дисперсті жүйелердің математикалық сипаттамасы. Кинетикалық теория. Дисперсті жүйелердегі жылу өткізгіштік. Ортаның кедергісі. Ньютон және Навье-Стокс заңдары. Дисперсті жүйелердегі флотация моделі. Суспензиялардағы тұндыру және тұну процестерін модельдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: болашақ магистранттың кәсіби іс-әрекетінде белсенді тілді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілігін жүйелі түрде тереңдету. Мазмұны: В2, С1 деңгейлері жоғары деңгейде кәсіби және академиялық мақсаттарға арналған прагма-кәсіби бағдар түрінде ұсынылады: ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми қайшылықтар, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану және заманауи құралдарды қолдану (Интернет ресурстары). Кез келген сабақтас пән бойынша тілдік материалды меңгергендігін көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ағындар моделдері үшін сандық тәсілдер

    Мақсаты: сұйық және газ ағындарының модельдерінің сандық әдістерін жүзеге асырудың ерекшеліктерін түсіну және процесті математикалық және компьютерлік модельдеу арқылы жүзеге асыру. Мазмұны: тұтқыр сығылатын газдың ағымдарын сипаттайтын екі теңдеу жүйесін құру әдістері-квазигазодинамикалық және квазигидродинамикалық (КГД) теңдеулер жүйесі; Математикалық физика теңдеулеріне негізделген ақырлы-айырмашылық сандық Алгоритмдер және тұрақтылық пен конвергенцияны қамтамасыз ететін сандық есептеулердің мысалдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • "Қатты cұйық" жүйесіндегі экстракция үрдісін математикалық модельдеу

    Мақсаты: Білім алушылардың "қатты-сұйық" жүйесіндегі экстракция процестерін математикалық модельдеу бойынша білімдерін және эксперименттік деректерді өңдеу бойынша біліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Химиялық технологиядағы экстракция процестерінің жіктелуі. "Қатты-сұйық" жүйесіндегі экстракция процестерін математикалық модельдеу кезеңдері. Қатты бөлшектердің өлшемдерінің экстракция тиімділігіне әсерін модельдеу. Жүйе ішіндегі масса алмасуға процесс параметрлерінің әсерін модельдеудің әртүрлі әдістерін салыстыру. Экстракция процесінде эксперименттік масса алмасу деректерін талдау және өңдеу. Модель теңдеулерін сандық шешу әдістері. Модельдердің сәйкестігін анықтау: фактордың орташа мәнін пайдалану әдістері және параллель тәжірибелер жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Механиканың шектік есептері

    Мақсаты: танысу механиканың шекаралық есептерін қою; сандық алгоритмдерді құру; механиканың шекаралық есептеріне сандық алгоритмдерді сауатты қолдана білу; Мазмұны: механикадағы шеткі есептерді қою; дифференциалдық теңдеулерді біріктіру әдістеріне шолу. Сандық интеграция тұжырымдамасы. Эйлер және Рунге-Кутта әдістерімен мәселені шешу; Адамс-Мултон әдістері. Қайталанатын сандық әдістер. Сызықтық емес динамикалық тапсырма. Ақырлы айырмашылықтар әдісі. Шекті айырмашылықтар әдісімен қолданбалы шекті есептерді шешу алгоритмдері. Екінші ретті шеткі есептер. Бастапқы және шекаралық шарттар. Штурм-Лиувилл теңдеуі және оның механиканың шекаралық есептерімен байланысы. Меншікті мәндер. Меншікті функциялар. Шешімді өз функциялары бойынша жіктеу. Жоғары ретті механиканың шеткі міндеттері. Үш нүктелі есептер. Үш қабатты сәуленің міндеті. Екінші ретті дифференциалдық теңдеулерді шешу. Сұйықтық пен газ ағымдарын модельдеу және сандық зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Технологиялық аппараттардағы ағындардың гидродинамикасы

