Эмоционалды интеллектті басқару

  • Пән аясында мыналар зерделенеді: Қызметкерлердің эмоционалды интеллектісін оқыту мен дамытудың қазіргі технологиялары (оқыту, коучинг, тәлімгерлік). Д.Големанға сәйкес эмоционалды құзыреттілікке оқыту принциптері (қажеттіліктерді жүйелі түрде бағалау негізінде оқытуды дамыту, қатысушылардың дайындығы мен уәжін тексеру, айқын және қол жеткізілетін мақсаттарға назар аудару, қолдау жүйесін ұйымдастыру және жаңа дағдыларды қолдануға ынталандыру және т.б.). Эмоционалды интеллектті дамыту бағдарламаларының негізгі компоненттері: (эмоциялармен күресу дағдыларын дамыту (сезімдер мен эмоцияларды анықтау, олардың қарқындылығын бағалау, эмоциялар мен сезімдерді бақы��ау, мотивтерді басқару, стрессті жеңілдету, сезімдер, ойлар мен әрекеттер арасындағы айырмашылықты түсіну). Танымдық қабілеттерін дамыту ( әлеуметтік ақпаратты оқу және түсіндіру, өмірге позитивті көзқарас, өзін-өзі тану / өзіне деген шы��айы үміттерді дамыту және т.б.) мінез-құлық дағдылары (тиімді талдың дағдылары (әр түрлі жағдайларда вербалды емес және вербальды емес қарым-қатынас). Мақсат қою, өркениетті әсер және эмоцияны қабылдау қағидаларына негізделген алаң және Эмоция мен сенсорлық басқару әдістері (эмоциялар интенсивтілігін төмендету / жоғарылатудың реактивті және белсенді әдістері). Эмоционалды зияткерлікті дамыту жаттығуларының функционалдығын бағалау критерийлері Сидоренко Е.В.) Бағдарламаның тиімділігін бағалау. Қызметкерлердің эмоционалды интеллектісін дамытуда HR - менеджер мен желілік менеджерлердің рөлі.
  • Образовательная программа 7M04108 HR-Менеджмент HN
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top