Мұнай маркетингі

  • Пәннің мазмұны мұнай маркетингінің рөлін сипаттайды.Мұнай өнімдері нарығын қалай сипаттауды және оны сегменттерге бөлуді, мақсатты нарық шеңберінде тұтынушылардың сұраныстарын бағалауды, мұнай өнімдерін өткізу жүйесін салуды, мұнай өнімдерін жарнамалауды және нарықта жылжытуды білу қажет. Бұл курсты оқыту магистранттарға ғылым, технология жетістіктерін басшылыққа ала отырып, отандық және халықаралық нарықта мұнай өнімдерін жылжыту жолдарын табуға мүмкіндік береді.
  • Образовательная программа 7M04101 Мұнайгаз бизнесінің экономикасы 1,5.
  • Несиелер 8
  • Селективті тәртіп
Top