    Мақсаты: «Газ-сұйық» жүйесіндегі технологиялық аппараттарындағы ағындар динамикасы және жылу және масса ауысу үрдістерін математикалық моделдеу тұралы білімдер және дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Техникалық прогрестің қазіргі таңдағы бағыттары бойынша химиялық технология үрдістерін математикалық модельдеудың ерекшеліктері. Колонналық аппараттардағы гидродинамика, жылу және масса ауысу үрдістерін моделдеу. Бір фаза шамасында немесе фазалардың бөлінген шекарасындағы химиялық айналу кезіндегі қозғалысын модельдеу. Химиялық кинетикадан мағлуматтар. Химиялық реакцияның жылдамдығы моделдеу. Ұқсастық теориясын пайдаланып «Газ-сұйық» жүйесіндегі технологиялық аппараттардағы ағындарды моделдеу. Сұйықтың тамшыларға бөлінуі мен қатар журетін үрдістерді пішіндеу. Навье-Стокс теңдеулерінің аналитикалық және сандық шешімдерін аппараттардағы ағындарды моделдеуде қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік моделдеу және графикалық пакеттердегі визуализациялау

    Мақсаты: Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар әртүрлі деңгейдегі сызбаларды ЖИИ көмегімен құрастыру әдістерін және оларды AutoCAD бағдарламасында үшөлшемді бейнелеуді меңгереу. Мазмұны: AutoCAD командаларымен жұмыс істеу технологиялары; AutoCAD объектілерін жасау; дәлдікті қамтамасыз ету құралдары; Autodesk AutoCAD ортасында негізгі графикалық примитивтер мен үшөлшемді модельдеудің негіздерін әзірлеу; объектілердің сандық модельдеу нәтижелерін визуализациялау үшін үшөлшемді модельдеудің мүмкіндіктері; үшөлшемді модельдердегі координаттар жүйелерімен жұмыс. Қолданбалы есептерді шешуде жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып, математикалық талдау және модельдеу әдістерін интерпретациялау қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы шекаралық есептер

    Мақсаты: қолданбалы шекаралық есептердің қойылымдарымен таныстыру; сандық алгоритмдерді құру және қолдану; қолданбалы шекаралық есептерге аналитикалық әдістер мен сандық алгоритмдерді сауатты қолдана білу; Мазмұны: шеткі есепті анықтау және қою; есептерді шешу және оларды анықтау әдістері; Коши есептерін сандық интеграциялау тұжырымдамасы. Шеткі есепті суперпозиция әдісімен шешу қадамдары. Изотермиялық құбырлы реактордың міндеті. Үш қабатты сәуленің міндеті. Жүгіру әдісі туралы түсінік. Жылу көзі бар шексіз пластинадағы жылу шығару мәселесі. Жұптастырылған операторлар әдісі. Куэтттің магнитогидродинамикалық ағымы. Ұсақ кеуекті ортадағы тұрақты емес газ ағыны. Сызықтық емес динамикалық тапсырма. Сұйықтық пен газ механикасының негізгі заңдары. Ортада толқындардың таралуы. Газдағы дыбыстық және соққы толқындары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Техногендік апат салдарын моделдеу

    Мақсаты: Білім алушыларда техногендік апаттардың салдарын математикалық және компьютерлік модельдеу, болжау және бағалау бойынша, білім кешенін қалыптастыру. Мазмұны: Апаттардың жіктелуі: табиғи және техногендік апаттар туралы мәліметтер. Апатты газ шығарындылары кезінде атмосферадағы зиянды газдар концентрациясының таралуын модельдеу. Математикалық модельдеу негізінде техногендік апаттардың салдарын болжау. Мәселенің үш өлшемді қойылуында өндірістегі газ шығарындыларының концентрациясының таралу процесіне арналған дифференциалдық теңдеулер. Бастапқы және жер бетіндегі шекаралық шарттарды физикалық тұрғыдын түсіндіру. Атмосферадағы газ концентрациясының таралуының классикалық модельдері. Концентрация теңдеулері үшін бөлу әдісі. Модельдеу нәтижелерінің сәйкестігін тексеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сұйықтықтың ішкі ағындарын жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып есептеу

    Мақсаты: Студенттердің OpenFOAM, ParaView және UniHUB технологиялық платформасын пайдалана отырып, жасанды интеллект технологиялары арқылы ішкі сұйықтық ағындарын сандық модельдеу бойынша білімін және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Сұйықтық динамикасы есептерін шешуге арналған OpenFOAM және ParaView пакеттерінің мүмкіндіктері мен архитектурасын зерттеу. Есептік торларды құру, физикалық және шекаралық шарттарды беру. OpenFOAM-ның кірістірілген және кеңейтілген утилиталарын қолдана отырып күрделі шекаралық шарттарды орнату. Турбуленттік параметрлерді насадкалар мен ішкі арналар арқылы ағындарда есептеу әдістері. Ағын сипаттамаларын болжауға арналған машиналық оқытудың негіздері. Есептеу үдерісін жылдамдату және дәлдігін арттыру үшін CFD-симуляцияны AI-модельдермен біріктіру. Нәтижелерді ParaView көмегімен визуализациялау және талдау. Есептік модельдерді басқаруда UniHUB платформасын пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердегі математикалық моделдеу

