7M01410 Дене шынықтыру және спорт (7M01410) в Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім алушылардың жеке мүдделері мен қабілеттерін, жалпы орта және жоғары білім талаптарын ескере отырып, қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды және дене шынықтыру мен спорт саласындағы жетістіктерді қолдана отырып, білім беру процесін жобалауға қабілетті кәсіби педагог даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Павлодар педагогикалық университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
-
Менеджмент
Несиелер: 2Нарықтық жағдайларда ұйымдардың тиімді өмір сүруін (жұмыс істеуін) қамтамасыз етуге бағытталған ғылыми-практикалық бағыт. Менеджменттің анықтамасы және оның пайда болу тарихы, менеджменттің негізгі құрамдас бөліктері, менеджмент объектісі мен субъектісі, менеджментті басқарудың негізгі мектептері, менеджмент модельдері, мақсаты, міндеттері мен ғылыми тәсілдері, менеджменттің негізгі сипатты белгілері, менеджмент модельдері, менеджменттің принциптері мен функциялары, менеджмент түрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
ДШжС туралы ғылымдағы қазіргі мәселелері
Несиелер: 4Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесіндегі терминология мәселелері мен түсінік аппараты. Дене шынықтыру және спорт туралы ғылыми білім жүйесі, оның қазіргі құрылымы. Қазіргі талаптарға сай дене тәрбиесінің көп жылдық процесінің құрылымын оңтайландыру мәселесі. Заманауи спорт теориясы мен тәжірибесінің өзекті мәселелері. Арнайы және арнайы емес дене шынықтыруды жетілдіру мәселелері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Сауықтыру-рекреативті дене шынықтырудың ғылыми-әдіснамалық негіздері аспектілері
Несиелер: 4Сауықтыру дене шынықтыру және қозғалыс рекреациясының әдістемесі. Сауықтыру дене тәрбиесінің әлеуметтік-педагогикалық аспектілері. Дене шынықтыру сабақтары барысында сау тұлғаның қалыптасуын негіздейтін факторлар. Қозғалыс белсенділігінің нормалары. Сауықтыру бағытындағы дене шынықтыру сабақтарының әдістемелік принциптері. Сауықтыру дене тәрбиесіндегі жүктемелерді мөлшерлеу тәсілдері. Сауықтыру жүктемелерінің көлемі мен қарқындылығын мөлшерлеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Онтогенездің әр түрлі кезеңінде дене шынықтыру сауықтыру және рекреация қозғалысының әдістемесі және ұйымдастыру
Несиелер: 5Жыныстық - жастық сипаттамалары, денсаулық жағдайы, морфофункционалды статус ерекшеліктер, психомоторлық қабілеттерін есепке алу негізінде сауықтыру-рекреациялық дене тәрбиесін жетілдірудің ғылыми-қолданбалы аспектілері. Дене шынықтыру-сауықтыру жаттығуларының құрылымы, мазмұны және құрылу әдістемесі. Қазіргі заманғы жаттығу түрлерін, дәстүрлі емес құралдарды және сауықтыру жүйелерін пайдалана отырып, халықтың әртүрлі санаттары үшін сауықтыру және жаттығу бағдарламаларын құру технологиясы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 2Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Топтық процестерді басқару психологиясы. Қол астындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсер ету, оның мүмкіндіктері мен шектеулері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Басшының кәсіби қызметінде қарым-қатынас жасау. Психологиялық ерекшеліктері қақтығыс ретінде үлгідегі өзара іс-қимыл. Жанжалда объективті мүдделер мен психологиялық факторлардың рөлі. Жанжалға эмоциялық тартылу. Конструктивтік және деструктивтік жанжал.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілі (кәсіби)
Несиелер: 2Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Дене шынықтыру-сауықтыру қызметі мен қозғалыс рекреациясын жобалау және модельдеу
