Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01530 Информатика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Электрондық оқыту педагогикасы
    Несиелер: 5

    Мультимедиялық сандық білім беру ресурстарының компоненттерін жобалау үшін оңтайлы технологияны таңдауды жүзеге асыру; мультимедиялық сандық білім беру ресурстарын олардың техникалық және дизайн-эргономикалық талаптарын қарастыру және әр түрлі оқыту жағдайында әрі қарай тиімді пайдалану мақсатында талдау.

    Селективті тәртіп
  • Медиа және коммуникация
    Несиелер: 5

    Ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың негізгі тұжырымдамаларын талдау, әр түрлі деңгейдегі информатиканың мазмұнды және әдістемелік аспектілері; курстың бағдарламалық қолдауын және оның әдістемелік мақсаттылығын пайдалану; білім беру электрондық басылымдарын және интернет-ресурстарды әзірлеу және пайдалану;

    Селективті тәртіп
  • Электрондық оқулықтарды құру әдістері
    Несиелер: 5

    Электрондық басылымдар, оқу құралдары және дайындау әдістері, электрондық басылым форматтарын жіктеу, электрондық басылымдардың негізгі сипаттамалары және осы форматтарда құжаттарды дайындау әдістері, электрондық басылым форматтарымен жұмыс істеудің негізгі бағдарламалық құралдары туралы түсініктерді сипаттау және электрондық оқулықтар жасау.

    Селективті тәртіп
  • Білім беретін электрондық басылымдарды және Интернет-ресурстарды жасау және пайдалану
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандырудың заманауи кезеңінің ерекшеліктері мен қажеттілігін, білім беру электрондық басылымдары мен ресурстарының мәні мен ерекшелігін, білім беру электрондық басылымдары мен интернет-ресурстарын апробациялау және сараптау технологиясын, білім беру интернет-порталын қалыптастыру және жетілдіру кезінде ресурстарды каталогтау тәсілдерін, білім берудің әртүрлі деңгейлерінде білім беру электрондық басылымдары мен ресурстарды пайдалану ерекшеліктерін дәлелдеу.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Информатиканы оқыту процесінде қолданылатын теориялық және практикалық оқыту әдістерін талдау; оқу сабақтарын ұйымдастыру тәсілдерін, құралдарын, нысандарын салыстыру; оқыту процесін жүзеге асырудың әдістемелік (технологиялық) іскерліктерін қалыптастыру, оның барысы мен нәтижелерін талдау, жобалау іскерліктерін жетілдіру және оларды кәсіптік-әдістемелік білім кешеніне қосу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту теориясы мен тәжірибесінің мәселелері
    Несиелер: 5

    Білім беру жүйесінің ресурстарын игеру және олардың дамуын жобалау; білім алушылардың тиімді уәждемесі үшін жағдай жасау мақсатында педагогикалық үдеріске инновациялық тәсілдерді енгізу; заманауи білім берудегі инновациялық үрдістерді ескере отырып, кәсіби өзін-өзі дамытудың перспективалық желілерін құруға және іске асыруға дайындықты қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім берудің жоғары білім жүйесінің заманауи парадигмаларын бейнелейді. Педагогикалық ғылымның әдістемесін, жоғары мектеп мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін зерттейді. Бұл оқытудың кредиттік жүйесін, болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың жаңа әдістері мен формаларын, білімді және көшбасшылық қасиеттері бар маманның жеке басын қалыптастыруды меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Шетел тілінде ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамытуға, мәдениетаралық құзыреттілікке, іскерлік хат алмасу дағдыларына, шетел тіліндегі түпнұсқа көздерді оқудың негізгі түрлерін меңгеруге, мамандық бойынша ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша хабарларды дайындауға мүмкіндік береді: ғылыми баяндама, презентациялар, талқылаулар, рефераттар және шет тілінде тақырыптық зерттеулер бойынша мақалалар , ғылыми мәтіннің аннотациясы, резюме жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Деректер қорының қосымшаларын әзірлеу
    Несиелер: 6