    Мақсаты: білім алушының ғылыми қызметті ұйымдастыру саласындағы білімі мен практикалық дағдылары, талдау әдістерінің мазмұны, эксперименттік және аралас зерттеулер, математикалық және компьютерлік модельдеу негіздері, жоспарлау, жобалау және басқару. Мазмұны: ғылыми зерттеулердің математикалық негіздері. Ғылыми зерттеудің бағыты мен қолданбалы мәселелерін анықтау. Ғылыми зерттеулердегі әдістемелер мен математикалық модельдер. Математикалық модельдер және олардың жіктелуі. Математикалық модельдердегі инерциялық қасиеттер мен белгісіздіктерді есепке алу. Объектілерді модельдеуге арналған математикалық аппарат. Детерминирленген және стохастикалық математикалық модельді құру әдістері. Шешім қабылдауды оңтайландыруға арналған Математикалық модельдер. Сызықтық емес бағдарламалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биотехнологиялық үдерістерді математикалық модельдеу

    Мақсаты: білім алушыларда биотехнологиялық процестердің математикалық модельдерін әзірлеу, олардың барабарлығын тексеру, іске асыру және практикада қолдану бойынша жүйелі білім қалыптастыру. Мазмұны: әртүрлі сипаттағы процестердің математикалық модельдерін құрудың негізгі принциптері. Қазіргі Биотехнологиялық процестер туралы мәліметтер. Биотехнологиялық процестерді модельдеу ерекшеліктері. Биотехнологиялық процестердің математикалық және кинетикалық модельдері. Көп факторлы теңдеулердің негізгі түрлері. Жасуша дақылдарының экспоненциалды өсу фазасының модельдері. Өтпелі күйдегі жасушалық өсу кинетикасының моделі. Өсімдік шикізатынан биогаз алуды математикалық модельдеу. Биомассаның анаэробты ашыту модельдерін енгізу әдістері. Биотехнологиялық процестердің модельдерін іске асыру әдістемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Каналдардағы гидродинамиканы модельдеу және есептеу

    Мақсаты: технологиялық аппараттардың байланыс құрылғыларындағы Сұйықтықтар мен газдардың қозғалысын модельдеу ерекшеліктерін білу және түсіну. Мазмұны: әр түрлі формадағы аппараттардағы жылу және масса алмасуды инженерлік есептеу алгоритмдері; технологиялық аппараттардың байланыс құрылғыларындағы гидродинамикалық және жылу және масса алмасу сипаттамаларын есептеу үшін ақырлы және ақырлы элементтік торларды құру алгоритмдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық технологиядағы шөгу үдерістерін модельдеу

    Мақсаты: Магистранттарды химиялық технологиядағы процестерді математикалық модельдеу негіздерімен таныстыру және оларға химиялық технологияның қолданбалы міндеттерін зерттеуге алынған базалық білімді қолдану дағдыларын үйрету. Мазмұны. Химиялық технологиядағы екі фазалы жүйелердің жіктелуі. Екі фазалы жүйелердің модельдері. Газ дисперсті жүйелер. Суспензиялар. Монодисперсті және полидисперсті жүйелер. Екі фазалы жүйелердің математикалық сипаттамасы. Кинетикалық теория. Ортаның кедергісі. Ньютон заңдары. Навье-Стокс заңдары. Екі фазалы орталар үшін массаны сақтау теңдеулері. Фазалық қозғалыс теңдеулері. Екі фазалы жүйелердегі энергияның сақталу заңы. Фазалардың өзара әрекеттесу заңдарын нақтылау. Сүзу заңдары. Дарси заңы. Суспензиялардағы тұндыру және тұну процестерін модельдеу. Суспензиядағы қатты фазалық тұндырудың қарапайым жағдайларында аналитикалық шешімдер қабылдау. Тұндыру жылдамдығы. Анықтаушы параметрлердің жүйенің мінез-құлқына әсері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Mathcad Prime ортасында эксперименттік есептерді шешу бойынша практикум