Несиелер: 5"Педагогикалық жобалау" түсінігі. Дене шынықтыру-сауықтыру іс-әрекетін және қозғалу рекреациясын жобалаудың технологиялық аспектілері. Дене шынықтыру-сауықтыру іс-әрекетін және қозғалыс рекреациясын жобалау әдістемесі. Жобалау кезеңдері: жобалау, педагогикалық рефлексия, тәжірибеге енгізу кезеңі, түзету, қорытынды сипаттама кезеңі. Спорттық педагог (мұғалім, нұсқаушы) және оқушы (айналысатын) қызметін жобалау. Оқушы қызметін бақылауды жобалау.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қозғалыс рекреациясы мен кешенді сауықтыру технологиясы
Несиелер: 5Дене шынықтыру және спортпен шұғылдану барысында психомоторлық қабілеттерді дамыту және жетілдіру кезінде денсаулықты сақтау және нығайту мәселелері. Әр түрлі контингентпен дене шынықтыру-сауықтыру жұмысында кондициялық жаттығудың заманауи түрлері мен сауықтыру құралдары мен әдістерін пайдаланудың ғылыми-қолданбалы аспектілері. Әр түрлі аурулардың алдын алуда кешенді сауықтыру бағдарламаларын құру технологиялары
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Спорттық жаттығуды және спорттық жетістіктерін болжаудың әдіснамасын құру басқару
Несиелер: 5Қазіргі заманғы спорттық дайындық жүйесінің өзекті мәселелері. Спортшыларды даярлау жүйесіндегі басқару негіздері. Спорттық жаттығуды бақылау. Спорттағы моделдеу. Спортта болжау. Спорттық қызмет кеңістігінде жобалау. Спорттық форманың жоғалу заңдылықтары. Спорттағы болжамдау әдістемесі мен технологиясы. Жоғары спорттық жетістіктерді болжау жүйесін практикалық қолданудың өзекті бағыттары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Дене шынықтыру-сауықтыру қызметі және қозғалыс рекреациясы үдерісінде бақылау және өзін-өзі бақылау
Несиелер: 5Сауықтыру бағытындағы дене шынықтыру сабақтарына дәрігерлік-педагогикалық және психологиялық қолдау көрсету жүйесі. Сауықтыру-рекреациялық дене шынықтырумен айналысу барысында денсаулық жағдайын диагностикалау және бақылау әдістемесі. Сауықтыру-рекреациялық дене шынықтырумен айналысу барысында психоэмоционалдық жай-күй және қажеттілік-мотивациялық сала диагностикасының негіздері. Сауықтыру-рекреациялық дене шынықтыру жүйесіндегі психофизикалық жағдайды өзіндік бақылау әдістемесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Әр түрлі біліктіліктегі спортшылардың жағдайын бағалау технологиясы
Несиелер: 5Инновациялық спорттық педагогикалық технологияларды әзірлеудің ғылыми және әдістемелік негіздері. Спортшылардың функционалдық жағдайын бақылау технологиясы. Функционалдық күйін тестілеу әдістері мен құралдары. Аэробты және анаэробты алмасудың төмегі шегін анықтау әдістемесі. Спортшылардың функционалдық жағдайының ақпараттық көрсеткіштері. Кәсіби спортшылардың функционалдық жағдайын бағалаудағы кешенді тәсіл.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON1
Дене шынықтыру және спорт саласындағы терең кәсіби-бағытталған білім мен құбылыстарды түсінуді көрсету;
-
Код ON2
Дене шынықтырумен және спортпен байланысты мәнмәтіндерде және неғұрлым кең (немесе пәнаралық) облыстар шеңберінде кәсіби міндеттерді шешу кезінде білім мен түсінуді қолдану;
-
Код ON3
Білім беру, жаттығу, рекреациялық, ғылыми-зерттеу, ұйымдастыру-басқару және мәдени-ағартушылық қызметті жобалау кезінде білім мен түсініктерді қолдану;
-
Код ON4
Дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби құзыреттілікті меңгеру.
-
Код ON5
Пікір шығару, идеяларды бағалау және қорытындыларды тұжырымдау қабілеті;
-
Код ON6
Командада әлеуметтік өзара әрекеттестікте тиімді қызмет етуде коммуникативтік қабілетін көрсете білу;
-
Код ON7
Оның тиімділігін арттыру мақсатында педагогикалық процеске тартылған тұлғалармен қарым-қатынас орнату қабілеті;
-
Код ON8
Өз қызметі мен рефлексия нәтижелерін бағалау қабілеті;