    Деректер базасының қосымшаларын әзірлеу және енгізу; базалық дерекқор болып табылатын әртүрлі ақпараттық жүйелерді енгізудің қажеттілігі мен қажеттілігін бағалау бойынша шешім қабылдау негізін қалыптастыру; CASE-технологияларды қолдануға негізделген заманауи әдістер мен жобалау құралдарын қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    ХХІ ғасырдағы жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихын, философиясын, мәдениет пен өркениеттің заманауи еуропалық ғылымын, ғылыми білімнің құрылымын, нақты ғылымның философиялық мәселелерін, XXI ғасырдағы коммуникациялық технологияларды және олардың қазіргі ғылымдағы рөлін зерттейді. Ол жаратылыстану-техникалық ғылымның заманауи нақты методологиялық және философиялық мәселелерін шешу жолдарын айқындайды, сыни ойлауды логикаға айналдырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білімді ақпараттандыру және оқыту мәселелері
    Несиелер: 5

    Білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдаланудың оң және теріс аспектілерін талдау; Ақпараттық қоғамда білім беруді ақпараттандырудың рөлі мен орны туралы түсініктерді қалыптастыру; өзінің кәсіби қызметінде ақпараттандыру құралдарын пайдалану саласында әртүрлі педагогтардың мүмкіндіктерін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметіне қажетті заманауи және психологиялық ғылымның негізгі принциптерін қарастырады. Фундаменталды психологиялық ұғымдар бойынша ғылыми - теориялық дүниетанымды, жеке тұлғаны психологиялық зерттеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастырады, эксперименталды-психологиялық зерттеудің негізгі әдістерімен және Психокоррекциялық жұмыстың дағдыларымен таныстырады, ұжымдағы жанжалдарды басқарады, стресс және оларды шешу әдістерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Объектіге бағытталған бағдарламалау және басқару жүйелері
    Несиелер: 6

    Объектілі-бағытталған бағдарламалау принциптерін, деректерді инкапсуляциялау тұжырымдамаларын, масштабты бағдарламалық қамтамасыз етудегі мұра және полиморфизмді, графикалық пайдаланушы интерфейс түсінігін талдау, графикалық пайдаланушы интерфейсінің мүмкіндіктері бар объектілі-бағдарланған компьютерлік бағдарламаларды жобалау. Командамен бірлесіп ОББ әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Ғылымды және оның қоғамның дамуындағы рөлін, ғылыми зерттеу және оның кезеңдерін, ғылыми білімнің әдіснамалық негіздерін, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау, ғылыми ақпарат: Ғылыми зерттеулерді іздеу, жинақтау, өңдеу, енгізу және олардың тиімділігі, ғылыми-зерттеу жұмысына қойылатын жалпы талаптарды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Информатиканы оқыту әдістемесі бойынша оқу-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Оқу-зерттеу жобасының кезеңдері тұрғысынан магистрлердің зерттеу қызметін жоспарлау және ұйымдастыру; магистранттарда оқу үдерісінің жаңа құрылымдық бірлігін қабылдауға өз бетінше дайындығын анықтау, барлық курс бойы кәсіби тұлғалық қасиеттердің өсуін қадағалау қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компьютерлік желілерде деректерді қорғау
    Несиелер: 6

    Қауіпсіздікті бұзу себептерін сыныптау; субъектілер мен объектілердің қауіпсіздік мониторларын жобалау; Қазіргі заманғы желілік сүзгілермен және ақпаратты криптографиялық түрлендіру құралдарымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру; ақпараттық қауіпсіздік әдістерінің қазіргі жағдайы және даму тенденциялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйелердегі қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
    Несиелер: 6

    Ақпаратты рұқсатсыз бұғаттаумен, қол жеткізумен, көшірумен, өзгертумен және жинаумен күресудің заманауи тәсілдерін талдау. Ақпараттық жүйелердің функциясын оңтайландыру үшін ақпаратты қорғау құралдарын қолдану бойынша нақты міндеттерді салыстыру және шешу, сондай-ақ ақпараттық жүйелердің қауіпсіздік деңгейін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да Информатика педагогының әдістемелік дайындығы
    Несиелер: 6