    Мақсат: MathCad Prime математикалық пакетімен жұмыс істеудің негізгі әдістерін меңгеру және пакетті әр түрлі пәндер бойынша тапсырмаларды орындау барысында қолдана алуды магистранттарда қалыптастыру Мазмұны: Математикалық пакеттер. MathCad пакетінің жалпы сипаттамасы. MathCad пакетінің программалық терезесі. MathCAD пакетінің ленталық интерфейсі. MathCAD құжаттарымен жұмыс істеу тәсілдері. Тұрақтылар, айнымалылар, тағайындау және шығару операторлары. MathCAD арифметикалық амалдары. Кіріктірілген функциялар мен пайдаланушы функциялары. Математикалық талдау операторлары. MathCAD пакетіндегі массивтердің анықтамасы және сипаттамасы. MathCAD пакетінде массивтерді құру. Матрицаның бағандары мен жолдарын бөлектеу. MathCAD пакетінде кестелер құру және олармен жұмыс істеу. Массивтерді өңдеудің негізгі функциялары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық үдерістерді математикалық және компьютерлік моделдеу

    Мақсаты: Сызықтық бағдарламалау модельдерін зерттеу, көлік міндеті, есептеу құрылымы мен әдістерін меңгеру, ойын теориясы мен операцияларды зерттеу модельдерін және желіні жоспарлау мен басқару модельдерін зерттеу. Мазмұны: Сызықтық бағдарламалау. Сызықтық бағдарламалау есептері. Экономикалық-математикалық модельдер. Модель ұғымы. Модельдеу түрлері. Сызықтық бағдарламалау мәселесінің графикалық әдістері. Сызықтық функция деңгейіндегі сызықтың маңызды қасиеттері. Симплекс әдісі. Сызықтық бағдарламалау мәселесін шешудің қарапайым, жасанды негізгі әдістері. Сабақтас бағыттар әдісі. Тарату әдісі. Солтүстік-батыс бұрыш әдісі. Потенциалдар әдісі. Көлік міндеті. Функцияның интерполяциясы. Интегралдың жуықталған әдісі. Қарапайым дифференциалдық теңдеулердің сандық шешімі. Ойын теориясы. Матрицалық ойындардың негізгі теоремасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Заманауи технологиялық процесстерді машиналық оқыту және математикалық модельдеу

    Мақсаты: Студенттердің қазіргі заманғы технологиялық үдерістерді талдау мен оңтайландыру үшін машиналық оқыту әдістері мен математикалық модельдеуді қолдану бойынша білімін және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Машиналық оқытуға кіріспе: негізгі ұғымдар, тапсырма түрлері және алгоритмдер. Классификация, регрессия және кластерлеу. Машиналық оқыту әдістерін технологиялық үдерістер параметрлерін болжауда қолдану. Математикалық модельдеудің негіздері: модель құру, орнықтылық пен сезімталдықты талдау. Деректер мен модельдерді біріктіру. Заманауи ML кітапханаларын (Scikit-learn, TensorFlow, PyTorch) пайдаланып, химиялық-технологиялық үдерістерді практикалық модельдеу. Теңдеулер жүйесін сандық шешу және технологиялық параметрлерді оңтайландыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шекаралық қабат теориясы

    Мақсаты: Mагистранттарды шекаралық қабат теориясының негіздері мен модельдерімен таныстыру және болашақ мамандарда механика мен физиканың қолданбалы міндеттерін зерттеу үшін білім мен дағдылардың базалық жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Cұйықтық қозғалысының модельдері. Идеал газ моделі. Сығылмайтын сұйықтық моделі. Навье-Стокс теңдеулер жүйесі. Үздіксіздік теңдеуі. Жылдамдық дивергенциясы. Вектор-градиент. Массаның сақталу заңы. Импульстің сақталу заңы. Қозғалыс саны. Тұтқырлық коэффициенті. Лаплас операторы. Шекаралық қабат туралы болжамдар. Автоматты айнымалылар. Блазиус Формуласы. Прандтль Теңдеулері. Шекаралық қабаттағы қозғалыс теңдеулері. Пластина бойымен сұйықтықтың қозғалысы. Сұйықтықтың сына бойымен қозғалысы. Көлденең қозғалыс жылдамдығы. Рейнольдс саны.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көпфазалы орталардың қолданбалы модельдері

