Инженерлiк және үш өлшемдi графика

  • Негізгі геометриялық примитивтер мысалында екі өлшемді және үш өлшемді объектілерді салу. Кеңістіктегі объектілерді түрлендіру. Бояу үлгілерінің тапсырмасы. Текстураны салу. Техникалық бейнелерді құру. Нақты геометриялық объектілердің кешенді сызбаларын құру. Стандартты аксонометриялық бейнелер. Айналу осіне жалпы нүктесі бар конустық беттердің қиылысуы. Геометриялық модельдеудің осьтік қималары мен қималары.3D нысандарын жасау. Геометриялық модельдерді түрлендіру негіздері. Негізгі анимация. Байланыс және кері кинематика.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top