    Болашақ информатика мұғалімінің кәсіби даярлығының ағымдағы жай-күйін талдап, оны оқытуға қойылатын қазіргі талаптарды айқындау;Ақпараттандыру және бұқаралық коммуникация жағдайында білім беру үдерісінің жаһандануының инновациялық моделі ретінде халықаралық білім беру кластерлерінің мүмкіндіктерін ажырата білу;Білім берудің халықаралық кластерлік моделіне негізделген болашақ информатика мұғалімін оқытуды жетілдіру қажеттігін айту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Информатиканы оқытудың инновациялық құралдарын қолданудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Базалық бейінді және тереңдетілген деңгейде информатика оқытушысының типтік кәсіби-әдістемелік міндеттерін шешу; информатика бойынша электронды оқулықтар жасау; оқушылардың білімін бағалау және бақылау әдістерін қолдану; информатика сабақтарында қызықты оқу тапсырмаларын жасау және қолдану;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Өзінің кәсіби қызметінің нәтижелерін түсінікті түрде ұсыну үшін компьютерді тиімді пайдалану; қойылған мақсаттарға сәйкес критерилерді қалыптастыру және ақпаратты ұтымды іздеуді жүргізу; өз бейінінің кәсіби міндеттерін талдау, оларды шешу үшін тиімді әдістерді табу және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Информатиканы оқытудың әдістемелік жүйесі
    Несиелер: 6

    Жеке тұлғаның жас ерекшелігіне және жалпы және ерекше заңдылықтарына сәйкес келетін заманауи технологияларды пайдалана отырып, Информатика бойынша білім беру процесін жобалау; әр түрлі жас топтарында және білім беру мекемелерінің әртүрлі типтерінде педагогикалық процесті жүзеге асыру; ғылымның соңғы жетістіктерін пайдалана отырып, Информатика бойынша элективті курстарды жобалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық информатика
    Несиелер: 5

    Педагогикалық информатиканың негізгі ұғымдары мен категорияларын, педагогикалық информатиканың міндеттерін, педагогикалық информатиканың басқа ғылымдармен байланысын, білім беруді ақпараттандыруды, ақпараттық қоғам мен ақпараттандырудың рөлін және оның қалыптасуын сипаттау, ақпараттандыру алғышарттарын ретроспективті талдау, Қазақстанда білім беруді ақпараттандыру, білім беруді ақпараттандыру кезеңдері,білім беруді ақпараттандырудың даму тенденциялары, білім беруді ақпараттандырудың факторы ретінде ақпараттық білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік модельдеудің ғылыми-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Модельдеудің негізгі ұғымдарын, модельдердің жіктелуі, модельдің өмірлік циклы және модельдердің негізгі операцияларын талдау, модельдеудің нәтижелерін түсіндіру және визуализациялау, компьютерлік экспериментті имитациялық модельдеу және жоспарлау, компьютерлік моделдеудің бағдарламалары мен жүйелерін талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалаларды жазуда шет тілін білуін көрсету. Ғылым философиясының жағдайы мен категорияларына негізделе отырып, оның дамуының қазіргі кезеңінде ғылымда пайда болатын пәнаралық сипаттағы негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау, әр түрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау.

  • Код ON2

    Ұйымда қызметкерлердің дамуы мен тиімді пайдаланылуын бағалау, жаппай мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігін, педагогикалық ғылым әдіснамасын пайдалану.

  • Код ON3

    Информатиканы оқыту барысында қолданылатын теориялық және практикалық оқыту әдістерін талдау, білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдаланудың оң және теріс аспектілерін талдау.

  • Код ON4

    Модельдеудің заманауи әдістері мен компьютерлік технологиялар негізінде алынған нәтижелерді түсіндіре отырып, эксперименттік зерттеулерді жоспарлау, жүргізу, талдау, өңдеу, сондай-ақ ақпараттық жүйелердегі қауіпсіздік деңгейін бағалау.

  • Код ON5

    Компьютерлік желілер мен мультимедиа-технологияларды пайдалану, Интернет үшін қосымшаларды құру және білім беру процесінде электрондық ресурстарды әзірлеу.

  • Код ON6

    Болашақ информатика педагогының кәсіби дайындығының бүгінгі жағдайын талдау және оны дайындауға қойылатын заманауи талаптарды анықтау.

  • Код ON7

    Белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік және жұмыс дағдыларын креативті пайдалану.

  • Код ON8

    Жеке түрде және команданың мүшесі ретіндетиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дәлелдей алу, өзінің ісін түзете білу және түрлі тәсілдерді қолдана алу.

Top