Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг
-
Нарық жағдайындағы кәсіпорынның маркетингтік қызметінің мәні, баға белгілеу механизмін талау. Маркетингтік стратег��яны зерттеу. Нарықтық жағдайды бағалау. Бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз етуді сипаттау. Тауар, баға және өткізу саясатын әзірлеу. Заманауи маркетингтік тұжырымдаманы, маркетингті ақпараттық қамтамасыз ету жүйесін, маркетинг стратегиясы мен бағдарламаларын әзірлеу принциптерін түсіну.
-
Образовательная программа 6B04103 Қаржы, экономика, банк және сақтандыру ісі
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 2