2025 жылғы мемлекеттік гранттар байқауының қорытындылары
2025 жылғы 20 шілдеде білім беру гранттарын тағайындау конкурсына өтінімдер қабылдау жұмыстары дәстүрлі түрде аяқталды. Бұл рәсім жоғары оқу орындарына түсудің ең күтілетін кезеңдерінің бірі болып табылады, өйткені ол болашақ студенттерге мемлекет есебінен тегін жоғары білім алуға мүмкіндік береді.
2025 жылы бакалавриат бойынша білім алуға мемлекет тарапынан 77 мыңнан астам білім гранты бөлінді. Бұл талапкер отбасылары үшін зор қолдау және сапалы білімнің қолжетімділігін қамтамасыз ету жолындағы маңызды қадам.
Науқанның бірінші күнінен бастап 10 мыңнан астам талапкер байқауға қатысуға ниет білдірді. Құжаттарды қабылдау аяқталған соң, жалпы саны шамамен 113 мың талапкер байқауға қатысуға өтініш бергені белгілі болды. Бұл өткен жылмен салыстырғанда 9 мыңға жуық көп, өткен жылы 104 мың өтініш қабылданған болатын.
Ең көп өтініштер «Педагогикалық ғылымдар» және «Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары» бағыттары бойынша берілді. Бұл бағыттар соңғы жылдары қазақстандық талапкерлер арасында ең танымалдар қатарында тұрақты. Ең жоғары бәсеке аудармашы, мұғалім, психолог, дизайнер және заңгер мамандықтарын таңдаған талапкерлер арасында болады деп болжануда. Бұл мамандықтар талапкерлердің қызығушылығы тұрғысынан ғана емес, сонымен қатар болашақ мансаптық перспективасы тұрғысынан да тартымды болып қала береді.
Білім гранттарын тағайындау туралы шешімді Республикалық конкурстық комиссия қабылдайды. Оның құрамына Қазақстан Республикасы Парламентінің депутаттары, мемлекеттік органдардың, қоғамдық ұйымдардың өкілдері, сондай-ақ білім саласының сарапшылары кіреді. Рәсімнің ашықтығы мен объективтілігі баллдарды есептеудің автоматтандырылған жүйесі және ҰБТ нәтижелері мен талапкердің көрсеткен басымдықтарына негізделген қатаң іріктеу критерийлері арқылы қамтамасыз етіледі.
Өткен жылғы көрсеткіштерге қарағандағы өсім 2025 жылы да білім гранттары жүйесінің жастарды қолдаудың тиімді құралы болып қала беретінін көрсетеді. Болашақта конкурстық бөлу жүйесі елдегі демографиялық, экономикалық және білім беру үрдістерін ескере отырып дамиды деп күтуге болады.