    Мақсаты: Магистранттарды көп фазалы орта механикасының математикалық модельдерінің негіздерімен таныстыру және оларға көп фазалы орта механикасының қолданбалы есептерін зерттеуге алынған базалық білім беруді қолдану дағдыларын үйрету. Мазмұны: көп фазалы орта механикасының заңдылықтарын сипаттайтын жалпы және нақты теңдеулер; көп фазалы қоспалардың қозғалысын модельдеу; көп фазалы орталардың массаларын, импульстарын және энергиясын сақтау теңдеулері; фазааралық масса және жылу алмасу процестерін модельдеу; көп фазалы ортадағы кернеу тензоры; фазалардың бірлескен деформациясының теңдеулері. Фазалардың өзара әрекеттесу заңдары. Стокс формуласы; көп фазалы орталардың қарапайым модельдері; газ дисперсті орта динамикасының теңдеулері; екі фазалы ортадағы дыбыс және соққы толқындарын модельдеу; екі фазалы орта механикасының кейбір қолданбалы есептерін модельдеу және зерттеу; Анықтаушы параметрлердің көп фазалы жүйенің мінез-құлқына әсерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұтас орта механикасының қолданбалы моделдері

    Мақсаты: Магистранттарды үздіксіз орта механикасының модельдерімен таныстыру және болашақ мамандарда механика мен физиканың қолданбалы міндеттерін зерделеу үшін базалық білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: үздіксіз механиканың болжамдары мен әдістері. Скалярлық және векторлық өрістер. Тензорлық есептеу негіздері. Деформация теориясы. Гельмгольц Теоремалары. Динамикалық теңдеулер. Кернеу тензоры. Навье-Стокс Заңдары. Мінсіз және тұтқыр сұйықтықтың модельдері. Термодинамика негіздері. Термодинамика заңдары. Изотермиялық және адиабатикалық процестер. Екі параметрлі орта. Идеал сұйықтық моделі. Эйлер Теңдеулері. Үздіксіздік теңдеуі. Қатты орталардың қозғалыс теңдеулері. Навье-Стокс теңдеулер жүйесі. Серпімділік теориясы. Гук Заңы. Серпімді денелер моделі. Салыстырмалы ұзарту коэффициенті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ана тілінде және шет тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлесу, ақпарат басқару дағдыларын меңгеру.
  • Математика, механика, физика, информатика және ақпараттық технологиялардың қазіргі заманғы бағыттары бойынша іргелі білімге және оларды қолданбалы есептерге қолдану дағдыларына ие болу.
  • Табиғи және техногендік процестерді компьютерлік модельдеу үшін тиімді алгоритмдерді және бағдарламаларды өздігімен дамыта білу.
  • Гидрогазодинамиканың, жылу-масса алмасудың, тұтас, көп фазалы және дисперсті орта механикасының, химиялық және биотехнологияның, экология мен экономиканың қолданбалы есептерін шешудің тиімді модельдері мен алгоритмдерін әзірлеу әдістерін білу.
  • Эксперименттер нәтижелерін талдау жүргізу және процестерді математикалық модельдеудің даму сатыларын талдау.
  • Жасанды интеллект жүйелерін өндіріске және бизнеске қолдану үшін математикалық және компьютерлік модельдеудің соңғы жетістіктерін, сондай-ақ заманауи жасанды интеллект технологияларын пайдалана отырып жүзеге асыру.
  • Бірнеше орындаушылардың күш-жігерін қолданбалы тапсырмалардың ерекшеліктерін білумен үйлестіруді қажет ететін күрделі қолданбалы модельдеу есептерін шешу үшін командада жұмыс істеу қажеттілігін түсіну.
  • Экономика, техника және технологиялар саласындағы заманауи модельдеу, талдау және өңдеу әдістері негізінде алынған нәтижелерді түсіндіре отырып, сандық және заттай эксперименттік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілеті.
  • Әртүрлі пәндік салаларда математикалық модельдер мен машиналық оқыту әдістерін әзірлеудің қолданыстағы тәсілдерін сыни тұрғыда талдау, жаңа ақпараттық-коммуникациялық жүйелерді тиімді пайдалану.
  • Өмір бойы өз білімінің деңгейін арттыру қажеттілігін түсіну және өз біліктілігін жетілдіру қабілетіне ие болу.
  • Оқытудың заманауи және инновациялық технологияларын қолдана отырып, оқу орындарында оқыту кезінде оқу-тәрбие процесін басқарудың педагогикалық теориясы мен шеберлігінің негіздерін қолдану.
Top